Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі в ОАИУ

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Ұжымды әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында қалай басқару керектігін түсіндіреді. Басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының негізгі ұғымдарын талдайды: менеджмент психологиясының теориясы мен практикасы; ұйымдағы коммуникация психологиясы; менеджер психологиясы; персоналды басқарудың психологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері

    Бастауыш жалпы білім берудің, инновациялық білім беру саясатының әртүрлі бағыттарын сыни талдау және бағалау әдістерін салыстырады. Ғылым мен бастауыш білім беруді дамытудың негізгі тұжырымдамалары мен тәсілдері, бастауыш білім берудегі инновациялық білім беру саясаты туралы түсінік қалыптастырады. Білім беру жүйесінің ғылымды дамытудағы орнын сипаттап, өз бетінше оқуға бағыттауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш білім берудің мазмұны және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері

    Заманауи педагогикалық технологияларды қолданудың әдіснамалық негізі туралы түсінік қалыптастырады. Білім беру бағдарламаларына, оқыту әдістеріне, бастауыш мектепте оқыту формаларын ұйымдастыруға үйретеді. Бастауыш мектептегі тәрбиені жаңғырту негіздерін талдайды, оқу - тәрбие процесіне жаңа техникалық құралдарды енгізуді талдайды. Жаңа үлгідегі оқу орындарында адамгершілік білім беру жүйесін құрудың мәнін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-дағы оқу-тәрбие процесінің технологиясы

    Үздіксіз білім беру тұжырымдамасын іске асыру жағдайында білім беру процесін ұйымдастыру әдістемесінің ерекшеліктерін түсіндіреді. Бейіндік мектепте оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру әдістемесінде педагогикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады. Педагогикалық қызметтің нәтижелерін талдайды және өзін-өзі дамытуға жағдай жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Іскерлік және ғылыми салалардағы ауызша және жазбаша қарым-қатынас функцияларын түсіндіреді. Анықтамалық, әдістемелік және ғылыми әдебиеттердегі қажетті ақпаратты пайдаланады. Оқытылған тілдік материалға, фондық елтанушылық және кәсіби білімге сүйене отырып, мамандық бойынша шынайы монологиялық және диалогтік сөйлеуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Гуманитарлық білім жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының орнын, рөлін және маңыздылығын қарастырады. Жоғары білімнің даму тарихын, педагогикалық зерттеуді құру мен жүргізудің негізгі теориялық-әдіснамалық және этикалық принциптерін, педагогикалық процесті құрудың ерекшелігін, құрылымы мен модельдерін, педагогикалық әдістердің жіктелуін және оларды қолданудың заманауи тәсілдерін түсіндіреді. Оқу процесінде білім алушылармен кері байланысты ұйымдастыру үшін цифрлық технологияларды пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, ғылымның табиғатын философиялық түсінудің қазіргі әлемдік дәстүрі ретінде қарастырады. Ғылым тарихы мен философиясының қазіргі заманғы мәселелерін, қазіргі тарих пен ғылым философиясының тұжырымдамалық және әдіснамалық аппаратын түсіндіреді. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылым тарихындағы философиялық мәселелерге салыстырмалы талдау жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі сапа менеджменті жүйесі

    Менеджмент негізінде мектепті басқару принциптерін және заманауи басқару технологияларын түсіндіреді. Сапа менеджменті жүйесінің негізгі қағидаттарын және орта білім беретін мектепті практикаға енгізу әдістемесін көрсетеді. Қажетті сапаға қол жеткізу үшін одан әрі басқара отырып, өнім, жұмыс және қызмет көрсету сапасының деңгейін сандық анықтау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру

    Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және дамыту пәнінің ерекшеліктері мен техникасын меңгертеді. Кәсіби этиканы, кәсіби дағдылар мен қалыптан тыс жағдайларда шешімді шапшаң және дұрыс өз бетінше қабылдай білу шеберлігін түсіндіреді. Магистранттың кәсіби өсуіне, өздігінен жетілуіне, қажетті педагогикалық мәдениеттің маңызды компоненті ретінде педагогикалық шеберлікті дамыту жөнінде түсінік қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте педагогикалық білім беру процесін жетілдіру

    Білім берудегі нормативтік құжаттарды, заманауи дидактиканың өзекті мәселелерін, заманауи білім беру бағдарламасының мазмұнын түсіндіреді. Жоғары оқу орындағы заманауи білім беру технологиялары, терминдердің, түрлердің, ғылыми негіздерін сипаттайды. Заманауи білім беру парадигмасы негізінде жоғары мектеп мамандарының тұлғасын талдайды. Педагогикалық пәндерді оқытудың практикалық және теориялық әдістемесінің негіздерін жіктейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі

    Бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйелерін түсіндіреді. Бастауыш білім беру жүйесінде білім сапасын бағалаудың халықаралық деңгейін сипаттайды. Бастауыш білім берудегі халықаралық бағалау жүйесі арқылы оқушылардың білім сапасын жетілдірудің жаңа әдістері мен тәсілдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім берудің заманауи мәселелері

    Жалпы бастауыш білім берудегі инновациялық білім беру саясатының әртүрлі бағыттарына сыни талдау, бағалау тәсілдерін меңгертеді. Ғылым мен бастауыш білімнің даму бағыттары, негізгі тұжырымдамалар мен көзқарастар жайлы, жалпы бастауыш білім берудегі инновациялық білім беру саясаты жайлы түсінік қалыптастырады. Қазіргі бастауыш білім беру және педагогика тенденцияларын өз бетінше үйренуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі интербелсенді оқыту

    Интерактивті оқытудың оңтайлы әдістерін түсіндіреді. Бастауыш мектепте интерактивті оқытудың заманауи тәсілдерін талдайды. Бастауыш мектепте интерактивті оқытудың танымдық процестерін қалыптастырады. Білім беру саласындағы интерактивті оқытудың озық технологияларын пайдалану қажеттілігін дәлелдейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім беру жүйесіндегі ІТ технологиялар

    Ақпараттық технологиялар саласындағы қажетті теориялық ережелерді түсіндіреді. Кәсіби мәселелерді шешу үшін жалпы және арнайы қолданбалы бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Өз ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруда заманауи ақпараттық технологияларды өз бетінше таңдау және пайдалану жолдарын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дербес әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері

    Проблемаларды кешенді талдау және көп қырлы зерттеу және оқытушылық міндеттерді шешудің ұтымды жолдарын іздеу контекстінде сабақтарды өз бетінше өткізуге үйретеді. Өзінің кәсіби оқытушылық қызметі тәжірибесінде дидактиканың, проблемалық оқытудың заманауи технологияларын іске асыру үшін бағалайды. Оқу процесін жоспарлайды, оқу бағдарламаларын жасайды және жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа шындықта кәсіби шеберлік дағдыларын жетілдіру

    Жаңа шындықтағы кәсіби шеберлік дағдыларын жетілдірудің өзекті мәселелерін қарастырады. Педагогикалық қарым-қатынаста оқушылардың жеке даму ерекшеліктерін түсіндіреді. Педагогикалық мақсатты және психологиялық қауіпсіз білім беру ортасын сипаттайды. Педагогикалық бақылау формаларын жүргізуді, педагогикалық жағдайларды және қазіргі мектепте оларды шешу әдістерін жобалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық деонталогия

    Педагогикалық деонтологияның принциптерін, нормалары мен ережелерін түсіндіреді. Білім беру процесінде мұғалімдердің деонталогиялық дайындығын қалыптастырады. Педагогикалық процеске қатысушылардың кәсіби талаптарына сәйкес педагог тұлғасының ерекшеліктерімен кәсіби қарым-қатынастарының ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа типтегі бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби дағдыларын жетілдіру

    Жаңа типтегі бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби дағдыларын жетілдіру мәселелерін қарастырады. Оқушылардың жас және жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жоспарлаудың мақсаттары мен міндеттерін түсіндіреді. Әдістемелік сипаттағы педагогикалық мәселелерді анықтайды және оларды шешудің жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-педагогикалық жобалау технологиясы

    Ғылыми-педагогикалық бағыттағы жобалау технологияларын мәнін айқындайды. Жобалау технологиясының жаңа әдістерін жан-жақты талдауға және меңгеруге ықпал етеді. Жобалау технологиясын қолдана отырып, оқушының білім сапасын жақсарту әдістері мен амалдарын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикадағы зерттеудің математикалық әдістері

    Педагогикалық зерттеулер математикалық әдістерді қолдану туралы білім жүйесін, математикалық жүйелер, құбылыстар және жағдайларды модельдеу құралдарын пайдаланудың себептерін түсіндіреді. Қазіргі жаңа педагогика мен математикалық модельдеу әдістеріндегі математикалық және ықтималдық әдістер негізінде педагогикалық зерттеулер нәтижелерін статистикалық өңдеуде қолдану тәсілдерін салыстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа формациядағы педагог тұлғасын жетілдіру

    Жаңа тұрпаттағы педагог тұлғасын жетілдіру бойынша өзекті мәселелерді қарастырады. Психологиялық модельдеу мен болжаудың жаңа әдістерін қолдануды түсіндіреді. Оқытудың жаңа тұжырымдама-ларына негізделген оқу процесін құрастырады. Қызмет нәтижелерін болжайды және өзін-өзі жетілдіру процесін жоспарлайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі инновациялық қызмет

    Білім алушылардың білім беруде инновациялық технологияларды енгізу саласындағы кәсіби қызметке дайындығын қалыптастырады. Білім беру мекемесінде инновациялық қызметті ұйымдастырудың ғылыми- теориялық негіздерін, инновациялық қызметтің мақсатын, міндеттерін, шарттарын, кезеңдерін, құралдарын, нысандары мен әдістерін түсіндіреді. Бастауыш сынып оқушыларына арналған әртүрлі оқыту, тәрбиелеу және дамыту теориялары, негізгі білім беру бағдарламалары туралы білімдерін салыстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу процесінде бастауыш сынып оқушыларының тілдік сауаттылығын жетілдіру

    Бастауыш мектепте тілдік білім берудің әртүрлі жағдайлары мен қарым-қатынас салаларында өз ойларын еркін білдіруге үйретеді. Танымдық жаттығуларға, дағдыларға, қабілеттерге, қарым-қатынас жасауға бейімдейді. Тілдерді оқыту процесінде адамзат және әлем туралы түсінік қалыптастырады. Өз көзқарасын дәлелдеп, тіл мен әдеби мұраның құндылығын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері

    Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастырады. Зерттеудің әдіснамалық аппаратын анықтайды: зерттеу мақсаты мен міндеттері, мәселесі, нысаны, пәнін, зерттеу гипотезасы. Тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалауға және жүзеге асыруға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Дамудың негізгі тұжырымдамалары мен тәсілдерін, ғылымның, бастауыш білім берудің инновациялық білім беру саясатын және жоғары мектептегі педагогикалық білім беру процесін талдайды. Зерттеу тақырыбы бойынша жобаларды жоспарлайды және жүргізеді.
  • Бастауыш білім сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі арқылы білім сапасын бағалайды. Нәтижелі мақсатқа жетудегі оқыту технологиясының ерекшеліктерін талдайды. Ғылымның жаңа жетістіктері мен оның даму перспективаларын зерттейді.
  • Өзінің кәсіби оқытушылық қызметінде дидактиканың, проблемалық оқытудың заманауи технологияларын, математикалық модельдеу әдістерін іске асырады.
  • Ғылыми - зерттеу жұмысының ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін, материалдарды өз бетінше іздеудің нәтижелерін дәлелдейді. Ізденіс жұмыстарының оң және теріс салдарын зерттейді.
  • Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды, зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларды шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялайды.
  • Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілер мен жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, бастауыш және жоғары білім берудің оқу-тәрбие процесін жоспарлайды.
  • Басқару қызметінің үдерістерін, білім беру үрдісінің құбылыстарын талдайды, оқытушы жұмысының әдістемелік жүйесін жобалайды. Студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастырады және өткізеді.
  • Инновациялық коммуникациялық және тілдік технологияларды қолданады.
  • Бастауыш мектепте оқытудың қазіргі теориясы мен практикасының жай-күйін сыни тұрғыдан бағалайды. Тілдік сауаттылық және ғылыми-педагогикалық жобалау технологияларын дағдыларын меңгерген. Өз көзқарасын зерттеу мәселесі бойынша дәлелдейді, тіл мен әдеби мұраның құндылығын түсінеді.
  • Жаңа педагогикалық және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, білім беру сапасының менеджменті жүйесі негізінде мектепті басқару принциптерін қолданады.
  • Оқу-тәрбиенің жаңа тұжырымдамаларына негізделген оқу процесін құрастырады. Әдістемелік сипаттағы педагогикалық проблемаларды анықтайды, психологиялық қауіпсіз білім беру ортасын, педагогикалық жағдайларды айқындайды және оларды шешудің жолдарын табады.
  • Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және дамыту мәселелерін зерттейді. Білім беру саласындағы интерактивті оқытудың озық технологияларын пайдалану тиімділігін түсіндіреді.

Ұқсас БББ

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

Top