Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Абайтану

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұлттық тәрбие

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өзін-өзі тану

    Оқыту мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани - адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани - адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану" психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтарды анықтау принципі. "Өзін-өзі тану" пәнін және басқа пәндерді интеграциялау. Құзыреттілігі: білім беру ұйымының оқу-тәрбие үрдісінде жалпы адамзаттық құндылықтар туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психология

    Мақсаты: ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Мазмұны: Курс қалыптасудың өзекті мәселелерін, теориялық және әдіснамалық негіздерді дамытуды және адамның жеке басының жұмыс істеуі мен дамуының заманауи дамуын қамтиды. Құзыреттіліктер: барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гумандық педагогика негіздері

    Мақсаты: гуманистік білім беру үдерісінің негіздерімен, гуманистік педагогика заңдылықтарымен және қағидаларымен таныстыру. Мазмұны: гуманистік педагогиканың тарихи мәні. Гуманистік тәрбиенің мақсаты мен міндеттері. Гуманистік тәрбие үрдістері мен принциптері. Тәрбиенің гуманистік концепциясындағы тұлғаның мәні. Балаға гуманистік көзқарас. Педагогиканың гуманистік идеялары. Құзыреттіліктер: гуманистік принциптер негізінде білім беру үдерісін ұйымдастырудың дағдылары мен іскерліктерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты дамыту

    Мақсаты: тірі организмдердің, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; Мазмұны: БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы Тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы заманауи идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Мақсаты: білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде қолдану. Мультимедиялық технологиялар. Білім берудегі 3D технологиялары. Сандық білім беру ресурстарының жіктелуі. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Мазмұны: оқыту процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі. Оқу нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу жұмыстарын цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. НЗМ ДББҰ - ның цифрлық білім беру ресурстары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ілгермелі шетел тілі

    Еркін тақырыптық дискурс. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер, заманауи көркем әдебиет туралы мақалалар мен хабарламалар. Өзіңіздің жеке проблемаңызды талқылауға, өз пікіріңізді түсіндіруге және қорғауға белсенді қатысу. Барлық жақсы және жағымсыз жақтарын айту өзекті мәселе. Әсіресе маңызды оқиғалар мен әсерлерді баяндайтын эссе, баяндама, хаттар жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    Мақсаты: этнопедагогиканың негізгі ұғымдарының жүйесін, әлем халықтарының этномәдени дәстүрлері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: этнопедагогикадағы тәрбиенің мақсаты. Этнопедагогикадағы тәрбие әдістері мен құралдары. Халықтық педагогикадағы тәрбие әдістері, әдістері мен құралдары. Халық тәрбиесінің негізі ретінде ҚР халықтарының ұлттық салт-дәстүрлері. Халықтық педагогикадағы рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыста халықтық педагогиканың прогрессивті элементтерін қолдану. Құзыреттіліктер: оқушылардың көп этникалық құрамы жағдайында педагогикалық қызметтің білімі мен әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық және жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, экономиканы мемлекеттік реттеудің өкілеттіктер шеңбері, мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі

    Мақсаты: тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Мазмұны: қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Құзыреттері: тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиялары

    Оқыту мақсаты: әлеуметтік-педагогикалық технологиялардың теориялық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік педагог қызметінің мазмұны. Әлеуметтік-педагогикалық қызмет процесс ретінде. Тұлғаның әлеуметтік-педагогикалық жұмысының әдістемесі мен технологиясы. Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс, отбасылық кеңес беру, топтармен, балалар және жастар бірлестіктерімен жұмыс істеу әдістемесі мен технологиясы. Құзыреттілік: баланың проблемасын шешудің әлеуметтік-педагогикалық технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Жобалық іс-әрекет негіздері

    Мақсаты: студенттердің зерттеу мәдениетін дамыту. Мазмұны: Жобаның мәнін анықтау. Жобалау әрекетінің түрлері мен типтерін жіктеу. Жоба Жобаның тақырыбы мен мақсатын тұжырымдау. Жобаның ғылыми аппараты. Жобаның жоспарын жасау. Жобалау әрекетінің тақырыбы бойынша әдебиеттерді зерттеу. Ақпаратты жинау және талдау тәсілдері. Ақпарат көзімен жұмыс істеу әдістері. Интернетте ақпаратты іздеу. Жобаны рәсімдеуге және қорғауға қойылатын талаптар. Қалыптасатын құзыреттіліктер: мектепке дейінгі білім беру мәселелері бойынша жобалық әрекетті ұйымдастыру дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының технологиясы

    Мақсаты: тәрбие үрдісін ғылыми ұғынудың негізгі категорияларын меңгеру. Мазмұны: ВП мәні, мақсаттары, міндеттері. ВП әлеуметтік кеңістігінің динамикасы. Балалардың әлеуметтенуі мен дамуындағы мектептің тәрбие жүйесі. Тәрбие жүйесі. Педагогтың педагогикалық қолдауы. Педагогикалық әсер ету. Тәрбие технологиясы. Мектеп пен отбасының қызметтері, ынтымақтастық формалары. Құзыреттіліктер:ВП тиімділігін диагностикалау. ВП әдістемелік қамтамасыз ету. Балалар және жасөспірімдер бірлестіктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Девиантты мінез-құлықты балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Мақсаты: девиантты мінез-құлықты жасөспірімдердің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Девиантты мінез-құлық әлеуметтік-педагогикалық мәселе ретінде, оның себептері мен көріністері."Тәуекел тобы"ұғымы.Балалардың маскүнемдігі мен нашақорлық әлеуметтік-педагогикалық мәселе ретінде. Кәмелетке толмағандардың қылмысы әлеуметтік-педагогикалық мәселе ретінде. Девиантты мінез-құлықтың диагностикасы. Девиантты мінез-құлықты балалармен әлеуметтік-педагогикалық профилактикалық және оңалту қызметі. Құзіреттілік: девиантты мінез-құлықты жасөспірімдермен жұмыс істеу әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік педагог және өзін-өзі тану мұғалімі жұмысындағы мониторинг

    Оқыту мақсаты: әлеуметтік педагог және өзін-өзі тану мұғалімі жұмысында мониторинг жүргізу құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: мониторинг түсінігі және мәні. Білім берудегі Мониторинг ғылыми және практикалық мәселе ретінде. Білім берудегі мониторингтің мақсаты. Педагогикалық мониторинг. Әлеуметтік-педагогикалық мониторинг мазмұны. Әлеуметтік-педагогикалық қызмет нәтижелілігінің өлшемдері мен көрсеткіштері. Рухани-адамгершілік білім берудегі мониторинг мазмұнына қойылатын негізгі талаптар. Рухани-адамгершілік білім беру мониторингінің сандық және сапалық әдістері. Құзыреттіліктер: мониторингтік зерттеу жүргізу әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: ЖИ технологияларын реттеуге байланысты мәселелер бойынша құқық салаларында білім алу. Мазмұны: жасанды интеллекттің құқықтық мәртебесі. Жасанды интеллект дамуының білім беру жүйесіне әсері. Білім берудегі жасанды интеллект этикасы. Білім берудегі жасанды интеллект. Талдау: тұжырымдама және құқықтық реттеу. Цифрлық экономиканы құқықтық қамтамасыз ету. Дербес деректерді құқықтық қорғау. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: мобильді және талдамалық заманауи құралдарды игере отырып, білім алушыларды өзгермелі еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті құзыреттерді дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау

    Мақсаты: әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалаудың теориялық негіздерін игеру. Мазмұны: Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты болжау, болжау және модельдеу негіздері туралы түсініктер. Әлеуметтік педагогикадағы дизайн, кәсіби дағдыларды игеру туралы түсініктер. Әлеуметтік- педагогикалық жұмысындағы дизайнның мәні мен технологиясын зерттеу. Дизайн әлеуметтік-педагогикалық қызметтің тиімділігін арттыру факторы ретінде. Құзыреттер: әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау әдістемесі мен технологиясын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық өлшемдер негіздері

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Бала құқығын әлеуметтік-педагогикалық қорғау технологиялары

    Мақсаты:бала құқығын қорғау бойынша ҚР заңнамасы туралы түсінік қалыптастыру, бала құқығын қорғау технологиясын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: бала құқығын әлеуметтік-педагогикалық қорғаудың мәні. Балалар құқығын қорғау бойынша әлеуметтік педагог жұмысының құқықтық негіздері. Балалардың құқықтары жалпыадамзаттық құндылық ретінде. Балалардың құқығын қорғау бойынша әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясы. Құзіреттілік:бала құқығын қорғау әдістемесі мен технологиясын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру әдістемесі

    Мақсаты: әлеуметтік тәрбие мәселелері бойынша балаларға, жасөспірімдерге, ата-аналарға және педагогтарға әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру мазмұны: мәні, әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру компоненттері (мақсаттары, міндеттері, кезеңдері). Кеңес беру әңгіме кезеңдері. Сенім телефонымен әңгімелесу алгоритмі. Құзыреттіліктер: әлеуметтік-педагогикалық кеңес беруді ұйымдастыру және өткізу дағдыларын, әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің базалық тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі стрессменеджмент

    Мақсаты: әлеуметтік педагог жұмысындағы стрессменеджменттің мәні мен маңыздылығы туралы түсініктерді қалыптастыру.Мазмұны:Стресс және оның түрлері. Стресс теориясы. Стресс денсаулық үшін қауіп факторы ретінде. Стресс сигналдары. Стресс белгілері. Стресс тудыратын себептер. Стрессті басқару тәсілдері."Оптимизммен стрессті басқар" тренингтік бағдарлама. Стресстің алдын алу принциптері. Құзыреттіліктер: әлеуметтік педагог жұмысында стрессменеджментті ұйымдастыру және өткізу құзыреттіліктерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік педагог жұмысындағы Тренинг

    Оқыту мақсаты: тренинг жүргізу әдістемесін меңгеру. Мазмұны: "тренинг"ұғымының анықтамасы. Топтық жұмыстың артықшылықтары. Тренингтің қолдану салалары. Оқыту түрі. Оқыту әдістері. Тренинг өткізу ережелері мен қағидаттары. Тренингті ұйымдастыруға қойылатын талаптар. Әлеуметтік педагогика жұмысында тренингті қолдану. Тренинг нәтижелері. Құзыреттіліктер: тренинг жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Жобалық іс-әрекет негіздері

    Мақсаты: білім беру ұйымдарында зерттеу, тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың әдістемесі туралы білімді қалыптастыру.Мазмұны:MicrosoftOfficeWord мәтінімен жұмыс. PowerPoint презентациясын жасау. Жобаның мәнін анықтау. Жобалау қызметінің түрлері мен типтерін жіктеу. Жоба тақырыбын таңдауға қойылатын талаптар. Жобаның тақырыбы мен мақсатын тұжырымдау. Жобаның ғылыми аппараты. Құрастыру жоспарының жобасы. Құзыреттіліктер: жобалау қызметін ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқын алдын алудың әлеуметтік-педагогикалық негіздері

    мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының алдын алу бойынша негізгі әлеуметтік-педагогикалық шаралармен таныстыру. Мазмұны: суицид, суицидалды және аутоагрессивті мінез-құлық, парасуицид ұғымдарын анықтау. Суицидтік мінез-құлық тұжырымдамасы. Суицидтік мінез-құлықтың детерминанттары мен динамикасы. Заңнамалық және нормативтік құқықтық Құзіреттілік: балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының алдын алуды жүргізу әдістемесі мен технологиясын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жетім балаларға арналған ұйымдардағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс

    Мақсаты: Жетім балаларға арналған ұйымдарда әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жүргізу құзыреттілігін қалыптастырудың негіздері. Мазмұны: ҚР-дағы балалардың қорғаншылық және қамқоршылық жүйесінің тарихи тамыры мен қазіргі жағдайы. Қазіргі жағдайда жетім балалар қамқорлығының балама түрлері. Әлеуметтік педагогтың балалар үйінің балаларымен жұмысы. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға қатысты нормативтік-құқықтық базаның ерекшеліктері. Құзыреттер: әлеуметтік құбылыс ретінде жетімдік туралы білімді игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың статистикалық әдістері

    Мақсаты: әлеуметтік-педагогикалық жұмыста статистикалық әдістерді қолдану негіздерімен танысу. Мазмұны: статистикалық әдістерді әмбебап (Excel және Statistica электрондық кестелері) және арнайы бағдарламаларды ("педагогикалық статистика") пайдалана отырып қолдану. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердегі статистиканың пәні мен міндеттері. Зерттеудің статистикалық әдістері: түрлері, мақсаты, педагогикалық қолдану шарттары. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеудегі іріктеулер. Құзыреттіліктер: зерттеудің статистикалық әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы, философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, экономика, құқық негіздері бойынша білімдерін қолданады, жалпыадамзаттық, ұлттық құндылықтар жүйесіне олардың бірлігінде баулиды, академиялық адалдық мәдениетін түсінеді және сақтайды және қолдайды;
  • жаңа білім мен білімді интеграциялау рәсімдерін дамыту бойынша ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асырады, өз ойларын жазбаша және ауызша нысанда дұрыс және қисынды ресімдейді, ғылыми-зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді;
  • сандық, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды білім беру процесінде (SMART және STEM технологиялары) жас ерекшеліктеріне сәйкес қолданады;
  • кәсіби этика қағидаларын сақтайды, білім беру жүйесінің даму үрдістерін біледі, өзін-өзі тану және әлеуметтік педагогика саласында теориялық білімдерін практикада қолданады;
  • әр түрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін қолданады, оқыту мен тәрбиелеуде олардың субъективтілігін, коммуникативтілігін, адамгершілігін, толеранттылығын, күйзеліске төзімділігін, ынтымақтастыққа және сыни ойлауға қабілеттілігін дамыту үшін әдіснамалық тәсілдерді қолданады;
  • этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттарын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастырады;
  • психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше, жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдалану қабілетіне ие, оқушылардың денсаулығына құндылық қатынасын анықтайды, инклюзивті білім берудің құндылықтарын ескереді;
  • білім беру процесінің барлық субъектілерінің қызметін талдайды, сыни ойлай отырып, зияткерлік қабілеті, дене бітімі мен рухани ой-өрісі дамыған тұлғаны тәрбиелеуге мақсатты бағдарлай отырып, оқу-тәрбие процесін модельдейді;
  • әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолданады, педагогикалық қызметке шығармашылық, зерттеушілік көзқарас танытады; әлеуметтік-педагогикалық қызмет технологияларын пайдаланады, білім беру практикасына мониторингтік зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді;
  • балалар мен олардың отбасы мүшелерінің әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру тәсілдерін қолданады, оқушылардың зерттеушілік және жобалық іс-әрекеттерімен байланысты сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін қолданады;
  • кәсіби міндеттерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылға қатысады, білім алушыларды өзгермелі еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті құзыреттерді дамыту үшін ұтқырлыққа ие, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген;
  • әртүрлі, оның ішінде балама, міндеттерді шешу нұсқаларын әзірлеу, ұсыну біліктерін, іскерліктері мен дағдыларын қолданады, әлеуметтік-педагогикалық процесті жобалау және бағалау әдістерін біледі, критериалды бағалаудың әдістері мен тәсілдерін қолданады.

Ұқсас БББ

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01801 Құндылықтарға негізделген әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика және тьюторлық

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Top