Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Болашақ оқытушыларды педагог қызметінің әлеуметтік жауапкершілігімен, гуманитарлық маңыздылығымен таныстыруды, олардың бойында кәсіби қызығушылықты, құзіреттілікті, мұғалімдік кәсіпті меңгеруге деген жағымды ынтаны қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 7

    Әлеуметтік педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен метапәндік идеяларына негізделген білім мен түсініктерін, жеке пән ретінде пайда болу тарихын, тәрбие мен әлеуметтік тәрбие аясында әлеуметтендіруді қарастырады. Әлеуметтік тұжырымдарды айқындау мен ой-қорытулар жасауда, нормативті-құқықтық құжаттарды талдауда, әлеуметтік педагогикалық жұмыста диагностика, алдын-алу, коррекция жүргізу технологияларын пайдалану дағдыларын практикада қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби лидерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіби маман өзінің тұлғалық және даму болашағын саналы сезінуге, оқу мен педагогикалық шығармашылыққа дайын, білім берудің гуманизациялау қағидасын жүзеге асыратын, толеранттылық танытатын, психологиялық сауатты және құзыретті болатын лидер образын қарастырады. Кәсіби мәселелерді шешу, сыни тұрғыдан қарау, командада жұмыс істеу, ақпараттық мәдениет, өмір бойы білім алуға қажет білімдерін практикада қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Пән балалардың ерекше қажеттіліктеріне сәйкес түзету жұмыстарының теориялық негіздерін, физиологиялық немесе психологиялық дамудағы ауытқулардың негізгі биологиялық әлеуметтік және педагогикалық себептерін анықтап диагностикалау, коррекциялау әдістерін қарастырады. Инновациялық технологияларды оқушылардың жеке-дара ерекшеліктеріне сәйкес қолдануды, туындаған мәселелерді шешуді, ақпараттық мәдениетін көрсетуді, нормативті-құқықтық құжаттарды талдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жеке және топтық кеңес беру
    Несиелер: 6

    Бұл пән психологиялық кеңес беру саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруды, жеке және топтық формаларда кеңес беруді жүзеге асыруды, психологиялық және әлеуметтік көмек түрі ретінде "кеңес беру" ұғымын, топпен жұмыс кезінде және жеке формадағы кеңес беру ерекшеліктерін, психологиялық кеңес беру технологиялары мен әдістерін зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Оқушылардың физиологиялық тұрғыдан даму заңдылықтарының негізінде балалар мен жасөспірімдердің анатомия-физиологиялық ерекшеліктеріне, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелер қарастырылады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты бекіту біліктілігін қалыптастырудың және балалардың денсаулығын қорғау, дене шынықтыру, еңбекке баулу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасерекшелік психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту барысында әр түрлі мектеп жасындағы балалардың өз жас ерекшелігіне сай психикалық даму өзгешеліктері психологияның сан алуан әдістерін қолдану арқылы айқындалып қарастырылады. Сонымен қатар, мектепке дейінгі жас бастауыш сынып оқушылары, жеткіншектік кезең мен жасөспірімдік шақтағы балалардың психикалық қасиеттерінің қалыптасу жолдары айқындалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Курс нашар анықталған немесе белгісіз проблемаларды қайта қарауға көмектеседі және жаңа идеялар мен әлеуметтік мәселелерді шешуге мүмкіндік береді. Дизайндық ойлау – әлеуметтік инновациялар үшін өте пайдалы құрал Бұл курс студенттерге адамға бағытталған тәсілді жақсы түсінуге және анықталған әлеуметтік мәселелерге инновациялық шешімдерді жасау үшін қажетті жобалау ойлау дағдыларымен жабдықтауға көмектеседі. Студенттер топтар құрып, нақты әлеуметтік жағдайларды шешу үшін бірлесіп жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән қоршаған орта жағдайының өзгеруін бақылау, бағалау және болжау туралы білім береді. Табиғи тұрақтылықтың өзгеру себептерін, табиғи жүйенің біртұтастығы мен құрылымын және қоршаған ортаны қорғау шараларын қарастырады. Азаматтық қорғаныс ұйымының атқаратын жұмыстарымен, зақымдану ошағы және улы заттардың ерекшеліктерімен танысады. Пәннің нақты өмірдегі орнын мен рөлін дәйектеу, пәнаралық білімдерді интеграциялау сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылымының метапәндік идеяларына негізделген оқу-тәрбие процесінің білімі мен түсініктерін, оқу-тәрбие жұмыстарының формалары, әдістері, құралдарын практикада қолданылуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Экономика мен бизнес салаларына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады. Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновациялық дағдыларды меңгеруде заңнамалық және тұжырымдамалық құжаттарды талдау мен қолданудың әдіс-тәсілдері сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ювеналды педагогика
    Несиелер: 6

    Өзара келісім мен өзара байланыстың психологиялық-педагогикалық әсерін әдістер жүйесінде анықтайды; тәрбиеленушілерге әсер ететін тиімді әлеуметтік-педагогикалық-психологиялық әдіс, тәсіл, форма, құралдарды меңгере отырып, кәсіби мәселелерді шешу жолдарын анықтайды; пенитенциарлық мекемелерде тәрбиеленушілерге әлеуметтік-психологиялық кеңес беру, тренинг жүргізу, мінез-құлықтарын түзетуде диагностикалық, коррекциялық технологияларды қолданады; әлеуметтік, психологиялық, педагогикалық, құқықтық теорияларға негізделген білімін практикада қолдануды қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік жұмысты болжау, жобалау және модельдеу
    Несиелер: 5

    Болжау – болашақ дамудың ықтимал баламаларын және оның ықтимал траекторияларының құрылымын анықтауға және зерттеуге бағытталған ғылыми қызмет. Әрбір баламалы даму траекториясы зерттелетін жүйеге (құбылыстарға) сыртқы жағдайлар кешенінің болуымен байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тұлғаның психологиялық- педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Жеке адам психодиагностикасының ғылыми-теориялық негізін тереңдетіп оқытады, психологиялық көмек көрсету кезінде маманның практикалық дайындығын және кәсіби дағдыларын игеруін, психологиялық-педагогикалық диагностиканың қазіргі ғылыми-теориялық идеяларына негізделген білім мен түсініктерін көрсетуді тұлғаның танымдық, шығармашылық қабілеттерін мен зерттеу әдістерін меңгере отырып, кәсіби мәселелерді шешу жолдарын талдай білуді, тиімді әлеуметтік-педагогикалық-психологиялық диагностикалаудың әдістерін, технологияларын пайдалану қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеулердің әдістері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық ережелері, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері мен әдістері бойынша білім алуға және ғылыми зерттеулерді меңгеруге мүмкіндік береді ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми ізденіс, талдау, эксперимент, деректерді өңдеу, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, негізделген тиімді шешімдерді алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    Оқыту және әкімшілік іс-шаралар әдістерінің жиынтығы, қашықтықтан оқу үдерісін пайдалана отырып, ақпараттық және мультимедиялық технологияларды қолданады, материалдарды мультимедиялық түсіндіретін, интерактивті тапсырмалары және тесттері бар білім беру объектілерінің кешенін қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік бейімделу және оңалту
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогтың кәсіби өзара әрекеттесуінде әлеуметтік бейімделу мен оңалту, әлеуметтік қызметті қалпына келтіру мәселелерін шешу маңызды орын алуы керек. Әлеуметтік педагог әлеуметтік жағдайының өзгеруіне (зейнеткерлікке шығу, жұмысынан айырылу, мүгедектік) немесе қиын өмірлік жағдайға тап болған адамның әлеуметтік бейімделу процесіне, өмір сүру ортасына бейімделуіне әсер етуге шақырылады. әлеуметтік ортаның өзі.Қоршаған орта мен тұлғаның өзара әрекеттесу сипаты әртүрлі факторлармен анықталады, олардың ең маңыздысы тұлғалық бастама, субъектінің белсенді өзін-өзі бағалау және объективті жағдайларды бағалау қабілеті, әлеуметтік қоршаған орта. Әлеуметтік қызметкер әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-рөлдік, әлеуметтік-ұйымдастырушылыққа кәсіби әсер ету дағдыларына ие болуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру бағдарламаларын іске асыруда ЕБҚБ балаларды сүймелдеу қызметі, әдістері мен формалары, принциптері мен факторлары, оқыту-дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелері туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Жеке кәсіби өсуі мен білім беру траекториясын жобалау; ББ әзірлеу технологиялары; инклюзивті білім беру кеңістігінде педагогтің практикалық қызметінің ерекшеліктерін зерделей алу дағдысын дамытуды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпы және әлеуметтік педагогика тарихы
    Несиелер: 4

    Диалектикалық көзқарас негізінде педагогикалық теориялар мен тарихи құбылыстарды, педагогикалық теория мен білімнің даму процесін талдай білу, өзін-өзі тану идеясының әлеуметтік-педагогикалық ойлары мен ішкі заңдылықтарын түсіну, тарихи-педагогикалық идеялар, қабылдау. тұжырымдардағы жүйелі ойлауға, ақпараттық мәдениетке, пәнаралық білімді кіріктіре білуге ​​негізделген теориялық негіздері мен білімді практикада қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Болашақ маман кәсіптік білім берудегі мемлекеттік және халықаралық талаптарға сай келетін жоғары оқу орындарында педагогиканы оқытуда кәсіби қызметке дайын болуы керек. Бұл курс арқылы студенттер теория мен практиканың бірлігін, мұғалім мен студенттердің іс-әрекетін, педагогикалық іс-әрекеттің мәнін, құрылымын, педагогикалық іс-әрекеттің әдістемесін меңгереді. Сонымен қатар, олар педагогиканы оқыту технологияларын, колледждер мен жоғары оқу орындарында педагогиканы оқытудың мазмұнын, формалары мен әдістерін меңгеруге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 7

    Пән теориялық негіздің дәлелдерін, әлеуметтік-психологиялық процестер мен құбылыстарды зерттеуде қолданылатын психологиялық ұғымдарды қарастырады. "Әлеуметтік психология" пәнін оқытудың негізгі мақсаты студенттерді әлеуметтік психология ғылымының дамуының негізгі бағыттарымен таныстыру болып табылады. Отандық және әлемдік әлеуметтік психологияның ең жақсы зерттеу үлгілерінде осы оқу пәнінің мазмұнын ашу, әлеуметтік психологияның ғылыми білімнің басқа салаларымен байланысын көрсету

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адамның цифрлық мінез-құлқы
    Несиелер: 7

    Соңғы үш онжылдықта GOOGLE ұрпақтары үш жақты адам–технология – әлеуметтік институттар, соның ішінде отбасы, мектеп, жұмыспен қамту, қауымдастық және қоғам арасында өсті. Бұл курста адам–технология–мекеме сияқты үш жақты ортадағы адам мінез-құлқының өмірлік цикліндегі өзгерістер сыни түрде қарастырылады. Біз Google, Meta және YouTube-ті технологияның қалай қалыптасатынын және не істейтінімізді, қалай қарым-қатынас жасайтынымызды және тіпті жеке медицина, үлкен деректер, ойындар, "жанасу" өнімдерін онлайн таңдау, ұшқышсыз автомобильдер / ұшақтар арқылы қалай ойлайтынымызды білу үшін қолданамыз. медициналық қосымшалар, виртуалды танысу және ақылды үйлер деп аталады. Сайып келгенде, студенттер технологиялық байланысты билік, Бостандық, қақтығыстар мен саясат институттарында адамның оңтайлы бейімделуін түсіндіретін және болжайтын теорияларды сыни тұрғыдан талдай бастайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бағалаудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Бағалаудың заманауи технологияларының ғылыми негізін; пəндік жəне метапəндік нəтижелерді бағалау өлшемдерін жоспарлауды; білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін; тұлғаның функциональдық сауатылығын қамтамасыз ететін, түйінді құзыреттілікті қалыптастыратындай бағалау жəне өзін-өзі бағалау механизмін; тұлғалардың оқу жетістіктерін мониторингілеудің талаптарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік және эмоционалды оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл курс отбасында, жұмыста, достарымен немесе көршілерімен болсын, адамдармен қарым-қатынаста эмоционалды сауатты және сауатты болғысы келетіндердің барлығына арналған. Философия, психология, топтық жұмыс және неврология саласындағы жаңа әзірлемелер күшті эмоциялармен, ішкі блоктармен және қарама-қайшылықтармен, кездесулер кезінде адамдарды мазалайтын дилемма мен қарым-қатынас қақтығыстарымен жұмыс істеуге қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жеке тұлға психологиясы
    Несиелер: 6

    Тұлғаны зерттеудің заманауи әдіснамалық жүйесі, өзге ғылым салаларымен байланысы, тұлға қалыптасуының бағыт-бағдарлары, тұлға құрылымы, өмірлік өсуі мен дамуы, психологиялық жағдайларын тұтас түсінуі қарастырылады. Танымдық, шығармашылық қабілеттерін меңгере отырып талдай білу, оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыру, тұлғааралық қарым-қатынас коммуникативтілігін көрсете білу, жеке тұлғаның бағыт-бағдарының әлеуметтік психологиялық моделін жасау жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік педагог қызметіндегі медиативтік технологиялар
    Несиелер: 6

    Медиативтік технологиялар қарым-қатынасты сақтау/қалпына келтіру және екі тараптың мүдделерін көрсететін өзара қолайлы және өзара тиімді шешімдерді әзірлеу мақсатында күнделікті, оның ішінде кәсіби саладағы келіспеушіліктерді шешу және жанжалдардың алдын алу тәсілі, бұл технологияны кәмелетке толмағандармен жұмыс істейтін мамандар маман мен жасөспірім арасында туындайтын жанжалды жағдайлардың алдын алу мақсатында пайдалана алады; жасөспірімнің агрессивтілігін төмендету; кәмелетке толмаған адаммен сындарлы қарым - қатынас құру; кәмелетке толмаған адам мен маман арасындағы өзара түсіністікті жақсарту; кәмелетке толмағанның қатысуымен туындайтын қақтығыстарды шешу (мектепте, құрдастар тобында, отбасында және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Конфликтология негіздері
    Несиелер: 6

    Психологиялық-педагогикалық дау-дамайлы жағдайлардың зерттелу тарихын, тұлғааралық, тұлғаішілік, топаралық дау дамайлы жағдайлардың туындау мен шешілу жолдарын қарастырады. Педагогикалық, психологиялық тұжырымдарды айқындау мен ой-қорытулар жасауда сыни тұрғыдан қарау, жүйелі ойлау негізінде білімді қолдану, тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креатвитілігін бағалауды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кикілжің жағдайларды шешу техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән балалар мен жасөспірімдерді толыққанды дамыту және әлеуметтендіру үшін, оның ішінде өмірлік қиын жағдайлар туындаған кезде, оның ішінде олардың заңмен қайшылыққа түсуін қоса алғанда, қолайлы, ізгілік және қауіпсіз кеңістік (орта) қалыптастыруға бағытталған. Медиация-үшінші тараптың дау бойынша шешім шығаруын көздемейтін делдалдықтың ерекше нысаны. Тиісінше, медиатордың басты міндеті тараптарға өзара тиімді және өміршең шешімге дауды мүмкіндігінше тезірек жүргізуге көмектесу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогиканы оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл курс жаңа педагогика контекстінде тұлғаның дамуы мен адамның білімі туралы озық тәжірибе мен өзекті ғылыми білімді жүйелеуді қарастырады; пәндік шындық пен киберкеңістіктің символдық-символдық шындығын интеграциялау жағдайында оқыту, тәрбиелеу, тұлғаның дамуы, адамның әлеуметтенуі мен киберсоциализациясының заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттеу; тиімді қол жеткізуді қамтамасыз ететін мұғалімдер мен оқушылардың өзара әрекеттесуінің жаңа тәсілдері мен әдістері педагогикалық қызметтің нәтижесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіби диагностика негіздері
    Несиелер: 6

    Пән кәсіптік бағдар беру тарихымен және мамандану негіздерімен таныстырады, өзін-өзі анықтайтын тұлға және еңбек субъектісі ретінде адам туралы түсінік береді. Курста тұлғаның кәсіби дамуын психологиялық қолдаудың негізгі бағыттары, мысалы, ақпараттандыру, диагностика, кеңес беру, таңдау, бейімдеу және оңалту туралы айтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • кәсіби бағдар берудегі практикум
    Несиелер: 6

    Курс кәсіби таңдау мәселесін шешудің әртүрлі тәсілдерін қарастырады, жасөспірімнің саналы кәсіби өзін-өзі анықтау және өзін-өзі тану жолындағы болашақ білім беру бағытын анықтайды. Практикумда кәсіби өзін-өзі анықтау саласындағы жалпы теориялық ережелермен қатар кәсіби кеңес берудің маңызды тіректері ұсынылған (кәсіби кеңес беру жұмысының технологиялары, қағидаттары, қадамдары).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON7

    әлеуметтік педагог жұмысында медиативтік технологияларды, инновациялық технологияларды мен түзету, диагностика, профилактика, бейімдеу және оңалту технологияларын пайдаланады;

  • Код ON5

    оқыту және бағалау жүйесінде сандық компьютерлік технологияларды қолданады, адамның сандық мінез-құлқын және эмоционалды оқыту ерекшеліктерін анықтайды;

  • Код ON8

    тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілікті көрсету, ойлау дизайнының негіздерін, топтық жұмыстағы дағдыларды және кәсіби бағдар беру бойынша ақпараттық мәдениетті пайдаланады;

  • Код ON9

    оқушылардың кәсіби дамуын қалыптастыруда, өмір бойы оқытуда пәнаралық білімді біріктіру және әлеуметтік педагогика бойынша болашақ мамандарда кәсіби бағдар туралы жүйелі түсінік қалыптастырады;

  • Код ON1

    педагогика және әлеуметтік педагогика саласындағы мета-пәндік идеяларына негізделген білім мен түсініктерді көрсетеді;

  • Код ON2

    педагогикалық, психологиялық, әлеуметтік тұжырымдардың қорытындылары мен дәлелдемелерінде, міндеттерді шешуде жүйелі ойлау мен сыни көзқарасқа негізделген білімді практикада қолданады;

  • Код ON6

    тренинг өткізудегі әлеуметтік-психологиялық әдістерді, педагогиканы оқыту әдістемесін анықтайды, топтық және жеке кеңес береді

  • Код ON4

    оқушылардың жеке ерекшеліктеріне және оқытудың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес инновациялық технологияларды қолдану, әлеуметтік жұмыста болжау, жобалау және модельдеу жүргізеді;

  • Код ON3

    кәсіби міндеттерді шешу жолдарын талдау, танымдық, шығармашылық қабілеттерін, ғылыми әдістерін меңгере отырып және әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер жүргізу, олардың нәтижелерін бағалау, оларды іс жүзінде пайдалану бойынша қорытындылар мен ұсыныстар тұжырымдайды;

  • Код ON10

    жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады; әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы қақтығыстарды анықтау, шешу, іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын көрсетеді;

Top