Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01601 Тарих педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихнама және деректанудың теориялық және методологиялық мәселелері'
    Несиелер: 5

    Тарихи зерттеудің теориялық-әдіснамалық мәселелерін, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістерін, теорияның тарихи танымдағы рөлін, теория мен әдістеме саласындағы заманауи жетістіктерді, тарихи процестерді зерттеудің заманауи тәсілдерін, оқу үдерісіне зерттеу тәсілдерін, тарихнамалық, деректанулық және библиографиялық талдаудың заманауи жүйесін білу. Құжаттармен және дереккөздермен, анықтамалық материалдармен, мерзімді басылымдармен жұмыс жасай, тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және кешенді талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этнологияның іргелі мәселелері'
    Несиелер: 5

    Гуманитарлық білімдер жүйесіндегі этнологияның орны. Этнологияны зерттеу әдістері. Негізгі тарихи мектептер мен ғылыми бағыттар. "Этнос" және "ұлт" ұғымдарының этимологиясы. Этникалықты зерттеудегі жаңа көзқарастар. Этностың тарихи-әлеуметтік тұжырымдамасы. Этностардың шығу тегі. Этногенез және оның негізгі факторлары. Қазақ халқының рухани және материалдық мәдениетінің іргелі мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Отан тарихы'
    Несиелер: 4

    Әлемдік тарих пен өркениетке қатысты отандық тарихи үдерістің ерекшелігі мен динамикасы, Отандық тарихтың қызметі мен принциптері, Қазақстан Республикасының тарихи санасын қалыптастыру тұжырымдамасы; тарихи оқиғалар мен үдерістерді тарихи дәуірге жатқызу, олардың тарихи дамудағы орнын анықтау; отандық тарихты зерттеу әдіснамасы туралы білуі және ұғынуы. Тарихи үдерістер мен құбылыстарды теориялық модельдеуді жүзеге асыра білу, олардың сапалық және сандық сипаттамаларын анықтау; құжаттармен және деректермен, анықтамалық материалдармен, мерзімді басылымдармен жұмыс жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының іргелі мәселелері'
    Несиелер: 4

    ҚПәннің мақсаты - тарих ғылымының теориялық және методологиялық ұстанымдарына сүйене отырып, жаңаша көзқараста Қазақстан тарихының іргелі мәселелерін анықтай отырып, оларға объективті түрде баға беру болып табылады. Магистранттар нақты оқиғаларға талдау жасай алады, Қазақстан тарихының іргелі мәселелерін зерделеп, оларды пайымдай біледі; тарихи үдерістерді ажыратып, оларға талдау жасай біледі; ұлт тарихындағы өткен оқиғалар мен құбылыстарға өркениеттік тұрғыда салыстырмалы түрде баға беріп, олардың адамзат тарихындағы орны мен рөлін анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археологияның іргелі мәселелері'
    Несиелер: 5

    Археология саласындағы ең жаңа жетістіктерді, аталған пәнді зерттеудегі тарихи үдерістерді зерттеудің заманауи тәсілдерін, археологияның тарихи деректанулық және библиографиялық талдауының заманауи жүйесін білу. Археология бойынша ақпарат алудың заманауи ақпараттық технологиялары мен әдістерін іс жүзінде қолдана білу; артефактілермен және мұражай материалдарымен жұмыс істеу дағдысын меңгеру; археологиялық қазба жобасын әзірлей алу. Археологиялық материалдармен жұмыс істеу дағдысын және іскерлігін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихты оқытудағы заманауи әдістер'
    Несиелер: 5

    Тарихты оқытудың мақсаты мен міндеттерін сипаттайтын негізгі ережелерді, әдістерін, мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің мазмұнын және оқушының оқу іс-әрекетінің түрлерін білу. Тарих бойынша оқушылардың жетістіктерін бағалау және бақылау тәсілдерін меңгеру. Қоғамда болып жатқан дүниетанымдық, әлеуметтік және тұлғалық маңызды мәселелер мен процестерді талдай білу; білімнің гуманистік бағыты, оқыту әдістемесі жағдайында шығармашылық педагогикалық шеберлігін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі тарих ғылымындағы пәнаралық ұстанымдар'
    Несиелер: 5

    Пәнаралық бағыт және зерттеу тәсілдерін ұйымдастыру, ғылыми теориялар мен методологиялық принциптерді қарастыру, тарих ғылымының пәнаралық зерттеудің мақсатын, оның өзектілігін зерделеу болып табылады. Курс нәтижесінде магистранттар қазіргі тарих ғылымының дамуының негізгі тарихнамалық бағыттары мен пәнаралық ұстанымдарын, теориялық-методологиялық, нақты-тарихи көзқарастары туралы білімдерін жетілдіреді. Кәсіби қызмет саласында отандық тарихта пәнаралық тәсілдер мәселелері бойынша білімді қолдана білу; отандық тарихты зерттеуде сабақтас ғылымдардың қандай да бір әдістері мен тәсілдерін пайдалану мүмкіндігіне өз көзқарасын негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар'
    Несиелер: 4

    Белгілі шетелдік тарихшылардың теориялық-әдіснамалық және нақты-тарихи көзқарастарын, жалпы тарихтың маңызды тарихнамалық мәселелерін білу және меңгеру. Зерттеу жұмыстарында тарихнамалық шолулар жазу үшін пәнді оқу кезінде алған білімдерін қолдана білу; педагогикалық және әдістемелік әдебиеттермен жұмыс жасай білу; өз бетінше, әдістемелік материалды талдау әдістерін практикада қолдану. Тарихи әдебиеттермен зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын меңгеру; көрнекті тарихшылардың Тарихи тұжырымдамаларын талдауда проблемалық-хронологиялық әдісті қолдана білу дағдысын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дүниежүзі тарихының іргелі мәселелері'
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - кезеңдеудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми білімді қалыптастыру, қазіргі тарих ғылымының парадигмасын зерттеу, әдістемелік мәселелерді зерделеу және ғылыми парадигманың негізгі кезеңдерін білу, кеңестік кезеңнің ғылыми парадигмасының дамуға әсерін аша білу, ғылыми-зерттеу қызметі және ақпаратты ғылыми іздеу дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика негіздері (педагогикалық білім беру бағдарламаларына)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – оқытуда АКТ-ны қолдану нәтижесінде пайда болған педагогика, психология әдістемелері мен теорияларындағы өзгерістерді анықтау және киберпедагогиканы педагогика ғылымының жаңа саласы ретінде оның тұжырымдамасының сипаттамасын қарастыру. Педагогикалық технология негізінде киберпедагогика курсының оқыту формаларын, оқу материалдарын және оқу қызметінің түрлерін, оның ішінде АКТ, қашықтықтан оқыту, компьютерлік мәліметтерді өңдеу әдістері, интербелсенді әдістері, киберкеңістіктегі оқу, тәрбие және даму процестері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Моғолстан тарихы'
    Несиелер: 6

    Моғолстанның тарихын, көшпелі өзбектердің этносаяси жағдайын, мемлекеттің аумағы мен этникалық құрамын, мұсылман дінінің рөлі мен таралуын білу. Қазіргі ғылымның негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын талдауда тарих ғылымының негізгі категориялары мен ұғымдарын, ғылымның даму модельдерін құруды қоса алғанда, тарихи – ғылыми зерттеулердегі жалпы тәсілдерді бағдарлай және қолдана білу. Ежелгі және ортағасырлық тарих кезеңіндегі Қазақстан тарихының өзекті мәселелеріне ғылыми зерттеу әдістерін қолдана білу дағдысын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Стратегиялық менеджменттің мәнін және кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің маңыздылығын түсіну. Кәсіпорынды басқару, кәсіпорын стратегиясын дамытудағы басқару қажеттілігін анықтайтын негізгі факторлар. Стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен міндеттері. Кәсіпорынның мақсаты мен миссиясы. Кәсіпорынның қаржылық мақсаттары. Бизнес-бірліктердің тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтары. Құндылықтар тізбегі ұғымы. Кәсіпорынның даму стратегиясы және іске асыру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алтын Орда тарихы'
    Несиелер: 6

    Тарихи ғылыми таным әдіснамасын, Алтын Орда тарихының негізгі оқиғалары мен үдерістерін, теория мен әдістеме саласындағы қазіргі жетістіктерді, Алтын Орда тарихы мәселесі бойынша тарихнаманың негізгі бағыттарын, XIII— XV ғғ.Алтын Орданың саяси және экономикалық дамуын білу. Алтын Орда мемлекетінің құрылуы кезеңінде Қазақстан аумағындағы негізгі факторларды, құбылыстар мен үдерістерді талдай білу, осы кезең бойынша әртүрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты анықтай білу. Әр түрлі ғылыми теориялар мен идеяларды сыни талдау, бағалау және салыстыру дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи өлкетану'
    Несиелер: 6

    Тарихи өлкетанудың негізгі ұғымдары мен терминдерін, өлкенің тарихы мен мәдениетін зерттеу бойынша дереккөздерді, өткен және қазіргі кездегі маңызды өлкетану зерттеулерін, мектеп пен ЖОО-дағы өлкетану қызметінің қағидаттары мен әдістерін білу. Өз бетінше және объективті ойлай білу; тарихи өлкетану бойынша қажетті білімді қабылдау; болашақ кәсіби қызметте осы пән бойынша алынған білімді дұрыс пайдалана алу дағдысын меңгеру. Өлкетану саласындағы дербес сапалы ғылыми ізденістерді жүзеге асыру үшін қажетті өлкетану материалына тарихнамалық және деректану талдау жүргізе алу дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еуразия көшпенділерінің тарихы'
    Несиелер: 6

    Көшпелі қоғамның тарихы мен мәдениетін, Еуразия көшпенділерінің тарихи ерекшеліктерін, Еуразия көшпенділері тарихының тарихнамасын, Еуразия көшпенділері туралы еуропалық ғалымдардың зерттеулерін, кеңестік кезеңдегі көшпелі халықтардың тарихын, көшпелі халықтардың шығу тарихын білу және түсіну. Өз зерттеу жұмысында зерттеу міндеттерін әдіснамалық негіздеуді жүзеге асыра білу; ауызша сөйлеу және жазбаша жұмыстарды дайындау үшін қосымша ақпаратты өз бетінше таба білу дағдысы. Тарихи зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мұражайтану және мұрағаттану'
    Несиелер: 6

    Ғылыми-білім беру және мәдени кешендегі мұражай мен мұрағаттың орны мен маңызын, мәдени-білім беру қызметін ұйымдастырудағы әртүрлі бейіндегі мұражайлардың маңызын, мұрағаттанудың басқа ғылыми пәндермен өзара байланысын білу. Мұражайтану және мұрағаттану саласындағы ғылыми әдебиеттерді өз бетінше талдай білу; мұрағаттанудың ғылыми-әдістемелік негіздерін мұрағаттық құжаттармен жұмыс істеудің барлық процестерінде қолдана білу: сақтауды, есепке алуды, жинақтауды және пайдалануды ұйымдастыру. Мұрағат ісінде қолданылатын негізгі түсініктерді және мұрағат құжаттарын реттеу мен сақтаудың технологиялық процестерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мұғалімдер семинариясы мен мектебіндегі күнделікті өмір ( ХІХ ғ. ІІ жартысы- ХХ ғ. басы)'
    Несиелер: 5

    ХІХ ғасырдың екінші жартысы ХХ ғасырдың бас кезеңіндегі қазақ өлкесіндегі бастауыш сынып мұғалімдерін дайындау мақсатында ашылған оқу орындарының ашылу тарихын оқыту және оның Ресейлік имперлік педагогикалық білім беру жүйесіндегі орнын көрсету. Курс нәтижесінде педагогикалық бағытта білім алатын тарихшы магистранттар қазақ тарихның педагогикасымен танысып, ғылыми ізденістер жүргізуге жаңа бағыт алады, сонымен қатар педагогикалық семинариялар тарихымен танысады. Ұлттық және жергілікті тарихтың нақты-тарихи проблемаларын талдау кезінде тарихи зерттеулердің қазіргі заманғы тәсілдері мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орталық Азия тарихы'
    Несиелер: 6

    Орталық Азия тарихын, Орталық Азия халықтарының капитализмге дейінгі қатынастардан социалистік қатынастарға ауысуын жүзеге асыру мәселелері бойынша негізгі мәселелерді, пәнді тану теориясы мен әдіснамасын, маңызды оқиғаларды білу. Тарихи білімнің қалыптасуы мен дамуы саласындағы білімдерін көрсете білу. Тарихи ілімдердің, ғылыми мектептердің, іргелі зерттеулерді дамытудағы тұжырымдамалық құрылыстардың мазмұнын жүйелеп талдай білу; шығармашылық қабілеттерін көрсету: экономикалық және статистикалық деректермен жұмыс жасауда тапқырлық, икемділік және сыни ойлау дағдысын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру'
    Несиелер: 5

    Өркениеттің дамуындағы ғылымның рөлін, ғылым мен техниканың арақатынасын, олармен байланысты қазіргі заманғы әлеуметтік және этикалық проблемалар туралы идеяны білу, ғылыми рационалдылықтың құндылығын және оның тарихи түрлерін білу және түсіну, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше оқыту тәсілдері, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және ғылыми-өндірістік бейінін өзгерту; ғылыми зерттеулермен айналысу тәсілдері. Жүргізілген ғылыми-зерттеу жұмысы туралы есептерді рәсімдей білу және зерттеу нәтижелері бойынша жарияланымдар дайындау; алынған нәтижелерді өңдеу, қолда бар ғылыми деректерді ескере отырып, оларды талдау және түсіну; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарта отырып, библиографиялық жұмысты жүргізу; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарта отырып, пәндік және атаулы көрсеткіштерді, деректер базасын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарих ғылымының теориясы мен методологиясы'
    Несиелер: 5

    Адам мен қоғамның өзара іс-қимылының негізгі заңдылықтарын; адам мен адамзаттың тарихи-мәдени дамуының негізгі кезеңдерін; тарихи зерттеудегі әдіснаманың орны мен рөлін білу. Дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке маңызды тарихи мәселелерді талдай білу; берілген тақырып бойынша ғылыми әдебиеттің мазмұнын өз бетінше талдау және бағалау, нақты ғылыми мәселені шешу кезінде предшественниктер жұмысына тарихнамалық талдау жүргізу; жұмыстарға тарихнамалық талдау жүргізу. Тарихи дереккөздерді анықтау дағдыларын меңгеру; дереккөзтанушылық талдау жүргізу; дереккөздердегі деректерді өңдеу және талдау; дереккөздердегі жасырын ақпаратты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Күнделікті өмір тарихы: әдістері мен методологиясы'
    Несиелер: 5

    Күнделікті өмір тарихы тарих ғылымын зерттеудің жаңа бағыты ретінде қоғамдағы қарапайым адамдардың күнделікті өмірін зерттей отырып, қоғамда алатын орнын оның тіршілік-тынысын анықтау, солар арқылы тарихты зерттеудің жаңа әдісін үйрету. Магистранттар тарихи таным, тарих ғылымын зерттеудегі жаңа бағыттарды, күнделікті өмір тарихы – микротарихының методологиялық негіздері ретінде, күнделіктілікті зерттеудегі гендерлік тарих: мазмұны, ерекшелігі, маңызын анықтап ғылыми бағыт қалыптастырады. Күнделікті өмір тарихын зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON5

    Қазақстандағы тарихи-өлкетану жұмысын дамыту үшін жаңа әдістер мен модельдерді әзірлеу.

  • Код ON7

    Күнделікті өмір тарихы бойынша теориялық білімді меңгеру, тарихи және ғылыми таным дамуының қазіргі заманғы үдерістерін, оның ішінде пәнаралық салаларды талдау және бағалау.

  • Код ON4

    Отандық және дүниежүзілік тарихтың теориялары мен тұжырымдамаларының негізгі білімдерін түсіндіру, тарихи зерттеудің теориясы мен әдіснамасы саласындағы қазіргі жетістіктерді талдау.

  • Код ON2

    Зияткерлік жүйелердің әр түрлі әдістерін пайдалана білу, ғылыми ізденіс және оларды кәсіби қызметте қолдану туралы негізгі білімді көрсету.

  • Код ON1

    Болашақ магистрдің кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілдік шеберлік пен дағдыларды одан әрі дамыту негізінде шет тіліне білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативті құзыреттілік туралы білімдерін көрсету.

  • Код ON8

    ҚОТ бойынша әдістемелік модельдерді, инновациялық технологияларды және оқыту тәсілдерін қолдану.

  • Код ON9

    Кәсіби салада зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолдану.

  • Код ON3

    Тиісті құралдарды пайдалана отырып, компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды өз бетінше тұжырымдай білу; стратегиялық, ағымдық және жедел жоспарлау және бақылау жүйелерін әзірлеу.

  • Код ON6

    Белгілі тарихшылардың көзқарасы бойынша талдау жүргізу кезінде дәлелдер әзірлеу.

Top