Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01103 Білім берудегі психология в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
  • Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
  • Тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік-техникалық актілер білімін қолданады, табиғатты ұтымды пайдалану және төтенше жағдайларда қорғау білімі мен дағдыларын пайдаланады
  • Математиканың классикалық бөлімдерінің негізгі ұғымдары мен фактілерін біледі және жаратылыстану ғылымында қолданбалы есептерді шешуде теориялық білімді қолдана алады; компьютерде құбылыстар мен процестерді модельдеуде теориялық білімді қолдана алады
  • Кәсіби өзін-өзі тануды дамытуға, психологиялық-педагогикалық қызметте белсенді педагогикалық және қоғамдық ұстанымды көрсетуге; педагог-психологтың әртүрлі функцияларын іске асыру тәжірибесін зерделеуге жәрдемдесуге; адамның психологиялық даму технологияларын, оның ішкі әлемінің қалыптасу және даму тетіктерін пайдалануға; жеке дамудың жалпы заңдылықтарын, қағидаттары мен шарттарын, қазіргі заманғы білім беру проблемаларын түсінуге және талдауға, оларды түсіндіруге және түсіндіруге қабілетті. оларға кәсіби баға беру
  • Басқару стилі және оны тиімді қызмет үшін пайдалану мүмкіндігі ретінде басқарушылық қызмет, көшбасшылық және коучинг негіздері туралы білім кешенін қолданады; жанжалдарды реттеуді басқару коммуникациясы және олардың теріс салдарын барынша азайту үшін алгоритмдерді қамтамасыз ету бойынша білімдерін көрсетеді
  • Үнемі өздігінен білім алуға кәсіби танымдық мотивацияны қолданады; жеке дамуды болжау және жобалау үшін психологиялық ақпарат алу тәсілдерін көрсетеді; адамның психикалық дамуының қозғаушы күштерін ескереді; онтогенетикалық дамудың әр жас кезеңіндегі адамның жас-психологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді. Сыни ойлау процестерін, функцияларын, модельдерін біледі. Түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде ахуалға сыни талдауды жүзеге асыра алады
  • Педагогикалық шеберліктің біліктері мен дағдыларын анықтайды және қолданады, балалық шақтың әртүрлі кезеңдерінде тұлғаның психикалық дамуы мен қалыптасуының ерекшеліктерін ескереді; балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынастың даму заңдылықтарын ашады; дарынды және талантты балаларды таңдау қабілетін көрсетеді
  • Негізгі этикалық ұғымдарды, кәсіби мәдениеттің ерекшеліктерін, этика және оны қалыптастыру тетіктерін біледі; тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы бойынша түрлі іс-шаралар өткізу мүмкіндіктерін көрсетеді; жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық негіздері туралы білімді қолданады; сананың негізгі жай-күйін (ұйқы, ояту, сананың өзгерген жай-күйі) жетік біледі және психикалық жай-күйдің орнын (оның ішінде сананың жай-күйін жүйелеуде
  • Психодиагностикалық құралдарды, оң кәсіби имиджді қалыптастырудың әдістері мен әдістерін өз бетінше таңдай және қолдана алады; психологиялық зерттеу мен цифрлық білім берудің негіздерін біледі; психологиялық кеңес берудің заманауи түрлері, ғылыми зерттеулердің әдістері, сондай-ақ психологиялық кеңес беру, психологиялық түзету және психотерапия ұғымдарын саралау туралы тұтас түсінікке ие
  • Білім беру және басқару қызметінде нормативтік-құқықтық актілерді біледі және қолдана алады, мектеп менеджментінің негіздерін, мектепті дамытудың стратегиялық жоспарын біледі, оқу-тәрбие процесі мен білім беру ұйымы қызметінің сапасын мониторингтеу мен бағалаудың тұжырымдамалық негіздерін біледі
  • Педагог-психологтың денеге бағытталған жұмысының түрлі жүйелері туралы білім кешенін қолданады; дене үлгілерінің психологиялық мағынасы туралы, денсаулық психологиясының негізгі ережелері туралы біледі; релевантты психодиагностикалық тәсілдерді қолданады
  • Білім беру процесінде балаларға, жасөспірімдерге адамгершілік-жеке көзқарастың негіздерін біледі, адамгершілік педагогиканың іргелі білімін ескереді. Шынайы ғылыми білімге ие, оны жүзеге асыру шарты-өмірдің көзі және жеке тұлғаны қалыптастыру шарты ретінде қарым-қатынас
  • Білім беру ортасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды психологиялық-педагогикалық қолдау технологияларын біледі және қолдана алады; субъективті және объективті шындықтың өзара әрекеттесу саласында бар тұтас құбылыс ретінде адам даралығының қалыптасуы мен даму тетіктерін ескереді
  • Білім берудегі тьюторлық қызметтің ерекшеліктерін біледі. Білім алушыларды тьюторлық сүйемелдеу тәсілдері мен кезеңдерін, отандық және шетелдік тьюторлық практикалардың негізгі түрлерін меңгерген
Top