Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 География в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Жер және жер қыртысының құрамын, құрылысын, негізгі даму кезеңдерін біледі; табиғат компоненттерінің қалыптасу және даму ерекшеліктерін, олардың өзара байланысы мен табиғатта болып жатқан процестерін біледі; Жердің пайда болуын, географиялық қабықтың заңдылықтарын түсінеді; физикалық-географиялық процестер мен құбылыстарды түсінеді; Мәліметтерді өңдеудің геологиялық, физикалық және географиялық әдістерін тәжірибеде қолданады; деректерді өңдеу әдістерін қолданады; студенттердің географиялық қабықтың тұтастығы мен дифференциациясы туралы жүйелі білімдерін қалыптастырады, географиялық білім көздерімен жұмыс істеудің теориялық және практикалық дағдыларын бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Картография, топография негіздерімен
    Несиелер: 4

    Бұл курс картографиялық білім негіздерін зерттейді, географиялық карталармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруды, басқа картографиялық шығармалармен жұмыс істеуді, жалпы географиялық және тақырыптық карталарда құбылысты бейнелеудің картографиялық тәсілдерін қолдану әдістерін талдауды, карталар мен атластарды жалпылау мен жіктеуді мақсат етеді. Негізгі екпін топографиялық, жалпы географиялық және тақырыптық карталарды пайдалануға (зерттеудің картографиялық әдісіне) жасалған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, Көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 5

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 6

    "Жаратылыстану негіздері "курсы ғылымның ішкі жүйесі болып табылады және мәдениеттің барлық элементтерімен - дін, философия, этика және т.б. байланысты. Жаратылыстану бойынша бастауыш білім беру негіздерін зерттеу тіршілікті қамтамасыз етудің барлық түрлерінің көзі болып табылады. Теориялық өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы туралы ғылым. Бұл курсты зерттеу өркениет деңгейінің маңызды көрсеткіші болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Топонимика
    Несиелер: 5

    Географиялық атаулардың қалыптасу ерекшеліктері мен маңызы туралы түсініктерді қалыптастырады студенттердің географиялық ойлауын дамытады; Топонимдерді жазу және айту ережелерін меңгереді. Топонимдердің жазылу және айтылу заңдылықтарын, географиялық атаулардың алуан түрлілігін анықтайтын факторлардызерттейді; Табиғи аумақтық және аквальды атауларды зерттейді, ажыратады; Географиялық номенклатураның қалыптасу және өзгеру мәселелерін қарастырып, баға береді; жер шарының түрлі аймақтарындағы жергілікті географиялық атаулар туралы түсініктерді қалыптастырады, практикада пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ландшафттану
    Несиелер: 6

    "Ландшафттану" курсы ландшафттану мен экологияның дамуының негізгі кезеңдерін, табиғи аумақтық кешендердің орналасуының, құрылымының және дамуының кеңістіктік уақыттық заңдылықтарын, ғылымның әдіснамалық негізін, табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттардың токсономиялық құрылымын, олардың экологиялық ерекшеліктерін – экологиялық жағдайы мен экологиялық әлеуетін зерттейді. Ландшафттың дамуына антропогендік фактордың әсер етуіне баға беру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Пән білім алушыларда континенттер мен мұхиттар кешені туралы теориялық білім қалыптастырады. Пәнді оқу барысында студенттер заманауи ландшафттарды зерттейді және олардың әртүрлілігін анықтайды. Сондай-ақ, құрлықтар мен мұхиттардың географиялық орналасуын зерттейді, морфоқұрылымдық және геоморфологиялық ерекшеліктерді сипаттайды, климат пен климаттық белдеудің өзара байланысын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу, зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Геология геоморфология негізімен
    Несиелер: 6

    Курс жердің құрылымы, құрамы және бедері туралы; геологиялық құрылымдардың, қазіргі және палеорельефтің пайда болуына әкелетін жер қыртысындағы және оның бетіндегі эндогендік және экзогендік геологиялық процестер туралы білімді қалыптастырады; геоморфология негіздерін зерттеуді қарастырады; жер бедерінің қалыптасуының заңдылықтарын және дамуын түсіну үшін анықталған заңдылықтарды қолдануды, жер қыртысында және оның бетінде оның ішінде адамның экономикалық қызметінің әсерінен өзгеруін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқыту барысында геокеңістіктік деректерді өңдеумен байланысты Ақпараттық жүйелер, геоақпараттық жүйелердің (ГАЖ) негізгі компоненттерін әзірлеу, сандық, картографиялық және атрибутивтік ақпарат көздерімен, ГАЖ модельдеудің негізгі түрлерімен және ГАЖ ортасындағы аналитикалық операциялармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын жетілдіру, қызметтің әртүрлі салаларына жататын түрлерін зерделеу қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Басқару және тұрақты дамудың географиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде тұрақты даму идеясын қалыптастырады, студенттер тұрақты дамуды адамның экономикалық қызметі мен табиғатты ұтымды пайдалану арасындағы негізгі байланыс ретінде қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер табиғатқа зиян келтірместен экономикада табиғат ресурстарын пайдаланудың маңыздылығын түсінеді. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер аумақтың тұрақты дамуының негізгі көрсеткіштерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының географиялық орнының ерекшеліктерін, ауданы, шекарасының ұзындығы, шеткі нүктелері, шекаралас мемлекеттері туралы басты мәліметтерді меңгеру. Қазақстан территориясының зерттелу тарихын білу. Тектоникалық, геологиялық құрылымы, жер бедері құрылымдарының ерекшеліктерін біліп, олардың арасындағы байланысты ажырату. Қазақстанның климаты мен климат қалыптастырушы факторларын ажырату және сипаттама беру. Ішкі сулары, топырақ және өсімдік жамылғысы, жануарлар дүниесінің таралу заңдылығын меңгеру. Қазақстан территориясы аудандастыру мәселелері мен принциптерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    «Кәсіби бағытталған шетел тілі» бағдарламасы ағылшын тілін және өз мамандықтары бойынша кәсіби терминдерді оқып жатқан студенттерге арналған. Білім бағдарламасы негізгі курс ретінде мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына енгізілген. Бағдарламада тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларына арналған тапсырмалармен қамтылған. Граматикалық дағдыларды арттыруға арналған жаттығулар, термин сөздер мен шығармашылық тапсырмаларды орындауға бағытталған жаттығулармен қамтылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде Географияны ғылым ретінде оқыту әдістемесінің негіздері туралы түсінік қалыптастырады, оқу пәнінің мәнін, зерделеу құрылысының логикасын ашады, оқыту мақсаттарының проблемаларын, географиялық білім беру мазмұнын, сондай-ақ географияны оқыту әдістері мен құралдарын зерттейді, жалпы білім беретін мектепте географияны оқытудың нысандары, әдістері, құралдары мен технологиялары туралы түсініктер мен түсініктер жүйесі, оқушылардың географиялық білім компоненттерін қалыптастырудың негізгі бағыттарын меңгеруді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ТМД-ның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушыларға ТМД елдерінің географиялық жағдайын зерттеуге, ТМД аумағының геологиялық құрылымын талдауға көмектеседі. Пәнді оқу барысында білім алушылар ТМД елдерінің физикалық-географиялық сипаттамасын талдайды, аумақтың физикалық –географиялық сипаттамасын береді, ТМД елдерінің климаты мен су, табиғи ресурстары туралы негізгі білімді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Географиялық пәндерді оқытудағы кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 5

    Географиялық пәндерді ағылшын тілінде оқыту нарықта үлкен сұранысқа ие. Пән осы сұранысты қанағаттандыру үшін оқу бағдарламасына енгізілген. Пәнді игеру процесі бірнеше бөліктен тұрады: Географиялық мәтіннің негізгі идеяларын қалыптастыру, мәтін бойынша грамматикалық тапсырмалар, проблемалық мәселелерді анықтау және тақырып бойынша сөйлеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Геоглобалистика
    Несиелер: 4

    Студенттерге геоглобалистиканы қазіргі адамзат баласының әрекетін және жер қойнауындағы ресурстардың сарқылуы, оның қоғаммен қатар табиғатпен бірлесе әсерлесуін бейнелейтін ерекше саласы. Оның негізгі зерттеу нысаны - адамзаттың ғаламдық проблемаларын, өзара байланысын бір-біріне тигезітін әсерін ашып қарастыру болып табылады.Географиялық глобалистика-физикалық географиялық, экономикалық географиялық және әлеуметтік географияны қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ТМД-ның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән ТМД елдерінің экономикалық-географиялық жағдайын зерттеуге көмектеседі. Пәнді оқу барысында білім алушыларда ТМД экономикалық секторы туралы түсінік қалыптасады. Білім алушылар шаруашылық пен өнеркәсіптің орналасу ерекшеліктерін зерделейді, көші-қон процестерін және ТМД елдерін қоныстандыру принциптерін талдайды. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар ТМД елдерінің ағымдағы экономикалық жағдайы туралы ақпаратқа ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адамзаттың ғаламдық проблемалары
    Несиелер: 4

    «Адамзаттың ғаламдық мәселелері» бағыты өркениеттің дамуының тұтас көрінісін қалыптастырады және өркениеттің өзі өмір сүруіне және дамуына қауіп төндіретін ғаламдық проблемаларды анықтайды. "Адамзаттың ғаламдық мәселелері" курсы өркениеттің дамуының тұтас көрінісін және өркениеттің өмір сүруінее және дамуына қауіп төндіретін жаһандық проблемаларды қалыптастырады. "Адамзаттың ғаламдық мәселелері" курсын оқып үйрену адамзат өмірі мен қоршаған орта арасындағы байланысты және оларды шешудің мүмкін жолдарын табу үшін әртүрлі жаһандық проблемалардың пайда болуына әкелетін өзара әрекеттесу нәтижелерін анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларға жер шарының өсімдіктер мен жануарлар фазаларын, флористикалық-фауналық патшалықтарды құрайтын флора мен фаунаның әртүрлі түрлерінің үйлесу заңдылықтарын зерттеуге көмектеседі. Курсты оқу барысында студенттер ландшафттың биотикалық компоненттерінің тәуелділігін зерттейді, сонымен қатар картографиялық көздермен, ғылыми жинақтармен, әдебиеттермен жұмыс істеу және жалпы географиялық және биогеографиялық мазмұндағы нақты материалдармен жұмыс істеу дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тіршілік әлемінің географиясы
    Несиелер: 5

    «Тіршілік әлемінің географиясы» курсы білім алушыларға жануарлар әлемі туралы ғылымының даму тарихын, Арктика және тундра аймақтары жануарларын, Тайгалы – орманды аймақ жануарларын, Аралас орман және жалпақ жапырақты орманның жануарларын, Орманды дала мен далалық аймақтар жануарларын, Шөлейттік және шөлді аймақ жануарларын, Субтропикалық аймақ жануарларын, Таулы облыстар жануарлары мен Қазақстан Республикасының табиғи жағдайлары және жануарларын таныстырады. Курсты оқу барысында білім алушылар ландшафттың биотикалық компоненттерінің тәуелділігін зерттейді, сонымен қатар картографиялық көздермен, ғылыми жинақтармен, әдебиеттермен жұмыс істеу және жалпы географиялық және биогеографиялық мазмұндағы нақты материалдармен жұмыс істеу дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік, экономикалық және саяси географияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру экономикалық, саяси және әлеуметтік географияның негізгі ұғымдарын зерттеуді қамтиды. Пәнді оқу кезінде студенттер экономикалық, әлеуметтік және саяси география саласындағы зерттеу жұмыстарының даму кезеңдерін сипаттайды, осы саладағы зерттеушілердің жұмыстарын талдайды, аумақтық және кеңістіктік еңбек бөлінісі туралы ілімдерді жүйелейді. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар зерттеу қызметінде экономикалық-географиялық аудандастыру заңдылықтарын қолданудың практикалық дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларға Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайының ерекшеліктерін, оның экономиканың дамуына әсерін, ел аумағының көлемін, халық санын, табиғи байлықтардың түрлері мен қорларын білуге, өнеркәсіптік және ауыл шаруашылығы өнімдерінің көлемдерінен ТМД мен әлемдегі орындарды ажыратуға; табиғи ресурстардың әртүрлілігін, шаруашылықтың энергетикалық және шикізат базасын түсінуге; Қазақстан өнеркәсібінің салалық құрылымын түсінуге көмектеседі дамыту; қоғамдық өндірісті ұйымдастыру нысандарын ажыратуға; Қазақстан аумағын экономикалық аудандастыру ерекшеліктерін білуге үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 6

    Бұл пән студенттерге саяси география ұғымдарын зерттеуге, аумақтың экономикалық-географиялық жағдайын сипаттауға, Табиғи ресурстар мен олардың ерекшеліктерін анықтауға көмектеседі. Пәнді оқу барысында студенттер урбанизация мен көші-қон заңдылықтарын талдайды, әлемдік экономика мен еңбек бөлінісінің ерекшеліктерін анықтайды, салалық және аумақтық экономикалық құрылымдарды сипаттайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ақтөбе облысының географиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушыларға Ақтөбе облысы аумағының географиялық жағдайын зерттеуге көмектеседі. Пәнді оқу барысында білім алушылар аумақ рельефінің геологиялық құрылымын талдайды, топырақ жамылғысы мен су ресурстарының қазіргі жай-күйін сипаттайды, Ақтөбе облысының Табиғи ресурсын пайдалану әлеуетін бағалайды. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда Ақтөбе облысының табиғи ресурстары мен экологиялық проблемалары туралы кешенді түсінік қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Табиғатты тиімді пайдалану және геоэкология
    Несиелер: 5

    "Табиғатты тиімді пайдалану және геоэкология" пәні студенттерге Экономикалық қызмет пен геосфера компоненттері арасындағы байланысты анықтауға көмектеседі. Пәнді игеру кезінде студенттер геосфераның қасиеттерін ажыратады және талдайды және оны күрделі динамикалық жүйе түрінде қарастырады. Пәнді оқу барысында Қоршаған ортаны қорғау, жердің экосфералары туралы негізгі идеялар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    «Географиялық зерттеу әдістері» курсын оқудың негізгі мақсаты – географияның зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Курс география ғылымының теориясы мен әдістемесін қарастыруға бағытталған. Дәстүрлі, жаңа және соңғы зерттеу әдістері бар.Әдістердің әрқайсысы нақты, мақсаты мен практикалық қолданылуы бар. Кешенді географиялық зерттеулер дайындық, далалық және қорытынды кезеңдерді қамтиды.Географиялық зерттеу әдістерін меңгеру табиғи-территориялық, табиғи-антропогендік кешендерді, өндірістік объектілерді өз бетінше кешенді зерттеулер жүргізуге мүмкіндік береді. Зерттеу әдістеріне сәйкес іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру ғылыми-зерттеу жұмысын, болашақ кәсіби қызметін жүзеге асыруда қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Географияны оқытудағы жаңа технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушыларда білім беру саласын дамытудың қазіргі заманғы үрдістері туралы түсініктерді, оқытуда жаңа әдістер мен технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырады. Осы пәнді игеру барысында студенттер Географияны оқытуда жаңа технологияларды қолданады, жұмыс принциптерін және оқыту әдістерін таңдауды талдайды. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар Педагогтің кәсіби дағдыларына ие болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Батыс Қазақстанның географиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар Батыс Қазақстан табиғатының қалыптасу кезеңдерін зерделейді, Батыс Қазақстан аумағындағы ғалымдардың зерттеу жұмыстарын талдайды. Білім алушылар аумақтың жер бедері мен жерінің геологиялық құрылымына сипаттама береді, топырақ жамылғысының ерекшеліктерін анықтайды, Батыс Қазақстанның әртүрлі аймақтарындағы табиғи ресурстардың көлемін салыстырады және табиғатты ұтымды пайдаланудың тиімді әдістерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Географияны оқытудағы бағалаудың өлшемдік технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар білім берудегі нормативтік құжаттармен танысады және оларды практикада қолданады. Білім алушылар бағалауға қойылатын негізгі талаптарды талдайды және критериалды бағалаудың ерекшеліктерін айқындайды. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар оқу жетістіктерін талдайды, объективті бағалау әдістерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игереді . Білім алушылар алған дағдыларын одан әрі кәсіби қызметінде пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектептегі өлкетану жұмыстары
    Несиелер: 3

    «Мектептегі өлкетану жұмыстары» пәні арқылы студенттерге мектептегі өлкетану негіздерімен таныстырып, оларды туған жері мен туған өлкесін оқып- үйренудегі іскерлік және дағдымен қаруландыру мәселелерін меңгертеді. Өлкетану бағыттарының ерекшеліктерін анықтауды меңгере отырып,өлкенің мәліметтерін жинау мен жүйелеуді,әрі өлкетанулық деректермен жұмыс жасай білуді және мәдени-тарихи ерекшеліктерді зерттеуді үйренеді. Сонымен қатар мектептегі туристік экскурсиялық бағдарламаларды құрастыру үшін қажетті өлкетанулық деректер мен әдістер туралы білуі қажет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Географияны оқытудағы IT және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Білім беру саласында компьютерлік бағдарламаларды қолдану қазіргі әлемде өзекті болып табылады. Бұл пән студенттерге Географияны оқытуда сандық материалдарды қолдануға көмектеседі. Пәнді оқу барысында студенттер компьютерлік технологиялармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игереді, теориялық материалдарды визуализациялау үшін компьютерлік құралдарды қолданады, оқу процесін талдау үшін статистикалық мәліметтерді қолданады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Географиялық есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курс географиядан олимпиада жаттығуларымен жұмыс жасауға арналған. Курста географияның әдістері, географиялық ойлау ұғымының мәні қарастырылады. Сонымен бірге физикалық және экономикалық, әлеуметтік және саяси география, Қазақстан географиясы пәндерінен жаттығулармен жұмыс жасау ерекшеліктері оқытылады. Курста дарынды балалармен жұмыс жасау, оларды олимпиадаларға әзірлеу үшін берілетін тапсырмалар мен жаттығулардың әртүрлілігі, олимпиадаға дайындық, оны ұйымдастыру және өткізу процестері сараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұрғындар географиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушыларда қоныстандыру географиясы туралы түсінік қалыптасады. Білім алушылар еңбек ресурстарының ерекшеліктерін, әртүрлі елдердегі көші-қон деңгейін зерделейді, елдің әртүрлі өңірлері бойынша халықтың таралуының ерекшеліктерін, тұрмыстық әдет-ғұрыптар арасындағы өзара байланысты және қоныстандыру географиясын айқындайды. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер этникалық топтар мен халық құрамы туралы кешенді түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    Оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру, педагогикалық процесті жобалау және басқару, педагогикалық қызмет нәтижелерін диагностикалау, түзету, болжау, зерттеу, әрі қарай оқыту үшін стейкхолдерлермен жұмысты ұйымдастыруда олардың нәтижелерін қолдана отырып, педагогикалық эксперименттер жүргізу дағдыларын меңгереді.

  • Код ON9

    Теориялық білім мен практикалық тәжірибе негізінде азаматтық ұстанымды танытады, географиялық құбылыстар мен процестердің нәтижесінде қалыптасатын аумақтың тарихи – географиялық бейнесін жасау қабілетіне ие болады, әлемнің түрлі аймақтарындағы саяси - географиялық жағдайға баға береді және талдайды.

  • Код ON1

    Географиялық білімнің толық және қажетті көлемін көрсетеді және табиғат пен қоғамды зерделеудегі қазіргі заманғы технологиялардың ерекшеліктерін түсінеді, мектеп оқу курстарын жас ерекшеліктеріне сай оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін іргелі географиялық білімді меңгереді.

  • Код ON6

    География саласындағы ғылыми зерттеу әдістерін біледі және қолданады, мемлекеттік және шет тілі, ауызекі сөйлеу негіздерін, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде мәтін мазмұнын оқу және беру қабілетін біледі және географиялық білім беру саласында жазбаша және ауызша академиялық мәтіндерді жасау дағдыларын қалыптастырады.

  • Код ON12

    Географиядағы мәселелер мен міндеттерді шешу және оларды мектеп өлкетануында қолдану әдістерін меңгереді.

  • Код ON4

    Еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді өз бетінше шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін қолданады, зерттелетін саладағы құқық және құқықтық стандарттарды, қоғам өміріндегі саяси жүйе мен режимдердің мәнін түсінеді, сараптайды.

  • Код ON3

    Ғылыми-зерттеу қызметін жүргізе алады, әлеуметтік, этикалық, экологиялық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, жаратылыстану ғылымдарын зерделеуде қазіргі заманғы көзқарасты қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады, өзінің кіші Отаны туралы терең білім алу мақсатында киелі жерлерді зерделеудің негізгі мәселелерін қолданады.

  • Код ON11

    Білім берудегі менеджменттің және жаңа буын мектеп стандарттарының талаптарын орындауды қамтамасыз ететін географиялық білімді, латын әліпбиін құрылымдау мен жүйелеу біліктері мен дағдыларын меңгереді.

  • Код ON7

    Жаһандық деңгейде табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылы саласындағы күрделі проблемалар туралы білімін және олардың ұлттық және өңірлік деңгейлерге тәуелділігін оларды шешуге бағытталған адам қызметінің барлық салаларында іс-әрекет стратегиясын әзірлеу мақсатында қолданады, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану саласындағы әртүрлі нормативтік құжаттарды және ұлттық стандарттарды пайдалана алады.

  • Код ON10

    Географияны оқытуда ІТ және ГАЖ технологияларын пайдаланады, компьютерлік және қолданбалы бағдарламаларды пайдалану дағдыларын меңгереді, түрлі әдістерді қолдана отырып, жалпыгеографиялық, далалық зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON2

    Білім беру жүйесінде кәсіптік деңгейде білімді, әдістерді, оқыту құралдары мен жаңашылдықтардытүсінеді және қолданады, оқу жетістіктеріне диагностика жүргізеді, дәлелдерді тұжырымдайды және оларды географиялық ғылым мәселелерін шешуде қолданады.

  • Код ON8

    Әлемдегі қазіргі әлеуметтік-саяси, экономикалық жағдайдың даму ерекшеліктерін, философиялық, құқықтық білімінің, білім алушылардың жас, психофизикалық жеке ерекшеліктерінің негіздерін біледі және академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсінеді.

6B01506 География
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01506 География мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01506 География мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География пәні мұғалімі бойынша қосымша мамандандырылған географ - өлкетанушы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top