Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01103 (IP) Психология в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесінің субъектілерін психологиялық қолдау міндеттерін іске асыру үшін білім беру мекемесінің психологын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жалпы психология
Даму психологиясы
Конфликтілерді шешу стратегиялары
Бала-ата-ана қарым-қатынас психологиясы
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Білім берудегі конфликтология
Позитивті ата-ана тәрбиесі
Отбасын сүйемелдеу және қолдау
Стресті басқару
-
2 Оқу жылы
Жеке тұлғаның әлеуметтік психологиясы
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Жеке тұлға теориясы
Дифференциалды психология
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Баланың жеке тұлғалық қасиетін дамыту
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Психологиядағы зерттеу әдістері
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Психологиялық кеңес беру
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Ғылыми зерттеу әдістері
Когнитивті және нейропсихология
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Білім беру мекемесінде психоәлеуметтік қызметті ұйымдастыру
-
3 Оқу жылы
Бағалау және дамыту
Арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалары бар отбасыларды қолдау (Minor)
Әл-ауқатты арттыру және тәуекелдерді алдын-алу
Балалар мен жасөспірімдер психотерапиясы бойынша практикум
Инклюзивті білім беру ортасы
Баланы психологиялық-педагогикалық бағалау
Дағдарыстық мінез-құлықты алдын алу
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Әлеуметтік психология
Өзара әрекеттестік психологиясы
Девиантты мінез-құлықты алдын алу
Әлеуметтік педагогика
Баланың дамуын бағалау
Психологтың заманауи мониторингі
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Психологтың сараптамалық қызметі
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу технологиялары (Minor)
Балалар нейропсихологиясы (Minor)
Баланың танымдық әрекетін бақылау және сараптама
Психологиядағы коллаборация
Баланың әл-ауқатын бағалау
Білім беруде кеңес беру
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен педагог-ассистенттің жұмысы (Minor)
Баланың психоәлеуметтік даму қаупін бағалау
Топтық кеңес беру
Әлеуметтік, мінез-құлықтық және эмоционалдық бағалау
-
4 Оқу жылы
Білім беру мекемелерінде нормативтік-құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясы
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы
Кәсіби бейінді технологиялар
Әлеуметтік-психологиялық интервенция
Баланың қоғамға үйренуін сүйемелдеу
Қалыпты және ерекеше дамуды бағалау
Психологиялық бейімделу және оңалту
Бала құқықтарын қорғаудың халықаралық стандарттары
Оқытуды бейіндеу
Психологиялық зерттеулер
Кәсіп өмір жолын таңдау ретінде
Білім алушылардың даму ерекшеліктерін бағалау
Білім беру ортасын жобалау
Медиа және киберпсихология
Арнайы психология және педагогика
Білім берудегі психологтың этикасы мен кәсіби стандарттары
Жеке кәсіби өсу саласындағы қолданбалы зерттеулер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлейді және енгізеді
- Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады
- Балалардың оқуын жеңілдетеді
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді
- Балалардың когнитивті және нейропсихологиялық дамуы туралы білімдерін тәжірибеде қолданады.
- Психологтың білім берудегі этикалық стандарттарын сақтайды.
- Балалардың топтарын ұйымдастыру және оларға баланың жеке басының қатысуы туралы әлеуметтік білімді басшылыққа алады және қолданады.
- Баланың және оның отбасының психологиялық-педагогикалық дамуын, психоәлеуметтік даму тәуекелдерін бағалайды
- Баланың және балалар тобының дамуына мониторинг пен сараптаманы жүзеге асырады.
- Нормотиптік және ерекше баланы бағалауды жүргізеді
- Балалар мен отбасыларды қолдау, кеңес беру, абилитациялау, оңалту, алдын алу бағдарламаларын жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
6B01103 Білім берудегі психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01103 Психология (ІР)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01103 Психология
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01103 Педагогика және психология
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01103 (IP) Психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01103 Психология (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01103 (IP) Психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01103 Психология (IP)
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01103 Педагогика және психология
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01103 Психология
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01103 Психология (ІР)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01103 Психология (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті