Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01401 Музыкалық білім в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Музыкалық-педагогикалық міндеттерді заманауи оқыту әдістері, құралдар мен технологиялар негізінде шығармашылықпен шеше алатын музыка мұғалімдерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
2023 Оқу жылы
Музыкалық репертуар 1
Музыка теориясы
Негізгі музыкалық аспап 1
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Математикалық статистика негіздері
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Эмоционалды интеллект
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
-
2024 Оқу жылы
Хор дирижерлау 1
Музыкалық репертуар 2
Вокал
Педагогикалық психология
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Сольфеджио 1
Хор партитураларын оқу 1
Негізгі музыкалық аспап 2
Вокалдық-сахналық шеберлік
Педагогика және дидактика
Хор класы 1
Хор жүргізу 1
Инклюзивті білім беру
-
2025 Оқу жылы
Хор класы 2
Хор жүргізу 2
Хор дирижерлау 2
Музыка тарихы
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Концертмейстерлік класс
Хор партитураларын оқу 2
Негізгі музыкалық аспап 3
Музыкалық форма
Гармония
Музыкалық репертуар 3
Синтезаторда ойнау
Қосымша музыкалық аспап
Халық аспаптар оркестрі
Фольклорлық ансамбль
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке тұлғалық қатынасты қолдау арқылы балалар музыкалық ұжымдарының қызметін ынтымақтастық принциптеріне негіздеп ұйымдастырады және басқарады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады
- Балалардың музыкалық репертуарын ойнау, сүйемелдеу және транспозициялау дағдыларын меңгереді, оқушының музыканы меңгеруге қызығушылығын арттыру үшін оның жеке музыкалық қабілеттерін ескеріп, даму траекториясын айқындайды.
- Мектепте вокалдық-хор әдістемесін оқытудың іскерлігі мен дағдыларын көрсетеді, ұйымдық мәдениетте оң өзгерістерді бастауға және жүзеге асыруға қабілетті.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Қазіргі заманғы музыка өнерінің жетістіктерін кәсіби қызметінде пайдаланады, музыкалық шығармашылықты дамытуға ықпал ететін жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларды оқу үдерісінде белсенді қолданады, музыкалық білім беру саласындағы мәліметті шығармашылықпен түрлендіреді.
- Музыкалық-педагогикалық қызметте тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық білім мен дағдыларды пайдаланады.
- Болашақ міндеттерге инновациялық жауаптарды әзірлеу үшін сыни және шығармашылық ойлауды қолдана отырып, музыканы оқытудың мазмұндық және әдістемелік аспектілерін пайдаланады.
- Топтық ортада музыканы оқыту әдістемесін қолданады, инклюзивті ынтымақтастық, интеграция және өзектілік қағидаттарына негізделген инклюзия әдістерін музыкалық білім беруде пайдаланады.
- Музыканы оқыту әдістерін кәсіби өсу перспективасы мен өзін-өзі жетілдіру үшін меңгереді және шығармашылық орта құрады.
- Мәдениетаралық қарым-қатынас мақсатында қазіргі ғылымның әлеуметтік-мәдени, философиялық, психологиялық-педагогикалық аспектілерін талдау дағдыларын меңгереді.