Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01902 Арнайы педагогика (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беруді іске асыру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті еңбек нарығында сұранысқа ие және бәсекеге қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Зерттеулер, даму және инновация (IP)
Сөйлеудің жалпы дамымауымен логопедиялық жұмысты жобалау
Аутизм спектрі бұзылған балалармен жұмыс жасау технологиясы мен жобасы
Мектепке дейінгі арнайы педагогика
Арнайы білім беру ұйымдарының қызметі
Дактилология және жесттік сөйлеу тілінің негіздері
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім беруді қолдау
Дифференциал диагностика бойынша практикум
Көру қабілеті зақымдалған тұлғаларды Брайль шрифтімен сауаттылыққа оқыту
Арнайы психология
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Мектеп жасына дейінгі балалармен логопедиялық жұмыс (дислалия, фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілік
Көзінің көруі бұзылған балаларды оқытуға арналған тифлотехникалық құралдар мен технологиялар
Есту, көру, сөйлеу мүшесінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Орталық жүйке жүйесі мен жоғары жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясы
Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Есту мен айтуды қалыптастыру бойынша практикум
Зияты зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Көру қабілеті бұзылған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Пәнаралық өзара әрекеттестік
Арнайы педагогикада оқытуды жоспарлау және жекелендіру
Ілгермелі шет тілі
Арнайы педагогика
Арнайы педагогикадағы оқыту әдістері мен технологиялары
Заттық-тәжірибелік оқыту
Есту қабілеті зақымдалған балаларға арналған жеке бағдарламаларды жобалау
Олигофренопедагогика
Білім берудегі зерттеудің әдістері мен мазмұны
Сөйлеу тілінің дыбыс айтуы мен темпо-ритмикалық жағының бұзылысы кезіндегі логопедиялық жұмыс
Жүйелі сөйлеу тілі бұзылыстарымен логопедиялық жұмыс (алалия, афазия)
Кохлеарлы имплантация кезіндегі жобалау және жұмыс технологиялары
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау бойынша практикум
Тифлопедагогика
Арнайы білім берудегі нейропсихологиялық тәсілдер
Ғылыми зерттеулерді жобалау
Педагогикалық зерттеулер
Танымдық іс-әрекет коррекциясы
«Дүниетану» пәнін оқыту әдістемесі
«Технология және өнер» пәндер циклін оқытудың арнайы әдістемесі
Бағалау және дамыту
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Көру қабілеті бұзылған балалардың көзбен қабылдау және кеңістікте бағдарлануды дамыту бойынша практикум
Абайтану
Ауызша және жазбаша сөйледі түзету бойынша практикум
Мінез-құлқы мен ерік-жігер саласының бұзылысы бар балаларды кешенді бағалау
Бұзылушылықтары көп балалармен жұмыс істеу дизайны мен технологиясы
Инклюзивті білім беру ортасы
Невропатология негіздері
Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Білім берудегі қолжетімділік және инклюзиядағы сүйемелдеу
Сурдопедагогика
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды отбасылық-орталықтандырылған қолдау
Логопедияның неврологиялық негіздері
Білім берудегі әмбебап дизайн
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметін ұйымдастыру
Логопедия
Тілді оқытудың арнайы әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми және философиялық таным әдістерімен ғылыми түсінуді және зерделеуді қамтамасыз ететін философия негіздері мен жалпы пәндерді білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау;
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін біліп әлі түсініп, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете отырып, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту;
- Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін: интернет-ресурстар, бұлттық және мобильді ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату қызметтерін қолдану;
- дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бығытталу;
- жаңа білімді синтездеу үшін ғылыми әдістері мен зерттеу әдістерін қолдана отырып, әдіснама мен талдауды таңдауды жүзеге асыру;
- сындарлы жеке педагогикалық және қоғамдық қызмет үшін қажетті осы қызмет түрінің алдына қойылған мақсаттарды ескере отырып, офлайн және онлайн режимінде әр түрлі интерактивті, көпмәдениетті, кәсіби қарым-қатынастар мен қауымдастықтар шеңберінде, сындарлары қарым-қатынас жасау;
- білімгерлердің әртүрлілігін, білім беру ортасының әртүрлі типтерінде олардың психологиялық әл-ауқатына этикалық қолдауды, соныммен бәрге педагогтың әртүрлі сандық ресурстарды пайдалану қабілетін ескере отырып, оқыту, бағалау және білім беру үдерісін дамыту туралы негізгі білімдері мен түсінігінің болуы;
- Халықаралық және ұлттық құжаттарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымдарын, ұйымның қызметіне және өз жұмысына әсер ететін ұлттық білім беру жүйесінің қағидаттары, заңдары мен ережелерін шарлау, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, сондай-ақ өзінің педагогикалық дамуына, ұйымшылдық пен кәсіби әл-ауқатының дамуына жаңа мақсаттар қоя білу;
- кешенді диагностика мен бағалаудың стандартталған әдістемелерін қолдана отырып, Қазақстан Республикасында қабылданған стандартарға сәйкес оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін және оларды қолдауды анықтай алады;
- мүмкіндігі шектеулі оқушыларды (бірінші топтағы ерекше білім теру қажеттіліктері бар балаларды) дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, білім алушылардың әртүрлі білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру процесінде кәсіби функцияларды орындау, мүмкіндігі шектеулі балаларды білім беру ортасына қосу және олардың дамуы мен өзін-өзі дамытуға жағдай жасау мүмкіндігі;
- әртурлі білім беру жағдайларында олардың тиімділігін бағалау мақсатында динамикалық мониторингті жүзеге асыра отырып, дамудың шектеулі мүмкіндіктері салдарынан ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған жеке және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыру;
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалары бар отбасыларға және инклюзия жағдайында жұмыс істейтін педагогтарға (бала-педагог-ата-ана) консультациялық көмек көрсету барысында субъектілік қатынастар кешенінде педагогикалық ынтымақтастықты және оң қоғамдық пікірді қалыптастыру және халық арасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың білім беру саласындағы идеялары мен білімдерін танымал ету жөніндегі қызметті ұйымдастыру.
Ұқсас БББ
6B01902 Арнайы педагогика: Логопедия
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01902 Арнайы педагогика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01902 Арнайы педагогика (IP)
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті