Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B03101 Психология в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет, спорт, құқықтану, халыққа әлеуметтік көмек көрсетуді басқару, қоғамдық ұйымдар, әкімшілік органдар, ғылыми-зерттеу ұйымдары саласында цифрлық жаһандану жағдайында кәсіби міндеттерді табысты шеше алатын, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілік негізінде кәсіби шешімдер қабылдай алатын практикалық психологияның әр түрлі аспектілерінде құзыретті кәсіби психологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экологиялық қауіпсіздік және тұрақты даму модулі (экология, өмір қауіпсіздігі және тұрақты даму негіздері)
Экономикалық-құқықтық білім модулі (экономика, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Мамандыққа кіріспе
Жалпы психология
Анатомия, физиология және ОЖЖ эволюциясы
-
2 Оқу жылы
Арнайы психология
Инклюзивті мәдениет негіздері
Отбасы тәрбиесі және психологиясы
Танымдық психикалық процестер
Патопсихология
Психологиядағы ғылыми зерттеу әдістері
Даму психологиясы
Клиникалық психология
Арт-терапия
Кәсіби көшбасшылық негіздері
Психологиядағы математикалық әдістер
Психодиагностика негіздері
Экспериментальды психология
Жасанды интеллект негіздері
Психология бойынша практикум
Шығармашылық ойлау психологиясы
Медициналық психология
-
3 Оқу жылы
Minor Пән 3
Практикалық психология
Психология тарихы
Әлеуметтік-психологиялық тренингтер
Minor Пән 2
Minor Пән 1
Спорттық психология
Конструктивті қарым-қатынас психологиясы
Тұлға теориясы
Әлеуметтік психология
Психологиялық кеңес беру
Minor Пән 4
Дін психологиясы
Стресс психологиясы
Баланың психологиялық дамуын түзету
Психологтың кәсіби шеберлігі
-
4 Оқу жылы
Психотерапия теориясы мен әдістері
Сот психологиясы
Конфликтология
Басқару психологиясы/ Маркетинг психологиясы
Экстремалды және дағдарыстық психология
Психологияны оқыту әдістемесі
Когнитивті психология
Саяси психология
Дифференциалды психология
Суицидология негіздері/ Девиантты мінез-құлық психологиясы
Заң психологиясы
Этнопсихология
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Балалардың жас анатомиялық-физиологиялық, психикалық дамуының негізгі ерекшеліктерін, тұлғаның даму және әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарының түсініктерін психология саласында қарастыра алу, негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерді құру үшін ұсынылған ЖИ теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдана алу;
- Психолог қызметінің түрлі салаларында кәсіби деңгейде алынған білім мен практикалық дағдыларды қолдана алу, күнделікті жағдайларда өндірістік міндеттерді шешу үшін ғылыми ойлауды дамыту және қолдана алу, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды сенімді және сыни қолдана алады, шаруашылық қызметтің құқықтық, әлеуметтік, қаржылық, этикалық және мәдени аспектілері туралы білімдерін, қаржы нарығының түрлі құралдарына ақша активтерін инвестициялауды түсінуін, денсаулық сақтау және тіршілік қауіпсіздігі мәселелерінде хабардарлығын, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін көрсету және оларды зерттелетін салада қолдана алу;
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинай, интерпретациялау және ғылыми материалдарды дайындай, психологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдей алу; әртүрлі кәсіптік және білім беру контексттерінде психологиялық білімді оқытудың ерекшеліктерін түсіну.
- Дәлелдерді тұжырымдап, көп мәдениетті қоғамда білім беру қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздеріндегі мәселелерді шешу; балалармен де, әріптестерімен де сауатты тұлғааралық қарым-қатынас құра білу; үнемі жеке және кәсіби өсуге ұмтылу;
- Психология ғылымының түрлі салалары бойынша білім интеграциясының жаңа білімі мен рәсімдерін дамыту бойынша ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыра алу, психологиялық технологияларды, психодиагностикалық әдістемелерді талдау және интерпретациялауды жүзеге асыра алу; психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, құзыреттілік тұлға индикаторларының мазмұнын жүзеге асыра алу.
- Оқытудың ғылыми-теориялық негіздерін талдай алу, оларды кәсіби қызметте жүзеге асыра алу, тұрақты тұлғалық және кәсіби өсуге ұмтыла алу; инклюзивті мәдениет қағидаттарын білу.
- Жинақталған тәжірибені сыни түрде қайта қарай алу, қажет болған жағдайда оқыту саласындағы негізгі білімді пайдалана алу, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгере алу;
- Психологтың кәсіби қызметінде психодиагностика, психологиялық кеңес беру, әлеуметтік-психологиялық тренинг және психотерапия технологияларын меңгере және қолдана білу;
- Кәсіби деңгейде психолог қызметінің әртүрлі салаларында білім мен практикалық дағдыларды қолдана алу; күнделікті жағдайларда өндірістік міндеттерді шешу үшін ғылыми ойлауды дамытуға және қолдануға қабілетті болу; кәсіби қызметте психологиялық кеңес берудің, әлеуметтік-психологиялық тренингтің және психотерапия технологияларының заманауи ақпараттық технологияларын сенімді және сыни қолдана алу; клиникалық-психологиялық, патологиялық аурулардың психологиялық факторлары, тұлғаның дамуындағы ауытқулар туралы білімі бар, психокоррекциялық және психотерапиялық әдістерді, психопрофилактикалық және психо-ағарту құралдарын меңгерген болу.
- Топтық семинарлар, тренингтер, оқу сабақтарын ұйымдастыра алу; жаңа қызметкерлерді жұмыс жағдайларына бейімдеу дағдыларын меңгерген болу; команда мүшелерінің мотивацияларын анықтай және мотивация карталарын жасай алу; қызметкерлермен сұхбат жүргізу (әңгімелесулер, деректерді жинау және талдау, ұсынымдар мен қызметкерлерді дамыту жоспарын қалыптастыру); мазасыздық пен негативтен арылу мақсатында жеке әңгімелер жүргізу; эмоционалдық, әлеуметтік және когнитивті интеллект дағдыларына ие.
- Кәсіби саладағы көшбасшылық пен жетекшілік арасында өзара байланыс орнату, цифрландырудың әлемдік үрдістерін бағалау, үш тілде тұлғааралық қарым-қатынастың тиімді тәсілдерін пайдалану, қаржылық сауаттылық білімін пайдалана отырып, кәсіби ісінде кәсіпкерлік қызметті жоспарлау.
Ұқсас БББ
6B03101 Психология
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03101 Психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B03101 Психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B03101 Психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B03101 Психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B03101 Психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B03101 Психология
Инновациялық Еуразия университеті
6B03101 Психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B03101 Психология
«Тұран-Астана» университеті
6B03101 Психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B03101 Психология
Q UNIVERSITY
6B03101 Психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B03101 Психология
Инновациялық Еуразия университеті
6B03101 Психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B03101 Психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B03101 Психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B03101 Психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті