6B01103 Білім берудегі психология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуге және ұтқырлыққа қабілетті, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында түйінді және кәсіби құзыреттерге ие, сондай-ақ педагог-психологтың кәсіби міндеттерін шешуге қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Балалар мен отбасы психологиясы
Пән студенттердің бойында отбасының әлеуметтік-психологиялық диагностикасының әдістерін психологиялық-педагогикалық іс-әрекетінде қолдана білуді қалыптастыруды зерттейді, балалар мен ата-аналар, мұғалімдер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынастың психологиялық-педагогикалық жағдайларын шешеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Пән педагог-психологтың кәсіби қызметін меңгерудің мәні, перспективалары мен жолдарын ашады. Педагог-психологтың кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігін зерттеу негізінде студенттерде кәсіби білімді, іскерлікті, дағдыны меңгеруге бағыт жасайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және жас психологиясы
Пән онтогенез бойындағы адамның психикалық дамуы туралы идеяларды қалыптастыру үшін білім негіздерін: онтогенездегі адамның психикалық дамуының негізгі категорияларының, заңдылықтарының, детерминанттарының, қозғаушы күштерінің мәнін; онтогенетикалық дамудың әр жас кезеңіндегі адамның жас-психологиялық ерекшеліктерін түсіну арқылы зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән фирмалардың, әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы кәсіпорындардың жұмыс істеу тетіктерін зерттейді. Пәнді оқу барысында бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру, кәсіпкерліктегі теориялық ақпарат пен практиканы жинау және түсіндіру дағдысы қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылықты және инновацияларды басқару
Пән тиімді көшбасшылық аспектілерін, инновацияларды басқару заңдылықтарын зерделейді; тиімді вербалды, вербалды емес және электрондық коммуникация, шешім қабылдау, команда құру, жанжалдар мен күйзелістерді басқару, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру және жетілдіру, жобаны басқаруға қатысу, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасы немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасы дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасылық қатынастар психологиясы және қақтығыстарды шешу
Пән студенттерде отбасылық психологияның негіздерін қалыптастыруды, отбасын зерттеудің негізгі теориялық тәсілдерін, күрделі көп өлшемді білім ретінде, сондай-ақ отбасы психологиясын ғылыми білім саласы ретінде зерттейді, оның басқа психологиялық ғылымдар арасындағы орнын анықтайды, отбасылық психологияны ғылыми зерттеудегі объективті және субъективті қиындықтарды баяндайды, отбасылық мәселелерді зерттеудегі жалпы ғылыми бағыттарды ашады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін және жеке және заңды тұлғаларға адамдардың денсаулығын сақтау, қоршаған ортаны қорғау және қорғау бойынша көмек көрсетуді зерделейді. Пәнді оқу барысында волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындау, волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаттарын сақтай отырып, өз қызметіне үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей орындау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика (есептеу)
Пән Аналитикалық геометрия мен сызықтық алгебраны зерттейді.Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулері.Дифференциалдық теңдеулер. Бірнеше айнымалылардың функциялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелі түсініктердің қалыптасуын; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты проблемаларды зерттейді. Пәнді оқу барысында экологиялық проблемалардың себептері мен оларды жою жолдарын анықтау, экологиялық процестерді талдау, экологиялық қызметте нақты міндеттер мен басымдықтар қою мүмкіндігі қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пән табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында, авариялардың, апаттардың, зілзалалардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық жүргізу объектілерінің өндірістік персоналы және мүлік үшін Төтенше жағдайлар кезінде залалды барынша азайтатын болжау және шешімдер қабылдау, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқыту үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы зерттейді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша азаматтық ұстанымды қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады. Пәнді зерделеу барысында құқықтық реттеу, нормативтік-құқықтық актілерді білу мәнмәтініндегі оқиғаларды, іс-әрекеттерді талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психосоматика
Пән теориялық тәсілдерді, психосоматикалық бұзылулардың әртүрлі жағдайлары мен нұсқаларын зерттейді, психикалық жарақат арқылы психосоматикалық аурулардың қалыптасу және диагноз қою механизмін игеруге үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі тьюторлықтың психологиялық-педагогикалық негіздері
Пән тьюторлық мәселелерге жүгінуді зерттейді дараландыру табиғаты, білім беру қызығушылығын анықтау әдістері және білім алушылардың жеке білім беру бағдарламасын қолдау технологиясы, кәсіби ойлау тұжырымдамасы, вариативті педагогикалық жағдайларда стратегия мен іс-қимыл тактикасын өз бетінше әзірлеу қажеттілігі туралы ғылыми барабар және заманауи идеяларды қалыптастыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Психология және адамның дамуы
Пән студенттерде психология туралы жалпы идеяны адам туралы жан-жақты ғылым ретінде қалыптастырады, студенттердің психологиялық білімнің теориялық негіздерін игеруін қамтамасыз етеді. Күнделікті іс-әрекетте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға ықпал етеді,адам өмірінің әртүрлі салаларындағы психологиялық құбылыстарды талдайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене психологиясы
Пән дене мен ақыл-ойдың маңызды қатынастарын, осы қатынастарды диагностикалау, түзету және жеке өсу үшін пайдалану мүмкіндіктерін зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология және қарым-қатынас этикасы
Пән іскерлік қарым-қатынастың психологиялық жағы туралы ұғымды зерделейді; студенттерді клиенттермен, әріптестермен, басшылықпен қарым-қатынас процесінде туындайтын психологиялық міндеттерді шешуге үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
"Тәуекел тобындағы" балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері
Пән тәуекел тобындағы балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін, мектепте денсаулық сақтау ортасын дамыту арқылы салауатты өмір салтын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруды, салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша отбасылық құндылықтарды, сондай-ақ білім алушылардың жеке адамгершілік қасиеттерін зерделейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Жастарға көп мәдениетті білім беру және ұлтаралық қатынастар психологиясы
Пән ұлтаралық қатынастар психологиясын, балалар мен жасөспірімдерді әлеуметтендіру, тәрбиелеу, оқыту және дамыту бойынша кәсіби, психологиялық-педагогикалық міндеттердің кең спектрін шешуге теориялық және практикалық тәсілдерді зерделейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Педагогика
Пән педагогикалық ғылымның теориялық негіздері мен практикаға бағытталған аспектілерін меңгеру арқылы білім алушының педагогикалық мәдениеті мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруды зерделейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Этнопсихология
Пән олардың психологиялық дайындығын күшейтуге ықпал ететін теориялық білімді зерттейді; адамдардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің заңдылықтары туралы идеяны қалыптастырады, олардың этникалық қауымдастықтарға қосылуына байланысты, сонымен қатар осы қауымдастықтардың әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Дарынды балалармен жұмыс жасаудың педагогикалық технологиялары
Пән балалардың дарындылығының табиғатын зерттейді, дарынды және талантты балаларды да, қабілетті балаларды да анықтайды және таңдайды, мұндай оқушылардың жеке басының шығармашылық әлеуетін дамытуға жағдай жасайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Білім берудегі менеджмент
Пән қазіргі білім беру кеңістігінде жұмыс істеу үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға ерекше назар аудара отырып, білім берудегі менеджмент негіздерін зерттейді. Мектептің әдістемелік жұмысын басқарудың заманауи тәсілдерін, нысандары мен әдістерін қолдану, өз қызметін ұтымды және тиімді ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды игеруге ықпал ету
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың зерттеу және жобалық қызметі
Пән педагог-психологтың даралығын дамытуға және олардың шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ететін зерттеушілік жобалаудың біліктері мен дағдыларын қалыптастыруды зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздері
Пән психологиялық зерттеулердің құрылымын, психологиялық теорияны және психологиялық теорияларды бағалау критерийлерін (верификация, эвристикалық құндылық, ішкі үйлесімділік, үнемділік, қамту кеңдігі, функционалдық маңыздылығы), психофизикалық және психофизиологиялық проблемаларды, объективтілік проблемасын қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер дамуының педагогикалық психологиясы
Пән білім алушыларда онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі психиканың дамуының жалпы заңдылықтары мен механизмдері, тұлға құрылымындағы өзгерістер, мотивациялық-қажеттілік және танымдық салалар,балалар мен жасөспірімдердің іс-әрекеті мен қарым-қатынасы туралы идеялардың қалыптасуын зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пән студенттерде теориялық-әдіснамалық базаны қалыптастыруды және психологиялық-педагогикалық пәндерді сапалы оқыту үшін ақпараттық-уәждемелік жағдайлар жасауды зерделейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни ойлауды дамыту технологиялары
Пән сыни ойлаудың табиғатын, құрылымын, функцияларын, оны қалыптастыру технологиясын зерттейді, дәлелдеу негіздері мен оны сыни бағалауды үйретеді, табиғи тілдегі дәлелдер формасының ерекшеліктерімен танысады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология бойынша практикум
Пән практикалық психолог жұмысының бағыты ретінде психодиагностика негіздерін; психологиялық зерттеу әдістерінің жүйесін; зерттеудің логикалық және хронологиялық схемасын; бастапқы деректерді өңдеуді; зерттеу нәтижелерін түсіндіру мен жинақтауды: жеке тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін диагностикалауды зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие-білім беру процесіндегі зорлық-зомбылықсыз педагогика
Пән жалпы білім беретін мектептің негізгі сатыларында оқушылармен зорлық-зомбылықсыз өзара әрекеттесу қабілетін дамыту бойынша жұмыстың мазмұнын, зорлық-зомбылықсыз педагогиканың негізгі әдістерін, зорлық-зомбылықсыз педагогиканың жетекші принциптерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Гуманистік педагогика
Пән зорлық-зомбылықсыз педагогиканың қалыптасу тарихы мен педагогикалық алғышарттарын, білім беру процесінде зорлық-зомбылықсыз педагогиканы іске асырудың негізгі педагогикалық шарттарын зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Білім беру процесін цифрландыру
Пән жалпы білім беретін мектеп жағдайында педагогикалық үдерісте цифрлық білім беру мәселелерін, цифрлық білім беру ортасын, сондай - ақ цифрлық мәдениет пен цифрлық этиканы, цифрлық білім берудің DIGITAL-құралдарын және қашықтықтан білім беру технологияларын (ҚБТ) және электрондық оқытуды қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика және психология
Пән педагогтің ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдармен жұмысының ерекшеліктерін, қажетті көмектің (оқыту, медициналық, әлеуметтік-педагогикалық, психологиялық, түзету)түрі мен көлемін айқындауды қоса алғанда, оларды білім беру процесі жағдайында кешенді сүйемелдеуді, сүйемелдеудің жеке бағдарламасын жасауды зерделейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық диагностика
Пән студенттердің психологиялық-педагогикалық диагностика саласындағы теориялық және практикалық дайындығын, алған білімдері мен дағдыларын болашақ кәсіби қызметінде қолдануды ескере отырып зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдарды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Пән студенттерде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды білім беру ортасында психологиялық-педагогикалық қолдау негіздерін қалыптастырады, бұл ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың зияткерлік, жеке және шығармашылық әлеуетін толық дамытуға ықпал етеді, балаларды қоғамдағы толыққанды өмірге дайындауға басымдық береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық өлшемдер әдіснамасы
Пән студенттерде психологиялық-педагогикалық өлшеулердің әдіснамасы туралы, психологиялық-педагогикалық өлшеулердің қазіргі заманғы әдістері мен практикасымен таныс, халықаралық стандарттарға сәйкес келетін, математикалық модельдеу мен деректерді талдаудың қазіргі заманғы әдістерін, қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және пайдалану технологияларын сенімді меңгерген, тестілеу жүргізу үшін құралдар жасауға қабілетті, Қолданбалы информатика саласындағы жүйеленген ақпараттың теориялық және практикалық дамуын қалыптастырады қамтамасыз ету, сондай-ақ эксперименттік психология әдістерімен
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік бағдар беру және білім беру жүйесіндегі кәсіби жарамдылық психологиясы
Пән психологиялық қолдауды, яғни психологиялық шиеленісті төмендетуге, болашаққа оң көзқарас пен сенімділікті қалыптастыруға ықпал ететін әдістерді зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән қақтығыстарды реттеуді басқару және олардың теріс салдарын азайту үшін алгоритмдерді қамтамасыз ету туралы білімді қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
Пән қарым-қатынас пен қақтығыстар психологиясының мәнін, құрылымын, функцияларын зерттейді, қақтығыстарды басқару ұғымын зерттейді, жанжалды реттеу, жанжалды шешудің әдістері мен стильдері, орталық пен басқару субъектілері арасында бөлінген өкілеттіктері бар ұйымдарды басқаруға шығармашылық көзқарасты, сонымен қатар этика мен жеке қасиеттерді зерттейді педагогикалық қызметке қатысушылар
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі ғылыми зерттеулердің әдістері
Пән жүргізу үшін қажетті логикалық білім негіздерін зерттейді ғылыми зерттеулер, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеу жүргізу кезеңдерін қамтиды; педагог-психологтың ғылыми қызметі үшін ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу мәселелерін қарастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық өлшемдер
Пән жаңа ақпараттық - білім беру технологияларын пайдалана отырып, ҚР Білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлшемдер жүйесін студенттерде қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік қарым-қатынас этикасы мен психологиясы
Пән басқару және іскерлік қарым-қатынас туралы білімді қалыптастырады және теріс салдарды азайту үшін алгоритмдерді қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбек және кадрлық менеджмент психологиясы
Пән персоналмен жұмыс істеу бойынша психологтың алдында тұрған практикалық міндеттерді, қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру бойынша міндеттерді, олардың еңбекке қанағаттануын, персоналдың жаңалықтарға психологиялық дайындығын және т. б. жүйелі шешуді зерделейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың әлеуметтік мәртебесі және этикасы
Пән еңбек субъектісі ретінде адамның жұмыс істеуі мен дамуының негізгі аспектілерін, сондай-ақ еңбек психологиясының теориялық негіздерін, еңбек психологиясының құндылық-мағыналық аспектілерін, еңбек психологиясының негізгі әдістерін, еңбек субъектісінің дамуының негізгі кезеңдерін және кәсіби қалыптасудың дағдарыстарын; қызметтің жеке стилін қалыптастыру және кәсіби өзін-өзі тануды дамыту мәселелерін, кәсіби бұзылу проблемаларын, кәсіби күйзелістер мен қақтығыстарды зерттейді қызметінің
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері. Коучинг
Пән басқарушылық қызмет пен көшбасшылықтың психологиялық негіздері туралы жалпы түсініктерді зерттейді, мысалы: басқарудың әртүрлі стильдерін тиімді пайдалану шарттары мен формалары; топ жұмысының тиімділігіне әсер ететін факторлар; коучинг туралы білім жиынтығын басқару стилі және оның технологияларын қызметтің тиімділігін арттыру үшін пайдалану мүмкіндігі ретінде ұсынады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың өзін-өзі анықтауы және кәсіби бағдары
Пән кәсіптік білім беру технологияларын зерттейді, мектеп оқушыларын қазіргі заманғы еңбек түрлерімен таныстырады, студенттердің әлеуметтік-экономикалық қажеттіліктері мен психофизиологиялық мүмкіндіктерін білуге негізделген кәсіби ниеттерін ынталандыру дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
- Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
- Тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік-техникалық актілер білімін қолданады, табиғатты ұтымды пайдалану және төтенше жағдайларда қорғау білімі мен дағдыларын пайдаланады
- Математиканың классикалық бөлімдерінің негізгі ұғымдары мен фактілерін біледі және жаратылыстану ғылымында қолданбалы есептерді шешуде теориялық білімді қолдана алады; компьютерде құбылыстар мен процестерді модельдеуде теориялық білімді қолдана алады
- Кәсіби өзін-өзі тануды дамытуға, психологиялық-педагогикалық қызметте белсенді педагогикалық және қоғамдық ұстанымды көрсетуге; педагог-психологтың әртүрлі функцияларын іске асыру тәжірибесін зерделеуге жәрдемдесуге; адамның психологиялық даму технологияларын, оның ішкі әлемінің қалыптасу және даму тетіктерін пайдалануға; жеке дамудың жалпы заңдылықтарын, қағидаттары мен шарттарын, қазіргі заманғы білім беру проблемаларын түсінуге және талдауға, оларды түсіндіруге және түсіндіруге қабілетті. оларға кәсіби баға беру
- Басқару стилі және оны тиімді қызмет үшін пайдалану мүмкіндігі ретінде басқарушылық қызмет, көшбасшылық және коучинг негіздері туралы білім кешенін қолданады; жанжалдарды реттеуді басқару коммуникациясы және олардың теріс салдарын барынша азайту үшін алгоритмдерді қамтамасыз ету бойынша білімдерін көрсетеді
- Үнемі өздігінен білім алуға кәсіби танымдық мотивацияны қолданады; жеке дамуды болжау және жобалау үшін психологиялық ақпарат алу тәсілдерін көрсетеді; адамның психикалық дамуының қозғаушы күштерін ескереді; онтогенетикалық дамудың әр жас кезеңіндегі адамның жас-психологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді. Сыни ойлау процестерін, функцияларын, модельдерін біледі. Түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде ахуалға сыни талдауды жүзеге асыра алады
- Педагогикалық шеберліктің біліктері мен дағдыларын анықтайды және қолданады, балалық шақтың әртүрлі кезеңдерінде тұлғаның психикалық дамуы мен қалыптасуының ерекшеліктерін ескереді; балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынастың даму заңдылықтарын ашады; дарынды және талантты балаларды таңдау қабілетін көрсетеді
- Негізгі этикалық ұғымдарды, кәсіби мәдениеттің ерекшеліктерін, этика және оны қалыптастыру тетіктерін біледі; тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы бойынша түрлі іс-шаралар өткізу мүмкіндіктерін көрсетеді; жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық негіздері туралы білімді қолданады; сананың негізгі жай-күйін (ұйқы, ояту, сананың өзгерген жай-күйі) жетік біледі және психикалық жай-күйдің орнын (оның ішінде сананың жай-күйін жүйелеуде
- Психодиагностикалық құралдарды, оң кәсіби имиджді қалыптастырудың әдістері мен әдістерін өз бетінше таңдай және қолдана алады; психологиялық зерттеу мен цифрлық білім берудің негіздерін біледі; психологиялық кеңес берудің заманауи түрлері, ғылыми зерттеулердің әдістері, сондай-ақ психологиялық кеңес беру, психологиялық түзету және психотерапия ұғымдарын саралау туралы тұтас түсінікке ие
- Білім беру және басқару қызметінде нормативтік-құқықтық актілерді біледі және қолдана алады, мектеп менеджментінің негіздерін, мектепті дамытудың стратегиялық жоспарын біледі, оқу-тәрбие процесі мен білім беру ұйымы қызметінің сапасын мониторингтеу мен бағалаудың тұжырымдамалық негіздерін біледі
- Педагог-психологтың денеге бағытталған жұмысының түрлі жүйелері туралы білім кешенін қолданады; дене үлгілерінің психологиялық мағынасы туралы, денсаулық психологиясының негізгі ережелері туралы біледі; релевантты психодиагностикалық тәсілдерді қолданады
- Білім беру процесінде балаларға, жасөспірімдерге адамгершілік-жеке көзқарастың негіздерін біледі, адамгершілік педагогиканың іргелі білімін ескереді. Шынайы ғылыми білімге ие, оны жүзеге асыру шарты-өмірдің көзі және жеке тұлғаны қалыптастыру шарты ретінде қарым-қатынас
- Білім беру ортасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды психологиялық-педагогикалық қолдау технологияларын біледі және қолдана алады; субъективті және объективті шындықтың өзара әрекеттесу саласында бар тұтас құбылыс ретінде адам даралығының қалыптасуы мен даму тетіктерін ескереді
- Білім берудегі тьюторлық қызметтің ерекшеліктерін біледі. Білім алушыларды тьюторлық сүйемелдеу тәсілдері мен кезеңдерін, отандық және шетелдік тьюторлық практикалардың негізгі түрлерін меңгерген
Ұқсас БББ
6B01103 (IP) Психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01103 Психология (IP)
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01103 Педагогика және психология
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01103 Психология
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01103 Психология (ІР)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01103 (IP) Психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01103 Психология (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті