Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01103 Білім берудегі психология в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуге және ұтқырлыққа қабілетті, психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында түйінді және кәсіби құзыреттерге ие, сондай-ақ педагог-психологтың кәсіби міндеттерін шешуге қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Балалар мен отбасы психологиясы
Педагогикалық қызметке кіріспе
Жалпы және жас психологиясы
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Көшбасшылықты және инновацияларды басқару
Отбасылық қатынастар психологиясы және қақтығыстарды шешу
Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
Математика (есептеу)
Экология және тұрақты даму
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
-
2 Оқу жылы
Психосоматика
Білім берудегі тьюторлықтың психологиялық-педагогикалық негіздері
Психология және адамның дамуы
Дене психологиясы
Психология және қарым-қатынас этикасы
"Тәуекел тобындағы" балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері
Жастарға көп мәдениетті білім беру және ұлтаралық қатынастар психологиясы
Педагогика
Этнопсихология
Дарынды балалармен жұмыс жасаудың педагогикалық технологиялары
-
3 Оқу жылы
Білім берудегі менеджмент
Педагог-психологтың зерттеу және жобалық қызметі
Психологиялық зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздері
Балалар мен жасөспірімдер дамуының педагогикалық психологиясы
Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Сыни ойлауды дамыту технологиялары
Жалпы психология бойынша практикум
Тәрбие-білім беру процесіндегі зорлық-зомбылықсыз педагогика
Гуманистік педагогика
Білім беру процесін цифрландыру
Арнайы педагогика және психология
Психологиялық-педагогикалық диагностика
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдарды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
-
4 Оқу жылы
Психологиялық-педагогикалық өлшемдер әдіснамасы
Кәсіптік бағдар беру және білім беру жүйесіндегі кәсіби жарамдылық психологиясы
Басқару психологиясы
Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
Білім берудегі ғылыми зерттеулердің әдістері
Білім беру жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық өлшемдер
Іскерлік қарым-қатынас этикасы мен психологиясы
Еңбек және кадрлық менеджмент психологиясы
Педагог-психологтың әлеуметтік мәртебесі және этикасы
Көшбасшылық негіздері. Коучинг
Оқушылардың өзін-өзі анықтауы және кәсіби бағдары
Оқыту нәтижелері
- Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
- Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
- Тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік-техникалық актілер білімін қолданады, табиғатты ұтымды пайдалану және төтенше жағдайларда қорғау білімі мен дағдыларын пайдаланады
- Математиканың классикалық бөлімдерінің негізгі ұғымдары мен фактілерін біледі және жаратылыстану ғылымында қолданбалы есептерді шешуде теориялық білімді қолдана алады; компьютерде құбылыстар мен процестерді модельдеуде теориялық білімді қолдана алады
- Кәсіби өзін-өзі тануды дамытуға, психологиялық-педагогикалық қызметте белсенді педагогикалық және қоғамдық ұстанымды көрсетуге; педагог-психологтың әртүрлі функцияларын іске асыру тәжірибесін зерделеуге жәрдемдесуге; адамның психологиялық даму технологияларын, оның ішкі әлемінің қалыптасу және даму тетіктерін пайдалануға; жеке дамудың жалпы заңдылықтарын, қағидаттары мен шарттарын, қазіргі заманғы білім беру проблемаларын түсінуге және талдауға, оларды түсіндіруге және түсіндіруге қабілетті. оларға кәсіби баға беру
- Басқару стилі және оны тиімді қызмет үшін пайдалану мүмкіндігі ретінде басқарушылық қызмет, көшбасшылық және коучинг негіздері туралы білім кешенін қолданады; жанжалдарды реттеуді басқару коммуникациясы және олардың теріс салдарын барынша азайту үшін алгоритмдерді қамтамасыз ету бойынша білімдерін көрсетеді
- Үнемі өздігінен білім алуға кәсіби танымдық мотивацияны қолданады; жеке дамуды болжау және жобалау үшін психологиялық ақпарат алу тәсілдерін көрсетеді; адамның психикалық дамуының қозғаушы күштерін ескереді; онтогенетикалық дамудың әр жас кезеңіндегі адамның жас-психологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді. Сыни ойлау процестерін, функцияларын, модельдерін біледі. Түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде ахуалға сыни талдауды жүзеге асыра алады
- Педагогикалық шеберліктің біліктері мен дағдыларын анықтайды және қолданады, балалық шақтың әртүрлі кезеңдерінде тұлғаның психикалық дамуы мен қалыптасуының ерекшеліктерін ескереді; балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынастың даму заңдылықтарын ашады; дарынды және талантты балаларды таңдау қабілетін көрсетеді
- Негізгі этикалық ұғымдарды, кәсіби мәдениеттің ерекшеліктерін, этика және оны қалыптастыру тетіктерін біледі; тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы бойынша түрлі іс-шаралар өткізу мүмкіндіктерін көрсетеді; жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық негіздері туралы білімді қолданады; сананың негізгі жай-күйін (ұйқы, ояту, сананың өзгерген жай-күйі) жетік біледі және психикалық жай-күйдің орнын (оның ішінде сананың жай-күйін жүйелеуде
- Психодиагностикалық құралдарды, оң кәсіби имиджді қалыптастырудың әдістері мен әдістерін өз бетінше таңдай және қолдана алады; психологиялық зерттеу мен цифрлық білім берудің негіздерін біледі; психологиялық кеңес берудің заманауи түрлері, ғылыми зерттеулердің әдістері, сондай-ақ психологиялық кеңес беру, психологиялық түзету және психотерапия ұғымдарын саралау туралы тұтас түсінікке ие
- Білім беру және басқару қызметінде нормативтік-құқықтық актілерді біледі және қолдана алады, мектеп менеджментінің негіздерін, мектепті дамытудың стратегиялық жоспарын біледі, оқу-тәрбие процесі мен білім беру ұйымы қызметінің сапасын мониторингтеу мен бағалаудың тұжырымдамалық негіздерін біледі
- Педагог-психологтың денеге бағытталған жұмысының түрлі жүйелері туралы білім кешенін қолданады; дене үлгілерінің психологиялық мағынасы туралы, денсаулық психологиясының негізгі ережелері туралы біледі; релевантты психодиагностикалық тәсілдерді қолданады
- Білім беру процесінде балаларға, жасөспірімдерге адамгершілік-жеке көзқарастың негіздерін біледі, адамгершілік педагогиканың іргелі білімін ескереді. Шынайы ғылыми білімге ие, оны жүзеге асыру шарты-өмірдің көзі және жеке тұлғаны қалыптастыру шарты ретінде қарым-қатынас
- Білім беру ортасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды психологиялық-педагогикалық қолдау технологияларын біледі және қолдана алады; субъективті және объективті шындықтың өзара әрекеттесу саласында бар тұтас құбылыс ретінде адам даралығының қалыптасуы мен даму тетіктерін ескереді
- Білім берудегі тьюторлық қызметтің ерекшеліктерін біледі. Білім алушыларды тьюторлық сүйемелдеу тәсілдері мен кезеңдерін, отандық және шетелдік тьюторлық практикалардың негізгі түрлерін меңгерген
Ұқсас БББ
6B01103 Психология (ІР)
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01103 Психология
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01103 Педагогика және психология
Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01103 (IP) Психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01103 Психология (IP)
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01103 (IP) Психология
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01103 Психология (IP)
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті