Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Математика-Физика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Элементарлық математика
    Несиелер: 3

    Бұл курстың негізгі мақсаты - болашақ математика мұғалімінің пәндік-математикалық дайындығы, бұл оған жалпы білім беретін мектептерде математикадан сапалы сабақ беруге және бастауыш математика бағытында мектеп курсынан тыс жерлерде бірқатар элективті сабақтар өткізуге мүмкіндік береді. Курстың міндеті- студенттерді қарапайым математика пәні туралы тұтас, дұрыс идеяларды қалыптастыру, алған білімдерін тәжірибеде сәтті қолдана білу және ұштастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 1
    Несиелер: 5

    Жиын, функция ұғымы, тізбек, тізбек шегі, тізбектерге орындалатын амалдар, туынды, күрделі функцияның туындысы, туындының қолданылуы тақырыптары қарастырылады. Механикалық ұғымдарын түсіну үшін математикалық талдаудың қолданылуын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анализге кіріспе 1
    Несиелер: 5

    Анализге кіріспе пәнінің бірінші бөлімінде сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия элементтері, сонымен қатар жоғары алгебра элементтері комплекс сандар, олардың қасиеттері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Мектепте басталған сан ұғымының даму желісі ЖОО-да аяқталуы тиіс; қазіргі алгебра және оның ерікті сипаттағы объектілерді зерттеудегі әдістерінің маңызын ашу, негізгі классикалық алгебраларды зерттеу және элементтердің табиғатынан абстракцияланған абстрактілі пайымдаудың жалпы мәдениетін тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 5

    Бір айнымалы функцияның интегралдауы мен интегралдар қасиеттерін зерттейтін математиканың бөлімі. Анықталмаған және анықталған интегралдарды шешу, олардың қасиеттері, интегралдардың шешу тәсілдері және қолданулары. Меншікті, меншіксіз интеграл және оның қасиеттері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анализге кіріспе 2
    Несиелер: 5

    «Анализге кіріспе» пәнінің екінші бөлімінде жиындар мен математикалық логика элементтері, функциялар, сандық тізбек, тізбектің шегі, функция шегі, үзіліссіздік, туынды, туынды көмегімен функцияларды зерттеу, анықталмаған және анықталған интегралдар тақырыптары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Модельдер теориясы
    Несиелер: 5

    Формальді теориялардың модельдерін, модельдер мен теориялар арасындағы қатынастарды және модельдердің түрлендірулерін зерттейтін математикалық логиканың бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 3
    Несиелер: 5

    Курста қатарлардың жинақтылық критерийі, қосындысын табу, жинақтылықтың жеткілікті шарттары дәлелденіп, қолданбалы есептерді шешу әдістері зерттеледі. Көп айнымалы функцияның дифференциалдануы және дербес туындының есептерге қолданылуы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анализге кіріспе 3
    Несиелер: 5

    «Анализге кіріспе» пәнінің үшінші бөлімінде n-өлшемді евклидтік кеңістік, көп айнымалды функциялар және олардың анықталу аймағы, көп айнымалды функциялардың туындылары мен дифференциалдануы, күрделі және айқындалмаған функияларды, дифференциалдау, бағыт бойынша туынды, градиент және оның қасиеттері, жанама жазықтық және нормаль, жоғарғы ретті дербес туындылар және жоғарғы ретті дифференциалдар, Тейлор формуласы, көп айнымалды функциялардың экстремумдері тақырыптары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    "Кәсіпкерлік құқық" пәні студенттерге кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу туралы білімді меңгеруге мүмкіндік береді. Қазақстан Республикасы мен кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу көздерінің мазмұны мен қолданылу практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қалыптасатын қоғамдық қатынастарды реттейтін қолданыстағы заңнама жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғарғы геометрия
    Несиелер: 8

    Аналитикалық геометрияның, дифференциалды геометрияның және топологияның негізгі түсініктері зерттеледі. Аналитикалық геометрия-геометрия бөлімі, онда геометриялық фигуралар мен олардың қасиеттері алгебраның көмегімен зерттеледі. Дифференциалды геометрия және топология тегіс әртүрлілікті зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 5

    Математикалық логикада математикалық белгілер, формальды жүйелер, математикалық пайымдаулардың дәлелділігі және т.б. Дискретті (үзіліссіз) математика ақырлы сипаттағы құрылымдардың қасиеттерін және т.б. Оқушылардың негізгі комбинаторлық есептерді шығару дағдыларын қалыптастырады, математикалық ұғымдарды сипаттау үшін предикаттар логикасын қолданады және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Анализге кіріспе 4
    Несиелер: 5

    «Анализге кіріспе» пәнінің төртінші бөлімінде дифференциалдық теңдеу жөніндегі жалпы үғымдар, интегралданатын бірінші ретті дифференциалдық теңдеулердің негізгі кластары, толық дифференциалдық теңдеулер, туындыға қатысты шешілмейтін бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, ерекше шешімдер, жоғарғы ретті дифференциалдық теңдеулер, тұрақтыларды вариациялау әдісі, еселі және қисық сызықты интегралдар, потенциалдық өріс, қатарлар тақырыптары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 4
    Несиелер: 5

    Курста көп айнымалы функцияның интегралы - N өлшемді интеграл ұғымы енгізіледі. Қиық сызық және бет бойынша алынған интегралдар, олардың қолданбалы есептері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемнің физикалық көрінісі
    Несиелер: 3

    Физиканы қоршаған дүние туралы білімдер жүйесі болып табылатын ғылым ретінде таныстыру. Әлемнің физикалық көрнін дүниенің жаратылыстану-ғылыми көрнісінің бөлігі ретінде физикалық сипаттамасын беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық физика әдістері
    Несиелер: 5

    Физикалық процестер мен құбылыстарды математикалық модельдеу әдістерімен зерттеу көбінесе дербес туындылардағы дифференциалдық теңдеулер болып табылатын осындай математикалық модельдерге әкеледі. Курстың негізгі мақсаты теңдеулердің осы түрлерінің шешімдерінің жалпы қасиеттерін зерттеу және осы типтегі есептерді шешудің жалпы алгоритмдерін жасау болып табылады. Шынайы әлемнің құбылыстары соншалықты күрделі, олардың кем дегенде біреуін (физикалық, биологиялық, экономикалық және т.б.) толық зерттеуге тырысу - үмітсіз іс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық есептер шешу практикумы: алгебра және анализ бастамалары
    Несиелер: 3

    Болашақ математика мұғалімінің кәсіби-әдістемелік дайындығының маңызды бағыттарының бірі – математикалық есептерді шығару процесінде алған білімдерін қолданумен байланысты дағдыларды меңгеру. Бұл дағдыларды қалыптастыру, есептердің жекелеген түрлерін шешу әдістерін алгоритмдерге келтіру, есептерді шығару кезеңдерін қарастыру осы курстың мақсаты болып табылады. Алгебралық материалды және талдау есептерін параллельді зерттеу қарастырылған, ол есептерді шешудің жалпыланған дағдыларын мақсатты түрде қалыптастыруға, пәнаралық байланыстарды тиімді пайдалануға және жүйелі оқыту принципін толық жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Студенттерді дифференциалдық теңдеулер теориясының қазіргі әдістерімен таныстыру. Студенттердің математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының әртүрлі әдістерін қолдана білу дағдылары мен дағдыларын дамыту. Дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен фактілерін оқып, меңгеру. Математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының әртүрлі әдістерін қолдана білу. Математикалық мәдениетті дамыту. Есептеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 5

    Механика – іргелі тәжірибелер негізінде негізгі заңдар тұжырымдалатын іргелі теория: Галилейдің салыстырмалылық принципі, жылдамдықтарды қосудың классикалық заңы, динамика заңдары, бүкіләлемдік тартылыс заңы, қозғалыс және сақталу заңдары. Пән механикалық қозғалыстың әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін механиканың іргелі заңдары тұрғысынан зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканың оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздерін оқып-үйрену. Оқыту принциптері. Оқыту әдістері. Оқыту әдістерінің классификациясы, мәні және мазмұны. Оқыту әдістерін таңдау. Тәрбие формалары. Тәрбие құралдары. Физика сабағын ұйымдастыру. Сабақ құрылымының әртүрлілігі. Сабаққа қойылатын талаптар. Сабақты жоспарлау кезеңдері. Жалпы білім беретін мектеп дамуының қазіргі кезеңіндегі физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері мен міндеттері. Білім беру процесіне тән барлық құрамдастарды (мақсаттар, мазмұн, әдістер, ұйымдастыру формалары, оқыту құралдары) көрсетеді және Интернет технологияларының немесе басқа құралдардың нақты құралдарымен жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушылардың қазіргі мектеп талабы деңгейінде оқу-тәрбие жұмысын жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру: математика сабағын өткізу, оқушылардың білімін тексеру, өзіндік жұмысты ұйымдастыру, жаңа материалды түсіндіру, сабақты талдау, сабақты жоспарлау, техникалық оқу-әдістемелік құралдар, типтік және стандартты емес тапсырмаларды шешу, сыныптан тыс жұмыстарды орындау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Макрожүйелердің негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Макрожүйелердеп аталатын өте көп бөлшектерден тұатын жүйелердің қасиеттері мен заңдылықтарын зерттеу әдістерінмен танысу. Жүйелердің, процестердің күйін талдау. Максвелл, Больцманның таралуын тексеру. Термодинамиканың екінші бастамасының сипаттамасы және процестің сипаттамасы – энтропиямен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Электростатика. электр өрісіндегі өткізгіштер. Диэлектриктегі электр өрісі. Электростатикалық өрістің энергиясы. DC Қатты денелердің электр өткізгіштігі. Электролиттердегі электр тогы. Газдардағы электр тогы. Магниттік өріс. Заттың магниттік қасиеттері. Электромагниттік индукция. Электромагниттік өріс. Электромагниттік тербелістер мен толқындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық есептер шешу практикумы: планиметрия және стереометрия
    Несиелер: 4

    Геометриялық есептердің ерекшеліктерін, олардың құрылымын, есептерді шешу процесінің мәнін, оның кезеңдерін және шешудің ең жалпы әдістері мен тәсілдерін зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Сұйықтар мен газдар қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерімен, молекулалық физиканың негізгі модельдерімен, көп бөлшектерден тұратын жүйелердің статистикалық заңдылықтарымен, идеал және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарымен, молекулаларлың классикалық таралуымен, классикалық жылу сыйымдылық теориясының және кванттық теорияның негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 7

    Математикалық есептерді сандық түрдегі шешу әдістері. Есептегі бастапқы мәліметтерді де, оны шешуді де – сан немесе сандар жиыны түрінде көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм бойынша негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Табиғаттағы іргелі өзара әрекеттесулердің бірі ретінде электромагниттік әсерлесуді, электромагнетизм теориясының негізінде жатқан негізгі эксперименттік заңдылықтарды, электромагнетизмнің жалпы заңдылықтарын, электромагниттік теорияның қазіргі заманғы технологиялармен байланысын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 7

    Ол белгілі бір шарттар жиынтығын ойнағанда бірнеше рет қайталанатын жаппай кездейсоқ оқиғалардың қасиеттерін зерттейді. Математикалық статистика - бұл математиканың мәліметтерді талдауға арналған бөлімі. Міндет - іріктелген мәліметтер негізінде жалпы популяцияның сипаттамаларын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микрожүйелердің негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: микрожүйелердің негізгі заңдылықтары қарастырылады. Негізгі бөлімдердің қысқаша сипаттамасы: Физикалық заңдар белгілі бір объектілер үшін белгілі бір жағдайларда жүргізілген тәжірибелер негізінде тұжырымдалады. Бұл шарттар мен объектілер тұжырымдалған заңдардың қолданылу шегін анықтайды. Макрожүйелер үшін тұжырымдалған заңдар әрқашан микрожүйелер үшін қолданыла бермейді. Ұсынылған пән микрожүйелерді, молекулаларды, атомдарды зерттеуді қамтиды. Бөлшектердің корпускулалық-толқындық табиғатын көрсететін сұрақтар қамтылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физика есептерде
    Несиелер: 4

    Курста студенттер физиканың барлық бөлімдері бойынша теориялық білімдерін тереңдету және бекіту үшін практикалық мәселелерді шешуді үйренеді. Типтің физикалық жағдайларын жасай отырып, практикалық тұрғыдан шешеді, оның әдістерін анықтауда және шешуде қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Оптика, фотометрия ұғымдары туралы түсінік береді. Интерференциясы. Жарықтың дифракциясы. Дисперсия. Оптикалық голография туралы түсінік береді. Геометриялық оптика негіздері. Жарықтың изотропты және анизотропты орталарда таралуы. Кристалл оптикасының негіздері. Жасанды анизотропия. Жарықтың жұтылуы мен шашырауы, сәулелену түрлері, жарықтың әрекеті, қозғалыстағы ортада жарықтың таралуы, сызықты емес оптика заңдылықтарымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логикалық есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Эйлердің ақиқат кестелері мен шеңберлерін қолдана отырып, студенттердің логикалық есептерді графикалық және кестелік әдістермен шешу дағдыларын қалыптастыру; студенттердің логикалық заңдылықтарын және практикалық логикалық есептерді шешуде күрделі логикалық өрнектерді түрлендіру ережелерін қолдана білуін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 5

    Атом, корпускулалық-толқындық дуализм, кванттық механиканың негізгі түсініктері, кванттық қатты дене физикасы, атом ядросы физикасы, ядролық физиканың тәжірибелік әдістері, ядролық реакциялар физикасы, элементар бөлшектер физикасы, қолданбалы ядролық физика туралы кванттық түсініктерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стандарттық емес есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Күрделілігі жоғары есептерді шешудің түпнұсқа әдістері зерттеледі. Ол студенттерде шығармашылық көзқарасты, тривиальды емес ойлауды және мәселені әртүрлі қырынан зерттеу қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикадан олимпиада есептерін шығару
    Несиелер: 4

    Бағдарламаның педагогикалық орындылығы-оны жүзеге асыру барысында студенттер теориялық білім мен осы білімді практикалық және эксперименттік мәселелердің барлық түрлерін шешу үшін қолдана алады. Жұмыс барысында логикалық ойлау қалыптасады, сонымен қатар икемділік, конструктивтілік және сыншылдық сияқты ойлау қасиеттері қалыптасады. Бағдарлама пәнге терең үңілуді көздейді және физика мен астрономия бойынша олимпиадалық міндеттерді шешуге жоғары қызығушылық танытатын дарынды студенттерге арналған, білім алушылар тұлғасының зияткерлік және рухани дамуына, олардың әлеуметтік, мәдени және кәсіби өзін-өзі анықтауына және шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көрінетін электромагниттік толқындардың негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Көрінетін электромагниттік толқындардың заңдылықтарын, көрінетін сәулелену шекараларының сипаттамаларын, көрінетін сәулелену спектрлерін және олардың тарихын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Комплекс айнымалылар функциялар теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Комплекс айнымалы функциялар теориясы курсынан магистранттар жалпы функциялар (бір айнымалы, көп айнымалы, нақты және комплекс айнымалы) туралы білімдерін толықтырады. Негізгі тараулардың қысқаша сипаттамасы: Комплекс сандардың геометриялық, т.б. талдауы, комплекс айнымалы функциямен байланысты түсініктер жаңа есептер табуға, олардың қолдану саласын кеңейтуге мүмкіндік берді. Комплекс сандардың көптеген сұрақтарда, жазықтықта вектормен көрсетілетін шамалары бар, керекті екендігі белгілі болды: су ағынын зерттеу кезінде, серпімділік теориясы тапсырмаларында, теориялық электротехникада.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Астрономия
    Несиелер: 4

    Сфералық және практикалық астрономия негіздері. Дүниенің құрылымы туралы көзқарастарын дамыту. Күн жүйесінің кинематикасы. Аспан механикасының негіздері. Бүкіләлемдік тартылыс заңдары. Астрофизика және радиоастрономия құралдары мен әдістері. Күн жүйесінің физикасы. Жұлдыздардың физикасы. Біздің галактика. Галактикадан тыс астрономияның негіздері. Космогония негіздері және космология сұрақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Атмосферадан тысқара астрономия
    Несиелер: 4

    Күн жүйесінің физикасы. Күн жүйесі жайлы жалпы мағлұмат. Күн өлшемі, массасы, тығыздығы. Остік айналу. Күннің температурасы, толық сәуле шығаруы. Күннің магнит өрісі. Күн энергиясының көздері. Күннің ішкі құрылымының моделі. Фотосфера, грануляция, алаулар, күннің дақтары. Күннің спектрі және химиялық құрамы. Хромосфера. Хромосфералық от алу. Протуберанецтар. Күн тәжі. Күннің радиосәулеленуі. Күн желі. Күн энергиясын қолдану прблемасы.Күн активтілігі, оның циклы. Гелио- және геофизикалық процестердің байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Функционалдық талдау
    Несиелер: 5

    Шексіз өлшемді топологиялық векторлық кеңістіктер мен олардың кескіндерін зерттейтін талдау саласы. Математика, жаратылыстану және техниканың әртүрлі салаларындағы есептерді шешу үшін функционалдық талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана білу. Есептеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON12

    Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіну мен кәсіби қызметті орындауға уәждеме арасындағы байланысты белгілейді.

  • Код ON2

    Адамдарға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынасты, интеллектуалдық және мәдени деңгейлерді, академиялық адалдық қағидаттарын жақсарту мен дамыту қабілетін реттейтін этикалық және құқықтық нормалар қолданылады.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметінде мемлекеттік, ресми және шет тілдерінің біріне ие болу.

  • Код ON6

    Ақпаратты алу, бағалау, сақтау, дайындау, ұсыну және алмасу мақсатында компьютер мен Интернетті пайдаланудың базалық дағдыларын, сондай-ақ интернет арқылы кәсіби қызмет саласында қарым-қатынас жасау және бірлесіп қатысу дағдыларын меңгерген;

  • Код ON9

    Математикалық және физикалық әдістер мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып қолданбалы міндеттерді шешеді

  • Код ON10

    Математикалық және физикалық есептерді шешу және зерттеу әдістерін жіктейді.

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы ақпараттық және қашықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, ақпаратты талдайды.

  • Код ON5

    Қолданбалы есептерді шешуде математикалық, физикалық түсініктерді, аналитикалық және сандық әдістерді, зерттеу әдістері мен академиялық жазуды, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін қолданады.

  • Код ON7

    Пәндік саланың міндеттерін және оларды шешу әдістерін, сондай-ақ ақпараттық ресурстар мен оларды пайдалану ерекшеліктерін қолданады;

  • Код ON8

    Өз пікірін баяндағанда және ұсынылған шешім тәсілдерінде математикалық және физикалық білім мен терминологияны қолданады.

  • Код ON11

    Инклюзивті және жаңартылған білім беру мазмұнының негіздерін және педагогика мен психология саласындағы проблемаларды жүйелендіреді.

  • Код ON3

    Берілген тақырып бойынша әр түрлі көздерден (оқулық, анықтамалық, аудио және бейнематериалдар, интернет және т.б.) ақпарат табады.

6B01502.1 6B01502.1-Математика-Физика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Математика-Физика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Математика-физика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Математика-Физика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Математика және физика
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top