Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі в Болашақ

  • Базалық шет тілі
    Несиелер: 3

    «Базалық шет тілі» пәнінің пәндік мазмұны когнитивті-лингвомәдени кешендерге (КТК) ұйымдастырылады, олардың құрамдас құрамына мыналар кіреді: оқытудың осы деңгейінің мазмұнын көрсететін коммуникативті сала; осы саланы жүзеге асыратын сөйлеу тақырыптары мен қарым-қатынас субтемаларының жиынтығы; қарым-қатынастың типтік жағдайлары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі адамның психикалық дамуын теориялық зерттеудің көп қырлылығын қарастыру. Пәннің мазмұны онтогенетикалық дамудағы адам психикасының өзгеру заңдылықтары мен тенденциялары туралы білімді игеруді, негізгі детерминанттарды, психикалық дамудың параметрлерін және оны әртүрлі ғылыми тұрғыдан түсінуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (В1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    «Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (В1 деңгейі)» пәні шет тілін меңгерудің әлеуметтік-жеткілікті деңгейін қалыптастыруға бағытталған. Оқытылатын шет тілінің барлық негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөзжасамдық құбылыстары мен қызмет ету заңдылықтарын, оның функционалдық түрлерін білуді қамтитын лингвистикалық білім жүйесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (В1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    «Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (В1 деңгейі)» пәні шет тілін меңгерудің әлеуметтік-жеткілікті жалпы білім деңгейін қалыптастыруға арналған. Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, бағдарламада айқындалған салаларда тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде тілдің сөйлеу әрекетінің төрт түрінде коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» пәні «Сыбайлас жемқорлық» ұғымының теориялық және әдістемелік негіздері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру мәселелері, психологиялық сыбайлас жемқорлық мінез-құлық сипатының сипаттамалары, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері, әртүрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік мәселелері туралы білімін қалыптастыруға арналған. Пәннің екінші бөлімі бір жағынан белгілі бір құқықтық нормалар туралы жалпы түсінік беретін, екінші жағынан құқықтың негізгі салаларының (конституциялық, әкімшілік, еңбек, азаматтық және т.б.) мәселелерін зерттейді. Әр адамның өмір бойы жүретін мәселелерін шешуде бағдарлау үшін қажетті біліммен қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән, студенттердің адамдар өмірінің қауіпсіздігін ұйымдастыру саласындағы негізгі идеяларын қалыптастырады, объектілерді қорғау және тұрақты жұмыс істеуге, төтенше жағдайлардың салдарын жою бойынша іс-әрекеттерге байланысты практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді. Студенттерге жеке, қоғамдық, мемлекеттік қауіпсіздікті және табиғи ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етудің жүйелі тәсілдерін меңгеруге көмектеседі; табиғи, экологиялық, техногендiк және әлеуметтiк сипаттағы қауiптi және төтенше жағдайларды болжау, олардың пайда болуы мен дамуын олардың сипаттамаларын талдау және олар туралы әртүрлi көздерден алынған ақпараттар негiзiнде бiлiм бередi; ықтимал теріс салдарды азайту үшін барабар стратегия мен іс-қимыл әдістерін таңдау туралы шешім қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалалық-инновациялық қызмет
    Несиелер: 5

    «Жобалалық-инновациялық қызмет» пәнінің мақсаты – негізгі түсініктерді, жобаларды басқару әдіснамасын меңгеру және әртүрлі типтегі инновациялық жобаларды әзірлеу және енгізу бойынша негізгі дағдыларды меңгеру. Пәннің міндеттері: студенттердің инновациялық жобалардың түрлері және оларды басқару әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру; теориялық негіздерін зерделеу және тәжірибеге бағытталған тәсіл негізінде инновациялық жобаны құру мәселелерін шешудің баламалы жолдарын іздеу, миға шабуыл, жұмыс үрдісін декомпозициялау, өкілеттіктердің жауапкершілік матрицасы, SWOT талдау және т.б. инновациялық жобалар бойынша студенттердің өз бетінше шығармашылық белсенділігін арттыру; өздерінің білім беру бағдарламасы аясында стартаптар сияқты нақты жобаларды жүзеге асыру және т.б

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттердің педагогикалық іс-әрекетке, қажеттіліктерге және вариативті әлеуметтік-педагогикалық жағдайларда іс-қимыл стратегиясы мен тактикасын әзірлеу қабілетіне кешенді көзқарасын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: педагогиканы адам туралы ғылымдар жүйесіндегі ғылым ретінде қарастыру, оның аксиологиялық негіздері; қазіргі мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен оқытудың заңдылықтары, заңдылықтары мен принциптерін зерттеу негізінде тұлғаға бағытталған теориялық және әдіснамалық негіздемесі; педагогикалық ғылымды дамытудың қазіргі кезеңіндегі білім беру процесінің жай-күйін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (В1+ деңгейі)
    Несиелер: 4

    «Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (В1+ деңгейі)» пәні шет тілін меңгерудің әлеуметтік-жеткілікті жалпы білім деңгейін дамытуға арналған. Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылықты, бағдарламада айқындалған салаларда тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде тілдің сөйлеу әрекетінің төрт түріндегі коммуникативтік іскерлікті дамыту қажет. Тіл білімін тереңдету, нормативтік айтылу, тыңдау, оқу, жазу дағдылары мен дағдыларын жетілдіру және өнімді ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (В1+ деңгейі)
    Несиелер: 4

    «Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (В1+ деңгейі)» пәні шет тілін меңгерудің әлеуметтік-жеткілікті деңгейін дамытуға, яғни зерттелетін шет тілінің барлық негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөзжасамдық құбылыстары мен қызмет ету заңдылықтарын, оның функционалдық сорттарын білуді қамтитын лингвистикалық білім жүйесін меңгеруді дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    «Экономика және кәсіпкерлік негіздері» пәнінің мазмұны студенттердің экономика және кәсіпкерлік негіздерін меңгеруіне , бизнесті ұйымдастыру саласындағы негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыруға, белсенді іс-әрекет әдістері арқылы студенттің жеке тұлғасын рухани және кәсіби дамытуға бағытталған. «Экономика және кәсіпкерлік негіздері» пәнінің практикалық бағыттылығы, алынған білімді табысты қолдануды анықтайды және негізгі құзыреттерді (ақпараттық, коммуникациялық, зерттеушілік және т.б.) қалыптастыруға негіз болатын қызмет әдістерін әзірлеуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    "Құқық негіздері" пәні азаматтық, қылмыстық, әкімшілік құқық институттары, атқарушы билікті жүзеге асыру тетігі, құқық субъектілерінің құқықтық мәртебесін, шаруашылық, әкімшілік қызметтің нысандары мен әдістерін, азаматтық және қылмыстық сот процестерін қарау, Қазақстан Республикасының демократиялық мемлекет ретінде дамуының стратегиялық бағытына ықпал ететін мемлекеттік басқарудағы заңдылық пен тәртіпті қамтамасыз ету тәсілдері туралы ұғымдарды қалыптастырады, зайырлы, оңшыл және әлеуметтік мемлекет. Бұл курстың мақсаты қоғамдық қатынастарды дамыту мен жетілдірудегі мемлекет пен құқықтың рөлін түсіну және дұрыс түсіну, заңнаманы қолданудың тұрақты дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл пәнді оқытудың негізгі міндеттері: студенттерді қолданыстағы заңнамада дұрыс бағдарлауға байыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл ғылымының негіздері
    Несиелер: 4

    «Тіл ғылымының негіздері» пәні тілдік құбылыстардың мәнін ашуға және лингвистикалық терминологияны игеруге ерекше көңіл бөлінеді. Курс тілдердің эволюциясы және олардың қалыптасу кезеңдері туралы түсінік береді, лингвистикалық әдебиетті одан әрі тәуелсіз зерттеу үшін қажетті нақты білім қоры, сонымен қатар тілдік фактілерді талдау әдіснамасы мен әдіснамасымен танысуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Шеттілдік білім берудің әдістемесі» пәнінің мақсаты қазіргі кезеңде маманға қойылатын әлеуметтік-педагогикалық талаптарға жауап беретін болашақ шет тілі мұғалімінің кәсіби-пәндік даярлығының сапасын қамтамасыз ету болып табылады. Курстың мазмұны шет тілді білім берудің біртұтас теориялық-әдіснамалық платформасымен таныстыруға және болашақ кәсіби қызметте шешілетін оқу-тәрбие міндеттерінің тиімділігін арттыру мақсатында әдістемелік ғылым мен шет тілдерін оқыту технологиясының тұжырымдамалық ережелерін қайта бағдарлауды қамтамасыз етуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аударма теориясы мен практикасының негіздері
    Несиелер: 4

    "Аударма теориясы мен практикасының негіздері" пәні студенттердің академиялық және әдеби сипаттағы мәтіндерді жазбаша аударудың негізгі дағдыларын, сондай-ақ сөйлеу мен әңгімелесуді ауызша аудару дағдыларын игеруге бағытталған. Студенттердің курсты оқу кезінде алатын негізгі білімдері: ауызша және жазбаша сөйлеу ерекшеліктері туралы негізгі түсініктер; аударма түрлері және оларға қойылатын талаптар туралы негізгі мәліметтер; аударма теориясының негіздерін, аударма проблемаларының сипатын және оларды шешу әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (В2 деңгейі)
    Несиелер: 4

    «Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (В2 деңгейі)» пәнін меңгерудің мақсаты-әлеуметтік-коммуникативтік контексте шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау біліктері мен дағдыларын дамыту, шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттілік жүйесіне сәйкес В2 деңгейі шеңберінде тілдік және коммуникативтік құзыреттіліктерді кезең-кезеңмен қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стартап және бизнес коллаборациясы
    Несиелер: 3

    Пән стартап-жобаларды әзірлеу және іске асыру, кәсіпкерлік пен бизнестің түрлі салаларындағы өзара тиімді ынтымақтастық саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуға бағытталған. Бұл пән Қазақстан экономикасының дамуының заманауи үрдістері туралы, атап айтқанда, бизнестің, стратегиялық ресурстар мен елді дамытудың ішкі көздерінің негізгі құрамдас бөлігі ретіндегі білімі бар мамандарды даярлауды қамтамасыз етуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (В2 деңгейі)
    Несиелер: 4

    «Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (В2 деңгейі)» пәнінің мақсаты - студенттердің лингвистикалық, коммуникативті және лингвистикалық және аймақтық құзіреттіліктің озық деңгейін қалыптастыру. Оқытудың осы кезеңінде алдыңғы деңгейде алған тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу дағдылары бекітіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі
    Несиелер: 3

    "Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі" пәні базалық шет тілі пәнін оқытудың логикалық жалғасы болып табылады. Коммуникативті-мәдениаралық құзыреттілік коммуникативтік дағдыларды одан әрі қалыптастырумен, сондай-ақ басқа әлеуметтік мәдениет әлемінің бейнесін тереңірек түсінумен, мәдениеттер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көре білумен және оларды мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде қолданумен байланысты. Тілдік материал студенттердің сөйлеу идиомасын жоғарылату, олардың фондық білімдерін тереңдету және жалпы білім беру мазмұны мен қалыптасқан коммуникативті дағдылардың жалпы мәдени компоненті аясында олардың мәдени, елтану көкжиегін кеңейту арқылы байытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" пәні білім берудің заманауи процесіне қойылатын талаптарды ғылыми негіздеуге, сондай-ақ оның ерекшеліктерін, заңдылықтарын, принциптерін анықтауға мүмкіндік береді. Пән білім беру жүйелерімен, білім беру технологияларымен, білім беру процесінің әртүрлі формаларының кең спектрімен танысуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қатысым жағдайындағы екінші шетел тілі (А2+ деңгейі)
    Несиелер: 5

    «Қатысым жағдайындағы екінші шетел тілі (А2+)» пәні екінші шет тілін (А2+ деңгей) оқытудың базалық деңгейінде негізгі грамматикалық және лексикалық тақырыптарды меңгеруге бағытталған. Курс сөйлеу әрекетінің төрт түрі (оқу, тыңдау, жазу және сөйлеу) бойынша ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгерудің негіздерін. Екінші шет тіліндегі негізгі сөйлеу дағдыларын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дәйекті және жазбаша аударма практикумы
    Несиелер: 4

    «Дәйекті және жазбаша аударма практикумы» пәнінің мазмұны лексикалық эквиваленттілік нормаларын сақтай отырып, тілдің грамматикалық, синтаксистік және стилистикалық нормаларын сақтай отырып, жазбаша аударма жасау дағдыларын; лексикалық эквиваленттілік нормаларын сақтай отырып, аударма мәтінінің грамматикалық, синтаксистік және стилистикалық нормаларын және бастапқы мәтіннің темпоралдық сипаттамаларын сақтай отырып, бірізді ауызша аударма және парақтан ауызша аударма; бірізді ауызша аударманы орындау кезіндегі қысқартылған аударма жазбасы жүйесінің негіздерін; халықаралық этикет және ауызша аударманың әртүрлі жағдайларындағы аудармашының мінез-құлық ережелерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (В2+ деңгейі)
    Несиелер: 4

    «Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (В2+ деңгейі)» пәнінің мақсаты - студенттердің лингвистикалық, коммуникативтік және лингвистикалық-аймақтық құзыреттілігінің озық деңгейін жетілдіру. Оқытудың осы кезеңінде бұрын үйренген тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу дағдылары жетілдіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (В2+ деңгейі)
    Несиелер: 4

    «Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (В2+ деңгейі)» пәнін меңгерудің мақсаты әлеуметтік-коммуникативтік контексте шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау біліктері мен дағдыларын дамыту, В2+деңгейі шеңберінде тілдік және коммуникативтік құзыреттіліктерді кезең-кезеңмен қалыптастыру болып табылады. Курс білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыруға және студенттердің әртүрлі қызмет салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    «Кәсіби қазақ (орыс) тілі» пәнін оқыту ақпараттандыру және дамыту функцияларын жүзеге асырады, шетел тілдерін оқыту педагогикасы мен әдістемесі саласындағы болашақ маманның сөйлеу ойлауының дамуына, кәсіби қызметте қазақ (орыс) тілінің байлығын саналы пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" пәні адамның шынайы бақытқа, өмірге қанағаттану мен тыныштыққа, мінезді жетілдіруге және тұтас үйлесімді тұлғаны дамытуға ықпал етеді. Жастардың адамгершілік-рухани білімі қоғамда жоғары мұраттарды орнықтыруға, асыл мінезді және адамгершілік қасиеттері бар лайықты азаматтарды тәрбиелеуге негіз болуға тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетелдік оқыту әдістемесі бойынша практикалық курс
    Несиелер: 4

    «Шет тілін оқыту әдістемесі бойынша практикалық курс» пәні шет тілін оқыту әдістемесінің практикалық негіздерін меңгеруге бағытталған. Мазмұны: әр түрлі оқу орындарында шет тілін оқытудың мақсаттарын, мазмұнын, принциптерін, әдістері мен құралдарын жүзеге асыру; шет тілі оқулығының тұжырымдамалық негіздері, шет тілі сабақтарының түрлері және оларды өткізу технологиясы; шет тіліндегі сөйлеу әрекетінің негізгі түрлері және шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру технологиясы; шет тіліндегі сөйлеу үлгісін бере отырып, сабақтың мақсаттарын жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде шет тіліндегі қарым-қатынас дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    «Өлкетану» пәнін оқу болашақ мамандарды кәсіби даярлаудың ажырамас бөлігі ретінде өлкетану жұмысының негіздерін меңгеруге бағытталған. Өлкетану интернационализммен және әлемге кең көзқараспен тығыз байланысты туған жерге деген сүйіспеншіліктің, оның ішінде туған өлкенің жетістіктері үшін мақтаныш сезімі және оның проблемаларына жанашырлықты қамтитын объективті негізін қалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі бойынша практикум (В1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    «Екінші шетел тілі бойынша практикум (В1 деңгейі)» пәні екінші шетел тілін меңгерудегі функционалдық сауаттылыққа қол жеткізуге, бағдарламада айқындалған салаларда тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде тілдің сөйлеу әрекетінің төрт түріндегі коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағдарланған екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    «Кәсіби бағдарланған екінші шетел тілі (В1 деңгейі)» пәнінің мазмұны екінші шет тілінде шет тіліндегі қарым-қатынастың негізгі дағдыларын одан әрі жетілдіруіне бағытталған, студенттер жалпы кәсіптік пәндер блогы саласында да, тілді кәсіби қарым-қатынас мақсатында қолдануда да кәсіби бағытталған білім деңгейіне жетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі
    Несиелер: 4

    «Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі» пәні студенттерде қазіргі кезеңде ҚР шет тілінде білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуына себепші болатын объективті факторлар туралы ғылыми түсінік қалыптастыруға; студенттерді вариативті білім берудің қазіргі заманғы жүйесінің дамуының жетекші қағидаттары мен негізгі үрдістерімен таныстыруға бағытталған. Курстың мақсаты жаңа үлгідегі мектептер үшін шет тілі мұғалімдерін Құзыреттілік, кәсіби-әдістемелік, вариативті-мамандандырылған даярлау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Газет ақпараттары мен көркем әдебиет мәтіндерін оқу және аудару
    Несиелер: 4

    «Газет ақпараттары мен көркем әдебиет мәтіндерін оқу және аудару» пәні студенттердің газет-ақпараттық және көркем мәтіндерді жазбаша жанр ретінде оқуға және аударуға мүмкіндік беретін құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде студенттерде осы тектес мәтіндерді аударудың ерекшеліктері, олардың стилінің ерекшеліктері туралы Білім; қажетті аударма тәсілдерін пайдалана отырып, мәтіндерді жазбаша және ауызша аударуды жүзеге асыру білігі; аударма құралдарының барлық арсеналын пайдалану, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты ғылыми іздеу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни оқу және жазу
    Несиелер: 4

    «Сыни оқу және жазу» пәні оқудың келесі түріне, мәтіннің мазмұнын толық түсінетін оқуға негізделген және оқудың әртүрлі түрлерін біріктіретін, оқу дағдыларының жоғары деңгейін, мазмұнын, стилін, тілдік формасын талдай білуді, оқығанын сыни бағалауды қамтитын оқу түріне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (С1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    «Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (С1 деңгейі)» пәні оқытылатын тіл елінің мәдениетін терең түсінуге, қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және оқу-кәсіби салаларында шет тілін меңгерудің жеткілікті жоғары және сапалы деңгейін меңгеруге, радио және теледидар бағдарламаларын түсінуге, прагматикалық бағытталған әдебиеттерді оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағдарланған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің болашақ мамандықтың ерекшеліктерімен белгіленген шет тілін үйренуге деген қажеттіліктерін ескеруге негізделген оқыту деп түсінілетін шет тілін кәсіптік-бағдарланған оқытуға бағытталған. Ол кәсіптік-бағдарланған шет тілін меңгеруді білім алушылардың жеке қасиеттерін дамытумен, оқытылатын тілдің ел мәдениетін білумен және кәсіптік және лингвистикалық білімге негізделген арнайы дағдыларды игерумен ұштастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы лингвистика
    Несиелер: 5

    «Қолданбалы лингвистика» пәнінің мақсаты қолданбалы лингвистика саласында базалық білім алу және студенттерді қолданбалы лингвистиканың негізгі бағыттарымен және лингвистиканың басқа ғылымдармен пәнаралық байланысымен таныстыру болып табылады. Бағдарлама студенттердің назарын лингвистиканың заманауи қосымшаларына және оның шет тілдерін оқыту әдістерімен және жаңа ақпараттық технологиялармен байланысына аударады. Сонымен қатар, пәнді оқу дүниетанымды қалыптастыру, интеллект, эрудицияны дамыту, мамандық бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру мақсаттарына қызмет етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Үйдегі оқу
    Несиелер: 4

    «Үйдегі оқу» пәні оқытылған материалға, әлеуметтік-мәдени білімге және шет тіліндегі дискурсты ұйымдастыру туралы білімге сүйене отырып, білім алушылардың әртүрлі жанрдағы шынайы көркем шығармалармен танысу және талдау дағдыларын қалыптастыруды көздейтін бағдарламаның маңызды құрамдас бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шет тілі бойынша практикум (C1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    «Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шет тілі бойынша практикум (C1 деңгейі)» пәні студенттердің дискурсивті құзыреттілікті, яғни монолог, диалог және полилог формаларындағы қарым-қатынастың функционалдық міндетін ескере отырып, логикалық, дәйекті және дәлелді мәлімдемелерде сөйлеу әрекетін жоспарлау және жүзеге асыру мүмкіндігін игеруге бағытталған. Пән аясында студенттер әлеуметтік - лингвистикалық және әлеуметтік - мәдени құзыреттілікті жетілдіре отырып, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында сөйлеу мінез-құлық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқытудың қазіргі әдістемесінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    «Шетел тілін оқытудың қазіргі әдістемесінің өзекті мәселелері» пнәі студенттерде қазіргі кезеңде ҚР шет тілінде білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуына себепші болатын объективті факторлар туралы ғылыми түсінік қалыптастыруға; студенттерді вариативті білім берудің қазіргі заманғы жүйесінің дамуының жетекші қағидаттары мен негізгі үрдістерімен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аналитикалық оқу және жазу
    Несиелер: 4

    «Аналитикалық оқу және жазу» пәнінің мазмұны білім кешенін алуға және оқудың негізгі түрлері бойынша бірқатар дағдыларды игеруге бағытталған. Берілген мәтіннен ақпарат алу мақсатының өзгеруіне байланысты оқудың бір түрінен екіншісіне өту әдістері. Әр түрлі презентация әдістерін қолдана отырып, ақпарат алмасу үшін жазбаша мәтіндерді қабылдау және құру. Мәтінді талдаудың негізгі әдістері, эсселерді бағалау критерийлері. Әр түрлі типтегі эсселерді құрылымдау және редакциялау дағдылары. Мәтіннің мазмұнын оқырманның жеке көзқарасымен, оның білімімен, өзінің өмірлік тәжірибесімен байланыстыру арқылы оқылғанды талдау және бағалау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері (негізгі тіл)
    Несиелер: 5

    «Оқытылатын тіл теориясының негіздері (негізгі тіл)» пәнінің мақсаты тілді жүйелік-функционалдық білімді, әмбебап байланыс құралы ретінде түсіну, тілдің өмір сүру және қызмет ету формаларын талдаудағы жүйелік, функционалдық, елтану - мәдени және тарихи тәсілдердің бірлігі принципіне негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін aкадемиялық мақсатта оқыту
    Несиелер: 4

    «Шетел тілін aкадемиялық мақсатта оқыту» пәнінің мақсаты идеяларды дәл және объективті түрде жеткізетін салыстырмалы түрдегі күрделі тілді таныстыру болып табылады. Оған әдеби талдау дағдылары, анықтамалық жүйелерді сақтау және сыни бағалау қабілеті кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті (негізгі тіл)
    Несиелер: 3

    «Оқытылатын тіл елінің әдебиеті (негізгі тіл)» пәнінің мақсаты көрнекті жазушылар шығармашылығының идеялық мазмұны мен жеке көркемдік ерекшеліктері туралы қажетті ақпарат, әдеби бағыттардың уақыты, осы кезеңдердің көрнекті жазушылары туралы, кезеңге байланысты көркем әдебиеттің негізгі стилистикалық ерекшеліктері туралы, әдебиет пен адамзат тарихының байланысы жайлы ақпарат беру. Мазмұны: көрнекті жазушылар шығармашылығының идеялық мазмұны мен жеке көркемдік ерекшеліктері туралы қажетті мәліметтер; әдеби бағыттардың уақыт шеңбері, көрсетілген кезеңдердің көрнекті жазушылары; кезеңге байланысты көркем әдебиеттің негізгі стилистикалық ерекшеліктері; әдебиет пен адамзат тарихының байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Елтану (негізгі тіл)
    Несиелер: 3

    «Елтану (негізгі тіл)» пәнінің мақсаты шет тілін оқыту және оқытылатын тіл елі туралы белгілі бір мәліметтерді беру болып табылады. Әңгімелесушінің сөзін тең қабылдау, түпнұсқа мәтіндерді түсіну арқылы мәдениетаралық қарым-қатынас актілерінде коммуникативті құзыреттілікті қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теориялық және эксперименттік зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 3

    «Теориялық және эксперименттік зерттеулер әдіснамасы» пәні келесі тақырыптарды зерттеуге бағытталған: Танымның философиялық принциптері. Ғылыми және ғылыми-педагогикалық зерттеудің жалпы әдістемелік принциптері. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдіснамасының теориялық негіздері. Теориялық және эксперименттік зерттеулер тақырыбын негіздеу жолдары. Ғылыми қызметті жүзеге асырудың принциптері, мазмұны, әдістері, нысандары мен құралдары. Эксперименттік деректерді өлшеу құралдары мен әдістері, зияткерлік меншік және оны қорғау туралы түсініктер, зерттеу нәтижелерін талдау және жобалау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық акмеология
    Несиелер: 3

    «Педагогикалық акмеология» пәні психологиялық білімнің саласы ретінде, оның теориялық және әдіснамалық негіздерін, заңдарын, принциптерін мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Қазіргі педагогикалық акмеологияның негізгі теориялық және қолданбалы мәселелері мен дамуы. Акмеологиялық технологиялар, өзіндік жұмыстың психологиялық негізі ретінде өзін-өзі басқару және өзін-өзі реттеу дағдыларын дамыту. Кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде мақсат қою және негіздеу және оған қол жеткізу жолдарын таңдау дағдылары. Өзін-өзі жетілдіру және мұғалімнің кәсіби және жеке дамуын ынталандыру әдістері. Шығармашылық әлеуетті өзін-өзі жүзеге асырудың нәтижесі ретінде тәжірибені қабылдау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагог пен білім алушының зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 3

    «Педагог пен білім алушының зерттеу және жобалау қызметі» пәні білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, оларда зерттеу және жобалау қызметінің мәдениетін, осы қызмет түрлерінің әдістері мен технологияларын қолданудың идеялары мен оң тәжірибесін қалыптастыруға, білім алушылардың осындай қызметтің мақсаттары мен нәтижелерін (өнімдерін) өз бетінше айқындау іскерлігін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі бойынша практикум (В1+ деңгейі)
    Несиелер: 5

    «Екінші шетел тілі бойынша практикум (В1+ деңгейі)» пәні екінші шет тілі жүйесі туралы білімді кеңейтуге, осы тілдің нормаларына сәйкес грамматикалық құрылымдар мен тілдік құралдарды пайдалану білігін жетілдіруге, алынған сөздік қорды еркін пайдалануға; сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерінде (тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым), сондай-ақ тілдік білдірудің лингвистикалық нысаны мен тәсілін, қарым-қатынас жағдайларының барабарлығын, қарым-қатынас бойынша серіктестердің мақсаттары, ниеттері мен рөлдерін таңдауда біліктерді жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандандырылған кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 3

    «Мамандандырылған кәсіби шетел тілі» пәнінің мақсаты кәсіби сипаттағы ақпарат алу үшін мамандандырылған әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын меңгеру және әңгіме жүргізе білу. Кәсіби қызмет саласында ақпарат алуға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасындағы орта білім берудің мазмұны мен бағалау жүйесі
    Несиелер: 3

    «Қазақстан Республикасындағы орта білім берудің мазмұны мен бағалау жүйесі» пәні келесі тақырыптарды зерттеуге бағытталған: Оқу орындарын ұйымдастыру, Қазақстан Республикасында 12 жылдық жалпы орта білім беру тұжырымдамасы. Елдің жалпы орта білім беру жүйесінің мақсатын, міндеттерін, ұйымдастыру қағидаттары мен бағыттарын көрсететін негізгі құжаттар. Қазақстан Республикасында қолданылатын тәрбие мен оқытудың жаңа педагогикалық технологияларының мәні. Білім берудегі құзыреттілік тәсіл принципі. Оқыту нәтижелерін рейтингтік бағалаудың ғылыми негізделген әдісін әзірлеу және қолдану, оқушыларды бағалаудың қолданыстағы жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағдарланған екінші шетел тілі (В1+ деңгейі)
    Несиелер: 5

    «Кәсіби бағдарланған екінші шетел тілі (В1+ деңгейі)» пәні екінші шет тілін оқытудың кәсіби және мәдениетаралық бағытын одан әрі тереңдету және болашақ мамандыққа деген қызығушылықты дамытуға бағытталған. Зерттелетін тіл елдерінің тарихын, мемлекеттілігін, басқа менталитет пен мәдениеттің құбылыстарын зерттеу және оны ана мәдениетінің семантикалық және құндылық қоймасымен салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникацияға кіріспе
    Несиелер: 3

    «Мәдениетаралық коммуникацияға кіріспе» пәнінің мақсаты -туған және басқа адамдардың мәдениеті саласындағы білімге негізделген, әртүрлі жағдайларда барабар мінез-құлықты қамтамасыз ететін тиімді мәдениаралық қарым-қатынас стратегияларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шет тіліндегі білім берудегі мәдениетаралық қақтығыстар
    Несиелер: 3

    «Шет тіліндегі білім берудегі мәдениетаралық қақтығыстар» пәні қарым-қатынас процесін және шет тілін үйрену кезінде әртүрлі мәдениеттегі адамдар арасындағы өзара әрекеттесу кезінде туындауы мүмкін асқынулардың барлық түрлерін зерттеуге бағытталған. Стереотиптерді, жалпылауды, қарым-қатынас стильдерін, коммуникациялық стратегияларды және коммуникативті бағыттарды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік хат аудармасы
    Несиелер: 3

    «Іскерлік хат аудармасы» пәні ауызша және жазбаша түрдегі іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін білуге бағытталған. Іскерлік хат-хабарларды аударудың прагматикалық аспектілері және аударманы прагматикалық бейімдеудің негізгі тәсілдері. Іскерлік хат-хабарларды аударудың грамматикалық және лексикалық қиындықтары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық жазу стилі
    Несиелер: 4

    «Академиялық жазу стилі» пәнін оқытудың мақсаты ағылшын тілінде жазбаша ғылыми коммуникация жүргізуге үйрету, құрылымдалған, негізделген және нақты дәлелдер құру және қолайлы дереккөздерді пайдалану қабілетін дамыту, жазу грамматикасы мен механикасын жетілдіру болып табылады. Курсқа ғылыми мәтіндермен жұмыс кіреді: конспект, Аннотация, реферат, рецензия және т.б. академиялық Байланыс: ғылыми баяндама, пікірталас, презентация әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқытудағы IT-технологиялар
    Несиелер: 5

    «Шет тілдерін оқытудағы IT-технологиялар» пәні қазіргі заманғы АКТ-ны шет тілін оқыту құралдарының кешені ретінде теориялық және практикалық зерттеуге бағытталған. ШТ оқытуға арналған компьютерлік материалдардың түрлері, олардың типологиясы, компьютерлік оқу материалдарының сапасын бағалау параметрлері. Компьютерлік оқу материалдары мен білім беру ресурстарына сыни шолу. Стандартты бағдарламалық қосымшалар ортасында, сондай-ақ аспаптық және қолданбалы бағдарламаларды қолдана отырып мультимедиялық оқыту материалдары мен бағдарламаларын құру. Білім беру процесінде ақпараттық технологияларды, соның ішінде интернет-технологияларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілінің практикалық курсы (C2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    «Негізгі шет тілінің практикалық курсы (С2 деңгейі)» пәні студенттердің негізгі оқытылатын тілді әдеби түрде еркін меңгеруін, ғылыми-зерттеу, педагогикалық және мәдениетаралық коммуникация саласындағы тиімді кәсіби қызметтің қажетті құрамдас бөлігі ретінде осы тілдегі ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі түрлерінің әдістері мен әдістерін одан әрі дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іскерлік шетел тілі
    Несиелер: 3

    «Іскерлік шетел тілі» пәнін оқу барысында іскери тілді меңгеруге, яғни экономикалық мақалаларды оқып, аударуға, келіссөздерде не туралы сөйлесетінін түсінуге, зерттелетін шет тілінде іскери тақырыптар туралы сөйлесуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (C2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    «Қарым-қатынас жағдайындағы негізгі шетел тілі бойынша практикум (C2 деңгейі)» пәнінің мақсаты - әртүрлі жағдайларда ағылшын тілін еркін және тосыннан пайдалануға жаттығу. Пәннің мазмұны Кең көлемдегі антонимдер, синонимдер және тұрақты тіркестерді үйреніп, оларды қолдануға, тілді әлеуметтік, академиялық және кәсіби мақсаттарға пайдалануға, мәтіндегі негізгі ақпаратты бөлу үшін үлгілерді қолдану шеберлігіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аудармадағы IT-технологиялар
    Несиелер: 5

    «Аудармадағы IT-технологиялар» пәнінің мақсаты білім алушыларда аударма сапасын бақылау және аударма процесін оңтайландыру құралы ретінде ақпараттық, аударма және коммуникациялық жүйелермен жұмыс істеудің кәсіби қызметі үшін қажетті дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Аударма құзыретінің техникалық құрамдас бөлігі. Электрондық сөздіктер, энциклопедиялар және анықтамалықтар. Мәтіндердің электрондық корпустары және аударма. Ауызша аудармадағы электрондық ресурстар. Автоматтандырылған аударма жүйелері. Коммуникациялық жүйелер. Автоматты редакциялау жүйелері. Аудармада электрондық ресурстарды кешенді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби бағдарланған екінші шетел тілі (В2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    «Кәсіби бағдарланған екінші шетел тілі (В2 деңгейі)» оқытудың мақсаты студенттердің кәсіби мәселелерді шешуге, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасауға және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеуге қажетті коммуникативтік шет тілдік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің практикумы (В2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    «Екінші шетел тілінің практикумы (В2 деңгейі)» пәнінің мақсаты екінші шет тілінде студенттердің коммуникативтік қабілетін кеңейту және мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілік пен дайындықта көрінетін әлеуметтік-жеткілікті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IELTS арналған ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    «IELTS арналған ағылшын тілі» пәнінің мақсаты студентті IELTS емтиханын тапсыруға дайындау болып табылады. Мазмұны: IELTS тестінің ерекшеліктері. Тыңдау, оқу, сөйлеу және жазу дағдыларын дамыту. Ағылшын тілін тыңдап қабылдау, негізгі ойды, ең маңызды тұстарды бөліп көрсету. Жазбаша сөзді дамыту, грамматиканың деңгейлері. Берілген тақырыпқа шығармалар жазу. Алыс шетелдердегі колледждерде және жоғары оқу орындарындағы академиялық мәтіндерге тақырып пен стилі жағынан ұқсас қысқа үзіндіні түсіну қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • TOEFL арналған ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    "TOEFL үшін ағылшын тілі" пәнінің мақсаты TOEFL халықаралық ағылшын тілі емтиханына дайындық технологияларын меңгеру болып табылады. Мазмұны: TOEFL тестінің ерекшеліктері. Тыңдау, оқу, сөйлеу және жазу дағдыларын дамыту. Шет тіліндегі ауызекі сөзді қабылдау, негізгі ойды, ең маңызды тұстарды бөліп көрсету, қорытынды жасау, сұрақтарға жауап беру қабілеті. Жазбаша сөзді түсіну қабілеті. Тұрақты құрылым бойынша және талап етілетін қорытындымен берілген тақырыпқа шығармалар жазу. Академиялық сипаттағы ерекше мәтіндермен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогикалық қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    «Педагогикалық қызмет негіздері» пәні кәсіби саладағы педагогикалық қызмет түрін дамытуға бағытталған. Курсты оқу студенттерге педагогиканың тарихи мәдени, идеялық шығу тегі, оның теориялық негіздері мен қазіргі жағдайы туралы түсінік қалыптастыруға, сонымен қатар тәрбие, оқыту, дамудың практикалық іс-әрекетінің негіздерімен танысуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Келіссөздер мен дебаттар жүргізу (шет тілінде)
    Несиелер: 5

    «Келіссөздер мен дебаттар жүргізу (шет тілінде)» пәнінің мақсаты шетел тілдерін оқытуда және аудармашылықта ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Шет тіліндегі сөйлеу этикеті мен мәдениеті, сөйлеудің монологиялық және диалогтық түрлерінде мәтіндерді құру формалары мен ережелері туралы білім. Сөйлеу үлгілері мен сөйлеу мінез-құлқының үлгілерін, соның ішінде жанжалды жағдайларды шешу үшін игеру. Академиялық және кәсіби салаларда шет тілдік қарым-қатынасқа дайындық, бұл ғылыми баяндамалар мен тұсаукесерлерге, пікірталастар мен келіссөздерге қатысуды, сондай-ақ шет тілін меңгеру деңгейін арттыру бойынша одан әрі өз бетінше жұмысты білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогикалық риторика (шет тілінде)
    Несиелер: 5

    «Педагогикалық риторика (шет тілінде)» пәнінің мақсаты студенттердің бойында кәсіби коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті деңгейін қалыптастыру; студенттерді шешендік өнер, Іскерлік сөйлеу негіздерін, тиімді қарым-қатынас тәсілдерін табысты меңгеруге дайындау. Іскерлік әңгіме жүргізудің негізгі коммуникативті дағдыларын қалыптастыру, қарым-қатынастың типтік кемшіліктерін анықтау және ауызша сөйлеуде оларды жеңудің жолдарын ұсыну. Біреудің және оның сөйлеуін талдау қабілетін дамыту, қарым-қатынас серіктестерімен тиімді қарым-қатынас жасауға психологиялық дайындығын қалыптастыру, қарым-қатынас стилі мен әдістерін табуға деген ұмтылыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметтің мәні, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық мазмұны туралы тұтас түсінік қалыптастыру, студенттердің барлық қызмет түрлерін оңтайландыру, жеке тұлғаны жан-жақты дамыту және жетілдіру, болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамыту, терең ғылыми кәсіби-педагогикалық дайындыққа қол жеткізу. Мазмұны: педагогикалық шеберліктің элементтерін құрайтын мұғалімнің жеке басына қойылатын талаптар туралы білімді жүйелеу, педагогикалық рефлексияның мәні, этика, эстетика туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    Жалпы білім беретін мектептер мен колледж білім алушылары шетел тілдерін меңгеру бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру заңдылықтарын анықтайды. Кәсіби қызмет процесінде заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып, тәрбие қызметін құрастырады және жүзеге асырады. Тәрбиелеу қызметін жобалау және жүзеге асыру, кəсіби қызметтегі заманауи тәрбие технологияларын қолданады.

  • Код ON7

    Сыни ойлауды дамыту технологиясының практикалық негіздерімен, сыни ойлаудың даму деңгейін бағалаудың негізгі критерийлері біледі. Ауызша және ауызша емес сөйлесудің ерекшеліктерін ескере отырып, шет тілдерін мәдениетаралық деңгейде байланыстыра біледі. Мақсатты тілдің бейтарап және стилистикалық белгіленген сөздік қорын анықтайды. Сыни ойлауды дамыту технологиясының практикалық негіздерін, сыни ойлауды дамыту деңгейін бағалаудың негізгі критерийлерін біледі. Лингвистика саласындағы зерттеудің және практикалық жұмысының негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгереді.

  • Код ON3

    Адам өмірінің барлық кезеңдерінде адам психикасының жас ерекшеліктерін анықтайды және зерттейді. Әр түрлі жастағы балаларды олардың психикалық белсенділігінің ерекшеліктерін білу негізінде психологиялық зерттеу жүргізеді. Орта білім беру ұйымында педагогикалық үдерісті жоспарлайды; мектеп жасындағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу міндеттеріне сәйкес заманауи білім беру технологияларын іріктейді және қолданады.

  • Код ON8

    Лингвистикалық, әлеуметтiк-лингвистикалық, ақпараттық-талдамалық және коммуникативтiк аспектiлерде кәсiби қызметтi жүзеге асырады. Сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде дағдыларды жетілдіру үшін шет тілінің құрылымын біледі және түсінеді. Кәсіби және күнделікті қарым-қатынас жағдайында тілдік құралдарды қолданады. Тілдік ортаның түрлі жағдайларында қолданылатын сөйлесім үлгілерін, IELTS/TOEFL сынағының кезеңдері мен талаптарын, сөйлесуде тіл ерекшеліктерін анықтайды. Академиялық қарым-қатынас жағдайын және тіл нормаларын ескере отырып, шеттілдік (меңгерген) тілде жазбаша немесе ауызша мәтінді құрастыра біледі.

  • Код ON5

    Практикалық қызметте алған теориялық білімдерін пайдалана отырып, дайындалған және дайындалмаған ауызша сөйлеу дағдыларын қолданады. Ауызша және жазбаша тілдегі жаңа тілдік құбылыстарды түсінеді және белсендіреді. Зерттелетін тілдің орфоэпиялық, грамматикалық, лексикалық нормаларын біледі. Оқытылатын тілдің коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін меңгерген. Әр түрлі тақырыптарда еркін сөйлеседі: жалпы, оқу-кәсіби.

  • Код ON11

    Мектеп аудиториясында жұмыс істей алады, сабақ барысында және сабақтан тыс уақытта педагогикалық мәселелерді шешеді. Қазіргі кезеңдегі Қазақстан Республикасында ауыспалы шет тілін оқытудың негізгі бағыттары мен даму принциптерін біледі. Қазақстан Республикасында ауыспалы шетел тілінде білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен принциптерін біледі. Педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру, IT және кәсіби бағытталған міндеттерді шешу үшін жобалық және басқа технологияларды қолдана біледі.

  • Код ON10

    Лингвистикалық фактілерді қадағалап, оларды лингвистикалық талдаудың әр түрлі әдістерінің көмегімен талдайды және қорытындылайды. Лингвистикалық фактілерді бақылайды, талдайды және жалпылайды. Лингвистикалық талдау жүргізгенде тілдің лексикалық, грамматикалық және фонетикалық жүйелері туралы білімдерін қолданады. Оқыту практикасы, зерттеулер, теория және адамдар тіл үйрететін және үйренетін контексттер арасында байланыс орната біледі.

  • Код ON1

    Философиялық, тарихи, мәдени, құқықтық концепциялар мен категорияларды, өмірдің әртүрлі салаларындағы кәсіпкерлік және экологиялық білімдерді, осы салалардағы инновациялық стратегияларды негізге ала отырып, қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде айналадағы шындықты бағалайды. Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде іскерлік қарым-қатынасты қолдана отырып, ғылыми зерттеу әдістерін және академиялық жазуды қолдану дағдыларын,сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру дағдыларын көрсетеді. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.

  • Код ON2

    Тематикалық тақырып аясында мәтіннің мазмұнын тыңдап түсінеді. Меңгерілген тақырыптар бойынша әртүрлі жазбаша хабарламаларды (мазмұндама, хат, эссе) жасайды. Жазбаша және ауызша сөйлесімде өздігінен дайын емес күйде монологты және диалогтық мәлімдемелерді айтады. Мәтіннің лексикалық және грамматикалық талдауын, оның ішінде құбылыстардың семантикалық жолдардын (синонимдер, антонимдер), полисемия мен үнділік құбылыстар, сөзжасамды практикалық тұрғыда жүргізеді.

  • Код ON9

    Қатысымның жеке, қоғамдық және кәсіби салаларындағы тілдік шектеулерді сезінбей әңгіме жүргізеді. Төзімділік пен мәдениеттер диалогының қағидаттарына негізделген мәдени құбылыстарды талдайды. Жалпы, іскерлік, кәсіби лексиканы, сондай-ақ шет тілінің негізгі грамматикалық құрылымдарын кәсіпкерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті мөлшерде біледі.

  • Код ON6

    Кәсіптік қызмет саласында тауарлар мен қызмет көрсету нарығының жай-күйін талдайды; жеке еңбек қызметінің нәтижесі негізінде пайда мен залалды есептейді. Жергілікті табиғатты зерттеуді жүргізеді; жергілікті деңгейдегі тәрбиелеу іс шараларын жүргізеді; жергілікті тарих бұрыштарын, көрмелерді, мұражайларды безендіреді.

  • Код ON12

    Аударма теориясы мен практикасының негізгі ұғымдары мен негізгі категорияларымен жұмыс жасайды. Аударма қызметінің стратегиясын анықтаңыз және осы стратегияға сәйкес аударма техникасын таңдайды. Аударманың негізгі түрлендіру дағдыларын көрсетеді.

6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01702 Шетел тілі мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Алматы экономика және статистика академиясы

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілдер
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01702 Шетел тілі
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top