Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03201 Журуналистика в Қайнар академиясы

  • Журналистикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс журналистік қызметтің негізгі санаттары туралы жүйелі теориялық білімді қалыптастыруға, журналистиканың қоғамдағы рөлінің ерекшелігіне, қазіргі мерзімді баспасөздің, электрондық баспасөздің және интернет-БАҚ қызметі мен құрылымын ұйымдастыруға бағытталған; журналистік қызметтің кәсіби, құқықтық, әлеуметтік және этикалық нормалары туралы түсінік береді; ақпараттық өнімдерді бағалаудың негізгі критерийлерінің кешенін, газет редакциялары мен эфирлік хабар таратудың қызметін меңгереді. Студенттер ұлттық медиа-модельдердің ерекшеліктерін және қазақстандық БАҚ-тың жұмыс істеу шындығын талдайды. Оқу барысында студенттер емле мен тыныс белгілерін, орфография мен пунктограмма жағдайларын анықтау дағдыларын қолданады және әдеби тіл нормаларына сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер жасайды, баспа мәтінін, аудио, видео немесе интернет материалдарын өңдейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фотожурналистика
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді баспа, теледидар, Интернет арқылы өтетін бұқаралық ақпараттық процестердің ажырамас бөлігі ретінде фотожурналистика негіздеріне үйретеді; бейнелеу өнерінде, кино және теледокументалистикада фотографияның пайда болу тарихы және визуалды коммуникацияның жаңа техникалық құралын қолдану саласындағы білімді қалыптастырады; аралас өнер мен ауызша бұқаралық коммуникация құралдарына қарағанда фотографияның экспрессивті және бейнелеу мүмкіндіктерін анықтау, сөз бен кескін синтезін табу қабілеттерін қалыптастырады. Кино және теледокументалистикаға қарағанда бейнелеу өнері мен фотографияда көрнекі ақпаратты алудың, сақтаудың және көбейтудің жалпы әлеуметтік-эстетикалық қағидаттарын теориялық зерттеу дағдыларын меңгерген, фотокамераны, заманауи техникалық базаны, цифрлық технологияларды қолдануға; фотожурналистика жанрында газет-журналдық Жарияланымдар дайындауға; фоторепортаждар, фото тарих жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 6

    Бұл курстың мақсаты - кәсіби қарым-қатынас психологиясының негізгі категорияларымен (тұжырымдамаларымен) танысу. Кәсіби іс-әрекеттегі коммуникативті процестің ерекшеліктерін зерттеу, бұл тиімді қарым-қатынас процесінің психологиялық факторлары мен детерминанттарының рөлін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конфликтология
    Несиелер: 6

    Осы пәнді оқу барысында негізгі мәселелер мыналар болып табылады: конфликт түсінігі және конфликтологияның пәндік аймағы, конфликт туралы идеялардың генезисі, әлеуметтік өмір құбылысы ретіндегі қақтығыс идеясы, конфликтология әдістері, әртүрлі қақтығыстардың динамикасы, қақтығыстарды шешудің ғылыми-зерттеу және практикалық қызметтерінің теориялық бағыттары, қақтығыстарды шешудің құралы ретіндегі келіссөздер, жанжалдарды шешудің әлеуметтік-психологиялық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді игерудің мақсаты - экономика және кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет, бизнесті жүргізу ережелері мен тәсілдері туралы білімді игеру, өз ісін, коммерциялық қызметті құру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы кәсіпкерлік қызметте өзінің мүмкіндіктерін анықтай алады; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздері туралы білімді қолдана алады; дұрыс іскерлік шешімдер қабылдау үшін қажетті экономикалық ақпаратты жүйелеп, пысықтай алады; іскерлік және инвестициялық белсенділік таныта алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ журналистикасының тарихы
    Несиелер: 5

    Пән 19 ғ.аяғындағы қазақ мерзімді баспасөзінің пайда болу алғышарттарына, 1917 жылға дейінгі дамуына; Қазақстан журналистикасының қалыптасу және даму ерекшеліктеріне; Қазақстан журналистикасы тарихының елдің тарихи даму үрдістерімен өзара байланысына; БАҚ қызметінің ерекшелігіне; жанрлық өзгешелікті дамытуға, материал жинаудың, оның нысаны мен берілуінің өзгеру диалектикасына негізделген. Ақыл-ой шабуылы кезінде студенттер публицистердің шығармаларын талдайды, нақты тарихи кезеңдегі Қазақстан журналистикасының даму көздерін дұрыс анықтайды және мұрағат материалдарымен жұмыс істейді. Қазақстан журналистикасының белгілі бір кезеңіндегі материалдың жанры мен формасының ерекшелігін анықтау бойынша қорытынды жасайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс құқық пен мемлекет тәртібінің ұғымдарын, мәнін, негізгі белгілерін, функцияларын, негізгі құқық институттарын; Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін, халықаралық гуманитарлық құқық нормаларын, мемлекет азаматтарының құқықтары мен бостандықтарын іске асыруды зерделейді. Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер сыбайлас жемқорлық ұғымы туралы, сыбайлас жемқорлық құбылыстарының практикалық мазмұны, сыбайлас жемқорлық құбылыстарының нысандары мен элементтері туралы білімді, құқықтық білім беру саласындағы зияткерлік және практикалық дағдыларды және сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне теріс қатынасты дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу және ғыдыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, зерттеу мәселелерін шешуге ғылыми көзқарас және олардың өзектілігін бағалау туралы түсінік береді, реферат, эссе, аннотация, әдебиетке шолу және т.б. сияқты академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын, баяндамалар мен презентацияларды жасау және редакциялау дағдыларын, библиографиялық сипаттаманы дұрыс құрастыру дағдыларын алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пан "адам-тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіпті және зиянды факторларды сәйкестендіру, адам ағзасына теріс факторлардың әсерін болдырмау, барлық экологиялық іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздерін, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау, сананы экологияландыру және болашаққа мүмкіндік беретін экологиялық мәдениетті тәрбиелеу мәселелерін қарастырады, болашақ маманға экологиялық білімді тек кәсіби мүдделер пайдалану үшін ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпаландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Радио және ТВ-дағы кәсіби шығармашылық практикумы
    Несиелер: 4

    Курс БАҚ-тың кез келген түрлерінде жұмыс істеу дағдыларын бекітуге, баспа басылымдары мен электрондық тасымалдаушылардағы айырмашылықтарды зерделеуде практикалық жұмыс жасауға; материалдарды жариялауға/эфирге шығаруға дайындау кезінде журналистиканың шығармашылық тәсілдерін жетілдіруге; ақпараттық, ақпараттық-аналитикалық және көркем-публицистикалық туындыларды баспаға, электрондық бұқаралық ақпарат құралдарына жасау бойынша журналистік дағдылардың деңгейін арттыруға бағытталған. Практикада студенттер БАҚ аудиториясына әсер ету техникасын, БАҚ-тың көпшілік санасымен айла-шарғы жасауды; БАҚ аудиториясын сегменттеуді; технологияны; журналистік бағдарламаларды өндіруді; радио, теледидар (Sound Forge, Vegas, Audition, Adobe Premiere) және басқа бағдарламалар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Телерадиожурналистика
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі заманғы БАҚ жүйесін, теледидар және радиожурналистика саласындағы кәсіби журналистік шығармашылықтың жаңа үрдістерін, теледидар мен радиодағы шығармашылық мамандықтарды, журналистің кәсіби міндеттерінің шеңберін зерттеуге бағытталған; практикалық қызметті оңтайландыру әдісі; журналистік материалдарды жасауға, ұжымдық және жеке журналистік жұмыста білімге негізделуге үйретеді. Практикалық сабақтарда студенттер теле - немесе радиобағдарлама тұжырымдамасын әзірлейді және теле - немесе радио-сценарий құрады; ин��ернетте, түрлі бағдарламалық құралдарды, дерекқорларды пайдаланады, іздеу жүйелерін қолданады, жаһандық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Курс білім алушылардың коммуникативтік және кәсіби құзыреттерін қалыптастырады, арнайы мәтіндерді қабылдау үшін мемлекеттік, орыс тілдерінде сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде дағдыларды дағдыландырады, сондай-ақ студенттердің көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас жүргізу дағдыларын; іскерлік жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын, кәсіби қызмет шеңберінде көпшілік және ғылыми сөйлеу дағдыларын, мәдени деңгейін, кәсіби құзыреттілігін арттыру үшін неғұрлым тиімді ж��не табысты әдістер мен құралдарды қолдануды қалыптастырады. Кейіннен, пікірталас кезінде студенттер кәсіби қарым-қатынас міндеттерін кеңейту үшін тілдік және кәсіби білім жүйесін қолданады, қазақ, орыс тілдерінің грамматикасы мен стилистикасын, көпшілік алдында сөйлеу шеберлігін, шешендік сөздің сапалық сипаттамасын біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі журналистиканың жанрлық формалары мен функциялары
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық мәтіндерді журналистиканың жанрлары мен функцияларының ерекшеліктері мен ерекшеліктеріне сәйкес зерттеуге негізделген; кәсіби қызметтегі мазмұнын ашады; журналистиканың жанрлық формаларын, полемиканы, бағалау ойлауын, фактілерді іріктеу принциптерін қолданады; материалдың жиналуын, формасын және берілуін өзгерту жанрлық ерекшелігін, диалектикасын дамытады. Практикалық сабақтарда студенттер әлеуметтік маңызды мазмұнын анықтау үшін ақпарат жинау, оны тексеру және талдау әдісін қолданады, медиа мәтіндерді талдайды және көркем мәтіндер мен артефактілерде әлеуметтік мәселелерді оқшаулайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Шет тілін кәсіби бағдарланған оқыту курсының мақсаты-қосымша кәсіби білім алу және тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру мақсатында оны арнайы пәндермен біріктіру. Оқу барысында студенттер жобалық тапсырмаларды қолдана отырып, лингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, ақпараттық-аналитикалық және коммуникативті аспектілерде кәсіби қызметті қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Журналистік шеберлігі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-бұқаралық ақпараттық қызметтің жұмыс істеуінің негізгі ережелерін, негізгі жанрларды, журналистика түрлерін зерттеу, берілген жағдайлар аясында ақпараттық-аналитикалық өнімді құрудың тұрақты дағдыларын алу және өңдеу. Өз шығармашылығын, өз әріптестерінің және журналистік цехтың танымал шеберлерінің шығармашылығын объективті бағалайды; шығармашылық шеберхана шеңберіндегі шығармашылық қарым-қатынас есебінен студенттердің жалпы мәдени деңгейін арттырады. Практикалық сабақтарда студенттер жергілікті автор��ық медиажобаны әзірлейді, телебағдарламаларды, фильмдерді, телеспектакльдерді талдайды; телебағдарламаларды (телефильмдерді) жасау кезінде телевизиялық публицистиканың көркемдік әдісі мен әдісін қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Телехабарларды дайындау техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді телебағдарламаларды дайындаудың заманауи техникасы мен технологияларымен, баспа, теледидар және медиа-салаларды пайдаланатын арнайы жабдықтармен, радио және Интернетпен таныстырады. Мультимедиалық орта жағдайында жұмыс ерекшелігін зерделейді, түрлі таңбалы жүйелерде (ауызша, аудио-, бейне-, графика, анимация) медиаөнімді дайындаудың әдістері мен технологияларын меңгеруге көмектеседі, қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, БАҚ үшін әр түрлі материалдарды редакциялау. Курсты меңгеру нәтижесінде студент қазіргі заманғы техникалық базаны қолдана алады: цифрлық және IT-технологиялар, негізгі операциялық жүйелер, бағдарламалық қамтамасыз ету; мәтіндерді, визуалды, аудио және аудиовизуалды ақпаратты өңдеу, мәтінді енгізу, графикалық; ақпаратты беру және алмасу жүйесін пайдалана отырып; тақырып формалары, анонстау, газет - журнал жолағын композициялық құрастыру әдісі, материалды беру және жылжыту. БАҚ үшін түрлі материалдарды өңдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Радиобағдарламалар жасау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән радиожурналист қызметінің қазіргі заманғы нысандарымен, радиобағдарламаларды жасау техникасы мен технологиясымен; радиожурналистикадағы медиа-мәтіндердің ерекшелігімен таныстырады. Радио үшін ақпараттық материалдарды жинау және өңдеу дағдыларын қалыптастырады; жазбаша және ауызша сөйлеу, үйлесімді сөйлеуді қалыптастырады, мәтінде негізгі ойды анықтауға, радиожурналистиканың әртүрлі жанрларында материал жасауға үйретеді. Заманауи технологиялармен таныстырады: дыбыспен және бейнемен жұмыс, бейне және дыбыс жазу форматы; теледидар сигналының стандарттары. Радиохабарларды ұйымдастыруға, өткізуге және жасауға үйретеді. Курс аяқталғаннан кейін студент түрлі жанрлар мен бағыттардағы радиобағдарламаларды, медиа-мәтіндерді жасай алады. Қоғамдық пікірге талдауды жүзеге асырады және радиобағдарламаларды жасау барысында аудиториямен өзара іс-қимылды пайдаланады. Сондай-ақ компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, аудиовизуалды өндірістің радиобағдарламасын жасауға және аудиовизуалды бағдарламаны практикалық жұмыста қолдануға Құзыретті. Аудиовизуалды бағдарламалардың техникалық және көркемдік сапасын бағалай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көпшілік алдында сөз сөйлеу өнері
    Несиелер: 4

    Курс теорияны зерттеуге және сөйлеу мәдениетін, коммуникативтік құзыреттілікті арттыруға бағытталған; іс-әрекет (коммуникативтік-сөйлеу, типологиялық) үшін әртүрлі тілдік құралдарды негізді таңдауға; шешендік өнерге, актерлік шеберлікке және көпшілік алдында сөз сөйлеуге практикалық дағдыларды қалыптастыруға; ресми-іскерлік жазбаша сөйлеу нормаларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Практикалық сабақтарда студенттер берілген тақырып бойынша хабарламалар үшін материалды таңдайды және аудитория алдында сөз сөйлейді, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді; кәсіби мәселелерді талқылайды, спикер өз көзқарасын қорғайды, құбылыстардың, оқиғалардың, процестердің мәнін түсіндіреді, қорытынды жасайды, дәлелді жауап береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жанрлық публицистикасының тарихы
    Несиелер: 5

    Пән жанрлық публицистиканың тарихымен таныстырады, негізгі заңдылықтарымен, олардың арналуының жіктелуімен: мақсаты, ақпараттылығы, ерекшелігі; ақпарат қызметін тарату формаларымен, Ақпараттық мемлекеттік және коммерциялық (FM-форматты) хабар тарату форматтарымен таныстырады. Студенттер Радиожурналистиканың ақпараттық жанрларын зерттейді: хроникальды репортаж, ақпараттық жазба, баспасөз шолуы, радио есеп, микрофондағы жедел әңгіме, ақпараттық сұхбат және хроникальды репортаж.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Журналдар, газет және телехабарлар дайындау
    Несиелер: 4

    Пән радиожурналист қызметінің қазіргі түрлерімен, радиобағдарламаларды жасау техникасы мен технологиясымен, радиожурналистегі медиа-мәтіндердің ерекшеліктерімен таныстырады. Радиоға арналған ақпараттық материалдарды жинау және өңдеу; жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастырады, байланыстырылған сөйлеуді құрастырады, мәтінде басты ойды анықтауға, Радиожурналистиканың әр түрлі жанрларында материал жасауға үйретеді. Қазіргі заманғы технологиялармен: дыбыспен және бейнемен жұмыс істеу, бейне және дыбыс жазу форматымен; теледидар сигналының стандарттарымен таныстырады. Радиохабарларды ұйымдастыруға, өткізуге және құруға үйретеді. Курс соңында студент түрлі жанрдағы және бағыттағы радиобағдарламаларды, медиа-мәтіндерді жасай алады. Қоғамдық пікірге талдау жасайды және радиобағдарламаларды жасау барысында аудиториямен өзара іс-қимылды пайдаланады. Сонымен қатар, компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, аудиовизуалды өндірістің радиобағдарламасын жасауға және аудиовизуалды бағдарламаны тәжірибелік жұмыста қолдануға құзырлы. Аудиовизуалды бағдарламалардың техникалық және көркемдік сапасын бағалауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • БАҚ техникасы және технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді заманауи аппараттық редакциялық-баспа жабдықтарымен және бағдарламалық қамтамасыз етумен, полиграфияда қолданылатын негізгі технологиялармен таныстырады, баспаға дейінгі дайындық кезеңінде белгілі бір басылымның маңызды полиграфиялық параметрлерін ескеру қажеттілігін, әртүрлі сандық медиа мен байланыс арналарын қолдана отырып, ақпаратты сақтау және беру мүмкіндігін түсіндіреді. Курстың мақсаты-студенттердің кәсіби терминологияны игеруі және газет қызметкері, фототілші және радионың алғашқы еңбек дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Журналистиканың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән журналист қызметінің нормативтік-құқықтық аспектілеріне, сөз және баспасөз бостандығын реттеу принциптеріне, ақпараттық құқықтың қайнар көзіне, бұқаралық ақпарат саласындағы халықаралық құқықтық актілерге, Қазақстандағы және батыс елдеріндегі БАҚ-тың құқықтық негіздеріне үйретеді; журналистердің құқықтық сауаттылығын арттырады; ақпараттық қатынастар субъектілерінің құқықтық мәртебесін, БАҚ-тағы Жарнама туралы ҚР заңнамасын және ақпараттық қатынастарды мемлекеттік реттеуді оқытады. Тренинг барысында студенттер демократиялық және құқықтық мемлекет азаматының белсенді ұстанымын білдіреді, өз көзқарасын қорғайды, ақпараттық қатынастар саласындағы нормативтік құқықтық актілерді талдайды, журналистің, бас редактордың, құрылтайшының құқықтары мен міндеттерін анықтайды, БАҚ цензурасына, БАҚ бостандығын теріс пайдалануға анықтама береді; БАҚ қызметін реттеудің халықаралық-құқықтық және мемлекетішілік шараларына заңдық талдау жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мультимедиялық журналистика
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді мультимедиялық БАҚ құру ерекшеліктерімен, журналистің мультимедиялық логикасымен, мультимедиялық мәтінмен; БАҚ-қа мультимедиялық тәсілдің артықшылықтарын анықтаумен, олардың жұмыс істеу ерекшеліктерімен, әртүрлі бұқаралық ақпарат құралдарының конвергенция процесімен, мульти-медизациямен таныстырады. Мультимедиалық журналистің ерекшелігі мен жұмысын ашады. Әр түрлі ақпараттық материалдарды дайындау үшін ақпаратты жинауға, талдауға, құрылымдауға үйретеді; ақпараттық, мәтіндік, фото-, аудио - және бейнематериалдарды жасайды, ақпараттық материалдармен жеке және топтық жұмыстарды қолданады. Ақпаратты әзірлеуге, талдауға және түзетуге, сақтауға, қайта өңдеуге, ақпаратты қабылдауға, сандық ортадағы жергілікті авторлық медиа-жоспарларға қабілетті. Жеке, аудиовизуалды медиа мазмұнын жасайды; олар үшін сайттар мен дизайн; қандай бақ үшін материал, тақырып қолайлы екенін іздейді. Коммуникацияның жаңа құралдарын (вербалды, аудио-, бейне-, фото-, графика) қолданады; алынған ақпаратты цифрлық өңдеу редакторларының көмегімен өңдейді, мақсатты аудиторияға медиа-хабарламаларды құрастырады. Жеке авторлық ерекшелігін сақтай отырып, мәтінді стилистикалық өңдеу әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел журналистикасы
    Несиелер: 5

    Шетелдік журналистика: пән шетелдік журналистика мен публицистиканың негізгі даму кезеңдерін, кітап пен кітап басып шығару, газеттер мен журналдар, радиохабарлар, деректі фильмдер, теледидар, электронды газеттер мен интернеттегі басқа да БАҚ тарихын, көрнекті журналистер мен публицистердің мұрасын талдауды; әлемдік журналистикадағы коммуникациялық процестердің теориялық және практикалық аспектілерімен хронологиялық реттілікті зерттейді. Журналистиканың қалыптасуына тарихи талдау жасау, журналистиканың философиялық, ғылыми, діни идеялармен байланысы және оның әлемдік мәдениет кеңістігіндегі орнын анықтау дағдыларын меңгереді; шетелдік журналистиканың тәжірибесін талдай алады, үздік үлгілерге бағдарлай алады және өз жұмысында журналист ретінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стилистика және әдеби редакциялау
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді әдеби редакциялау қызметтің генезисімен, әртүрлі елдердің мәдени-тарихи дәстүрлерімен және дәуірлерімен; қазіргі қоғамдағы, нарықтық экономикадағы жарнаманың мәнімен; Жарнама қызметі әдісімен, жарнама бойынша маманның функцияларымен; жарнама саласындағы заңнамалармен таныстырады. Медиа-жоспарлаудың негізгі түсініктерін меңгеруге көмектеседі; жарнама тасымалдаушыларды таңдау технологиясы. Теориялық базаны қолдану дағдыларына, нақты жарнамалық науқандардың медиапланын жасауға; рейтингті болжау және оның тиімділігін бағалау модельдеріне ықпал етеді; ситуациялық талдау жүргізеді (тауар, аудитория, базар). Студент жарнамалық, коммуникациялық өнім жасай алады; макеттелген жарнама, сценарий және жарнамалық роликтердің кадры. Жарнама мәтіндерін құрастыру, редакциялау және тестілеу әдістемесін, жарнаманы түсіндіру, бейне жарнамаларды түсіру, нарықтық және әлеуметтік зерттеулер мәселелері бойынша кеңес беруді пайдаланады. Жарнама және қоғаммен байланыс саласында іс-шараларды ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • БАҚ заңнамасы және этика
    Несиелер: 5

    Пән журналистік корпус өкілдерінің мінез-құлқын реттейтін негізгі құжаттарды, шет елдердің БАҚ туралы заңнамалар практикасын, бұқаралық ақпарат саласындағы құқықтық реттеу қағидалары мен нормаларын кешенді түсінуді, журналистикадағы моральдық қағидалар мен құндылықтар туралы түсініктерді қалыптастыруды, БАҚ қызметі саласындағы құқықтық қатынастарды реттейтін ағымдағы қазақстандық заңнаманың тағайындалуы, сипаты, мазмұны және ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерді, тұлғаны азаматтық тәрбиелеуді меңгеруге бағытталған. Кейіннен студенттер құқықтық білімді, кәсіби этиканы сақтай отырып, журналистік мәтіндердің әдістемесін қолдана алады; кәсіби басылымдарда Мораль тақырыбына, журналистік сөз сөйлеу мәселелері бойынша сот талқылауының материалдарына түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Блогтық журналистика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - отандық және шетелдік тәжірибені қолдана отырып, блог журналистикасының жұмысын ұйымдастыру, блог жүргізу тәжірибесі, блогосфераның даму бағыттары, әлеуметтік желілердің түрлері, сонымен қатар блог журналистикасының тілдік және стилистикалық ерекшеліктері туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі
    Несиелер: 6

    Пән қарым-қатынастың мәдени-тілдік негіздеріне, сөйлеу әсерінің тәсілдеріне, газет, радио, теледидар, жарнама, Интернет тілдерінің өзіне тән қасиеттеріне; сөйлеу мазмұны мен формасының арақатынасына, қарым-қатынастағы тілдік және экстралингвистикалық факторлардың өзара әрекеттесуіне бағытталған; әдеби тілдің нормалары мен оның экспрессивті құралдарын меңгеруді көздейтін тілдік құзіреттіліктерді қалыптастырады. Пән кәсіби журналистердің сөйлеу өзін-өзі анықтауға бағытталған; БАҚ мәтінінің ерекшеліктерін талдау дағдыларын дамытады. Оқу барысында студенттер орыс әдеби тілі мүмкіндіктерінің нормалары мен ресурстарын, сөйлеу тәртібі мен қарым-қатынасының әртүрлі нысандарын, орыс әдеби этикетінің нормаларын меңгереді; тілдік практикада теориялық білімді қолданады; сөйлеу қателіктерін жеңеді және коммуникативтік кедергілерді бейтараптайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Баспа ісінің негіздері
    Несиелер: 6

    Пән баспа ісінің негіздерін зерттеуге бағытталған. Жүйені, тұжырымдамаларды, қызметкерлердің лауазымдық міндеттерін, бөлімдер мен редакциялар, баспа мен автор арасындағы өзара қарым-қатынас жүйесін; жоспарлау қағидаттарын, өнімді тарату жөніндегі қызметті; қолжазбаларды бағалау және редакциялау қағидаларын, бағыттарын, беттеу ұғымын; Microsoft Office Publisher, Adobe InDesign, Adobe Illustrator баспа жүйесіндегі беттеу қағидаларын зерделейді; баспа процесінің технологиясы туралы, баспа өнімдерін жылжыту, баспа өнімдерінің типологиясы туралы түсініктерді қалыптастырады. Дербестікті дамытады; түрлі стилистикалық типтер мен жанрлардағы мәтінмен жұмыс істейді; сөйлеу және жазу сауаттылығын арттырады, мәтінді редакциялайды. Студенттер өздерінің жарияланымдарын және медиа өндірістің басқа қатысушыларымен жұмыс жасауды; жеке және ұжымдық қызметті ұйымдастыруды; мәтіндік және мәтіндік емес жұмыстарды (жобалық, өндірістік, ұйымдастырушылық) орындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Телерадиожүргізушінің шеберлігі
    Несиелер: 6

    Пән әртүрлі әлеуметтік салалардағы имиджді қалыптастырудың негізгі аспектілері мен кезеңдеріне; өзін-өзі таныстыру технологияларына; жеке-шығармашылық (авторлық) журналистік жұмыстың ерекшеліктеріне, технологиялар мен техникалық сүйемелдеуге, ақпарат көздерімен жұмыс істеу қағидаттарына негізделген; аудиторияның, тұлғаның, ұйымның бейінін айқындайды, ұйымның, тұлғаның, тауардың имиджін қалыптастыру тактикасын әзірлейді; поштамен, жауаптармен, редакцияға өтініштермен жұмыс істейді, қоғамдық талқылауларды, пікірталастарды ұйымдастыруға, аудиторияның қатысуымен материалдар мен бағдарламаларды дайындауға, интерактивті коммуникациялық жобаларға қатысады. Кейіннен студенттер ақпарат жинау әдісін қолданады (сұхбат, бақылау технологиясы, құжаттармен жұмыс және т.б.); экспрессивтілік құралы; риторика; БАҚ мәтіндерін, олардың журналистік материалдарын жетілдіру мақсатында талдайды; студияда қонақтармен және аудиториямен қарым-қатынас жасау дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Медиаменеджмент және медиареклама
    Несиелер: 6

    Пән нарықтық қатынастар жағдайындағы медиаменеджмент және медиареклама негіздерін; қазіргі менеджменттегі қоғамдық пікірдің рөлін, ұйым мен қоғам арасындағы медианың рөлін; кәсіпорынды басқарудың әлеуметтік-психологиялық аспектілерін; жарнама қызметінің әдістерін, жарнама тасымалдағыштарын таңдау және басқару технологияларын, медиа-компанияларда медиа-холдинг портфельді басқаруда пайдаланылатын бюджеттеу мен қаржылық талдаудың негізгі әдістерін,. түрлі ортадағы контентке құқықтарды басқарудың әдістері мен ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық радио
    Несиелер: 6

    Пән негізгі типологиялық белгілермен, репортаж құрылымымен, радиода монтаждау ерекшеліктерімен; мемлекеттік және коммерциялық радиостанциялардың ұйымдастырушылық принциптерімен, журналистің шеберлігін жетілдіру үшін радио мәтіндерімен жұмыс жасаумен таныстырады, радиоға арналған ақпараттық материалдарды жинау және өңдеу дағдыларын қалыптастырады, әртүрлі жанрдағы материалдарды, радио-сценарийді жасайды; радиостанцияның форматын анықтайды; радио бағдарламаларының тұжырымдамасын әзірлейді. Репортаж үшін мәтін дайындауға; оқиға орнында стенд жазып алуға; түрлі белгілік жүйелерді (вербалды, фото, аудио, видео, графикалық) пайдалана отырып, белгілі бір жанрларда, форматтарда материалдар жасауға қабілетті. Шешендік және актерлік шеберлік, тыңдаушылармен қарым-қатынас жасау, әңгімелесушімен сұхбаттасу, эфирді диалогтық және монологтық жүргізу, семинар топтарында пікірталас дағдыларын қолданады. Тікелей эфирде студиялық аппаратурамен жұмыс істейді. Радио хабарламаларының мәтіндерін нақты медиа-өнімге радио бағдарламасы түрінде өңдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет-журналистика
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді желілік журналистиканың ерекшеліктерімен, Интернеттің пайда болу және даму тарихымен, желіде жұмыс істеу әдісімен, веб-парақтарды құрудың шығармашылық процесімен, сайттарды басқару жүйесімен, желілік жарияланымның жанры мен формасымен, веб-журналистің кәсіби-этикалық ережелерімен және нормаларымен таныстырады. Интернет-жобаларға арналған материалдар бойынша жұмыс ерекшеліктерін ұсынады, оқылатын мәтіндер мен тақырыптар жасауға үйретеді. Іздеу машиналарына бейімделген мәтіндер жасайды. Веб-журналистке арналған бағдарламалық жасақтаманы қолдана алады; веб-басылымның бағдарламалық құралдары; сайт құрылымын жобалайды; гипермәтіндер, тартымды тақырыптар жасайды. Іздеу құралдарын қолданады; оқу веб-басылымын әкімшілендіру жүйесімен, контент-редактормен жұмыс істейді (сайтқа ақпарат қосады және оны интернет-кеңістікте редакциялайды), веб-сайттардың дизайнын ресімдейді, желідегі жарияланымның сапасын бағалайды; іздеу жүйелері үшін мәтіндерді оңтайландырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Журналисттің сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 6

    "Журналисттің сөйлеу мәдениеті" пәнінің мақсаты-журналистік сөйлеу мәдениетін, тілдік, коммуникативтік және этикалық нормаларды сақтау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер қарым-қатынастың диалогтық формасын, шешендік шеберлікті, стилистикалық дұрыс сөйлеу құралдарын, түрлі коммуникативтік тактиканы қолдана білуді, кәсіби қызметте баспа және электрондық БАҚ-тың нақты мысалдарымен этикалық нормаларды сақтауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Медиаэтика
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты бұқаралық коммуникация саласындағы этика мәселелеріне бағытталған және бұқаралық ақпарат құралдарының қызметінде туындайтын этикалық проблемаларды шешу жолдарын көрсетеді. Пән студенттерді жарнама және жаңалықтар медиасы саласында туындайтын жұмыстағы қиындықтарға және күнделікті өмірдің көптеген басқа жағдайларына назар аударуға үйретеді. Ұйым мен бұқаралық ақпарат құралдары арасындағы өзара іс-қимылды ұйымдастыру саласында жалпы кәсіби құзыреттерді қалыптастырады; баспасөзге арналған PR-мәтіндерді жасау дағдыларын тұжырымдайды; журналистер үшін іс-шаралар өткізу; түрлі мақсатты аудиторияларға арналған көпшілік іс-шараларды дайындау және өткізу дағдыларын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Публицистика негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді публицистикалық шығармашылықтың жанрлық палитрасының алуан түрлілігімен, қазіргі журналистикадағы жанрлар жүйесімен, демократиялық қоғамдағы журналистика мен журналисттің әлеуметтік рөлі мен қоғамдық миссиясымен, БАҚ қызметтері мен принциптерімен, тарихи, қазіргі отандық және шетелдік БАҚ тәжірибелерімен, қазіргі публицистиканың дамуымен, интеграциялық үдеріспен, жанрлық жүйенің модификацияларымен таныстырады. Отандық және әлемдік журналистикаға және аналитикалық журналистика мен көркем публицистика жанрларында уақыт талаптарына жауап беретін туындыларға бағдар жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиа және журналистика
    Несиелер: 5

    Пән медиа және журналистиканың қалыптасу және даму тарихымен, қазіргі заманғы газет және журнал техникасымен, әртүрлі типтегі газеттер мен журналдарды рәсімдеу құралымен және қабылдауымен, дизайнерлік технологиялармен, дизайн жасау принциптерімен, фирмалық стильмен таныстырады. Курсты бітіргеннен кейін студент дизайнға арналған компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істей алады: RM, CorelDRAW, Adobe Photoshop. Жарнамалық жобалармен дизайнерлік жұмыс барысында қаріптерді, дизайнерлік элементтерді, фирмалық эмблемаларды, лейблдерді, жарнамалық және баспа өнімдерінің дизайнын, медиа және арт - фотосуреттерді, графикалық интерфейсті, веб-дизайнды және инфографиканы әзірлейді және пайдаланады. Компьютерді қолдана отырып, берілген форматтағы жолақтың макетін графикалық түрде жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аудио, видео, компьютерлік монтаждау
    Несиелер: 5

    Курс аудио, бейне және компьютерлік монтаж жасау принциптеріне бағытталған; телевизиялық бақылау жүйесі, бейнені цифрлау, аудиоақпаратты өңдеу, түрлі тасымалдағыштарда бейне және аудиобағдарламаны дайындау; нысаналар мен кедергілердің пайда болу себептеріне үйретеді, осы саладағы жұмыстарды регламенттейтін стандарттар мен нормативтік құжаттарды қарайды; медиатексті қабылдау принциптерімен, сценарийді құрастырумен және оны ресімдеу тәсілімен, экрандық шығарманың құрылымдық бірліктерімен таныстырады. Курс аяқталғаннан кейін студент бейне және компьютерлік монтажды жүргізе алады; қозғалысқа монтаж жасай алады; аудио дыбысты құрастыра алады; әртүрлі монтаждық тәсілдерді қолдана отырып сюжеттер немесе авторлық бағдарламалар жасай алады; компьютермен жұмыс істеу үшін ақпаратты алу, сақтау, өңдеу құралдарын қолдана алады. Тұжырымдаманы әзірлейді және болашақ фильмнің құрылымын, сюжетін және барлық элементтерін (бейне, иллюстрациялар, анимация, титралар, дыбыс, музыкалық және дыбыстық сүйемелдеу) сипаттайтын аудиовизуалды туындыны, сценарийді жасайды. Бейнемонтаж өнерін, дыбысты өңдеуге арналған бағдарламалық құралдарды қолданады, сандық материалды бейнекассеталарға, CD немесе DVD дискілерге ауыстырады, Web-ке орналастырады, оны басқа бағдарламалар жобаларында интеграциялайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аналитикалық журналистика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді аналитикалық журналистиканың ерекшеліктерімен, журналистиканың пайда болу және даму тарихымен, жұмыс әдісімен, шығармашылық процеспен, басқару жүйесімен, желілік жарияланымның жанрларымен және формаларымен, журналистің кәсіби-этикалық ережелерімен және нормаларымен таныстыру болып табылады. Жобаларға арналған материалдар бойынша жұмыстың ерекшелігін ұсынады, оқылатын мәтіндер мен тақырыптар жасауға үйретеді. Іздеу машиналарына бейімделген мәтіндер жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сценарий жазу практикумы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - драматургияның теориялық негіздерін және сценарийлік шеберлікті меңгеруге, әр түрлі іс-шаралар сценарийлерін өз бетінше жазу дағдыларын қалыптастыруға, сценарийдің мағыналық құрылымы ретінде құрастыру заңдарын, сценарий жоспарын әзірлеу әдістемесін, сценарийлік драматургияның композициялық құрылымының ерекшеліктерін, сценарийлердің әр түрлі типтерін, қазіргі заманғы теле-және бейнефильмнің, бағдарламаның сценарийлік ой-өрісін құрастыруға, оны шығармашылық процестің басқа да қатысушыларымен ынтымақтастықта дамытып, байытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ТВ-дағы инфографика
    Несиелер: 4

    Пән инфографика негіздерін зерделейді, студенттердің БАҚ-та заманауи инфографика саласында білім жүйесін қалыптастырады, ақпараттық графиканы, ақпараттық деректерді өңдеу технологиясын, ақпараттық графикалық өнімдерге трансформацияны, заманауи инфографиканың категориялық аппаратын, инфографикалық жобаларды жасауға арналған құралдар мен бағдарламаларды таратады. Курс медиасферада заманауи техникалық платформалар мен жаңа цифрлық технологияларды пайдалану туралы білім береді. Кәсіби міндеттерді шешу үшін инфографиканы әзірлейді; түрлі баспа және электрондық алаңдарда тарату үшін қазіргі заманғы инфографиканы өндіру технологиялары мен әдістемесін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • PR практикасы және теориясы
    Несиелер: 5

    Пән жарнамалық және PR мәтіндерді өндіру моделін зерттеуге негізделген; мәтіндерді құрастыру және құру құрылымы, қойылған мақсатқа жету жолдары; жарнама және PR-мәтіндердің сипаттамасын, ҚР-дағы жарнама және PR мәтіндерді өндіру саласындағы заңнамаларды, нормативтік құжаттарды оқып үйренеді; мәтіндік және графикалық, жұмыс және презентациялық материалдардың композициялық және стилистикалық ерекшеліктерін қарастырады және оларды жарнама және PR жөніндегі маманның қызметінде қолданады. Қоғамдық мәтіндерді талдай алады; мәтіндердің креативті, тілдік-стилистикалық сипаттамалары. Көпшілік коммуникация шеңберінде жұмыс және таныстыру материалдарын әзірлейді; әртүрлі стилистиканың мәтіндерін редакциялайды; дәстүрлі және қазіргі заманғы коммуникативтік технологияларды бағалайды және олардың артықшылықтарын бөледі. Коммуникациялық кампаниялар мен іс-шараларды іске асыру бойынша жұмысты ұйымдастырады. Креативті коммуникациялық тұжырымдамаларды әзірлейді және жарнамалық және PR мәтіндерді жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Журналисттік мәтін жазу және редакциялау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты тілдің стильдік жүйесі туралы түсінік береді; редакциялық қызметтің өзара байланысты екі аспектісінде редакциялау туралы, журналистің БАҚ үшін өз материалдарын түпкілікті дайындау туралы (өзін-өзі редакциялау); редакциялау процесінің теориялық негіздерін, редакторлық талдаудың, мәтіннің әдістері мен тәсілдерін, мәтіндегі тілдік құралдарды оңтайлы таңдау критерийлерін зерделейді. Әр түрлі тілдік нормалардың бірегейлігі мен дамуын және оны БАҚ-та қолдану ережелерін; редакторлық қызметтің кәсіби, этикалық және психологиялық аспектілерін қарастырады; синонимдік тілдік нұсқалар тәсілдері; БАҚ мәтіндерінде тілдің экспрессивті құралдарын қолдану; жаңа технологияларды пайдалануға негізделген басқа авторлардың материалдарын редакциялайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Публицистика және саясат
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстандағы публицистика мен саясат пен бұқаралық ақпарат құралдарының дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді. Пәннің мақсаты - Қазақстан мен шетелдің іскерлік бақ-тарындағы саяси публицистиканың ерекшеліктерін анықтау және олардың аудиторияға ықтимал әсерін жан-жақты талдау. БАҚ-тағы, әсіресе іскер басылымдардағы саяси публицистиканың өзіне тән белгілері мен функцияларын айқындау; Қазақстанның іскер БАҚ-тарындағы саяси тақырыптың публицистикалық мәтіндеріне салыстырмалы талдау жүргізу; зерттелетін басылымдардағы публицистикалық шығармалардың жанрлық-тақырыптық бағытын айқындау; іскер БАҚ-тағы жетекші публицистерді анықтау; іскер БАҚ-тағы саяси журналистиканың олардың аудиториясына әсер ету әдістері мен дәрежесін анықтау. Зерделенетін құбылыстарды жүйелеу; қазақстандық журналистикадағы қоғамдық-саяси және әдеби-сыни ойдың түрлі проблемалары бойынша өз ұстанымын қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми жұмыстарды жазу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән студенттерге ғылыми жұмысты жазудың заманауи әдіснамалық ұстанымдарымен және тәсілдерімен танысуға мүмкіндік береді, сондай-ақ оларда ғылыми жұмыстарды дайындау, жазу, рәсімдеу және ұсыну дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми танымның негізгі әдістерін көрсетеді және оларды ғылыми жұмысты жазуда практикалық қолдану мүмкіндіктерін қолданады. Өз қызметінде жергілікті құжаттарды пайдалануға қабілетті; ғылыми жұмыстарды жазудың принциптері мен тәсілдері оларда мазмұндық конструкциялардағы ғылыми мәтіндерді өңдеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON8

    түсіру технологияларын меңгеруді, кәсіби аппаратураны, арнайы эффектілерді және ақпараттық өнімді құруда заманауи ақпараттық-бағдарламалық құралдарды пайдалануды көрсете алады

  • Код ON3

    іскерлік коммуникацияны ауызша және жазбаша түрде мемлекеттік тілде және шетел тілдерінде жүзеге асыруға, қоғамның мәдениетаралық әртүрлілігін қабылдауға және командалық жұмысқа дайын болуға қабілетті

  • Код ON10

    ақпараттық технологиялардың көмегімен жаңа білімдер мен білімдерді өз бетінше алуға және оларды практикалық қызметте пайдалануға, интерактивті сауалнамалар, пікірталастар мен талқылауларды ұйымдастыруға және өткізуге, өзінің дүниетанымын кеңейтуге және тереңдетуге қабілетті

  • Код ON4

    құқықтық және этикалық нормаларды кәсіби деңгейде қолдана алады, оларды журналистік материалдарда қолдануда социологиялық зерттеу нәтижелерімен дұрыс қолдана алады.

  • Код ON12

    редакциялық қызметті жоспарлауға және оның нәтижелерін талдауға, авторлық жобаларды әзірлеуге, ақпараттық маркетингке, ақпараттық өнімдерді жылжытуға қатысуға қабілетті

  • Код ON7

    бұқаралық ақпарат құралдарының жанрлық алуан түрлілігін жіктеуге, болашақ жарияланымның түпкі ойын қалыптастыруға, сценарийлік әзірлеудің және медиа-жобаларды жүзеге асыру үшін тиісті кадрларды таңдауға қабілетті

  • Код ON9

    ақпараттық өнімді дайындау үшін бастапқы деректерді іздестіруді жүзеге асыруға, ақпаратты қабылдауға, талдауға және сыни тұрғыдан түйіндеуге қабілетті

  • Код ON5

    журналистика бойынша базалық білімді жеке кәсіби-дүниетанымдық ұстанымдарды әзірлеу үшін қолдана алады, болып жатқан оқиғаларға қатысты өзінің адамгершілік ұстанымын қалыптастыру және сауатты дәлелдей алады.

  • Код ON6

    журналистік мәтіндерді сыни оқу дағдыларын, мәтіндерді сапалы талдаудың негізгі техникасы мен тәсілдерін қолдануға, радио мен теледидарда ақпараттық өнімді дайындау үшін материалдарды жинау мен өңдеуді жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON1

    негізгі философиялық, тарихи-мәдени, құқықтық ұғымдар мен санаттардың, өмірдің түрлі салаларындағы кәсіпкерлік білімнің осы салалардағы алдыңғы қатарлы білімдерге негізделген білімі мен түсінігін көрсете алады.

  • Код ON2

    қойылған мақсат шеңберінде міндеттер шеңберін анықтауға және қолданыстағы құқықтық нормалардан, қолда бар ресурстар мен шектеулерден шыға отырып, оларды шешудің оңтайлы тәсілдерін таңдауға қабілетті

  • Код ON11

    БАҚ үшін олардың ерекшеліктерін ескере отырып материалдар жасауға, оларды тіл нормаларына, форматтарға, стильдерге және технологиялық талаптарға сәйкес келтіруге қабілетті

Top