6B03101 Психология в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Практик-психолог бағыты бойынша еңбек нарығы, жұмыс берушілер, стандарттардың талаптарына сәйкес студенттерде жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Жалпы психология
Курста психикалық процестердің теориялық негіздері, психикалық күйлер және оларды реттеу, тұлғаны, оның бағыттылығы мен белсенділік мотивтерін, қабілеттерін, темпераментін және мінезін зерттеудің теориялық және эксперименттік тәсілдері қарастырылған. Оқыту нәтижесінде студент жалпы психология саласындағы теориялық білімін өз бетінше талдап, жалпылауы қажет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғарғы жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясы
Жоғары жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясы пәні ағзаның физиологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Дененің қартаюы нәтижесінде пайда болатын өзгерістер, сондай-ақ дененің денсаулығының шыңы мен оның төмендеуінің ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Психогенетика негіздері
"Психогенетика негіздері" пәнін Зерттеудің мақсаты-дамуында ауытқулары бар және ерекше физиологиялық қажеттіліктері бар адамдарда психологиялық және психофизиологиялық белгілер бойынша айырмашылықтарды қалыптастырудағы тұқым қуалаушылық пен қоршаған орта факторларының салыстырмалы рөлі мен әсерін зерттеу. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар психологиялық белгілері бойынша адамдар арасындағы психогенетикалық айырмашылықтардың қалыптасуының тұқым қуалайтын ғана емес, сонымен қатар қоршаған орта себептерін де біледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәнді оқып-үйрену барысында болашақ маманның әр жас кезеңінің психологиялық сипаттамаларын дамыту және зерттеу әдістерін ұйымдастыру және нәтижелерді синтездеу туралы білімдері қарастырылады; жас ерекшелік психологиясының теориясы мен әдіснамасы; жас ерекшеліктерінің кезеңдері, жас мәселесі және психикалық даму ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психология тарихы және жеке тұлға психологиясы
«Психология тарихы және тұлға психологиясы» пәнін зерттеудің мақсаты-психологиялық ғылымның қалыптасуы мен дамуы, негізгі теориялар, мектептер және олардың өкілдері. Пәнді оқу үдерісінде жеке тұлға туралы көзқарастардың эволюциясына, оның құрылымына, дамуына және жеке тұлғаның жеке ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады. Курсты игеру нәтижесінде білім алушыларда психология тарихындағы, тұлғаны қалыптастырудағы әртүрлі тәсілдер туралы түсінік қалыптасады, бұл психология тарихы мен тұлғаның дамуындағы білімнің теориялық негіздері мен практикалық қолданылуын түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиялық денсаулық және суицид превенциясының алдын алу
Бұл курстың мақсаты жасөспірімдер мен жастардағы суицидтік мінез-құлық саласындағы профилактикалық бағдарламаларды әзірлеу мен қолданудың заманауи тенденцияларын зерттеу болып табылады. Бейімделудің, психологиялық ауытқулардың, суицидтік мінез-құлықтың ерте алдын алу мәселелері бойынша қолда бар ақпаратты талдау психологиялық-педагогикалық көмек көрсетудің әдістері мен тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік береді. Болашақ мамандар оқу процесін ұйымдастыру барысында психологиялық қауіпсіз және жайлы ортаны құру жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Бұл курс ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және дипломдық жұмыстарды ресімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру
«Психологиялық кеңес беру» пәнін оқудың мақсаты студенттерді психологиялық кеңес беру негіздерімен таныстыру, білім алушылардың теориялық білімін, практикалық дағдыларын қалыптастыру, әр түрлі өмірлік қиындықтар мен мәселелер кезінде адамдарға психологиялық көмек көрсету саласыболып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушыларда психологиялық кеңес берудің мәні, сипаттамасы, кезеңдері, түрлері, психологиялық кеңес берудің әр кезеңіндегі жұмыс дағдылары, кеңес беру процесінде қатысушылардың жеке басының өзгеруінің негізгі заңдылықтары туралы негізгі түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік психология
«Әлеуметтік психология» курсы-болашақ мамандарға шетелдік және отандық әлеуметтік психологияның басты мәселелерін меңгертеді. Студенттер үлкен және шағын топтардың дамуы мен қызмет ету заңдылықтары (конформизм феномені, жетекшілік және лидерлік, топтық тұтастық мәселесі); жеке адамның әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері (әлеуметтену және әлеуметтік бағдар); адамдардың өзара әрекеттестігі мен қарым-қатынасы туралы біліммен қаруланады, әлеуметтік психологиялық өрістері кеңейеді. Заманауи қоғам өміріндегі ғылым мен зерттеу әдістерінің маңыздылығын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері
Студенттерде суицидтік мінез-құлықтың психологиялық ерекшеліктері туралы ғылыми бейімділікпен идея қалыптасатын зерттеулердің шағын құрамдас бөлігі. осы пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар теориялық материалды меңгереді, практикалық дағдыларды пайдаланады, суицидтік мінез-құлықтың білікті профилактикасына ықпал етеді және көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психодиагностика негіздері
Психодиагностика диагноз қою үшін адам психикасын арнайы әдістер мен құралдардың көмегімен зерттейді. Психодиагностика сонымен қатар психологтың сан алуан қасиеттерді, тұлғалық қасиеттерді, психофизиологиялық және психикалық ерекшеліктерді анықтауға бағытталған жұмысын білдіреді. Студенттер психодиагностика негіздері және оның пайдалылығы туралы білім алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғаны зерттеудің жобалау әдістері және арттерапия практикумы
«Жеке тұлғаны зерттеудің жобалау әдістері және арттерапия практикумы» пәнін зерттеу психологиялық диагностикада жеке тұлғаны зерттеуде проективті әдістердің теориялық негіздері мен практикалық қолданылуын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында суреттерді, ертегі терапиясын, коллаждарды және басқа да өнер әдістерін түсіндіру әдістері қарастырылады. Осы пәнді игеру нәтижесінде студенттер шығармашылық арқылы жеке ерекшеліктерімен жұмыс істеу дағдыларын игереді, эмпатия, талдау және терапевтік өзара әрекеттесу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Эксперименталды психология
Пәнді оқытудың мақсаты - категориялар мен ұғымдар туралы идеяларды, сондай-ақ эксперименталды психологияның негізгі тұжырымдамаларын қалыптастыру арқылы білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Нәтижесінде білім алушылар эксперименталды психологияны зерттеудің негізгі бағыттарын біледі, эксперименттік зерттеулер жүргізуде теориялық талдау дағдыларына ие, жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді өңдеумен практикалық зерттеулер жүргізеді, бұл оқытуды, проблемаларды шешуді, үлгіні тануды және шешім қабылдауды қолдана отырып, адам интеллектісіне ұқсас жүйелерді құруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психотерапия және психоанализ негіздері
Психоаналитикалық теорияның негізгі тұжырымдамасын талдау және оны психологиялық сараптамада қолдану. "Психоанализ" және "мәдениет"ұғымдарының әмбебаптығы. Психоанализдің ерекше түсіндірмелері. Зигмунд Фрейдтің психоанализді түсіндіруі. Психоанализ ғылым немесе герменевтика ма екендігі туралы пікірталас. Психоаналитикалық теория және терапия. Теория мен практика арасындағы айырмашылықтар. Теория дағдарысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медициналық психология және нейропсихология
Медициналық психология және нейропсихология-бұл психикалық процестер мен аурулардың өзара байланысын, сондай-ақ олардың адамның мінез-құлқы мен эмоционалдық жағдайына әсерін зерттейтін пән. Пәнді игеру барысында психодиагностика және психикалық ауруларды түзету әдістері, сондай-ақ мидың зақымдануынан туындаған бұзылулар зерттеледі. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде науқасты психодиагностикалық тексерудің негізгі дағдылары, науқастың психологиялық мәртебесін сипаттау дағдылары және психиатриялық бұзылулардың психотерапиясының негізгі принциптері қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дифференциалды психология
Дифференциалды психологияның мақсаты қандай да бір негізде біріктірілген жеке адам мен топ арасындағы психологиялық айырмашылықтарды, сондай-ақ осы айырмашылықтардың себептері мен салдарын, сондай-ақ жеке және топтық айырмашылықтардың пайда болуы мен даму заңдылықтарын зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ұлтаралық қатынастар психологиясы
«Ұлтаралық қатынастар психологиясы» пәні әртүрлі этникалық және ұлттық топтар өкілдерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздерін зерттейді. Курсты зерделеу барысында этникалық және ұлттық бірегейлікті қалыптастыру тетіктері, ұлтаралық шиеленіс пен жанжалдың себептері, сондай-ақ олардың алдын алу және шешу жолдары ашылады. Пәнді меңгергеннен кейін білім алушыларда Ұлтаралық толеранттылық мәдениетін түсіну және дамыту, ұлтаралық жанжалдардың алдын алу және шешу үшін қажетті білім мен дағдылар қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конфликтология және эмоционалды интеллект
«Конфликтология және эмоционалды интеллект» пәнін зерттеу қақтығыстардың табиғатын, олардың алдын алу және шешу әдістерін, сондай-ақ эмоцияларды басқару дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында тиімді қарым-қатынастың, көшбасшылықтың және стресске төзімділіктің негізгі факторы ретінде эмоционалды интеллектті дамытуға ерекше назар аударылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушыларда эмоционалды интеллект, сындарлы өзара әрекеттесу, өзін-өзі реттеу және тұлғааралық және ұйымдастырушылық қақтығыстар жағдайында шешім қабылдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Саяси психология
«Саяси психология" пәнін оқудың мақсаты білім алушыларда саяси психологияның негіздері мен негізгі категориялары, саяси психологияның әдістері, мәселелері мен әдіснамалық тәсілдері, қоғамның саяси саласындағы шағын және үлкен әлеуметтік топтар туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру барысында студенттер саяси психологияның негізгі ұғымдары, саяси көшбасшылық, тұлғаның саяси әлеуметтенуі, саяси билік психологиясы және тұтастай алғанда қоғамның саяси жүйесі туралы білім қалыптастырады».
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-психологиялық тренинг және коучинг негіздері
"Әлеуметтік-психологиялық тренинг және коучинг негіздері" пәнін оқытудың мақсаты – белгілі бір дағдыларды, білім мен дағдыларды дамытуға, сондай-ақ игеруге бағытталған күшейтілген топтық өзара іс-қимыл процесінде жүзеге асырылатын оқытуды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Коррекциялық психология
Пән студенттердің психокоррекциялық қызметтің ерекшеліктері, оны жүзеге асыру принциптері, түрлері мен әдістері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған; жеке және топтық психокоррекция, маманға қойылатын талаптар мен әр түрлі жұмыс әдістері мен тәсілдерінің шектеулері сияқты психологиялық практиканың аспектілері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны психологиялық түзетудің маңызды мәселелерінің біріне, психологиялық деректерді талдауға, психокоррекциялық тарихты дамытуға және клиентпен жұмыс істеу стратегиясына арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аутистикалық спектрінде бұзылыстары бар балаларды психологиялық сүйемелдеу
Бұл пәнді оқудың мақсаты аутизм спектрі бұзылған балалардың психологиялық сүйемелдеуін, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесін зерттеу болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар аутист баланы мектепте сүйемелдеудің негізгі қағидаттарын, бағыттарын, кезеңдерін меңгереді. Олар аутизм спектрі бұзылған балаларға психологиялық-педагогикалық сипаттама береді, аутизмдегі психикалық дамудың ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Төтенше жағдайларда психологиялық көмек
Бұл пән әртүрлі төтенше жағдайларда психологиялық көмектің барлық түрлерін зерттейді, мысалы, келіссөздердің психологиялық әдістері, адамды шок жағдайынан шығару, мейірімділік таныту, жәбірленушімен тыныш тон. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар зардап шеккендерге және олардың туыстарына шұғыл психологиялық көмек көрсету әдістері мен әдістерін,зардап шеккендерді ақпараттық-психологиялық сүйемелдеуді, сондай-ақ төтенше жағдайды жою жұмысына тікелей қатысқан мамандарды біледі және біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Этнопсихология
Курстың мақсаты - адамдар психикасының этномәдени ерекшеліктерін, этникалық топтардың психологиялық ерекшеліктерін, сонымен қатар ұлтаралық қатынастардың психологиялық аспектілерін зерттеу. Игеру барысында әр түрлі этникалық топтардың психикасының көрінуі мен қызмет етуінің өзіндік ерекшелігі баса айтылады. Нәтижесінде студент психологиялық әдістерді этнопсихологиялық зерттеулерде қолдана алады, этникалық ерекшеліктер туа біткен әлде әлеуметтену процесінде қалыптсқан ба, соны біледі, көпұлтты қазақ қоғамындағы күрделі мәселелерге кәсіби көзқарасты жүзеге асырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Гендерлік психология
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің келесі психологиялық терминдер туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады: жыныс және жыныс, еркектік және әйелдік. Пәнді оқу барысында студенттер тұлғаның әйелдік немесе еркектік қасиеттерінің дамуына, әлеуметтік, кәсіби және жеке басының ерекшеліктеріне әсер ететін қоршаған ортаның негізгі факторларын біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық психология және білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет
«Педагогикалық психология және білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет» пәнін оқытудың мақсаты білім беру процесінің психологиялық аспектілерін, оқытуға қатысушылар арасындағы өзара іс-қимыл ерекшеліктерін, сондай-ақ білім беру мекемелерінде психологиялық қызметті ұйымдастыру мен жұмыс істеуін зерттеуге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар диагностика, түзету және алдын алу әдістерін меңгереді, білім алушыларға, педагогтар мен ата-аналарға қолайлы білім беру ортасын құру үшін кеңес беру және сүйемелдеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Әскери психология
«Әскери психология» пәнін оқудың мақсаты әскери қызметшілердің қызмет, жаттығу және действий жағдайындағы психикалық процестері, жай-күйі мен мінез-құлқы болып табылады. Осы пәнді игеру барысында әскери қызметшілерді әскери ортаға бейімдеу, стресске төзімділік, моральдық-психологиялық қамтамасыз ету, көшбасшылық, сондай-ақ психологиялық бұзылулардың алдын алу және түзету мәселелері қамтылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар Әскери психология саласында жеке құрамды тиімді даярлау, қолдау және жауынгерлік қабілетін сақтау үшін қажетті білімді меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қарым-қатынас психологиясы
Қарым-қатынас жасау процесінде ғана қалыптасады, қоғамдық тәрбие арқылы адам белгілі мазмұнға ие болады. Адам санасының дамуы қоғамның дамуымен байланысты. Қоғамнан тыс адам өмірінің болуы мүмкін емес. Кез келген адам дүниеге келсімен екінші бір адаммен қарым- қатынасқа түсуді қажетсінеді. Қарым-қатынас жасау – бұл тіршілікке аса маңызды ақпарат алмасу деген сөз. Адам қарым –қатынас арқылы айналасындағы дүние жайлы мәілмет алады, еңбек пен тұрмыс дағдыларына машықтанады, адамзат жасап шығарған түрлі құндылықтарға меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Отбасылық кеңес беру
Пәнді оқытудың мақсаты - отбасылық қатынастар мәселелерін зерттеу; отбасылық жанжалдардың пайда болу себептерін анықтау, диагностика, кеңес беру, психологиялық жұмыс әдістерін жеке және топтық оқыту. Бұл пәнді оқу отбасылық қарым-қатынаста шығармашылықты дамытады, отбасы мүшелеріне отбасылық рөлдерін өзгертуге және өздерін және басқаларды түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Заң және криминалды психология
«Заң және криминалды психология» пәнін оқытудың мақсаты - психологиялық ғылымның заң және криминалдық психологиямен байланыс жүйесі туралы білімді қалыптастыру, білім алушылардың заң практикасындағы психологиялық факторлар мәселелеріндегі құзыреттілігі, қылмыстық, азаматтық, отбасылық заңнаманың психологиялық негіздерін білу болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттерде пәннің пәні, құрылымы, әдістері, құқықтық тәртіп саласындағы адамның мінез-құлқының психологиялық негіздері мен заңдылықтары, адамның қылмыстық мінез-құлқының қалыптасуын анықтайтын психологиялық факторлар туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік, құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы іргелі білімдерін, табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылының негізгі заңдылықтарын көрсетеді, Қазақстан мәдениетінің базистік құндылықтары туралы білімдерін қолданады;
- Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгерген, кәсіби қызметте коучинг технологиясының негіздерін, клиенттің әлеуетін ашу және топтық кездесулер өткізу үшін фасилитация әдісін қолданады;
- Қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгерген, өзінің кәсіби қызметінде клиенттің әлеуетін ашу және топтық кездесулер өткізу үшін даму психологиясы, коучинг технологиясының негіздері, жасанды интеллект, эмоционалдық интеллект мәселелерін пайдаланады;
- Пәндік-әдістемелік білім, жалпы психология, педагогикалық психология, психодиагностика, медициналық психология, жоғары жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясы, психоанализ, психотерапия және психокоррекция, психологиядағы эксперименттік зерттеулердің заңдылықтары мен дамуы, сондай-ақ психологиялық мәселелерді шешудегі пәндік және әдістемелік білімдер саласындағы білімдерін саралайды;
- 5. Дүниетанымы мен ойлау мәдениеті кең, күйзеліске төзімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану ғылымдары, психология тарихы, құқықтық және қылмыстық психология салаларында базалық білімін қолданады;
- Психогенетика, гендерлік ерекшеліктер, әскери психология, психотерапия, психоанализ, топтық терапия, нейропсихология, арт-терапия, психосоматика және инклюзивті орта, практикалық психолог жұмысындағы ұлтаралық қатынастар мәселелерінің мүмкіндіктерін болжайды;
- Нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқаулық, практикалық психология саласындағы ағымдағы оқу-ұйымдастырушылық құжаттаманы әзірлеу және ұйымдарда психологиялық қызметті ұйымдастыру мәселелерін түсіндіреді;
- Психологтың кәсіби іс-әрекетінің сапасын, көшбасшылық қасиеттерін бағалаудың қолда бар құралдарын пайдалана отырып, психолог жұмысының әлеуметтік маңыздылығын бағалайды, конструктивті шешімдер қабылдау үшін психологиялық денсаулықтың алдын алу және жанжалдарды шешу дағдылары бар;
- Қоғамдағы гендерлік мәселелерді шешу, отбасылық кеңес беру, төтенше жағдайларда психологиялық көмек көрсету, ғылыми зерттеулерді жоспарлау, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жүзеге асыру дағдыларын меңгереді;
- Психологиялық кеңес беруді жүзеге асыру, психологиялық қауіпсіздік пен климатты басқару, клиенттің қажеттіліктерін қанағаттандыру, салауатты және өнімді жұмыс ортасын құру, қоғамдағы суицид мәселесін шешу және қоғамның саяси жүйесінің мәселелері бойынша негізгі білім мен дағдыларды меңгерген;
- Зерттеу дағдыларын және сыни ойлау мен рефлексияны меңгереді, психологиялық зерттеулерді құрастырады және жүргізеді, алынған зерттеу нәтижелерін талдайды;
- Өз қызметінің нәтижелерін, идеялары мен философиялық тұжырымдарын рефлексиялайды және бағалайды; ғылыми бейімділікті педагогикалық, гуманитарлық, әлеуметтік және саяси ғылымдар саласындағы көрсетед,і жаңа білімдерге шолу жасайды, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жүзеге асыру, шығармашылық әлеуетті пайдаланады.
Ұқсас БББ
6B03101 Психология
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03101 Психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B03101 Психология
«Тұран-Астана» университеті
6B03101 Психология
Q UNIVERSITY
6B03101 Психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B03101 Психология
Инновациялық Еуразия университеті
6B03101 Психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B03101 Психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B03101 Психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B03101 Психология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті