Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01901 Арнайы педагогика в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке ерекшеліктеріне төзімділік танытатын және арнайы білім беру үдерісі субъектілерінің әрқайсысының жеке әлеуетін барынша ашу үшін жағдайларды қамтамасыз ететін қауіпсіз, кедергісіз білім беру ортасын жобалайды. қоғамдық моральдың гуманистік парадигмасына негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтардың кәсіби қызметі (дәстүрлер, әдет-ғұрыптар, нормалар)
  • Жаһандану және интернационалдану жағдайында ғылым мен жоғары білімнің қазіргі даму тенденцияларын, тенденцияларын, бағыттары мен заңдылықтарын анықтайды, арнайы педагогика және жоғары кәсіптік білім беру әдістемесі саласында әдістемелік негізделген зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, жоғары кәсіби білім беру әдістерін коммерцияландыру жолдарын ұсынады. алынған нәтижелер мен ықтимал тәуекелдерді талдайды
  • Оқу-тәрбие процесіне қатысушылардың өзара әрекетін жоспарлайды және ұйымдастырады, психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша мамандар тобының жұмысын басқарады, команданың стратегиясын әзірлейді; инклюзия қағидатын жүзеге асыратын ұйымдарда білім берудің барлық деңгейлерінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды дараландыруды қамтамасыз ету үшін психология біліміне негізделген шешімдер қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді
  • Арнайы психологиялық-педагогикалық сараптама жүргізеді және «Балалардың психоәлеуметтік дамуындағы проблемаларды кешенді диагностикалау процедуралары», «Халықаралық жіктеу» ғылыми әдістемесі негізінде балалар мен олардың отбасыларының ерекше білім беру қажеттіліктерін командалық бағалау рәсіміне тиімді қатысады. жұмыс істеуі, мүгедектігі туралы» және басқа да нормативтік құжаттар мен стандарттар СЕН бар балаларға арнаулы кешенді қызметтерді көрсетуді әзірлеуге бағытталған
  • Арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы фактілерді, құбылыстарды және оқиғаларды ғылыми тұрғыдан түсінуді көрсетеді, нәтижеге жету үшін білім беру жүйелерін басқару процесінде инновациялық идеялар мен озық тәжірибелерді бағалау, таңдау, жоспарлау, енгізу және енгізу әдістерін негіздейді және қолданады. қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени жағдайларда СЕЖ бар балаларға арнаулы білім беру қызметтерін көрсету үдерісіндегі оң нәтиже
  • Сыни тұрғыдан ойлау әдістерін, цифрлық технологияларды пайдалана отырып, жалпы және кәсіби мәдениеттің әртүрлі салаларындағы түпнұсқа дереккөздерді пайдалануға негізделген мемлекеттік және басқа тілдерде кәсіби қызмет шеңберінде ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынас әдістерін меңгереді. кері байланыс пен рефлексияны жүзеге асыруды көрсете отырып, ғылыми ақпаратты беру, қабылдау және өңдеу; жұмсақ дағдыларды қолдана отырып, зерттеу тобында табысты жұмыс істейді
  • Оқыту процесінің мазмұнын әзірлеудің әдістемесі мен әдістемесіне иелік етеді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың барлық санаттары үшін түзету циклінің пәндері бойынша арнайы білім беру бағдарламаларын құрастыруда және жүзеге асыруда қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды қолданады. білім берудің барлық деңгейлеріндегі білім беру мазмұнының концентрлілігі мен сабақтастығы; кәсіби білімнің біртіндеп толықтырылуын және өзін-өзі дамыту сапасын басқаруды көрсетеді
  • Педагогикалық квалиметрия, критериалды бағалау бойынша білімдерін көрсетедідиагностикалық құралдар мен СТО бар тұлғалардың даму деңгейінің көрсеткіштерін әзірлеу – балалық шақ онтогенезін терең білуге негізделген жеке білім беру бағыттарын дайындау, даму динамикасын және жеке (бейімделетін, қысқартылған) бағдарламалардың тиімділігін анықтау
  • Педагогикалық ұжымды және ОЕҚ бар балалардың ата-аналарын ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдармен жұмыс істеуге үйрету әдістерін әзірлейді, жаңа жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндер бойынша алған білімдерін біріктіреді, қоғам мен ата-аналардың бұл туралы хабардарлығын арттыру бойынша жүйелі іс-шараларды жүзеге асырады. ОЕҚ бар балаларды психофизикалық дамуында кемістіктері бар тұлғалардың проблемалары туралы, қолданыстағы құқықтық актілер аясында балалардың осал топтарының құқықтарын жүзеге асыруға қатысуға шақырады.
Top