6B03101 Психология в Q UNIVERSITY
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Адам туралы кешенді ғылыми білімнің ажырамас бөлігі ретінде психология саласында толыққанды, сапалы кәсіби білім, кәсіби құзыреттілікті алу үшін жағдайларды қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Q UNIVERSITY
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Психофизиология және адам анатомиясы
Бұл курс психофизиологияны пәнаралық пән ретінде жан-жақты түсінуді қалыптастырады, психикалық процестер мен күйлердің физиологиялық механизмдерін зерттейді. Физиологиялық механизмдерді жасушалық және молекулалық механизмдерді зерттеумен бірге қарастыру студенттерге психикалық процестердің дамуы мен көріну заңдылықтарын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандыққа кіріспе
Мамандыққа кіріспе " - студенттерді "Психология" ББ бойынша даярлау процесіндегі алғашқы және маңызды пәндердің бірі, өйткені ол осы мамандықтың ерекшелігімен таныстырады. Осыған байланысты бұл пән "Психология" ББ пәнін, мақсатын, міндеттерін, принциптерін, әдістері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Пәнаралық синтез" Интеграцияланған модулі
"Пәнаралық синтез" модулі білім алушыларда тиімді кәсіби қызмет үшін қажетті қазіргі заманғы әлеуметтік-экономикалық, экологиялық және құқықтық аспектілерді кешенді түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Ол экономика және құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық, тұрақты даму және инклюзивті өзара іс-қимыл саласындағы негізгі білім мен құзыреттерді қамтиды. Модульдің құрылымы мен мазмұны: Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Инклюзивті оқыту, Экология, тіршілік қауіпсіздігі және тұрақты даму, қаржылық сауаттылық негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері. Оқу нәтижелері. Студенттер кәсіби және ғылыми-зерттеу жұмыстарына қажетті құзыреттіліктерді дамыта отырып, пәнаралық талдау, сыни ойлау және жүйелік тәсіл дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нейрофизиология
Нейрофизиология - психикалық процестер мен жағдайлардың нейрофизиологиялық механизмдерін зерттейтін пәнаралық бағыт. Нейрофизиологиялық механизмдерді қарастыру жасушалық және молекулалық механизмдерді зерттеумен ұштасып, студенттерге психикалық процестердің дамуы мен көріну заңдылықтарын жақсы түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психология тарихы
«Психология тарихы» пәнінің мақсаты - әлемдік және Қазақстан тарихындағы психологиялық білімдердің пайда болуы мен даму динамикасы туралы ғылыми ойларды қалыптастыру, сонымен қатар психология ғылымының әр түрлі бағыттары мен даму кезеңдері туралы білім жүйесін қаруландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы психология ғылымының даму тарихы
«Қазақстандағы психология ғылымының даму тарихы» пәнінің мақсаты – қазақ тарихындағы психологиялық білімнің пайда болуы мен даму динамикасы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, сонымен қатар әртүрлі бағыттар туралы білім жүйесімен қаруландыру. және Қазақстандағы психология ғылымының даму кезеңдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект
Мақсаты: студенттерді жасанды интеллект саласындағы негізгі тұжырымдамалармен, әдістермен және технологиялармен таныстыру: Машиналық оқыту, компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және, мазмұны: жасанды интеллекттің жалпы анықтамасы, интеллектуалды агенттер, ақпараттық іздеу және мемлекет кеңістігін зерттеу, логикалық агенттер, жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасы, сараптамалық жүйелер, бақылау негізінде оқыту, оқытудың статистикалық әдістері, лингвистикалық ақпаратты ықтималды өңдеу, семантикалық модельдер, табиғи тілді өңдеу жүйелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Даму психологиясы онтогенездегі психика дамуының жас заңдылықтарын зерттеуге бағытталған және білімнің байланысты салаларымен байланысты: жалпы, педагогикалық, әлеуметтік психология, педагогика және т.б. ол жастың психикалық дамуының қайнар көздері мен қозғаушы күштері туралы заманауи ғылыми мәліметтерді ұсынады. Онтогенездегі психиканың дамуына көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология 1
Жалпы психология - психологиялық ғылымның іргелі салаларының бірі, өзінің зерттеу пәні мен әдістері, ұзақ даму тарихы бар. Жалпы психология пәніне сонымен қатар психологиялық ғылым әдіснамасының мәселелері, оның өзіндік құрылымы және пәнаралық байланыстары; жеке тұлғаның жеке типологиялық ерекшеліктері; психикалық процестердің жұмыс істеу және даму заңдылықтары кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты-білім алушылардың бойында қалыптастыруға жәрдемдесу психологиялық-педагогикалық әдіснамалар мен әдістер туралы идеялар зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру және олардың алған білімдері мен дағдыларын ұйымда қолдануға дайындығы өзінің кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлға психологиясына кіріспе
Бұл курс адамның жеке басының мәні, құрылымы, дамуы мен қызмет етуінің негізгі мәселелерін қарастырады. Бұл пән студенттің жалпы психологиялық дайындығын аяқтайды және оны неғұрлым нақты теориялық және практикалық пәндерді оқуға жеткізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнама психологиясы
"Жарнама психологиясы" курсы жарнамалық бейнелерді құрудың психологиялық негіздерімен танысуды қамтиды. Курс жарнаманы қалыптастырудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін дамытуға бағытталған. Курстың көптеген тақырыптары жарнаманы құрудың әртүрлі психотехнологияларымен танысуды қамтиды, бұл материалды игеруді қызықты етеді, оны түсіну мен есте сақтауды жеңілдетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арт терапия
Арт-терапияны оқытудың мақсаты арт-терапия саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды үйрету болып табылады.Курстың міндеттері: әлемдік және отандық арт-терапияның тарихы мен қазіргі жағдайы, оның қалыптасуына отандық ғалымдардың қосқан үлесі туралы түсініктерді қалыптастыру. Студенттерді арттерапияның теориялық негіздерімен таныстыру; арт-терапия жұмысының негізгі формаларымен таныстыру; әртүрлі арт-терапиялық техниканы орындау механизмі мен ерекшеліктерін меңгеру; арт-терапия әдістерін өзін-өзі таңдау және қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Дифференциалды психология жеке адамдар мен адамдар топтары арасындағы психологиялық айырмашылықтарды, осы айырмашылықтардың себептері мен салдарын зерттейді. Жеке айырмашылықтар бойынша психикалық процестердің жүру ерекшеліктерін, психикалық жағдайлардың, эмоционалды процестердің пайда болуы мен динамикасын, сондай-ақ темперамент, сипат, субъектінің қабілеттері сияқты жалпы құбылыстарды түсіну керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гендер психологиясы
Курс «Гендерная психология» направлен на развитие понимания процессов категоризации, существующих в современном обществе. В рамках курса предполагается знакомство с ключевыми психологическими теориями и концепциями, осмысляющими пол и гендер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
«Әлеуметтік психология» курсы әлеуметтік ортаның ерекшеліктерін ескере отырып, тұлғаның әлеуметтенуінің психологиялық факторлары мен механизмдерін, оның дамуы мен қалыптасу ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған; үлкен және кіші әлеуметтік топтардың қалыптасуы мен қызмет етуі; олардың әлеуметтік топтарға ену фактісіне байланысты адамдардың қарым-қатынас және өзара әрекеттесу заңдылықтарын анықтау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жалпы психология-2 (ағылшын тілінде)
Жалпы психология – адам психикасының танымдық процестерінің, күйлерінің, заңдылықтары мен қасиеттерінің қалай пайда болатынын және қалыптасатынын зерттейтін, сонымен қатар әртүрлі психологиялық зерттеулерді жалпылайтын, психологиялық білімді, принциптерді, әдістерді және негізгі ұғымдарды қалыптастыратын ғылым. Жалпы психология қарастыратын негізгі ұғымдар: когнитивтік процестер (сезім, қабылдау, зейін, идея, есте сақтау, елестету, ойлау, сөйлеу, эмоция, ерік, рефлексия), атқарушы қызметтер, психикалық қасиеттер (қабілеттер, мотивация, темперамент, мінез) және психикалық құбылыстар (эмоциялар мен сезімдер).
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру негіздері -1
Клиенттермен психологиялық жұмыстың әртүрлі түрлері қалай ерекшеленеді, психотерапияның осы түрінің мақсаттары мен міндеттері, әдістері мен әдістері қандай - мұның бәрі «Психологиялық кеңес беру негіздері» курсында талқыланады. Дәрістерде берілген теориялық материал практикалық жаттығулармен және типтік жағдайларды талдаумен бекітіледі, бұл алынған білімді бекітуге және нақты тәжірибеден мысалдар арқылы оның қолданылуын тексеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
Бұл курс психологиялық зерттеудің негізгі эксперименталды әдістерімен таныстырады. Экспериментті жоспарлауға үйретеді. Эксперименттік зерттеуді ұйымдастырудың және өткізудің негізгі кезеңдері туралы түсінік береді. Психологиялық зерттеулерде негізгі әдістерді қолдану келешегін көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы
Бұл курстың мақсаты - кәсіби қарым-қатынас психологиясының негізгі категорияларымен (тұжырымдамаларымен) танысу. Кәсіби іс-әрекеттегі коммуникативті процестің ерекшеліктерін зерттеу, бұл тиімді қарым-қатынас процесінің психологиялық факторлары мен детерминанттарының рөлін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық және клиникалық психология
Медициналық және клиникалық психология осы пәнде оның физикалық, Әлеуметтік және рухани жағдайына байланысты бейімделу және өзін-өзі жүзеге асыру қиындықтары бар адам қарастырылады, ал маманның кәсіби қызметінің пәні психикалық үдерістер мен жай-күй, жеке және тұлғааралық ерекшеліктер, адам қызметінің түрлі салаларында пайда болатын әлеуметтік-психологиялық феномендер болып табылады. Бұл ретте әр түрлі тәсілдер мәскеулік және санкт-Петербург мектептерінің дәстүрлі қарсы тұруымен ғана емес, сонымен қатар психологтар мен дәрігерлердің түрлі ұстанымымен байланысты. Сондай-ақ, практикада "медициналық психология" және "клиникалық психология" терминдері жиі бірдей қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психотерапия негіздері
Цель курса 'Основы психотерапии' - усвоение студентами основных положений психологического консультирования, и психотерапии в их приложении к задачам психологии и социальной педагогики, изучение теоретико-методологических основ психотерапии, психотехнических и психотерапевтических приемов. Изучение специфики особенностей взаимодействия теории и практики психологического консультирования и психотерапии, овладение навыками практической работы. Изучения закономерностей эффективного процесса психологического консультирования и психотерапевтического консультирования в контексте оказания профессиональной психологической помощи
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасы психологиясы
Бұл пән неке мен отбасының мәнін зерттейді. Отбасылық функциялар (репродуктивті, экономикалық, коммуникативті, тәрбиелік, психотерапиялық,жыныстық-эротикалық, алғашқы әлеуметтік бақылау). Қазіргі отбасының ерекшеліктері, оның құрылымы, динамикасы.Отбасылық қатынастар: отбасылық қатынастар мәдениеті, психологиялық климат, интимдік қатынастар психологиясы, ерлі-зайыптылардың алдын-алу, отбасылық қатынастарды құқықтық реттеу.Баланы отбасында тәрбиелеу: жас ата-аналардың балалы болуға дайындығы, ата-ананың көзқарасы және ата-ананың стилі, әртүрлі типтегі отбасыларда балаларды тәрбиелеу, отбасылық қатынастардың бұзылуының балалардың психикалық дамуына әсері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психодиагностика
Психодиагностика - бұл диагноз қоюға мүмкіндік беретін кейбір психологиялық құбылыстардың маңыздылығын анықтау мақсатында диагностикалық процедураларды құру мен қолданудың принциптерін, әдіснамалық техникасы мен құралдарын зерттейтін психологияның бөлімі. Диагностикалық жұмыс практикалық психолог үшін мақсат емес, ол адамның ақыл-ой дамуын оңтайландыру бойынша ұсыныстар жасауға негіз болады. Жеке тұлғаны дамыту тұрғысынан осы даму динамикасына бақылауды қамтамасыз ету, мүмкін ауытқулардың алдын алу, осы даму жағдайларын оңтайландыру, психологиялық-педагогикалық шаралардың тиімділігін бағалау мақсатында жұмыс бағдарламасы мен пәнін анықтау қажет. Психологтың практикалық іс-әрекетіндегі диагностиканың негізгі мақсаты - белгілі бір адамның ішкі әлемін терең зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пән қазақ (орыс) тілінде коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған және кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құруға қабілетті құзыретті тұлғаның кәсіби-бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз етеді. Кәсіби салада мәтіндерді теориялық негізделген талдау, сөйлеу коммуникациясының стратегиясы мен тактикасы дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғаның аномалды (қалыптан тыс) даму психологиясы
Бұл курс студенттерді адам дамуындағы әртүрлі физиологиялық бұзылулардың клиникалық көріністерімен таныстырады. Қазіргі психологияда аномальды даму психологиясының негізгі міндеттері: психологиялық диагностика, мінез-құлық ауытқуларын түзету, медициналық көмектен тыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логотерапия және экзистенциалды талдау (Minor 1)
Логотерапия және экзистенциалды талдау — бұл австриялық көрнекті психиатр және философ Виктор Франкл құрастырған "үшінші Вена психотерапия мектебі" — логотерапияға арналған тереңдетілген курс. Өткенге бағытталған классикалық психоанализден айырмашылығы, логотерапия болашаққа және адам болмысының мағыналық өлшеміне назар аударады. Пән экзистенциалдық дағдарыстарды, мағынаны жоғалтуды, бос және мағынасыздық сезімдерін (экзистенциалдық вакуум) бастан кешіріп жатқан клиенттермен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін практикалық дағдылар мен әдістерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру-2 (ТТ)
Психологиялық кеңес берудің бір бөлімі – транзактілі талдау әдісі. Психоанализ транзакциялық талдауды дамытудың негізгі нүктесі болды, бірақ ТА үлгі ретінде әлдеқайда жалпы және ауқымды сипат алды.Курста студенттер негізгі сюжеті ерте балалық шақта жазылған, біз сөйлей бастағанға дейін өмірлік сценарийді талдап, түзетуді үйренеді. ТА-ның негізгі идеясы - сценарийден шығып, дербестікке қол жеткізу, оның негізгі компоненті - хабардарлық, стихия және жақындыққа қабілеттілік. Сонымен бірге, автономия ересек адамның барлық ресурстарын пайдалана отырып, мәселелерді шешу мүмкіндігін білдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Кәсіби бағытталған шет тілі адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет етеді (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Шет тіліндегі негізгі категориялық-тұжырымдамалық аппаратты, кәсіби терминологияны игеруге көмектеседі. Ойлау мәдениетін, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, қабылдау және бағалау қабілетін ашады, кәсіби қарым-қатынас деңгейінде тілді меңгеруге және кәсіби коммуникация саласында тілді қолдану дағдыларына ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Курс студенттерді психикалық дамудың әртүрлі ауытқулары бар немесе шекаралас жағдайдағы балалардың психологиялық ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Студенттер баланың психикалық дамуының ерекшеліктерін, білім, білік, дағдылардың қалыптасу деңгейінің сәйкестігін, танымдық процестердің дамуын, жеке тұлғалық қалыптасулар мен тұлғааралық ерекшеліктерді жас бағдары мен қоғам талаптарына сәйкестігін, сондай-ақ баланың мінез-құлқы мен дамуындағы әртүрлі ауытқуларды диагностикалау, түзету және алдын-алуды зерттейді. Қоғамдағы ауытқулары бар балалардың интеграциясын қамтамасыз етудегі психологиялық көмек қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конфликтология
«Конфликтология» - психологтардың теориялық дайындығы жүйесіндегі маңызды пәндердің бірі. Осы пәнді оқу барысында негізгі мәселелер мыналар болып табылады: конфликт түсінігі және конфликтологияның пәндік аймағы, конфликт туралы идеялардың генезисі, әлеуметтік өмір құбылысы ретіндегі қақтығыс идеясы, конфликтология әдістері, әртүрлі қақтығыстардың динамикасы, қақтығыстарды шешудің ғылыми-зерттеу және практикалық қызметтерінің теориялық бағыттары, қақтығыстарды шешудің құралы ретіндегі келіссөздер, жанжалдарды шешудің әлеуметтік-психологиялық технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Девиантология
Курстың міндеттері қазіргі девиантологияның маңызды проблемалары мен тұжырымдамалары туралы ғылыми негізделген, тұтас түсінік қалыптастыру; девиантты мінез-құлықты балалар мен жасөспірімдерге тиімді көмек ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен тәсілдерін бөліп көрсету; кәмелетке толмаған девианттармен өзара әрекеттесуді оңтайландыру механизмдері мен тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқықтық психология және медиация
Құқықтық психология және медиация - бұл психологияның пәні, оның тақырыбы құқыққа байланысты қызметтің психологиялық сипаттамалары: сот төрелігін жүзеге асыру (қылмыстық процеске қатысушылардың мінез-құлқы), заңды және заңға қайшы мінез-құлық (қылмыскердің жеке басының қалыптасуы және қылмыскердің белгілері) мінез-құлық), құқық қорғау органдарының қызметкерлерінің және басқа заң қызметтерінің жұмысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
"Басқару психологиясы" курсы ұйымдағы адам мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері туралы, Басқару жүйелерінің жұмыс істеу заңдылықтары туралы бұрын алынған психологиялық білім мен идеяларды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Оның негізгі мақсаты-әлеуметтік психологияның бір саласы ретінде басқару психологиясының негізгі әдіснамалық және теориялық аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Теориялық мәселелерді зерттеу барысында бұл пән адамның жеке басының маңыздылығын және оның психологиялық ерекшеліктерін басқарушылық қызметтің негізгі буыны ретінде көрсетуі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру-3 (ДБТ)
Психологиялық кеңес берудің бір бөлімі - денеге бағытталған психология. Сабақта студенттер психологиялық тренингтің элементтерімен практикалық жаттығуларды көрсете отырып танысады, бұл студенттерге кәсіби қызметке қажетті белгілі бір білім мен дағдыларды беретін оқылатын пәнді игерудегі жетекші компонент болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологияны оқыту әдістемесі
Психологияны оқытудың мақсаты - адамды түсіну және онымен тиімді қарым-қатынас жасау. Демек, психологияны оқыту әдістемесінің негізі студенттердің шығармашылық ойлауын қалыптастыру механизмдерін, білімді игерудің тиімділігін, сонымен қатар іске асыратын оқытудың белсенді әдістерін ашатын оқытудың, білім беру қызметі мен дамыта оқытудың психологиялық теориялары болып табылады. педагогикалық теориядағы осы теориялардың ережелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әртүрлі модальдық бойынша кеңес беру практикасы
Әр түрлі модальдардағы кеңес беру практикумы пәнді меңгерудің мақсаты студенттерді әртүрлі модальдарда шетелдік және отандық психологияда қалыптасқан психологиялық кеңес берудің негізгі тәсілдерімен, оның құрылымымен және клиентпен жұмыс істеу техникаларымен таныстыру болып табылады. Студент кеңес беру практикасының негізгі теориялық бағыттарымен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке даралық психология
Бұл курсты оқу студенттерді психологияның жеке психология сияқты бағыттарымен таныстырады. Бұл Альфред Адлер әзірлеген жеке тұлға теориясы мен терапевтік жүйе, - тұлғаны шығармашылықпен, жауапкершілігі бар тұлға ретінде қарастырады жеке психология тәрбиені қажет ететін туа біткен "әлеуметтік сезім" сипатының негізі деп санайды терапевтік міндет осындай адамды сатып алу, оның әлеуметтік мүдделерін жандандыру және өзара қарым-қатынас, талдау және іс-әрекет әдістері арқылы өмірдің жаңа стилін дамыту болып табылады. Тұлғаның мінез-құлқының құрылымы мен динамикасындағы басты рөл бейсаналық емес, адамның санасы биологиялық емес, әлеуметтік уәждер атқарады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қарым-қатынас техникасы
Курстың мазмұны-психологтың кәсіби коммуникацияларын құру ерекшелігімен, сондай-ақ қарым-қатынасты жүзеге асырудың этикалық мәселелерімен танысу. Болашақ психолог мамандардың әлеуметтік-психологиялық құзыреттілік тұрғысынан білім, Дағдылар кешені қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие психологиясы
Бұл пәннің теориялық және практикалық құндылығы оның қызмет барысында адамды тәрбиелеу мен дамытуға психологиялық көзқарастар жүйесін қалыптастыратындығымен анықталады. Студенттерге ғылыми-практикалық қызметті жүргізуге негіз болатын әдістемелік негіздерді, теорияларды, технологияларды ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық психология
«Аналитикалық психология» курсын оқу студенттерді антропология, этнография, мәдениет тарихы мен дінінің деректерін бейнелейтін ұжымдық бейсаналық ұғымымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Курстың мақсаты - студенттерге білім беру психологиясының пәні, оның негізгі бағыттары, оқыту мен даму арасындағы қатынастар мен байланыстар, білім беру психологиясынан алынған мәліметтерді практикалық қолдану мүмкіндіктері туралы білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоциялар психологиясы
Бұл курста студенттер эмоционалды сфераның даму заңдылықтары, эмоциялардың адам өміріндегі рөлі және эмоцияларды басқару әдістері туралы білімдерін зерттейді және жүйелейді. Бұл курс адамның эмоционалдық сферасының күрделілігі мен жан-жақтылығын, оның диагностикасын, реттелуін және өзін-өзі басқаруын ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопсихология
Курстың / пәннің мазмұны: қазіргі әлемдегі этнопсихологиялық білімнің орны мен ролін студенттер ұғынуы, таңдалған мамандық шеңберінде кәсіби қалыптасу процесіндегі маңызы мен рөлін анықтау; этникалық айырмашылықтар мен этникааралық қатынастар мәселелерін тереңірек зерттеуге қызығушылығын ояту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивтік психология (Minor 2)
Когнитивті психология – адамдардың ақпаратты қалай қабылдайтынын, өңдейтінін, сақтайтынын және пайдаланатынын – біздің санамыз қалай жұмыс істейтінін зерттейтін ғылыми пән. Бұл курста студенттер зейін, есте сақтау, ойлау, тіл, шешім қабылдау және есептерді шешу сияқты негізгі когнитивтік процестермен танысады. Сіз мидың сыртқы әлемнен келетін үлкен деректер ағынымен қалай күресетінін, шындық туралы идеяларымыз қалай қалыптасатынын, неге біз кейде логикалық қателер жіберетінімізді және когнитивтік қабілеттеріңізді қалай жақсартуға болатынын білесіз. Алынған білім тек адам психикасын түсінуге негіз болып қана қоймайды, сонымен қатар білім беру, маркетинг, пайдаланушы интерфейсін дамыту және жасанды интеллект сияқты салаларда практикалық қолданбаларға ие.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшеліктер психологиясы
«Даму психологиясы» пәнінің мақсаты - даму психологиясының пәнін, міндеттерін, негізгі әдістері мен негізгі тұжырымдамаларын жүйелік-белсенділік ұстанымынан зерттеу, қазіргі даму психологиясының өзекті теориялық және практикалық мәселелерін анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесінде психологиялық қызметті ұйымдастыру
Пәннің мақсаты - психолог ретінде табысты практикалық қызметке қажетті білім беру және студенттерді елдің білім беру кеңістігінің барлық буындарында (балабақшалардан, мектептерден, интернаттардан, гимназиялардан, лицейлерден, кәсіптік-техникалық училищелер мен колледждерден бастап барлық деңгейдегі психологиялық, әлеуметтік-психологиялық, оңалту орталықтарына дейін) кәсіби және заңды сауатты жұмысқа дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес психологиясы
Бизнес психологиясы бизнес психологиясы-қоғамның әлеуметтік және экономикалық даму үдерістерінің ықпалымен, ең алдымен, психология, әлеуметтану және экономика сияқты көптеген пәндердің тоғысуынан пайда болған психологияның қазіргі саласы. Психологиялық ғылымда осы жаңа бағыттың қалыптасуы шағын және орта бизнес өкілдерінің алдында тұрған және кәсіби психологтардың қатысуын талап ететін көптеген мәселелерге жауап болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Менеджмент (Minor 3)
Менеджмент – жетекші ұйымдар мен ұжымдардың өз мақсаттарына жетудегі принциптері мен әдістерін зерттейтін негізгі пән. Бұл курста студенттер менеджменттің төрт негізгі функциясын меңгереді: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау. Сіз ресурстарды тиімді бөлуді, мақсат қоюды, қызметкерлерді шабыттандыруды және өнімді жұмыс ортасын құруды үйренесіз. Пән стратегиялық менеджментті, адам ресурстарын басқаруды және операцияларды басқаруды қоса алғанда, басқарудың классикалық және заманауи тәсілдерін қамтиды. Алынған білім мен дағдылар әмбебап және кез келген қызмет саласында жобаларды, командаларды немесе өз бизнесін сәтті басқарғысы келетін кез келген адамға қажет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Статистикалық талдау (Minor 4)
Статистикалық талдау - бұл үлгілерді анықтау және негізделген шешімдер қабылдау үшін деректерді жинау, өңдеу, талдау және түсіндіру үшін студенттерге қажетті құралдармен қамтамасыз ететін пән. Курс сипаттама статистикасының (орталар, дисперсия), ықтималдықтар теориясының және инференциалды статистиканың (гипотезаны тексеру, корреляциялық және регрессиялық талдау) негіздерімен таныстырады. Бұл курсты оқу сізге үлкен деректер жинақтарымен қалай жұмыс істеуге, тәуекелдерді дұрыс бағалауға, іріктеме негізінде жалпы халық туралы қорытынды жасауға және зерттеулерде, бұқаралық ақпарат құралдарында және есептерде ұсынылған статистикалық нәтижелерді сыни тұрғыдан бағалауға үйретеді. Бұл дағдылар талдаушылар, зерттеушілер, менеджерлер және деректерге негізделген шешім қабылдауды қажет ететін кез келген саладағы мамандар үшін әмбебап және маңызды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу практикасы
Ғылыми зерттеу практикумы осы курста студенттер ғылыми зерттеу дегеніміз не? Ғылыми зерттеу кезеңдері, ұғымдары, сипаттамалары, құрылымы, әдіснамалық аппараты зерттеледі, сабақта психологиялық-педагогикалық зерттеулер, зерттеу жүргізуге қойылатын кәсіби-этикалық талаптар талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психотренинг
«Психотренинг» пәні студенттерді тренинг тобымен жұмыстың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық және психологиялық құбылыстармен таныстырады. Курсты оқу процесінде студенттер оқу жұмысының заманауи бағыттарын, психологиялық тренингтің әдістемелік қамтамасыз етілу ерекшеліктерін, топтық динамика мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық диагностикасы
Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық диагностикасы адамның әлеуметтік және психологиялық сипаттамаларын анықтау және өлшеу әдістерін көрсетіңіз. Тұлғаны әлеуметтік-диагностикалық зерттеудің негізгі ерекшеліктері мен кезеңдерімен таныстыру. Білім беру мен психологияда математикалық аппаратты қолдану дағдыларын, заманауи әлеуметтік және психологиялық тұлғаны диагностикалау бойынша практикалық жетістіктермен және әдістемелік ұсыныстармен сауатты жұмыста құзыреттілікті қалыптастыру. Нақты әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларды анықтау үшін мінезді әлеуметтік-психологиялық тануды көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зерттеу теориясы, әдістемесі және практикасы
Бұл курс философиялық аспектілерді, ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарының құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерделеуді қамтиды. Бұл курста студенттер теориялық зерттеу әдістерін, ғылыми зерттеулердегі модельдеу мәселелерін зерттейтін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Психологиядағы математикалық әдістер
Бұл пәнді оқу студентке осы пәннің теориялық және әдіснамалық негіздерін игеруге мүмкіндік береді. Психологиялық факторлар мен заңдылықтарды сандық сипаттаудың негізгі әдістерімен танысыңыз. Психологиялық зерттеулерде қолданылатын негізгі математикалық ұғымдар мен статистикалық әдістер талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қолданбалы психологиядағы заманауи тенденцияларын пайдалануда коммуникативті құзыреттілік дағдыларын қолдану және тренингтер ұйымдастыруда психологиялық әдістер мен психотехникаларды қолданудың кәсібилігін көрсету
- Психологиялық феномендері бойынша эмпирикалық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану арқылы жүйке-психикалық және шекаралық қалыптар бұзылымдарына сипаттама беру және жіктеу, сонымен бірге тұлғаның анықталған мінез-құлық ерекшеліктеріне негізделген қорытынды жасау
- кономика және құқық, экология, салауатты және қауіпсіз өмір салты, әлемнің философиялық және ғылыми суреттері, табиғат пен қоғамның даму заңдылықтары, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық, орнықты даму және инклюзивті өзара іс-қимыл туралы негізгі білім мен құзыреттерді меңгереді, білім алушыларда қажетті қазіргі заманғы әлеуметтік-экономикалық, экологиялық және құқықтық аспектілер туралы кешенді түсінік қалыптастырады тиімді кәсіби қызмет. Қоғамның қалыптасуына әсер ететін тарихи, саяси, мәдени және психологиялық оқиғаларды талдайды. Сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті білдіре отырып, моральдық және құқықтық нормаларға бейілділік танытады.
- Субъектілерге психокоррекциялық әсер етудің негізгі бағыттары мен әдістері туралы білімдерін бекіту және жеке, топтық жұмыста психологиялық кеңес беру әдістерін кәсіби қолдану; қиын өмірлік жағдайға тап болған адамдарға психологиялық көмек көрсету
- Тұлғаны бейімдеу бойынша профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу; психикалық және шекаралық қалыптар бұзылулардың алдын алудың, диагностикасының психологиялық аспектілері мен механизмдерін, емдеу, науқастарды тексеру және оңалту әдістерін, сондай-ақ психокоррекция және психотерапия әдістерін талдау; аутодеструктивті және суицидтік мінез-құлықтың алдын алу
- Менеджмент пен маркетингтің заманауи стандарттарын ескере отырып, компаниялар мен қызметкерлерге психологиялық қолдау көрсетуді жоспарлау; сәйкес әдістер мен тиімді құралдарды таңдау, математикалық бағалау әдістерін және қаржылық сауаттылықты пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін талдау
- Ақпараттық құзыреттілікті біріктіру және білім мен дағдыларды жүйелеу үшін басқа әлеуметтік, гуманитарлық және жаратылыстану пәндерінің негізгі құралдарын пайдалану мүмкіндігі; психологиядағы кәсіби этиканы реттейтін халықаралық және ұлттық нормативтік актілерді тәжірибеде қолдану; оң кәсіби ортаны құруға ықпал ететін құндылықтарды қабылдау
- Ұлттық тілде, халықаралық қарым-қатынас тілінде еркін сөйлесу және әртүрлі әлеуметтік, кәсіби және академиялық контексттерде ауызша, жазбаша және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын тиімді пайдалану
- Психологиялық принциптер туралы білім мен дағдыларды жеке, әлеуметтік және ұйымдық мәселелерге қолдану; кәсіби рефлексия, жобаны басқару және командалық жұмыс дағдыларын көрсету
- Адамның әлеуметтену заңдылығындағы психология тарихы, дифференциалды, жас ерекшелік, этникалық психологиясы, оның оқыту және когнитивті дамуының факторлары туралы білімдерін жалпылау
- Жеке тұлғаларды, қоғам және мәдени аспектілерді психологиялық тұрғыда талдауда негізгі тарихи тенденциялар мен теориялық, қазіргі эмпирикалық тұжырымдар туралы білімдерін көрсету; оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып, психологтың кәсіби іс-әрекеті саласында және оқу процесінің барлық деңгейлерінде тәжірибелік-бағдарлау бағытында теориялық білімді пайдалану
- Психологиялық қызмет бағдарламаларын ұсыну және психологиялық кеңес берудің, психологиялық түзетудің, психотерапияның және әлеуметтік-психологиялық тренингтің әдістерін, ережелерін, принциптерін қолдану
Ұқсас БББ
6B03101 Психология
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03101 Психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B03101 Психология
«Тұран-Астана» университеті
6B03101 Психология
Q UNIVERSITY
6B03101 Психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B03101 Психология
Инновациялық Еуразия университеті
6B03101 Психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B03101 Психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B03101 Психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B03101 Психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B03101 Психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B03101 Психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B03101 Психология
«Тұран-Астана» университеті