Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05102 Өсімдіктер биотехнологиясы в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы және философиясы

    Зерттеуге әдістемелік және диалектикалық көзқарас дағдыларын қалыптастырады, философиялық білімді жинақтайды, тарихи даму мәселелері мен құрылымын зерттейді, ғылыми танымның заңдылықтары мен тенденцияларын талдайды, ғылыми - зерттеу жұмысының нәтижелілігін жүйелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік иммунитеті

    Пән курсы өсімдіктер иммунитетінің жалпы заңдылықтары мен жіктелуін қарастырады; иммунитет, төзімділік, төзімділік, тұрақтылық және оның түрлері туралы түсініктерді; өсімдіктердің ауруларға иммунитетінің көріну ерекшеліктерін; патогендердің иммуногенезі, мамандануы және өзгергіштігі теориясы; паразитизм түрлері; қоздырғыштардың мамандану түрлері; жасанды иммунитет және ауруға төзімділікті арттыру әдістері; өсімдіктердің ауруларға төзімділігін бағалау әдістері; өсімдіктерді жұқтырудың жалпы принциптерін; өсімдіктердің төзімділігін жеделдетілген диагностиканың негізгі әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу материалдарын өңдеу

    Пәнді оқу кезінде білім алушылар зерттеу бағытын таңдауды, ғылыми-техникалық проблеманы қоюды, мал шаруашылығында теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдерін меңгереді. Магистранттар ғылыми ақпаратты іздеуді, жинақтауды және өңдеуді жүзеге асыру дағдыларын игереді, сондай-ақ эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жүргізуді, өңдеуді және ресімдеуді үйренеді. Ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименттің теориясы мен әдістері

    Ғылыми экспериментті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастырады, зерттеу әдістерін таңдауды негіздеуге мониторинг және әдіснамалық тәсіл мәселелерін зерттейді. Ғылыми тәжірибені қою кезінде теориялық және практикалық білімдерді ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін негіздей отырып біріктіреді және оларды түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат.

    Курсы жазбаша ағылшын тілінде академиялық және кәсіби дағдыларды дамытып, жетілдіруге бағытталған, академиялық, не кәсіби жағдайларда және жұмыс істеу барысында қажет болатын табысты жазбаша қарым-қатынас үшін. Студенттер академиялық жазылымның, кітапхана каталогтары мен сайттарды қолдану ерекшеліктерімен танысады. Дискурсивті эссе жазудың тәжірибесі: жоспарлау, негізгі идеясын, абзацтар мен қорытындысын жазу. Өзгертіп айту әдістері. APA форматы: сілтемелер дәйексөздер Студенттер аббревиатура түрлерін, академиялық лексиканы, артикльдерді қолдануды оқып біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі

    Кәсіби және ғылыми қызметте шет тілін қолданумен байланысты функцияларды орындау мақсатында кешенді теориялық-лингвистикалық, практикалық және ақпараттық-аналитикалық дайындық: көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын игеру, пікірталастар жүргізу, әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу, шет тілінде кәсіби маңызды мазмұндағы мәтіндерді редакциялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби).

    Білім алушылар арасында халықаралық ғылыми қызметке интеграциялануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттілік пен ғылыми жазу мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады, мамандық бойынша ғылыми-тұжырымдамалық аппаратты еркін басқаруға, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, кең ғылыми білімді меңгеруге, кәсіби және ғылыми қызметтің перспективалық бағыттарын анықтай білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биотехнологияның молекулалы-генетикалық негіздері

    Ғылыми зерттеулерді орындау кезінде молекулярлық биология мен генетиканың білімін және әдістерін қолдану; Хромосомалардың, гендердің және геномдардың мұрагерлік ақпараттары, құрамы, құрылымы, функциялары және үлгілері. Жаңа сорттарды алу және ауылшаруашылық өсімдіктерінің қолданыстағы сапасын жақсарту. Молекулалық биология және генетика негізіндегі рекомбинантты ДНҚ. Биотехнологияда пайдаланылатын биологиялық жүйелер, олардың ерекшеліктері. Химерлі ақуыздар мен ақуызды тұрақтандыру. Дәнекерлеу синтезі және синтезі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Саңырауқұлақтар биотехнологиясы

    Микроскопиялық төменгі және жоғары саңырауқұлақтар. Саңырауқұлақтарды, ашытқыларды көбейтудің құрылымы мен әдістерінің морфологиялық ерекшеліктері. Саңырауқұлақтың негізгі және қайталама метаболиттері, олардың маңыздылығы мен биотехнологиясы. Саңырауқұлақтар өндірушілердің штаммдарын іздестіру және өндіру әдістемесі, саңырауқұлақтар мәдениетін сақтау. Құю, ашытқы, базидиомицеттерді өнеркәсіптік өсіру принциптері. Бөртпе саңырауқұлақтарымен антибиотиктердің биосинтезі. Антибиотиктерді беру. Витаминдер, органикалық қышқылдар мен еріткіштерді, ферменттерді биосинтездеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша білім алып жатқан магистранттарға жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларын, әдіснамалық және теориялық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау дағдыларын, жоспарлау мен ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологиялардың элементтерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өндірістік микроорганизмдер штамдарының селекциясы

    Түрлі жағымсыз факторлардың микроорганизмдерге әсері. микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы және генетикасы. Мутагендерді супер өндірушілерге алу мүмкіндігі. Микроорганизмдерді классикалық және заманауи тәсілдермен таңдау, өндіріс зертханасы жағдайында өндіруші штамдарды сақтау әдістері және микроорганизмдер жинағы. Микроорганизмдерді мәдени-морфологиялық, биохимиялық, молекулалық-генетикалық әдістермен анықтау. Микроорганизмдердің өндірістік мәдениетін алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Психологиялық заңдар мен басқару заңдылықтары мен еңбек сапасын зерттеу арқылы адамдардың ұйымдасқан іс-әрекетін басқару дағдыларын қалыптастырады, ғылыми негізделген шешімдер қабылдау, басқа адамдардың іс-әрекеттерін құрылымдау, ұйымды басқару қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бионанотехнология

    Бионанотехнологияға кіріспе, тірі объектілерді зерттеу үшін нанотехнологияны пайдалану, биоүйлесімді наноматериалдар, нанобиотехнология принциптері, дәрілік заттар мен физиологиялық белсенді заттардың мақсатты жеткізілуі, жоғары биоүйлесімділігі бар материалдар негізінде ұлпалық импланттарын құру принциптері. Нәтижелерді талдау және жүйелеу үшін заманауи есептеу құралдарын пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Биотехнология және екінші метаболиттері өндіру маркетингі

    Фармацевтика және АПК үшін өнеркәсіптік биотехнологиялардың анықтамасы. Жаңа биотехнология және маркетингтің екіншілік метаболиттерінің өндірісін талдау. Плазимді және ядролық ДНК бөлу әдістерін; Спектрометрия әдісімен нуклеинді қышқылдарды алу және олардың сапасын анықтау. Зертханалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау және өсімдік жасушаларының екіншілік синтезінің заттарының маркетингісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мақсатты өнімдерді бөліп алу және тазартудың заманауи әдістері

    Биотехнологиядағы мақсатты өнім тұжырымдамасы. Микроорганизмдердің биомассасын, өсімдіктер мен жануарлардың жасушалары мен тіндерін, әр түрлі әдістермен биотехнологиялық өнімдерді өндірудегі жасушалық макромолекулаларды оқшаулау және тазалауға арналған жабдық, шығын материалдар мен реагенттер. Центрифугалау, мембраналық сүзу, бөлу, сорбциялау, экстракция, коагуляциялау, кристаллизация, флотация, хроматография, электрофорез, иммуноблотты және басқа әдістерді қолдану арқылы заттардың бөлінуінің жалпы принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биотехнологиядағы биоэтика және биоқауіпсіздік

    Биотехнологиядағы биоэтика және биоқауіпсіздік. Қолданбалы этикалық білім жүйесінде биоэтиканың орны мен рөлі. ГИО-ның әртүрлі типтерінің экологиялық жүйелерге әсері.ГТО-ны қолданудың экологиялық тәуекелін бағалау. Арамшөптердің агрессивтілігін бағалау. Трансгендік өнімдердің ағзаларға тікелей немесе жанама әсер ету ықтималдығын бағалау. Трансгендік өнімдерге төзімді немесе төзімді тірі ағзалардың пайда болуы. Биотехнологияны дамытуға байланысты халықаралық ұйымдар мен биоэтикалық проблемаларды құқықтық реттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өсімдік ұлпалары мен жасуша өсінділері бойынша қолданбалы аспектілері мен теориялық негіздері

    Жасуша биологиясының негізгі бағыттары, өсімдіктердің екіншілік метаболит синтезінің негізгі механизмдері, эпигенетикалық өзгергіштігі,іn vitro жағдайында көбею, өсу және бөлу ерекшеліктері, өсімдіктердің ағзалық және жасушалық деңгейде жауап реакциясы, суперпродеуценттердің түзілуіне рекомбинантты ДНК молекуласының құруда генетикалық инженерия міндеттері. Өңделген және жартылай өнеркәсіптік жасушаларды өсіру режимдері. Регуляция және белсенді синтез режимдері. Турбидостат және хемостат.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Өсімдіктер селекциясының ғылыми негіздері

    Өсімдік шаруашылығы негіздері. Өсімдік шаруашылығы үрдісінің ұйымдастырылуы мен технологиясын зерттеу; тұқым өндірісінің теориялық негіздерін зерттеу; тұқым өндірісін ұйымдастыру және жоғары сапалы тұқым өндіру технологиясын, сорттың ұғымын және оның ауыл шаруашылық өндірісіндегі маңызын зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Оқу үрдісіндегі магистранттардың танымдық іс-әрекетінің психологиясын ашу. Оқыту мен тәрбиелеудің тиімділігін арттырудың психологиялық-педагогикалық әдістері мен құралдарын, қоғамның талаптарын ескере отырып, білім беру процесін жүзеге асыру үшін көшбасшылық қабілеттерді қолданудың заманауи технологияларын, сондай-ақ осы саладағы педагог кадрлардың кәсібилігін арттыру ерекшеліктерін меңгеру.
  • Агрофитоценоздардың жағдайын бағалау әдістерін және әр түрлі ауа райы жағдайында ауылшаруашылық дақылдарын өсіру технологиясын түзету әдістерін білу Агроценоздарға фитосанитарлық мониторинг жүргізу кезінде фитопатогендерді анықтау әдістері мен құралдарын және оларды қолдану принциптерін ажырату. Өсімдіктердің ауруларын диагностикалаудың өзіндік әдістері мен құралдары, оның ішінде - көрнекі белгілер бойынша, микроскопиялық сипаттамалары бойынша, өсімдік объектілерін бақылаудың инновациялық әдістерін қолдана білу.
  • Микроорганизмдердің таралуын және олардың табиғаттағы заттардың өзгеруіндегі рөлін, микроорганизмдерге әртүрлі қолайсыз факторлардың әсерін анықтау. Микроорганизмдердің морфологиясы мен физиологиясын, микроорганизмдер штаммдарын таңдаудың классикалық әдістерін, микроорганизмдерді таңдаудың қазіргі әдістерін жіктеу; штамм-продуценттерді сақтау әдістері ажырата білу
  • Өсімдіктер иммунитеті теориясының негізгі ережелерін, өсімдіктердегі иммундық реакцияларды зерттеу әдістерін анықтау және білу. Өсімдіктердің ауруларға төзімділігі мен паразиттердің арасындағы байланысты тану. Саңырауқұлақ жасушасының тіршілік әрекетін, саңырауқұлақтардың сипаттамасын, олардың жіктелуін және зат алмасу ерекшеліктерін білу. Өсімдіктердің саңырауқұлақ ауруларының алдын алу үшін саңырауқұлақ диагностикалық препараттарды алудың заманауи классификациясы мен технологиясын жасау.
  • Өсімдік биотехнологиясында, ауыл шаруашылығында, биологияда негізгі технологиялық процестерді, бионанотехнология әдістерін қолдану. Наноматериалдарды алу технологиялары және оларды практикалық қызметте пайдалану саласындағы дағдыларды меңгеру. Жасуша биологиясының жетістіктерін жүйелеу және талдау. Өсімдіктің қайталама метаболиттерінің өндірісін талдау және нарыққа шығару
  • Биотехнологиялық мақсатты өнімдердің (биомасса, бастапқы және қайталама метаболиттер) технологиялық әртүрлілігін, оларды бөлу және тазарту әдістерін жіктеу; негізгі биотехнологиялық аппаратураның жұмыс істеу принципін, әртүрлі өнімдерді алудың нақты бөлу әдістерінің шарттарын. Әртүрлі биотехнологиялық өнімдерді дайындаудағы соңғы жетістіктер және мақсатты өнімдерді бөлу және тазарту әдістері туралы қорытынды жасау.
  • Өсімдік биотехнологиясы саласындағы ғылыми зерттеулерді жүргізуде молекулалық-гендік инженерия әдістерін қолдану; тұқым қуалайтын ақпаратты, хромосомалардың, гендер мен геномдардың құрамын, құрылымын, қызметтері мен заңдылықтарын білу. Алған білімдерін генетика мен өсімдік шаруашылығында қолдану, ауылшаруашылық өсімдіктерінің жаңа сорттарын алу және бар қасиеттерін жақсарту. Молекулярлық-гендік инженерия әдістері негізінде рекомбинантты ДНҚ құру технологиясымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру.
  • Биология ғылымдары саласындағы ғылыми зерттеулердің қазіргі жағдайын білу, зерттеу және әдістемелік мәселелерді шешу үшін эксперименттің теориялары мен әдістерін қолдану, ғылыми эксперименттерді жүргізудің заманауи әдістерін меңгеру және өз бетінше зерттеу жұмыстарын жүргізу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорытындылау және оларды өндіріске енгізу дағдыларын меңгеру және проблемалық мәселелерді шешуге қолдану; ғылыми зерттеу әдістемесін түсіндіру және ғылыми зерттеу контекстінде алған білімдері мен идеяларын пайдалану. Қазіргі ғылымның моральдық нұсқауларын тұжырымдау; проблемалық өріс, биоэтиканың әмбебап принциптері мен моральдық құндылықтары, дің жасушаларымен манипуляциялардың этикалық мәселелері және өсімдіктерді клондау. Қазақстан Республикасындағы және басқа елдердегі биологиялық қауіпсіздікті реттеудің құқықтық негіздерін салыстырыңыз.
  • Педагогикалық қызметтегі менеджмент психологиясын оқу. Ғылыми зерттеулер жүргізуге және саладағы кәсіпорындарды дамыту үшін көшбасшылық қасиеттеріңізді көрсете білуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін білу. Оқытылатын шет тілінде материалды ғылыми баяндаудың функционалдық және стилистикалық сипаттамаларын, жалпы ғылыми терминологияны және шет тіліндегі тиісті мамандықтың терминологиялық қосалқы тілін білу.
  • Ғылыми білімнің дамуының қазіргі тенденцияларын, ғылымның өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін, ғылыми білімнің әдіснамасын, ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын талдау.
Top