Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Психология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Заң психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-құқықтық реттелетін қатынастар саласында пайда болатын және қолданылатын психикалық құбылыстарды, процестер мен механизмдерді зерттеу. Пән құқықтық қатынастар саласындағы психологиялық білімді зерделеуге, қылмыскердің жеке басын және құқық қорғау қызметінің негізгі заңдылықтарын (тергеуші, прокурор, қорғаушы, сот) зерттеуге, құқық қорғау органдары қызметкерлерінің кәсіби шеберлігін жетілдіруге, кәсіптік бағдар беру, кәсіптік іріктеу, кандидаттарға кәсіптік кеңес беру бойынша бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты нәсілдік, таптық, діни, мәдени және басқа да белгілері бойынша бөлінген әртүрлі әлеуметтік топтардың психологиялық ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Бұл психиканың жұмыс істеуінің айрықша ерекшеліктерін, мінез-құлық үлгілерін, осы топтардың психикалық белсенділігінің ерекшеліктері мен стереотиптерін түсініп, осы заңдылықтарды кәсіби қызметте және оқиғаларды болжау кезінде ескеру және қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ұйымдастырудағы оқыту және консалтинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-әртүрлі деңгейдегі басшыларға және жалпы ұйымдарға кеңес беруді және қызметкерлерді психологиялық оқыту әдісі ретінде тренингті қолдану туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Консалтингті ұйымдастырудың функциялары мен моделі, консультантты кәсіби даярлауға қойылатын талаптар, консалтингтік қызметтерге сұранысты қалыптастыру жағдайлары, басқарушылық консалтингтік жобалардың түрлері, ұйымның сұранысы негізінде бизнес-тренингтерді жоспарлау және өткізу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономикалық психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономикалық ортадағы жеке және топтық қасиеттердің көріну заңдылықтары мен ерекшеліктерін және олардың экономикалық мінез құлыққа әсерін зерттеу. Пән экономикалық психологияда зерттеу жүргізудің әдіснамалық принциптерін, экономикалық мінез-құлық психологиясын, тұтыну психологиясын, заттар әлемінің терапевтік функцияларын ашады. Тұтынушыларды таңдау факторлары. Кедейлік пен байлық психологиясы. Ақша психологиясы. Ақшалай тұлға түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өзгерістер менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ұйымның даму заңдылықтары және ұйымдастырушылық өзгерістерді жүргізудің негізгі тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады; Пән ұйымның даму заңдылықтарын, бизнес-процестер мен бизнес-процестердің реинжинирингін жүргізу кезеңдері, инновациялық қарсылықтарды жеңу жолдары негізінде басқарудың негізгі ережелерін, сонымен қатар ұйымдастырушылық талдау дағдыларын қалыптастыруды, психологиялық білімді ескере отырып, компанияны басқаруды қайта құрылымдауға дайындықты зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Заң психологы тәжірибесіндегі психотехнологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-заң психологының тәжірибесінде жеке тұлға мен топтың процестері мен күйлерін басқарудың психологиялық техникаларын қолданудың мақсаттары, міндеттері, ережелері, принциптері мен механизмдері туралы кәсіби білім жүйесін қалыптастыру. Пән белгілі бір әлеуметтік әсер ету мақсатында психологиялық мәселелерді шешуге, адамға психологиялық әсер ету әдісін құрайтын әртүрлі нақты тәсілдерді таңдауға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Коучинг технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-коучингтің теориялық негіздерін қалыптастыру және кәсіби психологтың практикалық қызметінің әртүрлі салаларында коучинг әдістері мен технологияларын қолдану. Пәнді игеру барысында коучтің тұлғасы және клиенттің жеке басы категориялары қарастырылады. ұйымдастырушылық-мәдени орта, коучинг технологиясы, жеке коучинг кезеңдері, коучинг сессиясының алгоритмі, коучингтегі триангуляция, клиенттің қарсылығымен жұмыс, коучингті бизнес ортада қолдану критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалы отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-отбасылық тәрбиенің психологиялық негіздері, отбасылық тәрбиенің теориялық модельдері мен стильдері, отбасының тәрбиедегі рөлі, мүмкіндігі шектеулі баланы бейімдеу және мүмкіндігі шектеулі баласы бар отбасына психологиялық қолдау көрсету жұмысын ұйымдастыру туралы идеяларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата аналарымен жұмыс нысандары туралы түсініктер қалыптастырылады

    Оқу жылы - 1
  • Өзгерістерді басқару (озық курс)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты өзгерістерді басқару мазмұны туралы түсінік қалыптастыру, бизнесті жоспарлау мен талдаудың негізгі ұғымдарымен, принциптерімен, әдіснамасымен, әдістемелерімен таныстыру, сыртқы және ішкі факторлардың өзгеруі жағдайында өмірлік циклдің әртүрлі кезеңдерінде кәсіпорынды басқару саласындағы практикалық дағдылар мен қолданбалы дағдыларды ұйымдастырушылық даму мен жобалау бойынша қажетті теориялық білімдер және өмірлік циклдің қолданыстағы теориялары туралы жүйелік ойларды қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Соттық-психологиялық сараптама
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің сот-психологиялық сараптаманың ұйымдастырушылық-құқықтық және этикалық негіздерінің маңызды мәселелерін игеруі, сот психологиясы туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру, студенттердің сот-психологиялық сараптаманың негізгі түрлері және оны қолдану саласы туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән сот-психологиялық сараптама, психологтың сараптамалық қызметі,сот-психологиялық сараптама түрлері, сараптамалық зерттеуді дайындау технологиясы,сот-психологиялық сараптаманың әдіснамалық мәселелері туралы ережелерді зерттеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-этносаралық өзара іс-әрекет процесінің психологиялық аспектілерін зерттеу. Этнопсихологияның теориялық-әдіснамалық негіздері, қазіргі этнопсихологияның негізгі тұжырымдамалары, этностардың өзара іс-әрекетінің қолданбалы мәселелері, этнос, ұлт, халық, этникалық бірегейлік, этноцентризм, этникалық мінез-құлық модельдері, этникалық стереотиптер, этникалық қақтығыстар проблемаларының психологиялық аспектілері, ортаға бейімделу және бейімсіздік сияқты категориялардың мазмұнын тұжырымдамалық талдау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты кеңес беру процесінің теориялық негіздерін және кәсіби қызметте кеңес беру бағдарламаларын қолдану мүмкіндіктерін, сондай-ақ "психолог - кеңесші – клиент" диадасындағы немесе "тапсырыс беруші-психолог - кеңесші-клиент" триадасындағы өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерттеу болып табылады. Байланыс орнату, сұранысты қалыптастыру, мәселені қайта құру, байланысты аяқтау, гипотезалар мен араласу стратегиялары сияқты кәсіби кеңесшінің дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты кадрлық персонал бойынша басқарушылық шешімдерді дайындау мен іске асырудың белгілі бір практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Ұйымның кадрлық әлеуетін, ұйымның кадрлық стратегиясын талдауы қарастырылады, командалық менеджмент, корпоративтік мәдениет персоналды басқару технологиялары, кадр саясаты, персоналдың жұмысқа қабілеттілігін қолдау әдістері, ұйымның кадрлық стратегиясының адами капиталды дамыту доктринасының талаптарына сәйкестігі тұрғысынан тиімділік еритерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби даму психологиясы
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты-кәсіби қызмет процесінде функцияларды орындауға мамандарды даярлау процесі ретінде тұлғаның кәсіби даму заңдылықтары туралы көз қарастарды қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіптік оқыту мен білім берудің, тәрбие мен дамудың психологиялық заңдылықтарын, кәсіптендіру субъектілерінің жас ерекшеліктерін, кәсіптік өзін-өзі анықтау мен бағдарлау ерекшеліктерін, кадрларды кәсіби іріктеуді, кәсіптік бейімделуді және тұлғаның деструкцияларын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Криминалды психологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-қылмыстық психология саласындағы психологиялық білім жүйесін, осы саладағы іргелі концепциялар мен негізгі заңдылықтарды зерттеу. Пән қылмыскер тұлғасының психологиясының ерекшеліктері туралы ғылыми ережелерді, қылмыскерлердің типологиясын, ұйымдасқан қылмыстық топты, кәмелетке толмаған қылмыскерлердің заңсыз мінез-құлқының ерекшеліктерін, сонымен қатар қылмыспен күресі әдістерін, қылмыстық мінез-құлықтың алдын алу және түзету шараларын қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты адамның онтогенез процесіндегі психикалық дамуының мәселелеріне қатысты негізгі ұғымдарды, теориялық көзқарастарды жүйелі түрде түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Бала мен ересек адамның психикасының қалыптасуы мен дамуының шарттары, қозғаушы күштері мен кезеңдері, оның тұлға және өз өмірінің субъектісі ретіндегі белсенділігі мен қалыптасуы, осы процестің қалыпты және қалыптан тыс жүруінің мүмкін себептері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Нейропсихология негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-психикалық процестердің миды ұйымдастыруы туралы ғылыми идеялар жүйесін қалыптастыру, ақаудың құрылымын талдау және мидың,оның бөлімдерінің функционалдық жағдайын түзету, белгілі бір патологиялардың нейропсихологиялық механизмдерін, олардың ми локализациясын зерттеу; нейропсихологиялық әдістерге негізделген түзету жұмыстарын жобалау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Заңға қайшы келетін кәмелетке толмағандардың психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: заңға қайшы келетін балалар және қалпына келтіру сот төрелігі мен балаларды әлеуметтік-психологиялық оңалтудың ең тиімді тәжірибелері туралы психологиялық түсінік қалыптастыру. Кәмелетке толмағандар үшін оңалту бағдарламаларын негіздеу мақсатында халықаралық ықпалдар мен стандарттар, ұлттық заңнамалар қарастырылады. Заңға қайшы келетін балалардың әрбір санаты үшін қалпына келтіру бағдарламаларын жобалау және іске асыру қарастырылады.Сүйемелдеу, диагностика, кеңес беру дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тәуелділік психологиясы
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты психологияның негізгі ережелері мен әдістерін, олардың клиникалық психология міндеттеріне қосымшасында тәуелділікті зерттеуге бағытталған; тәуелді мінез-құлық психологиясының әдіснамалық негіздері мен теориялық мәселелерін,тәуелділікті психологиялық диагностикалау әдістерін,психологиялық кеңес беру мен психотерапияның ерекшеліктерін зерттеу, тәуелді жеткіншектер мен балаларға психологиялық көмек көрсетуде психологиялық дайындықты қалыптастыру, тәуелді және тәуелді емес адамдармен жұмыстың негізгі психотехникалық тәсілдерімен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Маркетингтік коммуникациялардың психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - маркетингтік коммуникациялық саясатты ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру және кәсіпорынның коммуникациялық стратегиясының тиімділігін бағалаудың нәтижесі. Пән маркетингтік коммуникацияның мақсатын, міндеттерін, функцияларын, принциптерін, модельдерін, элементтерін, маркетингтік коммуникациялардың элементтерін және қоғаммен байланысты орнату рөлін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тренингтік және топтық жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-психологиялық жұмыстың интерактивті түрі ретінде тренингті ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы жүйелі көзқарастарды қалыптастыру болып табылады. Топтық жұмыс формаларының негізгі теориялық бағыттары, сонымен қатар ұйымның әдістемелік аспектілері, атап айтқанда тренингтің кезеңдері, формалары мен принциптері, кері байланыс ережелері, тренинг тобын құру, дайындау, басқару ерекшеліктері, тренердің функциялары және тренингке қатысушылардың тұлғалық динамикасы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Виктимология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қылмыстың алдын алуға виктимологиялық ықпалды заманауи ғылыми түсіну туралы теориялық білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Қылмыс жасау механизміндегі виктимогендік және антивиктимогендік детерминанттар туралы теориялардың негізгі ережелері, типтік құрбандардың жіктелуі, қылмыс құрбандарының криминологиялық сипаттамаларының ерекшеліктері және олардың қылмыскерлермен қарым-қатынасы, құқық қорғау органдарының алдын алу-профилактикалық іс-әрекетінің заманауи ықпалдары қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сексология және сексопатология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-сексология негіздері туралы білімді қалыптастыру және адамның құбылысын жан-жақты кешенді түрде биологиялық объект және оның жыныстық қатынасының көрінісі арқылы психоәлеуметтік субъект ретінде түсіну. Жыныс, гендер, сексуалдылық категориялары қарастырылады. Сонымен қатар жыныс мүшелерінің физиологиясы, сексуалды мінез-құлықының әлеуметтік және психологиялық компоненттері, ерлер мен әйелдердегі жыныстық бұзылулары, ерлі-зайыптылардың жыныстық дисгармониясы, сексуалды перверсиялары, парафилиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-психология пәні, оның ғылым жүйесіндегі орны, сонымен қатар негізгі психологиялық құбылыстар туралы идеяларды қалыптастыру. Ғылыми және күнделікті психологиялық білім, адам туралы ғылымдар жүйесіндегі психологияның анықтамасы, дамудың қазіргі кезеңіндегі психологияның құрылымы мен салалары, психиканың эволюциясы, әртүрлі бағыттағы психологтардың қызметіне тән ерекшеліктері, психологтарды дайындау кезеңдері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көшбасшылық және басшылықты жасау психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты көшбасшылық ғылымының іргелі зерттеулері, қолданбалы әзірлемелері мен тәжірибесі саласындағы кәсіби құзыреттіліктер жүйесін қалыптастыру, білім алушыларды көшбасшылықты қалыптастыру механизмдерімен таныстыру болып табылады. Бұл пән аясында табысты басқару мен көшбасшылықтың аспектілері және механизмдері зерттеледі. Бұл академиялық ғылымды зерттеудің маңыздылығы зерттелетін мәселенің қолданбалы сипатында, көшбасшылықтың әртүрлі формаларында, оның ішінде саяси көшбасшылықтың негізгі элементтерін меңгеруде және оның қалыптасуындағы психологиялық стилінде (жеке дара психология, шағын және үлкен топтар, бұқаралық психология арқылы) болып келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Пенитенциарлық психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қылмыстық атқару жүйесінің жазаның орындалуын қамтамасыз ету, сотталғандарды түзету және олардың қылмыс жасауының алдын алу жөніндегі қызметін жүзеге асыру кезінде қажетті психологиялық білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән жазаны орындайтын органдар қызметінің психологиясын, жаза феноменін, сотталғандардың жеке тұлғасы мен ортасының ерекшеліктерін, сотталғандарды бейімдеу және қайта әлеуметтендіру проблемаларын, пенитенциарлық мекеме қызметкерлерінің іс-әрекет ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Менеджмент психологиясы негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен көп қырлы мазмұны туралы құрылымдық идеяның негіздерін қалыптастыру. Басқарудың теориялық және әдіснамалық теорияларының негіздері, басқарудың субъектісі ретінде бағыныштының және басшының жеке басын талдау, қызметкерлерді ынталандырудың теориялық және қолданбалы аспектілері, басқару стильдері, басқару тиімділігінің факторлары, басқару шешімдерін әзірлеудің тиімді технологиялары, басқару және көшбасшылық әдістерін оңтайландыру қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жүйке қызметі психофизиологиясы
    Несиелер: 6

    Пән адамның жоғары жүйке қызметінің ерекшеліктерін, сенсорлық жүйелердің физиологиясын, мидың функционалдық ұйымдастырылуын, рефлекторлық қызметтің заңдылықтарын,ұйқы және сергектік кезінде функционалдық жағдайының нейрофизиологиялық негіздерін, зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тұлға теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі психологияның теориялық және практикалық саласы ретінде тұлға психологиясы туралы ойларды қалыптастыру, тұлға психологиясының әдіснамалық негіздерін, классикалық психология бағыттарын зерттеу, индивид, тұлға, жеке даралық кезеңдерімен таныстыру, тұлға дамуындағы адамның жеке дара дамуы қасиеттерінің рөлін көрсету, тұлғаның негізгі теорияларын зерттеу,тұлғаның негізгі тұжырымдарын тәжірибеде қолдана алуды көрстеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • ОЖЖ анатомиясы және ЖЖК физиологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мидың функционалдық ұйымдастырылуын, рефлекторлық қызметтің заңдылықтарын, ес және оқытудың нейрофизиологиялық негіздерін, жоғары жүйке жүйесінің жеке ерекшеліктерін, адамның жоғары жүйке қызметінің ерекшеліктерін, функционалдық жағдайын зерттеу, зерттеулерді дамытуға, қолданыстағы әдістерді, әдістер мен модельдерді тексеруге және бағалауға мүмкіндік беретін қолданбалы анатомия саласындағы білімді игеру, ОЖЖ іргелі және қолданбалы анатомиясын дамыту мүмкіндігін анықтау аймағындағы білімдерді игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Медициналық психология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-психикалық денсаулық пен психикалық патологияның заманауи ықпалдарын зерттеу. Психикалық және соматикалық аурулардың этиопатогенезінің психологиялық факторлары, психикалық денсаулық проблемаларын диагностикалаудың, түзетудің және алдын алудың заманауи технологиялары, клиникалық-психодиагностикалық зерттеу әдістері; ауру жағдайындағы психологиялық қызметтің клиникалық маңызды ерекшеліктері; диагностикалық және емдеу процесінің психологиялық сипаттамалары, медицинадағы өзара әрекеттесудің клиникалық маңызды аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Іскерлік қарым-қатынастың психотехнологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-әртүрлі жүйелердегі тиімді өзара әрекеттесуге бағытталған әлеуметтік қатынастарда қолданылатын категориялар, принциптер мен модельдер жүйесі ретінде психотехнологиялар туралы көз қарастарды қалыптастыру. Қарым-қатынас механизмдері, серіктестердің психотиптері,қарым-қатынастағы өзара түсіністік кедергілері, серіктестің мақсатты әсер етуінің нақты әдістерін, дағдыларын қамтитын қарым-қатынастың тиімді психотехнологиялық әдістері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тайм-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты басқару қызметіне әсер ететін уақыт пен уақыт ресурстарын әзірлеу, басқару әдістері туралы теориялық білімді қалыптастыру, сыртқы және ішкі ортада жағдайындағы ұйымдағы уақытты басқару әдістерін, олармен жұмыс істеу тәсілдері, олардың жіктелуі, сонымен қатар оларды қолдану ерекшеліктері, уақытты басқарудың заманауи әдістерін зерттеу, нақты басқару объектісінің ерекшеліктеріне сүйене отырып, басқарушылық шешімдерді дербес әзірлеу және қабылдау, уақытты басқару әдістерін бейімдеу бойынша практикалық дағдылар мен икемділіктерді игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтік ортадағы қақтығыс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- қақтығыс құбылысы, оның пайда болу процесі, ағымы мен әлсіреуі, пайда болу себептері мен шығу және шешу жолдары, жеке адамның да, топтың да, жалпы қоғамның да жағдайына әсері туралы психологиялық білім жүйесін дамыту. Дәріс материалын зерделеу барысында білім алушылар қақтығыстың алдын алу мен реттеудің, олардың ағымын басқарудың заманауи психотехнологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қақтығыстану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қақтығыс туралы психологиялық білім жүйесін және оны реттеу тетіктерін қалыптастыру болып табылады. Қақтығыс құбылысы туралы ұғымдар, оның пайда болу себептері, қақтығыстың эсхоляциясы, шығу және шешу жолдары, тұлғаның, топтың және жалпы қоғамның да жағдайына әсері, қақтығыстың көрінісін анықтау психотехнологиясы, оны модельдеу және дамыту нұсқалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жарақаттан кейінгі стрестік бұзылыстар: теория, психодиагностика, психологиялық көмек
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-психологиялық жарақаттың пайда болуының психологиялық аспектілері және оның салдары туралы идеяларды қалыптастыру, жағымсыз жағдайларды арнайы әдістер мен техникалар көмегімен жеңу дағдыларын қалыптастыру. Жарақаттан кейінгі бұзылыстың пайда болуының теориялық және әдіснамалық негіздері, бұзылыстың дамуының негізгі критерийлері, әртүрлі жас топтарындағы психологиялық жарақат тәжірибесінің жеке психологиялық салдары,жарақаттан кейінгі стресстік бұзылыстың ұзақ мерзімді салдарын жеңуге психологиялық көмек қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты адам психикасы қалыптасуының негізін процестер, күйлер мен қасиеттер, тұлға, мотивация және іс-әрекет сияқты категориялар арқылы зерттеу болып табылады. Психика ғылымдарының өзара байланыстары жүйесі, филогенездегі психиканың пайда болуы және онтогенездегі қалыптасуы туралы тұжырымдамасы, адамның практикалық іс-әрекетінде психологияның дәстүрлі әдістерін қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Күнделікті өмірде психиканың жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Эксперименталды психология және психодиагностика
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты психологиядағы эксперименталды әдістің даму тарихын, психологиялық эксперименттің теориялық және практикалық негіздерін, оны ұйымдастыру және жүргізу, психологиялық экспериментті жоспарлау ерекшеліктерін зерттеу, диагностикалық зерттеудің психологиялық эксперимент бағдарламасының әдіснамалық негіздеу және әдістемелік материалды меңгерудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларды психологиялық зерттеу әдістерін объективті және кәсіби түрде таңдап, практикада қолдана алатын дербес зерттеушілер ретінде даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әлеуметтік-психологиялық білімдердің қалыптасу және даму тарихын, әлеуметтік психологияның әдістері мен әдіснамасын, әлеуметтік тұлғааралық өзара әрекеттесу және қарым-қатынас психологиясын, әлеуметтік психологиядағы топтардың мәселелерін зерттеу, әлеуметтік психология пәні, оның компоненттері, жеке тұлғаның және әртүрлі топтардың әлеуметтік мінез-құлқының құбылыстары мен заңдылықтары туралы ойларды, әртүрлі жағдайларды, құбылыстарды, әсерлер мен феномендерді әлеуметтік-психологиялық талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Стресс психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-белгілі бір психологиялық синдром ретінде стресс туралы жүйелік идеяларды қалыптастыру. Стресс тұжырымдамасының жалпы теориялық ережелері, стресстік жағдайлардың себептері мен белгілері,оның жүру заңдылықтары, физиологиялық механизмдер, стресстің теориялық модельдері, стресстің өткір және созылмалы түрлері, жұмыс қабілеттілігінің төмендеу жағдайын диагностикалау әдістері, өзін-өзі реттеуді түсіну тәсілдері және стресстің алдын алу әдістері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психология тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-психологиялық білімнің пайда болу, даму және қазіргі жағдайының заңдылықтары мен себептерін зерттеу. Психологияның жетекші әлемдік және отандық мектептеріне дейінгі психологиялық идеялардың пайда болуының теориялық негіздері, олардың ізбасарлары, ерекшеліктері, практикада психологиялық ғылымның әдіснамасы мен әдістерін қолданудың практикалық әдістері, артықшылықтары мен кемшіліктері, психологиялық ғылымның белгілі бағыттарын болжау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Психокоррекция негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты диагностика мен коррекцияны жүргізу әдістері мен технологиялардың бірегейлігі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады. Психологиялық коррекцияның теориялық және әдіснамалық негіздері әртүрлі концепцияларға, негізгі ұғымдарға, заңдылықтарға, механизмдерге , принциптерге, ережелерге, психокоррекциядағы негізгі бағыттарға, балалармен және ересектермен жұмыс жасау процесінде жас-психологиялық заңдылықтарды ескере отырып, дизонтогенездің әртүрлі нұсқаларында психологиялық түзетудің ерекшеліктеріне сүйене отырып қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ұйымдастыру диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-заманауи ұйымдардағы персоналды ұйымдастырушылық диагностикалаудың тиімді психологиялық тәсілдерімен таныстыру. Ұйымды зерттеудегі диагноздардың түрлері мен ықпалдары, Ұйымның дамуының күшті және әлсіз жақтарын және оның өмірлік циклдарын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздемесі, инновацияларды енгізу және оларды енгізудегі кедергілерді зерттеу, тұтастай алғанда ұйым қызметінің әлеуметтік-психологиялық аспектісіндегі қайшылықтардың себептерін анықтауы қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Саяси психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ағымдағы саяси оқиғаларды, сонымен қатар оларға әсер ету шарттары мен мүмкіндіктерін құзыретті және барабар психологиялық бағалау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Қазіргі саяси психологияның мәселелері мен теориялық-әдіснамалық ықпалдары, саяси жағдайларды, құбылыстарды, ірі әлеуметтік құрылымдар мен саяси маңызды процестерді ғылыми - дұрыс саяси-психологиялық талдаудың әдіснамалық принциптері, бұқаралық санаға әсер етудің психологиялық әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON2

    кәсіби және өзге де міндеттерді шешуде құқықтық мәдениетті, жоғары саналы тәртіпті, толеранттылық пен парасаттылықты көрсетуде адамның физикалық дамуы мен тіршілік қауіпсіздігі туралы, сонымен қатар экономикалық, экологиялық, құқықтық білімді аңықтап түсіндіреді;

  • Код ON4

    тәжірибеге зерттеу нәтижелерін енгізу және ғылыми мәтінді рәсімдеу үшін эксперименталды көрсеткіштерді интерпритациялау және бағалау, экспериментті жоспарлау және өткізу, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістер және тәсілдерін қолданады;

  • Код ON1

    философиялық және тарихи білімдерге, сонымен қатар тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктері, өзін-өзі жетілдіру, тұлғалық өсу және өзін-өзі тану жолдары туралы білімдерге негізделген жалпы адамзаттық, мәдени және әлеуметтік-жеке құндылықтарды сипаттайды;

  • Код ON3

    эвристикалық ықпалдарды, әдістер мен ғылыми зерттеу логикасын және әртүрлі таңбалық жүйелерді қолдану арқылы әртүрлі күрделіліктегі міндеттерді шешеді;

  • Код ON5

    тұлғаның физиологиялық, жас және әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып, психикалық процестердің негізгі механизмдері мен заңдылықтары, қасиеттері мен күйлері, дамуындағы бұзылуларды анықтау принциптері туралы білімді қолданады;

  • Код ON6

    ұйымдастырушылық-басқарушылық, коррекциялық, диагностикалық-кеңесберушілік қызметте одан әрі пайдалану мақсатында адам мен қоғамның өзара іс-әрекетінің негізгі проблемалары және психологиялық құбылыстар туралы ақпаратты жіктейді;

  • Код ON7

    әртүрлі психологиялық күрделі жағдайларда, соның ішінде стандартты емес жағдайларда баламалы шешімдерді талдайды;

  • Код ON8

    әртүрлі жағдайларда сүйемелдеу субъектісін одан әрі дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасауға бағытталған әртүрлі қызмет түрлерін (оқу-тәрбие, еңбек, басқару, құқық қолдану және т. б.) психологиялық сүйемелдеу процесін ұйымдастырады;

  • Код ON9

    бір немесе клиенттер тобының қызметінің тиімділігін жақсартуға, мақсаттарға қол жеткізуге және мәселелерді шешу кезінде белсенділік үшін жағдай жасайды;

  • Код ON10

    әртүрлі жас, кәсіби, гендерлік топтардың өкілдеріне қатысты диагностикалық - кеңес беру – түзету-дамыту қызметінің технологияларын бағалайды;

  • Код ON11

    танымдық, эмоционалды-ерікті әрекеттерді ынталандыру, жеке тұлғаның әлеуметтік маңызды біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, психикалық және коммуникативтік процестерді дамытудың бағдарламаларын және әдістерін жоспарлайды;

  • Код ON12

    өз пікірінің ұжымның пікірімен сәйкестендіру арқылы бір шешімге келу, адамға құндылық ретінде қарау басқа адамды түсінуге және қабылдауға деген қабілетті білдіреді;

6B03101 Психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03101 Психология
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top