Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Экология және тұрақты даму 2019
    Несиелер: 3

    Экология және тұрақты даму өз оқушыларының өзін-өзі сыни қарым-қатынастарының деңгейін зерттейді, студенттердің мүдделерін тәртіпке қарай кеңейтеді, олардың көзқарасын дәлелдеу үшін нақты ақпарат көздеріне негізделген топтық жұмысты дамытуды арттырады, студенттер мен мұғалімдер арасындағы қарым-қатынасты дамытуға ықпал етеді. студенттердің жалпы экология негіздерін меңгеру; биосфераның даму заңдылықтарын білу және қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етуде экологиялық балансты сақтау шарттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау 2019
    Несиелер: 3

    Еңбекті қорғау - тиісті мемлекеттік стандарттармен анықталған, еңбекті қорғау, еңбек гигиенасы, өндірістік гигиена, өртке қарсы қауіпсіздік туралы заңды және ұйымдастырушылық мәселелер бойынша болашақ кәсіби қызметте қажетті білімі мен дағдылары бар болашақ мамандарды қалыптастыру мақсатында зерттелетін күрделі пән. сондай-ақ жұмысшылардың өмірі мен денсаулығын қорғауға басымдық беру принципін іс жүзінде жүзеге асыру бойынша белсенді ұстаным өнеркәсіптік қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менталды арифметика
    Несиелер: 8

    Менталды арифметика интеллектуалдық қабілеттерін дамытуға бағытталған, балалардың болашақ академиялық табысқа жетуі және жеке дамуы үшін берік негіз қалайды. Менталды арифметика бағдарламасын меңгеру нәтижесінде бала мысалы, бірнеше секунд ішінде бес таңбалы санды есептеп бере алады. Менталды арифеметиканы оқу барысында зейіннің шоғырлануы, бейнелік ес, реакцияның дәлдігі мен жылдамдығы, өзіне сенімділік, шығармашылық ойлау, есту және байқау, қиял және түсінік дамып, соның нәтижесінде оқуда табыстар қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория негіздері
    Несиелер: 3

    «Экономикалық теорияның негіздері» курсы практикалық іс-әрекеттерге қажетті экономикалық экономикалық дағдыларды меңгеруге, объективті экономикалық процесті көрсететін экономикалық ұғымдарды және санаттарды игеру, тиімді басқару шешімдерін таңдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Тәртіп экономикалық ойлауды қалыптастырады және экономикалық процестерге өз көзқарастарын қалыптастыруға ықпал етеді, білім механизмдері мен экономикалық механизмге ықпал ету құралдарымен жабдықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика негіздері
    Несиелер: 8

    Математика - нақты әлемнің сандық қатынастары мен кеңістіктік формалары туралы ғылым. Ғылым мен техниканың сұраныстарымен тығыз байланыста математикамен зерттелетін сандық қатынастар мен кеңістіктік формалар қоры үздіксіз кеңейтіледі, сондықтан келтірілген анықтаманы жалпы мағынада түсіну қажет. Математика жаратылыстану-ғылыми, инженерлік-техникалық және гуманитарлық зерттеулерде маңызды рөл атқарады. Ол білімнің көптеген салалары үшін сандық есептеу құралы ғана емес, сонымен қатар дәл зерттеу әдісі және ұғымдар мен мәселелерді сирек нақты тұжырымдау құралы болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтану және саясаттану
    Несиелер: 5

    Қоғам туралы ғылым, оның жүйелері мен даму заңдылықтары, әлеуметтік институттар, қатынастар мен қауымдастықтар. Әлеуметтану қоғамды зерттейді, оның құрылымы мен құрылымдарының дамуының ішкі механизмдерін (құрылымдық элементтерді: әлеуметтік қауымдастықтарды, институттарды, ұйымдар мен топтарды); әлеуметтік іс-әрекеттердің заңдылықтарын және адамдардың жаппай мінез-құлқын, сондай-ақ жеке және қоғам арасындағы қарым-қатынасты ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері 2019
    Несиелер: 5

    Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негізі болашақта практикадан өту кезінде және кәсіби қызметте, әр түрлі деңгейдегі білім беру мекемелерінде алған білімдері мен біліктерін қолдануға болады; Кәсіби қазақ (орыс) тілдерін оқып-үйренудің маңызы бар, тілдерді үйрену мен танудың маңызы бар; және педагогтардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын сипат.;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пән қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға, оқушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, табиғи, техногенді және биологиялық-әлеуметтік төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа дайындауға, олардың салауатты және қауіпсіз өмір салтын, дағдыларын және алғашқы көмек дағдыларын дамытуға арналған, мемлекеттің қорғанысы, азаматтардың әскери міндеті, әскери қызметтің негіздері бойынша оқыту және азаматтық қорғаныс дағдылары туралы базалық ��ілімді алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жастар саясатының негіздері
    Несиелер: 5

    Азаматтық қоғам институттарымен және азаматтармен өзара іс-қимыл негізінде іске асырылатын құқықтық, қаржы-экономикалық, ұйымдық-басқару, ақпараттық-талдау, кадрлық және ғылыми сипаттағы шаралар жүйесін білдіретін ҚР қызметінің бағыты, жастардың тиімді өзін-өзі іске асыруы үшін мүмкіндіктерді белсенді кеңейту және тұрақты әлеуметтік-экономикалық дамуға, жаһандық бәсекеге қабілеттілікке, ұлттық қауіпсіздікке қол жеткізу мақсатында оның әлеуетін арттыру, сондай-ақ әлемдік аренада өзінің көшбасшылық ұстанымын нығайту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы 2019
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары.Жүйке жүйесінің физиологиясы және гигиенасы, оның жас ерекшеліктері.Жоғары жүйке қызметі және оның баланың даму процесіндегі қалыптасуы.Жас ерекшелік физиологиясы және сенсорлық жүйе гигиенасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениеттану және психология 2019
    Несиелер: 3

    Азамзат баласының мәдени өркениеттілік тәжірибесін игеру, олардың тұтастығы мен өзара ерекшеліктерін сараптау, әлемдік мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының жалпы заңдылықтарын айқындау, мәдениеттің этноаймақтық және ұлттық феномендерін зерттеу және олардың болмыстық ерекшеліктерін анықтау, түрлі мәдениеттанулық мектептердің идеяларын, олардың бағыттарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлықа қарсы мәдениет негіздері 2019
    Несиелер: 5

    Пән аясында студенттер сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ұғымдарымен танысады, сыбайлас жемқорлық туралы білім алады. Жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін тәрбиелеудегі отбасының рөліне, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің ұлттық негіздеріне, шет елдерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға және т. б. ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ педагогикасының тарихы
    Несиелер: 5

    Жалпы және педагогикалық мәдениеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде педагогика тарихын зерттеу педагогикалық ой дамуының басты бағыттары туралы түсінік береді. Ол қоғам мен мектептің тарихи дамудың әртүрлі сатысындағы өзара қарым-қатынасының сипатын, сондай-ақ адамзат сатып алған Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білім беру саласының рөлін түсінуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие теориясы
    Несиелер: 5

    Тәрбие теориясы пәнінің қазіргі кезеңдегі оқыту студенттің әлемдік көзқарастарын қалыптастыру арқылы тұлғаның рухани жетілуіне үлкен әсер етеді. «Теория» ұғымы грек тілінде «зерттеймін» деген түсінікті береді. Ол педагогика саласында тәрбие және оқытудың мәні, мақсаты, принциптері, мазмұны жайындағы көзқарастардың жүйесін білдіреді. Бұл жүйе педагогикалық теорияның құрылымын анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті 2019
    Несиелер: 5

    Балалар әдебиеті – бүгінгі әдебиетіміздің өскелең бір саласы. Тәуелсіз заманымызда балалар әдебиеті тәлім-тәрбие, білім беретін өмір оқулығына айналды. Балалар әдебиеті – жас буынның сана-сезімін оятып, ақыл-есін дамытатын, оларды адамгершілікке, үлкен істерге тәрбиелейтін өмір оқулығы. Сондықтан «Балалар әдебиеті» жоғары оқу орнында жеке пән ретінде оқытудың мән-маңызы зор

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Бұл пән антикалық және отандық риториканың тарихын, монологтық сөйлеуді қалыптастыру тәсілдерін зерделеу бойынша теориялық білім ақпараттық, сендіру және ойын-сауық сипатындағы сөйлеу мәтінін жасау бойынша практикалық тапсырмалармен және оны орындау технологиясын әзірлеумен кезектестіріледі. Оқыту кезеңінде студенттер сөйлеу техникасы бойынша практикалық тренингті меңгереді. Әдеби шығармалар бойынша прозалық және поэтикалық композицияларды оқумен ораторлық шеберлікке оқыту аяқталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этнопедагогика 2019
    Несиелер: 5

    әр түрлі этностарда тарихи қалыптасқан тәрбие мен оқытудың дәстүрлі практикасы ретінде халық педагогикасы болып табылатын ғылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология 2019
    Несиелер: 5

    Психология пәні-бұл психика-бұл тірі өмірдің пәндік әлеммен өзара байланысының жоғары түрі, олардың өз ниеттерін жүзеге асыру және ол туралы ақпарат негізінде әрекет ету қабілеттілігінде көрсетілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этнопсихология 2019
    Несиелер: 5

    психологияның бір тармағы-әртүрлі нәсілдер мен халықтардың психикалық қоймасының ерекшеліктерін, әлеуметтік психологияның ірі бөлімі. Екі Ғылым — Мәдени антропология мен психологияның қиылысында пайда болған пәнаралық білім саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Патриоттық тәрбие
    Несиелер: 5

    Патриоттық тәрбие беру теориясы мен әдістемесі курсы – студенттерге патриоттық тәрбие туралы теориялық білімдерін жан-жақты қалыптастырып, болашақта оқушыларды Отан сүйгіштікке тәрбиелеу жолдары мен тәсілдерін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиядағы ғылыми зерттеу әдісі
    Несиелер: 5

    Әдіснамалық білімнің құрылымы мен қызметі туралы жалпы түсінікті; психологиялық-педагогикалық зерттеу және оның ғылыми аппаратының жүйелілік құрылымын; зерттеудің жалпы ғылыми және психологиялық-педагогикалық әдістерін; эксперименттің орындалу тәртібі және негізгі сипаттамасын береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте дамыта оқыту технологиясын қолданудың педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте даму технологиясын қолданудың педагогикалық негіздері бастауыш сынып мұғалімдерінің жалпы кәсіби дайындығының құрылымында басты болып табылады; пәннің мазмұны психиканың, сананың, тұлғаның дамуын, оқыту, тәрбиелеу, психологиялық дайындық заңдылықтарын және т. б. талдаудың негізгі отандық және шетелдік тәсілдеріне негізделеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқарудағы кәсіби менеджерлік құзыреттілігін қалыптастыру. Болашақ мұғалімдерді білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері мен тұтас педагогикалық үдеріс және мектептің педагогикалық ұжымын басқарудың ерекшеліктері жөнінде біліммен қаруландыру. Білім алушыларды педагогикалық менеджментің мәні және негізгі міндеттерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте үйірме жұмыстарын басқару және ұйымдастыру 2019
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте үйірме жұмыстарын басқару және ұйымдастыру - стденттердің кәсіби даярлығында педагогикалық проблеманың теориялық негіздерін қарастыратын алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибесімен таныстырып, өзіндік педагогикалық әдістемені іздеуге ұмтылдыратын, педагогикалық біліктер мен шығармашылық қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш білім берудің қазіргі педагогикалық технологиясы/
    Несиелер: 5

    Бастауыш білім берудің қазіргі педагогикалық технологиясы курсы қазіргі заманғы білім беру процесінің технологиялылығы, педагогикалық жүйенің құрылымы, педагогикалық технологиясының концептуалды негіздері және оларды бағалауды, оқытуды белсендендіру және интенсивтендіру негізіндегі педагогикалық технологияларды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі 2019
    Несиелер: 5

    Оқушылардың іс-әрекет өнімдерін және оқу-тәрбие үрдісінің құжаттарын зерттеу. Бақылау-зерттелетін объектіні, процесті немесе құбылысты табиғи жағдайда арнайы ұйымдастырылған қабылдау. Бұл педагогикалық тәжірибені зерттеудің ең кең тараған және қолжетімді әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бірінші сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Бірінші сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық негіздері курсы болашақ мұғалімдер даярлаудың педагогикалық жалпы жүйесінің ең бір маңызды бөлігі. Студенттердің мұнан бұрынғы даярлығын ескеріп, бұл курс онан әрі білім және біліктерін тереңдетудің базасын қамтамасыз етеді және айқын кәсіби-тәжірибелік бағыттылығы бар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі тәрбие теориясы мен әдістемесі-бұл кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру; тәрбие процесінің негіздерін тану;тәрбие қызметінің әдістемесі мен технологиясы; болашақ мұғалімдердің үздіксіз кәсіби жетілуіне қойылатын талаптарды қалыптастыру;тәрбие жұмысындағы креативтілікті дамыту; студенттерде этикалық және эстетикалық талғамды қалыптастыру, тәрбие әдістемесі теориясы бойынша теориялық және практикалық білім алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары 2019
    Несиелер: 5

    " Бағалаудың өлшемдік технологиялары "пәнін оқу барысында "критерий"; "бағалау", "білім беру нәтижелері" ұғымдарының мәні», оқушыларды критериалды бағалау технологиясы, оқу-тәрбие процесінің нәтижелері, оқу жетістіктері оқушылардың өлшемдер нәтижелерін бағалау туралы мағұлмат беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақ тілін оқыту әдістемесі курсы-бастауыш сынып мектептері үшін қазақ тілі пәні мұғалімін даярлайтын «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы бөлімінде оқылатын негізгі пәндердің бірі. Қазак тілін оқыту әдістемесі пәнін меңгеру процесінде жақсы нәтижеге жетудің жолы-тілден берілетін теориялық материалды жаңа технология үлгілерін пайдалана отырып беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сауат ашу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіптік деңгейде дайындауда қазақ тілінің, оның ішінде сауат ашуды оқытудың маңызы өте зор. Бастауыш сынып сауат ашу жеке әдістеме болып қалыптасты, сауат ашу – бастауыш мектептегі барлық пәндерге жол салатын негізгі оқу пәні. Балалардың сауат ашуға психологиялық және тілдік дайындығына байланысты дайындық кезең, әліппе кезеңі және әліппеден кейінгі кезеңдердің бала өмірінде ерекше орын алатындығында

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Болашақ кәсіби қызмет аясында негізгі түсініктер мен терминологиялар жүйесін білу. Кәсіби әдебиетпен жұмыс істеу, кәсіби техникалық мәтіндерді талдау, екі жақты аударманы орындау. Күнделікті, әлеуметтік, мәдени және кәсіби қарым-қатынастың түрлі жағдайларында білікті болу; коммуникативтік мақсатқа және коммуникацияның кәсіби саласына сәйкес сөйлеу және жазу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігі шектеулі балаларға қазіргі заманғы қоғамның қарым-қатынасын өзгертуді іске асыру арқылы балалардың оқу процесінде өз қабілеттері мен жетістіктеріне жетуі мамандандырылған оқу орнында емес, кәдімгі жалпы білім беру мектебінде жүзеге асуын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемес
    Несиелер: 5

    "Ағылшын тілін оқыту әдістемесі" курсы болашақ шетел тілі мұғалімінің кәсіби дағдылары мен іскерліктерін, атап айтқанда коммуникативтік-кәсіби, ұйымдастыру-әдістемелік,ғылыми-зерттеу, бақылау –түзету дағдылары мен іскерліктерін дамытуға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту әдістемесі- математика пәнінің ерекшеліктеріне негізделген оқу-тәрбие жүйесі жайындағы ғылым. Бұл жүйені меңгеру математиканы оқыту мен математика пәні арқылы оқушыларды тәрбиелеу ісін ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Математиканы оқыту методикасы- педагогикалық ғылым, сондықтан да қоғамның талаптарына сай математикалық материалдарды оқып үйренудің ерекшеліктеріне қарай, барлық пәндерге ортақ педагогикалық қағидаларға негізделген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жазуға үйретудің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Жоғары білімді бастауыш сынып мұғалімдерін дайындау жүйесінде «Жазуға үйретудің технологиясы» оқу пәнінің алатын орны мен маңызы. Оқу пәнінің білімділік, дамытушылық, тәрбиелік міндеттері, басқа пәндермен байланыстылығында

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқу барысында мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтары, негізгі заң ұғымдарын анықтау, сондай-ақ конституциялық, азаматтық, қылмыстық және әкімшілік құқық сияқты қазақстандық құқықтың базалық салаларының негізгі ережелері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 3

    Дінтану білімнің кешенді салыстырмалы дербес саласы ретінде XIX ғасырдан бастап қалыптасты, бірақ тиісті білімдер ғасырлар бойы жинақталғанымен. Ол жалпы және әлеуметтік философия, философия тарихы, социология, антропология, психология, Жалпы тарих, этнология, археология және басқа да ғылымдар тоғысында конституцияланды. Дінтану заңдылықтарын пайда болу, даму және қызмет етуінің дін, оның құрылымы және әр түрлі компоненттері, оның многообразные феномендері, олар представали тарихында қоғамның өзара байланысы мен өзара іс-қимыл дін және басқа да облыстардың мәдениет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте математикадан дидактикалық материалдарды дайындау әдістемес
    Несиелер: 5

    Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі курсын оқыту бағдарламалық материалдың, оқулықтардың, әдістемелік құралдардың мазмұнын жақсы білетін, Математиканы оқыту тәрбие және даму міндеттерімен үйлестіре алатын, жаңа педагогикалық технологияларды, оқытудың интерактивті әдістері мен тәсілдерін қолдана алатын, бастауыш сынып мұғалімдерінің жұмыс тәжірибесін шығармашылықпен пайдалана алатын мұғалімдерді қайта даярлауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиеттік оқу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әдебиеттік оқыту әдістемесі қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясын зерттейтін ғылымдардың бірі. Әдебиеттік оқыту әдістемесінен терең білім беру- бастауыш сынып мұғалімдерін жоғары кәсіптік деңгейде дайындаудың қажетті шарты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гендерлік саясат негіздері
    Несиелер: 3

    біздің еліміз мыналарды қамтиды: әйелдер мен ерлердің билік құрылымдарына тең қатысуы, экономикалық тәуелсіздік, бизнесті дамыту және қызмет бабында алға жылжыту үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету, отбасында тең құқықтар мен міндеттер үшін жағдайлар жасау, гендерлік зорлық-зомбылықтан еркіндік, оларды шешу біздің қоғамымызды дамытудағы және мемлекетіміздің гендерлік саясатындағы әйелдердің рөлін одан әрі арттыру үшін жаңа мүмкіндіктер ашады, сондай-ақ отбасы, әйелдер мен балалар мәселелері жөніндегі тиісті құқықтық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі балалар әдебиетінің процесі 2019
    Несиелер: 6

    Балалар әдебиеті-оған тән барлық қасиеттерге ие жалпы әдебиеттің бір бөлігі, бұл ретте балалар-оқырмандардың мүдделеріне бағытталған және сондықтан балалар психологиясына барабар көркем ерекшелігімен ерекшеленетін. Балалар әдебиетінің функционалдық түрлері оқу-танымдық, этикалық, ойын-сауық шығармаларынан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дидактикалық ойындарды пайдалану әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дидактикалық ойын-балалардың ақыл-ой белсенділігін тәрбиелеудің құнды құралы. Ол балалардың таным үдерісіне деген қызығушылығын тудырады және оларға кез келген материалды меңгеруге көмектеседі. Дидактикалық ойын балалардың қоршаған орта туралы түсініктерін меңгеруге, кеңейтуге, тереңдетуге, жүйелеуге, қызығушылықтары мен қабілеттерін дамытуға бағытталған. Мектепке дейінгі мекемемен салыстырғанда дидактикалық ойын оқытудың ұйымдастырушылық түрі (ойын-сабақ) ретінде сабақ берумен қатар мектепте дербес әдіс ретінде, жекелеген жағдайларда – дидактикалық тәсіл ретінде қо��данылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби лексикадағы негізгі түсініктер мен терминдерді білу; Мамандық бойынша ғылыми және техникалық сипаттағы ауызша және жазбаша мәтіндердің ерекшеліктері. Мамандық бойынша ауызша сөйлеу дағдысын меңгеру, мамандыққа қатысты тақырыптарды талқылауға қатысуға, кәсіби тақырыптар бойынша ауызша есептерді дайындап, мультимедиялық тех��ологияларды қолдануды қоса алғанда, дербес дайындау. Халықаралық кәсіби қарым-қатынас жағдайында коммуникативтік мінез-құлық стратегиялары болуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәнерлеп оқу практикумы 2019
    Несиелер: 5

    Бұл оқу құралы ана тілі, сөйлеу мәдениеті және суару мәдениеті саласындағы болашақ мұғалімдердің сөйлеу дайындығының құрамдас бөлігі болып табылатын мәнерлі оқу практикумы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниетану пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дүниетануды оқыту әдістемесі пән педагогикалық ғылымдар саласына жатады. Себебі бұл пән бастауыш сынып мұғалімдерін оқушыларға өздерін қоршаған ортадан білім беруге дайындайтын болғандықтан, олардың психологиялық, жеке басты ерекшеліктеріне сүйене отырып білім берудің тиімді әдіс-тәсілдерін меңгертуге арналады. Дүниетану әдістемесі басқа әдістемелік пәндер сияқты алдыңғы қатарлы мұғалімдердің озық тәжірибелеріне сүйенеді. Сонымен

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Компьютерлiк техниканың барлық салаға екпiндi енуi, соның iшiнде бiлiм беру саласына енуi компьютерлiк оқыту технологиясын және компьютердi бiлiм беру саласында ��олданудың психологиялықпедагогикалық негiзiн iргелi зерттеудi талап етедi. Компьютермен сұхбаттасудың интерактивтiк процессiн ��єне компьютердiң көрнекiлiк мүмкiндiктерiн жоғары деңгейге көтеретiн жаңа ақпараттық технологиялардың бiрi мультимедиа (multimedia) құралы екеңдiгi белгiлi

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Акмеология, жеке және әлеуметтік жетістіктер негіздері 2019
    Несиелер: 3

    жеке дамудың жоғарғы сатысына (акме) жету мүмкіндігін қамтамасыз ететін заңдылықтар мен механизмдерді зерттейтін даму психологиясы бөлімі. Неғұрлым кең түсінікте Пәнаралық ғылыми сала болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаңа әдебиеттегі ағымдар
    Несиелер: 5

    Бұл пән бойынша мынандай маңызды теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: Тарихи - әдеби контекстегі әдебиеттану мектептерінің дамуы мен қалыптасуы, биографиялық және психологиялық әдебиеттанудың әдістемесі, тарихи поэтика мен салыстырмалы – тарихи әдебиеттанудың әдістемелері, әлеуметтік бағыттағы әдебиеттану, неомифологизм және мифопоэтика

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем жазу әдістемесі
    Несиелер: 6

    болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне жоғары педагогикалық кәсіби білім беруде көркем жазу пәнінің алатын орны ерекше. Бастауыш сынып оқушылары орфографияны игере отырып, сауатты жазуға дағдылану барысында графикалық түрде қарым-қатынас жасау мүмкіндігіне ие болады, яғни өзінің сөйлеуін және таным мүмкіндіктерін жетілдіре береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіл дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту әдістемесі – бұл келешек жас ұрпақты жан-жақты тәрбиелеу ғылымы. Балалардың сөйлеу тілін, олардың сөздерді және сөйлемдерді байланыстыра сөйлеуіне, грамматикалық формада дұрыс сөйлеуіне, сондай-ақ тілдің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеуге баулиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ отбасылық педагогикасы
    Несиелер: 6

    отбасы тәрбиесі туралы материалдарын оқу-тәрбие үрдісіне енгізу.- отбасы педагогикасы курсы бойынша әлеуметтік әдебиеттерді талдау барысында өздігінен білім алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 6

    Қазақ халқының ұлттық тәлім тәрбиесі мен мәдениеті талай халықтардың өкілдерін таң қалдырғаны тарихи жазбалардан белгілі. Ұлы саяхатшылар мен зерттеушілер қазақтың ежелгі тұрмыс тіршілігі, мәдениеті мен ауыз әдебиеті туралы, ер адамдар мен әйелдердің моральдік этикалық ерекшеліктері туралы баяндайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазуға үйретудің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Жазуға үйретудің психологиялық-педагогикалық негіздері пәні болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің жоғары педагогикалық кəсібилігін шыңдауда білім, білік, дағдыларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік 2019
    Несиелер: 5

    Педагогикалық шеберлік курсының теориялық - әдіснамалық мәселелері үздіксіз білім беру контексіндегі қазіргі білім беру және кәсіби педагог тұлғасы мен педагогикалық шеберліктің шыңына шығудың әдістемесі тақырыптары бойынша қарастырылады. Кәсіптік шеберліктің құрамдас бөлігі педагогикалық қарым-қатынас болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазуға үйрету технологиясы
    Несиелер: 6

    Бұл курс оқушылардың сауаттылығын арттыру, жазбаша сөйлеу мәдениетін дамыту болып табылады. Орфография мен пунктуацияны еркін меңгеру тек ережелерді білу және оларды қолдану қабілетін ғана емес, сонымен қатар сөйлеу жағдайын ескере отырып, оларды қолдана білуді және пікірдің мағынасын нақты жеткізу қажеттілігін, сонымен бірге жазу мүмкіндігін пайдалана отырып болжайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық қарым-қатынас -белгілі бір педагогикалық қызмет атқаратын, жайлы психологиялық климат құруға және оқу іс-әрекетін, педагог пен оқушы арасындағы, оқушылар ұжымы ішіндегі қатынастарды психологиялық тиімді етуге бағытталған оқытушы мен оқушының сабақтағы және сабақтан тыс уақыттағы кәсіптік қарым-қатынасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Жалпы және педагогикалық мәдениеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде педагогиканың тарихын зерттеу педагогикалық ой дамуының негізгі бағыттары туралы түсінік береді. Бұл қоғам мен мектеп арасындағы қарым-қатынастың тарихи дамудың әртүрлі кезеңдерінде, сондай-ақ адамзат сатып алатын әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы рөлін түсінуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Этикалық және рухани құндылықтар туралы; Жеке тұлғаға әлеуметтік көзқарас туралы, адамдардың мінез-құлқындағы, қарым-қатынасы мен іс-әрекетіндегі сана мен сана-сезімнің рөлі, жеке тұлғаның қалыптасуы мен қалыптасуы туралы ұсынысқа ие Әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдауға, тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен және ұқыпты қарауға дайын. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлыққа төзбеушілік, құқық пен заңға құрметпен қарайды.

  • Код ON2

    Филоонтогенездегі адам өмірінің жас, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескеруге қабілетті; Психологиялық-педагогикалық қызметте ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және анық құруға қабілетті; Психологиялық-педагогикалық іс-әрекетте коммуникативтік байланысты жүзеге асыра алады

  • Код ON3

    Оқу үрдісінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдануға қабілетті; Адамның психикалық тыныс-тіршілігін үйлестіру мақсатында танымдық және тұлғалық саланың даму деңгейіне және ерекшеліктеріне кәсіби әсер етуге қабілетті; өзінің кәсіби құзыреттілігі шеңберінде өз бетінше, жеке жұмысқа, шешімдер қабылдауға қабілетті;

  • Код ON4

    Тілдік құралдарды (фонетикалық, орфографиялық, лексикалық, грамматикалық) қарым-қатынас тақырыптарына, салалары мен жағдайларына, ана мен оқытылатын тілдерде ой білдірудің әр түрлі тәсілдерін меңгеруі тиіс;

  • Код ON5

    стандартты емес және баламалы шешімдерді табу, идеяларды генерациялауға қабілетті болу машықтары мен дағдыларын меңгерген; Оқу пәндерінің мазмұнын оқушылардың мүмкіндіктеріне бейімдей білу; Өзінің ойлау қабілетін дамыта алады және психологиялық-педагогикалық негізде қазіргі балалар әдебиетіне қабілеттілікті дамытады. Сөйлеу әрекетінің төрт негізгі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) коммуникативтік дағдыларды дамытуда құзыретті болуы тиіс.

  • Код ON6

    Білім берудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын оқу және күнделікті өмірде қолдана алады. Мектеп және педагогика тарихын түсінеді және объективті баяндайды, тұтас әлемдік тарихи-педагогикалық үрдістің байланыстарын біледі. Мектеп және педагогика тарихын түсінеді және объективті баяндайды, тұтас әлемдік тарихи-педагогикалық үрдістің байланыстарын меңгереді. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың психологиялық-педагогикалық мінездемесін құрастыруға қабілетті

  • Код ON7

    теория мен практикада патриоттық тәрбие беру дағдыларын қолданады. бастауыш сыныптың болашақ мұғалімі білім беру процесінің негізгі аспектілерін ұйымдастыру дағдыларын меңгерген, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің сапалық және сандық әдістерінің көмегімен барлық жастағы оқушылардың дамуы мен қызметін диагностикалау дағдыларын меңгерген, қазіргі заманғы модельдерді жүйелейді және инновациялық технологияларды, оқытудың интерактивті әдістерін қолданады

  • Код ON8

    Әдістемелік сипаттағы ғылыми деректерді жүйелеу, оқушылардың математиканы оқытуға дайындығын зерттеу, әдістемелік мәселелерді талқылауға қатысу, лингвистикалық теориядағы хабардар болу, оны тіл құралдарын сөйлеуді реттейтін ережелер мен жалпы ұйғарымдардың жүйесі ретінде сезіну, сөйлеу жағдайын талдау және оған сәйкес тілдік мінез-құлық бағдарламасын таңдау қабілеті.

  • Код ON9

    сауатты ашу заңдылықтарын, сауатты оқыту мазмұны мен жүйесін білу, бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, сауаттылықты оқыту мүмкіндіктерін ашу, оқушыларды дұрыс түсіну, жылдам және мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру, әдебиеттегі қазіргі заманғы бағыттың ерекшеліктерін, теориялық негіздерін білу, қоршаған әлем бойынша қазіргі заманғы бағдарламалардың алуан түрлілігіне еркін бағдарлану қажет.

  • Код ON10

    оқушылардың сөйлеу тілін дамытудағы оқыту кезеңдерін, сөйлеуді дамыту дағдыларын және оны тиімді пайдалану тәсілдерін меңгерген, мәнерлеп оқу мүмкіндіктерін іске асыру дағдылары, оқушылардың сөзге, тілге, оның қызмет ету заңдылықтарына көңіл бөлу және қызығушылық қалыптастыру қажет, бұл мұғалім мен оқушылардың шығармашылық өзара әрекеттестігі жағдайында неғұрлым табысты жүзеге асырылады.

6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Астана" Университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top