Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03201 Қоғаммен байланыс в AlmaU

Пәндер

  • Фото, бейне және мобилография

    Пән студентті фото сурет, бейне түсіру және мобилографияның техникалық және көркемдік негіздерімен таныстыруға бағытталған. Фото және бейне-контент жасау тұрғысынан кәсіби аппаратурамен және мобильді құрылғылармен озық пайдаланушының теориясы мен практикалық дағдыларын түсінуді қалыптастырады, сондай-ақ мультимедиа лық контент жасаудың практикалық дағдыларын береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Журналистика мен жаңа медиаға кіріспе

    Бұл курс жаңалықтарды беру үдерісін және қазіргі БАҚ-та жұмыс істеу ерекшеліктерін түсіндіреді. Ол жаңалықтар, ақпараттық жағдай, дереккөз терминдеріне анықтама береді, сонымен қатар әртүрлі ақпарат көздерімен және әртүрлі медиа түрлерімен қалай жұмыс істеу керектігін түсіндіреді. Курста журналистикадағы тенденциялар, журналист неліктен жылдам жұмыс істеу керек, неліктен фактілерді тексеру соншалықты маңызды және оны қалай тиімді жүргізу керектігі қарастырылады. Сондай-ақ нарықта қандай жаңа медиа пайда болады және олар медиа индустрияға қалай әсер етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR-ге кіріспе

    Пән PR теориясын, негіздерін және пайда болуын түсінуге бағытталған. Студенттер PR тарихын зерттейді, коммуникацияларды құру мен жүргізудің классикалық және интеграцияланған әдісі арасындағы айырмашылықты түсінеді, PR бағыттары мен PR маманының функцияларын анықтайды. Ұйымның бизнес мақсаттарын зерттеуді және ұйымның, оның бәсекелестерінің, стейкхолдерлердің зерттеу әдістерін қолдана отырып және байланыс арналары мен құралдарын сәйкесінше таңдау арқылы PR мақсаттарын құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлау

    Мақсаты: Дәлелдерді өз бетінше талдау және бағалау, негізделген қорытындылар әзірлеу және ақпараттандырылған шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Аналитикалық ойлау, логикалық пайымдау және ақпаратты сыни бағалау дағдыларын дамыту. Студенттер аналитика, сыни тұрғыдан ойлау және шешім қабылдауда құзыреттілікке ие болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өмір дизайны

    Мақсаты: Қоршаған әлемді тану, қабылдау және өзгерту арқылы "өз пікірін" білдіру қабілетін дамыту. Мазмұны: Өзіңіздің өміріңізді жобалауға дизайнерлік ойлау принциптерін қолдану. Оқу кезінде және университетті бітіргеннен кейін сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылықтар жүйесі мен микроәлемді құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • PR мәтіндерін құру

    Пән студенттердің әртүрлі PR арналары үшін мәтіндік PR мазмұнын жасау дағдыларын игеруге және мәтіндік мазмұнның әртүрлі түрлерімен жұмыс істеуге бағытталған. Студенттер әртүрлі тапсырмалар үшін мәтіндік PR мазмұнын құруды үйренеді коммуникация және оның тиімділігін мақсатты аудиторияға коммуникациялық хабарламаларға қол жеткізу тұрғысынан бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR-да сандық мазмұнды құру

    Пән студенттерге графика, аудио, бейне және мәтін форматындағы digital ортасы үшін байланыс құру туралы түсінік береді. Студенттер өздерінің digital-коммуникациялық жобаларын тест форматында іске қосады, бұл оларға тағылымдамадан өту немесе жұмысқа орналасу үшін портфолио дайындауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әңгімелеу және көпшілік алдында сөйлеу дағдылары

    Пән студенттерге мультимедиялық PR мазмұнында және көпшілік алдында сөйлеу үшін стортителлинг әдістерін қолдана отырып әңгімелер құруды үйренуге бағытталған. Мақсатты аудитория үшін ақпараттық себептерді қалыптастыруда қызықты тарих құру жолдары қарастырылады. Студенттер әңгімелерді құрудың негіздерімен, құрылымымен және формулаларымен, сондай-ақ коммуникацияларда әңгімелеу арқылы шешілетін функциялар мен міндеттермен танысады, сонымен қатар үлкен аудитория алдында сенімді сөйлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қоғамға қызмет ету

    Мақсаты: Қоғамға оң өзгерістер енгізуге дайын белсенді азаматтарды тәрбиелеу. Мазмұны: Әлеуметтік жауапкершілікті дамыту және қоғамдық маңызды мәселелерге қатысу. Теориялық оқыту және әлеуметтік пайдалы қызмет арқылы әлеуметтік қызмет тәжірибесін қалыптастыру, моральдық-адамгершілік құндылықтар мен азаматтық ұстанымды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бұқаралық коммуникация психологиясы

    Пән студенттерде Бұқаралық коммуникацияның психологиялық заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыруға, классикалық және заманауи бұқаралық ақпарат құралдарының PR маманы мамандығында қандай рөл атқаратынын анықтауға бағытталған. Бұқаралық коммуникацияларды зерттеу әдістері және қоғамдық пікір мен сананы басқару тәсілдері зерделенеді, сондай-ақ қазіргі қоғамдағы бұқаралық коммуникация құралдары институтының, бұқаралық коммуникация теорияларының, жеке бұқаралық коммуникация құралдарының даму заңдылықтары мен ерекшеліктерінің жұмыс істеуіне талдау жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлікке кіріспе

    Бұл курстың мақсаты креативтілік деңгейін арттыру, студенттерді кәсіпкерлік идеяларды генерациялау дағдыларына және Канвас бизнес-моделімен идеяны интеграциялау дағдыларына үйрету болып табылады. фМақсаты: Креативтілік деңгейін арттыру және кенептің бизнес-моделіне интеграциялана отырып, кәсіпкерлік идеяларды қалыптастыру дағдыларын үйрету. Мазмұны: Идеяларды қалыптастыру үшін шығармашылық ойлаудың құралдары мен тәсілдерін зерттеу. Кәсіпкерлік идеяларды "орау" үшін кенептің бизнес-моделін қолдану. Курс аяқталғаннан кейін студенттер үйренген әдістер мен модельдерді қолдана отырып, идеяларды тиімді құра және жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өнер және музыка байланыс құралы ретінде

    Пән студенттерге өнер саласындағы негізгі ұғымдармен жұмыс істеуге бағытталған. Олар музыкадағы түрлерді, стильдерді, дәуірлерді ажырата білуді, музыкалық мәтіннің формасын, мазмұны мен техникасын түсінуді үйренді. Өнердің басқа түрлерінде ұқсастықтар мен ұқсастықтарды табу, музыка мен өнердің адам өміріне, интеллект пен ойлаудың дамуына әсерін түсіну. Оның ішінде студенттер өнер және музыка саласындағы алған білімдерін PR-жобалар үшін шығармашылық тұжырымдамалар жасауда қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • PR зерттеу әдістері

    Пән студенттердің PR қызметі саласындағы сандық және сапалық зерттеулерді тереңірек зерттеуге бағытталған. Офлайн және онлайн нарықты зерттеу құралдарын пайдалану, мақсатты аудиториялардың тұтынушылық мінез-құлқын зерттеу, нарықтың белгілі бір объектілеріне халықтың сенім деңгейі және байланыс науқандарының сәйкес және шешуші PR мәселелерін жасау үшін зерттеу нәтижелерін қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Интернет маркетинг және SMM

    SMM стратегиясын құру, сату шұңқырлары, интернет-маркетинг арналарының тиімділігін бағалау, брендті әлеуметтік желілерде болуға дайындау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Әрекеттегі кәсіпкерлік 1

    Бұл курстың мақсаты - ЕО, Орталық және АҚШ-тың үлкен нарықтарына шығу үшін ауқымды жобаның жоспарын әзірлеу. Сондай-ақ венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту. фМақсаты: ЕО, ОА және АҚШ нарықтарына ауқымды жобаның шығу жоспарын әзірлеу және венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас құру дағдыларын дамыту. Мазмұны: Масштабталатын жобалардың құнын бағалауды, жаңа нарықтарға шығу стратегияларын және қаржылық негіздемені зерттеу. Барлық стейкхолдерлермен іскерлік қарым-қатынас құру дағдыларын дамыту. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаларды сәтті кеңейтуге және инвесторлармен өзара әрекеттесуге дайын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бұқаралық ақпарат құралдары және инфлюенсер арасындағы байланыс

    Пән стратегияны әзірлеуге және БАҚ-пен және әсер етушілермен, оның ішінде өтеусіз негізде өзара қарым-қатынас орнатуға, БАҚ-пен және әсер етушілермен байланысты қамтамасыз етуге бағытталған. Студент бұқаралық ақпарат құралдарында әртүрлі жарияланымдар мен диджитал-ортада әсер етушілермен серіктестік жарияланымдардың қалай орналастырылатынын, баспасөз турлары мен конференцияларды ұйымдастыруды, Ақпарат Құралдарының назарын аудару мақсатында ақпараттық себептерді генерациялауды түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Minor пәні 1

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Елдік PR

    Бұл пән елдік PR құруда Public Relations құру ерекшеліктерін және елдік имидж мен оны ілгерілету технологиясының негізгі компоненттерін зерттеуге бағытталған. Ел имиджінің геосаяси және экономикалық контекстегі бәсекелестік ресурс ретіндегі ұғымдары зерделенетін болады. Елдік имиджді қалыптастыру стратегияларының, әдістемелерінің, модельдерінің теориясы мен практикалық талдауы. Қазақстан мысалында ішкі имидждің әдістемелерін және мемлекеттің сыртқы имиджін құру жөніндегі күш-жігерді зерделеу, талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Контент менеджмент және копирайтинг

    Пән студенттерге ұйымдардың PR арналарын мультимедиялық мазмұнмен және копирайтинг материалдарымен, офлайн немесе онлайн ресурстармен толтыру үшін мазмұнды басқарумен айналысуға бағытталған. Студенттер "PR-да digital-контент құру" пәнінде құрылған мультимедиялық жобаларды жүзеге асыруды және жұмыс портфолиосын жаңартуды жалғастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси коммуникациялар және үкіметтік қатынастар

    Бұл пән мемлекеттік құрылымдарда және саяси PR-да Public Relations құру ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Қоғамдық пікірді басқаруға, қоғамның, коммерциялық және мемлекеттік құрылымдардың өзара қарым-қатынастарын құруға. Студенттер саясат саласындағы коммуникативтік процестердің ерекшеліктерімен танысады және саяси, мемлекеттік және GR-салаларда PR-жобаларды ұйымдастыру және өткізу бойынша нақты теориялық білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • PR-дағы ивент менеджмент

    Пән студенттерді баспасөз іс-шараларын, ресми іскерлік іс-шараларды, креативті арнайы іс-шараларды ұйымдастырудың теориялық және практикалық базасына оқытуға бағытталған. Студенттер алдын-ала, өндірістік және пост-өндірістік деңгейдегі іс-шараларды құру бойынша білім мен дағдыларды алады, содан кейін нәтижелерді бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Имидж, беделді құру және бренд менеджмент

    Пән студенттерге брендті басқару кешені, имидж мен беделді құру, брендті құру және басқару процесінің теориялық және практикалық негіздері, ұйымның беделі мен имиджі туралы білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке бренд құру & ілгерілету

    Пән теориялық және практикалық құралдар арқылы студенттердің жеке бренд портретін құруға, позициялауды таңдауға, әртүрлі байланыс арналары арқылы мазмұнды басқаруға бағытталған құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер жеке брендтің портретін талдауды және жеке брендтің "қаптамадан шығару" және "қаптамасын" жасауды, жеке делирийді дамыту стратегиясын құруды, позициялау құралдарын анықтауды және байланыс арналарын таңдауды үйренеді және ақпараттық кеңістіктегі беделмен, соның ішінде Social Media Marketing құралдары арқылы жұмыс істей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Minor пәні 2

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әрекеттегі кәсіпкерлік 2

    Мақсаты: Масштабтау жоспарын іске асыру және кәсіпкерлік қызметтің инновациялық компонентін іздеу, сондай-ақ жаңа нарықтарға шығу стратегиясын модельдеу. Мазмұны: High-Growth Firms құрылысының ерекшеліктері, масштабталатын жобаның қаржылық негіздемесі, бақылау әдістемесі және unit economics.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • PR-дағы жобалық менеджмент

    Пән студенттерге жобаны басқару технологиясын қолдана отырып, PR жобасын құру теориясы мен практикасын түсінуді ұсынады: жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру кезеңінен бастап нақты белгіленген уақыт пен бюджет шеңберінде қойылған мақсаттарға жету үшін жобаларды басқару процесі. Студенттер PR жобасын құру алгоритмін үйренеді, таңдалған жобаны ілгерілету идеяларын жасайды және оны іс жүзінде қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу дизайны

    Мақсаты: Студенттерді сапалы және сандық зерттеулер жүргізуге дайындау. Мазмұны: Зерттеу жұмысының әдістері мен әдістерін қолдану, деректерді жинау және өңдеу, ғылыми көздерді таңдау. Ғылыми жұмыстар мен жобаларды жазу үшін жүйелі талдау, деректерді түсіндіру және нәтижелерді сыни бағалау дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • PR-дағы корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, арнайы жобалар және ESG

    Бұл пән студенттерді кәсіби салада білімді одан әрі қолдана отырып, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік функцияларымен, сондай-ақ арнайы PR-жобаларды құру мысалдары мен әдістерімен таныстыруға бағытталған. Стратегияны құру және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті іске асыру және оны коммуникациялық кампанияларға енгізу тәсілдері, сондай-ақ арнайы PR-жобаларды құру тәсілдері зерттелетін болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет тілі 3

    Мақсаты: Шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және A1, A2, B1, B2, C1 деңгейлері бойынша сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Коммуникативтік әдістеме, рөлдік ойындар және жобалау жұмыстары арқылы тілді меңгеру. Сыни ойлауды, ақпаратты талдау және жалпылау дағдыларын, сондай-ақ ауызша және жазбаша ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сұхбат және спичрайтинг

    Пән студенттерді мультимедиялық форматтағы сұхбаттарды ұйымдастыруға, өткізуге және шешуге үйретуге және PR мазмұнын құру және коммуникациялық хабарламаларды мақсатты аудиторияға жеткізу үшін спикер жазу дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелер құралдарын басқару – электрондық кестелер

    Мақсаты: Деректерді басқару және талдау үшін электрондық кесте дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Excel бағдарламасының негізгі дағдылары, кестелер құру, формулалар, функциялар, деректерді сүзу және сұрыптау, Графиктер мен диаграммалар арқылы деректерді визуализациялау, тапсырмаларды автоматтандыру, күрделі деректер жиынтығын талдау, Excel бағдарламасының негізгі функцияларын бизнесте, менеджментте, әлеуметтік ғылымдарда, экономикада, қаржыда және маркетингте пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика

    Мақсаты: Экономикалық ойлауды және нарықтық процестерді талдау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Экономика жұмысының негізгі принциптері, макро және микроэкономика, ресурстарды жоспарлау, экономикалық шешімдердің әсерін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Маркетинг

    Мақсаты: Нарықта тауарды немесе қызметті құру, жылжыту және басқару процестерін түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: Маркетингтік қызметтің негізгі принциптері мен әдістері, тұтынушылық сұранысты талдау, маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды әзірлеу, маркетингтік коммуникацияларды басқару, маркетингтік әрекеттердің тиімділігін өлшеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Менеджмент

    Пән басқарудың негізгі ұғымдары мен теорияларын бөліп көрсетуге ; қазіргі заманғы басқарушылық ойлауды қалыптастыру; басқарудың негізгі әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу дағдыларын алу; басқару шешімдерінің ұсынылған нұсқаларын сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық жобаларды продюсерлеу кезеңдері

    Пән креативті жобаларды шығару кезеңдерін қарастырады: алдын-ала өндіріс, өндіріс, пост-өндіріс, оған креативті индустрияның перспективалық бағытын таңдау және мазмұнды медиа-өндіріс, содан кейін оны ілгерілету кіреді. интеграцияланған байланыс арналары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor пәні 3

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Продюсерлік мазмұнды іске қосу және басқару

    Пән студенттерге алған білімдеріне сүйене отырып, таңдалған шығармашылық салалардағы жобаларды дайындаудан бастап іске қосу мен ілгерілетуге дейінгі барлық кезеңдерден өтуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интеграцияланған және цифрлық коммуникациялар стратегиясын құру және іске асыру

    Пән студенттердің PR саласындағы қолда бар білімдеріне сүйене отырып, PR-стратегиялар және зерттеу, дайындау және іске асыру кезеңінен бастап коммуникациялық кампаниялар түрінде digital-ортада толыққанды интеграцияланған коммуникацияларды құруға, содан кейін PR-белсенділіктерінің тиімділігін бағалаудың соңғы кезеңіне бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дағдарысқа қарсы коммуникациялар және тәуекелдерді басқару

    Бұл пән дағдарыстық жағдайлар кезінде коммуникацияларды басқару, дағдарыстардың себептері мен салдарын анықтау, сондай-ақ дағдарыстық жағдайларды болжау және оларға дайындық құралдарын меңгеруге бағытталған. Студенттер дағдарысқа қарсы қалтаны құруды, дағдарысқа қарсы әрекет ету алгоритмін ұстануды және дағдарыстық жағдайларды жою және ұйымның беделін/имиджін сақтау үшін стресстік жағдайларды басқаруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шығармашылық салалардағы продюсерлік

    Пән студенттерге креативті индустрия түрлерін оңай шарлауға, трендтерді талдауға және белгілеуге, креативті индустрияның ықтимал табысты бағыттарын анықтауға және таңдалған салаларда креативті жобаларды шығаруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • PR-да сандық құралдарды пайдалану

    Пән студенттерге сандық құралдарды пайдалану және цифрлық ортадағы беделді басқару арқылы Digital ортасында ұйымның немесе тұлғаның беделіне аудит жүргізуді үйренуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық ортадағы брендтің беделін тексеру және басқару

    Пән студенттерге сандық ортада байланыс орнатуға көмектесетін жасанды интеллект, виртуалды шындық қызметтері, жеңіл кодтау элементтері және басқа да сандық құралдар ретінде PR-да digital құралдарын қолдануға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ішкі байланыс және HR-бренді

    Пән ішкі коммуникациялардың ерекшеліктерін, оларды құру тәсілдерін және ішкі байланыс арналары арқылы PR-жобаларды ілгерілетуді зерттеуге бағытталған. Студенттер HR стратегиясы мен HR брендінің не екенін зерттеп, сыртқы, ішкі PR және HR байланыстарын көруді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • PR-стратегиялар мен коммуникациялық кампанияларды жүзеге асыру

    Пән PR саласындағы қолда бар білімге сүйене отырып, зерттеу, дайындау және іске асыру кезеңінен толыққанды PR-стратегиялар мен коммуникациялық науқандарды құруға, содан кейін PR-белсенділіктерінің тиімділігін бағалаудың соңғы кезеңіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік, этикалық, экологиялық, Мемлекеттік және ғылыми нормаларды ескере отырып, талдау жүргізу және тұжырымдар жасау арқылы шығарылған пайымдауларды дәлелдеу
  • Әділдік, әдептілік және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарына сүйене отырып, әлеуметтік жауапкершілікке, моральдық және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жетілдіруге бейілділік таныту.
  • Кәсіби міндеттерді шешу және оқу-практикалық зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану.
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
  • Құнды өнімдер мен қызметтерді құрудың инновациялық технологияларын қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін құру.
  • Бизнес пен экономикалық қатынастарға, соның ішінде менеджментке қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды түсіндіру және қолдану, экономика және маркетинг.
  • Заманауи таңдау және пайдалану облыстағы міндеттерді шешуге арналған ақпараттық-коммуникациялық технологиялар кәсіби қызмет
  • Жүйелік және пәнаралық тәсіл негізінде практикалық міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда дербес даму үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне байланысты негізгі ұғымдар мен құралдарды білу мен түсінуді қолдану
  • БАҚ нарығын зерттеу, оның даму тенденцияларын, коммуникациялық науқандарды жүргізу үшін мақсатты және бәсекеге қабілетті аудиторияларды анықтау және болжау.
  • Тиісті PR құралдарын, форматтарын, байланыс арналарын пайдалана отырып, медиа нарығының нормалары мен трендтеріне назар аудара отырып, әртүрлі типтегі коммуникациялық науқандар мен PR жобаларын құру және жүзеге асыру.
  • БАҚ туралы заңға, медиа сауаттылық ережелеріне және коммуникация саласының қолданыстағы нормалары мен трендтеріне сәйкес БАҚ-пен, әсер етушілермен және медиа-нарық өкілдерімен өзара іс-қимыл жасау
  • Әңгімелеу әдістері мен журналистік әдістерді қолдана отырып, мәтіндік және мультимедиялық PR мазмұнын жасау, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгереді, негізгі хабарламалар мен тарату арналарын алушыларды алдын-ала анықтау
  • Саяси, мемлекеттік, GR-коммуникацияларды және елдік брендті құру ерекшеліктерін түсіну, осы салаларды талдай алады және олар үшін коммуникация жоспарларын құру Дағдарыстық жағдайлар кезінде коммуникацияларды басқару принциптерін біледі, дағдарыстардың себептері мен салдарын анықтайды, дағдарыстық жағдайларды болжау және оларға дайындық құралдарын біледі.
  • Жұмыста digital-маркетинг және social media marketing сияқты цифрлық жылжыту әдістерін қолдану, PR KPI-ді анықтайды және djital-құралдарын пайдалана отырып, өткізілген коммуникациялық науқанның тиімділігін бағалау.
  • PR-жобаларды басқару үшін корпоративтік және креативті ортадағы компаниялардың бизнес-процестерін білу және тізімдеу. Мультимедиялық контент, іс-шараларды ұйымдастыру арқылы PR-стратегияны іске асыру арқылы ұйымның немесе адамның брендін, имиджін, беделін қалыптастыру.

Ұқсас БББ

6B03201 Журналистика: аналитика және зерттеу

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

6B03201 Журналистика

КИМЭП университеті

6B03201 Журналистика

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

6B03201 Журналистика

Торайгыров университеті

6B03201 Цифрлық журналистика

Astana IT University

6B03201 Іскерлік журналистика, SMM & PR

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

6B03201 Журналистика (ТВ және Мультимедиа)

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B03201 Журналистика

Халықаралық білім беру корпорациясы

6B03201 Журналистика

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B03201 Журналистика және ақпарат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B03201 Журналистика

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B03201 Журналистика

«Тұран» университеті

6B03201 Журналистика

Q UNIVERSITY

6B03201 Журналистика

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B03201 Журналистика

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B03201 Журналистика

Инновациялық Еуразия университеті

6B03201 Журналистика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B03201 Журналистика

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B03201 Журналистика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B03201 Журналистика

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top