Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11401 Әлеуметтік жұмыс в Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

  • Әлеуметтік жұмыстың әдістермен технологиялары.
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны студенттердің әлеуметтік жұмыс әдістерін және әлеуметтік жұмыс технологиясын меңгеруіне, әлеуметтік жұмыс технологиялық функциясының мазмұнын, табиғатын, құрылымын және негізгі аспектілерін түсіну, сондай-ақ әлеуметтік жобалау әдістерін меңгеру, әлеуметтік жұмыс технологияларын болжау және жоспарлау, тестілеу және іске асыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Басқару психологиясы.
    Несиелер: 5

    Пән уақыттық ресурстарды басқару, дербес тиімділікті арттыру, уақытты тиімді ұйымдастыру және ұйымдастыру саласында құралдарды игеру үшін қажетті құзыреттерді игеруге бағытталған. Уақытты басқару жұмыс уақытын басқаруға, бизнес-процестердің барлық кезеңдерінде еңбек шығындарын жоспарлауға, ұйымдастыруға және бағалауға және ұйымның шығындарын барынша азайтуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтік геронтологиядағы инновациялық технологиялар.
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты қартаю мен қартаюдың әлеуметтік салдарларын біледі, қартайғанадамдармен әлеуметтік жұмыстың жаңа технологияларын енгізеді,қарт адамдармен әлеуметтік жұмыс істеудің озық технологияларын үйретеді

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтік қызметтің сапасын бағалау және стандартизациялау, әлеуметтік квалиметрия
    Несиелер: 5

    Пәндер аумақтық деңгейде әлеуметтік саясат нәтижелерін, әлеуметтік қызметтердің, әлеуметтік қызметтердің ұлттық стандарттарын қолданатын мекемелер мен ұйымдардың жұмыс нәтижелерін бағалау үшін теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Ерекше қажеттіліктері бар балалардың психоәлеуметтік бейімделуі.
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны балаларға қатысты кез-келген дискриминацияны жоққа шығаратын идеологияға негізделген шетелдік және отандық білім беру тәжірибесін қалыптастыруға бағытталған; барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды жасау және іске асыру туралы; инклюзивті білім беру принциптерімен таныстыру; ерекше қажеттіліктері бар балалардың психоәлеуметтік бейімделу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтік сақтандыру
    Несиелер: 3

    Оқу курсы әлеуметтік сақтандыру саласындағы негізгі түсініктер мен тәсілдерді, оның объективті қажеттілігі мен формаларын қалыптастыруға, жалпы және жеке әлеуметтік сақтандыруда, студенттердің түсінуін қалыптастыруға бағытталған; әлеуметтік саланы мемлекеттік реттеу жүйесі туралы; әлеуметтік реттеудің негізгі механизмдері туралы; халықты әлеуметтік қорғау жүйесі мен тетіктері туралы; Қазақстандағы әлеуметтік дамудың стратегиялық мақсаттары туралы.

    Селективті тәртіп
  • Ұйымдастырушылық психология.
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны басқарудың психологиялық мазмұны мен құрылымы, жетекші тұлғаның психологиялық мінездемесі және ұйымдастырушылық мақсаттарға қол жеткізу үшін адамдардың бірлескен жұмысының психологиялық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; басқару қызметін психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру./ Пәндер жеке айырмашылықтар туралы білімді зерделеуге және жүйелеуге, олардың құрылымына, қалыптасу көздеріне және көріністеріне бағытталған; әлеуметтік қызметкерлердің психологиялық мәдениетін дамыту, оларды әртүрлі жеке топтармен және диагностикалау әдістерімен таныстыру. Пәннің негізгі мақсаты басқарудың шетелдік және отандық ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру,ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • Экология және жасыл экономика..
    Несиелер: 2

    Студенттердің теориялық негіздерді терең зерттеу және қазіргі кездегі экология мен жасыл экономиканың рөлі туралы түсініктерді нақтылау, сондай-ақ қоғамның әл-ауқатын сақтауға бағытталған экономика негіздерін зерделеу, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану есебінен, түпкілікті пайдалану өнімдерін қайтаруды қамтамасыз ететін өндірістік циклге..

    Селективті тәртіп
  • Психикалық денсаулық проблемалары бар адамдармен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Психикалық бұзылулары бар адамдармен әлеуметтік жұмыстарды ұйымдастыру мен жүргізуде дәстүрлі және инновациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
  • Халықаралық әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Халықтың денсаулығын қорғау, жұмыспен қамту саласындағы және басқа да салалардағы әлеуметтік жұмыс, кедейлер мен мұқтаждардың өмір сүру деңгейін көтеру арқылы студенттерді халықаралық әлеуметтік жұмыстың негізгі бағыттарымен таныстыру; шетелдік әлеуметтік жұмыс тәжірибесін зерттеудің әдістемелік аспектілері.

    Селективті тәртіп
  • Жеке айырмашылықтар психологиясы.
    Несиелер: 4

    Пән жеке айырмашылықтар туралы білімді зерделеуге және жүйелеуге, олардың құрылымына, қалыптасу көздеріне және көріністеріне бағытталған; әлеуметтік қызметкерлердің психологиялық мәдениетін дамыту, оларды әртүрлі жеке топтармен және диагностикалау әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтік-психологиялық жұмыс әдістемесі.
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны психоәлеуметтік жұмыстың тұтастық, жүйелі түсінігін, оның ғылыми, әдістемелік, ақпараттық және технологиялық негіздерін құрайды, психоәлеуметтік жұмыстың негізгі технологияларын талдайды; кәсіби қызметте психо-әлеуметтік жұмыс технологиясын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
  • Дағдарыстық психология.
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге дағдарыс психологиясының әдіснамалық негіздерін меңгеруге, дағдарыстың және дағдарыстан кейінгі кезеңде адам мінез-құлқының түсіндірмелік теорияларын меңгеруге, сондай-ақ дағдарыс кезеңінде адамдарға көмектесу үшін психологиялық бағдарламалардың өзін-өзі құру дағдыларына үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтік жұмыстағы фандрайзинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты фандрайзинг, фандрайзингтің түрлері мен технологиялары, Әлеуметтік саладағы жобалық жұмыстың негіздері туралы білім алу. Бұл курста әлеуметтік жобаларды қаржыландыру мүмкіндіктері, әлеуметтік саясатқа сәйкес әлеуметтік саладағы жобалық жұмыстың арақатынасы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
  • Критикалық ойлау..
    Несиелер: 3

    Курс қазіргі ақпараттық қоғамда өтетін коммуникативтік үдерістердің күрделілігіне байланысты критикалық ойлау мәдениетін дамытуды болжайды. Критикалық ойлау дағдыларын, шешім қабылдау техникаларын, тиімді көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау және өткізу әдістемелерін белсенді меңгеруді көздейді. Пәндерді терең меңгеруге, жазбаша жұмыстарды дайындау сапасын арттыруға ықпал етеді, дербес білім беру стратегиясын құруға негіз болады..

    Селективті тәртіп
  • Research Paper.
    Несиелер: 6

    Оқу үрдісінде ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен өңделу дәрежесін негіздеу. Зерттеу тақырыбы мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу объектісі мен мәнін анықтау. Дипломдық жобаның тақырыбы бойынша библиографиялық деректерді жинау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық базасын жасау. Тақырыпты талдаудың ғылыми әдістерін таңдау. Жүргізілген зерттеу бойынша қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау.

  • Жалпы педагогика.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты педагогиканы ғылым ретінде түсінуге, педагогикалық мәселелерді және проблемалады талдауға, шешуге қабілетті дамытуға бағытталған. Пәндерді меңгеру барысында заманауи білімнің көп өлшемділігі негізделген; педагогикалық процестің сипаты мен негізгі компоненттерін талдау; - тұтас оқу үдерісінің контекстінде білім беру мен оқытудың теориялық аспектілерін айқындайды; білім беру жүйелерін басқарудың мәні, функциялары мен принциптері.

    Селективті тәртіп
  • Психологиялық және әлеуметтік денсаулықтың негіздері
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық және әлеуметтік денсаулықтың факторларын, сондай-ақ оны сақтау, нығайту және дамытудың құралдары мен әдістерін енгізеді. Пәндерді зерттеу барысында аурудың қалыптасуына, дамуына және олардың алдын алуға әсер ететін психологиялық факторлар талданады.

    Селективті тәртіп
  • Жеке тұлғаны әлеуметтендіру.
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты студенттердің білім беру үдерісінің әлеуметтік-педагогикалық аспектілері, адамның әлеуметтенуі мен дараландыруының мән-мағынасы туралы нақты идеяларды дамытуға бағытталған; балалармен, ата-аналармен және әлеуметтендіру процесінде мұғалімдермен қарым-қатынас дағдысын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • Жастармен әлеуметтік жұмыс.
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты болашақ әлеуметтік қызметкерлердің жастардың жағдайы мен олардың проблемалары туралы кәсіби білімдерін дамытуға бағытталған; әлеуметтiк қызметтер жүйесiнде, психологиялық-әлеуметтiк, құрылымдық және интеграцияланған әлеуметтiк қызметпен айналысатын ұйымдар мен мекемелерде, әлеуметтiк қолдау және медициналық-әлеуметтiк көмек жүйесiндегi Қазақстан Республикасының жас азаматтарын әлеуметтендiрудiң әдiстерi мен тетiктерi туралы, сондай-ақ жалпы теориялық принциптерi, кәсiби қызметiнiң үлгiлерi мен технологиялары туралы.

    Селективті тәртіп
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 2

    Студенттердің ғылым ретінде экология туралы, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша сұрақтар шеңберін, сонымен қатар қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелерін және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру шеңберінде оларды шешу жолдарын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Құқық салаларын, құқықтың негізгі салаларының мәні мен міндеттерін, Конституцияның құқықтық актілер жүйесі үшін негізгі заң ретіндегі маңызын, әр түрлі құқықтық қатынастардың мазмұнын, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін қарастырады. Білім алушылардың дүниетанымын қалыптастыруға және қоғамдық және жеке құқықтық санасын, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыруға ықпал етеді. Мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру туралы кешенді көзқарас қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік медицина негіздері
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты студенттерді денсаулыққа әсер ететін факторлармен, сондай-ақ физикалық, ақыл-ой және әлеуметтік көңіл-күйді сақтау мен нығайтудың әдістерімен таныстыру, сондай-ақ әлеуметтік терапия, бейімделу, оңалту және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты болашақ кәсіби мәдениетті қалыптастыруды, таңдалған мамандыққа деген қызығушылығын дамытуды, әлеуметтік жұмыс саласындағы (әлеуметтік диагностика, терапия, оңалту, бейімделу, түзету және т.б. технологиясы) кәсіптік қызметтің сипаты мен ерекшелігі туралы алғашқы білім алуды меңгеруді, терең теориялық білімдер мен кәсіби дағдылар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 3

    Экономикалық теория аралас әлеуметтік бағдарланған экономиканың әртүрлі деңгейлеріндегі шаруашылық жүргізу заңдылықтарын және шаруашылық жүргізуші субъектілердің ұтымды мінез-құлқын, оның маңызды сипаттамаларын ашу мақсатында ұдайы өндіру процесіндегі терең себеп-салдарлық байланыстарды; шектеулі ресурстар әлеміндегі шаруашылық жүргізуші субъектілерді (өндірушілерді, сатушыларды, сатып алушыларды) экономикалық таңдауды; шаруашылық қызмет пен адамдар арасындағы экономикалық қатынастарды, экономикалық жүйенің әртүрлі деңгейлеріндегі ұдайы өсу процесін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отбасымен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Курс балалар мен отбасымен әлеуметтік жұмыс тәжірибесін ұйымдастырудың жолдары мен құралдарын анықтау үшін болашақ кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған; әлеуметтік жағдайы төмен отбасылар, тәуекелге ұшыраған отбасыларын анықтау және шешу әдістері мен нысандары туралы білім жүйесін тереңдету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында қазіргі жағдайда кәсіпкерлік негіздерінің теориялық сұрақтары қарастырылады.; кәсіпкерліктің қалыптасуы, кәсіпкерліктің мәні мен функциялары, бизнестің қазіргі ұйымдық нысандары, кәсіпкерліктегі мәдениет пен этика, нарықтық экономикадағы кәсіпкерліктің рөлі; кәсіпорынды ұйымдастырумен байланысты мәселелер: кәсіпорынның ұйымдық-құқықтық нысанын таңдау, Кәсіпкерлік табысқа және фирма қызметінің мақсаттары, экономикалық жағдайлар, фирманың нарықтағы мінез-құлық стратегиясы, бизнесті жоспарлау, кәсіпорын қызметінің негізгі көрсеткіштері, жарнама және оның бизнестегі рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психикалық процесстердің жас ерекшеліктері, оқытудың жас ерекшеліктері, жеке дамудың жетекші факторлары, жасқа байланысты даму дағдарыстары, онтогенездің әртүрлі сатыларында әлеуметтік даму жағдайының ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарым - қатынас психологиясы және конфликтология
    Несиелер: 5

    Курс тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға, келешектегі кәсіптік іс-қимылдағы шиеленістер жағдайында мінез-құлықтың теориялық білімдерін және практикалық дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ жанжалды жағдайларды шешудің түрлі әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты адам психологиясының маңызды ерекшеліктері туралы және оның әртүрлі әлеуметтік топтармен өзара әрекеттесуі, әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынастың және жеке тұлғаның дамуын көрсетеді, әлеуметтік орта мен әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынастың ерекшеліктерін ескере отырып, оның қызметінің ерекшеліктерін, мінез-құлқы мен ақыл-ойдың жай-күйін көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмысты құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 3

    Бұл пән халықпен әлеуметтік жұмысын қамтамасыз ету үшін қарым-қатынастарды құқықтық реттеу саласындағы мемлекеттік білім жүйесін, қоғамдық қатынастар саласындағы мемлекеттік саясатты, іздеу, жүйелеу және тиісті құқықтық құжаттарды кешенді талдау дағдыларын меңгеру үшін жүйелік білімді алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Community Service Learning
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты – басқалардың игілігі үшін қоғамдық пайдалы еңбекпен ұштасқан академиялық білім алу, өз бетінше шешім қабылдауды ынтымақтастық пен ұжымда жұмыс істеу қажеттілігімен ұштастыра білу; әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыру және студенттерді өз күштері мен мүмкіндіктерінің маңыздылығын сезіну арқылы қоғам өмірін жақсартуға тарту

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әлеуметтік көшбасшылықтың теориялық аспектілері туралы студенттердің идеяларын қалыптастыруға, қоғамдық ұйымның жұмыс істеуіне қазіргі заманғы көзқарас тұрғысынан көшбасшылық ұстанымдарды іске асырудың мәнін қалыптастыруға бағытталған. Адамдармен өзара іс-қимылда ықпал ету дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ көшбасшылық дағдыларды дамытуға назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыс теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - белгілі бір шындық туралы білімді жүйелеу - әлеуметтік сала және белгілі бір әлеуметтік іс-әрекеті бар адам қызметінің саласын зерттейді. Соңғы азаматтардың, отбасылардың, топтар мен қоғамның әлеуметтік мәселелерін шешуге бағытталған мемлекеттік, қоғамдық және жеке ұйымдар, мамандар мен белсенділердің кәсіби және әлеуметтік қызметі ретінде түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық хат 1
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты тиімді академиялық жазу үшін қажетті жазбаша Дағдылар мен сыни ойлау дағдыларын игеру және күшейту болып табылады. Курстың мазмұны: академиялық жазу пәні, оның ерекшеліктері. Ғылыми стиль түсінігі. Тақырыпты таңдау. Ғылыми мақалаларды іздеу бағыттары мен құралдары. Оқу және оның түрлері. Плагиат және оны болдырмау жолдары. Зерттеу модельдері (бір факторлы, көп факторлы). Зерттеу гипотезасы. Зерттеу жұмысын жазу әдістемесі. Зерттеу жұмысының құрамы. Негізгі бөлім. Автордың жазбаша жұмыстағы идеясы. Зерттеу жұмысының құрылымы. Негізгі бөлім. Кіріспе, қорытынды. Түйіндеме. Баяндама, презентация. Қателер бойынша жұмыс Пәнді оқытудың мақсаты-компьютерлік есептерді шешудің негізгі кезеңдерін зерттеу, алгоритм ұғымын игеру, алгоритмдерді формальды сипаттау әдістерін, алгоритмдердің сызбаларын, алгоритмдердің негізгі сипаттамаларын және оларды жасау кезеңдерін, бағдарламалық алгоритмдердің негізгі түрлерін, Алгоритмдеу принциптерін, тармақталған және циклдік алгоритмдерді, күрделі циклдерді зерттеу. Студенттер арасында бағдарламалаудың негізгі парадигмаларының құзыреттерін қалыптастыру – процедуралық, логикалық, функционалдық, объектіге бағытталған бағдарламалау, бағдарламалау тілдерінің негізгі жіктеу белгілері мен сипаттамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тіл
    Несиелер: 3

    Курстың негізгі мақсаты-түлектердің тілдік құзыреттілігін практикалық қалыптастыру, яғни кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестерімен қарым-қатынаста, өздігінен білім алу және басқа да мақсаттар үшін шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін білім мен білік деңгейін қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мамандық бойынша студенттердің тілін дамытуға сөйлеу мәнерінде, экономикалық терминдерді еркін қолдануын тереңдетуге бағытталған. Бағдарламаға енгізілген мәтіндер лексиканы меңгеріп, тілді қолдана алатындай білім дәрежесіне жеткізу. Сөйлеу әрекетінің оқылым, жазылым, айтылым, естілім түріндегі коммуникативтік қарым-қатынас дағдылары мен машықтарды дамыту, тақырыптық глоссарийін еркін қолдану, әдеби тілдің нормаларын және кәсіби қызметтің феномендерін бейнелейтін арнаулы мақсаттарға арналған тілді игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы әкімшілік
    Несиелер: 5

    Оқу курсы әр түрлі типтегі мекемелерде жалпы заңдарды, әлеуметтік әкімшілік принциптерін зерделеуге арналған. Мұндай қызмет халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің тиімділігін арттыру үшін қажет, нәтижесінде әлеуметтік қамсыздандыруды жақсартады, әлеуметтік қызмет клиенттерінің түрлі топтары мен категориялары үшін қалыпты жағдайларды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы супервизия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді әлеуметтік мамандарды кәсіби қолдаудың тиімді түрлерінің бірімен таныстыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде түлек келесі құзыреттерге ие болуы керек: - жеке кәсіби деградацияның, кәсіби қажудың, кәсіби «шаршаудың» алдын алу қабілеті; азаматтардың өмір сүру жағдайын нашарлататын немесе нашарлатуы мүмкін мән-жайларды бағалау, әлеуметтік диагноз қою және әлеуметтік қызметтер мен әлеуметтік қолдау шараларын көрсетудің жеке бағдарламаларын әзірлеу мақсатында азаматтардың жеке қажеттіліктерін анықтау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Іскерлік-ағылшын тілін үйрену студенттерге коммуникативтік, лингвистикалық, тілдік-мәдени және кәсіби құзыреттерді дамытуға мүмкіндік береді. Кәсіпкерліктің коммуникативтік салаларының зерттелетін тақырыптары, ресми бизнес-стилінің нормаларын меңгеру дағдылары, белсенді іскерлік сөздік терминологияны меңгеру, жазбаша және ауызша дерек көздерімен жұмыс істеу, іскерлік хаттарды жазу,ағылшын тілінде іскерлік әңгімелер жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде әлеуметтік тәрбиелеудің субъектілері мен үдерісіне қатысты гуманистік әлеуметтік ұстанымдарды, әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге дайындығын қалыптастырады: толыққанды оқыту, балаларды тәрбиелеу, баланың құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасы мен қарым-қатынасы, тәрбиеленушілердің әлеуметтенуі үшін жағдай жасау; аралас мамандармен өзара іс-қимылда пәнаралық психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-оңалту іс-шараларына қатысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Басқару жүйесіндегі кейс-менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ әлеуметтік жұмыс мамандарында қазіргі заманғы оқытудың интерактивті формаларын қолдана отырып, кейс-менеджмент моделін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Кейс-менеджмент-бұл процесс онда сапалы және тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін байланыс және қол жетімді ресурстарды іздеу арқылы жүзеге асырылатын клиенттің қажеттіліктеріне сәйкес келетін қызметтерді алуға бағалау, жоспарлау, көмек және қолдау біріктіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік бағдарламаларды құрастыру технологиялары
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты әлеуметтік процестердің ғылыми жобалау негіздері саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған; әлеуметтiк салаға қатысты әлеуметтiк дизайнның теориялық-әдiстемелiк негiздерiн ашып көрсету; халықтың әртүрлі топтарына қатысты әлеуметтік бағдарламаларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалармен және жасөспірімдермен психоло-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 3

    Пән психология-педагогикалық жұмыс ерекшеліктері туралы болашақ әлеуметтік қызметкерлерді кәсіби білімі бар балалар мен жасөспірімдерді дамытуға бағытталған; сондай-ақ балалармен жұмыс істеу жүйесіндегі басқарудың теориялық негіздерімен танысу; балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік геронтология
    Несиелер: 4

    Пәндерді зерделеуде мемлекет пен қоғамның Қазақстандағы және шетелдегі қартадамдарға деген қарым-қатынасын, зейнеткерлікке бейімделу мәселесін, сондай-ақ қарттармен әлеуметтік жұмыс істеудің ерекшеліктері мен технологияларын салыстырмалы талдау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны - оқып отырған тілдің ресми-іскерлік ерекшеліктерін, өзіндік логикалық ойлауды қалыптастыру болып табылады. Оқылатын тақырыптар көлемінде тілдің кәсіби нормаларын білу; аутентті жазбаша және ауызша құжаттармен жұмыс жасай білу; іскерлік хат жаза білу; шетел тілінде іскерлік әңгіме жүргізу қажет етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалардың әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етудің саясаты мен бағдарламалары
    Несиелер: 5

    Бұл курс балалардың әлеуметтік көңіл-күйін қамтамасыз етудің заманауи бағыттары туралы студенттердің идеяларын қалыптастыруға бағытталған; балаларды әлеуметтік қорғау технологияларын енгізу бойынша әлеуметтік әл-ауқат бағдарламаларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік инновациялар
    Несиелер: 4

    Пән адам өмірінің саласын зерттейді, оның қызметі белгілі бір шындық - әлеуметтік сала және әлеуметтік қызмет туралы білімді жүйелеуболып табылады. Соңғы азаматтардың, отбасылардың, топтар мен қоғамның әлеуметтік мәселелерін шешуге бағытталған мемлекеттік, қоғамдық және жеке ұйымдар, мамандар мен белсенділердің кәсіби және әлеуметтік қызметі ретінде түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны әлеуметтік кәсіпкерлік саласындағы жобаларды табысты іске асыру үшін қажетті кәсіби басқарушылық құзыреттерді дамытуға бағытталған; әлеуметтік кәсіпкерлік саласындағы маркетинг, бизнес-жоспарлау, жобалық қаржыландыру және тәуекелдерді басқаруды қоса алғанда, әлеуметтік кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару дағдылары; әлеуметтiк жобаны дамыту мен дамытудың әдiстемесiн меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Академиялық ағылшын тілін оқу білім алушыларға тілді жетік меңгеруге мүмкіндік береді және ойлау қабілетін дамытуда және мәтінді талдау кезінде өз ойларын ағылшын тілінде академиялық тұрғыда жоғарғы деңгейде дұрыс жеткізуге үйретеді. Сөйлеу формалары мен түрлерінде көрініс табатын дескрипторларда (өз ойын жеткізе білу, мәтінді талдау, жазбаша эссе, іскерлік құжаттама) жүзеге асырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы болжау, жобалау, модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеу әлеуметтік шындықты түсінудің нақты әдісі ретінде болжаудың концептуалды негіздемесі, әлеуметтік саланың түрлі салаларының жұмыс істеуін зерттеуде маңызды құрал ретінде модельдеу ерекшелігі; әлеуметтік болжау қызметін ұйымдастыру ерекшелігі; әлеуметтiк саланың институттары, құрылымдары мысалында әлеуметтiк болжамдар мен әлеуметтiк модельдердiң типологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы әлеуметтік-психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-психологиялық кеңес беру кәсіби қызмет салаларының бірі болып табылады, оның барысында әлеуметтік жұмыс маманы клиентке күрделі өмір жағдайының мәнін түсінуге көмектеседі және оны шешудің әр түрлі нұсқаларын ұсынады. Консалтинг барысында клиент мәлімдеген проблемаға байланысты кәсіби көмек көрсету міндеті шешіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау жүйесіндегі әлеуметтік қызметтерді басқару
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты денсаулық сақтау жүйесіндегі басқарудың теориясы мен әдістемесі туралы, осы процестің негізгі заңдары мен қағидаттары, пайдаланылатын әдістердің алуантүрлілігі туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған; денсаулық сақтау жүйесінің әлеуметтік қызметтеріндегі әкімшілік басқару ерекшеліктерін айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік қызметтегі стандарттар және мониторинг
    Несиелер: 5

    Пән тәртіптілік стандарттау жүйесін енгізеді, қызмет көрсету секторындағы зерттеулердің мазмұны мен әдістерін зерттейді. Стандарттар мен нормалар мемлекеттік органдар тарапынан әлеуметтік дамудың маңызды параметрлерін реттеу саласын білдіреді. Әлеуметтік стандарттау әлеуметтік әл-ауқаттың оңтайлы деңгейі болып табылатын қоғамның әлеуметтік дамуының параметрлерін көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    Айналадағылармен сәтті қарым-қатынас жасау қабілеті: қарым-қатынастағы әр түрлі жағдайларға қарамастан жылдам икемделу; топпен жұмыс істей алу қабілеті, өз көзқарасында өзгертімсіз қала отырып дұрыс қорғау, жаңа шешімдерді ұсыну; кикілжіңдер мен жан-жалдарды шешу мен келіссөздер жүргізу қабілеті.

  • Код ON3

    Халықтың мұқтаж топтарына әлеуметтік қызмет көрсету және қолдау жүйесін жүйелендіру; әлеуметтік қызметтердің әртүрлі нысандары мен түрлерінің, әлеуметтік оңалту, бейімдеу, түзету және т.б. технологияларының оңтайлы үйлесімін қолдану; әлеуметтік қызметтерге немесе әлеуметтік қолдауға мұқтаж адамдарға әлеуметтік қолдау көрсету қызметтерін жүзеге асыру.

  • Код ON1

    Гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласындағы негізгі білімдерін көрсету (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық); әлеуметтік жұмыс саласындағы ойларды, сезімдерді, фактілер мен пікірлерді ауызша және жазбаша түрде түсіндіру және көрсету; ағылшын тілінде коммуникациялық дағдыларды қолдану.

  • Код ON7

    Әлеуметтік қызметтерді басқарудың этикалық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, әлеуметтік-психологиялық негіздері және оларды тәжірибеде қолдану.

  • Код ON5

    Әлеуметтік жағдайдың индикаторларын білу және анықтай алу; халыққа әлеуметтік қызмет көрсетуді іске асыруды болжау мен дамытуды жүзеге асыру; әлеуметтік жағдайды бақылаудың әртүрлі әдістерін қолдану және оның нәтижелерін халыққа әлеуметтік қызмет көрсетудің мақсаттарын анықтауда пайдалану.

  • Код ON8

    Әлеуметтік қызметтер мен мекемелерде рәсімдік талаптар мен қалыптасқан жағдайды ескере отырып, әкімшілік басқарудың нақты технологияларын (нақты әкімшілік іс-шаралардың нәтижелілігін жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдылары) дәлелдеу.

  • Код ON2

    Қызмет алуды өзектендіруге және көмекке жүгінген тұлғаның мәселелерын анықтауға мүмкіндік беретін тұлғаны диагностикалау әдістері туралы білімді қолдану; қиын өмірлік жағдайлардан шығу немесе олардың туындауының алдын алу шеңберінде мұқтаж адамдарға әлеуметтік қызмет көрсету және әлеуметтік қолдау шараларының түрлері мен нысандарының көлемін бағалау.

  • Код ON5

    Халыққа әлеуметтік қызмет көрсетудің сапасы мен тиімділігін жоспарлау, ұйымдастыру, талдау және мониторингі (бағалау) бойынша іс-шараларды жүзеге асыру дағдыларын көрсету; көрсетілетін қызметтер сапасының өлшемдерін және халықты әлеуметтік қолдау шараларын әзірлеу.

Top