Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01902 Арнайы педагогика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру саласында ЕББҚ бар балалармен жұмыс істеу үшін адамгершілік құндылық-жеке критерийлерге бағытталған жаңа педагогикалық модельдерді қолданатын құзыретті арнайы педагогтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу әдістері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Ілиястану
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Невропатология
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Нейропсихология негіздері
Дефектология негіздері
Генетика негіздері
-
2 Оқу жылы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Педагогика
Психопатология
Арнайы психология
Арнайы білім беру негіздері
Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Мүмкіндігі шектеулі балаларға қол еңбегін оқытудың теориясы мен технологиясы
Логопедия
Естуі қабілеті зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Интеллектісі бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Есту қабілеті зақымдалған балаларды еңбекке оқыту
Инклюзивті білім беру
Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Интеллектісі бұзылған балаларға қол еңбегін оқытудың теориясы мен технологиясы
-
3 Оқу жылы
Олигофренопедагогика
Аутизмі бар балаларды оқыту және дамыту
Логопедиялық технологиялар
Зияты зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық әлеуметтендіру
Сурдопедагогика
Естуі қабілеті зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық әлеуметтендіру
Психикалық дамуы тежелген балаларды түзете-дамыта оқыту
Критериалды бағалау технологиясы
Арнайы білім берудегі инновация
Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
Мектепке дейінгі логопедия
Кәсіби бағытталған мәтінмен жұмыс
Заманауи педагогикалық технологиялар
Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесі
Арнайы мекемелердегі сурдопедагогтың әрекеті
Көмекші мектепте тарихты оқытудың арнайы әдістемесі
Жалпы білім беретін мекемелердегі логопедтің әрекеті
Естімейтін балаларға дыбыс айтуды қалыптастыру әдістемесі
Жалпы білім беру мекемелеріндегі арнаулы педагогтың әрекеті
Түзете-дамыта оқытуды ұйымдастыру және мазмұны
Түзете-дамыта оқытудағы ақпараттық-коммуникативтік технологиялар
Зерде бұзылысы бар балалардың дене және психосоматикалық дамуының арнайы әдістемесі
Қазіргі логопедиялық технологиялар
Аудиология және естуді протездеу
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту
Жалпы тіл кемістігі кезіндегі түзету жұмысы
Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылуы кезіндегі логопедиялық жұмыс
МШБ инклюзивті және интеграциялап оқытудың қазіргі мәселелері
Логопедиядағы ақпараттық-коммуникативтік технологиялар
Сурдопедагогикадағы ақпараттық- коммуникативтік технологиялар
Мектепке дейінгі есту қабілеті зақымдалған балалармен түзету жұмыс
Инклюзивті білім беру жағдайында логопедиялық жұмысты ұйымдастыру технологиясы
-
4 Оқу жылы
Есту кемістігі бар балаларға жаратылыстану негіздерін оқыту әдістемесі
Интеллектісі бұзылған балаларды тілге оқыту әдістемесі
Есту қабілеті зақымдалған балаларды тілге оқыту әдістемесі
Сөйлеу тілінің фонетика-фонематикалық бұзылысы
Мектепке дейінгі сурдопедагогика
Мектепке дейінгі олигофренопедагогика
Күрделі кемістігі бар балалардың дамуы
Дислалия кезіндегі логопедиялық жұмыс
Кәсіби еңбекті оқыту және әлеуметтік тұрмыстық бағдарлаудың әдістемесі
Мектепке дейінгі арнайы педагогика
Психикалық дамуы тежелген балалармен жүргізілетін жұмыстың психологиялық - педагогикалық технологиялары
Естімейтін балалардың есту қабілетін дамыту әдістемесі
Көмекші мектепте айналамен таныстыруды оқытудың арнайы әдістемесі
Ринолалия кезіндегі түзету жұмыстары
Кохлеарлы имплантациядан кейін баланың естуін, сөйлеуін реабилитациялау
Зерде бұзылысы бар балаларды әлеуметтік бейімдеу
Мүмкіндігі шектеулі балаларды тілге оқыту әдістемесі
Естімейтін балаларды заттық-практикалық оқыту
Тифлопедагогика негіздері
Дизартрия кезіндегі түзету жұмысы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалау
- Ерекше қажеттілігі бар балаларды табысты оқытуға кедергі келтіретін білім беру кедергілерін бағалайды және жояды, ерекше қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлеу
- Білім алушылардың жеке білім алу қажеттіліктерін, даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжау, жоспарлау және басқару
- Қазақ, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін коммуникативтік дағдыларды меңгеру
- Арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасу кезеңдерін, арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы саясатты, ҚР және шетелде арнайы және инклюзивті білім беруді реттейтін заңдар мен нормативтік актілерді талдау
- Құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие
- Ерекше қажеттілігі бар баланың жеке тұлғасын дамыту мақсатында білім алушылардың жеке қабілеттерін және қоғамда психологиялық-педагогикалық қолдау технологиялары арқылы табысты әлеуметтендіруді анықтау және дамытуға жәрдемдесу
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке және әлеуметтік даму проблемаларына педагогтар мен ата-аналарды бағдарлау мақсатында диагностика нәтижелері бойынша психологиялық-педагогикалық тұжырымдама жасау
- Бұзылған функцияларды қалпына келтіру бойынша түзету-дамытушы топтық және жеке сабақтарды ұйымдастырады және өткізеді, ерекше қажеттілігі бар балалар мен жасөспірімдерге төзімді қарым-қатынас көрсете отырып, педагогикалық мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын түсіну және кәсіби этика қағидаларын сақтау
- Педагогикалық қызметкерлерге, оқушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға топтық жұмыстың әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, ерекше қажеттілігі бар балаларды түзету-дамыту оқытуды ұйымдастыру технологияларын қолдану бойынша кеңес беру
- Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады, оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгеру
- Түзету-дамыту оқыту нәтижелілігінің мониторингін жобалау және талдау, оқушылардың психикалық, физикалық және физиологиялық бұзылыстарын диагностикалау, олардың құрылымы мен айқындылық дәрежесін анықтау
Ұқсас БББ
6B01902 Арнайы педагогика: Логопедия
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01902 Арнайы педагогика (IP)
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01902 Арнайы педагогика (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті