Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04105 Экономикадағы ақпараттық және инновациялық технологиялар в Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің таңдаған білім беру бағдарламасына сәйкес техника мен технологияны, ғылыми жетістіктерді дамыту туралы негізгі түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән студенттерге жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мүмкіндіктерін қоса алғанда, тамақ, қайта өңдеу, өнеркәсіп, аграрлық-өнеркәсіптік кешеннің қазіргі жағдайы мен даму үрдістері туралы жүйелі түсінік береді. Пәнді оқу нәтижесінде студент қойылған міндеттерді орындауды ұйымдастыру, сондай-ақ жоғары мотивацияланған стандартты емес кәсіби міндеттерді, проблемаларды қою және шешу және кәсіби қызмет этикасын сақтау бойынша теориялық және практикалық дағдыларға ие болады. Білім алушы алған білімдерін одан әрі мамандандырылған пәндерді, практикалық қызметті оқу кезінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – модельдеуге, талдауға және қолданбалы практикалық есептерді шешуге көмектесетін математикалық аппаратты меңгеру. Пән студенттердің қазіргі математика туралы түсініктерін және математиканың негізгі заңдарын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Оқыту нәтижесінде студент математикалық логика негіздеріне ие болады, қоғамдық жалпы ғылыми саладағы математикалық логика заңдарының аясын кеңейте алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория негіздері
    Несиелер: 5

    Пән қолданбалы экономиканың оқу курстарын, оның ішінде әлемдік экономика, халықаралық қатынастар экономикасы, экономикалық қауіпсіздік, кеден экономикасы және т.б. зерттеу үшін іргелі білім болып табылады. Экономикалық теория бойынша алынған білім студенттерге қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді сипаттағы экономика дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге, әртүрлі макроэкономикалық өзгерістердің ұлттық экономиканың қазіргі жағдайына әсерін бағалауға мүмкіндік береді. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда Экономикалық теория саласында білім, практикалық іскерліктер мен дағдыларды (қалыптастырылатын құзыреттерге сәйкес) қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы негізгі микро – және макроэкономикалық санаттар мен көрсеткіштерді, оларды есептеу әдістерін; Экономикалық теория саласындағы зерттеу міндеттерін шешу әдістері мен тәсілдерін; Экономикалық теория саласындағы ақпараттық ресурстарды пайдалануға қойылатын нормативтік және техникалық талаптарды меңгереді; ақпараттық ресурстарды пайдалану; зерттеу міндеттерін шешу барысында алынған нәтижелерді тұжырымдау; Экономикалық теория саласындағы зерттеу міндеттерін шешу дағдылары Экономикалық теория саласындағы міндеттерді шешу үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық ақпаратты өңдеу және; неғұрлым білікті қызметкердің басшылығымен зерттеулер, эксперименттер, бақылаулар, өлшеулер жүргізу; жүргізілген зерттеулердің қорытындылары бойынша, Экономикалық теория бойынша қорытындылар тұжырымдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Дәрістер курсында бірнеше айнымалылардың функциялары туралы теориялық материал, негізгі ұғымдар мен анықтамалар, бірнеше айнымалылар функциясының шегі мен үздіксіздігі; жартылай туындылар, толық дифференциал; аралас туындылар туралы теорема; бағыт бойынша туынды, функция градиенті; бірнеше айнымалылар функциясының экстремумы бар. Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің экономикалық объектілер мен субъектілердің мінез-құлқын талдаудың, болжаудың заманауи математикалық әдістерін білуі. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы математикалық экономиканың теориялық негіздерін; шешімдер қабылдаудың сыныптамасы мен негізгі әдістерін; шешімдер қабылдаудың негізгі математикалық модельдерін; шешімдер қабылдау әдістерін қолдану салаларын меңгереді; экономикалық параметрлердің сипаты туралы әртүрлі ұсыныстар кезінде статикалық және динамикалық математикалық микро - және макроэкономикалық модельдерді талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микро-макроэкономика
    Несиелер: 5

    Пән бойынша Курс шектеулі экономикалық ресурстар жағдайында экономикалық субъектілерді ұтымды таңдауды анықтайтын экономикалық категорияларды, заңдар мен терминдерді жүйелі түрде ұсынуды қарастырады. Бұл курстың ерекше назары білім алушылардың нарықтық экономиканы қалыптастыру қағидаттары мен тетіктерін меңгеруіне, ұтымды экономикалық мінез-құлық дағдыларын меңгеруге, дайын өнім мен экономикалық ресурстар нарықтарының және тұтастай Ұлттық экономика нарықтарының жұмыс істеу ерекшеліктерін түсінуге шоғырланады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың экономикалық дүниетанымын қалыптастыру, Микроэкономика саласындағы негізгі экономикалық проблемалар, микроэкономикалық талдаудың әдістері мен мүмкіндіктері, негізгі макроэкономикалық проблемалар мен модельдер туралы білім жүйесі, қоғамның экономикалық өмірінің құбылыстары мен процестерін зерттеудің әдістері мен құралдары туралы білім алушылардың теориялық және қолданбалы білімін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Корпоративтік қаржы
    Несиелер: 5

    Пән компанияның инвестициялық тартымдылығын бағалаумен; оның құнын барынша арттыру мақсатында компания қызметін қаржыландыру туралы шешімдер қабылдаумен байланысты мәселелер шеңберін қамтиды. Пәнді игерудің мақсаты студенттерді басқарудың негізгі мақсаты - акционерлік құнды және басқа корпоративті стейкхолдерлер үшін құндылықты барынша арттыру, сондай-ақ тиімді жаһандық қаржылық және тауарлық нарықтар жағдайында жұмыс істейтін корпорацияның қаржысын басқарудың заманауи құралдарын практикалық қолдану дағдыларын тереңдету тұрғысынан қазіргі заманғы қоғамдық компанияның қаржысын ұйымдастыру әдіснамасының тұжырымдамалық деңгейінде дамыту болып табылады. Оқыту нәтижелері бизнесті қаржыландырудың негізгі тәсілдері мен құралдарын, капиталды қалыптастыру тәсілдері мен оның элементтерінің баға белгілеу моделін игеру; капиталдың құрылымы мен құнын басқару, сондай-ақ бизнес иелерінің мүдделерін ескеретін сыртқы және ішкі қаржыландыру мүмкіндіктері мен шарттарын қарау мақсатында компанияның қаржылық талдау саласындағы негізгі теориялық және практикалық проблемаларды бөліп көрсету болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестегі сандық әдістер
    Несиелер: 3

    Пәнінің курсы бизнес саласында статистикалық байқауды ұйымдастыру және статистикалық деректерді жинау принциптерін зерделеуге, құбылыстардың жай-күйін, құрылымын және дамуын және олардың өзара байланысын зерттеу әдіснамасын зерделеуге, бизнесте болып жатқан құбылыстарды статистикалық модельдеу мен болжауды орындауға бағытталған. Курстың мақсаты бизнес-статистика саласында білім алу, оның ішінде статистикалық деректерді жинау, өңдеу, есептеу және талдау әдістерінің теориясы мен практикасын зерделеу, бизнес саласындағы жаппай құбылыстар мен процестердің заңдылықтары мен үрдістерін, олардың сандық сипаттамаларын зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эконометрика
    Несиелер: 3

    Пән жалпы сапалық заңдылықтарға байланысты нақты экономикалық құбылыстарды сандық талдау және болжау, экономикалық агенттердің мінез-құлқын модельдеудің статистикалық және математикалық әдістерінің жиынтығын қолдана отырып, эмпирикалық мәліметтер негізінде қабілеттілікті қалыптастыру дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда эконометриканың негізгі түсінігі ретінде жүйелі білімді қалыптастыру, эконометрикалық зерттеудің негізгі аппаратын игеру, оны нақты мәселелерді шешу үшін қолдана білу болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы экономикалық процестердің мәнін және олардың өзара байланысының негізгі көрсеткіштерін, статистикалық ақпаратты жинау және өңдеу әдістемесін, құбылыстарды, процестерді талдау үшін математикалық модельдердің негізгі сыныптарын; талдамалық және математикалық есептерді шешу үшін қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етудегі жұмыс дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономиканың мемлекеттік секторы
    Несиелер: 5

    Пән экономиканың мемлекеттік секторы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады, мемлекет пен басқа шаруашылық жүргізуші субъектілердің өзара іс-қимылын, олардың өзара әсерін, қоғамдық сектордағы әлеуметтік-экономикалық қатынастарды басқару функциялары мен тетіктерін анықтайды. Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің экономиканың мемлекеттік секторы туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру, мемлекет пен басқа шаруашылық жүргізуші субъектілердің өзара іс-қимылын, олардың өзара әсерін, қоғамдық сектордағы әлеуметтік-экономикалық қатынастарды басқарудың функциялары мен тетіктерін көрсету болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы қаржы ресурстарын бөлу баламаларын бағалаудың және мақсат қоюдың негізгі қағидаттарын; қаржылық− қабылданған басқарушылық шешімнің нәтижелерін, оның ішінде Ұйым қызметінің нәтижелерін бағалаудың негізгі тәсілдерін меңгереді; мемлекеттік және квазимемлекеттік сектор ұйымдары қызметінің қаржылық нәтижелерін бағалайды; кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті қаржылық ақпаратты табады және талдайды; қаржылық ресурстарды бөлу туралы ақпаратты талдайды және бағалайды. жүйенің күйі. мемлекеттік қаржының жай-күйі туралы ақпаратты іздеу және талдау әдістері; экономиканың мемлекеттік секторын ұйымдастыруда бюджеттік және қаржылық есептілікті жасау дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты кәсіпкерлік жүргізудің теориялық және практикалық негіздерін зерделеу негізінде бизнес ортаның белгілі бір нарығындағы көшбасшылық қасиеттерді ескере отырып, кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын игеру және қолдану болып табылады. Пән студенттердің кәсіпкерлік қызметі туралы халықаралық тәжірибені ескере отырып, жүйелі білімді қалыптастыруға, теориялық, әдістемелік және практикалық құралдарды терең игеруге бағытталған, бұл қазіргі қоғамның дамуында ерекше маңызға ие. Оқыту барысында, бастамалар туралы, тәуекелдер туралы, көшбасшылық туралы бизнес жүргізудің практикалық қызметінде кәсіпорындар (фирмалар) мен ұйымдардың әлеуметтік-экономикалық ресурстарын барынша тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еңбек нарығының экономикасы
    Несиелер: 5

    Пән курсының мақсаты білім алушыларда еңбек нарығының экономикалық теориясын толық түсіну үшін қажетті білім жүйесін қалыптастыру, студенттерде нарық пен оның институттары жұмысының негізгі тетіктері туралы, сондай-ақ еңбек нарығындағы мемлекеттің рөлі туралы кешенді түсінік қалыптастыру болып табылады. Білім алушылардың осы курсты оқыту нәтижелері әлемдік және қазақстандық экономиканың экономикалық-еңбек проблемалары және оларды шешудің негізгі бағыттары туралы біртұтас түсінік; оның тиімділік деңгейіне әсер ететін еңбектің негізгі сипаттамаларын анықтау; сыртқы және ішкі еңбек нарықтарының жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын түсіну; қазіргі Қазақстан экономикасының жағдайларына сәйкес келетін кәсіпорындағы еңбекті басқару жүйесін сипаттау; еңбекті ұйымдастырудың негізгі бағыттарын қалыптастыру үшін түрлі санаттарға қолданылатын еңбек сыйақылары жүйелерінің; еңбек көрсеткіштерінің мониторингін ұйымдастыру және оларды жан-жақты талдауды жүзеге асыру бойынша әдістемелік аппаратты ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықаралық экономика
    Несиелер: 5

    Осы пәннің курсы білім алушыда әлемдік шаруашылық, оның әлеуеті, жұмыс істеу тетігі, үрдістері мен проблемалары туралы тұтас түсінікті қалыптастыруға; Халықаралық экономикалық қатынастардың нысандары мен эволюциясы туралы теориялық білімді және Халықаралық экономикалық қатынастардағы кешенді құбылыстарды талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің әлемдік экономика, оның әлеуеті, жұмыс істеу механизмі, тенденциялар мен проблемалар туралы жүйелі білімін қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы әлемнің қазіргі заманғы экономикалық даму ерекшеліктерін; адам мен қоғамның өзара іс-қимылының негізгі заңдылықтарын меңгереді; білім беру және кәсіби қызмет міндеттерін шешу процесінде экономикалық білімді қолданады; Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық білімді алу, пайдалану және жаңарту технологияларымен игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Коммуникативтік құзыреттілік құрамында интегративті негізде лингвистикалық (тілдік), дискурсивті (сөйлеу) құзыреттер қалыптасады. Курс сөйлеу әрекетінің барлық түрлеріндегі коммуникативтік дағдыларға қойылатын талаптарда нақтыланады: сөйлеу, тыңдау, оқу және студенттің кәсіби қызметімен байланысты жазу. Практикалық курс бағдарламада болашақ маманның кәсіби қызмет аясында ауызша және жазбаша сөйлеуді түсінуге мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды игеру қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған пән ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыни ойлау
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің курсы білім алушыларда сыни ойлаудың ең маңызды теориялық және әдіснамалық негіздері туралы; сыни ойлау тәсілдері мен дағдылары туралы; жұмыста сыни ойлау технологиясын пайдалану дағдылары туралы; маңызды кәсіби маңызды қасиеттердің қалыптасуы туралы: эмоционалды тұрақтылық, қарым-қатынасты жүзеге асыру, шешім қабылдауға дайын болу және т. б. білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді ұтымды танымның формалары мен әдістерімен таныстыру, олардың кәсіби қызметі саласында қолданылатын логикалық әдістер мен тәсілдер туралы жалпы түсінік қалыптастыру, ұтымды және тиімді ойлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықаралық экономика және интеграция
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің курсы білім алушының жаһандық нарықтық жүйесін қалыптастыруға; халықаралық айналымдағы тауарлар мен өндіріс факторларына сұраныс пен ұсынысты қалыптастыруға; ұлттық экономиканың басқа елдердің экономикаларымен өзара іс-қимылы жағдайында оны талдау және бағдарламалау құралдарына; қаржы нарықтарының даму үрдістеріне; әлемдік экономикалық жүйені жетілдіру жолдарына бағытталған. Бағдарлама халықаралық сауда, халықаралық қаржы және Халықаралық бизнес теориясы саласында іргелі білім беруді, сондай-ақ сыртқы экономикалық қызмет саласында практикалық дағдыларды қалыптастыратын қолданбалы пәндерді зерделеуді көздейді. Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің әлемдік экономика, оның әлеуеті, жұмыс істеу механизмі, тенденциялар мен проблемалар, соның ішінде интеграциялық процестердің дамуы туралы жүйелі білімін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы кәсіпорындардың сыртқы экономикалық қызметінің мәнін, түрлері мен нысандарын, тауарлар мен қызметтердің әлемдік нарықтарын талдаудың жалпы сипаттамасын игереді; қазіргі заманғы халықаралық бизнес пен кәсіпкерліктің сыртқы экономикалық саласының проблемаларын талдау әдістерін қолданады; тауарлар мен қызметтердің әлемдік нарығының конъюнктурасын болжау әдістерін қолданады; халықаралық бизнестің сыртқы ортасына, халықаралық бизнесті жүргізу үшін елдерді, нарықтарды таңдауға талдау жүргізеді. бизнес; қазіргі заманғы халықаралық бизнес пен кәсіпкерлікті талдау, халықаралық бизнесті жүргізу үшін елдерді, нарықтарды таңдау дағдылары; халықаралық компаниялардың сыртқы экономикалық қызметінің тиімділігін бағалау дағдылары; Халықаралық экономикалық интеграция процестерінің халықаралық сауда проблемаларын талдау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің курсы білім алушыларда персоналды тарту көздері мен тәсілдері туралы; персоналды іріктеу технологиялары туралы; персоналды кәсіптік бағдарлау (қайта бағдарлау) мәні туралы; ұжымда әлеуметтік бейімдеу тәсілдері туралы; іскерлік мансапты басқару жөніндегі іс-шаралардың мазмұны туралы; басшы кадрларды даярлау және қайта даярлау тәсілдері туралы; басшының дағдыларын анықтау технологиялары туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған; еңбекті ұтымды ұйымдастырудың негізгі бағыттары туралы; кәсіпорын қызметкерлері мен бөлімшелерінің қызметін бағалау әдістері туралы; персоналды ынталандыру және бағалау туралы. Пәнді оқытудың мақсаты теориялық және әдіснамалық білімнің негіздері, сондай-ақ стратегиялық басымдықтар тұрғысынан персоналды жоспарлау және жинақтау, HR басқару және ұйым персоналының тиімділігін басқару қызметінің жаңа құрылымдарын әзірлеу және стратегия призмасы арқылы персоналды оқыту және дамыту бойынша Адами ресурстарды стратегиялық басқару бойынша жұмыс дағдылары болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика салаларын стратегиялық талдау
    Несиелер: 5

    Пән курсы кәсіптік менеджер мансабына дайындалу үшін білім алушылардың білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пән бағдарламасы қазіргі заманғы Стратегиялық талдау жүргізуде білім мен дағдыларды, сондай-ақ бизнесті дамытудың корпоративтік стратегиясын және қызметтің жекелеген бағыттарының бизнес-стратегияларын әзірлеу үшін стратегиялық дизайн-ойлау негіздерін игеруді көздейді. Оқытудың негізі стратегиялық менеджменттің тұжырымдамалық негіздерін, жоспарларды қалыптастыру және ұйымдық құрылымды жобалау, ұйымдастырушылық оқыту және кәсіпкерлік негізінде ұйымдағы стратегиялық процесті құру принциптерін дамыту болып табылады. Курстың маңызды ерекшелігі-зерттелетін Стратегиялық талдау әдістерін практикалық дамыту. Курста оқытудың негізгі технологияларының бірі-мұғалімнің тапсырмалары бойынша нақты ұйымның даму стратегиясын топтық жобалау. Курсты меңгерудің мақсаты экономика салаларының бәсекелестік артықшылықтарын дамыту мақсатында білім алушыларда стратегиялық талдаудың әдістері мен құралдарын қолданудың теориялық білімін, іскерлігін және практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы Стратегиялық талдау әдістерінің мәнін; мемлекеттің экономикалық стратегиясын; кәсіпорынның саласы мен бәсекелестік артықшылықтарын талдау әдістерін; халықаралық контекстегі Стратегиялық талдау әдістерін; стратегиялық талдаудың қазіргі заманғы үрдістерін меңгереді; мемлекеттің экономикалық стратегиясының түрлерін айқындайды; кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтары саласын талдау әдістерінің көмегімен ұйымды бағалайды; ұйымды ұстануды жүзеге асырады; кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтарының тиімділігін арттыру резервтерін анықтайды Стратегиялық талдау; Стратегиялық талдау әдістерін құру тәсілдері; кәсіпорынды жайғастыру әдістері; сыртқы және ішкі ортаны талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инновациялық бизнес
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы студенттердің нарықтағы шаруашылық жүргізуші субъектінің экономикалық жағдайын бағалау қабілеті мен дайындығы туралы білім жүйесін қалыптастыруға және бәсекелестік артықшылықтарды алуға және сақтауға мүмкіндік беретін инновациялық мінез-құлық стратегиясы мен тактикасын таңдауға бағытталған; инновацияларды модельдеу, инновациялық бизнесті жоспарлау; қажетті инвестициялардың көлемін, болашақ ағымдағы шығындарды анықтау, олардың өтелуін, әлеуметтік-экономикалық тиімділігін есептеу инновациялар және тәуекелдер мөлшері; инновациялық жобалардың жалпы және коммерциялық тиімділігінің көрсеткіштерін есептеу әдістері туралы; инновациялық кәсіпорынның капиталын қалыптастыру әдістері туралы; меншікті және қарыз капиталын пайдалану тиімділігін бағалау әдістері туралы; инновациялық қызметке инвестициялардың нысандары мен нұсқаларын таңдау әдістері туралы. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың инновациялық кәсіпкерлік, зерттеулер мен әзірлемелерді басқару әдістері, инновациялық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру ерекшеліктері, сондай-ақ тәуекел инновацияларына инвестициялауды жүзеге асыратын қаржы институттарының негізгі қаржыландыру нысандары мен негізгі типтері туралы кешенді түсініктерін игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инновациялық экономика
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы білім алушыда инновациялар және бизнестің инновациялық дамуы туралы жүйелі түсінікті, сондай-ақ экономикалық жүйелердің инновациялық дамуын басқару бойынша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда инновациялық үдеріске макро-және микроэкономикалық көзқарастардың теориялық негіздерін, сондай-ақ инновациялардың негізгі мазмұндық түсініктері мен сипаттамаларын және олардың экономикалық құбылыстарға әсерін жүйелі түрде білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы инновациялық үдеріске макро-және микроэкономикалық тәсілдердің теориялық негіздерін; инновациялардың негізгі мазмұндық түсініктері мен сипаттамаларын және олардың экономикалық құбылыстарға әсерін; экономикадағы инновациялық процестерді сипаттайтын негізгі статистикалық көрсеткіштерді; нарықтық мүмкіндіктерді, оларды пайдалануды, маркетингтік ақпаратты талдау мен өңдеуді, сондай-ақ тұтынушылық мінез-құлық үлгілерін меңгереді; кадрлық ресурстарды қолдану ерекшеліктері, әр түрлі елдерде ұлттық инновациялық жүйелерді қалыптастыруға негізделген еңбек нарығын қалыптастыру мәселелері, оларды реттеу және мемлекетпен өзара әрекеттесу ерекшеліктері; әлеуметтік өнім ретінде инновациялардың табиғатын және оларды тарату заңдылықтарын түсіндіруге әртүрлі экономикалық мектептердің идеялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдау, оларды Ресей экономикасындағы жағдайға бейімдеу; инновацияларды қолданудың перспективалық бағыттарын негіздеу салаларды, өңірлерді немесе жекелеген фирмаларды дамыту үшін; инновациялар саласындағы отандық және шетелдік статистиканың деректерін талдау, инновацияларды қолдану және тарату тиімділігін зерттеуді жүзеге асыру, алынған нәтижелерді әртүрлі экономикалық деңгейлердегі инновациялық саясат жөніндегі ұсынымдарды қамтитын талдамалық есептер немесе бағдарламалар нысанында қорыту; кез келген экономикалық деңгейлерде қолдану қажеттілігі мен тиімділігі бағытында шығармашылық ұжымдардың дүниетанымын қалыптастыруға ықпал ете отырып, қазіргі заманғы экономикалық процестердегі инновациялардың рөлі туралы білімді тарату инновация түрлері; экономикадағы инновациялық процестерді көрсететін статистикалық көрсеткіштерді талдау үшін ақпарат жинау мен дайындаудың әдістемелік дағдылары; қандай да бір объектінің немесе аумақтың инновациялық деңгейін бағалаумен байланысты әртүрлі міндеттерді шешу үшін экономикалық-статистикалық және математикалық модельдеудің негізгі құралдары және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цифрлық экономика
    Несиелер: 5

    Пән цифрлық экономика инфрақұрылымын және ақылы компаниялардың цифрлық модификациясын ұйымдастыруды зерттейді. Сандық модификацияның қолайсыз және жағымды жақтарын талқылау, олардың макро - және микроэкономикалық сипаттамаларға, бизнес жүргізу қабілетіне және экологиялық міндеттерді шешуге әсер ету деңгейін алдын-ала анықтау, сандық модификация кезінде басқарушылық қорытындыларды қабылдау саласында алынған білім мен практикалық дағдыларды қолдану. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда Ақпараттық технологиялар мен жүйелердің негізгі кластары туралы жүйелі білімді оларды ұйымда басқарудың әртүрлі деңгейлерінде және цифрлық экономикадағы басқарушылық шешім циклінің әртүрлі кезеңдерінде қолдану үшін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы ақпараттық технологиялар мен жүйелердің негізгі кластарын; ұйымда басқарудың әртүрлі деңгейлерінде ақпараттық технологияларды қолдану саласын және басқарушылық шешім циклінің әртүрлі фазаларын; Ақпараттық жүйелерді таңдаудың негізгі факторлары мен енгізу тұжырымдамасын; MS Excel-де қаржылық-экономикалық есептеулер негіздерін; кәсіпорынның қаржылық-шаруашылық қызметін бағалау бойынша жұмыстың негізгі тәсілдерін меңгереді. пәндік аймақтың бизнес-процестері және ақпараттық кеңістіктің компоненттері арасында құрылымдық қатынастарды орнату; бағдарламалық құралдардың көмегімен экономикалық ақпаратты өңдеу; ақпараттық технологиялар негізінде басқарушылық және экономикалық шешімдер қабылдау; ақпараттық технологияның көмегімен экономикалық және басқарушылық қызметті ұйымдастыру; экономикалық ақпаратты өңдеу әдістері; экономикалық мәселелерді шешуді автоматтандырудың заманауи кең таралған құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экология туралы идеяны ғылыми пән ретінде қалыптастыру және оның табиғат пен қоғамның тұрақты дамуын қолдаудағы рөлі. Оқу нәтижесінде студент экологиялық жағдайға оның қауіпсіздігі мен зиянсыздығына қатысты талдау жүргізуге қатысуға, бақылау құралдары мен әдістерін пайдалана отырып, төтенше жағдайлардың алдын алу үшін тіршілік қауіпсіздігі, қоршаған ортаны қорғау саласындағы әдістер мен бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңа ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Жаңа білімдерді қалыптастыру және бағдарламалық кешендер мен дерекқорлар компоненттерін құруды, қазіргі заманғы аспаптық құралдар мен бағдарламалау технологияларын пайдалана отырып технологиялық процестерді автоматтандыруды; бағдарламалық өнімдерді жобалау, әзірлеу саласындағы негізгі бағыттарды және олардың өмірлік циклін қамтамасыз ететін аспаптық құралдар жиынтығын; аспаптық бағдарламалық қамтылымды құрудың теориялық негіздерін; жаңа бағдарламалық өнімдерді әзірлеу кезінде пайдаланылатын халықаралық және отандық стандарттарды игеру; интерфейсті және құралдардың ақпараттық құрылымын құрудың классикалық және заманауи тәсілдері; жаңа бағдарламалық өнімдерді әзірлеу және іске асыру үшін практикалық қолдану кезінде бағдарламалардың өмірлік циклінің кезеңдерін қамтамасыз ететін құралдарды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Антикоррупциялық мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда қазіргі заманғы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың теориялық-қолданбалы негіздері туралы білімді қалыптастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент мемлекеттің қылмыстық саясаты мен сыбайлас жемқорлықтың негізгі стратегияларымен, құқық пен заңнаманың қазіргі заманғы салаларының үрдістерімен және перспективаларымен, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте қылмыстық-құқықтық және өзге де нормаларды қолданудың тергеу және сот практикасын талдау және қорытындылаумен танысады және меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Web құру
    Несиелер: 5

    Клиенттік және серверлік веб-бағдарламалауды, соның ішінде талдау әдістерін, заманауи веб-технологиялар мен веб-дамыту тілдерін (HTML, CSS, Java Script, PHP, CMS веб-бағдарламалау технологиясының құралдары) оқыту; клиенттік және серверлік бағдарламалау негіздері меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Есептеу жүйелері мен желілерін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл пән есептеу жүйелері мен компьютерлік желілерді сауатты пайдалану үшін қажетті білімді, есептеу жүйелерінің құрылымы мен жұмыс принциптері, есептеу жүйелерін зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ; мәліметтерді үлестірілген өңдеу әдістері және компьютерлік желілерді құру принциптері туралы білімді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнесті цифрлық түрлендіру
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің курсында деректерге талдау жүргізу; BigData; цифрлық маркетинг; сатып алушылармен цифрлық коммуникациялар; блокчейн негізінде жеткізу тізбегін басқару; цифрлық платформалар мен бизнес-процестерді құрастыру; цифрлық HR-трансформация сияқты мәселелер қарастырылады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда цифрлық трансформацияның негізгі ұғымдары мен міндеттері және бұлтты ERP жүйесінің сандық ортасында кәсіпорынның бизнес-процестерін визуализациялау тәсілдері мен құралдары туралы жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде оқушы кәсіпорынның негізгі ұғымдарын және оның Цифрлық трансформациясының міндеттерін; бұлтты ERP жүйесінің цифрлық ортасында кәсіпорынның бизнес-процестерін визуализациялау тәсілдері мен құралдарын; өндірістік кәсіпорынның негізгі кіші жүйелерінің функционалы мен өзара іс-қимылын; цифрлық трансформация құралдарын және олардың жұмыс алгоритмдерін меңгереді; кәсіпорын кіші жүйелерінің өзара іс-қимылының жоғарғы деңгейлі схемасын құрады; кәсіпорынның бизнес-процестерін сандық түрлендірумен визуализациялауды жүзеге асырады; ERP жүйесінің құралдары; бұлтты ERP жүйесінің құралдарын қолдана отырып, кәсіпорынның цифрлық трансформациясының жоспарын құрыңыз және тиімділігін бағалаңыз; ERP жүйесінің құралдары кәсіпорынның жеткізілім тізбегін сандық түрлендіруді жүзеге асырады; бұлтты ERP жүйесінің сандық ортасында кәсіпорынның негізгі бөлімшелерінің өзара әрекеттесу жүйесін құрыңыз; ERP жүйесінің сандық құралдары кәсіпорынның бизнес-процестерін визуализациялау және үйлестіруді жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • MS Excel және Power BI-де талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсы студенттердің мәліметтер негізінде шешім қабылдау, тенденцияларды, заңдылықтарды анықтау және компанияның кірісті, өнімділікті және басқа да маңызды өлшемдерді қалай көбейту керектігін анықтау туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. BI-құралдардың көмегімен әртүрлі көздерден ақпаратты бір жерде жинайды, BI-құралдардың көмегімен оны талдайды және түсінікті кестелер мен дашбордтар түрінде қорытындылар ұсынады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың білімді игеруі және әртүрлі дереккөздерден бір жерде ақпарат жинауда өз дағдыларын іске асыруы, оны BI-құралдардың көмегімен талдайды және түсінікті кестелер мен дашбордтар түрінде қорытындылар ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пән курсы студенттердің өндіріс тиімділігін, өнімдер мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін, өндірісті басқару мен басқарудың тиімді формаларын, нарықтық жағдайда шаруашылық жүргізуші субъектілер үшін кәсіпкерлікті жандандыру қажеттілігі туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Экономикалық талдаудың негіздері Кәсіпкерлік қызметті жақсартуға бағытталған оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау үшін қолданыстағы өндірістік және экономикалық қызметті талдауға ғана емес, сонымен бірге кәсіпкерлік субъектінің болашақ қызметін болжауға мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты білім алушыларда әдістемелік негіздерді меңгеру және практикалық жұмыста қажетті шаруашылық қызметті талдаудың практикалық дағдыларын игеру арқылы аналитикалық, шығармашылық ойлауды қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы өндіріс тиімділігін арттыру, өнімдер мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігі, өндірісті басқару мен басқарудың тиімді нысандары, нарықтық жағдайда шаруашылық жүргізуші субъектілер үшін кәсіпкерлікті жандандыру ерекшеліктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің курсы білім алушыларда басқару жүйесінің теориялық негізі туралы, өндірістік жүйедегі қазіргі заманғы менеджмент элементтерінің рөлі мен орны туралы; менеджмент теориясы мен практикасының дамуының тарихи кезеңдері, менеджменттің ұлттық мектептерінің ерекшеліктері туралы; басқарудың классикалық функциялары және оларды практикада іске асыру құралдары туралы; қазіргі заманғы менеджмент тиімділігінің экономикалық және әлеуметтік аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған ұжымды басқару туралы; мақсаттарды құрылымдау және қойылған мақсаттарға қол жеткізудің стратегиясы мен тактикасын айқындау туралы; ұйым қызметінің тиімділігін арттыру жөніндегі іс-шараларды әзірлеу туралы. Сонымен қатар, ұйымдастырушылық мақсаттарды дамыту қабілеті мен дайындығын көрсетуі керек; экономикалық, әлеуметтік, техникалық және басқа факторларды ескере отырып, басқару шешімдерін қабылдау үшін оқу процесінде алған білімдерін қолдануы керек; Басқару жүйесіндегі ұйымдастырушылық қатынастарды талдау; басқарушылық жағдайларды модельдеу; басқару тиімділігінің факторларын анықтау; жеке адамды және ұжымды басқару; мақсаттарды құрылымдау және стратегия мен саясатты анықтау мақсатқа жетудің тактикасы; ұйым қызметінің тиімділігін арттыру бойынша іс-шаралар әзірлеу. Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі менеджменттің теориялық және практикалық негіздерін құрайтын, менеджмент тәжірибесін ғылыми ұсыныстармен қамтамасыз ететін, басқарушылық дағдыларды қалыптастыратын ғылыми білім жүйесін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік қаржы нарығы
    Несиелер: 5

    Курс әлемдік қаржы нарықтарының даму үрдістерін талдауға арналған. Студенттер әлемдік қаржы нарығының құрылымын зерттейді, банктік және нарықтық модельдердің артықшылықтары мен кемшіліктерін, ресейлік қаржы нарығының әлемдік қаржы нарығындағы орнын бағалай алады. Курсты оқығаннан кейін студенттер валюта, облигация, қор және тауар нарықтарының динамикасына әсер ететін негізгі факторларды бөліп алады, осы сегменттер арасындағы қатынастарды, олардың өзара әсерін талдайды, қаржылық және тауарлық активтердің динамикасын болжау дағдыларын алады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың қазіргі заманғы қаржы нарықтарының даму тенденцияларын ескере отырып, олардың құрылымы мен ерекшеліктері туралы теориялық білім алуы болып табылады. Курсты зерделеу инвестициялық портфельді әртараптандырудың тиімділігін бағалауға (елдік те, құралдар бойынша да), реттеуші ортада болып жатқан өзгерістерді түсінуге, жаңа қаржылық революция деп аталатын процестерді талдауға, әлемдік қаржы нарығында инвестициялық тартымды құралдарды таңдауда практикалық тәжірибе алуға, қаржы нарығының табысты жұмыс істеуі неге байланысты екенін түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономикадағы баға қалыптастыруды реттеу
    Несиелер: 5

    Пән курсы білім алушылардың нарықтық экономикадағы баға белгілеу негіздерін, баға белгілеудің теориялық аспектілерін зерделеу мақсатында білім жүйесін қалыптастыруға; баға белгілеу әдістері мен әдістемесін меңгеруге; кәсіпорынның баға стратегиясының әдістемесін зерделеуге, қазіргі нарықтық экономикадағы баға ұғымдары мен функцияларын айқындауға бағытталған. Сонымен қатар, ол жаңа өнімдердің бағаларын әртүрлі әдістермен есептеу туралы білімді қалыптастыруға, алынған білім мен дағдыларды қазіргі заманғы шындық пен практикалық іс-әрекетте қолдануға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты баға белгілеу теориясы, әртүрлі баға түрлерін есептеу техникасы саласында білім алушылардың құзыреттілігін қалыптастыру; экономикалық ойлауды дамыту және дербес тиімді баға шешімдерін әзірлеу болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы экономикадағы баға стратегиясы саясатының ерекшеліктерін; баға стратегияларын; сұраныстың, ұсыныстың және құнның сәйкестігін; құнды белгілеу тәртібін; экономикадағы баға стратегиясының бейнесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Валюталық операциялар
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім алушылардың қаржыгерлерден жан-жақты дайындықты талап ететін бизнесті жүргізудің қазіргі заманғы жағдайлары туралы зерделеуіне бағытталған. Бизнесті жүргізудің басым бағыттарының бірі сыртқы экономикалық қызмет болып табылады. Бұл банктік және банктік емес мекемелердің қызметкерлеріне де қатысты. Сондықтан экономикалық заңдарды және осы саладағы істің ерекшеліктерін, сыртқы экономикалық жағдайды білу осы саладағы кез-келген маманға, әсіресе қаржы қызметкерлеріне өте қажет. Пәнді оқытудың мақсаты-валюталық операцияларды ұйымдастыру және басқару саласындағы теориялық және практикалық білімді өз бетінше қолдана алатын түлектерді дайындау, валюталық операцияларды жүргізу процесін жетілдірудің жаңа тәсілдері мен ұйымдастырушылық-құқықтық тетіктерін білу. Пәнді игеру нәтижесінде оқушы жаһандану жағдайында валюталық операциялар ұғымын, әлемдік валюта жүйесі эволюциясының негізгі кезеңдерін, валюта бағамы ұғымы мен сипаттамасын, оған әсер ететін факторларды, валюталық реттеу мен валюталық бақылау проблемаларын, осы нарықтарда жүзеге асырылатын валюта нарықтары мен валюталық операциялардың сипаттамасы мен жіктелуін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономикадағы баға қалыптастыруы
    Несиелер: 5

    Осы пәннің курсы білім алушының нарықтық экономика өлшемдерінде тарифтерді қалыптастыру топырағын зерттеу бойынша білімін қалыптастыруға бағытталған; баға стратегиялары; сұраныстың, ұсыныстың және құнның сәйкестігі; құнын белгілеу тәртібі; экономикадағы баға стратегиясының көрінісі; шет мемлекеттердегі тарифтерді белгілеу және реттеу; сыртқы сауда шарттарындағы баға белгілеу ерекшеліктері; Жаһандық құн және ол туралы ақпарат сыртқы сауда шарттарын шешу кезінде пайдаланылатын бағаларды жасау. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда экономикадағы баға стратегиясы мен құнын белгілеу тәртібі туралы жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы экономикадағы баға стратегиясы саясатының ерекшеліктерін; шет мемлекеттердегі баға белгілеу мен тарифтерді реттеуді; сыртқы сауда шарттарында баға белгілеу ерекшеліктерін; дамыған мемлекеттердің экономикасындағы жаһандық құнды және ол туралы ақпаратты; сыртқы сауда шарттарын шешу кезінде пайдаланылатын бағаларды жасауды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономикадағы цифрлық байланыс технологиялары
    Несиелер: 5

    Аталған пәннің курсы білім алушыда экономикадағы цифрлық байланыс туралы теориялық білімді және оларды мемлекеттік және коммерциялық ұйымдарда пайдалану үшін платформаларды практикалық қолдануды қалыптастыруға, цифрлық экономиканың негізін құрайтын қазіргі заманғы және перспективалы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін түсінуді дамытуға, бизнесті құру және тұрақты дамыту дағдыларын игеруге және жетілдіруге, үздік технологияларды қолдану дағдыларын меңгеруге бағытталған. халықаралық практикалар және өзінің кәсіби қызметінде алынған құзыреттерді іске асыру, цифрлық трансформация кезінде басқарушылық шешімдер қабылдау саласында білім және практикалық тәжірибе алу. Курсты оқытудың мақсаты білім алушыларда экономикадағы цифрлық байланыс технологиясын дамытудың жаңа заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру және экономикалық активтерді басқару құрылымы мен жүйесінің сапалы өзгеруі, жаһандық цифрлық экожүйені қалыптастыру жағдайында тиімділікке қол жеткізу арқылы цифрлық экономиканың тез өсуін қамтамасыз ету болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы үздік халықаралық практиканы меңгеріп, өзінің кәсіби қызметінде алынған құзыреттерді іске асырады, цифрлық трансформация кезінде басқарушылық шешімдерді қабылдау саласында білім мен практикалық тәжірибе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Логистика
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің материалдық ағындардың қозғалысын басқару теориясы мен практикасы саласындағы жүйелі білімін қалыптастыруға, логистиканың әртүрлі модельдері туралы нақты түсінік алуға, оларды отандық жағдайда пайдалану мүмкіндігіне, сондай-ақ материалдық ағындарды ұтымды ұйымдастыру арқылы үнемі өзгеріп отыратын бәсекелестік ортада логистика қызметінің әртүрлі аспектілерін басқаруға байланысты практикалық мәселелерді шешуге бағытталған. Курсты игерудің мақсаты білім алушыларда материалдық ағындардың қозғалысын басқарудың әдістері мен құралдарын қолданудың теориялық білімін, іскерлігін және практикалық дағдыларын қалыптастыру, логистиканың әртүрлі модельдері туралы нақты түсінік алу, оларды отандық жағдайларда пайдалану мүмкіндігі болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы логистикадағы ұйымдастырушылық жоспарлаудың түрлері мен әдістерін мақсат қою принциптерін; логистикалық тұжырымдаманың мазмұнын; логистикалық қызметтің функцияларын, мақсаттары мен міндеттерін; материалдық және олармен байланысты ақпараттық және сервистік ағындарды басқарудағы логистикалық тәсілдің ерекшелігін меңгереді; логистикалық қызметтегі ұйымдастырушылық өзгерістерді жүзеге асыру бағдарламаларын әзірлейді және олардың тиімділігін бағалайды; логистикалық қызметтің негізгі бағыттарына қол жеткізу құралдарын әзірлейді; логистикалық мақсаттар үшін біртұтас логистикалық стратегия құру; логистикалық іс-шаралардың тиімділігіне талдау және бағалау жүргізу; логистика негізінде тауар өткізу жүйелерін модельдеу; логистикалық қызметтің тиімділігін бағалау; логистика бөлімшесі деңгейінде стратегияларды тұжырымдау және іске асыру әдістері; логистикалық стратегиялардың тиімділігін бағалау; өтпелі материалдық және ілеспе ағындарды қалыптастыру үшін сатып алу-өткізу қызметін ұйымдастыру әдістері; логистикалық іс-шараларды жүргізу тиімділігін есептеу және талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономика салаларындағы ақпараттық байланыс теориясы
    Несиелер: 5

    Білім алушыларда сәулет негіздері және ақпараттық технологиялардың жұмыс істеуі бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Студенттер күрделі жүйелердің қасиеттерімен, оларды зерттеудің жүйелік тәсілдерімен, осындай жүйелерді басқару ұғымдарымен, Ақпараттық жүйелерді құру принциптерімен, олардың жіктелуімен, сәулетімен, Функционалды және қамтамасыз ететін ішкі жүйелердің құрамымен танысады, сонымен қатар ақпараттық технологиялардың түрлерін іс жүзінде үйренеді. Пәнді оқытудың мақсаты сәулет негіздері және ақпараттық технологиялардың жұмыс істеуі бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды білім алушыларда жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент осындай жүйелерді басқарудың негізгі ұғымдарын, Ақпараттық жүйелерді құру принциптерін, олардың жіктелуін, архитектурасын, Функционалды және қамтамасыз ететін ішкі жүйелердің құрамын игереді, сонымен қатар ақпараттық технологиялардың түрлерін практикада үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сала бойынша бизнес-жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттің кәсіпкерлік құрылымдардың қызметіндегі бизнес-жоспарлаудың рөлі туралы түсінігін қалыптастыру және бизнес-жоспарды әзірлеу бойынша әдістемелік білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде студент бизнесті жоспарлаудың мәні, оны құру және іс жүзінде жүзеге асыру, оның ішінде практикалық маңызы бар жобаларды жіктеу туралы түсінікке ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасыл экономика
    Несиелер: 5

    Пән курсы білім алушыларға қоршаған ортаны қорғау; қолда бар шектеулі табиғи ресурстарды (су, жер, биологиялық және басқа) пайдалану тиімділігі; қоршаған орта сапасының халықтың әл-ауқатына әсері бойынша терең теориялық білім береді. Осы курс шеңберінде білім алушылар қолда бар инфрақұрылымды жаңғырту, табиғи ресурстарды пайдалану тиімділігін арттыру әдістері мен технологияларын, республика халқының әл-ауқатын арттыру факторларының бірі ретінде қоршаған ортаға қысымды жұмсарту жолдарын зерделейді. Курсты игерудің мақсаты білім алушыларда қолда бар инфрақұрылымды жаңғыртудың әдістері мен технологиялары туралы теориялық білімді қалыптастыру, табиғи ресурстарды пайдалану тиімділігін арттыру болып табылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде білім алушыларда "жасыл экономикаға"көшу бойынша басым міндеттері бар жоғары экологиялық мәдениет қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Zero Code &Low Code (PWA) тереңдетілген
    Несиелер: 5

    Осы пәннің курсы білім алушыларда барынша қысқа уақыт ішінде ешқандай салымсыз өз IT өнімін құру туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған; MVP өнімін жылдам құру үшін no code құралдарын пайдалану туралы, бұл оны сынауға, тіпті өз идеясын нарыққа шығаруға мүмкіндік береді; Дерекқордың құрылымын және жұмысын өз тәжірибесінде игеру туралы, бұл мүмкіндік береді білім алушылар көп күш жұмсамай бағдарламалау саласына кіреді. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы кодты жазбай немесе минималды кодпен өзінің IT өнімдерін тез іске асыруға дайын болады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың өз IT жобаларын салымдарсыз және мобильді және веб-қосымшаларды әзірлеу кезінде өз уақытын, энергиясы мен ресурстарын тиімді пайдалану үшін барынша қысқа мерзімде іске асыру білімдері мен дағдыларын игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономика салалары үшін бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән курсы заманауи ақпараттық жүйелерді жобалау және құру принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында студенттер бағдарламалау негіздері, Ақпараттық технологиялар, олардың жұмыс істеуі және экономиканың әртүрлі салаларында әртүрлі шаруашылық жүргізуші субъектілердің жұмыс істеуі мен өзара әрекеттесуінің тиімділігін арттыру үшін теориялық және практикалық дағдыларды игереді. Курсты игерудің мақсаты студенттердің экономика салалары үшін заманауи ақпараттық жүйелерді жобалау және құру туралы теориялық білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы классикалық және қазіргі заманғы физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдарын меңгереді; қолданбалы есептерді шешу үшін физикалық құбылыстарды, заңдар мен қазіргі заманғы әдістерді қолданады; физика заңдарын қолдана отырып, инженерлік есептерді шешу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасыл экономиканы дамытуды мемлекеттік реттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің бағыты қазіргі әлемдегі "жасыл" экономиканы түсіну, Қазақстан Республикасындағы "жасыл" экономиканы мемлекеттік реттеу, оның қазақстандық экономика салаларын дамыту аспектісіндегі мазмұны туралы кешенді білім алудың негіздерін зерделеуге, сондай – ақ "Жасыл" экономика саласындағы білім мен дағдыларды-тұрақты даму негіздерін қалыптастыруға, әлеуметтік саладағы бағыттар кешенін анықтауға бағытталған.- мемлекеттің экономикалық дамуы, олар "жасыл" экономика идеяларын дамытумен, ең алдымен қоршаған ортаны қорғау, энергияны дамыту аспектісінде байланысты болуы тиіс- ресурстарды үнемдеу, энергия тиімділігін арттыру, шаруашылық және өзге де қызметте ең озық қолжетімді технологияларды қолдану, қоршаған ортаны қорғауды мемлекеттік реттеуде экономикалық әдістерді пайдалану жолымен жүзеге асырылады. Курсты меңгерудің мақсаты білім алушыларда Қазіргі әлемдегі "жасыл" экономиканы түсіну туралы кешенді білім туралы теориялық білімді қалыптастыру, Қазақстан Республикасындағы "жасыл" экономиканы мемлекеттік реттеу болып табылады. Осы пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы "Жасыл" экономика идеяларын дамытумен байланысты мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы, ең алдымен қоршаған ортаны қорғау, энергия және ресурс үнемдеуді дамыту, энергетикалық тиімділікті арттыру, шаруашылық және өзге де қызметте ең озық қолжетімді технологияларды қолдану аспектілеріндегі бағыттар кешенін айқындауды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономикадағы ақпараттық жүйелердің сенімділігі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты сенімділік теориясы саласында білім алушыларды теориялық және практикалық даярлау болып табылады. Пән студенттерді сенімділік теориясының негізгі ережелерімен, техникалық құрылғылар мен жүйелердің сенімділігін есептеу әдістерімен, сенімділік талаптарын ескере отырып, ақпараттық жүйелерді талдау және синтездеу ерекшеліктерімен таныстыруға арналған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы Ақпараттық жүйелер мен технологиялардың жұмыс істеу процестерінің сапасын талдау, синтездеу, оңтайландыру және болжау әдістемелерін әзірлеу және зерттеу; Ақпараттық жүйелер мен технологиялардың жұмыс істеу процестерінің сапасын талдау, синтездеу, оңтайландыру және болжау әдістемелерін әзірлеу және зерттеу жүргізу дағдыларын меңгереді; кәсіби қызмет объектілерінің теориялық және эксперименттік модельдерін мына салаларда зерттеу дағдылары: Аспап жасау, ғылым, техника, білім беру, медицина, әкімшілік басқару, құқықтану, бизнес, кәсіпкерлік, коммерция, менеджмент, банк жүйелері, ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігі, технологиялық процестерді басқару, механика, Техникалық физика, энергетика, ядролық энергетика, күштік электроника, металлургия, құрылыс, көлік, темір жол көлігі, байланыс, телекоммуникация, инфокоммуникацияларды басқару, пошта байланысы, химия өнеркәсібі, Ауыл шаруашылығы, тоқыма және жеңіл өнеркәсіп, тамақ өнеркәсібі, медициналық және биотехнология, тау-кен ісі, жерасты кәсіпорындары мен өндірістерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, геология, мұнай-газ саласы, геодезия және картография, геоақпараттық жүйелер, орман кешені, Химия-орман кешені, экология, қызмет көрсету саласы, бұқаралық ақпарат жүйелері, дизайн, медиа индустрия, сондай-ақ ақпараттық қоғам экономикасы жағдайындағы әртүрлі бейіндегі кәсіпорындар және қызметтің барлық түрлері; жобаланатын және пайдаланылатын жүйелердің сенімділігін талдау, сондай-ақ сенімділік талаптарын ескере отырып, ақпараттық жүйелерді синтездеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәуекелді басқару
    Несиелер: 5

    Пән курсы білім алушылардың білім жүйесін қалыптастыруға тәуекелдердің мәні мен экономикалық мазмұны және тәуекел-менеджмент негіздері туралы тұтас білім жүйесі негізінде тәуекелдерді анықтау және басқару әдістерін зерделеуге бағытталған. Курсты игерудің мақсаты білім алушыларда тәуекелдердің мәні мен экономикалық мазмұны және тәуекелдерді басқару негіздері туралы тұтас білім жүйесі негізінде тәуекелдерді басқарудың теориялық білімін қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы тәуекелдерді басқарудың негізгі ережелерін, терминдерін, анықтамалары мен санаттарын, оның өндірістік және әлеуметтік-экономикалық жүйелердегі орны мен рөлін; тәуекелдерді басқару әдістерін меңгереді; оқу процесінде алған білімдерін жылжымайтын мүлікті басқару кезіндегі тәуекелдерге қатысты (жеке және ұжымдық) шешімдер қабылдау үшін қолданады; тәуекелдерді анықтау, бағалау және басқару дағдылары тәуекелдерге, қауіп-қатерлерге және белгісіздік факторларына қарсы іс-қимыл шараларын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инвестицияларды қаржыландыру және несиелеу
    Несиелер: 5

    Пән курсы инновациялық қызметті қаржыландыру мен кредиттеуді ұйымдастырудың теориясы мен қазіргі заманғы үрдістері туралы теориялық білімді зерделеуге, инновациялық процестерде қаржыны басқару әдістерін пайдаланудың практикалық дағдылары мен іскерлігін алуға, ұйымдардың мақсаттарына қол жеткізу үшін инновацияларды қаржыландыру және кредиттеу саласында басқарушылық шешімдерді іске асыру үшін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Курсты игерудің мақсаты білім алушыларда инновациялық қызметті қаржыландыру мен кредиттеуді ұйымдастырудың теориясы мен қазіргі заманғы үрдістері туралы теориялық білімді қалыптастыру болып табылады. Осы пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы инвестицияларды қаржыландыру мен кредиттеуді ұйымдастырудың әдістерін, құралдары мен ерекшелігін; инвестицияларды қаржыландыру және Кредиттеу процесінде ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді әзірлеудің, қабылдаудың және негіздеудің негізгі әдістері мен құралдарын меңгереді; Инвестицияларды қаржыландыру мен кредиттеуді ұйымдастыру процесінде ұжымды басқара білу, ұйымдастыру процесінде ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді қабылдау және негіздеу қолынан келуі керек қаржыландыру және несиелендіру; ұжымды басқару дағдылары және инвестицияларды қаржыландыру мен несиелендіруді ұйымдастыру технологиялары; инвестициялық және инновациялық жобаларды қаржыландыру мен несиелендіруді ұйымдастыру процесінде ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді қабылдау және негіздеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Серверлік ақпарат базасын басқару
    Несиелер: 5

    Пән курсы ақпарат базалары мен басқару жүйелерін құрудың, жобалаудың және пайдаланудың қазіргі заманғы ақпараттық технологияларының негіздерін зерделеуге бағытталған. Бұл курста реляциялық мәліметтер базасын құрудың теориялық, әдіснамалық және практикалық мәселелері, реляциялық алгебра және ER-диаграмма әдісі негізінде серверлік ақпарат базасын басқару құрылымын жобалау принциптері, ақпарат базаларын құрылымдарды қалыпты формаларға келтіру әдістері, SQL тілінің негіздерін үйрену және деректермен жұмыс істеудің негізгі операцияларын орындау оқытылады. Курсты игерудің мақсаты студенттердің теориялық білімдерін реляциялық мәліметтер базасы жүйесін құрудың әдіснамалық және практикалық мәселелерін, реляциялық алгебра және ER-диаграмма әдісі негізінде серверлік ақпарат базасын басқару құрылымын жобалау принциптерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы заманауи деректер базасын жобалау және пайдалану кезінде қолданылатын негізгі схемаларды меңгереді, деректерді басқару жүйелері туралы негізгі түсініктерге ие болады, access және MS SQL Server ДҚБЖ жұмыс істеу дағдылары, пәндік саланың проблемаларын түсінеді, деректер базасының негізгі ұғымдары мен тұжырымдамаларында еркін бағдарланады; әр түрлі типтегі ДҚБЖ пайдалану кезінде ақпаратты өңдеу есептерін жіктеу, реляциялық алгебралармен жұмыс істеу, реляциялық ДҚБЖ пайдалану үшін қарапайым логикалық схемалар құру, ER-диаграмма әдісін қолдана отырып мәліметтер базасының сызбаларын жобалау; реляциялық мәліметтер базасының теориясының терминологиясы, SQL сұрау тілі, кестелер құру, деректерді енгізу және өзгерту, ақпаратты іздеу бойынша негізгі міндеттерді тұжырымдау. SQL тіліндегі командалар түрінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ақпараттың негізгі қауіптері мен ағып кету арналары туралы, сондай-ақ құқықтық, ұйымдастырушылық, физикалық, бағдарламалық, аппараттық және бағдарламалық-аппараттық деңгейлерде ақпараттың қорғалуы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етудің әдістері мен құралдары туралы негізгі білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ақпараттың таралу қаупі мен арналары, әртүрлі деңгейдегі ақпараттың қорғалуы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етудің принциптері, әдістері мен құралдары туралы жүйелі білім алады. Студент алған білімдерін болашақта ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйелерін зерттеу, жобалау кезінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерден өнеркәсіптік өндірістерді қамтамасыз етуде теориялық және практикалық білім алу, еңбек жағдайларын жақсарту бойынша инженерлік шешімдер қабылдауды, "азаматтық қорғау туралы" 2014 жылғы 11 сәуірдегі № 188-V Қазақстан Республикасының Заңы, нормативтік-техникалық құжаттар, ережелер мен ережелер негізінде технологиялық және механикалық жабдықпен қауіпсіз жұмысты ұйымдастыруды үйрену болып табылады. табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың және олардың салдарларының алдын алуды және жоюды регламенттейтін ережелерді. Пән адамның өндірістік қызметі процесінде туындайтын негізгі қауіпті және зиянды факторлар, қызметкерлердің денсаулығы мен қауіпсіздігін сақтауға бағытталған негізгі іс-шаралар мен құралдарды зерделеу, ең оңтайлы және ыңғайлы жұмыс жағдайларын жасау, еңбек өнімділігін арттыру, қауіпті өндірістік объектілердегі авариялардың салдарын болдырмау және/немесе азайту бойынша маңызды бөлімдерді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты әр түрлі қызмет салаларында жобаларды басқару әдіснамасын игеру, заманауи жобалық менеджмент пен ақпараттық технологияларға сәйкес мәдениетті тәрбиелеу, жобаларды орындау саласына жаңа ақпараттық технологияларды енгізу үшін жағдай жасау болып табылады. Пән білім алушыларда кәсіптік қызметтің негізгі түрлерінің бірі ретінде жобаларды басқару туралы жүйелі білімді, басқарушылық проблемаларды практикалық шешу дағдылары мен дағдыларын, оның ішінде осы саладағы отандық және әлемдік тәжірибені зерделеу негізінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON5

    қызметтің әртүрлі салаларында құқықтық білім негіздерін, оның ішінде қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін пайдалану

  • Код ON9

    ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негізінде бағдарламалау бойынша теориялық және базалық практикалық білімді және дағдыларды меңгеру

  • Код ON12

    қойылған міндетке сәйкес экономикалық деректер мен материалдарды өңдеу үшін негізгі құралдарды таңдауға, есептеулердің нәтижелерін талдауға және алынған тұжырымдар мен даму нұсқаларын негіздеуге міндетті

  • Код ON7

    мақсатқа қол жеткізу және одан туындайтын міндеттерді шешу үшін ақпаратты қабылдауға, жинақтауға, талдауға және синтездеуге қабілетті ойлау мәдениетін меңгеру

  • Код ON13

    кәсіби қызметте ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдердің мүмкіндіктерін таба білу (сарапшы) және олар үшін жауапкершілік алуға дайын болу

  • Код ON14

    ақпараттық қауіпсіздіктің барлық нормалары мен талаптарын сақтай отырып, Ұлттық экономика салаларында бағдарламалау технологияларын басқаруға міндетті

  • Код ON4

    ұжымда, оның ішінде халықаралық қатысушылар құрамымен әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып жұмыс істеуге

  • Код ON3

    қоғамда жергілікті (ішкі) және халықаралық (сыртқы) деңгейде тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік (қазақ), орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысандағы коммуникацияның болуы

  • Код ON11

    экономикалық міндеттерді шешу үшін қажетті қазіргі заманғы инновациялық және ақпараттық ресурстар негізінде статистикалық деректерді жинауды, талдауды және өңдеуді жүзеге асыруға міндетті

  • Код ON10

    ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сәйкес цифрлық және коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық және басқа да көздер базасында кәсіби қызмет міндеттерін шешуге міндетті

  • Код ON2

    экономика қызметінің әртүрлі салаларында басқарушылық және экономикалық білім негіздерін пайдалану

  • Код ON8

    қоғамда болып жатқан өзекті проблемалар мен процестерді талдау, сондай-ақ олардың дамуы болжамының ықтимал нұсқаларын дайындау

  • Код ON1

    жеке тұлғаны қалыптастыру үшін қоғамның тарихи дамуының заңдылықтары мен негізгі кезеңдерін талдау

  • Код ON6

    еңбек нарығында өзін-өзі білімді және бәсекеге қабілетті, өзінің біліктілігі мен шеберлігін арттыруға қабілетті болуға тиіс

Top