Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05102 Өсімдік биотехнологиясы в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Академиялық хат.
    Несиелер: 5

    Курсы жазбаша ағылшын тілінде академиялық және кәсіби дағдыларды дамытып, жетілдіруге бағытталған, академиялық, не кәсіби жағдайларда және жұмыс істеу барысында қажет болатын табысты жазбаша қарым-қатынас үшін. Студенттер академиялық жазылымның, кітапхана каталогтары мен сайттарды қолдану ерекшеліктерімен танысады. Дискурсивті эссе жазудың тәжірибесі: жоспарлау, негізгі идеясын, абзацтар мен қорытындысын жазу. Өзгертіп айту әдістері. APA форматы: сілтемелер дәйексөздер Студенттер аббревиатура түрлерін, академиялық лексиканы, артикльдерді қолдануды оқып біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибенің теориясы мен нұсқауы
    Несиелер: 5

    Зертханалық зерттеу әдістері және эксперименталды жұмыстарды жүргізу процесінде басқару өлшемдерінің сипаты. Зерттеуді жоспарлау және оның теориялық кезеңі, зерттеу әдістерін таңдау. Ауыл шаруашылық ғылым салалары бойынша ғылыми эксперименттер жүргізудің жоспары мен оның теориялық фазаларын қалыптастыру. Ғылыми зерттеулерді ақпараттық-библиографиялық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мақсатты өнімдерді бөліп алу және тазартудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Биотехнологиядағы мақсатты өнім тұжырымдамасы. Микроорганизмдердің биомассасын, өсімдіктер мен жануарлардың жасушалары мен тіндерін, әр түрлі әдістермен биотехнологиялық өнімдерді өндірудегі жасушалық макромолекулаларды оқшаулау және тазалауға арналған жабдық, шығын материалдар мен реагенттер. Центрифугалау, мембраналық сүзу, бөлу, сорбциялау, экстракция, коагуляциялау, кристаллизация, флотация, хроматография, электрофорез, иммуноблотты және басқа әдістерді қолдану арқылы заттардың бөлінуінің жалпы принциптері. ДНҚ тазарту және бөлу үшін полимеразды тізбекті реакция. Нысаналы өнімдерді стандарттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдік иммунитеті
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер иммунитетінің ғылым дамуының тарихы. Өсімдіктер иммунитетінің санаттары. Тұрақтылық, қарсылық, төзімділік тұжырымдамасы. Иммунитеттің түрлері. Микроорганизмдердегі паразиттік түрлер. Аурудың мәні мен көрінісі. Өсімдіктің иммунитетінің генетикасы, биохимиясы және молекулалық биологиясы. Патогендердің мамандандырылуы. Өсімдіктерде патогендік және иммунитет механизмдері. Өсімдік қарсылығын бағалау. Өсімдіктің инокуляция әдісі олардың қарсылығын бағалауда. Өсімдікке төзімділік. Зиянкестерге өсімдік иммунитетінің ерекшеліктері. Аурулар мен зиянкестерге қарсы тұруды таңдау. Жасушалық селекция.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби және ғылыми қызметте шет тілін қолданумен байланысты функцияларды орындау мақсатында кешенді теориялық-лингвистикалық, практикалық және ақпараттық-аналитикалық дайындық: көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын игеру, пікірталастар жүргізу, әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу, шет тілінде кәсіби маңызды мазмұндағы мәтіндерді редакциялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Саңырауқұлақтар биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Микроскопиялық төменгі және жоғары саңырауқұлақтар. Саңырауқұлақтарды, ашытқыларды көбейтудің құрылымы мен әдістерінің морфологиялық ерекшеліктері. Саңырауқұлақтың негізгі және қайталама метаболиттері, олардың маңыздылығы мен биотехнологиясы. Саңырауқұлақтар өндірушілердің штаммдарын іздестіру және өндіру әдістемесі, саңырауқұлақтар мәдениетін сақтау. Құю, ашытқы, базидиомицеттерді өнеркәсіптік өсіру принциптері. Бөртпе саңырауқұлақтарымен антибиотиктердің биосинтезі. Антибиотиктерді беру. Витаминдер, органикалық қышқылдар мен еріткіштерді, ферменттерді биосинтездеу. Микопротеин, Рокфор ірімшігі және Камамбер, basidiomyceous mycelium өндіру технологиясы. Микотоксиндер, оларды сәйкестендіру және сәйкестендіру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқару психологиясына кіріспе. Басқару психологиясының тұжырымдамалық аппараты. Басшы және команда. Жұмыс орнындағы қақтығыстар. Басқарушылық қарым-қатынас. Шешім қабылдау технологиясы. Басқару субъектісі мен объектісі түсінігі. Басқарушы және көшбасшы. Бұйыру психологиясы. Тұлға - басқару субъектісі және объектісі ретінде. Басшылықтың демократиялық стилі және оның ерекшеліктері. Сыни психология. Қарым-қатынас субъектілерінің психологиялық түрлері. Психологиялық сендіру техникасы. Жетекші кадрларды іріктеудің психологиялық мәселелері. Басқарушылық кадрларды даярлау және қайта даярлаудың психологиялық мәселелері. Қызметкерлерді іріктеу және орналастыру. Қызметкерлерді ауыстыру. Аттестация және қызметкерлердің айналымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биотехнологияның молекулалы-генетикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерді орындау кезінде молекулярлық биология мен генетиканың білімін және әдістерін қолдану; Хромосомалардың, гендердің және геномдардың мұрагерлік ақпараттары, құрамы, құрылымы, функциялары және үлгілері. Жаңа сорттарды алу және ауылшаруашылық өсімдіктерінің қолданыстағы сапасын жақсарту. Молекулалық биология және генетика негізіндегі рекомбинантты ДНҚ. Биотехнологияда пайдаланылатын биологиялық жүйелер, олардың ерекшеліктері. Химерлі ақуыздар мен ақуызды тұрақтандыру. Дәнекерлеу синтезі және синтезі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Жоғары деңгейдегі кәсіптік және академиялық мақсаттағы тіл, мамандықтың ғылыми-концептуалды аппараты, ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми пікірталас, академиялық жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасының негіздері. Жоғары мектеп педагогикасының пәні мен міндеттері. Жоғары мектептегі педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары мектептегі педагогикалық үрдіс. Оқытудың заңдары, ұстанымдары мен принциптері. Жоғары мектеп оқыту әдістері, формалары мен құралдары. Қазақстан Республикасында жоғары білімнің қазіргі жағдайы. Жоғарғы оқу орнының оқытушысының біліктілігін арттыру. Жоғары мектепте тәрбиелеу үрдісі. Тәрбиелеу білім беру мақсаты ретінде. Оқытушылар құрамы тұтас педагогикалық үрдістің жұмыс істеу формасы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндірістік микроорганизмдер штамдарының селекциясы
    Несиелер: 6

    Түрлі жағымсыз факторлардың микроорганизмдерге әсері. микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы және генетикасы. Мутагендерді супер өндірушілерге алу мүмкіндігі. Микроорганизмдерді классикалық және заманауи тәсілдермен таңдау, өндіріс зертханасы жағдайында өндіруші штамдарды сақтау әдістері және микроорганизмдер жинағы. Микроорганизмдерді мәдени-морфологиялық, биохимиялық, молекулалық-генетикалық әдістермен анықтау. Микроорганизмдердің өндірістік мәдениетін алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Зерттеу тәжірибесі
    Несиелер: 9

    Зерттеу тәжірибесі - магистранттардың ғылыми-педагогикалық және ғылыми іс-әрекеттерге кәсіби даярлау формасы, ол ғылыми-зерттеу жұмысының таңдаулы тақырыбы бойынша ғылыми зерттеулер жүргізуге байланысты магистранттардың практикалық қызметінің түрі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми білімнің құрылымы мен функциялары, олардың кәсіби қызметіндегі ғылым әдістері; идеялық, саяси, діни құрылыстардың ғылыми ұғымдардан айырмашылығы. Қазіргі ғылымның құралдары мен әдістері, философиялық-идеологиялық, гносеологиялық, логикалық-методологиялық мәселелерді талдау, ғылыми ойлау стилі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Биотехнологиядағы биоэтика және биоқауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Биотехнологиядағы биоэтика және биоқауіпсіздік. Қолданбалы этикалық білім жүйесінде биоэтиканың орны мен рөлі. ГИО-ның әртүрлі типтерінің экологиялық жүйелерге әсері.ГТО-ны қолданудың экологиялық тәуекелін бағалау. Арамшөптердің агрессивтілігін бағалау. Трансгендік өнімдердің ағзаларға тікелей немесе жанама әсер ету ықтималдығын бағалау. Трансгендік өнімдерге төзімді немесе төзімді тірі ағзалардың пайда болуы. Биотехнологияны дамытуға байланысты халықаралық ұйымдар мен биоэтикалық проблемаларды құқықтық реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бионанотехнология
    Несиелер: 7

    Бионанотехнологияға кіріспе, тірі объектілерді зерттеу үшін нанотехнологияны пайдалану, биоүйлесімді наноматериалдар, нанобиотехнология принциптері, дәрілік заттар мен физиологиялық белсенді заттардың мақсатты жеткізілуі, жоғары биоүйлесімділігі бар материалдар негізінде ұлпалық импланттарын құру принциптері. Нәтижелерді талдау және жүйелеу үшін заманауи есептеу құралдарын пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу материалдарын өңдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде білім алушылар зерттеу бағытын таңдауды, ғылыми-техникалық проблеманы қоюды, мал шаруашылығында теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдерін меңгереді. Магистранттар ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу дағдыларын игереді, сондай-ақ эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жүргізуді, өңдеуді және ресімдеуді үйренеді. Ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздерін, зерттеу түрлерін, эксперимент, проблеманы тұжырымдауды, ғылыми зерттеу бағытын таңдау әдістері мен мақсаттарын, ғылыми зерттеулердің барысын, қазіргі заманғы эксперимент қоюдың негізгі әдістемелік тәсілдерін, ғылыми еңбектердің нысанын, құрылымын және ресімдеуді меңгереді. Web of Science, Scopus және т.б. мәліметтер базасымен индекстелген ғылыми журналдарда мақалалар жазуға қойылатын негізгі талаптарды анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биотехнология және екінші метаболиттері өндіру маркетингі
    Несиелер: 5

    Фармацевтика және АПК үшін өнеркәсіптік биотехнологиялардың анықтамасы. Жаңа биотехнология және маркетингтің екіншілік метаболиттерінің өндірісін талдау. Плазимді және ядролық ДНК бөлу әдістерін; Спектрометрия әдісімен нуклеинді қышқылдарды алу және олардың сапасын анықтау. Зертханалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау және өсімдік жасушаларының екіншілік синтезінің заттарының маркетингісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдік ұлпалары мен жасуша өсінділері бойынша қолданбалы аспектілері мен теориялық негіздері
    Несиелер: 7

    Жасуша биологиясының негізгі бағыттары, өсімдіктердің екіншілік метаболит синтезінің негізгі механизмдері, эпигенетикалық өзгергіштігі,іn vitro жағдайында көбею, өсу және бөлу ерекшеліктері, өсімдіктердің ағзалық және жасушалық деңгейде жауап реакциясы, суперпродеуценттердің түзілуіне рекомбинантты ДНК молекуласының құруда генетикалық инженерия міндеттері. Өңделген және жартылай өнеркәсіптік жасушаларды өсіру режимдері. Регуляция және белсенді синтез режимдері. Турбидостат және хемостат.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер селекциясының ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Өсімдік шаруашылығы негіздері. Өсімдік шаруашылығы үрдісінің ұйымдастырылуы мен технологиясын зерттеу; тұқым өндірісінің теориялық негіздерін зерттеу; тұқым өндірісін ұйымдастыру және жоғары сапалы тұқым өндіру технологиясын, сорттың ұғымын және оның ауыл шаруашылық өндірісіндегі маңызын зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON3

    Оқу үрдісіндегі магистранттардың танымдық іс-әрекетінің психологиясын ашу. Оқыту мен тәрбиелеудің тиімділігін арттырудың психологиялық-педагогикалық әдістері мен құралдарын, қоғамның талаптарын ескере отырып, білім беру процесін жүзеге асыру үшін көшбасшылық қабілеттерді қолданудың заманауи технологияларын, сондай-ақ осы саладағы педагог кадрлардың кәсібилігін арттыру ерекшеліктерін меңгеру.

  • Код ON4

    Биология ғылымдары саласындағы ғылыми зерттеулердің қазіргі жағдайын білу, зерттеу және әдістемелік мәселелерді шешу үшін эксперименттің теориялары мен әдістерін қолдану, ғылыми эксперименттерді жүргізудің заманауи әдістерін меңгеру және өз бетінше зерттеу жұмыстарын жүргізу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорытындылау және оларды өндіріске енгізу дағдыларын меңгеру және проблемалық мәселелерді шешуге қолдану; ғылыми зерттеу әдістемесін түсіндіру және ғылыми зерттеу контекстінде алған білімдері мен идеяларын пайдалану. Қазіргі ғылымның моральдық нұсқауларын тұжырымдау; проблемалық өріс, биоэтиканың әмбебап принциптері мен моральдық құндылықтары, дің жасушаларымен манипуляциялардың этикалық мәселелері және өсімдіктерді клондау. Қазақстан Республикасындағы және басқа елдердегі биологиялық қауіпсіздікті реттеудің құқықтық негіздерін салыстырыңыз.

  • Код ON2

    Ғылыми білімнің дамуының қазіргі тенденцияларын, ғылымның өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін, ғылыми білімнің әдіснамасын, ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын талдау.

  • Код ON1

    Педагогикалық қызметтегі менеджмент психологиясын оқу. Ғылыми зерттеулер жүргізуге және саладағы кәсіпорындарды дамыту үшін көшбасшылық қасиеттеріңізді көрсете білуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін білу. Оқытылатын шет тілінде материалды ғылыми баяндаудың функционалдық және стилистикалық сипаттамаларын, жалпы ғылыми терминологияны және шет тіліндегі тиісті мамандықтың терминологиялық қосалқы тілін білу.

  • Код ON5

    Өсімдік биотехнологиясы саласындағы ғылыми зерттеулерді жүргізуде молекулалық-гендік инженерия әдістерін қолдану; тұқым қуалайтын ақпаратты, хромосомалардың, гендер мен геномдардың құрамын, құрылымын, қызметтері мен заңдылықтарын білу. Алған білімдерін генетика мен өсімдік шаруашылығында қолдану, ауылшаруашылық өсімдіктерінің жаңа сорттарын алу және бар қасиеттерін жақсарту. Молекулярлық-гендік инженерия әдістері негізінде рекомбинантты ДНҚ құру технологиясымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру.

  • Код ON6

    Өсімдіктер иммунитеті теориясының негізгі ережелерін, өсімдіктердегі иммундық реакцияларды зерттеу әдістерін анықтау және білу. Өсімдіктердің ауруларға төзімділігі мен паразиттердің арасындағы байланысты тану. Саңырауқұлақ жасушасының тіршілік әрекетін, саңырауқұлақтардың сипаттамасын, олардың жіктелуін және зат алмасу ерекшеліктерін білу. Өсімдіктердің саңырауқұлақ ауруларының алдын алу үшін саңырауқұлақ диагностикалық препараттарды алудың заманауи классификациясы мен технологиясын жасау.

  • Код ON7

    Агрофитоценоздардың жағдайын бағалау әдістерін және әр түрлі ауа райы жағдайында ауылшаруашылық дақылдарын өсіру технологиясын түзету әдістерін білу Агроценоздарға фитосанитарлық мониторинг жүргізу кезінде фитопатогендерді анықтау әдістері мен құралдарын және оларды қолдану принциптерін ажырату. Өсімдіктердің ауруларын диагностикалаудың өзіндік әдістері мен құралдары, оның ішінде - көрнекі белгілер бойынша, микроскопиялық сипаттамалары бойынша, өсімдік объектілерін бақылаудың инновациялық әдістерін қолдана білу.

  • Код ON9

    Өсімдік биотехнологиясында, ауыл шаруашылығында, биологияда негізгі технологиялық процестерді, бионанотехнология әдістерін қолдану. Наноматериалдарды алу технологиялары және оларды практикалық қызметте пайдалану саласындағы дағдыларды меңгеру. Жасуша биологиясының жетістіктерін жүйелеу және талдау. Өсімдіктің қайталама метаболиттерінің өндірісін талдау және нарыққа шығару

  • Код ON10

    Биотехнологиялық мақсатты өнімдердің (биомасса, бастапқы және қайталама метаболиттер) технологиялық әртүрлілігін, оларды бөлу және тазарту әдістерін жіктеу; негізгі биотехнологиялық аппаратураның жұмыс істеу принципін, әртүрлі өнімдерді алудың нақты бөлу әдістерінің шарттарын. Әртүрлі биотехнологиялық өнімдерді дайындаудағы соңғы жетістіктер және мақсатты өнімдерді бөлу және тазарту әдістері туралы қорытынды жасау.

  • Код ON8

    Микроорганизмдердің таралуын және олардың табиғаттағы заттардың өзгеруіндегі рөлін, микроорганизмдерге әртүрлі қолайсыз факторлардың әсерін анықтау. Микроорганизмдердің морфологиясы мен физиологиясын, микроорганизмдер штаммдарын таңдаудың классикалық әдістерін, микроорганизмдерді таңдаудың қазіргі әдістерін жіктеу; штамм-продуценттерді сақтау әдістері ажырата білу

Top