Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01503 Математика-Физика в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары дәрежелі жұмыс жүргізу үшін дайындалған, мәселелерді жоғары ғылыми-практикалық, шығармашылық және кәсіби деңгейде шеше алатын, көпмәдениетті, коммуникативтілікті меңгерген, заманауи формациялы кәсіби бәсекеге қабілетті маманын дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Аналитикалық геометрия
Педагогика
Математикалық анализге кіріспе
Математикалық анализ 1
Бір айнымалы функциялардын дифференциалдық есептеулері
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білімдер негіздері
-
2 Оқу жылы
Қатарлар теориясы
Жас ерекшелік психологиясы және физиология
Математикалық анализ 2
Сызықтық алгебра және сандар теориясы
Векторлық және евклид кеңістіктері
Бір айнымалы функциялардын интегралдық есептеулері
Элементар математика
Механика және астрофизика негіздері
Сызықтық алгебра
Механикалық құбылыстар негіздері
Механиканың физикалық негіздері
Көпмүшелер алгебрасы
Абай әлемі. Жаңа қазақ жазуы
Математикалық анализ 3
Еселі интегралдар
Қатарлардың қолданыстары және векторлық талдау
Инклюзивті білім беру
Сандар теориясының таңдаулы тараулары
Сандар теориясы
-
3 Оқу жылы
Мектеп математика курсында стохастикалық бағытты оқыту ерекшеліктері
Молекулалық құбылыстардың теориясы мен моделі
Дифференциалдық теңдеулерге келтірілетін есептер және оларды шешу әдістері
Мектеп математика курсында дифференциалдық және интегралдық есептеулерді оқыту ерекшеліктері
Молекулалық физика
Математиканы оқыту теориясы
Жаңартылған білім беру мазмұны технологиясы және критериалды бағалау
Дифференциалдық теңдеулер
Экономика және физика есептеріндегі дифференциалдық және интегралдық есептеулер
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Ықтималдылық зандылықтар және статистикалық мәліметтерді өңдеу әдістері
Мектеп математикасын оқытудағы өзекті мәселелері
Зат құрылысының теориясы
Пән бойынша электрондық білім беру ресурстары
Мектепте физиканы оқытудың жалпы мәселелері
Электр және магнетизм
Электромагниттік құбылыстар теориясы
Электромагниттік құбылыстардың физикалық негіздері
Математикалық есептерді шешу практикумы
Математикалық логика
Математикалық логика және дискреті математика
Дискретті математика
Математиканы оқыту әдістемесі
Физиканы оқыту әдістемесі
Дифференциалдық геометрия және топология
Физиканы оқыту әдістері мен құралдары
Тригонометриялық есептерді шешу практикумы
-
4 Оқу жылы
Мультимедиа технологиялар
Бірінші және екінші дәрежелі копмүшелердің геометриялық мағынасы
Есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Математикалық физика теңдеулері
Кванттық физика
Атомдық физика және спектроскопия
Мектептегі білім беру робототехникасы
Физикалық оптика
Тригонометриялық теңсіздіктер және оларды шешу
Олимпиадалық және конкурстық есептерді шешу
Оптикалық құбылыстардың физикалық негіздері
Конкурстық есептерді шешу
Білім беру мазмұнын құруға арналған сандық құралдар мен қызметтер
Мәтінді есептерді шешу практикумы
Атом және атом ядросы физикасы
Оптика
Геометриялық есептерді шешу әдістемесі
Геометриялық ұғымдарға алгебралық теңдеулердін қолданыстары
Оқыту нәтижелері
- Математикадан сыныптан тыс әртүрлі іс-шаралар жоспарын әзірлеу және ұйымдастыру; аналитикалық геометрия, сызықтық алгебра элементтерімен және қатарлармен жұмыс істеу дағдыларын өмірде қолдану.
- Пән мазмұнының ғылыми-дидактикалық талдауын түсіндіру.
- Педагогтің білім алушылармен және білім беру процесінің басқа да субъектілерімен өзара іс-қимыл жағдайларын жүйелі талдау әдістерін атап көрсету.
- Инклюзивті білім берудің қоғамдағы рөлін анықтау; қос интегралдар, топтар, сақиналар мен өрістерге мәселелерді шешу ережелерін тұжырымдау.
- Зерттеу және қолданбалы қызметте заманауи математикалық аппаратты қолдануды көрсету.
- Негізделген инновациялық әрекеттерді таңдау, оларды ажырату; математикалық талдау курсының есептерін шешуді сипаттау; әрекеттер тізбегін орындау, педагогика саласындағы базалық білімдерін көрсету.
- Білім беру бағдарламаларына сәйкес өзінің педагогикалық қызметінде АКТ қолдану; сандар теориясы саласындағы базалық білімді көрсету, оқиғалардың ықтималдығын есептеу және математикалық статистиканың негізгі мәселелерін шешу мысалдарын келтіру.
- Педагогикалық есептерді шешуде мониторингтік зерттеулердің нәтижелерін қолдану.
- Кәсіби қоғамдастықтағы ынтымақтастықтың нысандарын, әдістерін тізімдеу.
- Математикалық талдау саласында базалық білімді көрсету; жасөспірім балалардың физиологиясы мен психологиясының ерекшеліктерін анықтау
Ұқсас БББ
6B01503 Математика-информатика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01503 Математика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01503 Математика
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01503 Математика-Информатика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01503 Математика-Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті