Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 География в Yessenov University

  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Мақсаты- географиялық қабықты біртұтас ғаламдық табиғат кешені ретінде қарастыра отырып, оның құрылымы мен дамуының жалпы заңдылықтарын анықтау; Курс жалпы заңдылықтарға бағынған географиялық қабықтың құрамдас бөліктерін жəне биосферадағы тірі заттардың өзара байланысын көрсетуге бағытталған. Пән жер ғаламшары, жердің географиялық қабығы және оның құрамдас бөліктері мен олардың байланысы туралы мәселелерді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының әдістемесі мен технологиясы саасында кәсіби-педагогикалық құзреттілікті меңгеруді мақсат етіп ұсынуды дамытуға және тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді картаны түсінуге және картамен жұмыс жасауға дағдыландыру, картаны құру және қолдану әдістерімен таныстыру, картографияның география ғылымындағы орнын көрсету; Педагогикалық және кәсіби қызметте карталарды сауатты пайдаланып, геоақпараттық технологияларды қолдану арқылы картографиялық өнім құрастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; Картографиялық проекциялар, карта масштабы, карталарды жіктеу, топографиялық сьемка, топографиялық план туралы мәселелерді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағылардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыру. Пән әлемдік авторлардың еңбектерін зерттеу арқылы эмоциялар түрлерін тануға және ажыратуға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологияның қазіргі заманғы мәселелерін талдауға, зерттеуге және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыру. Онда қазіргі экологиялық проблемалар, олардың жаһандық сипаты және қазіргі экологиялық проблемалардың әлемдік экономиканың жағдайымен және елдердің даму ерекшеліктерімен байланысы қарастырылады және зерттеледі. Пәнді оқу экологиялық жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Метеорология және климатология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Атмосферада өтетін, жер бетімен тығыз байланыста жүзеге асатын үрдістер, климат түзуші факторлар, жер климатының зоналық және секторлық ерекшеліктері туралы білім беру. Студенттерді атмосфера туралы негізгі біліммен, ауа-райын қалыптастыратын физикалық және химиялық процестермен таныстыру. Жер бетімен, жер маңы қеңістігімен тығыз байланыстағы, атмосферада өтетін физикалық процесстердің табиғи негізін, климат құраушы факторларды анықтап, зерттеуге бағытталған; Атмосфераның құрамы мен жалпы қасиеттері туралы нақты түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 5

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста креативті ойлауды дамыту, клиенттердің сұраныстарын зерделеу және түсініктер жасау процесінің әдістемесі мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамыту және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ландшафттану биогеография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Мақсаты- биогеоценоздарға кешенді баға беруде, өсімдіктер, жануарлар және микроағзалармен қатар, қоршаған ортаның абиотикалық және антропогендік факторларының ландшафт түзуші ролін ескере отырып, ландшафтану негіздерін меңгеруге бағытталған бакалаврдың кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру. Курс ландшафттану және биогеография саласы бойынша теориялық білім қалыптастырып, қоршаған орта компоненттерінің биценоздардың таралуына топологиялық деңгейде тигізетін әсерін бағалау мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері, модельдері мен мазмұны тұрғысынан ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзіреттілігіне бағытталған. Курс ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін базалық болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сандық картография және карта дизайна
    Несиелер: 5

    Картографияның маңызды саласы болып табылатын сандық картография және дизайн карт қазіргі кездегі технологияға байланысты қолданылып жүрген түсірісті кешен болып табылады. Студенттер сандық картография және картаның дизайның өзгертіп, өзінің құрамына лазерлік сканер жəне сандық аэрофотокамераны біріктіретін болады. Сандық картография жергілікті жердің жəне жер бедерінің, ортотопландардың, қосалқы материалдардың жоғары дəлдікті сандық үлгісін бірден алуға мүмкіндік береді жəне соңғы өнімдердің сапасын көтеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Саяси, әлеуметтік және экономикалық географияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Мемлекеттердің шаруашылық ерекшеліктері, өңірлік айырмашылығы, орналасуы мен үйлесімділігі туралы білім беру. Курс қоғам дамуының қазіргі кезеңінде география ғылымының конструктивті мүмкіндіктерін ашуға бағыттайды. Географияның негізгі категориялары туралы әдіснамалық негіздері, тарихи даму ерекшеліктері, қазіргі заманғы санаттары, қоғамдық- географиялық зерттеулер бағыттары туралы мәселелерді қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: географияны оқыту əдістемесі бойынша білім жəне біліктілік жүйелерін қалыптастыру. Пән студенттерді географияны оқыту әдістемесінің жалпы мәселелеріне негізделген теориялық білімді тәжірибе барысында қолдану шеберліктеріне машықтандыруға бағытталған. Курс әдістеме ғылымының дидактикасы, жаңартылған білім беру тұжырымдамасы және оған сәйкес педагогикалық тәсілдер мен оқу материалдарын, критериалды бағалау жүйесін қолданудың теориялық, практикалық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Географияны оқытудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Географияның оқыту мақсаттарын зерттеу, орта мектепте географиялық білім беру, оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен нысандарын, географияны оқыту құралдарына қол жеткізу тәсілдерін қалыптастырады. Білім беру процесінде географияны оқытудың принциптері мен тәсілдерін, бірыңғай оқыту және тәрбиелеу процесін, тақырыптық жоспарлау дағдыларын қалыптастырады. Әртүрлі типтегі әдістемелік әзірлемелер сабақтар арқылы студенттерді шығармашылық ізденіске үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • STEM оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі мектептерде жаратылыстану пәндерін оқытуда пәнаралық интеграцияның мәні мен маңызы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Курс жобалау әдістеріне, проблемалық және бірлескен оқытуға, кәсіпкерлікке және технологияға негізделген оқытуға шолу жасауға бағытталған. Курс қазіргі мектептердегі пәнаралық STEM курстарының мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын таңдау принциптері мен өлшемдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді Қазақстанның табиғи компоненттерінің құрылымын алдын ала анықтайтын табиғи орта аймақтық-белдік және секторлық компоненттерінің өзара тәуелділігін анықтауды үйрету; негізгі аймақтық тектоникалық құрылымдардың даму тарихы, геологиялық құрылымы және жер бедері, климат, топырақ-өсімдік жамылғысы, табиғатты пайдаланудың қолайсыз салдарларымен күресу туралы білім беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстанның әлеуметтік және экономикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты – Қазақстан Республикасының халқы мен халық шаруашылығын аймақтық ұйымдастырудың заңдары мен ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру; Экономикалық- географиялық заңдар мен заңдылықтарды, экономикалық- географиялық терминология мен номенклатура қалыптастыруға бағытталады; Курс ҚР аймақтық даму ерекшеліктері, Қазақстанның заманауй әлемдегі орны мен ролі, республиканың экономикалық- географиялық жағдайы, табиғи ресурстары, тұрғындары, шаруашылықтың салалық құрамы, экономикалық аудандары туралы сұрақтарды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • IT География
    Несиелер: 5

    Географиядағы жиналған мәліметтерді қазіргі заманға лайықты жаңа ақпараттық технологияның көмегімен жинап, өңдеп, шығарып, қайтадан қолдану мүмкіндігін білетін географ мамандарды дайындау. IT География деректерді және оларға байланысты қажетті объектілер туралы ақпаратты жинау, графикалық визуализациялау жүйесі туралы ұғымды қалыптастырады. Жиналған материалдарды көптеген салаларда қолдану туралы түсінік алуға бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді өзіндік кешенді физикалық- географиялық зерттеулерге дайындау және экономикалық география саласында және Қазақстан мен әлемде осы күнгі өндірістік өнеркәсіпті ұйымдастыруда білім беру. Кешенді географиялық зерттеулердің ажырамас бөлігі ретінде физикалық-географиялық әдістердің мазмұнын ашу. «Географиялық зерттеулер әдісі» пәні ландшафтану, биогеография және т.б. сияқты арнайы курстардың толық қатарын алдын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі әлемдегі Қазақстан
    Несиелер: 5

    Қазіргі Қазақстанның кеңістіктегі алуан түрлілігі туралы, оның жалпы және аймақтық ерекшеліктері туралы, сондай-ақ әр түрлі деңгейде болатын табиғи, этникалық, әлеуметтік, экономикалық, мәдени, діни және басқа үрдістер туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Геоурбанистика урбоэкология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Қалалардың пайда болу негіздерін және даму заңдылықтарын, қалалардың түрлерін, олардың орналасуымен және басқару объектілерін анықтайды. Студенттер экологиялық дүниетанымды, қалалық экожүйелердің негізгі компоненттерінің рөлін, флора мен фаунаның, топырақтың, жер үсті және жер асты суларының әсерін, тропосферадағы ауа массаларын, қалалық қоршаған орта факторларын және тірі қауымдастықтардың тұрақтылығын түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дүние жүзінің саяси,әлеуметтік және экономикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Бүкіл әлемнің геосаяси және әлеуметтік жағдайы, оның жекелеген елдері, экономикасы мен халқының орналасуы мен даму заңдылықтары туралы білім беру болып табылады. Әлемдік әлеуметтік-экономикалық мәселелерді географиялық тұрғыдан қарастыруға бағытталған. Бұл курста студенттер халықаралық еңбек бөлінісінің әлемдік экономиканың аймақтық құрылымын қалыптастырудағы рөлін, сонымен қатар оның әлем елдерінің әлеуметтік-экономикалық дамуына әсерін көрсете алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Қазіргі педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттарын және зерттеу әдістемесін сипаттайды; - педагогикалық зерттеу бағдарламасын құрастырады; зерттеуді жобалайды, оның нәтижелерін болжайды; педагогикалық экспериментті моделдейді; - ғылыми зерттеу аппаратының компоненттерін талдайды, олардың өзара байланысын негіздейді; зерттеу нәтижелерін талдайды; - ғылыми-педагогикалық зерттеулердің құрылымдары; зерттеу әдістерін ұсынады, олардың тиімділігін негіздейді; - зерттеудің теориялық және практикалық маңыздылығын бағалайды; тәжірибе үшін педагогикалық зерттеудің маңыздылығын анықтайды және түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Географиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Географиядан базалық білім негізінде статистикалық-математикалық зерттеулер жүргізу және географиялық деректерді өңдеу дағдысын қалыптастыру. Курс географиядан есептер шығару арқылы пән бойынша өздерінің ой-өрісін кеңейтуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар пәнді оқу барысында қарастырылатын міндеттер мен тапсырмалар білім алушыларды түрлі олимпиадаларға дайындау Мемлекеттік аттестацияны тапсыру және дипломдық жобаны қорғау барысында пайдаланылуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Маңғыстау географиясы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты:Өлкенің жер бедері ерекшеліктері, геологиялық құрлысы мен тектоникалық құрылымын, табиғи ресурстарын, әлеуметтік және экономикалық жағдайын, климатын, ауыл шаруашылығын, өнеркәсібі мен пайдалы қазбалары туралы мағлұмат береді. Пән Маңғыстауды физикалық, экономикалық аудандастырып, Каспий теңізінің туристік, логистикалық әлеуетін зерделеуге бағытталған. Маңғыстаудың пайдалы қазбаларды, флорасы мен фаунасын, жер асты суларының орналасу ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    Сараланған және кіріктірілген оқытудың, дамыта оқытудың, оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясының педагогикалық технологияларын пайдалана отырып, географиялық пәндер бойынша оқу сабақтарын құрастырады және өткізеді.

  • Код ON2

    Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды меңгере отырып, өзінің азаматтық-адамгершілік ұстанымын білдіреді.

  • Код ON3

    Физикалық, саяси, әлеуметтік және экономикалық география, картография және ГАЖ-технология білімдерімен интеграцияда дидактикалық білімді пайдалана отырып, оқу сабақтарын өткізеді.

  • Код ON7

    Пәндерді оқытудың инновациялық формалары мен әдістерін, оқу және бағалау стратегияларын, қалыптан тыс ойлауды дамытады, инновациялық идеяларды бастайды, әртүрлі ресурстардан ақпаратты дұрыс таңдайды және пайдаланады.

  • Код ON1

    Оқушылардың физиологиясы мен психологиясының ерекшеліктерін, инклюзивті білім беру ерекшелігін, оқушыларды оқыту теориясы мен әдістерін және бағалау технологияларын білу арқылы орта білім берудің барлық сатыларының интеграциясы мен үздіксіздігі қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды.

  • Код ON9

    Оқушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін, зерттеу/жобалау жұмыстарындағы рефлексия және топтық жұмыс әдістерін қолдана отырып, мектеп географиясының жекелеген бөлімдері бойынша оқытудың қажеттіліктері мен қиындықтарын анықтайды.

  • Код ON8

    Физикалық, әлеуметтік және экономикалық география, экология, картография, өлкетану пәндерін оқытудың әдіс-тәсілдерін анықтай отырып, оқушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескереді, берілген сабақ мақсаттарына сәйкес пәндер бойынша оқу материалдарын әзірлейді.

  • Код ON5

    Оқушылардың эмоционалдық интеллект деңгейлерін ескере отырып, педагогика, даму психологиясы және оқушыларының даму физиологиясы бойынша білімдерін қолдана отырып, білім алушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, тәрбие процесін құрады.

  • Код ON12

    Экономикалық теория, кәсіпкерлік, ойлау дизайны, шет тілі, STEM оқыту негіздерін білуді пайдалана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен өз біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби дағдыларды одан әрі жетілдіруге қабілетті.

  • Код ON10

    Биогеография негіздерімен ландшафттану, сандық картография және карта дизайны, урбоэкология негіздерінің геоурбанистикасы бойынша білімдерін пайдаланып, зерттеу нәтижелерін жазбаша ұсына отырып, өлкетану жұмыстарын аймақты кешенді географиялық зерттеуді жоспарлайды және жүргізеді.

  • Код ON11

    Кәсіби қоғамдастықтардың, құқық қорғау органдарының, медициналық, әлеуметтік, экологиялық қызметтердің, балалар мен жасөспірімдер қозғалыстарының, жастар бірлестіктерінің, қоғамдық және саяси партиялардың, үкіметтік емес ұйымдардың және т. б. өкілдерін оқу-тәрбие процесіне тарта отырып, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара іс-қимыл жасайды.

  • Код ON6

    Оқушылармен қарым-қатынаста демократиялық стильді ұстана отырып, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды ескере отырып, білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы ортаның дамуына ықпал етеді.

6B01506 География
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01506 География мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01506 География мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География пәні мұғалімі бойынша қосымша мамандандырылған географ - өлкетанушы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top