Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Психология в АГЭУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты білім беру, әлеуметтік, медициналық, ұйымдастырушылық және зерттеу салаларында кәсіби міндеттерді тиімді шеше алатын жалпы, жас, әлеуметтік және қолданбалы психология саласында іргелі білімі бар жоғары білікті мамандарды даярлау. Бағдарлама студенттердің ғылыми дүниетанымын, кәсіби құзыреттіліктерін, этикалық қағидаттарын және үздіксіз кәсіби даму мен пәнаралық өзара іс-қимылға дайындығын қалыптастыруға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 263
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар

Пәндер

  • Мамандыққа кіріспе

    Курс психологиялық ғылыммен, оның ерекшеліктерімен, теорияларымен, мәселелерімен және оларды шешу жолдарымен танысуды қамтиды. Психиканың пайда болуы мен эволюциясына, психикалық белсенділіктің заңдылықтары мен механизмдеріне, Жануарлар психикасы мен адам психикасының айырмашылықтарына қатысты психологиялық ғылымның негізгі ұғымдарын игеруге бағытталған. Курстың мақсаты-адам психикасының жалпы психологиялық заңдылықтарын зерттеу. Мамандық туралы жалпы түсінік. Сипаттамалары "мамандық" ұғымы. Кәсібилік ұғымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы психология

    "Жалпы психология" пәні "Психология"бағыты бойынша бакалаврларды даярлау жүйесінде базалық болып табылады. Ол студенттердің психикалық процестердің заңдылықтары, механизмдері мен құрылымдары, жеке басының жай-күйі мен қасиеттері туралы іргелі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс психологияның негізгі бөлімдерін қамтиды, соның ішінде қабылдау, зейін, есте сақтау, ойлау, қиял, эмоция, ерік және мотивация, сонымен қатар тұлғаның психологиялық құрылымы мен психикалық даму кезеңдерін қарастырады. Психиканы зерттеудің ғылыми тәсіліне, психологиялық талдау әдістеріне және эксперименттік психологияның негіздеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік қызметтегі қаржылық сауаттылықты қамтамасыз етудің экономикалық-құқықтық негіздері

    Ұзақ мерзімді перспективада инвестициялау негізі ретінде оң қаржылық нәтижелерге қол жеткізуге байланысты заңнамалық актілермен және нормалармен негізделген қаржылық шешімдерді қабылдау, сондай-ақ қаржы қызметтері саласындағы тұтынушылардың құқықтарын қорғау үшін қаржылық сауаттылықтың экономикалық және құқықтық негіздерін зерделеу мақсаты бар; қаржы ұғымдарының мәнін, қаржылық сауаттылықты, Кредиттеу, сақтандыру, қаржы саласындағы тұрақты басқару мәселелерін зерделеуді қамтиды. қаржылық сауаттылықтың қолайлы деңгейіне қол жеткізу үшін экономикалық-құқықтық қаржы құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дағдарыс жағдайындағы психология

    Пән төтенше дағдарыс жағдайларын бастан өткерген адамдарға психологиялық көмек көрсетудің теориялық, практикалық әдістерін, одан әрі бейімделу үшін осы жағдайларды бастан кешіру нәтижесінде әр түрлі жағдайларда жеке тұлғаның тәжірибесінің ерекшеліктерін қарастырады. Курсты оқу барысында студенттер: психофизикалық тұрақтылықтың ерекшеліктерін және оны сақтау жолдарын түсіндіреді және түсіндіреді; адамның психикалық жағдайын диагностикалау әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Акмеология

    Курсты оқу барысында студенттерге келесі дағдыларды сіңіру: акмеологияның негізгі категорияларын салааралық сипаттағы және білім беру және денсаулық сақтау, әлеуметтік көмек, мемлекеттік басқару, бизнес жүйесіндегі міндеттер кешенін шешуге қатысатын пәнаралық ғылыми бағыт ретінде түсіндіру; ересек адамның дамуындағы жетілу мен дағдарыстардың феноменологиясын сипаттау; жеке психикалық функциялардың дамуының жас аспектілерін, ересек адамның жеке басын салыстыру жалпы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психология тарихы

    Психологияның категориялық аппаратымен таныстырады. Қазіргі психологияның әдіснамалық негіздерін талдайды, қажетті негізгі білімді игеруді қамтамасыз етеді. Негізгі психологиялық теориялармен, тұжырымдамалармен және зерттеулермен таныстырады. Студенттердің психология саласындағы білімдерін кеңейтуге және тереңдетуге ықпал етеді. Психология тарихын, оның категорияларын, принциптерін, әдіснамасын өзгерту процесін зерттеу тек ғылыми-теориялық маңыздылыққа ғана емес, сонымен бірге жалпы білім беру мен тәжірибеге де ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психофизиология

    Психофизиологияның пәндері мен міндеттерін зерттейді. Психофизиологиялық зерттеудің негізгі әдістері. Функционалдық күйлердің психофизиологиясы. Эмоциялар мен қажеттіліктер психофизиологиясы. Сөйлеу процестерінің психофизиологиясы. Ойлау психофизиологиялық процесс ретінде. Функционалдық күйлердің психофизиологиялық диагностикасының негізгі әдістері. Бұл субъективті құбылыстардың физиологиялық механизмдерін, жеке айырмашылықтарды зерттейтін ғылым. Психофизиологияның негізгі міндеті ретінде жүйелік, синаптикалық және молекулалық деңгейлердегі психикалық процестердің физиологиялық механизмдерін зерттеу. Қабылдау психофизиологиясы. Зейіннің психофизиологиясы. Есте сақтау психофизиологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Суицидтік мінез-құлықтың психологиялық аспектілері

    Бұл пән балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқын, олардың алдын алу бойынша ұсыныстарды, суицидтік мінез-құлықтың себептерін, балалар мен жасөспірімдердегі суицидтік мінез-құлықтың ерекшеліктерін, білім алушылардың стресске төзімділігін қалыптастыруды, суицидтік мінез-құлықтың мақсатын, суицидтік мінез-құлықты көрсетуге ынталандыруды, суицидтік эмоцияны, суицидтің психологиялық портретін қарастырады: төмен, өзін-өзі бағалауы және жоғары қажеттілігі бар сезімтал, эмпатикалық адам. өзін-өзі жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еңбек психологиясы

    Кәсіби қызмет түрлерінің тұтас психологиялық системологиясын, профессиографиясын қалыптастырады. Студенттерде еңбек субъектісі ретінде адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетін зерттеуге, диагностикалауға, түзетуге, реттеуге қатысатын психологтың Әлеуметтік және кәсіби функциялары, міндеттері, құралдары, іс-әрекеттері мен мақсаттары туралы түсініктер мен түсініктер қалыптастырады. Кәсіптік бағдар беру және кәсіптік кеңес беру жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Еңбек қызметінің әртүрлі түрлерінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын және адамның еңбекке қатынасын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кросс- мәдени психологиясы

    Салыстырмалы мәдени салыстырудағы психологиялық құбылыстарды тікелей зерттейтін пәндердің бірі. Психологиядағы мәдениетаралық зерттеу әртүрлі мінез-құлықтың себептері мен жағдайларын анықтау мақсатында әртүрлі мәдени ортадағы психологиялық айнымалыларды дәл және жүйелі салыстыру болып табылады. Мәдениет ұғымының шекараларын, мәдениетаралық психологияның анықтамасын, мәдениетаралық зерттеулердің мақсаттары мен артықшылықтарын анықтаңыз. Мәдени және биологиялық трансмиссия.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    Курс этнопсихологияның жүйелі курсын ұсынады. Онда этнографиялық тәсілдерді біріктіруге, этнографияны дамытуға, қарым-қатынас пен мәдениет саласындағы әлеуметтік мінез-құлықты реттеуге күш салынды. Ұзақ мерзімді салдарларды ескере отырып, этникалық бірегейліктің әлеуметтік-психологиялық аспектілері, этносаралық қарым-қатынастар, бимәдени ортаға бейімделу, әлеуметтік жағдайлар психологиясы мен олардың өзара әрекеттесуінің этникалық талдауы жан-жақты талданады; қолданбалы зерттеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психодиагностика және эксперименттік психология бойынша практикум

    Пән студенттерде психодиагностика әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға және психикалық процестер мен жағдайларды эксперименттік зерттеуге бағытталған. Курс аясында студенттер психологиялық эксперимент құру принциптерін меңгереді, диагностикалық қызметтің әдіснамалық негіздерін үйренеді және ғылыми және практикалық психологияда қолданылатын негізгі психодиагностикалық әдістерді меңгереді. Психодиагностикалық құралдардың стандарттау мәселелеріне, жарамдылығы мен сенімділігіне, сондай-ақ диагностиканың этикалық аспектілеріне ерекше назар аударылады. Студенттер алынған нәтижелерді ғылыми және қолданбалы түрде өңдеуді, түсіндіруді және ұсынуды үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология

    Психологиялық зерттеуді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын дамытуға, үнемділік пен орындылық қағидаттарына сәйкес диагностикалық әдістерді таңдауға, диагностика мәселелерін шешу саласындағы құзыреттерді дамытуға бағытталған. Студенттерде адам психикасының дамуының психологиялық заңдылықтарын зерттеудің эксперименттік әдістері туралы идеяларды, сондай-ақ адамның жеке дамуын зерттеу мен бағалауды тиімді ұйымдастырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі

    Оқыту курсы студенттердің лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруды, зерттелетін тіл елдерінің мәдениетіне қосылуды, шет тілінде кәсіби сөйлеу дағдыларын игеруді, мамандық бойынша мәтіндерді аудару дағдыларын дамытуды қамтиды. Грамматикаға, оқу әдістемесіне және жазбаша жұмысқа дайындалуға шолу, эссе жазу, тыңдау және сөйлеу әдістері. Құзыреттілік студенттердің коммуникативті және кәсіби қызметте қолдану білімі мен дағдыларын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі тұлға теориялары

    Пән студенттерді тұлға теориясының түрлерімен таныстырады. Тұлғаның құрылымдық теориясы. Психологиядағы тұлға туралы алғашқы идеялар, тұлға психологиясындағы классикалық кезеңнің жалпы сипаттамасы. П. Жане Теориясы. З. Фрейд: а. Адлердің тұлға теориялары, к. Юнг. Г.Олпорт, к. Хорни, Э. Эриксон, Э. Фромм, к. Роджерс, А. Маслоу, Дж.Келли, В. Франкла. Тұлға психологиясындағы постклассикалық кезеңнің жалпы сипаттамасы. Орыс, кеңестік және посткеңестік тұлға психологиясының жалпы сипаттамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлға психологиясы

    Бұл пән жеке тұлға психологиясы туралы білімді қалыптастырады, жеке тұлғаның қалыптасуы мен психикасының, санасының, өзіндік санасының және белсенділігінің дамуы арасындағы байланысты дәлелдейді. Бұл курсты оқу нәтижесінде студенттер тұлғаның құрылымы және оның өмірлік динамикасы туралы, тұлға психологиясының классикалық және заманауи тәсілдерінің барлық түрлері туралы білім алады. Кейіпкерлер құрылымы. Негізгі қасиеттер. Кейіпкерлер құрылымы. Адамның жеке қасиеттері. Даралық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Бұл психологияның қоғамдағы және әртүрлі топтардағы адамның мінез-құлқын, оның басқа адамдарды қабылдауын, олармен қарым-қатынасын және оларға әсерін зерттеуге арналған бөлімі. Әлеуметтік психологияның негіздерін білу адамды психологиялық тұрғыдан дұрыс тәрбиелеу және жеке тұлға мен ұжымның өзара әрекеттесуін ұйымдастыру үшін өте маңызды болып көрінеді. Топтық қызмет жүйесіндегі өзара түсіністік және өзара іс-қимыл. Әлеуметтік топ ұғымы, әлеуметтік топтардың жіктелуі; шағын топтардың әлеуметтік-психологиялық ұйымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық тренинг негіздері

    Пән тренингтің мәнін, мақсатты бағдарларын, ерекшеліктерін қарастырады. Тренингтік қызметтің стратегиялық негіздері. Тренинг дөңгелегі: Т тобы, жаттықтырушы, бағдарлама. Талқылауды ұйымдастыру негіздері. Тренинг құрылымындағы ойын әдістері. Көмекші оқыту әдістері: психогимнастика, проективті сурет және т. б. жаттықтырушының арсеналындағы педагогикалық әдістер. Тренингтің тиімділік шарттары. Практикалық психология әдістері жүйесіндегі Тренинг. Тренинг жұмысының психологиялық ерекшеліктері мен принциптері. Оқыту тобының психологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Курс адам психикасының дамуының жас динамикасын, психикалық процестердің онтогенезін және уақыт өте келе сапалы өзгеретін адамның жеке басының психологиялық қасиеттерін зерттеумен айналысады. Дамуды организмдегі, психикалық процестердегі, жеке қасиеттердегі, әлеуметтік өзара әрекеттесу формаларындағы және басқа да Мінез-құлықтардағы тұрақты және салыстырмалы түрде тұрақты өзгерістер ретінде анықтауға болады. Даму психологиясының әдістері. Жас топтары. Даму факторлары, әр түрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның, сананың және іс-әрекеттің сапалық ерекшелігін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дінтану

    Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлін қалыптастыру, дін ұстанымдары мен тұжырымдамаларының, діни-философиялық ілімдердің ерекшеліктерін ашу, діннің шығу тегі мен эволюциясының мәселелерін, негізгі діни конфессиялардың діни ілімі мен дін тарихы мен ерекшелігін жариялау, қазіргі заманғы әлемдік және дәстүрлі емес діндерді ұйымдастыру, Қазіргі әлемдегі діннің өмір сүруі мен дамуының негізгі тенденциялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Пән білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психо-логопедагогикалық негіздер, ҚР-дағы инклюзивті және интеграцияланған білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеуді қарайды. Пән студенттердің барлық білім алушылар, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін сапалы оқытуға тең қолжетімділікті қамтамасыз етуге бағытталған Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру саласындағы теориялық білімі мен практикалық құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат

    Студенттерді сөйлеу мен жазудың ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру, ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрлары туралы білімдерін жүйелеу, оқу және ғылыми-педагогикалық мәтіндерді құру дағдыларын дамыту. Академиялық ортадағы қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгеру. Оқу мәтіндерін жазу дағдыларын қалыптастыру: рефераттар, эсселер, ғылыми мақалалар, ғылыми баяндамалар, баяндамаларға презентациялар, шолулар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту

    Студенттерде жазбаша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады, ол жазбаша белгілерді, жазбаша сөйлеу шығармасының мазмұны мен формасын меңгеруді қамтиды. Студенттерде қажетті графикалық автоматизмдерді, сөйлеу-ойлау дағдыларын және жазбаша стильге сәйкес ойды тұжырымдау, білім мен ой-өрісті кеңейту, мәдениетті және интеллектуалды дайындықты меңгеру, жазбаша сөйлеу шығармасының мазмұнын құру, тақырыптық мазмұн, сөйлеу стилі және жазбаша мәтіннің графикалық формасы туралы шынайы идеяларды қалыптастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психологияны оқыту әдістемесі

    Пән білімді кеңейтеді студенттерді жалпы білім беретін пән ретінде және психологты даярлау кезінде жоғары психология мектебінде оқыту әдістемесінің теориялық негіздерімен таныстыру; психологиялық пәндерді оқыту сапасын және жалпы психология оқытушысының қызметін әртүрлі салаларда өзін-өзі ұйымдастыру мәдениетін арттыру мақсатында студенттердің психология оқытушысының қызметін кәсіби өзін-өзі тануы мен өзін-өзі ұйымдастыру мәдениетін, психологияны оқыту дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық психология

    Бұл пән медициналық психологияның пәні мен объектісін қарастырады. Медициналық психологияның даму тарихы және қазіргі жағдайы, қазіргі медициналық психологияның негізгі бөлімдері: нейропсихология, патопсихология, психосоматика. Халыққа психиатриялық және наркологиялық көмек көрсету жүйесіндегі психологтар. Балалардың дамуында ауытқулары бар отбасыларға психологиялық көмек. Білім беру жүйесіндегі және халыққа әлеуметтік көмек көрсету жүйесіндегі психологиялық қызмет жұмысындағы клиникалық аспектілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары

    Құқықтық жүйені, заңнама құрылымын; мемлекеттік билік органдарының жүйесі мен олардың өкілеттіктерін; қызметтік этиканың құқықтық аспектілерін; Қазақстан Республикасының конституциялық құрылымының негіздерін, қолданыстағы заңнамасын; қылмыстық, әкімшілік, азаматтық құқық нормаларын; сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимылдың құқықтық тетіктерін; құқықтық мәдениетті, құқықтық сана-сезімді; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін заңдық жауапкершілікті; құқықтық талдау әдістерін, құқықты қолдану тәжірибесін; құқық саласындағы зерттеу әдістерін; сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық саясатты; сыбайлас жемқорлыққа қарсы кешеннің нормативтік-құқықтық базасын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы математикалық әдістер

    Тәжірибелік, ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Бақылау нәтижелерін (психологиялық зерттеулер) жинау, жүйелеу және математикалық өңдеу әдістерімен танысуға арналған. Студенттердің математикалық дайындық деңгейін оның қолданбалы психологиялық бағытын күшейте отырып арттыру, математикалық модельдеудің мәселелері мен әдістерін түсіну, психологиялық зерттеу деректерін талдау мен ұсынудың қолданыстағы статистикалық әдістерін практикалық меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері

    Психология студенттерін заманауи психологиялық кеңес беру мен психологиялық түзетудің теориялық негіздерін білумен қаруландыруды, психологиялық көмек көрсетуге байланысты кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті дағдыларды пысықтауды, сондай-ақ студенттердің психотерапия саласындағы теориялық және әдіснамалық негіздердің білімі мен дағдыларын игеруін және болашақ психологтардың практикалық жұмысында әртүрлі психотерапиялық әдістер мен технологияларды қолдануды қарастырады. Психолог тәжірибесінде психологиялық кеңес беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зерттеулердің негіздері

    Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; Биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі

    Кәсіби сипаттағы ақпарат алу және әңгімелесу қабілеті үшін кәсіби әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызмет саласында ақпарат алуға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгеру. Оқудың жетекші рөлінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық түзету және психотерапия бойынша практикум

    Пән түзету психологиясының пәні мен міндеттерін қарастырады. Психокоррекцияның принциптері, мақсаттары, міндеттері, түрлері. Психокоррекциялық практиканың негізгі бағыттары. Психолог пен психотерапевттің практикалық қызметіндегі психотерапияның негізгі бағыттары мен әдістері. Психологиялық диагноз қою. Қазіргі психологиялық тәжірибеде динамикалық психотерапия технологияларын қолдану. Психотерапияның пайда болу тарихы. Жалпы теориялық және әдістемелік мәселелер. Психотерапия ғылыми пән ретінде. Психотерапияның бағыттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клиникалық психология

    Бұл пән клиникалық диагностикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастырады; алынған мәліметтерді жұмысқа сәйкес түсіндіру; алынған нәтижелер бойынша қорытынды жасау; пәннің концептуалды және идиоматикалық аппаратын сауатты қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. Әр түрлі бұзылулардың психикалық көріністері. Бұзылулардың пайда болуы, ағымы және алдын алудағы психиканың рөлі. Клиникадағы зерттеу принциптері мен әдістерін әзірлеу. Психотерапия, процедураларды енгізу және әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық ағылшын тілі

    Пәннің мазмұны ағылшын тілінде кәсіби терминдерді, грамматикалық құрылымдарды, ғылыми дискурстардың сипаттамаларын білуді пайдалана отырып, шет тілін кәсіби және академиялық мақсаттарда қолдана білу, коммуникативті құзыреттіліктерді қалыптастыруға қатысты мәселелер кешенін қамтиды. Курстың мазмұны студенттердің кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін баяндамалар мен ғылыми жарияланымдарды ұсыну, ғылыми әдебиеттерге шолу жасау, ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдылары мен дағдыларын дамытады. Жоғарыда аталған құзыреттерді қалыптастыру үшін белсенді/интерактивті оқытудың келесі әдістері қолданылады: рөлдік ойындар, ақыл-ой картасы, топтық талқылау, шағын топтарда жұмыс және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стресс және денсаулық психологиясы

    Бұл пән стресс деңгейін бағалауды қарастырады. Психологиялық қорғаныс механизмдері. Стресс жағдайларының динамикасы. Психологиялық стресстің себептері. Қайғы психологиясы. Кәсіптік стресстің сипаттамасы. Стрессті басқару. Денсаулық психологиясының теориялық және әдістемелік негіздері. Денсаулық және өмір салты. денсаулық деңгейлері. Адам денсаулығының факторлары. Психикалық жағдайды оңтайландыру әдістері. Өзін-өзі реттеуге арналған жаттығулар кешендері. Позитивті ойлау. Рационалды психотерапия. Стресспен күресудің модельдері мен механизмдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психотерапия және кеңес беру бойынша практикум

    Психолог пен психотерапевттің практикалық қызметіндегі психотерапияның негізгі бағыттары мен әдістерін қарастырады. Қазіргі психологиялық тәжірибеде динамикалық психотерапия технологияларын қолдану. Когнитивті-мінез-құлық, экзистенциалды-гуманистік бағыт шеңберінде психотерапиялық процесті ұйымдастыру. Отбасылық кеңес беру және отбасылық психотерапия әдістері. Адам өміріндегі дағдарыстар мен қақтығыстар. Ойын терапиясының диагностикалық мүмкіндіктері. Психологиялық кеңес беру және психотерапия саласындағы практикалық мәселелерді шешу дағдыларын қолданыңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері

    Студенттердің субъективті шындықты танудың құрылымы мен тәсілдері туралы неғұрлым толық, жан-жақты идеясын қалыптастыру саласындағы жалпы және арнайы білімді игеруге ықпал етеді. Осы мәселе бойынша білімнің тұтастығы мен жүйелілігі студенттерге кәсібилендіру процесінде ғылымның аналитикалық, теориялық модельдерін оның қолданбалы аспектілерімен неғұрлым ұтымды және дәйекті түрде байланыстыруға мүмкіндік береді. Психодиагностиканың теориялық базасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды психология

    Дифференциалды психофизиологияның пәні мен міндеттерін, дифференциалды психофизиологияның теориялық негіздерін, теория мен практика үшін жеке типологиялық ерекшеліктерді зерттеуді, дифференциалды психофизиологияның әдістерін, мінез-құлық пен қарым-қатынастағы даралық пен тұлғаны, қабілеттерді, темпераментті және көріністің типологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Жүйке жүйесінің қасиеттері, қабілеттері мен дарындылығы, жүйке жүйесінің қасиеттері және олардың көрінуінің типологиялық ерекшеліктері туралы жалпы түсініктер. Адамдар арасындағы айырмашылықтардың пайда болу заңдылықтары мен принциптерін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гендерлік психология

    Пән студенттерді гендерлік психология саласындағы негізгі ұғымдар мен мәселелермен таныстырады; Гендерлік талдау дағдылары әлеуметтік-психологиялық процестер мен құбылыстарды қалыптастырады. Пән гендердің табиғаты және олардың мазмұны туралы әртүрлі көзқарастарды ескереді; гендерлік қабылдауды, гендерлік рөлдерді таңдауды, гендерлік сәйкестікті қалыптастыруды анықтайтын факторлар; гендерлік стереотиптердің ерекшеліктері және олардың сана мен мінез-құлыққа әсері; гендерлік психологиядағы диагностикалық әдістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері

    Пән студенттерде оқытылатын тілдің құрылымы, қызметі және жүйелік ерекшеліктері туралы негізгі лингвистикалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Тіл білімінің негізгі бөлімдері — фонетика, морфология, синтаксис, лексикология және семантика басты назарда. Студенттердің ана тілімен оқытылатын тілді салыстырмалы-типологиялық талдауға, әмбебап және ерекше белгілерді анықтауға, сондай-ақ тілді мәдениетті, ойлауды және әлеуметтік шындықты бейнелейтін жүйе ретінде түсінуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасерекшелік психологиясы

    Ол дамудың жас кезеңдерін, бір жас кезеңінен екінші жас кезеңіне өтудің себептері мен механизмдерін, жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, онтогенездегі психикалық дамудың қарқыны мен бағытын ашады. Ал олардың психикасындағы жасқа байланысты өзгерістер, психикалық дамудың сапалық ерекше кезеңдерін анықтау және олардың жастық шегін анықтау. Даму психологиясының бөлімдері, дамуы, зерттеу әдістері. Адамның даму кезеңі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім алудың бұзылуы(Minor)

    Курс оқу проблемаларының әрқилы түрлерімен, олардың сипаттамаларымен, себептерімен және оқу үрдісіне әсерімен таныстырады. Ол оқытудың когнитивті, нейропсихологиялық және әлеуметтік аспектілеріне, сондай-ақ диагностика мен түзету әдістеріне қатысты негізгі ұғымдарды игеруге бағытталған. Курстың мақсаты –оқудағы қиындықтардың пайда болу заңдылықтарын және оларды қалай жеңуге болатындығын зерттеу. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдаудың жалпы идеясы. "Оқуға қабілетсіздік" ұғымының сипаттамасы. Білім беру ортасын бейімдеу тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Саяси психология

    Саяси психологияның негізгі категорияларымен, мәселелерімен және теориялық-әдіснамалық тәсілдерімен таныстырады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер саяси психологияның ерекшелігін, оның пәнін, әдіснамасын, ғылым жүйесіндегі орнын анықтауға, саяси саладағы тұлғалық фактордың рөлін анықтауға үйренеді. Курс биліктің психологиялық аспектілерін талдайды, кіші және үлкен әлеуметтік топтарда мазмұны, негізгі сипаттамалары, ерекшеліктері мен динамикалық процестері туралы түсініктерді қалыптастырады. Саяси көшбасшылық ұғымының мәнін ашады, оның ерекшеліктерін, типтерін, функцияларын, негізгі тұжырымдамаларын қарастырады, саяси коммуникацияның психологиялық ерекшеліктерін және оның технологиялық аспектілерін баяндайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тренинг жұмысының негіздері және психодиагностика

    Тренингтің мәні, мақсатты бағдарлары, ерекшелігі. Тренингтік қызметтің стратегиялық негіздері. Тренинг дөңгелегі: Т тобы, жаттықтырушы, бағдарлама. Талқылауды ұйымдастыру негіздері. Көмекші оқыту әдістері: психогимнастика, проективті сурет және т. б. жаттықтырушының арсеналындағы педагогикалық әдістер. Тренинг пен психодиагностиканың тиімділігі шарттары. Коммуникативтік тренингті ұйымдастыру және өткізу принциптері. Топтағы қатысушылардың өзара әрекеттесу ережелері. Тренингтегі оқыту принциптері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдағы психологиялық қызмет

    Бұл пән қазіргі ұйымда психологиялық қызметті ұйымдастырудың әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздері туралы түсінік береді; ұйым қызметкерлерінің психопрофилактикасын, психологиялық қолдауын және психикалық және жеке дамуын қолдау дағдыларын қалыптастырады. Психологиялық қызмет — бұл әртүрлі әлеуметтік салаларды психологиялық қамтамасыз ету: денсаулық сақтау, білім беру, өндіріс және басқалар-психологиялық қызметтердің ерекше саласын құру. Психологиялық қызмет жұмысының негізгі бағыттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы білім беруде технологияларды пайдалана отырып оқыту(Minor)

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуда заманауи технологияларды қолдануға арналған. Әртүрлі бұзылулары бар студенттерге білім беру процесін бейімдеу үшін цифрлық құралдарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді және техникалық құралдарды зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты технологияларды оқытудың жеке және топтық формаларына біріктірудің тиімді стратегияларын зерттеу болып табылады. Арнайы білім берудегі цифрлық ресурстар туралы жалпы түсінік. "Білім беру технологиялары" ұғымының сипаттамасы. Технология арқылы бейімделу ұғымы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психодиагностика негіздері

    Курс адам психикасының ерекшеліктері туралы ақпарат жинау технологияларын оқытуға бағытталған. Қазіргі психологиялық диагностика адамның жеке психологиялық және психофизиологиялық ерекшеліктерін анықтау және зерттеу әдістерін дамытатын психологиялық пән ретінде анықталады, сонымен қатар әртүрлі психологиялық әдістердің көмегімен алынған нәтижелер негізінде зерттелушінің психологиялық портретін жасауға үйретеді. Диагностикалық деңгейлер. Психологиялық болжам. Әдістеме, тест ұғымы. Әдістер мен тесттердің функциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психотерапия негіздері

    Пән психотерапияның жалпы ұғымдарын қарастырады, негізгі категориялық; теориялық және әдіснамалық. Жеке және топтық арт-терапевтік жұмыстың жалпы сипаттамасы, сондай-ақ студенттердің психотерапия және болашақ психологтардың практикалық жұмысы саласындағы теориялық және әдіснамалық негіздердің білімі мен дағдыларын игеруі көркем-психотерапиялық әділет пен технологияны қолданды. Психотерапия психолог қызметінің бағыттарының бірі ретінде. Сіз болашақ мамандардың психотерапиялық қорғанысын орната аласыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аутизм спектрінің бұзылуы(Minor)

    Курс аутизм спектрінің бұзылуы (ASD) бар балалардың даму, мінез-құлық және оқу ерекшеліктерімен танысуды қамтиды. Диагностикалық критерийлерді, педагогикалық қолдау және әлеуметтік бейімделу әдістерін игеруге бағытталған. Курстың мақсаты – білім беру ортасында АСБ бар балаларды сүйемелдеудің заманауи тәсілдерін зерттеу. Аутизм спектрінің бұзылуы туралы жалпы түсінік. "АСБ" ұғымының сипаттамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеке білім беру және өтпелі жоспарларды дайындау(Minor)

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін жеке білім беру бағдарламаларын (АҚИҰ) және өтпелі жоспарларды әзірлеу қағидаттарымен танысуды көздейді. Жаңа білім деңгейіне немесе кәсіби ортаға көшу процесінде оқу үрдісін бейімдеу және білім алушыларды сүйемелдеу әдістерін игеруге бағытталған. Курстың мақсаты – тиімді білім беру бағыттарын құру тәсілдерін зерттеу. Жеке білім беруді жоспарлау туралы жалпы түсінік. "Жеке білім беру бағыты" ұғымының сипаттамасы. Өтпелі кезең ұғымы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арттерапия негіздері

    Пән арт-терапияның жалпы көрінісін; негізгі категорияларды; теориялық және әдіснамалық негіздерді; арт-терапевтік жұмыс формаларының жалпы сипаттамасын қарастырады. Арт-терапияның пайда болу тарихы. Жеке және топтық арт-терапевтік жұмыстың жалпы сипаттамасы. Халықтың әртүрлі топтарымен жұмыста қолдану ерекшеліктері және арт-терапевтік әдістер. Арт-терапиядағы түсіндіру мәселесі. Түс, сан және пішін психологиясы. Арт-терапиядағы интегративті тәсіл. Психотерапия модельдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Медиация негіздері

    Пән студенттердің жанжалдарды баламалы шешудің заманауи тәсілдерінің бірі ретінде медиация теориясы мен практикасы туралы негізгі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде медиацияның принциптері, кезеңдері мен технологиялары, медиативтік қызметтің құқықтық және этикалық негіздері, сондай-ақ тұлғааралық және әлеуметтік жанжалдың ерекшеліктері қарастырылады. Студенттер медиатордың негізгі рөлдерімен танысады, тиімді қарым-қатынас, белсенді тыңдау, бейтарап медиация әдістерін үйренеді, жанжалды жағдайларды талдауға және барлық тараптардың мүдделерін ескере отырып, оларды сындарлы шешу стратегияларын қалыптастыруға үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конфликтология негіздері

    Жанжалдар мен қақтығыстардың пайда болуының жалпы заңдылықтарымен, жанжалдардың даму динамикасы мен формаларымен, жанжалдардың алдын алу, шешу және басқару әдістерімен таныстырады. Жанжалдың жалпы теориясы. Әлеуметтік өзара әрекеттесудің әртүрлі салаларындағы қақтығыстар. Тұлғаішілік қақтығыстар. Тұлғааралық және топтық қақтығыстар. Жанжалдарды зерттеу және диагностикалау әдістері. Қоғам өміріндегі әлеуметтік қақтығыстың мәні; Қазіргі қоғамдағы қақтығыстарды басқарудың негізгі тетіктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім берудегі бағалау(Minor)

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктері мен қажеттіліктерін бағалаудың қағидалары мен әдістерін зерттеуге арналған. Даму кемістігі бар балаларға бейімделген әртүрлі диагностикалық құралдармен, сондай-ақ арнайы білім берудегі формативті және жиынтық бағалау қағидаларымен танысу. Курстың мақсаты – Арнайы білім беру ортасында объективті бағалау әдістерін зерттеу. Бағалау процедуралары туралы жалпы түсінік. "Білім беруді бағалау" ұғымының сипаттамасы. Жеке көзқарас ұғымы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдау(Minor)

    Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың тілдік және коммуникативтік дағдыларын дамыту мен түзетудің тиімді тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Сөйлеу бұзылыстарын диагностикалаудың негізгі әдістерімен, сөйлеу мен қарым-қатынасты ынталандыру стратегияларымен, сондай-ақ сөздік қорын қалыптастыру және кеңейту құралдарымен танысу. Курстың мақсаты –білім беру және әлеуметтік контексте толыққанды өзара әрекеттесуге ықпал ететін сөйлеу мен қарым-қатынасты қолдаудың жеке бағдарламаларын жасауға үйрету. Сөйлеумен коммуникацияның дамуы туралы жалпы түсінік. "Коммуникативті дағдылар" ұғымының сипаттамасы. Тілдік қолдау ұғымы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар психологиясы

    Пән студенттерде баланың туғаннан жасөспірімге дейінгі психикалық даму заңдылықтары туралы теориялық білім мен практикалық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Жас кезеңіне, когнитивті, эмоционалды, Әлеуметтік және жеке дамудың негізгі кезеңдеріне, сондай-ақ балалар психикасының қалыптасуына әсер ететін факторларға ерекше назар аударылады. Студенттер балалар психологиясындағы негізгі тәсілдер мен теорияларды (классикалық және заманауи) үйренеді, әртүрлі жастағы және әлеуметтік контексттердегі балалардың мінез-құлқын психологиялық бақылау, диагностикалау және талдау әдістерін меңгереді. Курс білім беру, түзету, консультативтік және зерттеу практикасында балалармен кәсіби жұмыс істеу негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ата-анамен психологиялық жұмыс

    Пән отбасының функцияларын қарастырады. Неке-отбасылық қатынастардың эволюциясы. Неке мотивациясы және махаббат теориялары. Неке қатынастарының психологиясы. Отбасының өмірлік циклінің кезеңдері. Ерлі-зайыптылардың жанжалдарының психологиясы. Неке қатынастарының психологиясы. Отбасының психологиялық әл-ауқаты. Балалар мен ата-аналар қатынастарының психологиясы. Ата-ана тәрбиесінің түрлері. Ата-аналардың әртүрлі жастағы балалармен қарым-қатынасы. Ажырасу психологиясы. Отбасылық кеңес беру негіздері. Отбасылық-некелік қатынастарды заманауи зерттеу. Некеге тұру мотивациясы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Психология ғылымының қолданбалы саласы ретінде педагогикалық психологияның пәні, міндеттері, құрылымы. Педагогикалық психологияның әдістері. Оқыту мен дамытудың арақатынасы. Отандық білім беру жүйесінде білім беруді дамыту. Әрекет ретінде оқытудың құрылымы мен талдауы. Оқыту мотивациясы. Педагогикалық процесс субъектілерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Тәрбие психологиясы. Педагогикалық іс-әрекет психологиясы. Педагогикалық өзара әрекет психологиясы. Бөлім психология оқытудың психологиялық аспектілерін жетілдіретін педагогикалық шаралардың тиімділігін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық психологиясы

    Курста ғылыми салалар жүйесіндегі психологиялық құқықтың орны туралы психологиялық білім жеке тұлғаның психологиясы және құқықтық қатынастарға қатысушы топтар туралы, құқық қолдану саласындағы психикалық құбылыстар туралы білім; құқық қорғау қызметі, криминалдық психология, алдын ала тергеу психологиясы, сот процесі саласындағы тұлға туралы тұтас идеяны қалыптастыру ашылады. Құқық теориясы және құқық психологиясы. Құқықтың психологиялық қасиеттері мен механизмдерін түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы психологиясы және ата-аналарды психологиялық сүйемелдеу негіздері

    Пән студенттердің отбасының, некенің, ата-ананың психологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін, сондай-ақ кеңес беру, алдын алу және сүйемелдеу контекстінде ата-аналармен және отбасылармен кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Отбасының өмірлік циклінің кезеңдері, отбасылық қатынастардың типологиясы, отбасылық қақтығыстарды жеңудің себептері мен әдістері, ата-ана мен бала қарым-қатынасының ерекшеліктері және ата-аналар мен балаларға психологиялық көмек көрсету принциптері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби сөйлеу жағдайларында лингвистикалық құралдармен нақты коммуникативті мәселелерді шешу, олардың кәсіби қызметінде терминдерді қолдану. Ұжымда жемісті нәтижелі жұмыс істеу және әлеуметтік және коммуникативтік дағдылар негізінде кәсіби міндеттерді шешу
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға байланысты теориялық тұжырымдамаларды, сыбайлас жемқорлық тәжірибелерінің алдын алуға бағытталған этикалық стандарттар мен құқықтық тетіктерді меңгеру. Маманның кәсіби этика кодексіне сәйкес туындайтын кәсіби мәселелерді дұрыс білдіру және дәлелді түрде шешу
  • Жалпы психологияны, психофизиологияны және т.б. қоса алғанда, психологиялық ғылымдар саласындағы түсінікті анықтау. жалпы психологиялық ұғымдар, психология ғылымының тарихы мен қазіргі жағдайы мәселелеріндегі дәлелдерді тұжырымдау және мәселелерді шешу. Зияткерлік, мәдени, адамгершілік, физикалық және кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдірудің перспективалық желілерін құру және іске асыру.
  • Ақпарат жинауды және ғылыми материалдарды дайындауды, эксперименттік-психологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді талдау. Психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері туралы терең кәсіби білім мен түсінікке ие болу. Психодиагностикалық әдістер мен әдістерді қолдану және қолдану, содан кейін деректерді сандық және сапалық өңдеу дағдылары, оларды түсіндіру, психологиялық қорытынды жазу мүмкіндігі
  • Психологиялық пәндердің ғылыми-теориялық негіздерін кәсіби түсінуді, қажетті білімді өз бетінше алу және кәсіби қасиеттерді дамыту іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру.
  • Ғылыми және практикалық психология салаларын дамытудың маңызды бағыттары туралы түсінік қалыптастыру. Жеке тұлғаның психикалық және психологиялық денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін психокоррекциялық, психопрофилактикалық жұмыс жоспарын әзірлеу.
  • Өзекті әлеуметтік жағдайды ескере отырып, әр түрлі қызмет түрлерінде адами ресурстарды психологиялық сүйемелдеуді анықтау.
  • Консультациялық, диагностикалық және түзету жұмыстарында практикалық міндеттерді шешуді және психологиялық сараптама жүргізуді қоса алғанда, болашақ мамандық саласында кәсіби маңызды білімді, мамандық бойынша дағдылар мен дағдылардың көлемін меңгеру.
  • Кәсіби қызметте жас аспектілерін ескере отырып, психикалық процестердің құбылыстары мен заңдылықтарын, жеке қасиеттерін сипаттау
  • Тиімді қарым-қатынас дағдыларын қолдану, психолог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын қолдану, кәсіби этика принциптерін сақтай отырып, кәсіби міндеттерді жауапкершілікпен және сапалы орындау. Психиканың негізгі заңдылықтарын, оның дамуын, психикалық процестерін, күйлерін, қасиеттерін жіктеу және сипаттау; психикалық ауытқулардағы психиканың даму түрлерін, белгілерін, даму динамикасын жіктеп сипаттау.
  • Диагностикалық, консультативтік, психотерапевтік, коррекциялық, дамытушылық және тәрбиелік іс-әрекеттердің әдістері мен әдістемелерін қолдану.
  • Психологиялық тәжірибеде заманауи цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалана отырып, алдын алу және дамыту мақсатында клиникалық-психологиялық диагностиканы, психотерапияны және араласуды, деректерді талдауды және қашықтықтан кеңес беруді пайдалану.
  • Практикалық жұмысқа қатысушылармен (психолог, әдіскер, мұғалімдер, әкімшілік, ата-аналар және т.б.) кәсіби қарым-қатынасты табу; мамандық бойынша бастапқы кәсіптік білім, білік және дағдыларды бекіту.
  • Кәсіпкерлік қызметте қаржымен байланысты экономикалық және құқықтық ақпаратты талдау кезінде сыни ойлауды қолдану, негізгі экономикалық және құқықтық принциптерді қолдану. Қаржылық жоспарлау туралы негізгі білімді игеру, кәсіби даму мен қызмет маркетингінің шығындарын оңтайландыру.
  • Экологиялық проблемалардың кешенді шешімдерін әзірлеу және әртүрлі салаларда қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білімді қолдану.
Top