Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Математика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Дифференциалдық геометрия және топология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың дифференциалдық геометрия (топология элементтері, евклидтік кеңістіктегі түзулер мен беттер, беттің ішкі геометриясы және т.б.) саласындағы білімдерін кеңейту. Классикалық дифференциалдық геометрияның әдістері мен көрнекі бейнелеріне сүйене отырып, курс білім алушыларды қазіргі дифференциалдық геометрия мен топологияның негізгі ұғымдары мен идеяларымен таныстырады; пәнмен жұмыс істеудің жалпы ғылыми және жалпы мәдени дағдыларын қалыптастырады және дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы физика курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың физиканың негізгі идеялары мен заңдары туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың физиканың негізгі физикалық процестерін, модельдерін, формулалары мен заңдарын, оларды кәсіби және өндірістік қызмет процесінде туындайтын міндеттер мен мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерін, заманауи оқу және ғылыми жабдықтардың құрылымы мен жұмыс принципін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Олимпиадалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - математиканың логика, графика теориясы, комбинаторика элементтері, ойын теориясы, математикалық олимпиадалардың тапсырмаларын орындау үшін және қажетті шектер теориясы сияқты салаларынан мектеп бағдарламасынан тыс білімді зерттеуге арналған. Курс мектеп және студенттік олимпиадалардың есептерін, логикалық есептерді, теориялық-сандық есептерді, геометрия бойынша стандартты емес есептерді координаттар әдісімен, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Айырымдық схемалар теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды дифференциалдық және айырымдық теңдеулердің практикалық есептерін шешуге қолдану және оларды дифференциалдық схемаларды құрастыру және зерттеу әдістерімен таныстыру, ғылыми және проекциялық-технологиялық қызмет есептерін шешуге арналған алгоритмдер мен сәйкес бағдарламаларды құрастыру әдістерімен таныстыру. соңғы айырмашылықтарды есептеу әдістері мен тәсілдерін, схемаларды құра білуді, сонымен қатар есептеудің тиімді әдістерін компьютерлік бағдарламада анықтау және көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Параметрлі теңсіздіктерді шешудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты параметрлермен есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін зерттеу және параметрмен кейбір теңсіздіктерді шешудің белгілі бір әдісінің артықшылығын көрсету. Құрамында параметрі бар теңсіздіктерді шешу дегеніміз параметрдің мүмкін болатын мәндерінің жиынынан берілген теңсіздіктің барлық шешімдерінің жиынын табу болғандықтан аталған пән математика курсының ең қиын бөлімдерінің бірі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Графтар теориясының қолданылулары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды графтар теориясының негізгі ұғымдарымен, графтар теориясының қазіргі заманғы проблематикасымен, графтар теориясының есептер қойылымдарымен және оларды шешу әдістерімен, негізгі теориялық-графикалық алгоритмдермен, графикалық модельдерді ғылымның түрлі салаларына қолдану тәсілдерімен таныстыру. Пәннің мазмұнына кіретін негізгі ұғымдар мен тұжырымдар, графтар теориясының міндеттерін шешу әдістері игерілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-4
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – көп айнымалы функциялардың интегралдық есептеулерінің, қисық сызықты және беттік интегралдардың теориялық негіздерін қалыптастырып, зерттеу. Пән екі, үш және қисық сызықты интегралдарды есептеудің қасиеттері мен әдістерімен таныстырады олардың арасындағы байланыстарды геометрия мен механика мәселелерін шешуде қолдану тәсілдерін қарастырады алған білімдерін теориялық және практикалық мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Комплекс айнымалы функцияларының теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты комплекс айнымалының функциялары теориясының негіздерін қарастыру; комплекстік талдаудың негізгі анықтамалары, формулалары мен теоремалары қажетті теориялық материал беру. Пән конформды бейнелеулерді, негізгі элементар функцияларды және олардың қасиеттерін зерттейді; комплекс айнымалы функцияларды дифференциалдау және интегралдау; комплекс облыстағы қатарлар; қалындылар теориясы; жаратылыстану есептерін шешу үшін комплекстік талдау әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
  • Функциялар графиктерін салу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әр түрлі функциялардың графиктерін құру әдістемелерімен танысуға, функцияның жалпы қасиеттерін, функцияны бейнелейтін қисықтардың түрін графиканың әртүрлі аймақтарында табуға, графиканың сипатты нүктелерін табуға, қарапайым түрлендірулердің көмегімен графиктерді құруға, функцияны зерттеу тәртібін және оның графигін құрастыруды, қарапайым трансцендентті функциялардың графигін, күрделі графиктерді құру әдістемесін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Ағылшын тіліндегі мектеп математикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - математикалық бағыттағы білм алушылардың ағылшын тіліндегі математикалық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылау. Пән білм алушылардың логикалық ойлауын дамытады, шетелдік көздерден кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алу және бағалау дағдыларын қалыптастырады, математикалық мәлімдемелер мен олардың дәлелдерін кәсіби аудиторияға түсінікті түрде нақты және дәл ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Геометриялық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты геометриялық есептерді шешудің негізгі әдістерімен танысу болып табылады, планиметрия мен стереометрияның негізгі ұғымдары мен әдістерін, геометриялық түрлендіру әдістерін, құрылысқа есептерді шешудің алгебралық әдісін, симметрия әдісін, параллель беру, бұру, гомотетияны, геометриялық есептерді координаттар әдісімен шешуді зерттеуге бағытталған. Геометрия курсы оқушылардың логикалық ойлауын дамытуда негізгі жүктемені көтереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектеп курсындағы ықтималдықтар теориясының есептерін шығару
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың теориялық білімі мен мектептегі математика курсының ықтималдық теориясының есептерін шешу практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән мектепте алынған ықтималдық теориясының есептерін шешу дағдыларын бекітуге бағытталған. Логикалық ойлауға үйретеді, сонымен қатар білім алушыларды есептерді шешу әдістерімен таныстырады, кестелер, диаграммалар, графиктер түрінде мәліметтерді ұсынуға үйретеді, математикалық статистика есептерін қоюға, шешуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мәселе есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты оқушылардың мектептегі математика курсында мәтіндік есептерді шешуге үйрету үшін қажетті әдістемелік білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мектептегі математикалық есептерді тиімді және ұтымды шешу қажетті әдістермен жақсы таныстырады, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыта отырып, оқушылардың оқу процесін ұйымдастыруда мәтіндік математикалық есептерді шешудің формалары мен әдістерін тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын және олардың қасиеттерін игеру және зерттеу және оларды статистикалық деректерді талдау үшін пайдалану. Пән ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын, кездейсоқ шамалар мен олардың сандық сипаттамаларын, ықтималдықтардың шекті теоремаларын, математикалық статистика элементтерін, сондай-ақ теория объектілерімен жұмыс істеу, оның аппаратын, өзіндік әдістерін меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шет елде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды сандар теориясының ұғымдарымен және әдістерімен, сызықтық алгебралық жүйелерді зерттеудің іргелі әдістерімен, ақырлы өлшемді векторлық кеңістіктер теориясының түсініктерімен және әдістерімен және олардың сызықтық түрлендірулерімен, алгебралық алгебраны қалыптастырумен таныстыру. болашақ математика мұғалімінің мәдениеті, бұл мұғалімнің алгебраға тән негізгі алгебралық ұғымдарды, әдістерді, идеялар мен заңдылықтарды меңгеруін, алгебра саласы бойынша жүйеленген білімдерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты білім алушыларда геометриялық мәдениетті қалыптастыру, қосымшаларда қолдануға арналған классикалық математикалық аппаратты меңгеру, логикалық ойлауға және математикалық есептерді шешу дағдыларына үйрету. Пәнді меңгеру процесі жоғарғы математиканың келесі деңгейі үшін білім мен дағдыларды қалыптастыруға, есептерді шешуде аналитикалық геометрия терминдерін қолдануға, сызықтар, нүктелер және беттер сияқты кейбір геометриялық объектілерді модельдеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математика тарихы мен методологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты бастапқы математикалық түсініктерді қалыптастыру, жекелеген математикалық пәндердің даму тарихын, математикалық ғылымның қалыптасу жолдарын, қарапайым математиканың даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы математиканың даму тарихы мен математика әдіснамасы, тарихта үлкен мәнге ие болған белгілі математиктер туралы кеңінен түсінік алады. Олар алған білімдерін басқа оқу пәндерін оқу кезінде қолдана алады, типтік курстық міндеттерді шешу дағдыларын игереді, әдебиеттермен және электронды көздермен өз бетінше жұмыс істеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары қиындықты есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары қиындықты есептерді шешуде білім алушылардың танымдық қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қанағаттандыру болып табылады. Пән білім алушыларға жоғары қиындықты есептерді шешудің дағдыларын игеруге, "типтік емес", логикалық және стандартты емес есептерді шешуде алған білімдерін қолдануға; жоғары қиындықты есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін, принциптері мен әдістемелерін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дискретті математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен таныстыру болып табылады. Бұл курста қарастырылады: жиынтықтар теориясы, комбинаторика, графиктер теориясы, кодтау теориясы және т.б. пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар практикалық есептерді шешудің негізгі мысалдарын игереді, осылайша логикалық және интеллектуалды ойлауды, математикалық аппараттар мен математикалық әдістерді талдау кезінде қолдану білімі мен дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-3
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты көптеген айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеудің теориялық негіздерін және қатар теориясын зерттеу. Пән білім алушыларды бірнеше айнымалылардың функцияларын қолданудың қасиеттері мен мүмкіндіктерімен, сандық және функционалдық қатарлар теориясының негізгі ұғымдарымен таныстырады, шамамен есептеулерде, теңдеулерді шешуде, функцияларды біріктіруде дәрежелік қатарларды қолдану курсының типтік есептерін шешу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық логика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды математикалық теорияларды құрудың логикалық құралдарымен, математикалық логика негіздерімен, болжамдық және предикаттық есептеулермен, интерпретациялар мен модельдер ұғымдарымен, болжамдық логикамен, алгоритмдер теориясының элементтерімен және т.б. Бұл курстың нәтижесінде білім алушылардың абстрактілі ойлауы, мәтінді формальды логика тіліне және формуланы сөздік тілге аудару дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық физика теңдеулері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: физикалық процестерді модельдеудің математикалық негіздерін құру әдістерімен, математикалық физиканың классикалық теңдеулері үшін шекаралық есептердің дұрыстығын зерттеу әдістерімен таныстыру. Білім алушылар механика, физика, технология модельдерін құруда дәстүрлі түрде қолданылатын дербес дифференциалдық теңдеулердің негізгі түрлерімен танысады; математикалық физика теңдеулерін шешудің негізгі әдістерімен және әртүрлі қолданбалы есептермен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-математикалық есептерді талдай білу және шешімнің қолайлы нұсқаларын таңдау, нәтижелерді түсінікті түрде ұсыну. Пән сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия бөлімдерін зерттеуге бағытталған, онда геометриялық есептер координаттар әдісі негізінде алгебра арқылы шешіледі. Аналитикалық геометрияның маңыздылығы-ол геометриялық қисықтар мен алгебралық теңдеулер арасындағы байланысты орнатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дифференциалдық теңдеулер шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды дифференциалдық теңдеулер мен олардың жүйелерін шешудің стандартты және стандартты емес әдістерімен, Коши есептерімен, жоғары ретті дифференциалдық теңдеулермен, дербес дифференциалдық теңдеулермен таныстыру. Физикалық, механикалық және геометриялық есептерді шешуде әртүрлі типтегі теңдеулер мен жүйелерді шешу әдістерін меңгеруге, шешімдерді зерттеуге және дифференциалдық теңдеулерді құрастыруға бағытталған есептер мен жаттығулар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-2
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - бір айнымалыдан тәуелді функцияның интегралдық есептеулерінің теориялық негіздерін зерттеу. Пән интегралдарды есептеудің әртүрлі әдістерімен таныстырады, анықталмаған, анықталған интегралдардың қасиеттерін, бірінші және екінші типтегі меншіксіз интегралдардың геометрия мен механика есептерін шешуде қолдану тәсілдерін қарастырады, әр жағдайда тиімді шешім әдісін таңдау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
  • Жиындар теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың жиындар теориясының аппаратын қолдана отырып, теориялық және қолданбалы сипаттағы есептерді шешудің аксиоматикасы мен әдістерімен таныстыру, жиындар теориясының негізгі ұғымдарын ұсыну, жиындар теориясының аксиоматикасын, логикалық, алгоритмдік әдістерді қолдану жолдарын көрсету, білім алушыларға жиындар теориясының дүниетанымдық маңыздылығын ашу, олардың қоршаған әлемді зерттеудегі жиындар теориясының рөлі мен қолданылуы туралы түсініктерін тереңдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математиканы оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – мектепте математиканы оқыту үрдісінде туындайтын оқу-әдістемелік мәселелерді кәсіби шешуге қажетті білім, білік және дағдылармен білім алушыларды қаруландыру. Курс математиканың ерекшеліктерін ескере отырып дидактиканы нақтылауға, жалпы әдістемелік идеяларды, ережелер мен ұсыныстарды әзірлеуге және бұл білімді мектептегі математика курсындағы нақты тақырыптарды меңгеруде қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Бағдарламалау тілдері
    Несиелер: 5

    Целью дисциплины является систематизированное формирование у обучающихся понимания методики построения программ, применяемых технологий проектирования и программирования. Дисциплина направлена на формирование понимания парадигм программирования; знакомство с схемой взаимодействия типовой системы программирования; обучение основным языкам программирования; освоение накопленной системы программирования; проектирование и создание собственных программных приложений.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дифференциалды теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясы бойынша негізгі ұғымдар мен білімді игеру болып табылады. Пән әртүрлі дифференциалдық теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу әдістерін, сондай-ақ ғылым мен өндірістің әртүрлі салаларында дифференциалдық теңдеулерді қолдануды зерттеуге бағытталған. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға, қолданбалы есептерді шешу үшін математика ғылымдары саласындағы іргелі білімді қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
  • Парамертлі теңдеулерді шешудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты параметрлермен есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін оқу. Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерін меңгеруді көрсете отырып, параметрлермен есептерді шешу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Нәтижесінде білім алушылардың шығармашылық қабілет деңгейлері, қызығушылық пен таным белсенділіктері артады. Пән - мектеп математика курсының ең қиын бөлімдерінің бірі болып табылатын параметрлері бар есептерді зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сызықты алгебра
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларды сызықтық табиғаттың әр түрлі объектілерімен таныстыру, сызықтық кеңістіктің, векторлық алгебраның, сызықтық теңдеулер жүйесінің негізгі түсініктерін беру және сызықтық кеңістіктің негіздерімен және ішкі кеңістіктің өлшемдерімен таныстырады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар өз білімдерін сызықтық табиғаттың қолданбалы және практикалық мәселелерін зерттеу және модельдеу кезінде, сонымен қатар есеп шығаруда қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Параметрден тәуелді интегралдар
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты математикалық пәндерді оқып-үйрену және қарқынды ғылыми–зерттеу жұмыстарына қабілеттілікті қалыптастыру ғана емес, сонымен қатар өзінің жеке ғылыми пайымдаулары мен зерттеулері үшін ғылыми жауапкершілікке тәрбиелеу болып табылады. Тек осы бөлімде меншікті және меншікті емес интегралдың белгісімен шекке көшу, меншікті және меншікті емес интегралдың параметрі бойынша саралау және интегралдау мүмкіндігін зерттеуге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - шексіз шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды зерттеудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру. Пән нақты сандардың қасиеттерін, шектер теориясын, бір айнымалыдан тәуелді функцияның дифференциалдық есептеулерін зерттеуге; негізгі теоремалардың тұжырымдары мен дәлелдеулерін білуге; курстың типтік есептерін шешу дағдыларын дамытуға; қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Арнайы функциялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты физикалық процестерді математикалық моделдеуде арнайы функцияларды қолдану ерекшеліктерімен танысуға, координаталардың еркін ортогоналды қисық сызықты жүйелеріндегі математикалық модельдеу және математикалық физика есептерін өз бетінше шешуге үйретуге бағытталған. Пәннің мазмұны мынадай бөлімдерді қамтиды: гамма-функциялар, толық емес гамма - функциялар, пси - функциялар, бета - функциялар, толық емес бета - функциялар, тұтас ретті Бессель функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Функционалдық талдау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - абстрактілі кеңістіктердің негізгі кластарын зерттеу, сонымен қатар қазіргі теориялық және қолданбалы математиканың аналитикалық арсеналына кіретін функционалдар мен операторларды зерттеу. Пән метрикалық, нормаланған кеңістіктерді, жиындардың топологиялық кластарын, жинақтылық ұғымын, толық метрикалық кеңістіктер туралы негізгі теоремаларды, компактілі және Гильберт кеңістіктерін, сызықтық нормаланған кеңістіктердегі функционалдар мен операторларды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері және академиялық жазу саласында жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.

  • Код ON4

    Қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық ғылымдар саласындағы іргелі білімді пайдалану

  • Код ON5

    Білім алушыларды қосымша білім беру жүйесіне тарту

  • Код ON3

    Пәнді оқу кезінде математикалық және психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы жаңа жетістіктерді қолдану

  • Код ON9

    Математикалық есептерді шешу үшін мониторингтік зерттеулердің нәтижелерін пайдалана отырып, мониторингтік зерттеулер жүргізу

  • Код ON10

    Математиканы оқытудың жаңартылған технологиялары мен дидактикалық құралдарын қолдану

  • Код ON8

    Оқу үдерісінің жаңа модельдері мен стратегияларын жобалау үшін педагогикалық мақсатқа бағыттаудың жаңартылған әдістерін қолдану

  • Код ON7

    Оқу үрдісінде математикалық танымның қарапайым әдістерін, математикалық ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану

  • Код ON2

    Білім беру мазмұнын жаңартуды ескере отырып, аралас және қашықтықтан білім беру жағдайында кәсіби және өзге де қызметті жүзеге асыру үшін педагогикалық, сандық технологияларды қолдану

  • Код ON11

    Педагогикалық шеберлікті арттыру үшін оқытудың жаңа IT және STEM-технологияларын қолдану

  • Код ON12

    Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамытуға бағытталған пәнді оқытудың әртүрлі математикалық құралдары мен тәсілдерін қолдану

  • Код ON6

    ҒЗЖ академиялық хат және методология негіздеріне сәйкес ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалана отырып, қазақ, орыс және шет тілдерінде жазбаша жұмыс түрінде, сондай-ақ ауызша сөйлеу түрінде математика саласындағы ғылыми қызметтің нәтижелерін ресімдеу

6B01503 Математика-Информатика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Математика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01503 Математика-информатика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Математика-Информатика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Математика-Физика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Математика
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top