Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Әдебиет туралы қазіргі ғылымның даму бағыты
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты орыс әдебиетінің қазіргі кезеңдегі және постмодернизм кезеңіндегі даму үрдістерін зерделеу және қалыптасуы болып табылады. Курс ХХ ғасырдың басынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі кезеңді қамтитын орыс әдебиетінің қалыптасуы мен дамуының бастауын ашады, XXI ғасырдың алғашқы онжылдығын қосқанда, қазіргі кезеңдегі орыс әдебиеті тарихында негізгі болған әдеби құбылыстардың жолдары мен хронологиясын байқайды, жаңғырудан постмодернизмге қозғалысты көрсететін әдеби бағыттардың дамуы мен күресін, сондай-ақ мәселені қозғайтын мәселені көрсетеді кеңестік және посткеңестік әдебиеттерді қарау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда медиа және ақпараттық сауаттылық қағидаттары туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән заманауи медиа контенттің этикалық стандарттарымен, желілік байланыстағы құпиялылық мәселесін шешу ерекшеліктерімен, ақпаратты тарату және бұрмалау принциптерімен, БАҚ пен жарнамадағы стереотиптерді тарату ерекшеліктерімен танысуға, ақпаратты бағалау кезінде сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға, әртүрлі БАҚ, жарнама, PR жаңалықтар материалдарын талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі және жаңа орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кеңестік және посткеңестік кезеңдегі көркем мәтінді түсіндірудің танымдық жағы, салыстырудың негіздерін игеру, сыни ойлауды қалыптастыру. Курс ХХ ғасырдың басындағы әдеби шығармалардың жанрлық формаларының алуан түрлілігін ашады, олар әдебиеттануда модернистік ағымдар ретінде түсіндіріледі, көпұлтты әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін құбылыс ретінде енгізген кеңестік әдебиеттің қалыптасуына көшу процесі, курс посткеңестік әдебиетті бейнелейтін ерекше бөлімді қамтиды, ол көбінесе Постмодернизм әдебиеті ретінде белгіленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Славян филологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда славистика туралы ғылым ретінде тұтас түсінік қалыптастыру. Курс славян халықтары туралы мәдени дүниетанымды, славян тілінің славяндардың тілі ретіндегі идеясын қалыптастырады. Курс қазіргі славян тілдері мен мәдениеттерінің даму тенденцияларын ашады, басқа славян тілдерімен байланыста орыс тілінің тарихи аспектісін зерттеуге, ежелгі славяндардың мифологиялық көрінісін зерттеуге, 6-сыныпта орыс әдебиетін оқыту процесінде алынған құзыреттерді қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әдебиеттану саласындағы қазіргі заманғы ғылыми ізденістерді бағалау дағдыларын меңгеру болып табылады. Курс білім алушылардың әдебиеттанудың филология ғылымы ретіндегі негізгі бөлімдері туралы білімі негізге алынған теориялық базаны игерудің әдіснамалық тәсілдерін ашады, әдебиеттің мәнін ғылыми түсінуді, негізгі әдебиеттану проблемаларын дамытуға, ғылыми таным әдістерін ажырата білуге, заман мен дәуір контекстінде қазіргі заманғы әдеби ахуалды бағалай білуге, әдеби процестің сызбасын, негізгі әдеби бағыттарды және т.б. білуге көмектеседі ғылыми мектептер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Құрылымдық және семантикалық синтаксис
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда тілдік бірліктерге синтаксистік талдау жасау саласындағы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс синтаксистік деңгейдегі бірліктердің функционалдық мақсатын, синтаксистік бірліктердің компоненттерін, олардың ерекше белгілері мен түрлерін ашады; синтаксистің құрылымдық-семантикалық аспектісін зерттеуді, синтаксистік дағдыларды жалпы білім беретін мектептің орта және жоғары сыныптарында сабақты әзірлеу мен өткізу барысында пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесі туралы білім кешенін қалыптастыру. Курс сөйлеу аппараттарының құрылымымен, дыбыстардың жіктелуімен, фонетикалық процестермен, әртүрлі фонологиялық мектептердің жұмыс принциптерімен танысуды қарастырады. Пән кешенді фонетикалық талдау, сауатты жазу дағдыларын қалыптастыруға, инклюзивті білім беру шеңберінде оқушыларды оқытуға (сөйлеу ақауларын түзетуге), шешендік педагогикалық шеберлікті жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда тілдің пайда болуының, дамуының, жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтарын қалыптастыру. Курс лингвистикалық білім парадигмасының ерекшеліктерін ашуға, тілді белгілер жүйесі, адами қарым-қатынас, ойлау құралы ретінде зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тіл туралы тұтас, тарихи қалыптасқан функционалдық білім ретінде идеялар жүйесін қалыптастырып, тілді сипаттау тәсілдерін зерттейді, әртүрлі лингвистикалық мектептерді салыстырады.

    Оқу жылы - 1
  • Орыс тілінің фонологиясы мен графикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі орыс тілінің фонологиясы, графикасы және емлесі туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән дауыссыз және дауысты фонемалардың жүйелерін, олардың ауысу заңдылықтарын, ауызша сөйлеуді сегменттеуді, фонологиялық жүйенің заңдары мен принциптерін, фонологиялық мектептердің көзқарастарындағы айырмашылықтарды, орыс графикасының принциптерін зерттеуге бағытталған, фонологиялық талдау дағдыларын қалыптастыруды, функционалдық сауаттылықты арттыру үшін мектепте орыс тілін оқытуда фонология білімін қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • 19 ғасырдың орыс романтизмі мен реализм әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда романтикалық және реалистік көркемдік әдістерді, олардың орыс әдебиетіндегі типологиялық ерекшеліктерін түсіну және талдау негіздерін қалыптастыру болып табылады. Курс орыс әдебиетіндегі романтизм мен реализмнің пайда болу себептерін ашады, субъективті (романтизм) және объективті (реализм) көркем әлемді зерттеуге, орта және жоғары буындағы жалпы білім беретін мектепте орыс әдебиетін оқытуда романтизм мен реализм туралы білімді қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Пунктуация мен орфография бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі орыс тілінің орфографиясы мен пунктуациясы ережелерін, тарихи аспектіде орыс (қазақ) орфографиясы мен пунктуация принциптерінің жүйелі қатынастарын білу жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән орфографиялық және пунктуациялық принциптерді, жазу қағидаларын және тыныс белгілерін қазіргі орыс (қазақ) тілінде дұрыс қою тәсілдерін зерделейді, сондай-ақ қазіргі заманғы ережелермен регламенттелген жазу нормаларына сәйкес орфографиялар мен пунктограммалардың дұрыс жазылуын дәл түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда балаларға арналған әдебиет туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс балалар санасының объективі арқылы қоршаған шындықты қабылдау ерекшеліктерін ашады, балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктерін, жеке шығармалардың тақырыбы мен мәселелерін, балалар әдебиетіндегі педагогикалық және эстетикалық принциптерді біріктіру ерекшеліктерін зерттеуге, балаларға арнайы жазылған әдеби шығармаларды талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың "орыс әдебиеті" пәні бойынша инновациялық қызметке қабілеттілігі мен дайындығын қалыптастыру және қазіргі білім беру парадигмасында өз ұстанымын анықтау қабілетін дамыту болып табылады. Пән әдебиетті ғылыми пән ретінде оқыту әдістемесін, жаңартылған білім беруді, мектептегі әдебиетті зерттеудің белсенді әдістері мен әдістерін, олардың жалпы ерекшеліктерін ескере отырып, көркем шығарманы талдау жолдарын ескере отырып, орыс әдебиетінен қазіргі сабаққа қойылатын негізгі талаптарды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тілдің ішкі жүйесі ретінде морфемика, сөзжасам, морфология және олардың қазіргі кезеңдегі даму тенденциялары туралы білім алушылардың білімдерін қалыптастыру. Пән тиісті грамматикалық құбылыстарды практикалық талдау дағдыларын, форма мен сөзжасам механизмдерін дұрыс түсінуді, синхронды сөзжасам процестерінің мәнін, сөйлеу бөліктерінің мүшесі ретінде сөздердің семантикалық және грамматикалық белгілерін, жалпы білім беретін мектепте «Орыс тілі» пәнін оқыту процесінде алған білімдерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Романтизм және реализм дәуіріндегі Батыс Еуропа әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты романтизм мен реализмнің әдеби бағыттарының қасиеттері мен қағидаттарын білуді жинақтау болып табылады. Курс романтизм мен реализм дәуірінің шығармаларында ұсынылған Батыс Еуропа әдебиетіндегі жетекші екі бағыттың мәнді жағын ашады. Германия, Англия және Францияның түрлі мектептері мен бағыттары жазушыларының көркемдік шығармаларына ерекше мән беріледі, онда 19 ғасырдың алғашқы онжылдықтарының және кейінгі жылдардың романтизмін айқын көрсетті, олар реализм бағытын бекітумен күресумен және бекітумен ерекшеленді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орыс халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда халықтық поэтикалық өнер туындыларының идеялық-эстетикалық және көркемдік мәні туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, пәнді оқу барысында фольклорды теориялық және нақты-тарихи зерттеу дағдылары алынады, фольклор мен әдебиет арасындағы байланыс орнатылады; фольклорлық жанрлардың проблемасы талданады, авторлық әдеби шығармалардағы фольклорлық бейнені, сюжетті немесе поэтикалық техниканы талдау мүмкіндігі қалыптасады, қазіргі мектепте "орыс әдебиеті"пәні бойынша оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әдеби сын тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жазушылық еңбекті түсіну мен бағалаудың заманауи тәсілдерін игеруде жаңашыл шешімдерді іздеу болып табылады. Курс әдеби сынның мәні мен маңызын, оның әдебиеттану ғылымының басқа да негізгі бөлімдерінің арасындағы орнын ашады, орыс әдебиетінің дамуындағы классикалық кезеңдегі, сондай-ақ қазіргі заманғы және жаңа әдебиеттер кезеңіндегі сыншылардың мақалалары мен пікірлерін қарастырады, сондай-ақ түрлі дәуірлер мен бағыттағы көркем шығармаларды зерттеу мен түсіндіруге тарихи-функционалдық және феноменологиялық тәсілді пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Аймақтық әдебиет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жазушының көркем әлеміне аумақтың кеңістіктік және тарихи-қарқынмен ерекшелігінің әсерін зерттеуге бағытталған. Пән әдеби тұрмыс фактілерімен және әдеби орта ерекшеліктерімен, мәдени аумақ феноменімен таныстырып, Шығыс Қазақстан әдеби мәтінінің типологиялық доминанттарын, аймақтық әдебиеттің көркемдік әлемін анықтауға, аймақтық мәтіндердің аймақтық бірегейлігі мен қайталанбас даралығын шығармашылық тұрғыдан модельдеуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орыс әдебиет тілінің тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда орыс әдеби тілінің бастаулары туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс ұлттық және ұлттық кезеңге дейінгі әдеби тілін қалыптастыру ерекшеліктерін ашады, жазба ескерткіштерінің әдеби тілінің кітап-славяндық және халықтық-әдебиеттік түрлерін талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Курс орыс әдеби тілінің даму процесінде кірме сөздердің орнын, оның динамикалық дамуындағы қазіргі орыс тілінің қалыптасу ерекшеліктерін анықтау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шет елде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Тарихи грамматика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың жазбаша мәтінді тарихи талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс вокализм мен консонантизм жүйелерінің, фонетикалық заңдар мен заңдылықтардың, көне орыс тілінің морфологиялық және синтаксистік жүйелерінің қалыптасу ерекшеліктерін ашады; қазіргі орыс тіліндегі көне славян және көне орыс элементтерін талдау қабілеттерін дамытуға бағытталған; жалпы білім беретін мектепте орыс тілін тереңдетіп оқытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Лингвистикалық пропедевтика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жалпы теориялық лингвистика негіздерін, тілдердің шығу тегі, дамуы мен қолданылуының негізгі заңдарын меңгерту болып табылады. Пән жеке лингвистикалық пәндерді оқыту үшін қажетті ұғымдық-терминологиялық базаны қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар тілдердің шығу тегін, өзара әрекеттесуін, тілдің құрылымдық және жүйелік қасиеттерін, оның даму кезеңдері мен жазу принциптерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сөз өнерінің теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әдебиеттанудың құрылымын зерттеу болып табылады. Пәннің мазмұнында әдеби шығарма туралы ілім, шығарманың мазмұны, тақырып, мәселе, идея, шығарманың түрі, сюжет, композиция, пәндік әлем, автордың ұсыну тәсілдері, шығарманың тілі, әдеби үдеріс, әдістер, бағыттар, тектер, жанрлар, көркемдік сәндер, стильдер қарастырылады. Көркем шығарманың тақырыптық-көркемдік, идеялық ерекшеліктеріне талдау жасауды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көне дәуірден 19 ғасырға дейінгі шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты антикалық дәуірден Классицизм дәуіріне дейінгі әдебиеттің бастауларын түсі нуді қалыптастыру болып табылады. Курс Батыс Еуропа әдебиетінде мәдени дәстүрлерді ауыстыруға, дәуірдің мазмұнын көрсететін ерекше жанрлардың, көркемдік тұжырымдамалардың пайда болуына байланысты көркемдік бағыттарды ауыстырудың тарихи және хронологиялық реттілігін, сондай-ақ кейінгі дәуірлердің ізгіліктері мен ағартушыларының эстетикасында көрсетілген идеяларды сыни тұрғыдан түсінуді ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Функционалды стилистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда функционалдық стильдер, стилистикалық норма, тілдік бірліктерді стилистикалық қолдану туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс орыс тілінің стилистикалық ресурстарын, функционалды стильдерді жіктеу принциптерін зерттеуге бағытталған, әр түрлі стильдегі мәтіндерді стилистикалық талдау, бағалау және редакциялау дағдыларын қалыптастыруды, мектепте стилистика мен функционалдық сауаттылық негіздерін оқыту бойынша педагогикалық қызметті ұйымдастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
  • 19-20 ғасырлардағы шетел әдебиеті курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әдеби процестің сызбасын, әдеби бағыттарды дәуірлік ауыстыру ерекшеліктерін зерделеу болып табылады. Курс романтизм мен реализм дәуіріндегі адамның идеяларына қызығушылығын көрсететін өнердегі жетекші екі бағытта ұсынылған 19 ғасырдан бастап шетелдік әдебиетті дамыту тұжырымдамасын ашады. Курс аясында Германия, Англия және Францияның әдеби мектептері мен ағымдары ұсынылған. Курс классикалық әдебиеттің екі ғасырын қамтиды және романтизм ғасырынан реализмге өтудің ерекшеліктерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі орыс тілі синтаксисі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда тіл ғылымының бір саласы ретінде синтаксис туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Курс синтаксистік ойдың даму тенденцияларын тарихи және парадигмалық аспектіде аша отырып, мектеп тәжірибесінде қолданылатын синтаксистік бірліктерді зерттеудің дәстүрлі тәсіліне назар аударады. Курс синтаксистік бірліктерді меңгертудегі құрылымдық, семантикалық, коммуникативтік тәсілдерді, жалпы білім беретін мектепте сабақты әзірлеу мен өткізуде синтаксистік дағдыларды пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Фольклор дискурсы: дәстүрлер мен жаңашылдық
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда фольклорлық дискурстың коммуникативті стратегиялары және фольклордың өмір сүруінің әлеуметтік-мәдени шарттары туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән фольклордың жанрлық ерекшелігін, оның танымдық сипаттамалары мен тұжырымдамаларын зерттейді. Пәнді оқу барысында қазіргі мектептегі "орыс әдебиеті" пәні бойынша жаңартылған білім беру аспектісінде орыс мәдени дәстүрі аясында Көркем шығарманы түсіндіру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жеке лингвистикалық пәндерді оқыту үшін қажетті ұғымдық-терминологиялық базаны қалыптастыру болып табылады. Пән тілдік цикл пәндерін меңгерудің теориялық-әдіснамалық базасы болып табылады және әлем тілдерін жүйелеу қағидаларын, тілдердің шығу тегі мен өзара әрекеттесуін, дамуын, қызметін, тілдің таңбалық, құрылымдық және жүйелік қасиеттерін, ғылымдағы орнын, жазу және оның даму кезеңдерін оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Медиариторика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, әртүрлі жанрдағы медиа мәтіндерді құру. Пән тұжырымдамалықты, тілдік экспрессивтілікті ескере отырып құрылған медиариторикадағы дәлелдеу стратегияларын, болашақ маманға білім беру мазмұнын жаңартуды ескере отырып, ауызша іс-әрекеттің технологиялық жаңа түрлерін игеруге мүмкіндік беретін коммуникативті тактиканы құру үшін қажетті сөйлеу этикеті, риторикалық этика категорияларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ежелгі орыс әдебиеті және орыс классицизмі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты орыс әдебиетінің канондық қасиеттерін, жанрлық жүйенің қалыптасуын түсіну болып табылады. Курс орыс әдебиетінің пайда болуын, жанрлық жүйенің қалыптасу жолдарын, сондай-ақ ежелгі Орыс тарихын бейнелейтін орыс жазба ескерткіштерін игеру арқылы ежелгі адамның дүниетанымын қалыптастыруды, оқиға фактісінің өзін бейнелейтін және кейіннен әдеби-көркемдік мәнге ие болған тізімдер мен басылымдарда авторлар жасаған оқиға хронологиясын ашады. Курстың ерекше бөлігі Кантемирдің сатираларынан Карамзиннің сентименталды повестеріне дейінгі орыс Классицизмінің әдебиетін зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі орыс тілі лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың қазіргі орыс тілінің сөздік құрамы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс тілдік бірліктерді олардың әдеби және әдеби емес сорттары тұрғысынан зерттеуге бағытталған. Лексикология теориясының негізгі бағыттарын қарастыру заманауи ғылыми зерттеулердің нәтижелерін «Орыс тілі» және «Орыс әдебиеті» пәндері бойынша мектеп білімінің жаңартылған мазмұнымен біріктіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жаңартылған білім беру аспектісінде әдебиеттің тарихын одан әрі зерделеу үшін қажетті ұғымдар мен терминдерді қамтитын теориялық білім жүйесін қалыптастыру. Әдеби бағыттағы көркем мәтіндерді тек, жанр және көркем образ деңгейінде талдау тәсілдерін зерттейді, мектепте әдебиетті оқытудың озық тәжірибесімен мәтінді талдау, түсіндіру бойынша теориялық мәліметтерді білуді интеграциялау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты жаңартылған оқыту жүйесін ескере отырып, білім алушылардың Қазіргі жалпы білім беретін мектепте орыс тілін оқыту қабілеті мен дайындығын қалыптастыру болып табылады. Курс коммуникативті-белсенді аспектіде орыс тілін оқытудың ерекшеліктерін, оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен әдістерін, орыс тілін оқыту әдістемесі саласында өзін-өзі тәрбиелеу әдістерін ашады, орыс тілін оқыту процесінде проблемалық педагогикалық жағдайларды шешу қабілеттерін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы білім алушыларда білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, білім алушылармен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орыс классикалық әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда XIX ғасырдың тарихи-әдеби процесінің сипаттамалық ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Курс жазушылар мен ақындар шығармашылығындағы мұрагерлік дәстүр мен жаңашылдықтың ерекшеліктерін ашады, Материалды ұсыну мен зерттеудің хронологиялық, тарихи-мәдени принциптерін XIX ғасырдағы орыс классиктерінің шығармашылығын зерттеудің өмірбаяндық, әдеби-сыни аспектілерімен үйлестіре отырып қалыптастырады, классикалық орыс әдебиетін зерттеу нәтижелерін "орыс әдебиеті"пәні бойынша мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнымен біріктіруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орфографиялық практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазақ (орыс) орфографиясы мен пунктуациясының ұғымдары, қағидаттары мен нормалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән аясында орфографиялық принциптер, жазу ережелері және қазіргі қазақ (орыс) тіліндегі тыныс белгілерін қою, неғұрлым күрделі орфограммалар мен пунктограммалар оқытылады, сауатты жазу және өзін-өзі бақылау дағдылары, оқу тілінде ақаулы мәтіндерді редакциялау дағдылары жетілдіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    филологиялық білім берудің тұжырымдамалық негіздерін, қазақстандық білім беруді дамытудың стратегиялық мақсаттарын тұжырымдау

  • Код ON2

    әдебиеттанудың теориялық негіздерінің сенімді нәтижелерін қазіргі оқу процесіне бейімдей отырып, "Орыс әдебиеті" пәнін оқытудың отандық тәжірибесіне біріктіру

  • Код ON3

    білім алушылардың білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орыс тілінде оқытатын оқу орындарында білім берудің әртүрлі деңгейлерінде "Орыс тілі", "Орыс әдебиеті" пәндері бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асыру.

  • Код ON4

    орыс тілінде оқытпайтын мектептерде оқу процесін ұйымдастырудың регламенттейтін нұсқаулықтарға сәйкес "Орыс тілі", "Орыс әдебиеті" пәндерін оқытуда оқу қызметін жоспарлау

  • Код ON5

    берілген сабақ мақсаттарына, жас ерекшеліктеріне, оқушылардың қажеттіліктеріне сәйкес орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу материалдарын әзірлеу

  • Код ON6

    дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып және эксперименттік қызмет нәтижелерін түсіндіре отырып филологиялық білімнің нақты саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде зерттеу қызметін ұйымдастыру

  • Код ON7

    ғылыми пікірталастарға, хабарламалар мен баяндамаларға қатысу, өз зерттеулерінің материалдарын ауызша, жазбаша және виртуалды ұсыну дағдыларын көрсету

  • Код ON8

    оқушылармен оқу-тәрбие, кәсіптік бағдар беру жұмыстары барысында филологиялық білімді тарату

  • Код ON9

    экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.

  • Код ON10

    ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби міндеттерді шешу қабілетін көрсету.

  • Код ON11

    орыс тілінің орфографиялық, пунктуациялық нормаларына, жанрлық және стиль талаптарына сәйкес әр түрлі мәтіндер жасау

  • Код ON12

    тіл білімінің теориялық негіздерінің сенімді нәтижелерін қазіргі оқу процесіне бейімдей отырып, "Орыс тілі" пәнін оқытудың отандық тәжірибесіне біріктіру

6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиетінің оқытушылары
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01702 Орыс тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top