Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Психология в «Қайнар» академиясы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи практикалық психотехника мен әдістерді қолдана отырып тренингтік сабақтар өткізу
  • Психологиялық зерттеулер жүргізудің эмпирикалық және эксперименттік әдістерін қолдана отырып, жүйке-психикалық бұзылулар мен шекаралық жағдайларды жіктеу және сипаттау, тұлғаның анықталған мінез-құлық көріністері негізінде қорытынды жасау
  • Кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті, сыбайлас жемқорлықтың әртүрлі көріністеріне төзбеушілік, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін меңгерген жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық, экологиялық және құқықтық пәндер саласындағы білімдерін көрсету
  • Психологиялық тренингтің әртүрлі формаларын жүргізе отырып, топтық психологиялық түзету дағдыларын меңгеру; жеке және топтық нұсқаларда психологиялық кеңес берудің әртүрлі тәсілдерін сауатты және салмақты қолдану; дағдарыс жағдайында қалған адамдарға психологиялық көмек көрсету
  • Тұлғаның бейімделу механизмдерінің алдын алу; психикалық бұзылулардың алдын алу, диагностикалау, науқастарды емдеу, сараптау және оңалту психологиялық аспектілерін, сондай-ақ психокоррекция және психотерапияның бағыттарын білу; аддиктивті, суицидтік мінез-құлықтың алдын алу
  • Заманауи менеджмент пен маркетингті ескере отырып, ұйымдар мен қызметкерлерге психологиялық қолдау көрсетуді ұйымдастыру; әдістемелер мен барабар құралдарды таңдау, математикалық бағалау әдістерін қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін өңдеу және түсіндіру
  • Білім мен дағдыларды жүйелеу үшін басқа да әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану-ғылыми және пәндердің негізгі құралдарын пайдалану; дамытушылық және түзету жұмыстарының әдістері мен тәсілдерін меңгеру; әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді талдау қабілеті мен дайындылығы, практикада психологиялық әдістерді қолдану
  • Мемлекеттік тілді, ұлтаралық қатынас тілін еркін меңгеру, сондай-ақ коммуникативтік құзыреттілікке қойылатын талаптарға сәйкес шет тілдерінің бірін пайдалана білу; ғылыми ақпаратты зерделеу қабілеті мен дайындығы
  • Ұжымда, әріптестермен ынтымақтастықта жұмысты модельдеу және проблемаларды шешу жолдарын табу
  • Жеке психологиялық айырмашылықтарды, адамның жас және мәдени әлеуметтенуінің психологиялық заңдылықтарын, оны оқыту және танымдық даму факторларын анықтау мәселелеріне назар аударыңыз
  • Өткен және қазіргі заманның психологиялық теорияларын, Кәсіптік саладағы тәжірибеге бағдарланған білімді, білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық көмекті жүйелі ұйымдастырудың құралдары мен әдістерін көрсету, психологияны оқытуда оқытудың инновациялық әдістерін, кәсіптік салада ақпараттық технологияларды қолдану
  • Тұлғааралық коммуникация, топішілік және топаралық өзара іс-қимыл, кәсіби қалыптасу және даму жағдайында адам қызметінің жедел (тактикалық) және жалпы (стратегиялық) жоспарларын құруды қамтамасыз ету; психологиялық диагностиканы, психологиялық түзету және медициналық емес психотерапия іс-шараларын ұйымдастыру
Top