Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05210 Экология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздер
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Бейорганикалық қосылыстардың кластары, атомның құрылымы, химиялық термодинамика және кинетика элементтері, ерітінділер мен электролиттік диссоциация туралы ілімдер, химиялық байланысты қалыптастыру әдістері, OVR, гидролиз, электролиз. Химиялық тәжірибе жүргізу, есептерді шешу бойынша химиялық ыдыстармен, реактивтермен және аспаптармен жұмыс істеу дағдылары дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жоғары математика саласындағы негізгі идеялар, іскерліктер мен дағдылар жүйесін, оны әртүрлі жаратылыстану, әлеуметтік және гуманитарлық қосымшаларда қолдану әдістері мен әдістерін қалыптастыру. Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтері, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері. Математикалық талдаудың негіздері. Интеграция әдістері. Күрделі функцияның туындысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық статистика және ықтималдықтар теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттер арасында ықтималдық және статистикалық заңдылықтар туралы заманауи теориялық білімді қалыптастыру. Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика, функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері. Функция шектеулері. Интегралдар. Теңдеулер жүйесінің анықтауыштары мен шешімдері, математикалық есептер, статистиканың типтік математикалық есептері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 4

    Мақсаты: химияның іргелі негіздерін игеру және табиғатта, зертханада, өндірісте болып жатқан химиялық құбылыстарды бақылау және түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. Химияның негізгі ұғымдары мен заңдары. Атом құрылысы және химиялық байланыс. Химиялық реакциялардың негізгі заңдылықтары. Ерітінділерді анықтау және жіктеу. Органикалық қосылыстардың жіктелуі және қасиеттері. Қоршаған ортаның ластануы нәтижесінде биосферада болатын химиялық заттар мен процестер туралы қажетті ақпаратты ғылыми іздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    А. Құнанбаевтың шығармашылығы мен Абайтану ғылымы туралы зерттеу негізінде студенттердің бойында рухани адамгершілік және ұлттық құндылықтарды қалыптастыру. Абай Құнанбаев шығармашылығын ғылыми танудағы алғашқы тәжірибелерді, А.Байтұрсынов, М. Дулатов, М. Әуезов және ғалымдар мақалаларының қазақ халқының рухани, мәдени өміріндегі ақынның рөлін анықтаудағы маңызын және Абай шығармашылығындағы қазақ жерінің табиғатын зерттеудегі маңызын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: шешендік өнерді, ақпаратты игерумен және өңдеумен коммуникативті бағдарлауды зерттеу. Академиялық хаттың негізгі жанрлары (реферат, пікір, аналитикалық шолу, ғылыми хабарлама), ғылыми мәліметтер базасының түсінігі: іздеу сұранысын құру ережелері, кілт сөздерді іздеу, Amazon каталогтарын, отандық және шетелдік ғылыми баспаларды іздеу. Мәтіндерді өңдеудің негізгі мақсаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі заманғы физикалық теорияларды қолдана отырып студенттердің біліктері мен дағдыларын қалыптастыру Материалдық нүктенің кинематикасы мен динамикасы, қатты дененің динамикасы, механикадағы сақталу заңдары. Статистикалық физика және термодинамика. Электростатика. Электр өрісіндегі диэлектриктер. Электромагнетизм. Тербелістер мен толқындар физикасы.Физико-химиялық зерттеу әдістері, экологиядағы қазіргі физикалық құбылыстар мен заңдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Квантты механиканың негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кванттық механиканың сапалы және сандық әдістерін қолдана отырып студенттердіңбіліктілігін қалыптастыру. Кванттық физика және атом ядросының физикасы. Электромагниттік сәулеленудің кванттық табиғаты. Электромагниттік өрістің затпен әрекеттесуінің кванттық теориясы. Ядролық күштер. Атом ядроларының радиоактивті түрленулері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе..
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мамандық ерекшеліктерін ашу, қоршаған ортаның жағдайын талдау бойынша білімдерін қалыптастыру. Университет құрылымы: ректорат, жоғары мектеп, кафедра.Экологияның негізгі заңдылықтары, тірі ағзалардың қоршаған ортамен әрекеттесуі, жер ресурстары, атмосфералық ауаның ластануы, су ресурстары және олардың зардаптары, табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану. Қазіргі заманның әлеуметтік-экологиялық мәселелері, Қазақстанның экологиялық проблемалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығын университет атымен аталған жазушы ретінде қарастырады. М. Әуезовтың шығармаларын және оның қазақ халқының қоғамдық санасын қалыптастырудағы рөлін талдайды. Көшпелі халықтың дәстүрлерін, жазушының шығармаларындағы дала табиғатына деген махаббат пен ұқыпты қарым-қатынасты зерттейді. М. Әуезовтың шығармашылығын зерттеген ғалымдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру жолдарын, прагматизмді - ұлттық және жеке байлықты білу, ұлттық бірегейлікті сақтау жолдары, білім - болашақ табыстың негізгі факторы, Қазақстанның эволюциялық дамуы, сананың ашықтығы - рухани жаңғырудың шарты, модернизацияның негізгі принциптері ретінде қарастырады; «Туған жер» бағдарламасын енгізу және «Қазақстанның Қасиетті географиясы» жобалары жаңа білім беру жүйесін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылық аймақтардың экологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адамның ауылшаруашылық қызметінің табиғаттағы экологиялық тепе-теңдікке әсері туралы білімді қалыптастыру. Әлеуметтік-экологиялық проблемалар, ауылшаруашылық аумақтарды қарқындатудың экологиялық аспектілері. Іс жүзінде ауылшаруашылық зиянкестерімен күресудің биологиялық әдістері. Ауыл шаруашылығын химияландырудың экологиялық мәселелері. Биологиялық тыңайтқыштар мен өсімдіктерді қорғау құралдарын қолдану. Жер ресурстарының экологиялық проблемаларын шешу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақтану экология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Топырақ, оның қасиеттері, білімі мен экологиясы туралы білімді қалыптастыру. Топырақ түзілу процесі және топырақ түзілу факторлары, топырақ түзуші жыныстар, жер бедері, топырақ түзудің биологиялық факторлары. Топырақ профилі және оның қасиеттері. Топырақ профилінің құрылымы, топырақтың генетикалық көкжиектері, олардың диагностикасы, символикасы, топырақ профилінің құрылымдық түрлері және олардың топырақ-экологиялық жағдайлармен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инженерлік компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: компьютерлік графиканың бағдарламалық және техникалық құралдарын қолдана отырып, техникалық сызбаларды орындау және оқу үшін қажетті білімді қалыптастыру, бөлшектердің эскиздерін орындау. Инженерлік графиканың негізгі ережелері, AutoCAD автоматтандырылған жобалау ортасында заманауи компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеп білу, 3D модельдеу. ИКТ саласындағы стандарттар. Мыңжылдық декларациясында ИКТ мен тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізу арасындағы байланыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биосфераның құрылымы мен эволюциясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Жер биосферасы, биосфераның тұтастығын сақтаудағы тірі ағзалардың рөлі туралы толық және бір мағыналы түсінік беру.Биосфера туралы түсініктің қалыптасуын және Вернадский ілімін, биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын зерттейді. Биосфера гомеостазының бұзылуының жағымсыз салдары. Тарихи өткеннің әртүрлі дәуірлеріндегі адам қызметі. Экологиялық дағдарыстар. Биосфераның тұрақтылығы мен динамикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызба геометрия және инженерлік графика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: логикалық кеңістіктік ойлау ұғымдары мен әдістерін қалыптастыру, графикалық есептерді шешуін қалыптастыру. Ортогональды проекция және оның қасиеті, кешенді сызу, түзу және жазықтық, нүктелердің, түзулер мен жазықтықтардың өзара орналасуы. Кешенді сызбаны түрлендіру, проекциялық сызбаларды түсіну және оқу. Қатты, сұйық, газ тәрізді қалдықтарды тазартудың технологиялық схемалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдылары қалыптасады. Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілеті дамиды. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс(қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа, өз көзқарасын қорғау қабілеттері дамытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: негізгі биологиялық ұғымдар туралы білімді қалыптастыру, жетекші идеяларды игеру, кәсіби қызметте тиісті білімді қолдану дағдыларын дамыту. Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі. Тірі организмдердің негізгі қасиеттері. Тірі жүйелерді ұйымдастыру деңгейлері. Организм тіршілігінің морфологиялық, физиологиялық және биохимиялық аспектілері. Жасуша теориясы. Генетика және селекция негіздері. Ағаш және бұта түрлерінің биологиялық сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіби қарым-қатынаста оны қолдану үшін коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын қалыптастыру, дамыту. Оқытылатын шет тілінің практикалық, лексикалық, грамматикалық және фонетикалық құрылымы, экология бойынша түпнұсқа мәтіндерді оқу және түсіну, термин әдістері. Қоршаған ортаның жай-күйі, экологиялық процестердің динамикасы туралы шетелдік әдебиеттер, интернет сайттары оқытудың мақсаты мен міндеттеріне сәйкес ақпаратты шет тілінде сауатты жеткізіп, дұрыс форматтап, мамандық бойынша мәтіндерді жазбаша түрде береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоршаған орта химиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоршаған ортаның негізгі органикалық және бейорганикалық ластағыштары туралы білімді қалыптастыру. Қоршаған ортаның негізгі органикалық және бейорганикалық ластаушылары және химиялық қосылыстардың пайда болуы. Масса алмасу процестері, биосферадағы тепе-теңдік жүйелері, Химиялық ластаушы заттардың көздері және олардың ауқымы, таралуы және өзгеруі, биосфераның сыртқы факторларға төзімділігі, тірі организмдерге әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Популяция және бірлестіктер экологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Тірі организмдер мен табиғи ортаның өзара байланысы, экологиялық жүйелердің және жалпы биосфераның қызмет ету принциптері туралы білімдерін қалыптастыру. Популяциялардағы экологиялық байланыстар, биологиялық жүйелердегі өзара байланыстар, популяциялар мен биоценоздардың динамикасы мен өзін-өзі реттеуі туралы, оларды зерттеу әдістері мен модельдеу әдістері туралы идеялар. Экологиялық қауымдастықтар туралы түсініктерін қалыптастыру. Тірі организмдердің бір-бірімен және қоршаған ортамен күрделі қатынастары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Табиғатты тиімді пайдалану және жасыл экономика негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жасыл технологиялардың принциптері мен негіздері, қоғамда табиғи ресурстарды тиімді және ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру. Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарын ұтымды пайдалану, қорғау, сарқылу проблемалары. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану принциптері. Жасыл экономикаға көшу, Қазақстандағы тұрақты даму және жасыл экономика тұжырымдамасының қалыптасу тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі мен "Жасыл экономика"
    Несиелер: 5

    Мақсаты: «Жасыл» экономиканы енгізуі, климаттың өзгеруі және экономикалық қызмет арасындағы тығыз байланыстыстуденттердің түсінуін қалыптастыру. Климаттың өзгеруі және оның табиғи- шаруашылық жүйелерге әсері, климаттың өзгеруі туралы нормативтік құжаттар. ҚР-ның жасыл экономикаға көшу тұжырымдамасының негізгі бағыттарымен Қазақстанда тұрақты даму және жасыл экономика тұжырымдамасының қалыптасу тарихы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экологиядағы зерттеулердің биоиндикациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: биоиндикативті әдістермен қоршаған ортаның жағдайын бағалау саласында жүйеленген білімді қалыптастыру.Биоиндикативті зерттеу әдістерінің экологиялық негіздері. Салыстырмалы биоиндикативті зерттеулердегі биологиялық көрсеткіштер мен коэффициенттер. Тірі материяны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі биоиндикация заңдылықтары. Агроценоздардың тұрақтылығының биоиндикациясының ерекшеліктері. Судың сапасы мен су объектілерінің ластануының биоиндикациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қала экогидрологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: гидрологиялық процестердің экожүйелердің таралуына, құрылымына және қызметіне әсері туралы білімдерін қалыптастыру Су мен экожүйелердің өзара әрекеттесуі. Гидрологиялық цикл ішінде жүретін экологиялық процестер.Экологиялық тұрақтылықты арттыру. Экогидрологияның принциптері: гидрологиялық, экологиялық, экологиялық инженерия. Құрлық және су экожүйелерін біріктіретін тұжырымдамаларды қолдану арқылы экожүйенің деградациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық мониторинг туралы білімдерін қалыптастыру. Экологиялық мониторингінің мазмұны мен құрылымы, экологиялық мониторинг объектілері, объектілер бойынша мониторинг түрлерінің жіктелуі, қадағалау әдістері.Экологиялық мониторингтің мәні, ерекшелігі және қасиеттері.Экологиялық мониторингтің заманауи әдістері мен құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоршаған ортаны қорғауды басқаруда экологиялық құқық негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қоғам мен табиғаттың өзара іс-қимылы саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейтін құқықтық нормалар білімін қалыптастыру. Экологиялық құқықтық қатынастардың субъектілері мен объектілері. Бақылауды жүзеге асыратын лауазымды тұлғалардың құқықтары мен міндеттері, экологиялық бақылауды жүргізу тәртібі. Нормативтік-құқықтық құжаттамамен жұмыс, оларды өңдеу, сақтау, кәсіби қызметте пайдалану. Қоршаған ортаны қорғау туралы заңнаманы бұзғаны үшін заңды жауапкершіліктің түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік экология және тұрақты даму
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әртүрлі табиғи және әлеуметтік жүйелердің тұрақты қызметін қамтамасыз ететін жалпы заңдылықтар туралы білім көлемін студенттерге сіңіру. Тұрақты даму стратегиясын қалыптастырудың тарихи және әлеуметтік-экологиялық алғы шарттары. Өркениет дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі қоғам мен табиғаттың өзара байланысы, биологиялық жүйелердің түр популяциясы, организмдер қауымдастығы және экожүйе деңгейіндегі тұрақтылығы, әлеуметтік экология мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 4

    Мақсаты: биология және экологияны оқыту әдістемесінің негізгі мәселелерімен таныстыру, оқыту әдістемесінің теориясын зерттеу. Білім берудегі тәсілдің теориялық негіздері, классификациясы, құрылымы, ерекшеліктері, заманауи білім беру технологияларын таңдау мәселелері. Оқытудың инновациялық технологиялары, оқу үрдісі субъектілерінің әлеуетін жаңарту, оқу үдерісінің ақпараттарымен жұмыс жасау технологиясы, белсенді, интерактивті әдістер элементтерімен сабақ жоспарын құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологиялық экология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерде негізгі биологиялық терминдерді, биологиялық экология заңдарын қалыптастыру. Организмдердің тіршілік ету және оларға бейімделуінің негізгі орталары, жеке тұлғалардың, популяциялардың, қауымдастықтар мен экожүйелердің экологиясы, ноосфера тұжырымдамасы, қазіргі экологияның негізгі ережелері, биосфераның құрылымы мен эволюциясы, тірі заттың биосферадағы рөлі, қазіргі заманның экологиялық мәселелері және шешу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стандарттау, сертификаттау және метрология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Табиғатты қорғау саласында стандарттау, сертификаттау және метрология туралы білімді қалыптастыру. Стандарттарды іске асыру процесінде субъектілердің қатынастарын реттейтін құқықтық нормаларды пайдалану. Қоршаған ортаны сақтау және қорғау үшін стандарттау, сертификаттау және метрология жүйелерінің қазіргі заманғы үрдістері мен талаптары. Эксперименттік мәліметтерді өңдеуді талдау, ғылыми-техникалық ақпаратты жүйелеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өндірістік экология негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: өнеркәсіптік кәсіпорындардың биосфераға әсері және олардың салдары туралы білімді қалыптастыру. Табиғи жүйенің ресурстары және оларды пайдалану, табиғи ортаның техногендік ластануы.Технологиялық үрдістерді экологияландыру, экологияландыру жобаларын таңдау әдістері, ластану көздерін орналастыруды оңтайландыру, санитарлық-қорғау аймақтары. Ластаушы заттардың бір көзден таралуын есептеу, ШРШ, ШРТнормативтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоэкология және табиғатты қорғау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Табиғатты қорғау мақсатында табиғи, табиғи-антропогендік геожүйелердің экологиялық заңдары мен заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Адам қызметінің әсерінен жердің геосфераларының өзгеруі. Жердің жаһандық экологиялық проблемалары, экожүйелердің антропогендік трансформациясы, Қазақстанның табиғи ресурстары. Пайдалы қазбаларды өндірудің экологиялық салдары, экожүйелердің табиғи биологиялық өнімділігінің төмендеуі, Қазақстан аумағының антропогендік шөлейттену қаупінің карталары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Энергоэкология негіздері және тұрақты даму
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әр түрлі табиғи және әлеуметтік жүйелердің әр түрлі жұмысын қамтамасыз ететін тұрақты дамудың жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Энергия экологиясының негіздері, тұрақты даму стратегиясын қалыптастырудың тарихи және әлеуметтік-экологиялық алғышарттары.Өркениет дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі қоғам мен табиғат арасындағы қатынастар. Биологиялық жүйелердің түрлілік популяциялар, организмдер қауымдастықтары және экожүйелер деңгейінде тұрақтылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Техникалық реттеу негіздері және өлшеу бірлігін қамтамасыз ету
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Физикалық шамалар, олардың өлшем бірліктері, эталондар және тексеру схемалары туралы білімді қалыптастыру. Стандарттаудың ғылым ретінде пайда болу тарихы. Мемлекеттік стандарттау жүйесінің ережелері. Өлшем бірлігін қамтамасыз ету туралы " ҚР Заңы. Жүйелік қателіктер, оларды жою әдістері. Кездейсоқ қателіктердің таралу заңдылықтары, нүктелік, аралық бағалау. Өнімді штрих кодтау, оның мақсаты және қолдану тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биология және экологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: биология мен экологияны оқыту әдістемесі, тәрбие мен оқыту мәселелері туралы білімдерін қалыптастыру. Биология мен экологияны оқытудың әдістемесі мен теориясы. Көрнекіліктің заманауи түрлері. Биология, экология пәндерін оқуда жалпы биологиялық және арнайы түсініктердің қалыптасуы мен дамуы. Білім беруде озық педагогикалық жетістіктер мен инновациялық технологияларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жануарлар, өсімдіктер экологиясы және биогеография
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тірі организмдердің биологиялық әртүрлілігі мен ареалдарын сақтау үшін білім, білік және адамгершілік жауапкершілікті қалыптастыру. Жануарлар мен өсімдіктер экологиясы, Биоәртүрлілікті жүйелеу мәселелері. Биогеографияның даму кезеңдері, жеке биогеографиялық телімдердің сипаттамасына организмдердің жалпы таралуын білу. Түрлердің таралу ерекшеліктері, олардың тарихы, биологиялық объектілердің аудандарын картаға түсіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қалалардың заманауи мәселелері және урбоэкология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: урбанизация жағдайында қоршаған ортаның жай-күйі туралы білімді қалыптастыру және олардың адамдардың өміріне әсерін бағалау. Қалалық экожүйелердің ерекшеліктері. Урбанизация процесі және оның қоршаған ортаға әсері. Қаланың ластану көздері, шудың ластану факторлары. Қалалық құрылыстарды салудың ұтымды дизайны және экологиялық оңтайлы нұсқалары. Қала ландшафттары, қаланың табиғи-кеңістік ресурстарының өзгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экологиядағы халықаралық заңнамалар
    Несиелер: 4

    Мақсаты: экология саласындағы заңнамалық нормалар мен құқықтардың жиынтығы туралы білімді қалыптастыру. Халықаралық ұйымдар, қазіргі заманның экологиялық мәселелерін шешудегі халықаралық ұйымдардың рөлі, халықаралық шарттар. Климаттың өзгеруі туралы Париж келісімі. Халықаралық экологиялық ресурстарды сақтау, ұтымды пайдалану және қолайлы қоршаған ортаға адам құқықтарын қорғау жөніндегі мемлекетаралық қатынастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық экология және адамзаттың әлеуметтік-экологиялық мәселелері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: адамзаттың әлеуметтік және экологиялық проблемалары және олардың денсаулыққа әсері туралы білімдерін қалыптастырады. Адам ағзасының сыртқы орта өзгерістеріне бейімделуінің жалпы заңдылықтары. Физикалық, химиялық, биологиялық факторлардың адам ағзасына әсер етуінің патогенетикалық механизмдері. Тамақтанудың экологиялық мәселелері, гендік деңгейде модификацияланған әртүрлі тағамдық өнімдердің адам ағзасына әсері. Адамның экологиялық, әлеуметтік ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инженерлік экономика және кәсіпкерлік
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттер Қазақстан Республикасында кәсіпкерлікті ұйымдастыру мен жүргізудің ғылыми және заңнамалық негіздерін меңгеру. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы кәсіпкерлік қызмет мазмұнының ерекшеліктері. Бизнес-идеяларды қалыптастыру механизмдері, бизнес-жоспарлау технологиялары, тәуекелдерді басқару, экономиканың белгілі бір саласындағы немесе секторындағы кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау және талдау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндірісті ұйымдастыру және менеджмент
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Өндіріс пен басқарудың кәсіпкерлік қызметі туралы білімдерін қалыптастыру. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы қоғамдық өндіріс, экономикалық жүйелердің түрлері және өтпелі экономиканың заңдылықтары. Нарықтық экономиканың мәні мен қызмет ету механизмі, сұраныс пен ұсыныс теориясының негіздері, капиталдың мәні, капиталдың айналымы мен қайтаайналымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Мақсаты: Қосымша құзыреттерді қалыптастыратын қосымша білім беру бағдарламасын меңгеру. Пәндері қосымша құзыреттерді қалыптастыратын қосымша білім беру бағдарламасы. Сонымен қатар, пәндер оқыту бағыты үшін негізгі емес болып табылады. Бірнеше пәндерден тұрады. Артықшылықтары: пәнаралық және құзыреттілік көкжиектерін кеңейту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндіріс орындарындағы ағынды суларды тазалау технологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ақаба суларды тазарту технологиясы бойынша іргелі білімді қалыптастыру. Ақаба суларды тазарту сапасы белгіленген стандарттарға сәйкес. Ақаба суларды тазартудың технологиялық жабдықтарының теориялық негіздері мен жұмыс істеу принциптері. Ақаба суларды тазартудың қажетті дәрежесін есептеу. Көрнекі бақылаулар, аспаптық тексерулер және сынақтар. Қолданыстағы нормативтік құжаттама талаптарына сәйкес технологиялық сәйкестік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Агроэкология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: агро-экологиялық жүйелердің ағымдағы жай-күйі мен даму перспективалары туралы білімді қалыптастыру. Ауылшаруашылық өндірісі үрдісіндегі адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі, ауыл шаруашылығының табиғи кешендерге әсері. Агроэкожүйелердің компоненттері арасындағы өзара әрекеттесу, олардағы заттардың айналымының ерекшелігі, энергияның ауысуы, техногендік жүктемелер жағдайында агроэкожүйелердің жұмыс істеу сипаты. Агрожүйеге антропогенді әсерету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қалдықтардың экологиялық кадастрі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қалдықтар кадастрының нормалары, олардың қасиеттері және оларды өңдеу технологиялары туралы білімді қалыптастыру. ҚР табиғи ресурстарының мемлекеттік кадастрлары, қалдықтардың экологиялық кадастры, табиғи кадастр классификациясы. Мемлекеттік кадастрлардың негізгі мазмұны және кадастрлық жұмысты жүргізу негіздері. Кадастрлық жұмыстың табиғатты пайдалануды басқарумен және табиғатты қорғаумен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық қортану және табиғатты пайдалану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ҚР табиғи ресурстары мен шикізат кен орындары және оларды ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру. Пайдалы қазбаларды пайдалану перспективаларын геоэкологиялық бағалау, экологиялық ресурстардың салааралық сипаты. Табиғи ресурстардың жекелеген түрлерінің, олардың кешендерінің орналасуының, құрылымының экологиялық салдары. Өндірістік қалдықтардың қоршаған ортаға әсері. Табиғи ресурстарды экономикалық бағалаудың экономикалық тетіктері мен тәсілдерінің түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер, жануарлар мен микроағзалар биоалуантүрлілігі/
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тірі ағзалардың биологиялық әртүрлілігін сақтауға білім, білік және моральдық жауапкершілікті қалыптастыру. Биоресурстарды дамыту мен пайдаланудың қазіргі деңгейімен нысандардың әртүрлілігін сақтау және кеңейту әдістері. Өсімдіктердің, жануарлардың және микроорганизмдердің әртүрлі кластары. Экологиялық факторлардың тірі организмдерге әсері. Өсімдіктерді, жануарларды өрісте анықтаудағы практикалық дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әуе бассейнін қорғау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: атмосфералық ауаны техногендік әсерден қорғау әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Аэродинамикалық жүйелер, өнеркәсіптік кәсіпорындардың қызметі нәтижесінде ауа ортасының өзгеруі, атмосфераның ластануы. Ластаушы заттардың түрлері, газ-шаң шығарындыларын тазартуға арналған негізгі әдістер мен жабдықтар, атмосфераның автокөлікпен ластануы, атмосфераның ластануының адам денсаулығына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қорсақтаушы, азқалдықты және қалдықсыз технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ресурстарды үнемдейтін, аз қалдықты және қалдықсыз технологияларды құрудың негізгі объектілері, әдістері, принциптері туралы түсінік беру. Нормативтік-техникалық құжаттамаға, бақылауға, өнім сапасына қойылатын талаптар. Аз қалдықты, қалдықсыз өндірістерді дамыту принциптері, материал ағындарының циклдік сипаты, шикізатты кешенді пайдалану, экологиялық қауіпсіздік. Аз қалдықты және қалдықсыз технологиялардың технологиялық схемаларын құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұрмыстық қалдықтарды өңдеудің жасыл технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Тұрмыстық қалдықтарды өңдеу және басқару үшін заманауи жасыл технологияларды құру саласындағы білімді қалыптастыру. Қатты қалдықтардың қоршаған ортадағы процестерге тікелей және жанама әсері. "Жасыл" қалдықтарды басқару, қалдықтар санын азайту, оларды кәдеге жарату. Екінші материалдар ретінде шикізат, қалдықтардан энергия алу. ЕО елдерінің қалдықтарымен жұмыс істеу мысалдарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сараптама және экологиялық нормалау негізі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: экологиялық қызметтің нормалары мен ережелері жүйесімен, ҚОҚ, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және экологиялық сараптамамен таныстыру. Экологиялық нормалау негіздері, Экологиялық нормалау тетіктері, Экологиялық нормалау мен сараптаманың мазмұны мен теориялық негіздері, терминдер мен анықтамалар; экологиялық сараптаманың принциптері, өлшемдері мен объектілері. Экология саласындағы экологиялық нормативтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік токсикология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өнеркәсіптік текті зиянды заттардың гигиеналық реттеу (ремдеу) мақсатында олардың токсикологиялық бағасын қалыптастыру. Әртүрлі қоршаған орта объектілеріндегі зиянды заттардың адам үшін қауіпсіз деңгейін негіздеу. Өндірістік улардың организмге спецификалық әсерін зерттеу. Гигиеналық сараптама, қоршаған орта объектілеріндегі өндірістік токсиканттардың құрамын реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәсіпорындар жұмыстарының экономикалық және экологиялық бағалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіпорындардың қызметін экономикалық және экологиялық бағалау тетіктері туралы білімді қалыптастыру. Экономикалық қызметтегі сыртқы әсерлердің (экстерналиялардың) мәні, жіктелуі. Өнеркәсіптік кәсіпорындардың қоршаған ортаны ластауынан болатын экологиялық және экономикалық залалды есептеу. Табиғи ресурстарды экономикалық бағалау түрлері, табиғи ресурстарды бағалау критерийлерін таңдау, салықтарды, табиғи ресурстарды пайдаланғаны үшін төлемдерді белгілеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қоршаған ортаны қорғау техникасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты қоршаған ортаны қорғаудың негізгі техникалық құралдары туралы білімді қалыптастыру. Қалдықтарды тазалауға арналған негізгі тазарту қондырғылар мен жабдықтар, өнеркәсіптік сарқынды суларды тазарту әдістері (механикалық, биохимиялық, химиялық, физика-химиялық). Сұйық, газ тәрізді, қатты қалдықтарды тазарту әдістерін жіктеу. Ластанудың, негізгі тазарту қондырғыларының шығындары мен концентрациясын есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және орындау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жіктелуі, түрлері, міндеттері және ғылыми-зерттеу жұмыстары туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми рефератты, әдеби шолуды дайындау, ресімдеу, бағдарламаларды әзірлеу, ҒЗЖ графикасы, өндіріске ҒЗЖ енгізу нәтижелерінің техникалық-экономикалық тиімділігін есептеу. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Теориялық және эмпирикалық зерттеулер әдістері, ғылыми зерттеу бағыттарын таңдау және ҒЗЖ кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Экологиядағы модельдеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиядағы ғылыми және қолданбалы есептерді шешу үшін қолданылатын математикалық модельдер туралы білімдерін қалыптастыру. Экологиялық математикалық модельдерді құру принциптері, элементар математикалық модельдер. Экологияда математикалық әдістерді, математикалық талдау және статистикалық модельдеу әдістерін қолданатын техникалық есептеулер математикалық модельдеу саласындағы инженерлік есептеулер, жобалау және зерттеу тапсырмалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Экологиядағы геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ГАЖ-ны қашықтықтан зондтау технологияларымен, жерсеріктік позициялау жүйелерімен және Интернетпен құрылымдық интеграциясын модельдеу туралы білімді қалыптастыру. Географиялық ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және берудегі заманауи компьютерлік технологиялар. Заманауи арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, жұмыс аймағының геоэкологиялық білімін бағалау. Геоақпараттық жүйелер, олардың мақсаты және экологияда қолданылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бигеохимия және экотоксикология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Тірі организмдер мен қоршаған орта арасындағы химиялық элементтердің миграциясы және масса алмасу процестері туралы білімін қалыптастыру. Жер геосфераларының пайда болуы мен эволюциясы, литосфераның, гидросфераның және атмосфераның пайда болуы мен эволюциясы, биосфераның әртүрлі орталарындағы элементтердің биогеохимиялық айналымы. Экотоксиканттардың қоршаған ортамен және адаммен әрекеттесу заңдылықтары мен механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері және патенттану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Ғылыми зерттеудің негізгі түсініктері мен анықтамаларын, әдіснамасы мен әдістерін қалыптастыру. Ғылыми зерттеулердің және патенттік іздеудің негіздері, ғылыми зерттеу бағытын таңдау, ақпаратты жинақтау және өңдеу. Зерттеу нәтижелерін жалпылау, ғылыми және ғылыми-өндірістік тәжірибелер жүргізу әдістері. Ғылыми зерттеулер және оларды Start-Up студенттік ғылыми жұмыстары түрінде жинақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON12

    Кәсіби қызметте экологиялық заңнама, нормалау және сараптама, сондай-ақ пайдалы қазбаларды пайдаланудың геоэкологиялық бағалау нәтижелерін көрсету.

  • Код ON10

    Экологиялық білім беру және ағарту үшін экология, экологиялық жүйе және құқық негіздерін, тұрақты даму принциптерін терең зерделеуге негізделген ойлаудың тұтастығын көрсету.

  • Код ON8

    Өндірістің технологиялық сызбаларын, қалдықтардың пайда болу көздерін зерттеу негізінде экологиялық көрсеткіштерді жақсарту бойынша табиғатты қорғау іс-шараларын ұсыну.

  • Код ON1

    Академиялық адалдық қағидаттарын және академиялық жазу мәдениетін ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.

  • Код ON7

    ҚР-да табиғи ортаны, организмдердің биоалуантүрлілігін, топырақ құнарлылығын сақтау, жасыл экономикаға көшу бойынша табиғатты қорғау іс-шараларының тәжірибелік ұсынымдарын әзірлеу.

  • Код ON9

    Атмосфераға ластаушы заттардың таралуын, ШРШ және ШРТ, сондай-ақ қалалар мен өнеркәсіптік кәсіпорындардың экологиялық жағдайын бағалау үшін қоршаған ортаға экологиялық залалды есептеу.

  • Код ON3

    Ақпараттық және компьютерлік сауаттылыққа ие болу, кәсіби қызметте кәсіби бағдарламаларды қолдана білу.

  • Код ON6

    Экотоксикология, физикалық және радиациялық экология, экоқорғау техника саласында зерттеу нәтижелері негізінде қоршаған ортаны жақсарту бойынша шешімдер, аз қалдықты және қалдықсыз технологияларды құруға ұсыныс жасай білу.

  • Код ON4

    Қоршаған ортаның жай-күйі, мониторинг, климаттың өзгеруі, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану туралы деректерді талдау және қалдықтарды кәдеге жарату әдістері негізінде экологиялық қауіпсіздікті бағалау.

  • Код ON5

    Атмосфераны, топырақты, жануарларды және өсімдіктерді биоиндикациялық зерттеу негізінде қоршаған ортаның жай-күйін жақсарту бойынша шешімдерді ұсыну.

  • Код ON11

    Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын қолда білу.

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.

Top