Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02302 Аударма ісі в Инновациялық Еуразия университеті

  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Қазақстан Республикасының Құқық қорғау органдары және соты. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік басқару "сыбайлас жемқорлық"ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік. Оқыту барысында белсенді оқыту әдістері қолданылады: іскерлік ойындар, ойын жағдайлары, белсенді режимдегі тренингтер, Имитациялық модельдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Экологияны ғылым ретінде анықтау. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі Жеке адамның, популяциялардың, қауымдастықтардың экологиясы. Биосфера және оның тұрақтылығы. Қазіргі заманның әлеуметтік-экологиялық мәселелері. Табиғатты қорғау және тұрақты даму. Тіршілік қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық құқықтық актілер. Өмірді қамтамасыз етудегі қазіргі мемлекеттің рөлі. Қазіргі заманғы өндірістің өзіне тән ерекшеліктері, қауіпті және зиянды факторлардың қалыптасу аймақтары. Сыни ойлау мен проблемалық оқытуды дамыту технологиялары, сондай-ақ контекстік оқыту технологиясының элементтері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеу әдістерінің жүйесін шығармашылықпен меңгеру, Психология және педагогика ғылымының заманауи әдіснамалық парадигмалық бағыттарын білу, ғылыми зерттеу, деректерді өңдеу және оларды түсіндіру кезеңдерін игеру. Пәннің мазмұны: Ғылыми зерттеулерге жүйелі көзқарас тұжырымдамасы. Ғылыми зерттеу тақырыбын тұжырымдау, ғылыми зерттеу аппараты. Эксперименттік айнымалылар және оларды басқару әдістері. Ғылыми зерттеудің жалпы сипаттамасы: ғылыми жұмыстың құрылымы. Ғылыми зерттеу кезеңдері, жеке жұмыс жоспарын құру ерекшеліктері. Ғылыми зерттеу әдістерінің жалпы жіктелуі: салыстырмалы, бойлық, кешенді және т.б. зерттеудің жалпы ғылым

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән келесі тақырыптарды қарастырады: филология мәтінді сын ретінде. Филологиялық түсініктеме: негізгі ұғымдар мен мәселелер. Қазіргі кездегі Филолог: философ немесе антиквариат? Қайта өрлеу дәуіріндегі текстология мен түсініктеменің дамуы. Ескі және жаңа өсиеттердің текстологиясы. Маңызды қолжазбаларды табу тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық мәтіндерді құру негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларға ақпараттық мәтіннің құрамдас бөліктері туралы терең түсінік беру, оларды заманауи өнімді тактикалар мен ақпараттық мәтіннің аудиторияға әсер ету стратегияларына үйрету. Курстың мазмұны: функционалды стильдер, тілдік ерекшеліктер және мәтіндердің жанрлық іске асырылуы. Ғылыми-техникалық мәтіндер. Ресми-іскерлік мәтіндер. Саяси-публицистикалық материалдар. Газет-ақпараттық материалдар. Патенттік әдебиет. Экономика бойынша материалдар. Мәтін коммуникативті өнім ретінде. Мәтіннің негізгі категориялары. Мәтін құру кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік және кәсіпкерлік қызмет туралы түсінік, олардың ерекшеліктері, коммерциялық тұлғалардың құқықтық нысандарын ұйымдастыру. Қазіргі әлемдегі кәсіпкерліктің даму тенденциялары мен рөлі. Нарықтық конъюнктураны талдау, нарықтық экономиканың жұмыс істеу тетіктері. Кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері. Кәсіпкерлікті аспаптық қолдау, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу тетіктері. Сабақтарды өткізу кезінде тақырыптық кейстер, ситуациялық есептер сияқты әдістер қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес-идеяларды генерациялау және патент алу
    Несиелер: 3

    "Бизнес-идея" түсінігі, бизнес-идеяларды генерациялау тәсілдері. Бизнеске арналған идеяны таңдау ережелері; бизнес-идеялардың пайда болу көздері; идеяларды іздеудің типтік қателері. Бизнес-модель және оның қазіргі кәсіпкерліктегі рөлі. Бизнес модельдерінің түрлері. Зияткерлік меншік құқығының объектілері, патент түрлері, Патент алу схемасы. Питчинг идеяны сатудың кешенді құралы ретінде. Бизнес-модель презентациясын әзірлеу және ұсыну. Сабақтар бизнес-идеяны дамыту бойынша шағын топтарда жұмыс түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (екінші) (А1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларында коммуникативтік ниеттерді жүзеге асыру үшін фонетикалық, лексикалық, грамматикалық дағдыларды (А1 деңгейін) дамыту, ауызша және жазбаша қарым-қатынас іскерлігін жетілдіру және дамыту, коммуникативтік міндетке байланысты оқу мен тыңдалудың негізгі түрлерін пайдалана отырып, дәлме-дәл шетел мәтіндерін түсіну іскерлігін дамыту, ауызша және жазбаша дискурстың түрлі түрлерін пайдалана отырып, алынған ақпаратты баяндау іскерлігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы (A1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Оқытылатын екінші шет тілінің фонетикалық жүйесімен таныстыру, айтылым бойынша жұмыс жасау, грамматикалық құбылыстарды жан-жақты талдау, олардың тілде және сөйлеуде жүзеге асуы, А1 деңгейі аясында бірқатар лексикалық тақырыптар бойынша тереңдетіп жұмыс жасау. өзі, жанұясы, достары, оқуы, бос уақыты, хоббиі, тұрмыс жағдайы және т.б. туралы монологтар мен диалогтық мәлімдемелер құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын тілі
    Несиелер: 3

    Үнді еуропалық отбасының ежелгі классикалық тілдерінің бірі ретінде латын тілі туралы түсінік. Графика және фонетика. Латын тілінің грамматикалық құрылымының синтетикалық сипаты. Синтаксис. Лексика және фразеология. Сөзжасам. Конфессиялық мәтіндер. Мәдениеттанулық мәліметтер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аудармашы кәсіби қызметінің негіздері
    Несиелер: 5

    Аудармашының кәсіби қызмет саласы. Аудармашының кәсіби қызметінің пәні. Аудармашының кәсіби қызметінің түрлері. Аудармашының кәсіби қызметінің функциялары мен міндеттері. Кәсіби қызметтің негізгі ұғымдарын оқу. Тұлғааралық коммуникация негіздері. Тапсырыс берушімен өзара қарым-қатынас. Әлеуметтік қызмет түрі ретінде аудару

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Елтану
    Несиелер: 5

    Ұлыбританияның географиялық орналасуы. Аумақтың құрамы. Табиғи жағдайлар. Минералдық-шикізат ресурстары. Британдық ұлт пен британдық ұлттық мемлекеттің білім берудің негізгі кезеңдері. Ұлыбританияның қазіргі халқының сипаттамасы. Ұлыбританияның мемлекеттік және саяси құрылымы. Парламент, оның эволюциясы және құрамы. Саяси партиялар. Үкімет. Ішкі және сыртқы саясат. Экономика. Әлемдік шаруашылық байланыстары жүйесіндегі Ұлыбритания орны. Экономика құрылымы. Негізгі экономикалық аудандар мен қалалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • SMM-жарнамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-сандық маркетингтің негізгі бағыттарының бірі ретінде әлеуметтік медиа маркетинг саласындағы білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Негізгі бөлімдер: жарнаманың тақырыбы, мақсаттары мен міндеттері. Жарнамалық қызметтің негізгі субъектілері. Интернеттегі жарнаманың ерекшелігі. Digital компаниясының маркетингтік коммуникациялар жүйесіндегі заманауи технологиялар кешені ретіндегі орны мен маңызы. "Әлеуметтік медиа маркетинг" (SMM) ұғымы, бағыттың пайда болу тарихы. Әлеуметтік медиа маркетингтегі жұмыстың негізгі принциптері. Әлеуметтік медиа маркетингті пайдалану салалары. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері және әлеуметтік медиадағы жарнама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аударма теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің аударманың дәлдігіне қойылатын қазіргі заманғы талаптар, аудармашының өзінің практикалық қызметі үшін жауапкершілігі туралы дұрыс түсінігін қалыптастыру болып табылады. аударма баламалығына сәйкес аудармада түпнұсқаның прагматикасын берудің белгілі бір деңгейін

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әл-Фарабиден Абайға дейінгі рухани сабақтастық
    Несиелер: 3

    Әл-Фараби және қазіргі заман. Абай Құнанбаев-ойшыл, философ, ақын, қазақ жазба мәдениетінің негізін қалаушы. Абай Құнанбаевтың Өмірбаяны. Абай Құнанбаев-ақын және жазушы. Абай Құнанбаев - қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Абай Құнанбаев-ұлы ойшыл және философ. Абай Құнанбаев-композитор. Абай Құнанбаев-қоғам қайраткері. Әл-Фарабиден Абайға дейінгі тарихи кезеңдегі қазақ халқының рухани сабақтастығы. Сабақтар практикалық зерттеулер, пікірталастар, дөңгелек үстелдер түрінде өткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шет тілі ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы (A2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Екінші шет тілінің фонетикалық-интонациялық құрылымын меңгеру, А2 деңгейінде ауызша және жазбаша сөйлеуге арналған лексиканы меңгеру, әлеуметтік, тұрмыстық және білім беру және кәсіптік салалардағы оқытылатын тақырыптар аясында сәтті бастапқы мәдениетаралық қарым-қатынас үшін жеткілікті. Мәдени шокты, тілдік кедергіні жеңу. Әлеуметтік және күнделікті қарым-қатынасқа тән коммуникативті мінез-құлық және сөйлеу этикеті ережелерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шет тілі (екінші) (А2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларында коммуникативтік ниеттерді жүзеге асыру үшін фонетикалық, лексикалық, грамматикалық дағдыларды (А2 деңгейін) дамыту, ауызша және жазбаша қарым-қатынас іскерлігін жетілдіру және дамыту, коммуникативтік міндетке байланысты оқу мен тыңдалудың негізгі түрлерін пайдалана отырып, дәлме-дәл шетел мәтіндерін түсіну іскерлігін дамыту, ауызша және жазбаша дискурстың түрлі түрлерін пайдалана отырып, алынған ақпаратты баяндау іскерлігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лингвоелтану
    Несиелер: 5

    Тілді жаңғырту үрдісі және жаңа лексиканың қайнар көздері. Ағылшын тіліндегі жаңа сөздер мен лексика көздері. Ағылшын тілінің Британдық және американдық нұсқалары. Ағылшын тілі лексикасының ұлттық-мәдени семантикасы. Лексиканың ұлттық-мәдени семантикасы. Faux amis / False friends халықаралық сөздер. Гендерлік-бейтарап тіл. Фразеологизмдердің ұлттық-мәдени семантикасы. Афористік бірліктердің ұлттық-мәдени семантикасы. Терминологиялық лексиканың ұлттық-мәдени семантикасы. Аббревиатуралар мен акронимдер. Мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелері. Мәтіннің лингвомәдениеттану талдауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пән мамандықтың ерекшелігін ескере отырып, қазақ (орыс) тілін тереңдетіп оқытуды, оны нысан ретінде емес, базалық білімді меңгеру құралы ретінде пайдалануды көздейді. Тілді кәсіптік оқытудың мәні – қосымша кәсіби білім алу мақсатында оны арнайы пәндермен біріктіру. Өзге тілде білім берудің қазіргі заманғы теориясы мен практикасының әмбебап тұжырымдамалық негізі ретінде академик С.С.Құнанбаевтың когнитивті-лингвомәдениеттану әдістемесі - оқу курсының ғылыми-теориялық және әдіснамалық базасы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тілді акдемиялық мақсатта оқыту
    Несиелер: 5

    студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті білім алуы. Пәнді оқытудың негізгі міндеті - академиялық кәсіби қызмет пен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті коммуникативтік лингвистикалық және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру және дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Іскери ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Басқару шешімдерін оңтайландыруға, коммуникативтік кедергілерді, кәсіби қызмет пен жеке өмірдің дағдарыстық және даулы коммуникацияларын алдын алуға және жеңуге, сондай-ақ позитивті және сенімді байланыстарды орнатуға және дамытуға мүмкіндік беретін қазіргі заманғы ғылым мен практикалық тәжірибе деңгейінде тиімді іскерлік қарым-қатынастың теориялық білімі мен қажетті практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі мен стилі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: әдебиет теориясы және орыс тілі туралы жүйе ретіндегі білім негізінде СМЖ мәтіндерін лингвистикалық талдау дағдыларын қалыптастыру. Негізгі бөлімдер: бұқаралық коммуникация және ақпарат. Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі. Баспасөз тілі. Радио тілінің ерекшелігі. Телевизиялық коммуникацияның аудиовизуалды тілі. Интернеттегі байланыс тілінің ерекшеліктері. БАҚ тілі қоғамдық санаға әсер ету құралы ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шетел тілі (екінші) (B1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Студенттер арасында білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін білу және/немесе бастапқы деңгейін қалыптастыру және студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шет тілі ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы (B1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    В1 еуропалық деңгейде екінші шет тілін меңгеру бойынша жұмысты жетілдіру және тереңдету – оның лингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, дискурсивті, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік және стратегиялық құрамдас бөлігі ретінде студенттердің шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту есебінен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арнайы мақсаттарға арналған тіл
    Несиелер: 5

    Білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау кезінде жалпы-тұрмыстық және кәсіби қызметтің түрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өз бетінше білім алу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеруі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өзін-өзі менеджмент және презентация техникасы
    Несиелер: 5

    Өзіндік менеджмент: мәні және түсінігі. Өнер қоюға мақсаттары самоменеджменте. Уақыт пен басымдықтарды басқару. Іске асыру, ұйымдастыру және бақылау. Позитивті ойлау және стресс тұрақтылығы. Табыс және жеке өсу стратегиясы. Табысты адамның имиджі. Презентация ақпаратты жеткізу құралы ретінде. Презентацияны жоспарлау және дайындау. Презентацияны құрылымдау. Презентация құралдары. Вербалды және вербалды емес байланыс. Презентацияның психологиялық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Екінші шет тілі ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы (B2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    В2 деңгейінің негізгі лексикалық тақырыптарын қамту. Студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілінде сөйлесу қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және қабылдаушы тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеу үшін студенттерге қажетті білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел тілі (екінші) (B2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Студенттердің диалог түріне, қарым-қатынас саласына және сөйлеу тақырыбына сәйкес коммуникативтік ниетін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру; студенттердің көрсетілген сөйлеу тақырыбы мен қарым-қатынас саласына сәйкес сипаттау немесе баяндау түрінде коммуникативтік ниетін іске асыру қабілетін қалыптастыру; тіл сөйлеушілері мен дыбыс жазбаларын, оқытушылар мен студенттердің орындауындағы сөйлеуді тыңдау және түсіну; тіл үйренушілердің, оқытушылар мен студенттердің қарым-қатынасын дамыту; студенттердің шет тіліндегі мәтінді оқу техникасы, әр түрлі мәтіндерден ақпарат ала білу; графикалық, пунктуациялық және орфографиялық сауатты жазудың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, оқытылатын тілдің нормативтік талаптарына сәйкес курстың тілдік материалы шегінде бейтарап сипаттағы өнімді жазбаша сөйлеуді біртіндеп игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі IT-технологиялар
    Несиелер: 5

    Информатиканың теориялық негіздері. Пәннің объектісі, пәні, әдістері мен міндеттері. Деректер, Ақпарат және білім. Экономикалық ақпарат. Информатика және ақпараттық жүйелер. Ақпаратты өңдеудің техникалық құралдары. ЭЕМ классификациясы. ДК құрылымы және олардың сипаттамалары. ДК жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету. ДК бағдарламалық қамтамасыз ету құрылымы. Файлдық жүйелер. Операциялық жүйелердің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Журналистика психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: жеке тұлғаның психологиялық теориясы мен тұлғааралық қарым-қатынас практикасы саласындағы әлеуметтік-тұлғалық және аспаптық құзыреттіліктер негізінде студенттерде психологиялық сәйкестілік туралы хабардар болудың психологиялық негіздерін қалыптастыру. Негізгі бөлімдер: пән журналистік қызметтің объективті мазмұнының негізгі заңдылықтары, оны функционалдық талдау әдістемесі туралы білімді қолдану саласында арнайы кәсіби құзыреттерді қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: коммуникация психологиясының қазіргі мәселелері. Қарым-қатынас және әлеуметтік қатынастар. Тұлғааралық қарым-қатынастың ерекшелігі. Бұқаралық коммуникация және үлкен әлеуметтік топтардың қарым-қатынасының негізгі психологиялық мәселелері. Коммуникативті мәтіндердің психологиялық түрлері. Қазіргі қоғамдағы психологиялық ақпараттық қауіпсіздік мәселелері. Қарым-қатынастағы психологиялық әсер ету жолдары. Қазіргі коммуникациядағы Net ойлау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Байланыс психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: тыңдаушыларда жалпы коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, бұл практик-журналистерге және қызмет саласы қоғамдық коммуникациямен байланысты барлық адамдарға тиімді кәсіби қарым-қатынас әдістерін іс жүзінде игеруге және олардың теориялық негіздерімен танысуға мүмкіндік береді. Негізгі бөлімдер: пән әртүрлі әдістерді қолдана отырып, сәтті қарым-қатынас қабілеттерін қалыптастырады жүйелік білім коммуникация психологиясының теориясы мен практикасының негізгі ережелері. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: "коммуникация психологиясы"курсының пәні, әдістері мен міндеттері. Қарым-қатынас және әлеуметтік қатынастар. Тұлғааралық қарым-қатынастың ерекшелігі. Коммуникациядағы психикалық процестер. Бұқаралық коммуникация әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде. Сендіру әсерінің модельдері. Бұқаралық коммуникацияның психологиялық әсері. Жарнама психологиясы. Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл саласындағы коммуникациялардың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәдениетаралық коммуникацияның негіздері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлемдегі мәдениетаралық коммуникация халықаралық гуманитарлық байланыстардың сипатын және халықаралық қатынастардың барлық жүйесінің едәуір дәрежеде анықтайды. Басқа халықтардың мәдени дәстүрлерін және олардың өзара іс-қимыл ерекшеліктерін білу мемлекетаралық және халықаралық қатынастарға тікелей әсер етеді, олардың табысты және жемісті байланыстарының кепілі болады. Бұл феноменді түсінудің маңыздылығы және шет тілді білім беру жүйесіндегі бакалаврларды кәсіби даярлау жүйесіндегі курстың орнын тудырды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми-техникалық аударма
    Несиелер: 5

    Техникалық бағытта нақты анықталған мәтіндерді ғана қамти қоймай, сонымен бірге басқа саладағы ғалымдар жұмыстарымен байланысты болатын мәтіндерді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аудармашы жұмысындағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жаратылыстану-тілдік мәтіндерді Автоматты аударудың негізгі әдістерімен, сондай-ақ кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қолданыстағы бағдарламалық өнімдермен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жазбаша аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Аударманың грамматикалық мәселелері аударманың лексика-семантикалық мәселелері. Мәтіннің авторлық тұжырымдамасын аудармада есепке алу. Тілдік емес факторларды және аударма мәтінінің адресатын аударуда есепке алу еркіндік дәрежесі. Сөз ойынының берілу мәселесі. Неологизмдерді аудару. Алушының ықтимал санатына байланысты және ол үшін мәтінді тәрбиелеуге қойылатын талаптарға сәйкес аударма мәтінін бейімдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заң мәтіндерін аудару практикасы
    Несиелер: 5

    Оқылатын пәннің ерекшелігі студенттерді шетелдік құқықтық концепциялармен және тар кәсіби заң лексикасымен таныстырады. Пән бойынша практикалық сабақтар заң әдебиетіне ауызша және жазбаша аударма дағдыларын бекітумен байланысты.Оқу пәнінің мақсаты жазбаша мәтіннің жазбаша аудармасы, жазбаша мәтіннің ауызша аудармасы, есту арқылы ауызша аударма, есту арқылы жазбаша аударма сияқты аудармашылық құзыреттіліктерді белгілі бір дәрежеде меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ауызша және жазба сөйлеу тәжірибесі
    Несиелер: 6

    Студенттердің лингвистикалық-коммуникативтік шет тілдік құзыреттілігін қалыптастыру, сонымен қатар әлеуметтік және кәсіби мазмұндағы коммуникативті мәселелерді шешу негізінде тиімді шет тілдік қатынасты жүзеге асыру. Оқушылардың айтылым дағдыларын қалыптастыру, студенттердің қазіргі ағылшын тілінің негізгі интонациялық үлгілерін меңгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мультимедиалық журналистика
    Несиелер: 5

    Мультимедиялық журналистика: технологиялық және әлеуметтік-мәдени алғышарттар. Мультимедиялық журналистік шығарма. WEB үшін фотосуреттер мен суреттер. Композиция, редакциялау, оңтайландыру, жариялау. Жаһандық желілік ресурстар үшін аудио жазу және өңдеу (аудио подкаст). Дыбыстық слайд-шоу. INTERNET - ке ақпарат берудің графикалық тәсілі. Интерактивті карталар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Синхронды аударма негіздері
    Несиелер: 5

    Синхронды аударманы Кәсіптік оқыту аясында пәнді оқытудың негізгі мақсаты студенттердің кәсіби дағдыларын және ағылшын тілінен орыс тіліне және орыс тілінен ағылшын тіліне синхронды аударманы жүзеге асыру іскерліктерін меңгеру, студенттерде кәсіби дағдыларды қалыптастыру болып табылады. синхронистің аудармашылық құзыреттілігі. Құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту үшін негіз-синхронды аударманы жүзеге асыру үшін қажетті арнайы іскерліктер кешені ретінде түсіндірілетін құзыреттілік болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мамандырылған кәсіптік шет тілі
    Несиелер: 5

    Дамудың жалпы әлемдік аспектілері. Қазіргі әлемдік саясат: мәселелері мен болашағы қазіргі заманғы қауіпсіздік мәселелері. Халықаралық ұйымдар және олардың рөлі. БҰҰ-ның әлемдік саясаттағы рөлі. Халықаралық ұйымдардағы ҚР мүшелігі: ШЫҰ, ЕҚЫҰ және т.б. халықаралық саудадағы мемлекеттің рөлі. Халықаралық экономикалық интеграция. Халықаралық инвестициялық ынтымақтастық. ҚР логистиканы дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Web-технологиялар
    Несиелер: 5

    Желілер теориясына қысқаша экскурсия. Web-технологиялар негіздері. Веб-дизайнға кіріспе. Веб-дизайндағы Графика. Web-бетке қызмет көрсету. Бірінші Веб-бет. HTML арнайы мүмкіндіктері. HTML құжаттарын гипермәтіндік белгілеу тілі. Microsoft FrontPage. Стильдердің каскадты кестелері. Веб-дизайнның пайдалы әдістері. Интернет бизнес Қосымшаларының түрлері. JavaScript. Ақпаратты және интернет тораптарын қорғау. Сабақтар практикалық кейстерді, ситуациялық есептерді шешу нысанында өткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бизнесті жүргізу
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызметті іске асырудың ұйымдастырушылық-құқықтық негіздері. Бизнес – жоспардың құрылымы мен мазмұны. Бизнес-жоспарды әзірлеу әдістемесі. Кәсіпкерлік саласында есепке алуды ұйымдастыру және жүргізу тәртібі, Салық және салық салу жөніндегі заңнамалық база. Қаржылық және салықтық есептілікті жасау тәртібі. Кәсіпкерлік саласында бухгалтерлік есеп пен есептілікті жүргізу нысандары мен тәртібі. Сабақтар әзірленген бизнес-идея шеңберінде бизнес-жоспарларды әзірлеу бойынша шағын топтарда жұмыс түрінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіндегі базалық шет тілі
    Несиелер: 6

    Қазіргі қоғамдағы отбасы. Қазіргі жас отбасы және оның мәселелері. Қазіргі заманғы тұрғын үй. Мерекелер. Қазақстандағы және зерттелетін тіл елінің салт-дәстүрлер. Демалу және саяхат. Қазіргі сән және жеке стиль. Менің университетім. Менің болашақ мамандығым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ақпараттық аударма практикасы
    Несиелер: 5

    ПАударма қызметінің түрі ретінде ақпараттық аударма. Аударма сәйкестігінің түрлері - тұрақты эквиваленттер және вариантты сәйкестік. Тұрақты эквиваленттерді құрудың негізгі тәсілдері. Аударма қызметінің нәтижесін сапалы бағалаудың негізгі өлшемдері ретінде баламалылығы мен баламалылығы. Газет-публицистикалық мәтіндерді аудару. Газеттік-журнал мәтіндерінің тілдік құралдары және оларды беру ресурстары. Жеке және заңды тұлғалардың құжаттарын аудару ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көркем аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Көркем мәтіндерді аудару курсының пәні мен міндеттері; көркем әдебиетті аударудың негізгі ережелері; көркем әдебиет тілінің қысқаша сипаттамасы; ақпараттың жұмыс көздері және оларды аудару кезінде пайдалану тәртібі; терминология (техникалық мәтіндердің лексикалық құрамы); интернационалдық сөздерді аудару; қысқартулар және оларды аудару тәсілдері; құмарлық кепіл мен пассивті етістік құрылымдарды аударудың негізгі тәсілдері; инфинитивті аудару; қатыстылықты аудару тәсілдері; аударманың герундий және герундиальды айналымы; аударманың түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көрнекі коммуникация негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-визуалды коммуникацияның әртүрлі құралдарын өзара үйлестіру қабілетін қалыптастыру. Негізгі бөлімдер: визуализацияның ережелері мен заманауи трендтері. Мазмұнды визуализациялауға көшу. Бұқаралық ақпарат құралдарында көрнекі мазмұнды дамыту кезеңдері. Деректер журналистикасындағы визуализацияның рөлі. Көрнекі мазмұнды құру ерекшеліктері; ашық деректер базасымен жұмыс істеу әдістері мен қызметтерін меңгеру, әңгімелерді ұсынудың жаңа форматтарын, жаңа құралдарды меңгеру. Интерактивті фотосуреттер, ИНФОГРАФИКА, визуалды әңгімелер жасау ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тәржімелік жазу техникасы
    Несиелер: 5

    Терминография және оның принциптері. ПС ақпаратты қысқартудың бір тәсілі ретінде. Аудару кезінде стенографияның артықшылықтары мен теріс жақтары. Женева аударма жазу мектебі әріп жазбасын қысқарту: мәселелер және шешімдер әріп жазбасын қысқарту (артық әріптер), сөйлемнің дәрменсіздігі

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тіл теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тілдің құрылымы, қызметі, дамуының жалпы заңдылықтары туралы білімді тереңдету, лингвистиканың қазіргі жағдайын сипаттау, білім алушыларды ең өзекті лингвистикалық мәселелер шеңберіне енгізу, лингвистикалық зерттеулердің негізгі әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Лингвистикалық зерттеулер әдістері
    Несиелер: 5

    Болашақ ағылшын тілі мұғалімінің ғылыми және филологиялық ой-өрісін кеңейту, ғылыми ізденіс әдіснамасын әзірлеумен байланысты мәселелерді жариялау; студенттерге қазіргі сипаттамалық (синхронды) тіл білімінің әдіснамалық принциптері мен зерттеу тәжірибесі туралы белгілі бір түсінік жасауға көмектесу, бұл лингвистикалық ғылыми-зерттеу ізденісінің бастапқы сәті болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ауызша аударма практикасы
    Несиелер: 3

    Ауызша аударма аударманың ерекше түрі ретінде. Ауызша аударма жасау үшін дайындық кезеңі. Мнемотехника және логикалық операциялар. Көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту. Оперативті мағыналық талдау. Арнайы және жиіліктік лексиканың белсенді қорын кеңейту. Сөз сөйлеудің негізгі компоненттерін әмбебап аударма жылдамдығының көмегімен бекіту

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Стандартталған тестер
    Несиелер: 3

    Бакалаврларды даярлаудың білім беру бағдарламасына халықаралық тілдік емтихандардың теориялық негіздерімен, мақсаттарымен және міндеттерімен танысу; халықаралық тілдік емтихандардың құрылымымен, тапсырмаларды орындау тәсілдерімен, емтихандарға дайындаудың заманауи тәсілдерімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты білім алушыларда заманауи мультимедиялық жүйелер мен технологиялардың мәні мен функциялары, олардың ақпараттық жүйелер мен технологиялар жүйесіндегі орны мен рөлі туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, нақты практикалық міндеттерді шешу жағдайында мультимедиялық технологияларды тиімді пайдаланудың практикалық дағдыларын игеру болып табылады. Негізгі бөлімдер: "мультимедиа" ұғымы. Мультимедияның даму тарихы. Мультимедиялық технологиялар. Қолдану салалары. Мультимедиялық жүйелер кластары. Мультимедиялық өнімдердің негізгі түрлері. Аудио, бейне, мәтін ағыны туралы түсініктер. Сахна ұғымы. Мультимедиялық өнімдерді ұсыну әдістері. Мультимедиялық өнімдерде мәтінді қолдану ерекшелігі. Гипермәтін. Қаріптер және оларды графикалық негізде бөлу. Мәтіндік файлдардың негізгі форматтары. Қозғалысты визуалды қабылдаудың физиологиялық аспектісі. Анимация түрлері. Анимациялық көріністер жасауға арналған бағдарламалық жасақтама. Бейне сигналдарының түрлері. Бейне ақпаратты қысу әдістері. Сызықтық емес бейнемонтажға арналған бағдарламалық жасақтама. Форматтар түрі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арнайы мәтіндерді аудару практикасы
    Несиелер: 4

    Аударма теориясының негізгі ұғымдары. Мәтіннің прагматикалық әлеуеті оның тілдік өрнегі әдісінің авторын таңдау нәтижесі ретінде. Лексикалық, грамматикалық трансформациялар. Аударма тәсілдері. Лексикалық деңгейде ресми - іскерлік стиль мәтіндерінің ерекшеліктері. Техникалық мәтіндердің лексика-грамматикалық ерекшеліктері. Аударма сәйкестігінің типологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Қазақстанның қазіргі заманғы тарихының, философиясының, әлеуметтік ғылымдардың өзекті бағыттарының талаптарын айқындау, экономикалық, құқықтық, идеялық-мәдени, экологиялық өзін-өзі қамтамасыз ету бағыты бойынша республиканы жедел жаңғырту кезеңінде қазақстандық даму моделін қалыптастыруға белсенді қатысу арқылы өзінің кәсіби қызметінде ғылыми дүниетаным мен азаматтық ұстанымды көрсетуді жүзеге асыру.

  • Код ON10

    Нарық сұраныстарына сәйкес кәсіпорынның даму перспективаларын әзірлеу, жылжыту арналарын анықтау және тұтынушылық аудиторияны қалыптастыру, аударма саласындағы инновациялардың даму тенденцияларын уақтылы анықтау.

  • Код ON11

    Аударма заңдылықтарына (аударма түрлендірулерінің барлық түрлерін қолдану), мәдени ерекшеліктері мен саяси тетіктеріне сәйкес аударма саласындағы қызметті жоспарлау және аударманың қазіргі заманғы техникалық тәсілдері мен компьютерлік технологияларды пайдалануды талдау.

  • Код ON9

    Нарық пен жұмыс берушінің қажеттіліктеріне сәйкес аудармашылардың аударма және ұйымдастырушылық қызметін жоспарлау, заманауи аударма технологияларын қолдану.

  • Код ON8

    Филология және аударматану саласында ғылыми-әдістемелік зерттеулерді ұйымдастыру.

  • Код ON3

    Әлеуметтік-саяси саласында сыни ойлау дағдыларын қолдана отырып, қоғам мен оның ішкі жүйелерін зерттеу тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін объективті бағалауға қабілетті болу, сондай-ақ сауатты сөйлеу, ағзаның функционалдық жүйелері мен мүмкіндіктері туралы білу және ақпараттық объектілермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON1

    Қазақстан Республикасының көптілді және көп мәдениетті социумындағы қарым-қатынас және халықаралық аренадағы қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін когнитивті лингвомәдениеттанымдық әдіснаманы меңгеруді генерациялау.

  • Код ON6

    Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы, оның ішінде ақпараттық қауіпсіздік талаптарын сақтау негізінде кәсіби міндеттерді шешуді ұйымдастыру.

  • Код ON5

    Оқу және еңбек жағдайын, оның мүмкін болатын өзгерістері мен іс-әрекеттерін дербес талдауды талап ететін болжамды жағдайларда кең спектрдің типтік кәсіби міндеттерін шешуге қабілетті болу, сондай-ақ мемлекеттік, қоғамдық және өзге де ұйымдардағы еңбек қызметі процесінде кәсіби міндеттерді шешудің әртүрлі нұсқаларын өз бетінше әзірлеу және ұсыну.

  • Код ON4

    Мәдениетаралық қарым-қатынасқа ие тұлғаны үздіксіз кәсіби түрде дамыта отырып, аударма ісіндегі инновациялық әдістерді іздестіру және құзіреттілікке негізделген тәсілдің тиімділігін анықтай отырып, аударматану саласындағы кәсіби қызметті ұйымдастыру.

  • Код ON7

    Ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді кәсіби қызметке біріктіру және олар үшін жауапкершілік алуға дайын болу.

6B02302 6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 6B02302-Аудармашы-референт
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі (ағылшын тілі)
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top