Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Психология в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Балалардың мінез-құлқы мен психоэмоционалдық жай-күйінің, оның ішінде аутизм спектрінің бұзылулары бар балалардың мінез-құлқының психодиагностикасын жүргізу білімі мен дағдыларын меңгерген психологты кәсіби даярлау; түзету-дамыту сабақтары мен кәсіби міндеттерді шешу үшін психологиялық ықпал етудің әртүрлі тәсілдерін қолдану және базалық техникаларды пайдалана отырып психологиялық сүйемелдеу.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Мамандыққа кіріспе және имиджелогия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық қызмет, кәсіби имидж туралы білімді қалыптастыру, кәсіби бағыттылықты, мәдениет пен шеберлікті дамыту. психологиялық-педагогикалық қызметтің мәні, мазмұны мен құрылымы, педагог-психолог имиджі, кәсіби қызметтің өзара әрекеттесу сипаты мен тиімділігіне имидждің әсері, оң жеке имиджді қалыптастыру тәсілдері мен шарттары туралы білімді қалыптастыру; кәсіби имиджді диагностикалау және жобалау бойынша әдістемелер мен техниканы меңгеру дағдыларын дамыту Дөңгелек үстел әдісі, іскери ойын әдісі, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасерекшелік психология
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-жалпы және психологиялық мәдениетті арттыру, өмір жолының әртүрлі кезеңдеріндегі адамның психологиялық даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пәннің міндеттері-бұл жас психологиясының негізгі теориялық негіздерімен танысу; әр түрлі жас кезеңдерінің психологиялық ерекшеліктері; жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу уақытын жоспарлау және ұйымдастыру мүмкіндігі. Әдістері: интерактивті оқыту әдістері, портфолио, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология тарихы
    Несиелер: 6

    Пән психологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуының тарихи кезеңдерімен танысуға, психологиялық ғылымның дамуындағы дағдарыс кезеңдеріне талдау жүргізу дағдыларын қалыптастыруға; белгілі бір кезеңнің жалпы мәдени және жалпы ғылыми ортасының өзара әрекеттесуінде негізгі ғылыми мектептердің қалыптасуын, психологиялық көзқарастардың ғылымның қазіргі жағдайына әсерін зерттеуге бағытталған. Әдістері: әңгіме, проблемалық дәріс, кейс әдісі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психологияға кіріспе
    Несиелер: 6

    Курс тарих пен қазіргі заманғы әлеуметтік-психологиялық теорияларды, әртүрлі жас кезеңдеріндегі адам психологиясының ерекшеліктерін, олардың әлеуметтік топтарға қосылуына байланысты адамдардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің заңдылықтарын, сондай-ақ топтардың психологиялық сипаттамаларын зерттеуге бағытталған; әлеуметтік-психологиялық фактілерді талдау және жүйелеу, құбылыстар мен процестер арасындағы байланыстар мен тәуелділіктерді анықтау дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі, оқу кафесі, аквариум.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психокоррекция
    Несиелер: 6

    Пән тұлғаның даму деңгейіне кешенді әсер ету қабілетін қалыптастыру үшін психологиялық түзетудің негізгі ғылыми - теориялық бағыттары, психологиялық түзетудің принциптері, компоненттері, әдістері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; практикалық психологияда қолданылатын психокоррекцияның заманауи әдістерін игеру, сонымен қатар түзету шараларының формалары мен әдістерінің тиімділігін таңдау, іске асыру және бағалау мүмкіндігі. Әдістері: Дөңгелек үстел әдісі, аквариум, пікірталас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медиапсихология
    Несиелер: 5

    Психология ғылымдары саласының жаңа бағыты – медиапсихология, оның нәтижесі медиамирдегі тұлғаның өзара әрекеттесуі мен мінез-құлқының психологиялық аспектілері туралы теориялық және практикалық білім болып табылады. Пән жеке және топтық медиа эффект сияқты түсінікті қалыптастырады, медиа кеңістіктің адам өміріне және медиа-иммунитетті алуға әсер ету дәрежесін талдайды. Әдістері: заманауи мультимедиялық құралдар негізінде презентациялар, компьютерлік ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Виртуалды психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық құбылыстардың өзара байланысын және объектілердің өзара әрекеттесуі жанама түрде электронды ақпарат тасымалдаушылары болатын қызмет саласын зерттейтін виртуалды психология саласындағы студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру, психология арқылы "адам-виртуалды шындық"жүйесінің тиімділігін арттыру. Мазмұны: әртүрлі виртуалды әлемдер мен кибернетикалық кеңістіктердегі адамның психологиялық сипаттамалары. ВП блоктарын зерттеу: техникалық жанама, рефлексия және виртуалды эргономика. Интерактивті оқыту әдістері, портфолио

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлға теориясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - адамның әлеуметтік ортамен өзара әрекеттесуіндегі көрінісімен байланысты негізгі әлеуметтік-психологиялық құбылыстар туралы білімді игеру. Курстың негізгі міндеттері: студенттердің тұлға психологиясында қолданылатын негізгі ұғымдарды игеруі; әлеуметтік психологиядағы тұлғаны түсінудің негізгі тәсілдерімен танысу; тұлғаның негізгі әлеуметтік-психологиялық көріністерімен танысу. Дөңгелек үстел әдісі, іскери ойын әдісі, кейс әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психотренинг теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Студенттерді кәсіби білімді, психологиялық тренингтің дағдылары мен дағдыларын игеру. Осы курс шеңберінде студенттердің психологиялық тренингтерді ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен теориялық ережелері туралы түсініктерін дамытуға, сондай-ақ әдістерді қолдана отырып, олардың бағытына қарай оқу топтарында жұмыс істеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады. және психологиялық тренингтің әдістері. Оқытудың белсенді әдістері, кейс әдісі, тренинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • MINOR Аутизм спектрінің бұзылулары (АСБ) бар балалардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктері
    Несиелер: 6

    Аутизм спектрінің бұзылуының түсінігі және сипаттамасы. Аутизмнің даму себептері. Аутизм спектрінің бұзылыстарын жіктеу. Аутизм спектрі бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. АСБ бар балалардың онтогенездегі психофизиологиялық дамуының ерекшеліктері. Онтогенездегі АСБ бар балалардың психофизиологиялық дамуының ерекшеліктері. Есту, сөйлеу және көру органдарының анатомиясы, физиологиясы және патологиясы. Қалыпты және патологиядағы базальды эмоционалды реттеудің құрылымы. Аутизм спектрі бұзылған баланың сенсорлық перцептивті профилін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Пән этникалық және мәдени тиістіліктің адам өміріне әсер етуінің психологиялық заңдылықтарын түсіну мақсатында этникалық психология теориялары туралы түсініктерді қалыптастыруға; қолданбалы зерттеулер жүргізу кезінде, сондай-ақ этносаралық өзара іс-қимыл практикасында эксперименттік және кросс-мәдени зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу білімін табысты пайдалануды ынталандыруға бағытталған. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі, аквариум, коктейль кеші.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • MINOR Бихевиоризм теориясы
    Несиелер: 5

    Мінез-құлық психологиясындағы мінез-құлық тәсілінің әдіснамалық негіздері. АСБ терапиядағы мінез-құлық тәсілдерін жіктеу. Бихевиоризмнің негізгі тұжырымдамасы: Дж. Уотсонның классикалық бихевиоризмі. Э. Торндайктың бихевиоризм аясындағы зерттеулері. Б. Скиннердің бихевиоризм аясындағы зерттеулері. Э. Толменнің когнитивтік бихевиоризмі Аутистік спектрдің эмоционалдық, мінез-құлық бұзылулары және бұзылулары бар балалар мен жасөспірімдердің даму тарихы мен аурулары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасы психологиясы
    Несиелер: 6

    Курс ата-аналар мен олардың балаларының отбасылық түрлерін, түрлерін, ерекшеліктерін, рөлдік мінез-құлқын зерттеуге бағытталған; қазіргі отбасы өкілдерімен: ерлі-зайыптылармен, балалармен, ата-аналармен және басқа мүшелермен практикалық жұмыс жасау үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында. Сондай-ақ болашақ мамандардың психологиялық сүйемелдеуді қажет ететін отбасымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында.Әдістері: Дөңгелек үстел әдісі, кейс-стади, пікірталас, рөлдік ойын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арт-терапия
    Несиелер: 6

    Курс арт-терапия дамуының тарихи кезеңдерін, іргелі ұғымдарды, балалармен және ересектермен арт-терапиялық жұмыстың негіздерін зерттеудің теориялық тәсілдерін зерттеуге, арт-терапия әдістерін игеруге, заманауи психологиялық практикада арт - терапиялық технологияларды қолдана отырып, психокоррекция дағдыларын игеруге, арт-терапиялық жұмысты жүргізу процесінде адамның психоэмоционалды жағдайын талдау және болжау дағдыларын дамытуға бағытталған. Әдістері: заманауи мультимедиялық құралдар негізінде шығармашылық шеберхана, пікірталас әдісі, презентациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кросс-мәдени психология
    Несиелер: 5

    Пән студенттің қазіргі өмірдегі кросс-мәдени психологиялық білімін қалыптастыруға, олардың таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу процесіндегі рөлі мен маңызын қалыптастыруға; этникалық бірегейлік пен этносаралық қатынастар проблемаларын дербес, терең зерделеуге қызығушылықты оятуға; гуманистік тәсілді, психологиялық-педагогикалық шығармашылық ойлауды, коммуникативтік хабардарлықты дамыту арқылы студенттердің жеке әлеуетін өзін-өзі жетілдіру басымдығын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: дөңгелек үстел әдісі, іскерлік ойын әдісі, пікірталас, рөлдік ойын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасылық кеңес беру
    Несиелер: 6

    Курс отбасылық кеңес берудің теориялық негіздерін алуға, жеке және топтық кеңес берудегі негізгі психологиялық бағыттар мен заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған. Психологтың диагностикалық, түзету, болжамдық жұмыстарын жүргізудің практикалық дағдылары мен іскерлігін, отбасы мүшелеріне консультациялық көмек көрсететін аралас кәсіптер мамандарымен кәсіби өзара іс-қимыл жасауды қалыптастыруға. Әдістері: Дөңгелек үстел әдісі, кейс-стади, пікірталас, рөлдік ойын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: психодиагностикалық әдістемелерді зерттеу, жеке тұлғаны диагностикалау бойынша білім, білік және дағдылар жүйесін беру, оқыту, тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу процесінде белсенді іс-әрекет үшін білімді, іскерлікті және дағдыларды қолдануға үйрету. Мазмұны: психологиялық диагноз қою әдістері мен әдістерінің жүйесі және оның деңгейлері. Зерттеу және зерттеу міндеттерін ажырату. Психодиагностикалық есептер мен зерттеу әдістерінің жіктелуі. Әдістері: проблемалық дәріс, миға шабуыл, кейс әдісі, семинар-тренинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы мен жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы
    Несиелер: 3

    Курс орталық және перифериялық жүйке жүйесінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеуге, адам ағзасының жүйке жүйесінің құрылымы мен жұмыс істеуі туралы негізгі идеяны қалыптастыруға, психологиялық диагностика жүргізу дағдыларын игеруге, танымдық, мотивациялық-ерікті саланың, өзін-өзі танудың, психомоториканың, қабілеттердің, мінездің, темпераменттің, адам ағзасының функционалдық жағдайларының дамуындағы өзгерістер мен динамикалық процестерді талдауға және болжауға бағытталған. Әдістері: дөңгелек үстел әдісі, миға шабуыл, пікірталас әдісі, шешім ағашы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гендерлік психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік-психологиялық процестер мен құбылыстарды гендерлік талдау негіздерін меңгеру. Мазмұны: гендерлік проблематиканың пайда болуының теориялық алғышарттары. Көптеген жынысы / гендер: адамның жыныстық / гендерлік жүйесінің физиологиялық және психологиялық компоненттерінің мазмұнын зерттеу. Тұлғаның гендерлік сипаттамасы: гендерлік айырмашылықтарды зерттеудің негізгі тәсілдері гендерлік әлеуметтендіру. Гендерлік рөлдер, стереотиптер және қондырғылар. Гендердің репрезентациясы және гендерлік сипаттамаларды зерттеу әдістемесі. Әдістері: пікірталас, проблемалық дәріс, жоба әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • MINOR Аутизм спектрі бұзылған (АСБ) балалармен психодиагностикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Аутизм спектрі бұзылған балалармен психодиагностикалық жұмыстың құрылымы мен мазмұны. АСБ бар балалармен жұмыс жасаудағы негізгі психодиагностикалық тәсілдер мен әдістер. Түзету-дамыту жұмыстарының негізгі бағыттары. АСБ бар балалардың мінез-құлқын қолданбалы талдау әдістері. Тәуекел тобын анықтау. АСБ диагностикасы: диагноз қою және нақтылау. АСБ бар балалардың даму диагностикасы. Психодиагностикадағы қоршаған кәсіби және этикалық стандарттардың кеңістіктік және уақыттық сипаттамаларын қабылдау және ассимиляциялау ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің психологиясы мен педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде инклюзивті білім беру, ерекше қажеттіліктері бар адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыруға, олардың білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлерінде инклюзивті білім беру моделін құруға және енгізуге тұлғалық-мотивациялық, танымдық және практикалық дайындығын жүзеге асыруға бағытталған. Студенттердің инклюзивті практика субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің негізгі технологияларымен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруі. Студенттердің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттерін дамыту. Әдістері: пікірталас, проблемалық дәріс, Жоба әдісі, пікірталас, аквариум.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиядан практикум
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді психологтың кәсіби қызметінің негізгі әдістерімен, олардың жіктелуімен және практикада қолдану ерекшеліктерімен таныстыруға, сондай-ақ қазіргі жағдайда психологтың диагностикалық, түзету және болжау жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық және эксперименттік психологияның дамуындағы іргелі және қолданбалы білімді бекіту. Әдістері: рөлдік ойын, оқу кафесі, пікірталас әдісі, фишбоун, дөңгелек үстел әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • MINOR Аутизм спектрі бұзылған (АСБ) балалармен мінез-құлық психологының жұмысындағы мінез-құлық психотерапиясының негіздері
    Несиелер: 3

    АСБ бар балаларды түзету кезінде мінез-құлық терапиясын қолдану ерекшелігі. АСБ бар балалармен жұмыста мінез-құлық терапиясының әдістері мен әдістері. Эмоционалды деңгейлік терапия және эмоционалды-мазмұндық түсініктеме әдісі. АСБ терапиясындағы мінез-құлық тәсілдерін жіктеу. Мінез-құлық терапиясының жалпы сипаттамасы Аутистік спектрдің эмоционалдық, мінез-құлық бұзылулары және бұзылулары бар балалар мен жасөспірімдерге психологиялық тексеруді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коучинг және заманауи психотехникалар
    Несиелер: 5

    Мақсаты-коучердің кәсіби қызметінің негізгі этикалық қағидаларын және оның жеке қасиеттеріне, теориялық біліміне, тәжірибесі мен практикалық дағдыларына қойылатын талаптарды білу; психолог қызметінің қазіргі түрлі бағыттарының табысты бағдарлануы үшін психологиялық коучинг пен психотехниканың қазіргі заманғы тұжырымдамаларымен, түрлерімен, формаларымен, базалық әдістерімен және модельдерімен танысу. Оқытудың белсенді әдістері, кейс әдісі, тренинг.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорт психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән денсаулық және спорт психологиясы саласында білім жүйесін және алынған білімді психологтың практикалық қызметінде қолданудың бастапқы біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға; психологиялық күйлермен олардың спорттағы әсерінің психофизиологиялық механизмдерімен танысуға; оқыту кезінде психикалық жағдайларды реттеуде психотехниканы меңгеруге; спортшыларды жарыстарға дайындауды психологиялық қамтамасыз ету туралы кешенді түсінік алуға бағытталған. Әдістері: дөңгелек үстел әдісі, миға шабуыл, пікірталас әдісі, шешім ағашы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалдық психология
    Несиелер: 6

    Пән әртүрлі әлеуметтік, этникалық және жас топтарының өкілдері арасындағы психологиялық айырмашылықтар туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған; даралық құрылымындағы Әлеуметтік және биологиялық қатынастар. Белгілердің топтық таралуын талдау дағдылары мен біліктерін қалыптастыру; зерттеудің қазіргі заманғы бағыттарын зерттеуге деген ынтаны арттыру; темперамент, физика және т.б. түрлеріне қатысты психологиялық типологияларды құру. Әдістері:дөңгелек үстел әдісі, іскерлік ойын әдісі, пікірталас, рөлдік ойын, шешім ағашы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық психология
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің психикалық бұзылулар мен ауытқулар, олардың пайда болу факторлары, балалар мен ересектердің дамуын оңтайландыруға, психологиялық әсерлер туралы білімдерін игеруге, медициналық психология туралы қолданбалы сала, оның тақырыбы, міндеттері, құрылымы, зерттеу әдістері, даму кезеңдері туралы түсінік қалыптастыруға; аурудың себебін оның динамикасына әсер ететін факторлар ретінде тану дағдыларын игеругебағытталған;. Әдістері: дөңгелек үстел әдісі, миға шабуыл, оқу кафесі, шешім ағашы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Позитивтік психология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: адам психикасының оң аспектілерін зерттеуге бағытталған позитивті психология саласындағы кәсіби білімді меңгеру. Мазмұны: жағымды сезімдер мен уайымдарға ықпал ететін және адамды тек жағымды ғана емес, сонымен қатар лайықты, бақытты ғана емес, сондай-ақ орындалған мағынаға әкелетін мінез-құлық тәсілдері. Позитивті психологияның принциптері психологтың өзінің даралығы мен әлеуетін барынша ашу мүмкін болатын шынайылықты құрастыру және іске асыруда көмек көрсетуді болжайды. Әдістері: әңгіме, пікірталас, кейс әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пенитенциарлық және емдеу мекемелеріндегі психологиялық жұмыс
    Несиелер: 6

    Курс психологтың табысты кәсіби қызметін жүзеге асыру, қызметкерлермен ұйымдарда заңды сауатты жұмыс жүргізу, пенитенциарлық психология контексінде клиенттер мен персоналға психологиялық, медициналық емес көмек көрсету, бейімді, бейәлеуметтік мінез-құлықтың түрлі нысандарын тиімді алдын алуды әзірлеу және жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: рөлдік ойын, оқу кафесі, пікірталас әдісі, фишбоун, дөңгелек үстел әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стресс психологиясы
    Несиелер: 6

    Курс стресс психологиясы саласындағы теориялық білім жүйесін зерттеуге, студенттерде стресстік және бейімделу реакцияларын ажырату критерийлері туралы идеяларды қалыптастыруға, стресс көріністерінің сатысы мен түрін анықтауға, стресстің әртүрлі түрлерінде зерттеу міндеттерін қою дағдыларын игеруге, клиентке психологиялық көмек көрсете білуге бағытталған. Әдістері: рөлдік ойын, оқу кафесі, пікірталас әдісі, фишбоун, дөңгелек үстел әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • MINOR Аутизм спектрі бұзылған балалармен (АСБ) мінез-құлық психологының түзету-дамыту жұмысы
    Несиелер: 6

    Аутизмді түзетудің құрылымдық-деңгейлік тәсілі. Аутистік спектрдің аурулары бар балалармен Психокоррекциялық жұмыстың әдістері мен мазмұны. АСБ бар балаларға көмек көрсетуді ұйымдастырудың негізгі тәсілдері. АСБ бар балалардың бейімсіз мінез-құлқын түзету, әлеуметтік және коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру. Аутистік спектрдің аурулары бар балалармен жұмыста түзету-дамыту технологиялары. АСБ бар балаларға арналған жеке білім беру бағдарламасын әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Креативті психология
    Несиелер: 5

    Курс шығармашылық тұлғаны зерттеуге, шығармашылық тұлғаның даму кезеңдері, оны зерттеу әдістері туралы білім алуға; шығармашылықты кәсіптің, еңбектің және адам өмірінің әртүрлі аспектілерінде қарастырылатын іс-әрекет, процесс, өнім ретінде анықтау дағдыларын қалыптастыруға; жеке тұлғаны табысқа ынталандыру әдістерін және шығармашылықты басқару тәсілдерін игеруге, сондай-ақ жеке тұлғаның дарындылық деңгейін бағалауға бағытталған. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі, аквариум, коктейль кеші.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 6

    Психологиялық кеңес беру принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен танысу. Міндеттері: психотерапевтік шындықтың теориялық картасын беру, оның шеңберінде кеңес берудің өзіндік тәжірибесін бір уақытта ұғынуға және барлық белгілі психотерапевтік әдістердің психологиялық механизмдерін түсінуге болады; психотехникалық ойлау негіздерін, психолог-консультанттың дүниетанымын және кәсіби этикасын қалыптастыру. Әдістері: проблемалық дәріс, миға шабуыл, кейс әдісі, семинар-тренинг

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мотивация психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің позитивті психология саласындағы кәсіби білімдерін игеруге бағытталған, ол адам психикасының маңызды аспектілерін зерттеуге, оң сезімдер мен тәжірибелерге ықпал ететін, адамның ішкі үйлесіміне әкелетін мінез-құлық тәсілдерін зерттеуге, клиенттің жеке басын және әлеуетін барынша ашуға болатын шындықты жобалау мен қабылдауда психологиялық көмек көрсету дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі, аквариум, коктейль кеші.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әр түрлі типтегі білім беру мекемелерінде жұмыс істеу үшін қажетті педагогикалық психология бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, кәсіби құзыреттілікті, дербестікті және психологиялық-педагогикалық қызметке шығармашылық көзқарас дағдыларын дамыту. Мазмұны: педагогикалық психологиядағы зерттеу пәні, міндеттері, құрылымы және әдістері. Білім, білік және дағдылардың қалыптасу заңдылықтары. Оқу процесінде жас ерекшеліктерінің дамуы. Әдістері: интерактивті оқыту әдістері, портфолио, эссе

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ювенальді және заң психологиясы
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің бойында заңгердің нормативтік, құқық қорғау, сараптамалық-консультациялық қызметі саласындағы психологиялық міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін қажетті білімді қалыптастыруға бағытталған. Заң психологиясы саласындағы заманауи жетістіктермен, инновациялық идеялармен, стратегиялармен және жетекші ғылыми мектептермен таныстыру, сондай-ақ құқықтық практикада пайдаланылатын әдістердің, әдістемелердің және арнайы әдістердің құрамдасын зерделеу. Әдістері: рөлдік ойын, оқу кафесі, пікірталас әдісі, фишбоун, дөңгелек үстел әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    «Психологиядағы математикалық әдістер» пәнін игерудің міндеттері студенттің психологиядағы математикалық әдістерді қолданудағы білім мен құзыреттілік жүйесін игеруге дайын болуын қамтамасыз ету, психологиялық зерттеулердің нәтижелері мен қорытындыларын үлкен статистикалық сенімділікпен анықтау - студенттердің қабілеттері мен құзіреттерін дамыту негізі ретінде. эксперимент әдістемесі мен технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің еңбек психологиясының пәні мен мақсаттары туралы; Қазақстан мен шет елдердегі еңбек психологиясының даму тарихы; еңбек процесінің жүйе ретіндегі құрылымы; еңбек психологиясы саласындағы зерттеулерді теориялық және әдіснамалық негіздерде зерделеу; кәсіптер атласы және олардың психологиялық ерекшеліктері; адамның кәсіби қызметін реттеу біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: дөңгелек үстел әдісі, пікірталас әдісі, шешім ағашы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тұлғааралық қарым-қатынас процесі, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері туралы теориялық және практикалық білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Басқа әлеуметтік-психологиялық құбылыстардағы қарым-қатынас түсінігі мен орны. Қарым-қатынасты талдау деңгейлері. Қарым-қатынас кезеңдері. Қарым-қатынас түрлері. Тұлғааралық қарым-қатынастың аналитикалық модельдері. Тұлға және қарым-қатынас. Тұлғааралық қарым-қатынас. Вербальды емес коммуникация. Тұлғааралық қарым-қатынастың әлеуметтік-перцептивті жағы. Тұлғааралық қарым-қатынастың интерактивті жағы. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гуманистік психология
    Несиелер: 5

    Пән психологияның саласы ретінде Гуманистік психология туралы білімді, тұлғаны зерттеудегі гуманистік көзқарастың негізгі тарихи және қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен теорияларын, принциптері мен әдістерін игеруге бағытталған; дағдыларды қалыптастыру. Гуманистік психология адамның құндылығын және оның басқалармен қарым-қатынасын растайтын дәстүрлерді көрсетеді. Әдістері: дөңгелек үстел әдісі, миға шабуыл, пікірталастар, шешімдер ағашы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психотерапияның теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің психологиядағы психотерапияның негізгі теориялары мен әдістерін, психотерапияның әдіснамалық негіздері мен теориялық мәселелерін зерттеуге, негізгі психотерапиялық техникалық әдістермен танысуға бағытталған. Өз қызметінде психотерапияның әртүрлі теорияларын, әдістері мен тәсілдерін қолданатын психологтардың алдында тұрған практикалық міндеттерді талқылау, сондай-ақ студенттердің кәсіби өзін-өзі тануын арттыру үшін қолайлы орта құру. Әдістері: пікірталас әдісі, шешім ағашы, аквариум, іздеу әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми эксперимент негіздері
    Несиелер: 5

    "Ғылыми эксперимент негіздері" пәнін оқыту әдіснамалық мәдениетті қалыптастыруға, зерттеу қабілеттерін анықтауға, ашуға және дамытуға және болашақ бакалавр-психологтардың шығармашылық әлеуетін қалыптастыруға бағытталған. Аталған оқу пәнін оқытудың мақсаты студенттердің бойында ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми білімге тарту, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Әдістері: проблемалық дәріс, саралап оқыту технологиялары, жоба әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Оқу мәтіндерінің түсінігімен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; ақпарат көздерімен, кітапхана және интернет ресурстарымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту; академиялық ортадағы плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты құрастыру дағдыларын қалыптастыру (реферат, эссе, рецензия, эссе, курстық және дипломдық жұмыс). Оқу материалдарын қолдана отырып және білім беру процесінде белсенді және интерактивті әдістерді қолдану арқылы тәжірибелік сабақ өткізу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Клиникалық психология негіздері
    Несиелер: 6

    Пән клиникалық психология практикасының теориясы, әдіснамасы, клиникалық психологияның іргелі, қолданбалы және пәнаралық сипаты туралы идеялар, оның теориялық және практикалық мәселелерді дамытуға қосқан үлесі туралы іргелі білімді қалыптастыруға бағытталған; клиникалық психология әдістерін адамның адаптивті ресурстарын жақсартуда игеру, денсаулық сақтау, ауруларды жеңу, диагностика, түзету және оңалту. Әдістері: дөңгелек үстел әдісі, миға шабуыл, пікірталас әдісі, шешім ағашы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инженерлік психология
    Несиелер: 5

    Курс жүйелік-әрекеттік сипаттағы әмбебап құзыреттерді қалыптастыруға, студенттің зауыттағы технологиялық процесті басқарудағы, энергетикалық жүйедегі орны туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға, адам еңбегін зерттеуге, жетілдіруге және жобалауға қатысуға мүмкіндік беретін инженерлік психология білімін меңгеруге; инженерлік психологияның арнайы әдістерін пайдалану дағдыларын меңгеруге бағытталған. Әдістері: дөңгелек үстел әдісі, аквариум, пікірталас әдісі, кейс әдісі, шешім ағашы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психолого-педагогикалық профилактика және суицид первенциясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты. Студенттердің кәсіби білімдерін, өмірлік қиын жағдайға тап болған оқушылар мен ата-аналарға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету, суицидтің алдын алуға бағытталған іс-шаралар өткізу дағдыларын меңгеруі. Қысқаша мазмұны: суицидологияны зерттеудің тарихи және заманауи жорықтары. Суицидтік мінез-құлықтың жас ерекшеліктері. Тұжырымдамасын қалыптастыру суицид. Суицидтік мотивация. Суицид қаупін диагностикалау. Дағдарысқа араласудың практикалық әдістері. Әдістері: эвристикалық әңгіме, пікірталас әдісі, миға шабуыл, дөңгелек үстел әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • MINOR Білім беру ұйымдарында Аутизм спектрінің бұзылулары (АСБ) бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беретін мектепте және балабақшада АСБ бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің негізгі бағыттары. Білім беру ұйымдарында оқытуды ұйымдастыру принциптері. АСБ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау кезеңдері. АСБ бар балаларға арналған /АСБ бар балаларды кешенді сүйемелдеу кезеңдерінде әлеуметтік-коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру, баланың ересектермен және құрдастарымен өзара іс-қимылын дамыту бойынша педагог-психолог жұмысының бағыттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эксперименталдық психология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Психологиялық эксперименттің негізгі ұғымдары мен процедуралары туралы ақпарат беру, эксперименттік психология мәселелерін жеңілдету, эксперименттік зерттеуді жоспарлау мен жүргізуге, нәтижелерді өңдеу мен талқылауға қойылатын талаптармен таныстыру. Зерттеу мәселесі мен гипотезаларын әдіснамалық тұрғыдан дұрыс тұжырымдауға, эксперименттік процедураны жүргізуге, зерттеу нәтижелерін түсіндіруге, эксперименттік зерттеуді рецензиялауға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды игеру. Интерактивті оқыту әдістері, портфолио

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экстремалдық жағдай психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық және әлеуметтік детерминанттарды және зорлық-зомбылық пен терроризмнің салдарын зерделеуге, зорлық-зомбылық пен терроризм актілерінен зардап шеккендерге шұғыл психологиялық көмек көрсету дағдыларын, кепілге алу кезіндегі психологтың кәсіби іс-қимылдарын қалыптастыруға, шұғыл психологиялық көмек көрсету жөніндегі іс-шараларды дайындауға және іске асыруға, кепілге алынғандардың эмоционалдық жай-күйі мен психогендік реакцияларын танып, реттей білуге бағытталған. Әдістері: рөлдік ойын, оқу кафесі, пікірталас әдісі, фишбоун.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Мемлекеттік және шет тілдерін меңгеру деңгейіне сәйкес, әлеуметтік-мәдени, мәдениаралық, коммуникативті, педагогикалық және кәсіби қарым-қатынастың әр түрлі жағдайларында диалогтік және монологтік сөйлеуді көрсету;

  • Код ON7

    Іс-тәжірибеде мақсаттар мен міндеттерге сәйкес үшінші тарап ұйымдарының сұранысы бойынша әлеуметтік-психологиялық зерттеулер мен іс-шаралар ұйымдастыру.

  • Код ON4

    Қазақстан Республикасының солтүстік аймағын ескере отырып, адам қызметінің әр түрлі салаларындағы кәсіби міндеттерді шешу және болжау

  • Код ON6

    Психотехника мен тәсілдеодің негізгі стратегияларын білу негізінде психопрофилактикалық, психодиагностикалық, психокоррекциялық және консультациялық жұмыстарды орындайды

  • Код ON8

    Психологтың кәсіби қызметіне психологияның қазіргі жай-күйін зерделеуді енгізу және аутистік спектрдің аурулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы әдістемелерін пайдалану саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру;

  • Код ON5

    Заманауи психотехниканы қолданып, топтың ерекшеліктерін ескере отырып, әр түрлі бағыттағы тренингтік жаттығулар өткізу.

  • Код ON1

    Зерттелген аймақтағы озық білімдерге сүйене отырып, тарихи, саяси, экономикалық, әлеуметтік-мәдени, психологиялық-педагогикалық процестер мен құбылыстар туралы білімдер мен түсініктерді көрсету; академиялық тұтастық принциптері мен мәдениетінің құндылығын түсіну және қоғамдағы құбылмалы құбылыстар мен процестерге бейімделу.

  • Код ON3

    Психологияның кәсіби саласында базалық және тәжірибеге бағытталған білімді меңгерген.

6B03101 Психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03101 Психология
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top