Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01103 Білім беруді басқару психологиясы в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұйымдастырушылық-басқарушылық, ғылыми-зерттеу, оқу-әдістемелік қызметтегі кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті, негізгі еңбек функцияларын іске асыруға әзірліктің жоғары деңгейіне ие бәсекеге қабілетті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер
Басқару психологиясы
Психологиялық- педагогикалық зерттеу негіздері
Білім беру жүйесінде педагог-психологтың инновациялық іс-әрекеті
Педагогикалық іс-әрекетте интерактивті оқыту
Жоғары мектеп педагогикасы
Шет тілі (кәсіби)
Стратегиялық менеджмент
Сын тұрғысынан ойлау педагогикасы мен психологиясы
Психологиялық-педагогикалық эксперименттің теориясы мен практикасы
Киберпедагогика негіздері
Көшбасшылық психологиясы
Жанартылған білім беру мазмұны жағдайында педагог-психолог жұмысы
Педагогикалық өлшемдер
Тұлғаның ұлттық өзіндік сана-сезімінің психологиялық-педагогикалық негіздері
Қашықтықтан білім беру жағдайында педагог-психолог қызметі
-
2 Оқу жылы
Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
Педагогтың кәсіби даму психологиясы
Білім беру саласындағы кадрларды басқару негіздері
Конфликтология және білім берудегі медиация
Ұйымдастырушылық психологиясы
Басшының имиджі мен басқару мәдениеті
Ғылыми зерттеу әдістері
Кәсіби іс-әрекеттегі психологиялық-педагогикалық технологиялар
Педагогттың кәсіби қарым-қатынасының негіздері
Кәсіби бағдар және кәсіби кеңес беру негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
- Қазіргі педагогика мен психологияның өзекті тенденциялары мен тұжырымдамаларын талдау; Қазіргі педагогика мен психологияның негізгі тенденцияларын түсіну және сыни талдау тәсілдерін синтездеу; психологиялық-педагогикалық мәселелерді анықтау көздерін сипаттау; қазіргі педагогика мен психологияның өзекті мәселелерін салыстыру және сынау; инновациялық жетістіктерді оқу-тәрбие процесіне бейімдеу.
- Педагогикадағы және арнайы саладағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін жіктеу; білім алушылардың өзіндік жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру; әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарлық, практикалық, зертханалық сабақтарды өз бетінше өткізу.
- Білім беру жүйесіндегі басқарудың заманауи әдістерін талдау; кәсіби және жеке қасиеттерін өзін-өзі тану әдістерін қолдану; персоналмен жұмыстың ұйымдастырушылық тәсілдерін, қызметкерлерді ынталандыру және ынталандыру тәсілдерін түсіндіру; білім беру мекемесінің бәсекелестік ортасын талдау әдістерін, білім беру мекемесін тиімді басқарудың әдістері мен нысандарын меңгеру.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру; оқу процесінің жаңа модельдері мен стратегияларын жобалау үшін педагогикалық мақсат қою әдістерін, мектеп, орта білімнен кейінгі және жоғары білімнің интеграциясы мен сабақтастығының қағидаттары мен тетіктерін көрсету; жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына бейілділік таныту.
- Қазіргі заманғы конфликтологияның негізгі бағыттарын айқындау; педагогтің білім беру субъектілерінің тиімді қарым-қатынасын құру жөніндегі қызметін сүйемелдеу, педагогикалық диагностика мен педагогикалық болжау, кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас технологияларын жіктеу; жеке-сараланған тәсілді іске асыру технологияларын, жеке-топтық өзара іс-қимыл техникасын жобалау.
- Теориялық негіздерін, психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін түсіндіру; жұмыс нәтижелерін ресімдеуді зерттеу, апробациялау, түсіндіру, проблематикасын, тақырыбын, рәсімдерін анықтау тәсілдері мен тәсілдерін таңдау; қолданбалы есептердің математикалық модельдерін құру әдістерін және алынған зерттеу нәтижелерін мазмұнды түсіндіру, педагог-психологтың инновациялық әлеуетін дамытуды жобалау және модельдеу әдістерін таңдау.
- Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларды шешу кезінде жаңа идеяларды тудыру қабілетіне ие болу; Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру; кәсіби қызметте этикалық нормаларды ұстану қабілеті.
- Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдау және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу; жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеру; Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемелерін интеграциялау; оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері мен заманауи.
- Шет тіліндегі іскерлік коммуникативтік қызметті жүзеге асыру үшін қажетті тілдік және пәндік білімді пайдалану; жалпы және кәсіби мәдениеттің түрлі салаларынан бірегей, оның ішінде электрондық және шет тілінде дереккөздерді пайдалану негізінде кәсіби білімді толықтыру тәсілдерін меңгеру; ағылшын тілін кәсіби тақырыптар бойынша еркін қарым-қатынас құралы ретінде қолдану.
Ұқсас БББ
7M01103 Білім берудегі менеджмент
«Тұран-Астана» университеті
7M01103 Білім берудегі көшбасшылық
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
7M01103 Білім берудегі Менеджмент (бейіндік)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01103 (IP) Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
7M01103 Педагогика және психология: Білім берудегі менеджмент
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP)
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01103 Білім берудегі көшбасшылық
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01103 Білім берудегі менеджмент және лидерлік (IP)
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық(IP)
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M01103 Білім берудегі зерттеулер (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01103 Инклюзивті білім беру жағдайындағы заманауи технологиялар
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті