Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01503 Математика в Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика және математиканы оқыту әдістемесі саласында жоғары білікті мамандарды, ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттер мен проблемаларды шығармашылықпен шешуге қабілетті жаңа формациядағы педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Элементарлық математика
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
Экономика және кәсіпкерлік негіздері модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері)
Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Ғылыми-зерттеу әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Ғылыми-зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Физика
Математикалық талдау-1
Инклюзивті білім беру
Математикалық есептерді шешу практикумы
Математикалық талдау-2
Аналитикалық геометрия
Қаржылық сауаттылық негіздері
Алгебра
-
3 Оқу жылы
Математикадан сыныптан тыс жұмыстар
Математиканы оқыту әдістемесі
Сандық әдістер
Математикалық жабдықтау MathCAD
Математика тарихы және методологиясы
Жаңа компьютерлік технологияларды математика пәнін оқытуда пайдалану
Мультимедиалық оқыту программалары
Геометрия
Математикалық жабдықтау Matlab
Математикалық модельдеу
Математикалық физика есептері
Дискретті математикa және математикалық логика
Дискретті бағдарламалаудың есептері
Ықтималдық теориясы және кездейсоқ процестер
Интегралды есептеу
Фурье қатарлары мен интегралдары
Мектеп математика курсындағы дәлелдеу есептері
Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
Математиканың олимпиада есептерін шешу әдістемесі
Сандық қатарлары
-
4 Оқу жылы
Математиканы оқытудағы инновациялық технологиялар
Математиканы даралап оқытудың дидактикалық негіздері
Дифференциалдық теңдеу
Геометриялық экстремумдық есептерін туындыны пайдаланбай шығару
Мектеп математика курсындағы ауызша есептер
Алгебраның таңдаулы сұрақтары
Математиканың пәнішілік байланыстары
Мектепте математиканы саралап оқыту
Оқытудағы инновациялық әдістер мен технологиялар
Арнайы статистикалық қосымшалар мен модельдер
Сандық әдістердің ақпараттық технологиялары
Мектеп математика курсының пәнаралық байланыстары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін табиғатты ұтымды пайдалану принциптерін пайдалану, қауіпсіз өмір сүру жағдайларын есептеу, Қазақстан Республикасының заңнамасын, оның ішінде экономика және кәсіпкерлік саласындағы заңнаманы ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру
- Есептерді шешу әдістерін, стереометриядағы салу есептерін қарастырады, педагогикалық мамандықтың жалпы сипаттамасын, мұғалімнің кәсіби қызметін, мұғалімнің жалпы және кәсіби мәдениетін ашады
- Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайнын қалыптастырады. Математикалық есептерді шешу әдістерін игеріп, сондай-ақ экономикалық ойлау тәсілін дамыту барысында қаржылық сауаттылығын арттырады
- Оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру үшін логикалық есептерді шешу әдістемесін дамыта отырып, математиканы оқытудың заманауи әдістерін, математиканы жеке оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолдану
- Оқушылардың логикалық және сыни ойлауын дамытуға ықпал ететін мектеп математика курсының стандартты және стандартты емес есептерін шешудің әдістері мен тәсілдерін талдау және қолдану
- Оқушылардың дүниетанымын дамыту және математиканы терең түсінуін дамыту үшін жаратылыстану пәндерінің пәнаралық және пәнаралық білімдерін қолдану
- Қазіргі заманғы мектептегі математикалық білім берудің әдістемесін, технологиялары мен әдістерін іске асыру, цифрлық технологияларды қолдана отырып, оларды оқу процесінде пайдалану процесінің нәтижелерін бағалау
- Математиканы оқытуда оларды қолдану процесінің нәтижелерін бағалай отырып, оқыту әдістерін, технологияларын және әдістерін әзірлеу және іске асыру
- Математиканың әртүрлі бөлімдері бойынша күрделіліктің жоғары деңгейінің есептерін шешудің оңтайлы әдістерін талдау және таңдау
- Заманауи педагогикалық процесті жүзеге асыру үшін, оның ішінде жалпы және инклюзивті білім беру жағдайында, цифрлық технологиялар мен оқыту нәтижелерін критериалды бағалау технологияларын қолдана отырып, білім мен дағдыларды көрсету
- Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіне отырып, өз уақытын басқару, өз денсаулығын сақтау және дене дайындығының тиісті деңгейіне жету, өзін-өзі дамыту траекториясын құру және іске асыру
- Математикалық, статистикалық, қолданбалы және кәсіби есептерді шешу үшін деректерді жинау, талдау, өңдеу және визуализациялаудың мамандандырылған қолданбалы бағдарламаларын қолдану
- Оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру үшін логикалық есептерді шешу әдістемесін дамыта отырып, математиканы оқытудың заманауи әдістерін, математиканы жеке оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолдану
- Математиканың ерекшеліктері мен орнын тек мектеп курсында ғана емес, сонымен қатар тұтас білім беру жүйесінде ашып, балалардың әртүрлі жас категорияларымен жұмыс жасау үшін психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін қолдана отырып, педагог-математиктің дағдыларын жүзеге асыру
Ұқсас БББ
6B01503 Математика-Физика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01503 Математика-информатика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01503 Математика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01503 Математика-Информатика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01503 Математика-Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті