Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері

    Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері курсы қазақ тілі пәнінің құрамдас бөлігі ретінде тіл мен әдебиет туралы білім жүйесіне дайындалуға бағытталған. Оқушылардың өмірінде оқу іс-әрекетіне бейімделу, үнемі назар мен есте сақтау, логикалық ойлау және білімге, ойлауға, сөздік қорына, сөйлеуге деген қызығушылық қалыптасады. Тіл жүйесі мен оның жұмыс істеу принциптері туралы білімді игеру ғана емес, сонымен қатар болашақ мұғалімді қалыптастыратын тілдік іс – әрекеттің прагматикалық және әдістемелік аспектілерінің мүмкіндіктерін игертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика негіздері І

    Пәннің мақсаты - студенттердің математикалық жалпы түсініктерін қалыптастыру, жүйелі математикалық ойлауын дамыту. Пән жиындар теориясын, математикалық логика элементтерін, сан ұғымының кеңеюін, сандарға қолданылатын амалдарды, амалдардың заңдарын, алгебра және геометрия элементтерін, шамаларды өлшеу әдіс-тәсілдерін және оларды практикада пайдалану мәселесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ментальды арифметика І

    Пәннің мақсаты – студенттердің есептеу интеллектуалды және танымдық қабілеттерін дамыту және ақпаратты қабылдау арқылы абакуспен санауды үйрену. Пән танысу математика және менталды арифметикасын, абакус шоттарын, абакустағы 1-4 сандар жиынтығын, абакустағы шот негіздерін, ойдан шығарылған сандарды, ментальды карта және онымен жұмыс істеуді және оларды практикада қолдану мәселесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Менталды арифметика II

    Пәннің мақсаты - студенттердің ментальды арифметика туралы негізгі білімдерін кеңейту. Пән мыналарды оқуға бағытталған: жоғарғы разрядтарды көрсету үшін сандарды пайдалану, қарапайым операциялар қосу және азайту, 10 шегінде қосу және азайту, қосу және азайту жоқ ережелер, мысалдарды шешу арқылы белгілі ережелерді қолдану, санауды оңай және жәй үйрену, мен ақылмен санай аламын.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу әдістемесінің негіздеріне оқыту болып табылады. Пәннің негізгі міндеттері: гуманитарлық салада жұмыс істеу үшін қажетті ғылыми ақпаратты игеру алгоритмін құру қабілетін қалыптастыру, ғылыми-зерттеу міндеттерін өз бетінше шешу әдістемесі мен тәсілдеріне оқыту; ғылыми шығармашылық әдіснамасын игеру, шығармашылық ұжым құрамында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын алу болып табылады; зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика негіздері ІІ

    Пәннің мақсаты - студенттердің математикалық білімін тереңдете, әрі кеңейте түсуге және шығармашылық мүмкіндіктерін арттыра отырып, оларға теориялық және практикалық білім беру. Пән мыналарды оқуға бағытталған: стандарты және стандарты емес есептерді шешу, тапсырмамен және оның мазмұнымен танысу, есептерді шешу әдістері, қарапайым есептердің түрлері, күрделі міндеттерді шешуге дайындық, түзу сызық, кесінді, үшбұрыш, тіктөртбұрыш, осы фигуралардың ауданы мен периметрін өлшеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Отандық құқық пен доктринадағы сыбайлас жемқорлық түсінігі. Сыбайлас жемқорлық көріністері. Сыбайлас жемқорлыққа байланысты құқық бұзушылықтар үшін тәртіптік жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық бағытындағы әкімшілік құқық бұзушылық түсінігі және түрлері. Сыбайлас жемқорлық бағытындағы қылмыстар түсінігі және түрлері. Мемлекеттік билік пен мемлекеттік қызмет мүдделеріне қарсы сыбайлас жемқорлық қылмыстарының жалпы сипаттамасы. Мемлекеттік билік пен мемлекеттік қызметке қарсы сыбайлас жемқорлық қылмыстарының түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері

    Бұл пәнді меңгерудің мақсаты студенттерді экономика және кәсіпкерлік негіздерімен, концептуалды аппараттың дамуымен және бизнесті жүргізудің негізгі формаларымен таныстыру болып табылады. Кәсiпкерлiк қызмет – заң бойынша белгiленген тәртiппен осы қызметте тiркелген адамдардың мүлiктi пайдаланудан, тауарларды өткiзуден, жұмыстарды орындауынан немесе қызметтердi көрсетуден жүйелi түрде пайда алуға бағытталған өз тәуекелiмен жүзеге асырылатын дербес қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экологиялық танымды қалыптастыру, қоғам мен табиғаттың тұрақты даму негіздері туралы терең білім алу, қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Экология саласындағы теориялық білімдер, студенттердің экологиялық сауаттылығын арттыру, экологиялық білім беру, экологиялық ойлауды дамыту, сондай-ақ осы білімді кәсіптік және басқа қызметте қолдану және қажетті құзыреттерді қалыптастыру дағдыларын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    «Оқушылардың физиологиялық дамуы» пәні балалар ағзасының жас ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, функцияларын зерттейді. Ол жалпы гигиена, педагогика және психология пәндерімен тығыз байланысты. Бұл пән болашақ мұғалімдерге салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдары туралы мағлұмат береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі

    Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі адамның техносферамен ыңғайлы және қауіпсіз өзара әрекеттесуі туралы ғылым. Адамға қауіп төндіретін қауіпті зерттейтін және кез-келген адам қоршаған ортасында оны қорғаудың жолдарын жасайтын ғылыми білім саласы. Бұл пән адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуі, еңбек қауіпсіздігі және төтенше жағдайлар кезіндегі жағымсыз факторлардан қорғау тақырыптарын біріктіреді. Тіршілік қауіпсіздігі мәселесін шешу адамдардың іс-әрекеті, өмірі үшін қолайлы жағдайлар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    «Этнопсихология» пәні студенттерге - әртүрлі этностардың өзіне тән ұлттық мінезін, салт-дәстүрін, фольклор, тіл, дәстүр, әдет-ғұрып, дін, сана-сезімін этностардың өзіне тән психологиялық ерекшеліктерін, ұлттық дүниетаным, ұлттық ара-қатынас, ұлттық мінез мәселелерін, ұлттық қоғамдастықтар мен қоғамның қалыптасу заңдылықтарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    «Жалпы психология» пәні студенттерде психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, базалық категориялар, психологиялық ғылымның іргелі теориялары мен негізгі әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін дамыту, психологияның негізгі әдіснамалық ұстанымдары, отандық, шетелдік психологиялық теориялар, танымдық процестердің ерекшеліктері, психикалық күйлер, жеке қасиеттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    «Педагогика» курсы болашақ мұғалімдерде педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінікті қалыптастырады. Заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін білу жүйесін, білім беру парадигмасын, білім берудің жаңа стандарттарын өзгерту жағдайында оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    «Этнопедагогика» пәні дәстүрлі тәрбие және оқыту түрлері, әдісі, мақсат-міндеттерін зерттеуді, әр түрлі халықтарға тән тәрбиемен оқудың салыстырмалы спецификасының зерттеуін, басқа да этникалық қоғамның өкілдерін оқытумен тәрбиелеудегі ұлттық педагогиканың әсерін талдауды, оқыту әсерімен педагогикалық жүйенің жүзеге асырылуы, ұйымдастырылудағы процестің заңдылықтарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешендік өнер

    Шешендік өнер- ана тіліміздің сөздік корын байытады, әдеби тілімізді дамытып, кеңейтеді, сөйлеу, жазу мәдениетімізді көтереді. Оқыту кезеңінде студенттер сөйлеу техникасын меңгереді, әдеби шығармалар бойынша прозалық және поэтикалық композицияларды оқу мен ораторлық шеберлікке шыңдалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар әдебиеті

    Балалар әдебиеті – жас буынның сана-сезімін оятып, ақыл-есін дамытатын, оларды адамгершілікке, үлкен істерге тәрбиелейтін өмір оқулығы. Адамгершілік сезімін, қасиетін, әдептілігін, эстетикалық қабілетін арттырады. Студенттердің рухани мәдениетін байытып, туған елі мен жерін сүюге, құрметтеуге тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    "Бастауыш мектептегі тәрбие теориясы мен әдістемесі"- курсы кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Тәрбие процесінің негіздерін, тәрбие қызметінің әдістемесі мен технологиясын, болашақ мұғалімдерге үздіксіз кәсіби жетілуіне қойылатын талаптарды меңгерту, тәрбие жұмысындағы креативтілікті дамыту, студенттерде этикалық және эстетикалық талғамды игерту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    «Бағалаудың өлшемдік технологиялары» пәнін оқу барысында критерий, бағалау, білім беру нәтижелері ұғымдарының мәні, бағалау критерийлері негізінде студенттерді оқыту нәтижелері туралы объективті ақпарат алу, білім беру қызметтерінің сапасын арттыруға ықпал ететін объективті, ашық бағалау жүйесін дамыту, өз бетінше оқыту дағдыларын, студенттердің бағалау бойынша жауапкершілігін арттыру үшін жағдайлар жасауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    «Білім берудегі менеджмент» пәнінің мақсаты студенттердің білім беру жүйесінің құрылымындағы менеджменттің теориялық негіздерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу студенттің білім беру саласындағы басқарудың негізгі қағидаттарын, әдістері, пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде болашақ педагогтардың кәсіби қасиеттерін арттыруға мүмкіндік беріп, олардың кәсіби өсуіне көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте үйірме жұмыстарын басқару және ұйымдастыру

    Бұл пән арқылы болашақ бастауыш мектеп мұғалімдеріне оқушылардың сабақтан тыс уақытта жекелеген ерекшелігінің мүмкіндігінде оның шығармашылық әлеуетін, зияткерлік қабілеттерін дамытуды саралайды. Бастауыш мектепте үйірме жұмыстарын ұйымдастыру негізінде тұлғаға бағдарланған тәсілдерді қолдану арқылы үйлесімді қалыптасқан және жан-жақты дамыған оқушы тұлғасын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім берудің қазіргі педагогикалық технологиясы

    Бастауыш білім берудің қазіргі педагогикалық технологиясы курсы қазіргі заманғы білім беру процесінің технологиялылығы, педагогикалық жүйенің құрылымы, педагогикалық технологиясының концептуалды негіздері және оларды бағалауды, оқытуды белсендендіру және интенсивтендіру негізіндегі педагогикалық технологияларды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум

    Сыни және креативті ойлаудың ерекшеліктері топта жұмыс істеу, келіссөздер жүргізу және байланыс орнату, шығармашылық шешімдер қабылдау, түбегейлі жаңа идеяларды түсіну, қабылдау және құру шығармашылық жұмыста өзінің креативті қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттерге ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмысты ұйымдастырудың негізгі білімдерін, біліктері мен дағдыларын игеруге, осы санаттағы балалармен жұмысты іске асырудың практикалық құралдарын меңгеруге, сондай-ақ Қазақстан мектептерінде инклюзивті білім беруді енгізудің тиімділігін бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бірінші сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық негіздері

    Бұл пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдері үшін оқушыларды мектеп өміріне бейімдеу, ұжымда қарым-қатынас ережелерін қалыптастыру, алфавит туралы алғашқы түсінік, буындарға бөлу және сандарды қосу дағдылары үшін оқу-танымдық іс-әрекеттегі тиімді әдістемелерді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі аудиовизуалды технологиялар

    Пәннің мақсаты - аудиовизуалды ақпаратты ұсыну, аудиовизуалды оқу материалдарын дайындау және қолдану, техникалық және аудиовизуалды оқыту құралдарын қолдану құрылғысы мен әдістемесі бойынша кәсіби дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларын үйде оқытудың теориясы мен практикасы

    Курс болашақ мамандардың дамуында ауытқулары бар балалардың әртүрлі топтары туралы түсініктерін қалыптастыруға, студенттерді қазіргі заманғы проблемалары мен даму тенденцияларымен, сөйлеу, есту, көру, қозғалыс, мінез-құлық бұзылыстарының түрлері және олармен жұмыс жасау үшін мектеп жасындағы балаларды оқыту және оқу нәтижесінде алған білімін практика жүзінде қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білімдегі IT

    Курстың мақсаты - білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың педагогикалық мүмкіндіктерін, қашықтықтан оқытудағы АКТ, бұлттық технологиялар, STEAM білім берудің онлайн қорлары, бейнелерді құру және өңдеу технологиялары, электронды оқулықтарды құру технологиялары, білім берудегі Е-портфолио технологиярын қолдану мүмкіндіктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте дамыта оқыту технологиясын қолданудың педагогикалық негіздері

    Бастауыш мектепте даму технологиясын қолданудың педагогикалық негіздері бастауыш сынып мұғалімдерінің жалпы кәсіби дайындығының құрылымында басты болып табылады, пәннің мазмұны психиканың, сананың, тұлғаның дамуын, оқыту, тәрбиелеу, психологиялық дайындық заңдылықтарын және т. б. талдаудың негізгі отандық және шетелдік тәсілдеріне негізделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Математиканы оқыту әдістемесі курсын оқу барысында болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби теориялық және технологиялық дайындығының сапалы деңгейін қамтамасыз ету. Әдістеме негіздері туралы теориялық білімді меңгереді, бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқытудың әртүрлі технологияларын жүзеге асыруға негіз алады және оларды қолданудың белгілі бір практикалық тәжірибесін игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сауат ашу әдістемесі

    «Сауат ашу» курсы дыбыстарды дұрыс айту, жазу, дұрыс сөйлеу, мәнерлеп оқуды игереді. Дыбыстық талдау-жинақтау әдісі, бастапқы оқуды, буындап оқу, жазуға үйрету әдіс-тәсілдерін қалыптастырады, коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға бағытталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогика тарихы

    Бұл пәннің мақсаты - тарихи-педагогикалық идеялар мен ойларды, жас ұрпақты тәрбиелеу мен білім берудегі мектеп тарихының генезисін және болашақ мұғалімдердің педагогикалық дүниетанымдары мен шығармашылық ойлау қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі

    «Педагогиканы оқыту әдістемесі» пәні болашақ мамандардың білім беру ұйымдарында педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруға дайын болу құзыретін қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән арқылы студенттер педагогиканы оқытудың теориялық-әдістемелік негіздері, ұстанымдары, мазмұны, әдістері, формалары мен тәсілдері туралы ғылыми білімдер жүйесімен, білім беру ұйымдарында педагогиканы оқыту үдерісін ұйымдастыру, басқару тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану негіздері және дүниетануды оқыту әдістемесі

    Жаратылыстану негіздері және дүниетануды оқыту әдістемесі пәнінің міндеті әлемнің ғылыми-жаратылыс компоненттерінің, табиғаттағы зат және энергия айналымын, жалпы физикалық географиялық элементтердің заңдылықтары, экология және биосфера, Қазақстан табиғаты және оны адамның пайдалануы туралы ұғымдарды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дидактикалық материалдарды пайдалану әдістемесі

    Бұл пән арқылы болашақ мұғалімдерге бастауыш сынып сабақтарында дидактикалық материалдарды қолдану арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын оятып, өз бетінше жұмыс істей білуге, ізденімпаздыққа, білім құмарлыққа баулудың инновациялық әдістемесін игертеді. Сабақта дидактикалық материалдар құралдар көмегімен жүзеге асырылады, оларды тиімді қолданудың жолдарын көрстеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәнерлеп оқу практикумы

    Мәнерлеп оқу пәні арқылы оқушылардың сөйлеу мәнері, дауыс ырғағы, кітаппен жұмыс істеуге, оқуға деген құмарлығы артады. Мәнерлеп оқу барысында жүргізілетін жаттығулар, оқушылардың өз ойын нақты, жүйелі, әсерлі жеткізе алуына, мәнерлеп оқу пәнінің шартты белгілері тиімділігін жоғары дәрежеде көрсете біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Каллиграфиялық жазуға үйрету технологиясы

    Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін сауатты жазуға дағдыландырады, курсты меңгеру нәтижесінде көркем жазу графикасын игереді. Бастауыш оқушыларына педагогикалық білім беруде каллиграфиялық жазуды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттік оқыту әдістемесі

    Курсты меңгеру барысында көркем шығармаларды өз бетінше оқу қажеттілігі туралы алғашқы түсініктерді қалыптастыру, саналы және мәнерлі оқуға үйрету, дұрыс және еркін оқу дағдысын жетілдіру. Көркем мәтінді эмоционалды қабылдау, бейнелі және аналитикалық ойлауды, шығармашылық қиялды, оқу мәдениетін және авторлық позицияны түсінуді дамыту. Оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеуін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық қарым-қатынас негіздері

    Педагогикалық қарым-қатынас негіздері курсы студенттердің білім алуын әлеуметтік-педагогикалық құндылықтар ретінде қалыптастыруға бағытталған. Белгілі бір педагогикалық қызмет атқаратын, жайлы психологиялық климат құруға және оқу іс-әрекетін игеруге үйретеді. Педагог пен оқушы арасындағы, оқушылар ұжымы ішіндегі қатынастарды психологиялық тиімді етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жазуға үйретудің психологиялық-педагогикалық негіздері

    Жазуға үйретудің психологиялық-педагогикалық негіздері пәні болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің жоғары педагогикалық кəсібилігін шыңдауда білім, білік, дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа әдебиеттегі ағымдар

    Бұл пән бойынша мынандай маңызды теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: Тарихи - әдеби контекстегі әдебиеттану мектептерінің дамуы мен қалыптасуы, биографиялық және психологиялық әдебиеттанудың әдістемесі, тарихи поэтика мен салыстырмалы – тарихи әдебиеттанудың әдістемелері, әлеуметтік бағыттағы әдебиеттану, неомифологизм және мифопоэтика.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте математикадан дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі

    Бұл пән арқылы болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін, интеллектісін қалыптастырып дамытудың, математикалық тілдің элементтерін меңгертудің, «математикалық сауаттандырудың» әдістемесін игеруіне ықпал етеді. Математика пәнінің мазмұнын игертуде дидактикалық материалдарды тиімді қолдану арқылы мазмұндық-логикалық есептерді, тапсырмаларды және оқушының зейінін, қабылдауын, қиялын, есте сақтауын, логикалық ойлау элементтерін дамытудың әдіс-тәсілдерін игертеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық мәдениет

    Экологиялық мәдениет – табиғатты танып білу, пайдалану және жаңарту іс – әрекет түрлерінің мәдениеті мен байланысты болып табылады. Студенттерді табиғатқа, қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарауды, оны қорғауға даярлықтарын қалыптастырады және жоғары экологиялық мәдениетін бірізді дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дидактика

    Бұл оқыту курсы оқу процесі туралы тұтас теориялық және нормативтік-қолданбалы ғылым ретінде интегративті курсты меңгереді. Ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін дидактикалық білімнің қалыптасуының іргелі негіздерін игереді. Қазіргі дидактиканың психологиялық, педагогикалық, технологиялық және жасқа байланысты мәселелерін кең ауқымда қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу

    «ЕБҚ бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу» пәнінің қысқаша мазмұны ЕБҚ бар баланың даму ерекшеліктері мен жалпы заңдылықтарын, ЕБҚ балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу жолдары мен тәсілдерін, инновациялық технологияларды, қағидаларды, шарттарды, инклюзивті білім беруді ұйымдастыру ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістемесі

    «Инклюзивті білім беру жағдайында ЕБҚ бар балаларды оқыту әдістемесі» пәнінің мазмұны ЕБҚ бар балаларды оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін, Қазақстанда және шетелде инклюзивті білім берудің даму тенденцияларын, сондай-ақ инклюзивті білім беру жағдайында оқыту үдерісін ұйымдастырудың мәнін, принциптерін, шарттарын, ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл дамыту әдістемесі

    Курс сөйлеу, тыңдау, жазу және оқу дағдыларын қалыптастыру процесі арқылы айтылымды, оқуды және жазылымды дамытуға үйрету. Коммуникативті дағдылар (диалог барысында басқа адамның сөзін есту және тыңдау қабілеті, диалогқа/сұхбатқа қатысуға дайын болу, әркімнің өз көзқарасы мен пікірі бар екенін түсіну) қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    «Педагогикалық шеберлік» пәні педагогикалық дағдылар, педагогикалық қабілеттердің негізгі түсініктерін, педагогикалық техника, оқытуды, педагогикалық шеберлік туралы көзқарастарды; шебер педагогтың қалыптасуының психологиялық-педагогикалық негіздерін қарастырады. Бұл пән студенттерге педагогикалық процестің принциптері, тәрбие механизмдерін, оқу-тәрбие міндеттерін тұжырымдауға, нысандары мен әдістерін таңдауға, студенттермен оқу-тәрбие процесінің жай-күйін диагностикалауды жүзеге асыру, олардың одан әрі дамуын болжауға үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру процесінің негізгі аспектілерін ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгереді, балалардың тәуелсіздігін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған критериалды бағалау жүйесін тиімді іске асыру процесінде дағдыларды қолданады. Бастауыш мектеп жасындағы балалармен сабақтарды ұйымдастыруда ақпараттық - коммуникациялық және аудиовизуалды технологияларды игереді.
  • Оқу мен жазуды меңгеру процесінде заманауи әдістер мен технологияларды қолдана отырып, сауаттылықты оқыту кезінде жеке мүмкіндіктерді аша алады, сөйлеудің кәсіби мәдениетінің негіздерін біледі. Орфоэпиялық сөйлеу және орфографиялық нормаларды түсіну мен игеруді, лексикалық жүйені терең білуді, сөзжасам, морфология, тіл білімінің синтаксисін түсінуді, жазбаша графиканы сауатты жазуды және меңгеруді қалыптастырады.
  • Философиялық, тарихи, мәдени, құқықтық тұжырымдамалар мен категорияларға, өмірдің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік, мәдени және экологиялық білімдерге, осы салалардағы инновациялық стратегияларға негізделген қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалайды. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқына төзбеушілік көріністеріне қарсы тұру дағдыларын көрсетеді. Ғылыми-педагогикалық ақпаратты іздеуде, оқытудың инновациялық әдістерін қалыптастыруда, ғылыми-теориялық және практикалық негіздерді қалыптастыра отырып, кәсіби ойлау мен шығармашылық даралықта әртүрлі көздерді пайдаланады. Еңбек жағдайларының қауіпсіздігі мен зиянсыздығы мәселелерінде, сондай-ақ осы салада қолданылатын нормативтік-құқықтық актілерде құзыретті.
  • Фило-онтогенездегі адам өмірінің жас, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескеруге қабілетті. Оқушылардың жеке өсуіне, олардың үйлесімді дамуына, салауатты өмір салтына қатысты көзқарастарды қалыптастыруға, сыртқы әлеммен өзара әрекеттестікте төзімділікке, өмірлік қиындықтарды нәтижелі жеңуге бағытталған педагогикалық және психологиялық технологияларды жүзеге асыруға дағдыланады. Адамның психикалық өмірін үйлестіру мақсатында танымдық және жеке саланың даму деңгейіне және ерекшеліктеріне кәсіби әсер ете алады.
  • Бастауыш сынып оқушыларының математикалық сипатындағы ғылыми деректерді жүйелеуге қабілетті, математиканы, оның ішінде ментальды арифметиканы оқуда жаңа технологияларды қолдануға құзыретті. Балалардың дүниетанымын және қоршаған ортаны ғылыми қабылдауын қалыптастыруда заманауи технологияларды қолдануға қабілетті.
  • Инклюзивті білім беру процесінде баланың дамуын бақылау мен болжауда құзыретті, әлеуметтік қорғауды қажет ететін түрлі әлеуметтік топтармен, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жоспарлауды және жобалауды жүзеге асырады.
  • Бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әдебиет пен шешендік өнердегі заманауи бағыттың ерекшеліктерін, дағдыларын қалыптастыруға және жетілдіруге қабілетті.
  • Педагогикалық бағыт мәселесін шешу, сыни және шығармашылық ойлау, бастауыш сынып оқушыларын сыныптағы таныстыру және сабақтан тыс жұмыстарға ынталандыру негізінде ойлауды жүзеге асыруда құзыретті. Қазіргі тұлғаға бағытталған білім беруде педагогикалық ғылымның негізі ретінде ұлттық құндылықтарды қолданады. Білім берудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын оқу және күнделікті өмірде қолдана алады. Мектеп пен педагогиканың тарихын түсінеді және объективті түрде баяндайды, тұтас әлемдік тарихи-педагогикалық процестің байланыстарын меңгереді.
  • Заманауи педагогикалық зерттеулердің көмегімен бастауыш мектеп жасындағы балалардың даму диагностикасын қолданады, заманауи модельдер мен инновациялық технологияларды, оқытудың интерактивті әдістерін қолданады. Үйірме жұмысы, элективті сабақтар сияқты қосымша оқыту әдістері мен әдістемелерін қолданады. Дәстүрлі әдістемелер мен заманауи тәрбие технологияларын қолдана отырып, сынып жетекшісінің қызметін жүзеге асыру үшін жалпы педагогикалық, әлеуметтік-жеке және пәндік құзыреттіліктерді қалыптастырады.
  • Педагог-инноваторлардың негізгі идеяларын біледі, педагогикалық шеберліктің негізгі элементтерін, сондай-ақ әдіснамалық, теориялық, практикалық негіздерді қолданады. Инновациялық технологияларды дамытудың қазіргі кезеңдері және білім беру процесінде оқытудың инновациялық әдістері мен құралдарын зерттеуге, сондай-ақ болашақ мұғалімнің инновациялық қызметін ұйымдастыруға және әдістемесіне және олардың шығармашылық ойлауды дамытудағы рөліне байланысты негізгі проблемаларды қолдану мүмкіндіктері туралы түсініктерді игереді. Дидактикалық ойындар негізінде бастауыш мектепте математикадан заманауи әдістерді және білім беру процесінде басқа да заманауи тәсілдерді қолдануға құзыретті.
Top