Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01902 Дефектолог-мұғалім, арнайы педагог в Мирас Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар, білім беру және денсаулық сақтау мекемелерінде түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультациялық, диагностикалық-талдамалық қызметті жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттерді шешуге қабілетті маманды, жаңа формациядағы педагогті даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
  • Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: «инновациялар», «инновациялық қызмет», «инновациялық жоба» ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: «академиялық жазу» түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және команда құру негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: «көшбасшылық», «команда», «команда құру» ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым-қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез-құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: дефектология ғылымының объектісі, пәні, міндеттері мен негізгі ұғымдары; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жалпы сипаттамасы;ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелеп отырған отбасымен жұмыс; дамуында проблемалары бар баланы оқытудың жеке траекториясын айқындауға сараланған тәсілдің маңызы; зияткерлік дамуы бұзылған балалардың ерекшеліктері; сенсорлық кемістігі бар балалардың; сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың ерекшеліктері; тірек-қимыл аппараты бұзылған балалардың ерекшеліктері; мінез-құлқы бұзылған, күрделі ақаулары бар балалардың ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сараланған және интеграцияланған оқыту ұғымын қалыптастыру;даму бұзылыстарының негізгі сыныптамаларын білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктерін білу;арнайы педагогиканың негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен қарым-қатынасты қалыптастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: педагогика ғылым ретінде: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқытудың формалары мен құралдары;тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; отбасы педагогикалық өзара іс-қимыл субъектісі және тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту және тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау дағдыларын меңгеру; алған педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы педагогтың кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: арнайы мектепте тәрбие қызметін жүзеге асырудағы түйінді құзыреттер; арнайы білім беру мекемелерінде сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы, оның мазмұны мен әдістемесі; арнайы білім беру мекемелерінде оқитын балалармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: арнайы білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу мен дамытудың теориялық негіздері туралы ғылыми дүниетаным мен түсінікті қалыптастыру; арнайы білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу және дамыту әдістемесін меңгеру; қозғалыс біліктері мен дағдыларын қалыптастыру заңдылықтарын білу;арнайы мектепте тәрбиеге әдістемелік басшылықты жүзеге асыра білу; тәрбиенің әртүрлі жүйелері мен теорияларын талдай білу; арнайы мектепте балаларды тәрбиелеудің заманауи технологияларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы педагогтың кәсіби жетістік технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, Педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті педагогтер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: арнайы педагогиканың теориясы мен тарихы; білім беру процестері мен жүйелерінің мәні, мазмұны, құрылымы, арнайы білім беру саласындағы педагогикалық технологиялар мен инновациялық процестер; балалар денсаулығының бұзылуын педагогикалық түзетудің принциптері мен әдістері; оқытудың жалпы әдістемелік аспектілері, арнайы және интеграцияланған білім беру модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың кәсіби қызмет саласындағы кәсіби құзыреттерін қалыптастыру; арнайы (түзету) білім берудің қазіргі заманғы проблемаларына, оның даму үрдістеріне және реформалау бағыттарына бағдарлану; даму кемістігінің немесе патологияның сипатына байланысты денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалармен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерінің, тәсілдерінің,әдістемелерінің педагогикалық мүмкіндіктерін айқындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ерекше жалпы білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық құбылыстарын жүйелі талдау; кәсіби және психологиялық дайындыққа ықпал ететін теориялық және практикалық дағдылар; ерекше жалпы білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму психологиясының пәні мен міндеттері; психика туралы жалпы түсінік; сезімталдық ұғымы; психиканың даму кезеңдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: мүмкіндігі шектеулі адамдарды, балалар мен білім алушыларды қолдау жөніндегі жұмыс саласында білім беру процесі субъектілерін психологиялық ағарту жөніндегі қызметтің ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру, негізгі жалпы білім беру бағдарламаларын игеруде, дамуда және әлеуметтік бейімделуде қиындықтарға тап болған адамдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Невропатология негіздері
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: жүйке жүйесінің құрылымы мен қызметі, сондай-ақ аурулары; жүйке жүйесі ауруларының этиологиясы; жүйке жүйесі ауруларының патогенезі; орталық және шеткергі жүйке жүйесі зақымдануларының клиникалық көріністері; эпидемиологиялық аурулар; диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістері, сондай-ақ неврологиялық патология кезінде арнайы медициналық көмекті ұйымдастыру қағидаттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: балалар жасындағы жүйке жүйесінің неғұрлым кең таралған ауруларының клиникасы, диагностикасы және терапиясы туралы білім; балалар жасындағы неврологиялық патологияны клиникалық диагностикалау әдістерін зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы білім берудегі инновациялар
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: білім алушылардың жеке ерекшеліктерін және ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке білім беру маршруттарын жобалау және іске асыру, Дефектология білім алушыларын олимпиадалық даярлауды жүзеге асыру, білім алушылардың оқу-зерттеу және жобалау қызметіне басшылық жасау. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың әлеуметтік, Жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше инновациялық білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Салауатты өмір салтының негіздері [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: салауатты өмір салтының негіздері, білімдерді, дағдыларды кеңейту, жүйелеу және тұлғалық делдалдық арқылы денсаулыққа мотивациялық-құндылық және белсенділік; Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыруға және насихаттауға, дене шынықтыру құралдарын, табиғаттың табиғи күштерін пайдалануға, жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіруге, белсенді ұзақ өмір сүруді қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жалпы және жас психологиясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: психологияның пәні, міндеттері мен әдістері; психикалық процестер; психиканың құрылымы; тұлғаның эмоционалды-еріктік және мотивациялық саласы; тұлға және психикалық қасиеттер; психиканың жеке ерекшеліктері; жас психологиясының пәні, міндеттері мен әдістері; балалардың психикалық дамуының негізгі теориялары, принциптері, проблемалары, жас кезеңдері, заңдылықтары мен ерекшеліктері; баланың психикалық дамуындағы қарым-қатынас пен қызметтің рөлі. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерін, психикалық процестер ағымының ерекшеліктері мен заңдылықтарын білу; онтогенетикалық дамудың әр кезеңінде тұлғаның психологиялық сипаттамаларын білу; жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын қолдана білу; психологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын меңгеру;жеке тұлғаның жас дамуының негізгі сипаттамаларын білу; психологиялық денсаулықты, әл-ауқатты, жеке тұлғаның зияткерлік, рухани әлеуетін тиімді және үйлесімді дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау стратегиялары мен құралдарын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ауызша аударма тәжірибесі [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер:: Шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиация негіздері [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: медиация саласында қолданылатын нормативтік актілердің негізгі ережелері; даулы мәселелердің алдын алу, реттеу және шешу, бейтарап делдалдың (медиатордың)қатысуымен келіссөздер ұйымдастыру саласындағы теориялық білім; Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: бұл білімді кейінгі практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: когнитивтік лингвистика, тіл білімінің ғылыми бағыттары, когнитивтік лингвистика парадигмасының кезеңдері; шетелдік және орыс тіл біліміндегі когнитивтік лингвистика ғылымын зерттеудегі соңғы жетістіктер; Қазақ тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; құрылымдық тіл білімі; антропоцентристік лингвистика ғылымын зерттеу тарихы. Қалыптасатын құзыреттер: антропоцентристік парадигма саласын, когнитивтік лингвистика парадигмасының кезеңдерін, мектептерді, өкілдерді, зерттеу барысын білу; қазақ тіл біліміндегі бағыттардың қалыптасуы; тіл біліміндегі құрылымдық, салыстырмалы-тарихи, антропоцентристік бағыттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, модельдері мен нысандары; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Когнитивті лингвистика [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: Когнитивтік лингвистиканың қалыптасу тарихы, оның ғылымның басқа салаларымен байланысы, тіл біліміндегі көріністері; тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; тұжырымдама ұғымы, тұжырымдама және тұжырымдамалық құрылым, тілдік тұлға, әлемнің тілдік бейнесі, тұжырымдамалық метафоралар, когнитивтік фразеология, оның ішінде этнографиялық ғылымның когнитивтік аспектісі туралы ғылыми тұжырымдамалар. фразеологизмдер.Қалыптасқан құзыреттіліктер: тұжырымдама ұғымдарын түсіну және түсіну, мағынасы, сондай-ақ тұжырымдаманың құрылымы және оны сипаттау әдістемесі; студенттердің лингвистикалық көкжиегін қалыптастыру; ғылымның негізгі ұғымдарын жүйелеу дағдыларын қалыптастыру когнитивті лингвистика; заманауи ғылыми парадигманы, зерттеу және практикалық қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеру және пайдалану қабілетін меңгереді; Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз ететін әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың ауызша және жазбаша сөйлеуінің бұзылуы
    Несиелер: 7

    Оқытылатын мәселелер: тілдің фонетикалық жүйесі; фонемалық қабылдау және бастапқы дыбыстық талдау және синтез; әр түрлі жағдайларда есту қабілеті мен дағдыларын автоматтандыру; байланысты сөйлеуді дамыту; моторикамен жұмыс; ақыл-ой кемістігі бар балаларда жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту. Қалыптастырылатын құзыреттер: нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық-педагогикалық, құндылық аспектілерінде инклюзивті білім беру моделін жобалау бойынша құзыреттерді қалыптастыру; бейімделген білім беру бағдарламаларын жобалау дағдыларын қалыптастыру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда ауызша және жазбаша сөйлеуді қалыптастыру бойынша дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: психологиялық құбылыстар, категориялар, психиканың заңдылықтары мен шығармашылық процесінің механизмдерін зерттеу және сипаттау әдістері, шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және оның өмір жолы, шығармашылықтың адам өміріндегі орны мен рөлі қарастырады. Оқытылатын мәселелер: креативті ойлауды дамыту бойынша психологиялық әдістемелерді қолдану; кәсіби қызметтегі креативті рефлексия дағдылары; күрделі кәсіби жағдайларға бейімделу дағдылары; кәсіби қызмет процесінде ұжымның басқа мүшелерінің креативті әдістерді қолдану тәжірибесін беру дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы мектепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: арнайы мектепте тәрбие қызметін жүзеге асырудағы түйінді құзыреттер; арнайы білім беру мекемелерінде сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы, оның мазмұны мен әдістемесі; арнайы білім беру мекемелерінде оқитын балалармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: арнайы білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу мен дамытудың теориялық негіздері туралы ғылыми дүниетаным мен түсінікті қалыптастыру; арнайы білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу және дамыту әдістемесін меңгеру; қозғалыс біліктері мен дағдыларын қалыптастыру заңдылықтарын білу;арнайы мектепте тәрбиеге әдістемелік басшылықты жүзеге асыра білу; тәрбиенің әртүрлі жүйелері мен теорияларын талдай білу; арнайы мектепте балаларды тәрбиелеудің заманауи технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды математикаға оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: зияткерлік бұзылыстары бар балаларға арналған арнайы мектепте математиканы оқытудың ұйымдастырушылық-педагогикалық және дидактикалық ерекшеліктері; арнайы мектепте математиканы оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолдану ерекшелігі және математикадан оқу бағдарламасын құру ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ерекше жалпы білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған «Математика» оқу пәнінің мазмұнын және оны оқыту әдістемесін білу; арифметикалық әрекеттерді оқыту әдістемесін меңгеру; есептеу тәсілдерін қалыптастыру; шамаларды зерттеу әдістемесін меңгеру; ерекше жалпы білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған математика бойынша бағдарламалар мен оқулықтарды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Радиациялық қауіпсіздік негіздері [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: иондаушы сәулеленудің радиоактивтілігі мен дозиметриясы туралы жалпы ұғымдары, иондаушы сәулеленудің биологиялық объектілермен өзара әрекеттесу механизмдері, қоршаған ортаның радиоактивті ластануының табиғи және техногендік көздері, радиациялық бақылау әдістерін және радиоактивті сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмыс істеу шарттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: табиғатты қорғау проблемаларын диагностикалау, оны қорғау және тұрақты дамуды қамтамасыз ету бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы психология негіздерімен коррекциялық педагогика
    Несиелер: 7

    Оқытылатын мәселелер: бейімделу қиындықтары бар білім алушыларды анықтау әдістері; зияткерлік кемістігі бар балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау; жеке ерекшеліктеріне сәйкес білім беру процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтау; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына консультациялық және әдістемелік көмек көрсету. Қалыптастырылатын құзыреттер: жалпы білім беретін (интеграцияланған) сынып жағдайында оқытудың әлеуметтік-білім беру интеграциясының модельдері туралы түсінік қалыптастыру; қосымша білім беру жүйесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту мен түзетудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды оқыту және тәрбиелеу
    Несиелер: 7

    Оқытылатын мәселелер: түзету оқыту процесінің мәні; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің құрылымы, функциялары мен әдістері; арнайы оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, модельдер мен мазмұн контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Олигофренопедагогика
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: олигофренопедагогика педагогикалық ғылым ретінде; интеллектуалды бұзылулары бар балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту; ақыл-есі кем балаларға арналған білім беру мекемелеріндегі білім беру және түзету жұмыстарының мазмұны. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақыл-есі кем балаларға арналған білім беру мекемелерінде оқыту нысандары мен әдістерін білу; зияткерлік бұзылулары бар балаларды оқыту және тәрбиелеу білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Нанотехнология [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: нанотехнологияның бағыттары, биологиялық және технологиялық әдістердің жиынтығы, табиғи ортада қалыпты функционалдық тіршілікті қамтамасыз ететін организмдердің тіршілік әрекетінің процесін басқару үшін нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқосылыстарды және басқаларды зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: наноматериалдардың құрылымы, құрамы мен қасиеттері арасында байланыс жасай білу, олардың құрылымы мен қасиеттері бойынша анықтамалық материалдарды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бейнелеу іс-әрекетін оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: арнайы мектепте бейнелеу іс-әрекетін оқыту сабақтарындағы түзету жұмысы; логопедиялық жұмыста түзету мақсатында бейнелеу іс-әрекетінің мүмкіндіктері; білім беру ұйымдарында мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқыту, дамыту, абилитациялау, оңалту және әлеуметтік бейімдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: арнайы (дефектологиялық) білім беру жүйесінде бейнелеу қызметі саласында оқыту және тәрбиелеу әдістемелерін іске асыруға дайындықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Пәндік-дамыту ортасын ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: дамытушы пәндік-кеңістіктік ортаны жобалау және құру ерекшеліктері; балалардың ойын іс-әрекетіндегі пәндік-кеңістіктік ортаның даму әлеуеті ; дамытушы пәндік-кеңістіктік ортада білім беру процесін құру; математикалық пәндік-кеңістіктік және ойын ортасы; сөйлеу пәндік-кеңістіктік және ойын ортасы; эстетикалық пәндік-кеңістіктік және ойын ортасы; өнімді қызметтің даму әлеуеті. Қалыптасқан құзыреттіліктер: дамушы пәндік-кеңістіктік ортаны ұйымдастыруды жобалау және талдау дағдыларын меңгеру, білім беру ортасының мүмкіндіктері; пәндік даму ортасы туралы Білім, оның баланың дамуындағы рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Олигофренопсихология
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: балалар олигофренопсихологиясының пәні, міндеттері мен әдістері; зияткерлік кемістігі бар балалардың психикалық даму заңдылықтары; дамуында ауытқулары бар балаларды психологиялық зерттеудің негізгі қағидаттары; зияткерлік кемістігі бар балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Қалыптасатын құзыреттер: бұзылу құрылымын, мүмкіндігі шектеулі адамдардың өзекті жай-күйі мен әлеуетті мүмкіндіктерін ескере отырып, білім беру-түзету жұмыстарын жоспарлау дағдылары; дамуында ауытқулары бар балаларды психологиялық зерттеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: логопед жұмысының негізгі бағыттары: ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау үшін балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру, балалардың даму динамикасын бақылау, балалардың психикалық дамуындағы кемшіліктерді түзету мониторингі, олардың бағдарламаны игерудегі жетістіктері; мамандардың өзара әрекеттесуі негізінде түзету және білім беру процесін жоспарлау. Қалыптастырылатын құзыреттер: мүмкіндігі шектеулі балаларды тексерудің және түзетіп оқытудың логопедтік технологиялары саласында кәсіби құзыреттерді қалыптастыру; логопедияның дидактикалық құралдарын іріктеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Логопсихология
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сөйлеу бұзылыстарының жіктелуі; сөйлеу қабілеті бұзылған адамдардың психологиялық ерекшеліктері; сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен психокоррекциялық жұмыстың принциптері, әдістері мен тәсілдері; сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың психикасын зерттеу әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі генездегі сөйлеу қабілеті бұзылған адамдардың жеке топологиялық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психосоматика [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: психосоматикалық бұзылулар, олардың пайда болу факторлары, олардың адамдарындағы жағдайды оңтайландыруға бағытталған психологиялық әсерлер, негізгі психосоматикалық теориялар, психосоматикалық бұзылулардың түрлері, адамның ауруға қатынасы және оның қалыптасу факторлары туралы зерттеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі кәсіби қызмет түрлері шеңберіндегі өзгерістерді болжау және қалыпты және патологиядағы психиканың әртүрлі компоненттерінің қызметін түсіну қабілеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балаларды қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдісі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: балалардың денсаулығының бұзылу ерекшеліктеріне сүйене отырып, мүмкіндігі шектеулі балаларды сыртқы әлеммен таныстырудың мамандандырылған әдістері; қоғам өмірі мен табиғи орта туралы білім мен идеяларды қалыптастыру арқылы балалардың көкжиегін кеңейту; олардың әлеуметтік бағдарлануын жақсарту арқылы балалардың бейімделу мүмкіндіктерін арттыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: мүмкіндігі шектеулі балаларды экологиялық тәрбиелеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру негізінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Этнолингвистика [minor]
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: когнитивтік лингвистиканың қалыптасу формалары, мақсаттары, міндеттері, тарихы, оның ғылымның басқа салаларымен байланысы, қазақ тіл біліміндегі көріністері; қазақ тіл біліміндегі ғылыми бағыттар; тұжырымдама ұғымы, тұжырымдама және тұжырымдамалық құрылым, тілдік тұлға, әлемнің тілдік бейнесі, тұжырымдамалық метафоралар, когнитивтік фразеология, оның ішінде когнитивтік фразеология туралы ғылыми тұжырымдамалар этнографиялық фразеология аспектісі.Қалыптасқан құзыреттіліктер: тұжырымдама ұғымдарын түсіну және түсіну, мағынасы, сондай-ақ оны сипаттау тұжырымдамасы мен әдістемесінің құрылымы; студенттердің лингвистикалық көкжиегін қалыптастыру; ғылымның негізгі ұғымдарын жүйелеу дағдыларын қалыптастыру когнитивті лингвистика; заманауи ғылыми парадигманы, зерттеу және практикалық қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеру және пайдалану қабілетін меңгерген; әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық коммуникация дағдыларына ие, Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз етеді. Қалыптастырылатын құзыреттер: этнолингвистикалық сөздіктермен, лексикалық атластармен жұмыс істей білу; мәтінмен жұмыс істеу кезінде алған теориялық және практикалық білімдерін қолдану; іске асырылатын пән шеңберінде бірегей білім беру өнімдерін жасау; мәдениеттердің әртүрлілік факторын ескере отырып, кәсіби қызмет саласында жұмыс жазу кезінде этнолингвистика бойынша білімдерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көмекші мектептегі әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: тамақтануды, денені, тұрғын үйді, киімді, аяқ киімді және басқа да тұрмыстық заттарды күтуді ұйымдастыру;ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың мінез-құлық мәдениеті; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың экономикалық және тұрмыстық дағдылары. Қалыптасқан құзыреттіліктер: оқушыларда әдеттегі өмірлік жағдайларда өз өмірін, мінез-құлқын және қарым-қатынасын ұйымдастырудың негізгі практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың отбасылық тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: педагогикалық жүйе ретінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасылық тәрбиелеу; отбасылық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздері; балалардағы бұзушылықтарды жеңу процесінде педагогтар мен ата-аналардың өзара іс-қимылын ұйымдастыру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелейтін отбасылардағы балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынастардың ерекшелігі; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу түрлерінің сипаттамасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасылық тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарының проблемалары мен қажеттіліктерін білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарымен жұмысты ұйымдастыра білу; отбасы процесінде қолданылатын түзету әдістерін ата-аналарға үйрету дағдыларын меңгеру ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психофизикалық дамуы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды түзету-дамыта оқыту мен тәрбиелеудің заманауи тұжырымдамалары мен тәсілдері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психофизикалық дамуының заңдылықтары мен ерекшеліктері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Қалыптасатын құзыреттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың негізгі физиологиялық және жүйке-психикалық ерекшеліктерін білу; балалардың психикалық дамуының бұзылуының негізгі тетіктерін білу; дизонтогенез түрлерін ажырата білу; дисонтогенез түрлерін дифференциалды диагностикалау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Есту қабілетін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: есту қабілетін дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздері; есту қабілеті бұзылған балалардағы есту функциясын зерттеу әдістері;есту қабілетін дамыту бойынша жұмысты ұйымдастыру формалары; есту қабілеті бұзылған балаларда есту қабілетін дамыту әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: есту қабілеті бұзылған балалардың есту қабілетін дамыту және айтылуын үйрету бойынша білім беру-түзету жұмысының теориялық негіздерін білу; есту қабілеті бұзылған балалардың есту қабілетін дамытуды әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу мүмкіндігі; есту қабілетін дамыту дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жүргізілетін арт-терапия әдістері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы арт-терапияның мәні, генезисі және онтологиялық жағдайы туралы жалпы идеялар; арт-терапияға әсер етудің мазмұны, әдістері мен механизмі туралы жалпы идеялар; білім беру мекемелері жағдайында арт-терапия көмегімен түзету әсерін жүзеге асырудағы кәсіби құзыреттілік. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақыл-ой кемістігі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу процесінде түзетудің тиімді құралы ретінде ойын мен көркем өнер түрлерін пайдаланудың мақсатын, міндеттерін, мазмұны мен әдістемесін түсінуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: психикалық және физикалық денсаулығының мүмкіндіктері шектеулі балалардың психикалық дамуының жалпы және арнайы заңдылықтары; ерекше жалпы білім беру қажеттіліктері бар балаларға қатысты гуманистік көзқарастар. Қалыптастырылатын құзыреттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көмекші мектептегі әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: тамақтануды, денені, тұрғын үйді, киімді, аяқ киімді және басқа да тұрмыстық заттарды күтуді ұйымдастыру;ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың мінез-құлық мәдениеті; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың экономикалық және тұрмыстық дағдылары. Қалыптасқан құзыреттіліктер: оқушыларда әдеттегі өмірлік жағдайларда өз өмірін, мінез-құлқын және қарым-қатынасын ұйымдастырудың негізгі практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды сенсорлық тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: көру, есту, кинестикалық қабылдау сияқты әртүрлі анализаторларға мақсатты жүйелі әсер ету арқылы сенсорлық тәжірибені байыту үшін мүмкіндігі шектеулі балалардың сенсорлық даму әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: психикалық дамуы тежелген балаларды және ақыл-ойы бұзылған балаларды алып жүруді ұйымдастыру; тәрбиеленушілердің білім алу қажеттіліктері мен қабілеттерін ескере отырып, әртүрлі бағыттағы білім беру бағдарламаларын қалыптастыру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сенсорлық тәрбиелеу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Түзете-дамыта оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: балалардың денсаулығын сақтау жағдайларына қойылатын талаптар, танымдық іс-әрекеттің дамуындағы ауытқуларды түзету, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сәтті әлеуметтену; түзету-дамыту іс-әрекетіндегі кешенді (психологиялық-медициналық-педагогикалық) тәсіл; балалардың дамуын жеке түзету әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: түзету-дамытушылық білім беру және тәрбие процестерінің ерекшеліктерін және түзету-дамытушылық қызметтің жекелеген дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың клиникалық ерекшеліктері; дамуындағы ауытқулардың әртүрлі формаларының этиологиясы мен патогенезі; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тексеру әдістері; дамуындағы ауытқудың әртүрлі формаларының этиологиясы мен патогенезі; пренатальды және постнатальды кезеңнің патологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктерін білу; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың клиникалық-психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын құра білу; бұзушылықтардың клиникалық нысандарын ескере отырып, түзету іс-шараларының кешенін таңдай білу; бұзушылықтарды қалыптастырудың этиопатогенетикалық механизмін белгілеу дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON3

    Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген

  • Код ON6

    Студент үшін бейінді емес даярлық бағытының қосымша білімі мен құзыреттілігін, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының іскерліктері мен дағдыларын қолдануды, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді

  • Код ON10

    OOP бар балалардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, психодиагностикалық зерттеуді жоспарлау дағдыларын меңгерген, балаларды қоршаған әлеммен таныстыру бойынша педагогикалық процесті диагностикалау, жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді, қоршаған ортаны сақтауды, адам мен табиғаттың экологиялық дұрыс өзара әрекеттесуін, баланың барлық күштері мен қабілеттерін дамыту мен жетілдіруді қамтамасыз ететін практикалық дағдылар мен дағдыларды жүйелейді.

  • Код ON5

    Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуді меңгергенін көрсетеді

  • Код ON8

    Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті

  • Код ON4

    Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады

  • Код ON15

    Балалардың графикалық бейнелеу қабілеттерін бағалай алады, түзету міндеттерін шешу үшін бейнелеу қызметінің әртүрлі түрлерін пайдалану дағдыларын меңгерген, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұнын анықтай алады

  • Код ON2

    Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді

  • Код ON7

    Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді

  • Код ON13

    Арнайы мекемелерде тәрбие жұмысын өз бетінше жүргізе алады, математиканы оқытуды ұйымдастырудың неғұрлым тиімді әдістерін, құралдарын, нысандарын және OOP бар балаларға түзету көмегін көрсету жолдарын қолдана алады

  • Код ON1

    Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON14

    Балалардың сөйлеуінің әртүрлі жақтарын және сөйлеу патологиясы бар балалардың психикалық жағдайын тексеру үшін әдістемелерді таңдай алады; түзету-педагогикалық қызметке, дефектологиялық білімді насихаттауға дайындығын біледі, логопедтік жұмыс жүргізеді, сөйлеу бұзылыстарының алдын алу бойынша ұсыныстар әзірлейді

  • Код ON9

    Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, психологиялық, психофизикалық және жеке ерекшеліктері бар, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын меңгерген

  • Код ON11

    Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген, OOP бар адамдарға жеке-бағдарланған және жеке-сараланған тәсілдер негізінде түзету-білім беру бағдарламасын ұтымды таңдай және іске асыра алады

  • Код ON12

    ҚР білім беруді дамыту үрдістерін және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың сұраныстарын және Қазақстанның ұлттық басымдықтарын және арнайы педагогиканың тәрбиелік әлеуетін ескере отырып, арнайы тәрбиенің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін қолдана отырып, әртүрлі типтегі мекемелерде оқыту мен оқыту процесін шектеуге қабілетті

Top