Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Психология в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Мамандыққа кіріспе

    Модуль пәні білім алушыларды маманданудың әртүрлі бағыттарындағы маман-психологқа қойылатын талаптарымен таныстырады; болжанатын мамандану бағытын ескере отырып, жеке оқу траекториясы процесін жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    Модуль пәні психология саласындағы іргелі білімді сапалы меңгеруге, психологикалық қасиеттер мен жағдайларды талдаудың негізгі әдістеріне, психикалық процестердің сипаттамаларына, жеке тұлғалардың әр түрлі іс-әрекеттеріне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Психология тарихы

    Пән қазіргі психологиялық түсініктерді олардың тарихи-ғылыми шығу тегі тұрғысынан талдау дағдысын қалыптастырады; психологияның даму тенденцияларын жалпы тарихи, мәдени және жалпы ғылыми салалармен салыстыра білу дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Пән онтогенездегі адамның психикалық дамуының заңдылықтарын ашады, оның психикалық дамуын анықтайды, психикалық даму теориясын және туғаннан қартайғанға дейінгі әр кезеңнің толық психологиялық сипаттамасын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Тұлға психологиясы

    Пән негізгі ұғымдарды және тұлға психологиясының идеялары; тұлғаның құрылымы және оны құрудың "бірліктері" туралы білімді игеру; тұлғаның қалыптасуының шарттары мен факторларын, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік топтардағы тұлғаның жұмыс істеу заңдылықтарын анықтау үшін талдау, жалпылау және синтез әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім алушы тұлғасына психологиялық қолдау көрсету

    Пән оқу орындарындағы психологиялық қызметтің ерекшеліктері туралы білімді игеруге бағытталған, білім беру қызметінің, оқушылардың тәрбиесі мен дамуының психологиялық заңдылықтарын ашады, студенттерге психологиялық қолдау көрсету дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты-биоэкологияның негізгі заңдылықтарын, биосфераның компоненттерін және оларға әсер ететін факторларды, антропогендік қызметтен туындайтын экологиялық проблемаларды, қоғамның орнықты даму қағидаттарын, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы түрлі қауіптер жағдайындағы қауіпсіздік негіздерін зерделеу. Нәтижесінде алынған білім мен қалыптасқан дағдылар кәсіби қызметте экологиялық принциптер мен қауіпсіздік негіздерін қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Пән адамның қоғаммен әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынасы туралы түсінік береді, адамды әлеуметтендіру процесінің психологиялық механизмдерін ашады, қарым-қатынастың әлеуметтік психологиясын, адамның әлеуметтік психологиясын, үлкен мен кішінің топтар әлеуметтік психологиясын, конфликтінің әлеуметтік психологиясы, әлеуметтік психологтың практикалық жұмысының негіздері қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заң психологиясы

    Пән психология мен құқықтың өзара әрекеттесу саласы туралы, құрылым мен құқықтық психологияның мазмұның түсінуге, оның ұғымдары мен әдістері туралы негізгі түсініктерді қалыптастырады; алынған білімді қазіргі қоғамдағы құқықтық қатынастарды талдау үшін қолданудың дағдыларың қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Көшбасшылық негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды психологиясы

    Тәртіп жеке айырмашылықтар, олардың қалыптасу көздері, құрылымы және көріну тәсілдері туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студент әр түрлі практикалық іс-әрекетте адамның қасиеттері мен жағдайларын диагностикалаудың, алдын-алудың, сараптаудың негізгі әдістерін қолдана алады, өзгерістерді болжай алады және психиканың әртүрлі компоненттерінің қалыпты және психикалық ауытқулармен жұмыс істеуін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психодиагностика негіздері

    Психодиагностика ғылым ретінде және тәжірибелік іс-әрекет ретінде. Психодиагностиканың даму тарихы. Психодиагностиканың психометриялық негіздері: тест нормаларының репрезентативтілігі, тесттің сенімділігі, тесттің валидтілігі. Әдістемелерді құру және бейімдеу технологиясы. 3.психологиялық диагностика. Қабілеттің психологиялық диагностикасы. Мотивацияның психодиагностикасы. Тұлғааралық қарым-қатынастың психодиагностикасы. Жеке сананың психодиагностикасы. Психодиагностика сана-сезім. Проективті әдістемелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті өзара әрекеттесу этикасы

    Пән мүмкіндігі шектеулі адамдармен қарым-қатынас жасау процесінде студенттердің коммуникативті және әлеуметтік дағдыларын дамытуды, ерекше денсаулық мүмкіндіктері бар адамдардың әлеуметтік, эмоционалды және мінез-құлық қиындықтарының ерекшелігі туралы білімді қалыптастыруды қамтиды, сонымен қатар инклюзивті білім беру және кәсіби ортада туындайтын тұлғааралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешуге көмектесуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат

    Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медициналық психология

    Пән заманауи медициналық психология мәселелері: нейропсихология, патопсихология, соматикалық аурулар клиникасы, даму ауытқулары, олардың диагностикасы, түзету және алдын алу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдардағы психологиялық қызмет

    Пән қазіргі заманғы ұйымда психологиялық қызметті ұйымдастырудың әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздері туралы түсінік береді; ұйым қызметкерлерінің психопрофилактикасын іске асыру, психологиялық қолдау және психикалық және тұлғалық дамуын ұштастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастыру психологиясы

    Пән қазіргі әлеуметтік шындық жағдайында әртүрлі ұйымдастырушылық мәселелерге психологиялық талдау жасау және ұйым қызметкерлерінің жеке өсуіне және өндірістік процесті оңтайландыруға ықпал ететін жеке адамдар мен топтардың денсаулығын қорғауға бағытталған психологиялық технологияларды енгізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикум: Психологиялық кеңес беру әдістері

    Пән кәсіби психологиялық кеңес беруге мүмкіндік беретін стандартты әдістер мен технологияларды меңгеруге бағытталған. Бұл пәнді білу психологиялық кеңес берудің стандартты бағдарламаларын жүзеге асыруға, сондай-ақ кеңес берудің мақсаттары мен жағдайларына сәйкес келетін психодиагностикалық әдістерді таңдауға және қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты: әртүрлі салаға бейімделген интеллектуалды жүйелерді құрудың қазіргі теориясы мен тәжірибесі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен терминдерін біледі және олармен жұмыс істеуді үйренеді, өздерінің кәсіби қызметтерінің тиімділігін және нәтижелерін жақсарту үшін жасанды интеллекттің принциптерін, әдістерін және идеологияларын түсінеді, бағдарламалық құралдары мен әдістерін қолданады, сондай-ақ жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық аспектілерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Патопсихология

    Пән психикалық белсенділіктің бұзылуының құрылымы, психиканың ыдырау заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған, оларды нормамен салыстыра отырып, психологиялық диагностика дағдыларын игеруге, танымдық және мотивациялық-ерікті саланың даму деңгейінің өзгеруі мен динамикасын, өзін-өзі тануды, қабілетті, мінезді, темпераментті болжауға мүмкіндік береді. Адамның психикалық қызметін үйлестіру үшін қалыпты және психикалық ауытқулармен.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес берудің негіздері

    Модуль пәні психологиялық теория мен практика жүйесіндегі психологиялық кеңес берудің рөлі мен орны туралы түсінік қалыптастырады; психологиялық кеңес берудің негізгі тәсілдерімен және базалық техникаларымен таныстырады; жеке және топтық кеңес беруді жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейропсихология және нейродиагностика негіздері

    Пән студенттерде мидың қызметі мен психикалық үдерістер арасындағы өзара байланысты жүйелі түсінуін қалыптастыруға, сондай-ақ нейропсихологиялық зерттеу әдістерін меңгеруге бағытталған. Курста мидың құрылысы мен қызметтері туралы негізгі түсініктер және ересектер мен балалардағы типтік нейропсихологиялық синдромдар қарастырылады. Ерекше көңіл нейропсихикалық дамудың жас ерекшеліктеріне және бұзылыстарды диагностикалау қағидаттарына, соның ішінде балалардағы даму тежелуі, жарақаттар және т.б. жағдайларға бөлінеді. Студенттер нейропсихологиялық диагностиканың базалық әдістерін меңгереді, зерттеу нәтижелерін интерпретациялауды, түзету және дамыту жұмысына арналған ұсыныстар дайындауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психофизиология

    Психикалық үдерістер мен олардың негізінде жатқан физиологиялық механизмдердің өзара байланысын зерттейтін пән. Курста орталық және шеткі жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясының негіздері, мидың биоэлектрлік белсенділігі, нейромедиаторлар, сенсорлық жүйелер мен вегетативтік реттелу қарастырылады. Ерекше көңіл стресс жағдайларының, шаршаудың, мотивацияның және жеке-дара ерекшеліктердің (мысалы, темпераменттің) психофизиологиялық негіздеріне бөлінеді. Бұл пән студенттерге физиологиялық үдерістер мен психикалық құбылыстар арасындағы байланысты түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық тренинг негіздері

    Пән студенттердің әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориялық және әдістемелік негіздері туралы, топтық психологиялық жұмыстың жалпы теориялық негіздері туралы білімдерін меңгеруіне ықпал етеді; тренингтік бағдарламаларды әзірлеу және іске асыру, кәсіби маңызды ақпаратты жинауды ұйымдастырудың заманауи ғылыми негізделген технологияларын қолдану, деректерді өңдеу және оларды түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    Пән ЕББҚ бар балалардың психикалық даму заңдылықтарын, даму бұзылуының себептері мен түрлерін, ЕББҚ бар балалардың психологиялық диагностикасының принциптерін ашады; ЕББҚ бар балалардың жеке ерекшеліктері және психологиялық көмек әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиникалық психология

    Пән клиникалық диагностикалық әдістемелерді қолдану дағдыларын қалыптастырады; алынған деректерді тапсырмаға сәйкес түсіндіру; алынған нәтижелер негізінде қорытынды жасау; пәннің ұғымдық-терминологиялық аппаратын сауатты пайдалану дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жарнаманың психологиялық негіздері және бұқаралық коммуникациядағы PR

    Пән студенттерде бизнес және кәсіпкерлік саласындағы жарнамалық құбылыстармен бірге жүретін психологиялық заңдылықтар туралы, осы құбылыстарды зерттеу мен оңтайландырудың психологиялық әдістері туралы, бизнес және жарнама саласындағы мамандар қызметінің психологиялық ерекшеліктері туралы жүйелі идеяларды қалыптастырады; мақсатты аудиторияға жарнамалық әсер етудің психологиялық құралдары мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жыныстық айырмашылықтар психологиясы

    Пән студенттерді гендерлік психология саласындағы негізгі ұғымдармен және проблемалармен таныстырады; әлеуметтік-психологиялық процестер мен құбылыстарды гендерлік талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық сараптама теориясы мен практикасы

    Пән әлеуметтік - гуманитарлық, психолингвистикалық, сот - психологиялық сараптама салаларында психологиялық - сараптамалық қызмет дағдыларын қалыптастырады, психологиялық сараптама әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Еңбек психологиясы

    Пән еңбек қызметінің субъектісі ретінде адамның мәні мен құрылымын қарастыруға және игеруге; студенттердің еңбек мотивациясының іргелі негіздерін игеруіне; тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттері мен кәсіби қабілеттері туралы негізгі ережелерді қарастыруға; кәсіптік бағдарлау және кәсіптік кеңес беру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы статистикалық әдістер және математикалық модельдеу

    Пән математикалық модельдеудің мәселелері мен әдістерін түсінуді, психологиялық зерттеу деректерін талдау мен ұсынудың қолданыстағы статистикалық әдістерін практикалық меңгеруді қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы психологиясы және психотерапиясы

    Пән отбасының өмірлік циклінің заңдылықтары мен ерекшеліктерін, отбасылық қарым-қатынасты ғылыми талдау әдістерін практикада қолдану дағдыларын қалыптастыруға; отбасының психологиялық портретін жасау әдістерін игеруге және отбасының жұмыс істеуі мен үйлесімді дамуының алдын алу және оңтайландыру бойынша ұсыныстар әзірлеуге ықпал етеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психотерапия және психокоррекция негіздері

    Модуль пәні психокоррекция мен психотерапияның теориялық негіздерін игеруге ықпал етеді; практикалық психологияның әртүрлі бағыттарындағы психологиялық араласу үшін психокоррекция әдістері мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәуелділік психологиясы мен психотерапиясы

    Тәуелді мінез-құлықтың қалыптасуына ықпал ететін мінез-құлық пен жеке қасиеттерді психологиялық түзету және тәуелділік мінез-құлқының қауіп факторларын анықтау үшін психологиялық диагностика жүргізуге кәсіби теориялық және практикалық дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бәсекеге қабілетті тұлға психологиясы

    Пән болашақ маман ретінде университет түлегінің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін жеке қасиеттерді дамыту технологиясын игеруге мүмкіндік береді; тиімді адами қарым-қатынастарды құру және кәсіби өзін-өзі анықтау саласындағы құзіреттіліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пән білім алушының дамуы үшін жағдай жасауға, кәсіптік қызметте жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруға бағытталған білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері туралы білімді қалыптастырады; білім беру процесінің, кәсіби педагогикалық қызметтің тиімділігін талдау және болжау дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауытқушылық мінез-құлық психологиясы

    Тәртіп ауытқулардың түрлері, нормалар мен ауытқулар туралы түсінік, девиантты мінез-құлықтың көрінуінің жас ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді;жеке және мінез-құлықтың әртүрлі ауытқулары жағдайында профилактикалық, психокоррекциялық және дамытушылық жұмыс дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология

    Пән теориялық және эксперименттік зерттеу жүргізу, психологияда математикалық талдау мен модельдеудің негізгі әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар мен ата-аналар қарым-қатынасын диагностикалау және түзету

    Пән ата-ана мен бала қарым-қатынасының психологиясын меңгеруге бағытталған, студенттерге ата-ана мен бала қарым-қатынасын диагностикалау және түзету үшін негізгі теориялық және практикалық дайындықты қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дағдарыстық жағдайдың психологиясы

    Пәнді оқу жедел стресстік реакцияны, травматикалық стрессті диагностикалау және жедел психологиялық көмектің тиімді әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Негізгі психологиялық ұғымдарды, механизмдер мен заңдылықтарды, психологиялық ғылымның даму тарихы мен қазіргі жай-күйін теориялық білімдерін қолдану
  • Қалыпты және патологиядағы тұлғаның психологиялық қасиеттері мен жағдайларының, психикалық процестерінің даму ерекшеліктерін диагностикалау, сараптау және болжау
  • Клиенттердің әртүрлі санаттарымен түзету және консультациялық қызметте теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдану, халыққа психологиялық ағарту жүйесін құру
  • Кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас дағдыларын пайдалану
  • Білім беру процесінің субъектілерін тәрбиелеу және дамыту, оқу іс-әрекетінің психологиялық құбылыстары мен заңдылықтары туралы теориялық білімді қолдану
  • Оқытудың заманауи технологияларын ескере отырып, оқу-тәрбие процесін, білім беру ортасын психологиялық бағалауды жобалау және жүзеге асыру
  • Ғылыми-психологиялық зерттеулерді, сондай-ақ сараптамалық клиникалық-психологиялық зерттеулерді жоспарлай және жүргізе білу
  • Практикалық қызметте басқарушылық және көшбасшылық құзыреттерді пайдалану, корпоративтік мәдениет пен құндылықтар жүйесін дамыту
  • Процестер мен құбылыстарды талдаудың қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни талдау
  • Әр түрлі жастағы және әлеуметтік топтағы адамдардың ерекшеліктері туралы білімді қолдану
  • Стресс-менеджмент және уақытты басқару дағдыларын қолдану, халықтың өмір сүру ортасының психологиялық қауіпсіздігі мен жайлылығына мониторинг жүргізуді ұйымдастыру
  • HR стратегияларын әзірлеу және жүзеге асыру, қызметкерлерді іріктеу, оқыту және дамыту, таланттар мен еңбек қатынастарын басқару
  • Өмірлік қиын жағдайға тап болған әлеуметтік топтарға және жеке тұлғаларға (клиенттерге) психологиялық көмек көрсету
  • Психологиялық зерттеу және диагностика негізінде құрылымдық қорытынды мен психологиялық ұсыныстарды жасау және рәсімдеу, клиенттерді психологиялық қолдаудың жеке бағдарламаларын әзірлеу
  • Психологиялық деректерді талдау, интерпретациялау және визуализациялау үшін заманауи цифрлық құралдар мен жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын, сондай-ақ диагностика, кеңес беру және психокоррекциялық бағдарламаларды әзірлеуді қолдау мақсатында қолдану.
Top