Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01103 Инклюзивті білім беру жағдайындағы заманауи технологиялар в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Пәннің мақсаты: маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, ғылыми-зерттеу құзыреттілігін, сондай-ақ, ғылымды дамыту және Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздерін қалыптастыру;ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістерінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымы, ғылыми аппарат және зерттеулерді жоспарлау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру жағдайындағы оңалту жұмысы

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беруді қажет ететін балалар мен жасөспірімдермен инклюзивті білім беру жағдайында оңалту жұмысын ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, сондай-ақ жеке тұлғаның психикалық қызметін оңтайландыру үшін оңалту көмегінің бағытын анықтау, мәліметтерді жинау әдістері мен оңалту әдістерін таңдау, ерекше білім беруді қажет ететін балалар мен жасөспірімдерді оңалту құралдарын пайдалана отырып психологиялық әлеуметтендіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру психологиясының ғылыми негіздері

    Пәннің мақсаты: білім беру ортасында жұмыс істеуге кәсіби дайындығының ғылыми негіздерін қалыптастыру, инклюзивті білім беру психологиясы саласындағы құзыреттерді жетілдіру, инклюзивтік тәжірибені және инклюзивті білім беру процесінің барлық қатысушыларын, оның ішінде ерекше білім беруді қажет ететін баланың отбасы мүшелерін ұйымдастырудың және психологиялық қолдаудың тәрбиелік, түзету-дамыту мәселелерін шешу технологияларын пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің теориялары мен тұжырымдамалары

    Мақсаты: Білім алушылардың барлық санаттары үшін білім беру кеңістігін кеңейту нысаны ретінде инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық-теориялық негіздерін және гуманистік идеяны меңгеру, жалпы білім беру жүйесінде ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін инклюзивті білім беруде негізгі тұжырымдамалық идеяларды жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің әдіснамасы

    Пәннің мақсаты: магистранттардың инклюзивті білім беру мәселелері бойынша өзіндік, әдістемелік тексерілген түсінігін қалыптастыру, инклюзивті білім беру саласындағы әдіснаманы, теорияны, зерттеулерді ұйымдастыруды және инклюзивті білім беру әдістемесін меңгеру негізінде кәсіби мәселелерді шешу құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті тәжірибедегі кеңес беру және консалтинг

    Пәннің мақсаты: ерекше қажеттіліктері бар балалар мен жасөспірімдерге, олардың ата-аналарына және инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істейтін педагогтарға консультациялар жүргізу, оның ішінде мекеменің психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңесінің құрамында консультациялық-кеңес беру көмегін көрсету құзыреттерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беруді іске асыруға дайындаудың халықаралық тәжірибесі

    Пәннің мақсаты: инклюзивті білім берудің заманауи әлемдік тенденцияларын білуге дайындығын және оны халықаралық деңгейде жүзеге асыру үшін мамандарды даярлау тәжірибесін қалыптастыру. Пән инклюзивті білім берудің ұлттық жүйелерінің қалыптасу және даму тарихын және оны жүзеге асыру үшін мамандарды даярлауды, инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың шетелдік үлгілерін, кемсітушілікке қарсы саясатты ілгерілетудің ұлттық бағдарламаларын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы

    Пәннің мақсаты: инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасын қолданудағы құзыреттерді қалыптастыру. Дамуында ақауы бар балалардың құқықтарын қорғау бойынша заңдар, халықаралық құжаттар және Қазақстан Республикасының аумағында инклюзивті білім беруді реттейтін құжаттар, инклюзивті білім беру субъектілерінің құқықтарын қорғауды қамтамасыз ететін негізгі қағидаттарды білу мен түсінуді дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жүйесі үшін кәсіби дайындық

    Пәннің мақсаты:магистранттар арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды инклюзивті оқыту туралы ғылыми идеялар жүйесін және Қазақстандағы инклюзивті тәжірибеге кәсіби даярлау жүйесін қалыптастыру, кәсіби дүниетанымды және әртүрлі деңгейдегі инклюзивті білім берудің мәні туралы ғылыми идеяларды білім беру жүйесінде дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті кеңістіктегі әлеуметтік терапия

    Пәннің максаты:адам өмірінің моральдық-психологиялық мәселелерін шешу үшін әлеуметтік терапия технологияларын меңгеру, оларға нақты, барабар көмек көрсету. Пән әлеуметтік терапияға кіріспе беруге арналған және әлеуметтік терапияның түрлері мен формаларын, әлеуметтік-терапевтік құралдарды пайдалана отырып жұмысты ұйымдастырудағы психотерапевтік әсерін және психофизикалық бұзылыстарға әлеуметтік терапияны қолдануға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті кеңістігіндегі отбасы мен мектептің ынтымақтастығы

    пәннің мақсаты: отбасы мен мектептің ынтымақтастығы жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің мәні туралы түсінікті дамыту, инклюзивті білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекеттесуін ұйымдастыруға дайын болу. Отбасы мен мектептің ынтымақтастығын жүзеге асырудағы қазақстандық және шетелдік педагогика тәжірибесін зерделеу, сонымен қатар мектептің ата-аналармен және қоғаммен жұмысының әртүрлі формалары мен әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің заманауи технологиялары/

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы технологиялар негізінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар мен жасөспірімдерді инклюзивті оқыту жағдайында білім беру, тәрбиелеу, дамыту және ауытқуларды түзету саласындағы кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, тұлғаға бағытталған түзету-дамыту жұмыстарының технологияларын ұтымды таңдау және енгізу және ерекше қажеттіліктері бар тұлғаларға жеке сараланған тәсілдерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті тәжірибедегі денеге бағытталған терапия

    Пәннің мақсаты: педагог-психологтарды әртүрлі тұлғалармен , соның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдармен денеге негізделген тәжірибелерді біріктіруге бағытталған әдістер мен техникаларды, сондай-ақ инклюзивті тәжірибеде денеге бағытталған терапияның негізгі принциптерін мысалы, денені сезіну, тыныс алу әдістері, бұлшық ет кернеуімен және эмоционалды босату бойынша жұмыс жасауды меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру контекстіндегі мониторинг және сараптама

    Пәннің мақсаты: білім беру ұйымының инклюзивтік тәжірибені енгізу және дамыту үдерісін тиімді басқару үшін инклюзивті тәсілді енгізуге дайындығын бағалау, сапалы өзгерістердің процестері мен нәтижелері туралы, білім берудегі инклюзивті үдерістердің тиімділігі және инклюзивті әдістерді меңгеру туралы құзыреттерді қалыптастыру және инклюзивті білім берудегі сапалы және серпінді өзгерістерді бақылау, сараптау және бағалау тәртібін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудегі арт-терапия

    Пәннің мақсаты: арт-терапия көмегімен консультативтік-кеңес беру, түзету, дамыту және сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыруға, инклюзивті білім берудің қазіргі қажеттіліктерін ескере отырып, балалар мен жасөспірімдерді шығармашылық үдеріске тартуға, жаңа құзыреттерді меңгеруге магистранттардың кәсіби дайындығын қалыптастыру; педагогиканың сабақтас саласы – артпедагогикасын білу және арт-терапияны меңгеру арқылы кәсіби және тұлғалық құзыреттілік аясын кеңейту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті ортада оқыту стратегиясы

    Пәннің мақсаты:инклюзивті тәжірибеде қазақстандық және шетелдік оқытудың тиімді стратегияларын талдауға және қолдауға дайындығын, оқытылатын оқыту стратегиялары негізінде ерекше қажеттіліктері бар балалардың жас ерекшеліктеріне, сенсорлық және интеллектуалдық ерекшеліктеріне сәйкес бірлескен және жеке іс-әрекетін ұйымдастыру тәсілдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың диагностикасы

    Пәннің мақсаты: болашақ маманның диагностикалық құзыретін қалыптастыру, сонымен қатар аурулардың пайда болуының психологиялық себептерін білу, магистранттарды диагностикалық және зерттеушілік қызмет саласындағы типтік мәселелерді шешуге дайындау, қалыпты жағдайларда және бұзылулар жағдайында жұмыс жасау және даму заңдылықтары туралы білімге негізделген клиникалық зерттеулер жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беруге дайындаудың инновациялық технологиялары

    Пәннің мақсаты:инклюзивті және интегративті білім беру педагогикасының негіздерін, ерекше қажеттіліктерді ескере отырып, инновациялық технологиялар мен балаларды білім беру процесіне кіріктіру процедураларын, инновациялық білім беру технологиялары негізінде инклюзивті үдерісті басқару әдістерін, сондай-ақ оқытуды жүзеге асыру ерекшеліктерін меңгеру және инклюзивті білім беру шарттарын ескере отырып, біртұтас педагогикалық процесте тәрбиелеу технологияларын пайдалану шеберлігін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі тұлғаға бағытталған білім беру парадигмасын игеру негізінде инклюзивті білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздерін білуді көрсету.
  • Инклюзивті білім беру саласындағы Қазақстан мен әлем елдерінің білім беру саясатының негізгі қағидаттарын мемлекеттік құжаттар мен нормативтік актілер негізінде қолдану, стратегиялар мен құндылықтарды анықтау, инклюзивті білім берудегі инновациялар бойынша ұсыныстар әзірлеу.
  • Инклюзивті білім беру ортасында психологиялық-педагогикалық кеңес беруді ұйымдастыру; тұлғааралық (соның ішінде бала мен ата-ана) қатынастар саласында отбасылық және жеке кеңес беру дағдыларын пайдалану.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке дамуы үшін инклюзивті білім беруде заманауи және инновациялық технологияларды шығармашылықпен қолдану.
  • Инклюзивті білім беру жағдайында түзету-дамыту және оңалту қызметінің инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын және әлеуметтік бейімделу әдістерін пайдалану.
  • Қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен теорияларды терең білу, ерекше қажеттіліктері бар адамдар мен олардың ата-аналарын кешенді медициналық-әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық және құқықтық қолдау қызметтерімен өзара әрекеттесуін ұйымдастыру негізінде инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтік-психологиялық интеграциялаудың бағдарламалық-әдіснамалық құралдарын әзірлеу.
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар адамдар үшін қолайлы білім беру-дамыту ортасын ұйымдастыру бойынша жұмысты жүзеге асыру.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдармен жұмыс жасауда әлеуметтік бейімделу технологияларын және тұлғааралық қарым қатынас дағдыларын іске асыру.
  • Ерекше қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтік-психологиялық оңалту технологияларын олардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін білу және білім беру қажеттіліктерін диагностикалау негізінде қолдану.
  • Инклюзивті білім берудің жаңа тұжырымдамаларын, үлгілерін, оларды Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіне енгізу стратегияларын әзірлеу және инклюзивті білім беру саласындағы халықаралық тәжірибені зерделеу негізінде психологиялық-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде өзін-өзі жетілдірудің өзіндік бағдарламасын құру.

Ұқсас БББ

7M01103 Білім берудегі көшбасшылық

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01103 (IP) Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01103 Педагогика және психология: Білім берудегі менеджмент

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01103 Аралас оқыту жүйесін ұйымдастырушылық-педагогикалық қамтамасыз ету

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP)

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01103 Білім берудегі менеджмент және лидерлік (IP)

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық(IP)

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

7M01103 Білім беруді басқару психологиясы

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01103 Педагогика және психология

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

7M01103 Білім берудегі көшбасшылық

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01103 Білім берудегі зерттеулер (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01103 Педагогика жəне психология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top