Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Анатомия, спорт морфологияның негіздері және биохимия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адам ағзасының құрылымы туралы білімді қалыптастыру және оның дамуына биохимиялық процестердің әсері. Пән адам ағзасының құрылымын, жас, Конституциялық, динамикалық және спорттық морфологияны зерттеуге бағытталған. Белсенді қозғалыс аппараты-бұлшықеттер негізінен функционалды негізде, сәйкесінше олар қатысатын қозғалыстарға сәйкес қарастырылады. Асқорыту, тыныс алу, секреция, тамыр және жүйке жүйелері - адамның моторлық белсенділігін қамтамасыз ету жүйесі және оны басқару жүйесі ретінде. Биохимиялық процестерді талдау физикалық жаттығулар мен жүктемелерден кейінгі қалпына келтіру кезеңдерінде адам ағзасының дамуының көп қырлы көрінісін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Туризм
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде туризм бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән Туризм тарихы, туристік жаттығулардың техникасы мен тактикасы, оқыту әдістемесі; әр түрлі контингентті бастапқы даярлау негіздері; сабақтардың санитарлық-гигиеналық жағдайлары, жарақаттану факторлары мен себептері; алғашқы медициналық көмек көрсету, туризм бойынша жарыстарды өткізудің ережелері мен ұйымдастырушылық негіздері туралы білімді зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - дене шынықтырудың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру пән дене шынықтыру теориясының мәселелерін зерттеуге бағытталған: оның мәні, негізгі терминдері мен түсініктері, дене шынықтырудың жан-жақты сипаттамалары, дене тәрбиесінің принциптері мен әдістері, сондай-ақ қозғалыс әрекеттерін оқытуға және физикалық қасиеттерді дамытуға байланысты мәселелер. Сонымен қатар, бұл пән мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың, студент жастардың және Қазақстан Республикасының ересек тұрғындарының дене тәрбиесінің әдістемелік ерекшеліктерін сауықтыру және кәсіби бағытта зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Гимнастика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты инклюзивті бағыттағы білім беру және спорт мектептерінде гимнастика бойынша оқу және оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән гимнастиканың теориясы, тарихы, қазіргі жағдайы, техникасы, оқыту әдістемесі және оқушылардың әртүрлі контингенттерімен бастапқы даярлық бойынша негізгі мәліметтерді зерделеуге бағытталған; гимнастикалық снарядтарда дене жаттығуларын орындау кезінде сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру; арнайы гимнастикалық терминология. Гимнастика сабақтары мен жарыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу кезеңдері қарастырылады, өткізілген сабақтарды талдаудың әртүрлі нұсқалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жылжымалы ойындарды өткізу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - студенттердің ашық ойындарды өткізу әдістемесін игеру, оқу, сабақтан тыс жұмыстарда, мектеп жанындағы немесе сауықтыру лагерінде жас ерекшеліктеріне сәйкес ойын әдісін қолдану. Пән ойындар тарихын, ойындардың жіктелуін, ұжымдық және жеке ойындарды, әр түрлі халықтардың ұлттық ойындарын зерттеуге бағытталған, бұл жеке тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал етеді, физикалық жаттығулардың тәуелсіз сабақтарына қатысады және ұйымдастырушылық, педагогикалық, практикалық жұмыс дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • ҒЗЖ мен дене шынықтыру сапасының өркендеу әдісі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - дене шынықтырудың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру және физикалық қасиеттерді дамыту, сонымен қатар ғылыми зерттеулердің әртүрлі түрлері, ғылыми мақалалар, дипломдық жұмыстар мен жобалар жазу ережелері мен принциптері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән іздеу жұмысының принциптері мен нормаларын, дипломалды практикадан өту және ғылыми зерттеуді орындауға, дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесінің қазіргі жағдайын, спорттық жаттығуларды, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру тәсілдерін және барлық кезеңдерінде қолданылған алгоритмдер мен технологияларды қолдануға бағытталған. Сондай - ақ физикалық (қозғалыс) сапаларын, олардың даму деңгейі мен оқыту әдістері мен физикалық қасиеттерін дамытумен байланысты оқу сабақтарын өткізу формаларын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Таңдап алған спорт түрінің техника-тактикалық және дене дайындығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-дене шынықтыру мұғаліміне, таңдалған спорт түрінің жаттықтырушысына қажетті кәсіби-педагогикалық білімді, дағдыларды қалыптастыру. Пән физикалық қасиеттер мен техникалық-тактикалық дағдыларды тәрбиелеу кезінде оқушылардың жас ерекшеліктерін зерттеуге, физикалық қасиеттерді тәрбиелеу және техникалық-тактикалық дағдыларды үйрету үшін жаттығуларды таңдауға, жас ерекшеліктерін ескере отырып, спорттық жарыстарды ұйымдастыруға және жоспарлауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дене мәдениеті гигиенасы мектеп гигиенасы негіздері мен бірге
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт саласындағы гигиена туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ оларды дене шынықтыру сабақтарында және әртүрлі жастағы және әртүрлі даму деңгейіндегі білім алушылармен оқу-жаттығу сабақтарында кәсіби қызметте практикалық қолдану болып табылады. Пән гигиеналық факторлардың және дене шынықтыру мен спорттың белсенді сабақтарының көмегімен денсаулықты сақтау мен нығайтуға байланысты мәселелерді зерделеуге бағытталған; мектепте оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруды гигиеналық тұрғыдан сауатты бағалауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Емдік және адаптациялық дене шынықтыру массаж негізінде
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-бейімделу және емдік дене шынықтыру және оңалту және емдеу мақсатында әртүрлі аурулар мен жарақаттар үшін массаж жасау, сондай-ақ ең жақсы жұмыс режимі арқылы ағзаның тіршілігін қамтамасыз ету үшін денсаулығының тұрақты ауытқулары туралы білімді қалыптастыру. Пән емдік және бейімделгіш дене шынықтыруды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі теориялық және әдістемелік ережелерін зерделеуге, сондай-ақ массажды емдік әдіс ретінде зерттеуге, оны анықтауға, массаж кабинетін жабдықтауға, массаж жасаушы мен массаж жасаушыға қойылатын талаптарды зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жеңіл атлетикадан кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың тарихын; әлемдегі, елдегі, аймақтағы жеңіл атлетиканың қазіргі жай-күйін; жеңіл атлетика жаттығуларының техникасы мен тактикасын, оқыту әдістемесін; оқушылардың әртүрлі контингентін бастапқы даярлау негіздерін; сабақтардың санитарлық-гигиеналық жағдайларын, жарақаттану факторлары мен себептерін; жеңіл атлетикадан жарыстарды өткізудің ережелері мен ұйымдастырушылық негіздерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-психологиялық спорттық дидактика, спорттық іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері, жаттықтырушының жеке басының психологиясы, спортшының жеке басы және спорттық команда туралы білімді қалыптастыру. Пән тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық негіздері, "Дене тәрбиесі және спорт" саласындағы адам өмірінің психологиялық құбылыстарын талдау қабілеті; жалпы, жас және педагогикалық психологияның ғылыми-зерттеу және психодиагностикалық әдістері, сондай-ақ спорттық іс-әрекеттің әлеуметтік-психологиялық жағдайлары туралы зерттеуге бағытталған. Бәсекелестік қызметтің сәттілігін қамтамасыз ететін факторларды анықтау және зерттеу, спорт психологиясының ғылыми-зерттеу және психодиагностикалық әдістерінің ерекшеліктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Футбол және спорт ғимараттары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда футболдың спорттық ойыны және футболшыны даярлаудың әдістемелік тәсілдері туралы теориялық білімді, сондай-ақ инклюзивті оқыту жағдайында ойыншылардың техникалық тәсілдері мен тактикалық өзара іс-қимылының негізгі дағдыларын қалыптастыру болып табылады; сондай-ақ спорт ғимараттары туралы. Пән футболдың даму тарихын, футболдың адамның физикалық және рухани дамуына әсерін, футбол жарыстарын ұйымдастыру мен өткізуді, футболда қолданылатын жабдықтар мен жабдықтарды, сондай-ақ спортпен шұғылдануға арналған спорттық ғимараттарды жобалау, салу, жөндеу және пайдаланудың жалпы негіздерін, бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Спорттық туризм
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты спорттық туризм сабақтарында білім алушыларды даярлау туралы теориялық және әдістемелік білімді қалыптастыру болып табылады. Пән спорттық туризмнің әртүрлі түрлері бойынша бірінші-үшінші санаттағы жарыстарға және спорттық жорықтарға нәтижелі және қауіпсіз қатысу үшін физикалық, техникалық және тактикалық шеберліктің кешенді дамуын, сондай-ақ туристке тән физикалық қасиеттер мен оларды дамыту әдістемесін және спортшының техникалық және тактикалық дайындығын бақылау әдістерін зерттейді. Спорттық туризм бойынша сабақтар мен спорттық жарыстарды өткізу, сондай-ақ төрешілерді ұйымдастыру кезінде қауіпсіздік техникасы мәселелерін қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жеңіл атлетиканы жетілдіру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жеңіл атлетикадан сабақ алу кезінде қажетті бұрын үйренген білімді, дағдыларды жетілдіру. Бұл пән жеңіл атлетика жаттығулары техникасының негіздерін, оқыту әдістерін, практикалық іс-әрекеттің құралдары мен нысандарын, жоғары дайындықтағы спортшылармен күрес жүргізу тактикасын, жарақаттанудың алдын алуды, жеңіл атлетикадан спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу негіздерін терең теориялық және әдістемелік зерделеуге, жоғары спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін сабақтарды жоспарлауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шаңғы дайындығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты инклюзивті білім беру бағдарламасы бойынша оқытуды жүзеге асыратын білім беру мекемелерінде шаңғы даярлығы бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән шаңғы спортының даму тарихын зерделеуге, шаңғы жүрісі, түсу, көтерілу және тежелу техникасының негіздерін, шаңғы спортындағы жарақаттану мен үсіктің алдын алуды, шаңғы спортынан оқу сабақтарын жоспарлау құжаттарын, шаңғы спортынан спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу негіздерін теориялық және әдістемелік зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері және биомеханика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерде дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде адам ағзасының функционалдық мүмкіндіктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән адам ағзасының жеке мүшелерінің де, тұтас жүйелерінің де құрылымы мен функцияларын; дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде ағзада болатын процестерді және физикалық жүктемелерден кейін реттеу және қалпына келтіру механизмдерін; дене жаттығуларының жіктелуін, қозғалыс қасиеттері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту механизмдерін зерттеуге бағытталған; сыртқы ортаның ерекше жағдайларында спорттық жұмысқа қабілеттілік; жаттығудың физиологиялық негіздері; спорттық іріктеу және спорттық мамандандыру; спорт түрлерінің физиологиялық сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дене шынықтыру мен спорттағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты "оқыту нәтижелерін болжау негізінде кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмысты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дене шынықтыру және спорт" саласындағы инновациялық технологиялар туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Бұлпәнжалпыбілімберетінмектептеденешынықтырудыоқытубарысындаинновациянықолдануды және таңдаған спорт түріндеоқу-жаттығусабақтарынөткізудізерттеугебағытталған. Оқу материалы білімалушыныңжекеерекшеліктерінесәйкесжекетұлғасындамытудыңақпараттық-аспаптықөрісінбіріктіреді; дамытаоқытужүйесінің және оқытудыңдәстүрлітүрініңқадір-қасиетінүйлестіру; білім беру және тәрбиелеуміндеттерініңтүрлері мен күрделілікдеңгейлерібойыншаәдістемелікаппараттыдифференциациялау; әдістемелікаппараттаәмбебапоқуіс-әрекеттерініңбарлықтүрлерінжасаудағдыларынжетілдіругебағытталғантапсырмалардыңболуы; теориялықдайындықжүйесінғылыми және әдістемеліксүйемелдеудіқамтамасызету; сабақтантыс және жарысіс-әрекетініңжүйесінқұру; заманауибілім беру процесініңажырамасбөлігіретіндекітапханақорынқалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Таңдап алынған спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән спорттағы негізгі ұғымдарды, спорт қызметтерін, құндылықтарын анықтайды, балалармен спорт түрлерінен жаттықтыру өткізу әдістемесін, кезеңдерін, әртүрлі ерекшеліктерді оқытады, спортшылармен жаттықтыру сабақтарын жоспарлау, жүктеме беру, әртүрлі амалдарды, әдістерді, қағидаларды, дене қуаты қасиеттерін дамыту әдістемелерді қолдану секілді спорттық жаттықтыруға, спортшылар дайындығына, оларды жоғарғы көрсеткішке жеткізу жолына бағытталған жұмыстарды жүргізуді үйретеді.

    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Волейбол және баскетбол
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты инклюзивті оқыту жағдайында білім беру және спорт мектептерінде спорттық ойындар (волейбол, баскетбол) бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән спорттық ойындардың (волейбол, баскетбол) тарихы, волейбол мен баскетболдың ойын әрекеттерін зерделеу әдістемесі мен реттілігі, спорттың осы түрлері бойынша жарыстар мен төрешілерді ұйымдастырудың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру және оларды адамдардың қозғалыс режимін, қауіпсіздік ережелерін оңтайландыру үшін пайдалануға бағытталған. Сабақтар мен спорттық жарыстар кезінде жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетуге байланысты мәселелерді қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Спорттық жаттығу процесін басқарудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты басқарудың нәтижелерін болжау негізінде кәсіби жаттықтырушылық жұмысты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін таңдалған спорт түрінің оқу-жаттығу процесін басқару саласындағы инновациялық технологиялар туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Бұл пән оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруда инновациялық технологияларды меңгеруге, басқарудың жаңа принциптері мен схемаларын енгізуге бағытталған, ол мыналарды көздейді: жоғары білікті спортшылардың жеке шеберлігін жетілдіру және жарыс әрекеттерінің ауқымын кеңейту; тактикалық әрекеттердің вариативтілігін арттыру; жылдамдық-күштік қасиеттер мен арнайы төзімділікті дамытуға баса назар аудара отырып, дене дайындығының базалық деңгейін арттыру; жарыс қызметінің әлеуетін динамикалық жинақтау.; даярлау бағдарламаларының қатаң сабақтастығы, жеке жұмыс уақытын арттыру, техникалық-тактикалық шеберлікті жетілдіру бойынша мамандандырылған оқу-жаттығу жиындарын тұрақты өткізу негізінде жоғары білікті балуандарды даярлаудың барлық жүйесінің қызметін оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Денешынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамзат мәдениетінің бір бөлігі ретінде ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі дене шынықтыру мен спорттың, олимпиадалық қозғалыстың дамуының тарихи фактілері, оқиғалары мен объективті заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Пән ежелгі әлемнен бастап тарихи оқиғаларды және қоғамда дене шынықтыру саласында болып жатқан қазіргі процестерді, олимпиадалық қозғалыста қолданылатын негізгі ұғымдарды, сондай-ақ Халықаралық Олимпиадалық қозғалыстың тарихы мен құндылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Спорттық медицина және дәрігерлік бақылау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Спорт медицинасы және дәрігерлік бақылау туралы негізгі теориялық және әдістемелік білімді қалыптастыру. Пән дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, оларда патологиялық жағдайлар мен аурулардың алдын алу жөніндегі ғылыми-практикалық негіздерді зерделеуге; халықтың әртүрлі контингенті арасында дене шынықтыру мен спорттың құралдары мен әдістерін ұтымды пайдалануға; спорттық жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіруге және арттыруға бағытталған; дене шынықтыру-спорт сабақтары процесінде зардап шеккендерге алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсету.

    Оқу жылы - 1
  • Шаңғы спортын жетілдіру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-шаңғы дайындығында бұрын үйренген білімдерін, дағдылары мен дағдыларын жетілдіру. Бұл пән шаңғы техникасының негіздерін, жоғары дайындықтағы спортшылармен шаңғы дистанциясында күрес жүргізу тактикасын, шаңғы спортында жарақаттану мен үсіктің алдын алуды, шаңғы спорты бойынша спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу негіздерін терең теориялық және әдістемелік зерделеуге, әртүрлі медициналық топтарға жатқызылған жоғары спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін шаңғы даярлығы бойынша сабақтарды жоспарлауға бағытталған айғақтар.

    Оқу жылы - 1
  • Жүзу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жүзу бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән жүзу тарихы, жүзудің спорттық тәсілдерінің түрлері техникасының негіздері туралы негізгі мәліметтерді зерделеуге; оқу және жаттығу сабақтарын, спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, төрешілікті ұйымдастыру, жүзу бассейнінде және ашық суда қауіпсіздік техникасы мен жүріс-тұрыс ережелері туралы негізгі мәліметтерді зерделеуге бағытталған. Судағы жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетуге байланысты мәселелерді қарайды.

    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Теориялық және әдістемелік негіздері волейбол және баскетбол
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты волейбол және баскетбол бойынша оқыту негіздері туралы теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру және әр түрлі жас топтарымен сабақ өткізуге, сондай-ақ әр түрлі деңгейдегі контингентпен жаттығу сабақтарын өткізуге мамандар даярлау болып табылады. Бұл пәнде волейбол мен баскетболдың даму тарихы, ойыншылардың техникалық-тактикалық әрекеттері, ойын ережелері, құрал-саймандар мен жабдықтар қарастырылады. Бұл ретте ойыншылардың ойын әрекетіне оқыту әдістемесіне, олардың дене және функционалдық дайындығына, волейбол және баскетбол бойынша оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау мен ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Таңдап алынған спорттың спорттық-педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жоғары деңгейдегі спортшылармен кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті теориялық және әдістемелік білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушы мамандығының мәні мен құрылымын зерттеуге бағытталған; спорттық қызметті жоспарлау және моделдеу (таңдаған спорт түрі мысалында). Жаттықтырушының кәсіби қызметінде қазіргі заманғы технологиялар қарастырылады: спорт түрі бойынша жаттықтырушының теориялық және әдістемелік дайындығы; жаттықтырушының негізгі құжаттары (таңдаған спорт түрі мысалында); спорт түрлері бойынша мастер-кластар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру сабақтарында, спорттық дидактика, спорттық іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері, дене шынықтыру мұғалімі, жаттықтырушы, оқушы, спортшы және спорт командасының психологиясы бойынша оқытудың психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән психологиялық факторлардың қатысушылардың физикалық дайындығы мен психикалық денсаулығына әсер ету тәсілдерін, стресс мәселелерін және олардың қатысушылардың физикалық белсенділігіне әсерін, жеке тұлғаның рөлін, көшбасшылықты, командалық бірлікті, ынтымақтастықты, дене тәрбиесінде де, спортта да бәсекелестікті зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шаңғы спорты
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-дені сау балалармен де, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен де білім беру мекемелерінде және балалар жасөспірімдер мектептерінде шаңғы даярлау бойынша оқу және оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән моторлық қасиеттер мен дағдыларды қалыптастыру және дамыту тетіктерін зерделеуге; сыртқы ортаның ерекше жағдайларында спорттық жұмысқа қабілеттілікке; білім алушылардың кәсіптік даярлығын қамтамасыз етуге, дене бітімін жетілдіруге, денсаулығын нығайтуға; білім алушыларды мектепте шаңғы спортын оқыту үшін қажетті теориялық біліммен және кәсіптік – педагогикалық дағдылармен қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ұлттық спорт және қозғалмалы ойындар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың қазақтың ұлттық спорт түрлерінің пайда болуы мен дамуы туралы білім кешенін, сондай-ақ дене шынықтыру сабақтарында әртүрлі мектеп жасындағы балаларға арналған ұлттық жылжымалы ойындарды оқыту әдістемесін меңгеру болып табылады. Пән Қазақстан Республикасының аумағында тұратын түрлі халықтардың ұлттық, жылжымалы ойынын оқыту әдістемесін зерделеуге бағытталған. Оқу процесінде ашық ойын нұсқаларын, ойын жаттығуларын таңдауға, дамытуға байланысты мәселелерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектеп оқушыларының гигиеналық және педагогикалық негізі арқылы салауатты өмір салтын құру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт саласындағы гигиена және салауатты өмір салты туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ оларды дене шынықтыру сабақтарында және әртүрлі жастағы және әртүрлі даму деңгейіндегі білім алушылармен оқу-жаттығу сабақтарында кәсіби қызметте практикалық қолдану болып табылады. Пән денсаулықты сақтау және нығайту мәселелерін, балалардың физикалық дамуының заңдылықтарын, бағалау процедурасын, мектептегі және басқа да оқу және сауықтыру мекемелеріндегі оқу-тәрбие жұмысын гигиеналық тұрғыдан ұйымдастыруды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты жеңіл атлетиканың негізгі түрлері туралы теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру; халықтың салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін әр түрлі жас топтарымен сабақтар өткізу үшін, сондай-ақ әр түрлі дайындық контингентімен жаттығу сабақтарын өткізу үшін мамандарды даярлау және даярлау әдістемесі болып табылады. Пән жеңіл атлетика туралы тарихи мәліметтерді, жеңіл атлетика жаттығуларының жіктелуі мен жалпы сипаттамаларын, жеңіл атлетика түрлері техникасының негіздері туралы негізгі мәліметтерді, әртүрлі деңгейдегі қарсыластармен күрес жүргізудегі тактикалық іс-қимылдарды, жарыстарға төрешілік етуді, сондай-ақ қауіпсіздік техникасына қойылатын негізгі талаптарды зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Гимнастика және сабақ беру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты әртүрлі медициналық топтарда гимнастика сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық-әдістемелік білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән "оқыту әдістемесімен гимнастика" спорттық-педагогикалық пәнінің практикалық бөлімдерін зерделеуге, дене шынықтыру және спорт бойынша оқытушыға қажетті теориялық білім мен кәсіби практикалық дағдыларды қамтамасыз етуге бағытталған: гимнастикалық терминология, гимнастикалық жаттығуларды орындаудың техникалық компоненті. Гимнастика, снарядтардағы гимнастикалық комбинациялар, заттармен және онсыз негізгі физикалық жаттығуларды оқыту әдістемесі қарастырылады, сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру. Гимнастикалық жаттығуларды жоспарлау мен ұйымдастырудың әдістемелік тетіктері, гимнастикадан спорттық жарыстар, төрешілік егжей-тегжейлі түсініледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі білім технолгиясы және дене мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты дене шынықтыру мен спортты, Олимпиадалық қозғалысты дамытудың тарихи фактілері, оқиғалары мен объективті заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ заманауи білім беру технологияларын қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пән ежелгі әлемде (алғашқы қауымдық және құлшылық қоғамында), орта ғасырларда, Жаңа және қазіргі заман, Қазақстан Республикасында дене шынықтыру және спорт саласындағы тарихи оқиғаларды, сонымен қатар Халықаралық олимпиадалық қозғалысты дамытуға бағытталған. Сонымен қатар педагогикалық технологиялардың негізгі түсініктерін, Денсаулық сақтау құралдары мен оқыту әдістері туралы қазіргі заманғы түсініктерді және оларды білім беру мекемелерінің оқу-тәрбие үдерісінде пайдалануды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жүзуде жетілдіру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жүзуде жоғары білікті спортшылармен кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән жоғары дәрежелі жүзу дағдыларын, жүзудің спорттық әдістерінің техникасын жетілдірудің заманауи әдістері мен техникалық әдістерін үйренуге және игеруге, элементтерді игерудегі қателіктерді талдай білуге және оларды жою тәсілдерін білуге, сондай-ақ жаттықтырушының кәсіби дағдыларының негіздерін үйретуге, жүзуде жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін педагогикалық және психологиялық әдістерді меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шет елде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Емдік дене шынықтыру мен массаждың педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әртүрлі аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізу саласындағы білімді, сондай-ақ жарақаттар мен аурулардың алдын алу, емдеу және оңалту үшін емдік дене шынықтыру құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән әр түрлі аурулардың мәнін, олардың этнологиясы мен патогенезін, емдік дене мәдениеті мен массаждың нақты ауру кезіндегі кешенді емдеу мен реабилитациялаудағы маңызы; халықтың әртүрлі топтарымен Сауықтыру дене шынықтыру-спорт сабақтарының әдістемесі. Дене тәрбиесі мен спорттың анатомиялық-физиологиялық, гигиеналық және психологиялық-педагогикалық негіздеріне; дене тәрбиесі мен спорттық даярлықта кешенді бақылауды ұйымдастыру әдістеріне; ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу әдістеріне ерекше мән беріледі.; биологиялық табиғат және адам ағзасының тұтастығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON14

    кәсіпкерліктің экологиялық, философиялық, құқықтық экономикалық білімі мен дағдыларын, сондай-ақ құқықтық мәдениетті, жоғары саналы тәртіпті, кәсіби және өзге де міндеттерді шешуде төзімділік пен парасаттылықты сақтай отырып, тіршілік қауіпсіздігі жөніндегі білімді қолдану

  • Код ON12

    сыныптан тыс дене шынықтыру - сауықтыру және спорттық-бұқаралық жұмысты ұйымдастыру арқылы салауатты өмір салтына саналы қажеттілікті сіңіру мақсатында кәсіби қызметте валео-гигиеналық білімді пайдалану

  • Код ON11

    анатомиялық - физиологиялық, психологиялық механизмдердің мәнін, субъектілердің тұлғалық ерекшеліктерін, ұстанымдары мен бағыттылығын, олардың эмоциялық жағдайын білу негізінде өзінің кәсіби қызметін жетілдіру

  • Код ON10

    ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттардың әдістері мен тәсілдерін, химиялық экспериментті жоспарлау мен қоюды, химиялық процестерді талдауды, эксперименталды деректерді бағалау мен интерпертациялауды пайдалана отырып, химия бойынша білім алушылардың оқу және зерттеу қызметін ұйымдастыру;

  • Код ON2

    орта мектеп және спорт мектептері оқушыларының дене шынықтыру сабақтарындағы оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын практикада қолдану

  • Код ON9

    дене тәрбиесін медициналық қолдаудың мәнін түсіну және оңалту үшін емдік дене шынықтыру жаттығулары мен сауықтыру массажын қолдану

  • Код ON5

    оқу процесінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану

  • Код ON4

    білім алушыларға әртүрлі дене жаттығуларының техникасын, сондай-ақ олардың сауықтыру бағытын түсіндіру және жалпы дамыту, арнайы және дайындық жаттығуларын орындаудың негізгі дағдыларын меңгергендігін көрсету

  • Код ON3

    жалпы білім беретін және спорт мектебінің оқу-тәрбие процесінде тұлғаның жалпыұлттық және адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру мақсатында отандық және әлемдік дене шынықтыру теориясы мен тарихы, спорт саласында алған білімдерін қолдана отырып, қазақ халқының тарихы, әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері, Қазақ тілі туралы білімді ұлттың мәдени коды ретінде көрсету.

  • Код ON1

    орта білім берудің жаңартылған мазмұнының ерекшелігін түсінуді көрсету

  • Код ON6

    оқыту мен оқытуда жаңа тәсілдерді қолдану, педагогикалық қызметті перспективалық және ағымдағы жоспарлауды жүзеге асыру

  • Код ON7

    оқу-тәрбие процесін басқарудың инновациялық технологиялары, әдістері мен құралдары туралы басқару процесінің мәнін анықтау

6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт мұғалімі
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top