6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01301 – Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі (Minor: 6B01902 – Арнайы педагогика (логопедия) білім беру бағдарламасының мақсаты – жоғары білікті мамандарды даярлау, педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді заманауи ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби тұрғыдан шеше алатын құзыретті маманды, жаңа формациядағы педагогты қалыптастыру және сөйлеу мен психикалық дамуында кемшілігі бар балалармен жұмыс жасайтын логопед-дефектологтарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
«Педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәні студенттерді болашақ педагогикалық іс-әрекетке, болашақ кәсіптің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге, кәсіби-педагогикалық бағыттылықты қалыптастыруға, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінуге баулиды. Сонымен қатар студенттерді мұғалімнің кәсіби іс-әрекетінің мәні мен өзгешелігі туралы бастапқы білімдермен қаруландыруды, мұғалім бейнесінің негізгі сипаттары жайлы көзқарастарын айқындауды көздейді. Пән мазмұны әрбір студенттің білім алу үдерісінде тиімді тұлғалық дамуына, шығармашылық әлеуетін ашуға, үздіксіз кәсіби білім алуына даярлықтарын қалыптастыруға септігін тигізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Математика негіздері
Курс сан ұғымының кеңеюі мен дамуы эволюциясы, сандарға арифметикалық амалдар жасау заңдылықтары, сандардың бөлінгіштік белгілері, шамалардың өлшем бірліктері арасындағы байланыс эволюциясын білуге бағытталған; математикалық фактілерді талдау, түсіндіру және жалпылау бойынша практикалық дағдыларға және математикалық ұғымдарды талдау мен жалпылаудағы практикалық дағдыларды игерудегі теориялық білімді практикалық дағдыға айналдыра білу, арифметика, алгебра және басқа математика салаларының ішкі байланыстарын көрнекі түрде көрсету
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар әдебиеті және мәнерлеп оқу практикумы
Курста балалар әдебиетінің тақырыбы, міндеттері, принциптері, әдістері, әдеби тілдің нормасы мен орфоэпиялық ережесін, шығарманың тақырыбы мен идеялық мазмұнын түсіну жолдарын қарастырады. Студенттерге әдебиеттен жалпы мағлұмат бере отырып, балалар әдебиетін дамытудың заманауи мәселелері ұсынылады. Шығарманың көркемдігі мен жанрлық табиғаты, ана тілінің байлығын меңгеруге, дауыс үнділігін, ырғағын сақтай оқуға үйрету тәсілдерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаратылыстану негіздері
Жаратылыстану ғылымдары бойынша бастауыш білімнің негізін оқу өмірді қамтамасыз етудің барлық түрінің негізі болып табылады. Жаратылыстану ғылымы өнеркәсіп пен ауылшаруашылығының, барлық технологиялардың, өндіріс түрлерінің теориялық негізі ретінде қызмет етеді. Бұл адамзат мәдениетінің маңызды элементі, өркениет деңгейінің маңызды көрсеткіштерінің бірі.Бұл ғылымның ішкі жүйесі және мәдениеттің барлық элементтерімен байланысты - дін, философия, этика және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пән қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу бірліктерінің (эмоционалды-экспрессивті және стилистикалық) жүзеге асыру ерекшеліктерін; ұлттық мәдениеттердің (өзіндік және басқа) жалпыадамзаттық мәдениеттің дамуындағы ғылыми-педагогикалық жетістіктерін; орыс тілін біздің еліміздің әлемдік қауымдастыққа кіру жағдайында кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану қажеттілігін; әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі сөйлеу / қарым-қатынас стильдері мен түрлерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
«Дүниетануды» оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімді Мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына және пәннің мазмұнына сәйкес бастауыш мектепте «Дүниетану» пәнін оқытуға дайындау. Бұл курс педагогикалық ғылымдар жүйесіне жатады және жаратылыстану тарихын зерттеудің өзіндік ерекшелігіне қатысты негізгі дидактикалық принциптерге негізделген. Жаратылыстанудың алғашқы тұжырымдамаларын, ғылым алған фактілер мен заңдылықтар туралы білім жүйесін қалыптастырады, зерттеу жұмыстарының қарапайым дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш лингвистикалық білім негіздері
Бұл курс тілді шындықты танудың өзіндік коды ретінде меңгеруді және алынған білімді тілдік белгілер мен олардың функциялары түрінде бекітуді көздейтін бастауыш лингвистикалық білім беру негізін зерттеуге бағытталған. Пән морфемалық және сөзжасамдық деңгейлерді зерттеу лексика мен грамматикаға, грамматикалық категорияларды интеллектуализациялауға және үйлесімді мәтін құра білуге негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаратылыстануды оқыту әдістемесі
"Жаратылыстануды оқыту әдістемесі" пәні болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлауда негізгілердің бірі болып табылады және жаратылыстану-ғылыми пәндерді оқытуға дайындайды. Бұл курс жаратылыстануды оқыту әдістемесінің қарастырылып отырған мәселелерін теориялық баяндауды көздейді, сондай-ақ бастауыш мектептегі жаратылыстану мазмұнының өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып, мұғалімнің іс-әрекетін ұйымдастырудың практикалық дағдысын, талдауын, әдістерін, тәсілдерін, құралдары мен нысандарын пысықтауды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Еңбекке баулуды оқыту теориясы мен технологиясы
Бұл курс көркем еңбекті оқытудың теориясы мен әдістемесін, өнерден педагогикалық әдістер мен әдістерді қолдануды, әдістер құрылымын және олардың негізгі дидактикалық принциптермен байланысын қарастырады. Пән бойынша қажетті ресурстар мен құралдарды дайындау жолдарын меңгертеді. Көркем еңбек эстетикалық дамыған тұлғаны қалыптастыратын пән ретінде қарастырады. Бұл проблема тұлғаға бағытталған педагогика тұрғысынан қарастырылып, тәрбие мәселелеріне зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды оқытудың әдістемесі
Бұл пәнді игерудің мақсаты - сабақтың әр түрін жоспарлау, жүргізу және талдау дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар бастауыш мектепте оқуды және әдебиетті оқытудың принциптері, әдістері мен тәсілдерін білуге негізделген әдеби оқудан тыс жұмыс; білім беру қызметінде бастауыш сынып оқушыларына әдеби білім беруді жетілдіру мен диагностиканың заманауи әдістерін меңгертеді.«Әдебиеттік оқу» пәні бойынша ауыз әдебиетінің, отандық және әлемдік әдебиеттің үздік үлгілерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби даярлау контекстіндегі тәрбие теориясы мен әдістемесі педагогиканың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Ол білім беру процесін ұйымдастырудың теориялық аспектілерін, оның заңдылықтарын, мақсаттарын, мазмұнын, әдістері мен формаларын, сондай-ақ жасанды интеллекттің озық технологияларын қолдана отырып, тиімді тәрбие жұмысына қажетті жағдайларды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды оқытудың теориясы мен әдістемесі
Бұл пәнді игерудің мақсаты - сабақтың әр түрін жоспарлау, жүргізу және талдау дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар бастауыш мектепте оқуды және әдебиетті оқытудың принциптері, әдістері мен тәсілдерін білуге негізделген әдеби оқудан тыс жұмыс; білім беру қызметінде бастауыш сынып оқушыларына әдеби білім беруді жетілдіру мен диагностиканың заманауи әдістерін меңгертеді. «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша ауыз әдебиетінің, отандық және әлемдік әдебиеттің үздік үлгілерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбекке баулуды оқыту теориясы мен әдістемесі
«Еңбекке баулуды оқыту теориясы мен әдістемесі» пәнінің мақсаты – кіші мектеп оқушыларына еңбекке баулуды тиімді оқыту үшін мұғалімдерді қажетті біліммен қаруландыру. Ауылшаруашылық, қолөнер, үй шаруашылығы дағдыларын қамтитын еңбек тәрбиесінің әртүрлі аспектілері қарастырылады.Аталған курс бастауыш білім берудегі еңбекке баулудың маңыздылығы бойынша теориялық түсініктерін мен оны тиімді оқытуға қажетті практикалық дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сауат ашу және жазуға үйрету әдістемесі
Бұл пәні жазбаша сауаттылықтың психологиялық-педагогикалық негіздерін, сауаттылықтың жазбаша түрлерін, сауаттылықтың әр кезеңіндегі жазудың мақсаттарын зерттейді. Курсты оқып үйрену процесі - болашақ мұғалімдердің мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес сауаттылықты оқыту технологиясы бойынша білім, білік, дағдыларын қалыптастыру, көркем жазу, буын, әріп, сөз, сөйлем түсініктерін үйрету әдістерін қарастырады. Студент графикалық және каллиграфиялық жазу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ (орыс) тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Бағдарлама сөйлеу этикетінің ережелеріне және қарым-қатынас жағдайына бағытталған сөйлеу іс-әрекетінде тілдік бірліктерді қолдану нормаларына сәйкес тыңдау (тыңдау), сөйлеу, оқу және жазу дағдыларына оқыту әдістемесін қалыптастырады. қазақ тілінің нормалары мен ережелеріне сәйкес ұсыныстар береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пәнді игерудің мақсаты: студенттерді бастауыш сынып оқушыларын оқытудың нақты үдерісінде туындайтын оқу – тәрбиелік міндеттерді кәсіби шешу үшін қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету. Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесін зерттеу барысында математика пәнінің ерекшелігін ескере отырып, жалпы теориялық ұстанымдар нақтыланады. Оқушылар математикалық ұғымдар мен олардың қасиеттерін, бастауыш білім беру көлемінде математикадан есептер мен жаттығуларды шешу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі денсаулық сақтау технологиялары
Оқыту бағдарламасы денсаулық пен салауатты өмір салтының ғылыми негіздерін, гигиена талаптарын ескере отырып, қауіпсіз білім беру ортасын құру негіздерін, студенттердің денсаулығы мен қалыптасуы саласындағы мәдени-тәрбие жұмысын зерттеуге бағытталған. Педагогикалық технологиялар негізінде әр түрлі деңгейдегі - ақпараттық, психологиялық, биоэнергетикалық студенттердің денсаулығына әсер ету аспектілері қарастырылады. Пән бастауыш білім беру пәндері негізінде денсаулық технологиясын жеке қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі жалпы cөйлеу тілінің жетіспеушілігін түзету (Minor)
Бұл курсты оқу студенттердің жалпы сөйлеу қабілеті мен сөйлеуді дамыту әдістемесі туралы түсініктері дамымаған мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу қалыптасуындағы қиындықтар туралы жан-жақты көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Сөйлеуді дамытудың арнайы әдісінің тұжырымдамалық аппаратын игеру шарттары және сөйлеуді дамыту бойынша жеке және топтық сабақтарға арналған түзету және дамыту бағдарламаларын әзірлеу негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақ(орыс) тілінің практикумы
Пәнді игерудің мақсаты - студенттердің бастауыш мектептегі мұғалімнің кәсіби қызметіне қажетті орфографиялық және пунктуациялық дағдыларын қалыптастыру. Бұл пәндерде жаттығулар, тесттер, баспа негізінде диктанттар жазу, диктанттарға грамматикалық тапсырмаларды орындау бар, онда студенттер емле дағдыларын бағалай алады, өздері үшін қиын орфограммалар мен пунктограммаларды анықтай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика (Minor)
Мүмкіндігі шектеулі балалар дамуындағы биологиялық және әлеуметтік факторлардың ролі ажыратылып түсіндіріледі. Арнайы білім берудің теориясы мен практикасының жалпы мәселелері, мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеу процесін ұйымдастырудың мазмұны мен әдістері меңгертіледі. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу үдерісін ұйымдастырудың мазмұны мен әдістері игертіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика және психология тарихы
Курс білім беру, оқыту және тәрбиелеу практикасының пайда болуы мен дамуы процесінде қалыптасқан әлеуметтік ғылымдар жүйесімен таныстырады, сонымен қатар әр тарихи дәуірдің тәрбиелік идеялары мен теорияларын жүйелі түрде талдайды. Бүкіл әлемдік-тарихи педагогикалық, психологиялық процестің қозғаушы күштері мен белгілерін, оның бірлігі мен жан-жақты байланысын, сондай-ақ зерттеудің қайнарлары мен әдістерін және педагогикалық-психологиялық бағыттарды бағалайтын тарихи ұғымдарды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кіші мектеп оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
«Кіші мектеп оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностикасы» пәнінің мақсаты – болашақ мұғалімдерді психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыру оқыту технолгиясының дәстүрлі және заманауи әдістерді пайдалана отырып, білім беру саласындағы ғылыми зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Психологиялық-педагогикалық диагностика негіздері - ұғым, даму тарихы, әдістері мен әдістемесі, сонымен қатар кіші мектеп оқушыларының ерекшеліктері қарастырылады. Қабылдау, зейін, ойлау, сөйлеу диагностикалары егжей-тегжейлі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
"Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логопедия негіздері (Minor)
Курс барысында студенттер сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды оқыту және тәрбиелеу ерекшеліктерін, сөйлеу аппаратының анатомия, физиология және патологиясы туралы ғылым жетістіктерін пайдаланады. Балалар сөйлеуінің қалыптасу заңдылықтары және сөйлеу аномалиясының механизмдері мен себептері туралы теориялық біліммен қаруланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логопедиялық практикадағы денсаулық сақтау технологиялары (Minor)
Курстың пәні, мақсат, міндеттері, ұғымдары туралы түсінік беріледі. Мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың денсаулығын сақтау технологиялары қарастырылады. Мектепке дейінгі ұйымдардағы логопедиялық жұмыстардың бағыттары, міндеттері мен құралдары туралы баяндалады. Логопедиялық көмекті ұйымдастыруда басшылыққа алынатын құжаттар (стандарт, бағдарлама, әдістемелік нұсқаулар, авторлық бағдарламалар т.б.) қарастырылады. Денсаулық сақтау технологиялары туралы мәселелер қамтылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдің темпо-ритмикалық бұзылыстарын түзету (Мinor)
Осы пәнді оқу барысында сөйлеу ырғағының бұзылуын түзету әдісі, психофизиологияның, психологияның және түзету педагогикасының заманауи жетістіктері тұрғысынан тұтығудың этиологиясы мен патогенезі туралы идеялар қалыптасады. Тұтығудың невротикалық және невроздық формаларының клиникалық және психологиялық-педагогикалық сипаттамалары туралы; оңалту, сөйлеу ырғағының бұзылғанда тегіс сөйлеуді қалыптастырудың логопедиялық технологиялары туралы ақпарат ұсынылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логопсихология (Minor)
Логопсихология пәні, міндеттері, әдістері, зерттеудің негізгі бағыттары, қысқаша тарихы туралы сипаттама беріледі. Сөйлеу тілі бұзылыстарын үзету әдістері меңгертіледі. Сөйлеу тілі бұзылыстарының әртүрлі формалары бар психикалық процестердің онтогенезде дамуы туралы зерделенеді. Сөйлеу тілі бұзылыстары бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың тиімді құралдарын анықтау жолдары көрсетілген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шағын жинақты мектептегі оқу-тәрбие үдерісі
«Шағын жинақты мектепте оқу-тәрбие үрдісі» пәні арқылы болашақ мамандар ШЖМ оқу-тәрбие үрдісінің теориялық негіздерін меңгереді.ШЖМ оқу-тәрбие үрдісі құрылымын, ШЖМ оқу-тәрбие үрдісінің білім беру қызметінде қалыптастырудың мазмұны және жеке психологиялық сипаттамаларын, ШЖМ оқу-тәрбие үрдісі мәні мен ерекшеліктерін,ШЖМ оқу-тәрбие үрдісін қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін меңгертеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі IT және цифрлық ресурстар
Бұл курсты оқудың мақсаты студенттерді бастауыш мектепте IT және цифрлық ресурстарды, заманауи технологияларды және жасанды интеллектті қолдану арқылы таныстыру болып табылады. Бұл курс бастауыш мектеп жасындағы оқушыларды уақытты үнемдеуге және нақты түсіндіруге қол жеткізе отырып, ақпараттық технологияларды және оқытуда интеграцияланған тәсілді тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін ақпараттық құзыреттілікті қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кіші мектеп оқушыларының оқырмандық дербестігін қалыптастыру
«Кіші мектеп оқушыларының оқырмандық дербестігін қалыптастыру» пәнінің негізгі мақсаты: балаларды отандық және шетелдік балалар әдебиеті әлеміне енгізу, баланың оқу тәжірибесін байыту, оған дербес оқырман болуға көмектесу. Студенттер оқушылардың мәтінді және оның әдеби формасының (жанрының) ерекшелігін түсінуін қалыптастыру, жазушының көзқарасын анықтау, төменгі сынып оқушыларында әдебиетті игеру үшін қажетті әдеби идеялар мен ұғымдарды қалыптастыру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесі
Курс студенттерге бастауыш сынып оқушыларына көркем мәтінмен жұмыс жасау әдістемесін меңгертеді. Студенттердің көркем шығармаға тілдік, әдеби және стилистикалық талдау жасау, тілдің көркемдегіш құралдарын ажырата білу, біліктілігін арттырып, сөйлеу үрдісінде қолдану іскерлігін қалыптастырады. Әр түрлі жанрлық шығармалармен жұмыс жасау арқылы студенттердің кәсіби сөйлеу мәдениетін қалыптастыру машығын жетілдіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік және имиджеология
Білім беру бағдарламасы педагогикалық шеберлік пен мұғалімнің кәсіби іс-әрекеті туралы базалық білімді қалыптастырады. Педагогикалық шеберлікті педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі, оның мәні мен мазмұны ретінде қарастырады; педагогикалық эрудиция мен құзыреттілік педагогикалық шеберліктің шарты ретінде; педагогикалық шеберліктің шарты ретінде мұғалімнің сөйлеу ерекшеліктерін меңгереді. Имидж жасаудың теориялық талдауы қарастырылады, сонымен қатар имиджді практикалық қалыптастыру, имиджді қалыптастыру мақсаттары туралы ақпарат беріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Бұл пәннің мақсаты –болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің көркемдік-эстетикалық және кәсіби дайындығын жүзеге асыру. Бұл курс бастауыш мектеп жасындағы балалардың бейнелеу өнерінің даму ерекшеліктерін ашады; бейнелеу өнері сабағының кіші мектеп жасындағы оқушыларға көркемдік-эстетикалық тәрбие беру жүйесіндегі рқлі мен маңызын; бастауыш сыныпқа арналған «бейнелеу өнері» пәні бойынша әртүрлі бағдарламалардың ерекшеліктері; бейнелеу әрекеті процесінде қолданылатын терминдер мен көркем сөз құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Аталған курс болашақ мамандарға бастауыш мектеп оқушыларының дене тәрбиесінің теориялық-әдістемелік негіздерін меңгереді: оқушылардың дене мәдениетін қалыптастырудағы дене тәрбиесі білімінің мәні, мақсаты, мазмұны, дене тәрбиесі мәдениетін жүргізу әдістемесі, дене тәрбиесі мәдениетін ұйымдастыруда қолданылатын әдістер мен формалары туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бастауыш білім берудің ерекшелігін, құндылығын барлық кейінгі білім берудің негізі ретінде біледі, бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеу мен оқытудың сабақтастығын жүзеге асырады.
- Педагогиканың әдіснамалық негіздері мен категорияларын қолданады, қазақ халқының ұлттық руханиятының тарих, тіл, әдет - ғұрып, ұлттық бірегейлік сияқты маңызды компоненттерін меңгереді.
- Білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінде оқытылатын пәннің теориялық негіздерін қолданады, білім беру менеджментінің негізгі ұғымдарын меңгереді және қаржылық сауаттылық, бизнес пен кәсіпкерліктің негізгі ережелерін қолданады; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін меңгереді.
- Нақты оқу пәні мен нақты сабақты зерделеу шегінде оқушылардың дамуын жобалайды; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың мазмұны мен нысандарын, педагогикалық түзету көмегі жүйесін меңгереді.
- Математика, Орыс тілі, балалар әдебиеті, жаратылыстану, әлем танымы, дене шынықтыру, еңбекке баулу, бейнелеу өнері пәндерін оқыту әдістемесінің дағдыларын меңгерген, сондай-ақ кәсіби қызметте тіл мәдениетінің жоғары деңгейіне ие.
- Бастауыш сынып оқушысының мектепте оқуға дайындығын бақылаудың ғылыми-теориялық негіздерін қолданады; ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарда түзету жұмыстарын диагностикалайды және жүзеге асырады.
- Бастауыш оқыту әдістемесінің педагогикалық пәндері бойынша оқу-әдістемелік және бақылау-өлшеу материалдарын әзірлей алады, ғылыми зерттеулердің негізгі әдістерін талдай алады, оларды оқу-тәрбие процесіне енгізе алады.
- Білім алушылардың әртүрлі мүмкіндіктерін ескере отырып және қазіргі қоғамға табысты әлеуметтену мен интеграциялауға бағытталған іргелі педагогикалық білім мен дағдыларды қолданады, тұлғаның психологиялық-педагогикалық жай-күйін, қажеттіліктері мен жетістіктерін диагностикалайды.
- Тарих, философия және әлеуметтік-саяси пәндер шеңберіндегі базалық білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға береді.
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланудың зерттеу дағдыларын меңгерген және интернет ресурстарын пайдаланады,жасанды интеллект саласына, оның алғышарттарына, тарихына, іргелі мәселелеріне, сын-тегеуріндері мен негізгі бағыттарына шолу жасайды; іздеудің негізгі ұғымдарын, әдістері мен теорияларын түсіндіреді; экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше меңгеру дағдыларына ие.
- Дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құрады.
- Қарқынды дамып келе жатқан көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайында барабар әрекет ету мақсатында мемлекеттік және шет тілдерін меңгерген бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі саласындағы маманның құзыреті шеңберінде коммуникация әдістері мен әдістерін пайдаланады.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті