Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01103 Білім берудегі психология в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Балалар мен отбасы психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің бойында отбасының әлеуметтік-психологиялық диагностикасының әдістерін психологиялық-педагогикалық іс-әрекетінде қолдана білуді қалыптастыруды зерттейді, балалар мен ата-аналар, мұғалімдер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынастың психологиялық-педагогикалық жағдайларын шешеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән педагог-психологтың кәсіби қызметін меңгерудің мәні, перспективалары мен жолдарын ашады. Педагог-психологтың кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігін зерттеу негізінде студенттерде кәсіби білімді, іскерлікті, дағдыны меңгеруге бағыт жасайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және жас психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән онтогенез бойындағы адамның психикалық дамуы туралы идеяларды қалыптастыру үшін білім негіздерін: онтогенездегі адамның психикалық дамуының негізгі категорияларының, заңдылықтарының, детерминанттарының, қозғаушы күштерінің мәнін; онтогенетикалық дамудың әр жас кезеңіндегі адамның жас-психологиялық ерекшеліктерін түсіну арқылы зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән фирмалардың, әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы кәсіпорындардың жұмыс істеу тетіктерін зерттейді. Пәнді оқу барысында бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру, кәсіпкерліктегі теориялық ақпарат пен практиканы жинау және түсіндіру дағдысы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылықты және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылық аспектілерін, инновацияларды басқару заңдылықтарын зерделейді; тиімді вербалды, вербалды емес және электрондық коммуникация, шешім қабылдау, команда құру, жанжалдар мен күйзелістерді басқару, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру және жетілдіру, жобаны басқаруға қатысу, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасы немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасы дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отбасылық қатынастар психологиясы және қақтығыстарды шешу
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде отбасылық психологияның негіздерін қалыптастыруды, отбасын зерттеудің негізгі теориялық тәсілдерін, күрделі көп өлшемді білім ретінде, сондай-ақ отбасы психологиясын ғылыми білім саласы ретінде зерттейді, оның басқа психологиялық ғылымдар арасындағы орнын анықтайды, отбасылық психологияны ғылыми зерттеудегі объективті және субъективті қиындықтарды баяндайды, отбасылық мәселелерді зерттеудегі жалпы ғылыми бағыттарды ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін және жеке және заңды тұлғаларға адамдардың денсаулығын сақтау, қоршаған ортаны қорғау және қорғау бойынша көмек көрсетуді зерделейді. Пәнді оқу барысында волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындау, волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаттарын сақтай отырып, өз қызметіне үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей орындау қабілеті қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика (есептеу)
    Несиелер: 5

    Пән Аналитикалық геометрия мен сызықтық алгебраны зерттейді.Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулері.Дифференциалдық теңдеулер. Бірнеше айнымалылардың функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелі түсініктердің қалыптасуын; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты проблемаларды зерттейді. Пәнді оқу барысында экологиялық проблемалардың себептері мен оларды жою жолдарын анықтау, экологиялық процестерді талдау, экологиялық қызметте нақты міндеттер мен басымдықтар қою мүмкіндігі қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
    Несиелер: 5

    Пән табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында, авариялардың, апаттардың, зілзалалардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық жүргізу объектілерінің өндірістік персоналы және мүлік үшін Төтенше жағдайлар кезінде залалды барынша азайтатын болжау және шешімдер қабылдау, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқыту үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы зерттейді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша азаматтық ұстанымды қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады. Пәнді зерделеу барысында құқықтық реттеу, нормативтік-құқықтық актілерді білу мәнмәтініндегі оқиғаларды, іс-әрекеттерді талдау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психосоматика
    Несиелер: 5

    Пән теориялық тәсілдерді, психосоматикалық бұзылулардың әртүрлі жағдайлары мен нұсқаларын зерттейді, психикалық жарақат арқылы психосоматикалық аурулардың қалыптасу және диагноз қою механизмін игеруге үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі тьюторлықтың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 7

    Пән тьюторлық мәселелерге жүгінуді зерттейді дараландыру табиғаты, білім беру қызығушылығын анықтау әдістері және білім алушылардың жеке білім беру бағдарламасын қолдау технологиясы, кәсіби ойлау тұжырымдамасы, вариативті педагогикалық жағдайларда стратегия мен іс-қимыл тактикасын өз бетінше әзірлеу қажеттілігі туралы ғылыми барабар және заманауи идеяларды қалыптастыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология және адамның дамуы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде психология туралы жалпы идеяны адам туралы жан-жақты ғылым ретінде қалыптастырады, студенттердің психологиялық білімнің теориялық негіздерін игеруін қамтамасыз етеді. Күнделікті іс-әрекетте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға ықпал етеді,адам өмірінің әртүрлі салаларындағы психологиялық құбылыстарды талдайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән дене мен ақыл-ойдың маңызды қатынастарын, осы қатынастарды диагностикалау, түзету және жеке өсу үшін пайдалану мүмкіндіктерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология және қарым-қатынас этикасы
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік қарым-қатынастың психологиялық жағы туралы ұғымды зерделейді; студенттерді клиенттермен, әріптестермен, басшылықпен қарым-қатынас процесінде туындайтын психологиялық міндеттерді шешуге үйретеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Тәуекел тобындағы" балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері
    Несиелер: 8

    Пән тәуекел тобындағы балалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін, мектепте денсаулық сақтау ортасын дамыту арқылы салауатты өмір салтын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруды, салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша отбасылық құндылықтарды, сондай-ақ білім алушылардың жеке адамгершілік қасиеттерін зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жастарға көп мәдениетті білім беру және ұлтаралық қатынастар психологиясы
    Несиелер: 8

    Пән ұлтаралық қатынастар психологиясын, балалар мен жасөспірімдерді әлеуметтендіру, тәрбиелеу, оқыту және дамыту бойынша кәсіби, психологиялық-педагогикалық міндеттердің кең спектрін шешуге теориялық және практикалық тәсілдерді зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 7

    Пән педагогикалық ғылымның теориялық негіздері мен практикаға бағытталған аспектілерін меңгеру арқылы білім алушының педагогикалық мәдениеті мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруды зерделейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнопсихология
    Несиелер: 8

    Пән олардың психологиялық дайындығын күшейтуге ықпал ететін теориялық білімді зерттейді; адамдардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің заңдылықтары туралы идеяны қалыптастырады, олардың этникалық қауымдастықтарға қосылуына байланысты, сонымен қатар осы қауымдастықтардың әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дарынды балалармен жұмыс жасаудың педагогикалық технологиялары
    Несиелер: 8

    Пән балалардың дарындылығының табиғатын зерттейді, дарынды және талантты балаларды да, қабілетті балаларды да анықтайды және таңдайды, мұндай оқушылардың жеке басының шығармашылық әлеуетін дамытуға жағдай жасайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі білім беру кеңістігінде жұмыс істеу үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға ерекше назар аудара отырып, білім берудегі менеджмент негіздерін зерттейді. Мектептің әдістемелік жұмысын басқарудың заманауи тәсілдерін, нысандары мен әдістерін қолдану, өз қызметін ұтымды және тиімді ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды игеруге ықпал ету

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог-психологтың зерттеу және жобалық қызметі
    Несиелер: 5

    Пән педагог-психологтың даралығын дамытуға және олардың шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ететін зерттеушілік жобалаудың біліктері мен дағдыларын қалыптастыруды зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық зерттеулердің құрылымын, психологиялық теорияны және психологиялық теорияларды бағалау критерийлерін (верификация, эвристикалық құндылық, ішкі үйлесімділік, үнемділік, қамту кеңдігі, функционалдық маңыздылығы), психофизикалық және психофизиологиялық проблемаларды, объективтілік проблемасын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдер дамуының педагогикалық психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі психиканың дамуының жалпы заңдылықтары мен механизмдері, тұлға құрылымындағы өзгерістер, мотивациялық-қажеттілік және танымдық салалар,балалар мен жасөспірімдердің іс-әрекеті мен қарым-қатынасы туралы идеялардың қалыптасуын зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде теориялық-әдіснамалық базаны қалыптастыруды және психологиялық-педагогикалық пәндерді сапалы оқыту үшін ақпараттық-уәждемелік жағдайлар жасауды зерделейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни ойлауды дамыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән сыни ойлаудың табиғатын, құрылымын, функцияларын, оны қалыптастыру технологиясын зерттейді, дәлелдеу негіздері мен оны сыни бағалауды үйретеді, табиғи тілдегі дәлелдер формасының ерекшеліктерімен танысады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы психология бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән практикалық психолог жұмысының бағыты ретінде психодиагностика негіздерін; психологиялық зерттеу әдістерінің жүйесін; зерттеудің логикалық және хронологиялық схемасын; бастапқы деректерді өңдеуді; зерттеу нәтижелерін түсіндіру мен жинақтауды: жеке тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін диагностикалауды зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие-білім беру процесіндегі зорлық-зомбылықсыз педагогика
    Несиелер: 7

    Пән жалпы білім беретін мектептің негізгі сатыларында оқушылармен зорлық-зомбылықсыз өзара әрекеттесу қабілетін дамыту бойынша жұмыстың мазмұнын, зорлық-зомбылықсыз педагогиканың негізгі әдістерін, зорлық-зомбылықсыз педагогиканың жетекші принциптерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гуманистік педагогика
    Несиелер: 7

    Пән зорлық-зомбылықсыз педагогиканың қалыптасу тарихы мен педагогикалық алғышарттарын, білім беру процесінде зорлық-зомбылықсыз педагогиканы іске асырудың негізгі педагогикалық шарттарын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Пән жалпы білім беретін мектеп жағдайында педагогикалық үдерісте цифрлық білім беру мәселелерін, цифрлық білім беру ортасын, сондай - ақ цифрлық мәдениет пен цифрлық этиканы, цифрлық білім берудің DIGITAL-құралдарын және қашықтықтан білім беру технологияларын (ҚБТ) және электрондық оқытуды қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика және психология
    Несиелер: 5

    Пән педагогтің ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдармен жұмысының ерекшеліктерін, қажетті көмектің (оқыту, медициналық, әлеуметтік-педагогикалық, психологиялық, түзету)түрі мен көлемін айқындауды қоса алғанда, оларды білім беру процесі жағдайында кешенді сүйемелдеуді, сүйемелдеудің жеке бағдарламасын жасауды зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің психологиялық-педагогикалық диагностика саласындағы теориялық және практикалық дайындығын, алған білімдері мен дағдыларын болашақ кәсіби қызметінде қолдануды ескере отырып зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдарды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды білім беру ортасында психологиялық-педагогикалық қолдау негіздерін қалыптастырады, бұл ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың зияткерлік, жеке және шығармашылық әлеуетін толық дамытуға ықпал етеді, балаларды қоғамдағы толыққанды өмірге дайындауға басымдық береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық өлшемдер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде психологиялық-педагогикалық өлшеулердің әдіснамасы туралы, психологиялық-педагогикалық өлшеулердің қазіргі заманғы әдістері мен практикасымен таныс, халықаралық стандарттарға сәйкес келетін, математикалық модельдеу мен деректерді талдаудың қазіргі заманғы әдістерін, қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және пайдалану технологияларын сенімді меңгерген, тестілеу жүргізу үшін құралдар жасауға қабілетті, Қолданбалы информатика саласындағы жүйеленген ақпараттың теориялық және практикалық дамуын қалыптастырады қамтамасыз ету, сондай-ақ эксперименттік психология әдістерімен

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіптік бағдар беру және білім беру жүйесіндегі кәсіби жарамдылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық қолдауды, яғни психологиялық шиеленісті төмендетуге, болашаққа оң көзқарас пен сенімділікті қалыптастыруға ықпал ететін әдістерді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қақтығыстарды реттеуді басқару және олардың теріс салдарын азайту үшін алгоритмдерді қамтамасыз ету туралы білімді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән қарым-қатынас пен қақтығыстар психологиясының мәнін, құрылымын, функцияларын зерттейді, қақтығыстарды басқару ұғымын зерттейді, жанжалды реттеу, жанжалды шешудің әдістері мен стильдері, орталық пен басқару субъектілері арасында бөлінген өкілеттіктері бар ұйымдарды басқаруға шығармашылық көзқарасты, сонымен қатар этика мен жеке қасиеттерді зерттейді педагогикалық қызметке қатысушылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі ғылыми зерттеулердің әдістері
    Несиелер: 5

    Пән жүргізу үшін қажетті логикалық білім негіздерін зерттейді ғылыми зерттеулер, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеу жүргізу кезеңдерін қамтиды; педагог-психологтың ғылыми қызметі үшін ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу мәселелерін қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 5

    Пән жаңа ақпараттық - білім беру технологияларын пайдалана отырып, ҚР Білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлшемдер жүйесін студенттерде қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іскерлік қарым-қатынас этикасы мен психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән басқару және іскерлік қарым-қатынас туралы білімді қалыптастырады және теріс салдарды азайту үшін алгоритмдерді қамтамасыз етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еңбек және кадрлық менеджмент психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән персоналмен жұмыс істеу бойынша психологтың алдында тұрған практикалық міндеттерді, қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру бойынша міндеттерді, олардың еңбекке қанағаттануын, персоналдың жаңалықтарға психологиялық дайындығын және т. б. жүйелі шешуді зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагог-психологтың әлеуметтік мәртебесі және этикасы
    Несиелер: 5

    Пән еңбек субъектісі ретінде адамның жұмыс істеуі мен дамуының негізгі аспектілерін, сондай-ақ еңбек психологиясының теориялық негіздерін, еңбек психологиясының құндылық-мағыналық аспектілерін, еңбек психологиясының негізгі әдістерін, еңбек субъектісінің дамуының негізгі кезеңдерін және кәсіби қалыптасудың дағдарыстарын; қызметтің жеке стилін қалыптастыру және кәсіби өзін-өзі тануды дамыту мәселелерін, кәсіби бұзылу проблемаларын, кәсіби күйзелістер мен қақтығыстарды зерттейді қызметінің

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері. Коучинг
    Несиелер: 5

    Пән басқарушылық қызмет пен көшбасшылықтың психологиялық негіздері туралы жалпы түсініктерді зерттейді, мысалы: басқарудың әртүрлі стильдерін тиімді пайдалану шарттары мен формалары; топ жұмысының тиімділігіне әсер ететін факторлар; коучинг туралы білім жиынтығын басқару стилі және оның технологияларын қызметтің тиімділігін арттыру үшін пайдалану мүмкіндігі ретінде ұсынады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың өзін-өзі анықтауы және кәсіби бағдары
    Несиелер: 5

    Пән кәсіптік білім беру технологияларын зерттейді, мектеп оқушыларын қазіргі заманғы еңбек түрлерімен таныстырады, студенттердің әлеуметтік-экономикалық қажеттіліктері мен психофизиологиялық мүмкіндіктерін білуге негізделген кәсіби ниеттерін ынталандыру дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON2

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON3

    Тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік-техникалық актілер білімін қолданады, табиғатты ұтымды пайдалану және төтенше жағдайларда қорғау білімі мен дағдыларын пайдаланады

  • Код ON4

    Математиканың классикалық бөлімдерінің негізгі ұғымдары мен фактілерін біледі және жаратылыстану ғылымында қолданбалы есептерді шешуде теориялық білімді қолдана алады; компьютерде құбылыстар мен процестерді модельдеуде теориялық білімді қолдана алады

  • Код ON5

    Кәсіби өзін-өзі тануды дамытуға, психологиялық-педагогикалық қызметте белсенді педагогикалық және қоғамдық ұстанымды көрсетуге; педагог-психологтың әртүрлі функцияларын іске асыру тәжірибесін зерделеуге жәрдемдесуге; адамның психологиялық даму технологияларын, оның ішкі әлемінің қалыптасу және даму тетіктерін пайдалануға; жеке дамудың жалпы заңдылықтарын, қағидаттары мен шарттарын, қазіргі заманғы білім беру проблемаларын түсінуге және талдауға, оларды түсіндіруге және түсіндіруге қабілетті. оларға кәсіби баға беру

  • Код ON6

    Басқару стилі және оны тиімді қызмет үшін пайдалану мүмкіндігі ретінде басқарушылық қызмет, көшбасшылық және коучинг негіздері туралы білім кешенін қолданады; жанжалдарды реттеуді басқару коммуникациясы және олардың теріс салдарын барынша азайту үшін алгоритмдерді қамтамасыз ету бойынша білімдерін көрсетеді

  • Код ON7

    Үнемі өздігінен білім алуға кәсіби танымдық мотивацияны қолданады; жеке дамуды болжау және жобалау үшін психологиялық ақпарат алу тәсілдерін көрсетеді; адамның психикалық дамуының қозғаушы күштерін ескереді; онтогенетикалық дамудың әр жас кезеңіндегі адамның жас-психологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді. Сыни ойлау процестерін, функцияларын, модельдерін біледі. Түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде ахуалға сыни талдауды жүзеге асыра алады

  • Код ON8

    Педагогикалық шеберліктің біліктері мен дағдыларын анықтайды және қолданады, балалық шақтың әртүрлі кезеңдерінде тұлғаның психикалық дамуы мен қалыптасуының ерекшеліктерін ескереді; балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынастың даму заңдылықтарын ашады; дарынды және талантты балаларды таңдау қабілетін көрсетеді

  • Код ON9

    Негізгі этикалық ұғымдарды, кәсіби мәдениеттің ерекшеліктерін, этика және оны қалыптастыру тетіктерін біледі; тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы бойынша түрлі іс-шаралар өткізу мүмкіндіктерін көрсетеді; жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық негіздері туралы білімді қолданады; сананың негізгі жай-күйін (ұйқы, ояту, сананың өзгерген жай-күйі) жетік біледі және психикалық жай-күйдің орнын (оның ішінде сананың жай-күйін жүйелеуде

  • Код ON10

    Психодиагностикалық құралдарды, оң кәсіби имиджді қалыптастырудың әдістері мен әдістерін өз бетінше таңдай және қолдана алады; психологиялық зерттеу мен цифрлық білім берудің негіздерін біледі; психологиялық кеңес берудің заманауи түрлері, ғылыми зерттеулердің әдістері, сондай-ақ психологиялық кеңес беру, психологиялық түзету және психотерапия ұғымдарын саралау туралы тұтас түсінікке ие

  • Код ON11

    Білім беру және басқару қызметінде нормативтік-құқықтық актілерді біледі және қолдана алады, мектеп менеджментінің негіздерін, мектепті дамытудың стратегиялық жоспарын біледі, оқу-тәрбие процесі мен білім беру ұйымы қызметінің сапасын мониторингтеу мен бағалаудың тұжырымдамалық негіздерін біледі

  • Код ON12

    Педагог-психологтың денеге бағытталған жұмысының түрлі жүйелері туралы білім кешенін қолданады; дене үлгілерінің психологиялық мағынасы туралы, денсаулық психологиясының негізгі ережелері туралы біледі; релевантты психодиагностикалық тәсілдерді қолданады

  • Код ON13

    Білім беру процесінде балаларға, жасөспірімдерге адамгершілік-жеке көзқарастың негіздерін біледі, адамгершілік педагогиканың іргелі білімін ескереді. Шынайы ғылыми білімге ие, оны жүзеге асыру шарты-өмірдің көзі және жеке тұлғаны қалыптастыру шарты ретінде қарым-қатынас

  • Код ON14

    Білім беру ортасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды психологиялық-педагогикалық қолдау технологияларын біледі және қолдана алады; субъективті және объективті шындықтың өзара әрекеттесу саласында бар тұтас құбылыс ретінде адам даралығының қалыптасуы мен даму тетіктерін ескереді

  • Код ON15

    Білім берудегі тьюторлық қызметтің ерекшеліктерін біледі. Білім алушыларды тьюторлық сүйемелдеу тәсілдері мен кезеңдерін, отандық және шетелдік тьюторлық практикалардың негізгі түрлерін меңгерген

Top