Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Қазақ тілі мен әдебиеті (2 жыл) в «Тұран-Астана» университеті

Пәндер

  • Лингвистика ілімінің заманауи парадигмалары

    Пәнді оқытудың мақсаты: белгіленген категориялар саласында тіларалық ерекшеліктерді айыра білу. Тілдік құбылыстарды талдау. Осы пәннің аясында оқытылады: лингвистиканың қазіргі парадигмасын, оның негізгі бағыттарын, ғылымның тұжырымдамалық-терминологиялық аппаратын, сонымен қатар методологияны, жалпы және жеке шеберлік әдістерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәнді оқытудың мақсаты: жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, білім беру процестерін басқару принциптерін игеру және білім беру процесін басқару және ұйымдастыру саласындағы заманауи технологияларды игеру. Осы пәннің аясында оқытылады: Еуропа мен Қазақстандағы университеттік білім беру тарихы оқытылады. Жоғары мектептің дамуын анықтайтын заманауи трендтер. Жоғары білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттары. Жоғары білімнің нормативтік-құқықтық негіздері. Білім беру бағдарламасының дизайны: принциптері мен модельдері. Білім беру бағдарламасының дизайны: оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Жоғары мектепте оқытудың интерактивті әдістері. Интерактивті ақпараттық ортадағы оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Идеяларды құру және стартап

    Пәнді оқытудың мақсаты: өз өнімін іске қосу үшін қажетті білім мен практикалық дағдылардың көлемін қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Бизнес-идеяларды іздеу және таңдау. Дизайндық ойлау. Жоба командасы. Стартап командасын құрудың негізгі тәсілдері. Ресурстар және жобаны басқару. Lean стартап тұжырымдамасы. Мақсатты аудитория. Құндылық ұсынысы. Клиентті дамыту. Бәсекелестерді талдау. Өнімді әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі қазақ әдебиетінің өзекті мәселелері

    Пәнді оқытудың мақсаты: қазақ әдебиетінің тарихындағы маңызды да күрделі кезең болып табылатын ХХ ғасырдың соңы мен ХХІ ғасырдың басын-дағы әдеби процесс пен әдебиет тарихы туралы хронологиялық ұстанымды сақтай отырып, әдебиет-тану ғылымының қол жет-кізген бүгінгі табыс-тары негізінде студенттерге барынша толық, тиянақты білім беру. Осы пәннің аясында оқытылады: қазақ әдебиеттану ғылымының жаңа бағыттарының әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, туу және қалыптасу кезеңдерін әдебиет тарихына жанастыра көрсету. Қазақ әдебиеттану ғылымының тарихы мен процесінде айрықша орны бар сыни мақалалар мен көрнекті сыншы ғалымдардың шығармашылық ізденістерін, олар туралы ілгері зерттеулер мен еңбектерді барынша толық қамту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тіл білімі мәселелері

    Пәнді оқытудың мақсаты: тіл туралы ғылымның негізімен таныстыру, тіл білімінің түрлі ғылым салаларымен тығыз байланысын таныту, тілдің ішкі құрылымы және оның ойлаумен, қоғаммен, қоғам дамуының тарихымен, тілдің функционалдық және құрылымдық баламаларымен байланысын түсіндіру. Осы пәннің аясында оқытылады: тіл білімінің қазіргі негізгі теориялары, қазақ тіл білімінің заманауи мәселелері, тілдің антропоцентрикалық көзқарас тұрғысынан адамның қарым-қатынасында қолданылатын құрал ретінде қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл білімі тарихын дәуірлеудің ғылыми негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: тіл білімі тарихын дәуірлеудің ғылыми негіздері пәні – түркі тілдері, оның ішінде қазақ тілінің тарихына қатысы бар кезеңдерді саралап, оларға тарихи сипаттама беру, сонымен қатар көне түркі және орта ғасыр дәуірлеріндегі тарихи ескерткіштер тілін байланыстыру және таныстыру. Осы пәннің аясында оқытылады: тіл білімі тарихын дәуірлеу ғылыми негіздері мен тұжырымдары, тіл тарихын дәуірлеу принциптері, оған қатысты көзқарастар, жалпы тіл білімі, түркітану, қазақ әдеби тілінің даму сатылары, сын-пікірлер мен ұстанымдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарда ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру болып табылады. Осы пәннің аясында оқытылады: басқару психологиясы оның пәні мен принциптері зерттеледі. Басқару психологиясындағы әдіснамалық тәсілдер. Басқару міндеттері және басқару шешімдерін қабылдау ерекшеліктері. Ұйымдарды басқарудағы көшбасшылық және көшбасшылық. Басқару кадрларын даярлау. Қызметкерлердің кәсіби деформациясы. Ұйымдағы қақтығыстар және оларды шешу мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіпшілік)

    Пән шеңберінде келесі пәндер зерттеледі: шет тіліндегі материалдарды ғылыми тұрғыдан таныстырудың функционалдық және стилистикалық сипаттамалары, шет тіліндегі тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясы және терминологиялық шет тілі, халықаралық ынтымақтастық аясында іскерлік хат алмасу негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Түркі халықтарының әдебиеті

    Пәнді оқытудың мақсаты: түркі халықтары әдебиетінің бастауын анықтау, оны оқытудың тиімді әдістерін ұсыну және талдау. Осы пәннің аясында оқытылады: түркі халықтары әдебиеті тарихының кезеңдері, қалыптасуы, әлем әдебиетіндегі алатын орны, ақын-жазушылардың шығармалары жөнінде мәселелер кеңінен қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мінез -құлық психологиясы және сыбайлас жемкорлыққа қарсы мәдениет

    Бұл пән жемқорлық мінез-құлықтың психологиялық ұғымдары мен категорияларын, сыбайлас жемқорлық себептерін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жолдарын, кәсіби этиканың мазмұны мен ерекшеліктерін қарастырады. Пәнді оқытудың мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мен осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды өңдеу бойынша білім жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Батыс классикалық әдебиеті

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға батыс классикалық әдебиеттінің әлемдік сөз өнері мұраларын игерту және әлемдік сөз өнері дамуының тарихын әдеби шолу. Осы пәннің аясында оқытылады: Антикалық әдебиет, Гомер поэмалары, Қайта өрлеу дәуірінің әдебиеті. Шекспир шығармалары, 15-17 ғасырлар әдебиеті, Мольер комедиялары, 18 ғасыр әдебиеті. Д. Дефо шығармашылығы, 19 ғасырдағы романтизм мен реализм, Гюго, Стендаль, Бальзак, Флобер, Мопассан, О.Уайлд шығармалары, 20 ғасыр әдебиеті, Дж. Лондон, Хемингуэй, Голсуорси шығармалары, Орыс әдебиеті, Крылов, Пушкин, Лермонтов, Гоголь шығармалары, Толстой, Чехов, Достоевский, Горький, Есенин шығармалары, кейіпкерлері, сюжеті, көркемдігі. Батыс классикалық әдебиеті мен шығыс әдебиетіндегі байланыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиет ғылымының зерттелу тарихы

    Пәнді оқытудың мақсаты: әдебиет тарихын зерттеу, әдебиеттану ғылымындағы ғылыми бағалаудың жүйесін саралап таныту. Осы пәннің аясында оқытылады: көне дәуір әдеби мұраларының зерттеудегі қазіргі принциптер, ХҮ ғасыр әдебиеті, ХІХ-ХХ ғасыр әдебиеті, кеңес дәуір әдебиеті, қазіргі кезең әдебиетінің зерттеу бағыттары, ғылыми топшылаулардағы жетекші ғалымдардың еңбегі және бүгінгі күн тұрғысынан зерттеудің өзекті мәселелері, қазақ әдебиетінің тарихы дәуірлеу принциптері, Бұрынғы әдебиет (У-ХУ ғасырлар), Қазақ ру-тайпаларының ежелгі ру, ұлыс дәуірлеріндегі әдебиеті, көне замандардағы түрік ру-тайпаларындақалыптасқан ортақ әдебиет, Қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиет, Қазақтың Х1Х ғасырдағы жаңа, сыншыл, реалистік әдебиеті, Қазақтың ХХ ғасыр басындағы және қазіргі әдебиеті дәуірлерінің ғылыми тұжырымдамалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің академиялық грамматикасы

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға тілдің фонетикасын, лексикологиясын, морфологиясы мен синтаксисінен жүйелі білім беру мақсатын көздейді. Осы пәннің аясында оқытылады: қазақ тіліндегі сөздердің түрленуі, тұлғалық өзгеруі, сөз және сөз тұлғалары, әрқилы өзгерістерге ұшырау амалдары, тілдегі жалпы сөз атаулының топтарға бөлінуі, әр сөз табына енген сөздердің өзіне тән лексика-семантикалық сыр-сипаты, грамматикалық мағыналары мен қызметтері жөнінде магистранттарғатеориялық білім беру болып табылады. грамматика тіл білімінің бір саласы екендігі, оның синтаксиспен іштей тығыз байланыстығы мен зерттеу әдістері туралы түсінік беру, грамматика сөзді басқа сөздермен қарым-қатынаста тіл жүйесінің қалыпты бір бөлшегі ретінде бір-бірімен ұштастыра қарастыратынын байқату.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мәдениетаралық коммуникациядағы интернет технологиялары

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға интернет технологиялары дамыған, қазіргі жаһандық күрделі қарым-қатынас жағдайында мәдениетаралық коммуникацияны талдау және ғылыми-теориялық тұрғыдан бағалай білу дағдысын қалыптастыру болып табылады. Осы пәннің аясында оқытылады: қазіргі бұқаралық ақпарат құралдары, сонымен қатар Интернет технологиялары әр түрлі коммуникациялық жағдайда адамзаттың мәдениетаралық қарым-қатынасына көптеген өзгерістер әкелуі, оның тілдегі көріністері, тілдер арасындағы мәдени байланыстардың сипаты, мәдениет, ұлт, дін, тіл, ойлау тоғысындағы мәселелер . Заманауи жағдайда қарым-қатынастың басты шарты болып табылатын өзара түсіністік, мәдениеттер диалогы, шыдамдылық, төзімділік және сыйластыққа негізделген жоғары құндылықтар мәселелері қарастырылады. Сандық технологиялар заманында адам танымы, тілдік тұлға, ұлттық тілдердің дамуы мәселелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Пәнді оқытудың мақсаты: ұлы тұлғаның өмірбаянымен қатар оның ілімінің негізімен, философиясының қайнар бұлағымен және абайтану ғылымының өзекті мәселелерімен танысып, ақынның әдеби мұрасын, шығармашылық ілімін терең меңгеру. Осы пәннің аясында оқытылады: ұлы ақын шығармаларын, өмірі мен өлеңдері, халқымыздың мәдениетін білетін ұлттық сана-сезімі бар тұлға қалыптастыру. Мәдениеті жетіліп, ғылымы өрістеген қай халықты алсақ та, мұрағат деректерін көзінің қарашығындай сақтап, тарихи шындықтар көзін аршып отыратын игі дәстүр бар. А.Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы турасында, ой толғаған қалам иелерінің саны молаюда. Ақын мұрасы жыл сайын әр қырынан зерттеліп, абайтану тарихының беттеріне тізіліп жатыр.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы және философиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи және философиялық негіздерін түсіндіру. Осы пәннің аясында оқытылады: ғылымның тарихы мен философиясы тығыз байланысты. Ғылым философиясы тарихи кезеңдердің әртүрлі өзгерістеріне байланысты, әлеуметтік-мәдени астарда қарастырылатын ғылыми танымның тенденцияларын таныстырады. Ғылым тарихы тек философиялық тұжырымдарға эмпирикалық негіз болып қана қоймайды, сонымен қатар, ғылымның ары қарай дамуына анағұрлым тиімді жолды көрсетеді. Ғылым философиясы эвристикалық потенциалды білім дамуындағы белгілі бір гипотезалар мен жобаларды жасауда негіз болады. Ғылым дамуының жаңа бағыттарын алдын ала айтуды, оның нәтижелерін интерпретациялау оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Прагматикалық лингвистика

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарды прагматикалық лингвистика ғылымының теориялық негіздерімен таныстыру, қазақ әдеби тілінің стилистикалық құралдары, стильдік тармақтары туралы мағлұмат беріп, оларды ажыратудың жолдарын көрсету, студенттерге стилистикалық норманы меңгерту, сөздердің, басқа да тілдік тұлғалардың қолданылуына қарай туындайтын мағыналық реңктерін, стильдік қырларын ажырата білуге үйрету. Осы пәннің аясында оқытылады: прагматика – лингвистиканың дербес саласы ретінде бағыт-бағдар беру. Прагматика лингвистикалық теорияның ажырамас бөлігі болып табылады, оның деңгейі синтаксис және семантикамен теңекенін түсіндіру. Прагматика міндеттерінің қатарына лебізді тілдік және иллокутивті актілер ролінде қолданудың жүйелік белгілерін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвомәдениеттанымдық зерттеулер

    Пәнді оқытудың мақсаты: ұлттық болмыстың тілдегі көрінісін зерделей отырып, ұлттық тіл және тілдік процестер арқылы тіл иесінің материалдық және рүхани мәдениетін таныту, мәдениеттің тілдік жүйеге әсерін, яғни мәдени факторлар мен адам байланысын зерттеу. Осы пәннің аясында оқытылады: тілтаным теориясы мен әдіснамалық негіздерді, тілдік деректерді теориялық тұрғыда зерттеу, лингвомәдениеттаным аясындағы негізгі ұғымдар мен түсініктер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттанымдық зерттеулердің теориялық методологиялық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту; қазақ әдебиетін оқыту жүйесінің мәселелерін талдап көрсету. Осы пәннің аясында оқытылады: қазақ әдебиеттану ғылымының жаңа бағыттарының әдеби даму жолдарының қыр-сырын аңғару, туу және қалыптасу кезеңдерін әдебиет тарихына жанастыра көрсету. Қазақ әдебиеттану ғылымының жеткізген бүгінгі табыстары негізінде магистранттарға барынша толық, тиянақты білім беру. Көркемдік дамудағы жалғастық пен жаңашылдықты ескере отырып, пәнді оқыту барысында магистранттарды қазақ әдебиеттану ғылымындағы жаңа бағыттардың дамуына қатыстылығын аңғарту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тіл мен әдебиеттің философиялық-әдіснамалық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: ғылыми тұжырымдамалар мен олардың көріністерін таныстыру, осы саладағы жүйелі ғылыми білімдерін дамыту. Осы пәннің аясында оқытылады: тіл білімінің және әдебиеттанудың философия ғылымымен байланысы; лингвистикалық бағыттардың философияға тәуелділігі жайындағы ғалымдар көзқарастары. Тіл ғылымының мен әдебиеттанудың дамуындағы философиялық кезең. Философиялық-логикалық көзқарастың қалыптасуы. Тіл білімі мен әдебиеттанудың аксиологиялық мәселелері жөнінде ақпарат. Қазақ әдебиеттану ғылымының тарихы мен процесінде айрықша орны бар сыни мақалалар мен көрнекті сыншы ғалымдардың шығармашылық ізденістерін қамту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тіл біліміндегі жаңа бағыттар

    Пәнді оқытудың мақсаты: қазақ тіл біліміндегі жаңа бағыттар, олар туралы көзқарастарға талдау жасау. Осы пәннің аясында оқытылады: қазақ тіл білімінің жаңа бағыттары ретінде когнитивті лингвистика ұғымдарымен, негізгі қағидаттарымен таныстыру. Когнитивизм – адам ақыл ойын, олармен байланысты менталды процестерді зерттеу объектісі етіп алған ғылымдарға бағытталады. Қазіргі кезде ғылым салаларында «когнитивті төңкеріс» туралы сөз болуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты: қазақ тілін оқыту әдістемесіне қатысты терминдер мен ғылыми ұғымдарды, басты қағидаларды магистранттарға меңгерту, олардың мән-мағыналары мен ерекшеліктерін саралап көрсету, сол арқылы білім алушылардың білімін тереңдету. Осы пәннің аясында оқытылады: қазақ тілін жоғары мектепте оқыту әдістемесі педагогика ғылымының бір саласы болып табылады. Бұл пән әдістемесінің зерттейтіні қазақ тілін оқыту жолдары мен жағдайлары туралы заңдылықтар. Бұл заңдылықтар педагогика, психология және лингвистика ғылымдарының негізінде жинақталған практикалық тәжірибе мен бұрыннан қалыптасқан теориялық қағидалардан, тұжырымдардан шығарылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиетті жоғары мектепте оқыту әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты: әдебиеттану теориясын меңгерту, қазақ әдебиетіндегі шығармаларды оқытуда негізгі ерекшеліктерді анықтай отырып, әдістеме саласындағы әртүрлі әдіс-тәсілдерді игерту. Осы пәннің аясында оқытылады: әдебиеттану ғылымының негізгі ұғымдары мен теориялық категориялары, әдіснамалық негіздері, әдебиетті оқыту әдістемесінің қысқаша тарихы. қарастырылады. Көркем шығарманы әдеби-теориялық талдау технологиясы мен теориялық білімдерінен хабардар етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сөйлеу мәдениетінің лингвоэкологиялық мәселелері

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушының сөз мәдениетін көтеру, ұлттық тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін қоғамның әр түрлі аясындағы сөз жанрларында әсерлі пайдалану теориясын меңгерту. Сөз сөйлеудің тәжірибесі мен шеберлігін қалыптастыру. Осы пәннің аясында оқытылады: тіл экологиясының негізгі ұғымдары мен категориялары туралы білім беру, Қазақ тілі экология мәселелерінің ғылыми және әлеуметтік негіздерін меңгеру, қазіргі қоғамдағы тілдік және экологиялық жағдайды толық меңгерту, қазақ тілінің экологиялық мәселелерін анықтау. Курстың мақсаты жалпы тіл білімі саласындағы магистранттардың теориялық білімдерін тереңдету және жетілдіру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтін лингвистикасы мәселелері

    Пәнді оқытудың мақсаты: оқытудың қалыптасқан әдістерінің (лекциялық, практикалық сабақтар, өзіндік жұмыстары т.б.) негізінде магистранттардың жеткілікті дәрежеде білім алуын қамтамасыз ету. Осы пәннің аясында оқытылады: тіл білімінде бұрыннан бар дәстүрлі құрылымдық зерттеулерде аңғарылабермейтін кейбір тілдік құбылыстардың қызметі мен ерекшеліктері тілдің мәтін түзушілік қызметін зерттеуде айқындала түседі. Көлемді-прагматикалық түрі том, кітап,бөлім, тарау, абзац, күрделі фразалық тұтасым деген бөлшектерді мүшелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеуде сандық технологияларды қолдану методологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: ғылымды жалпы ортақ әдісі ретінде танып білу. Білім беруде сандық технологияларды пайдаланудың тиімділігі мен ерекшеліктерін, перспективалық бағыттарын қарастыру, тәжірибе алмасу. Осы пәннің аясында оқытылады: курс қашықтан оқыту технологиясы арқылы ғылыми зерттеудің методологиясын, яғни әдіс-тәсілдерін теориялық және практикалық тұрғыда меңгертуді көздейді. Магистранттар ғылыми зерттеу жүргізудің методологиясында сандық технологияны қолдануды меңгере отырып, зерттеу тақырыптары бойынша контент әзірлеуді меңгереді. Магистаранттар бұл пәнді толықтай қашықтан меңгереді. Платонус жүйесі арқылы және видео-дәрістер, контенттер арқылы ұйымдастырылады. Қашықтан оқыту бойынша ғылыми зерттеу методологиясы жайлы білім ұсынылады. Сонымен қатар, ғылыми методологияны жетілдірудің бастамасын және негізін практикалық тұрғыда өз зерттеу тақырыптары аясында қарастырып, диссертациялық зерттеулерінің нәтижелерімен бөліседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Тіл білімінің негізгі ұғымдары мен бағыттарын ғылыми және теориялық тұрғыдан талдап түсіндіре алады. Сондай-ақ осы білімдерін инновациялық әдістер негізінде оқу процесін ұйымдастыру тәжірибесінде және әдістемелік бағытта жүзеге асыра алады.
  • Ғылыми зерттеу дереккөздерімен, бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланған мәліметтермен жұмыс жасай алады.
  • Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласында терең білім алып, қалыптасқан ғылыми пайымдаулар негізінде кәсіптік және басқа салаларда еркін бағдарлау қабілетіне ие болады.
  • Болашақ кәсіптік ортасында білімінің жан-жақтылығы негізінде кәсіби және басқа да салаларға еркін бағдар жасап, идеялар мен ақпараттар ұсынып, оңтайлы шешімдер қабылдай алады.
  • Оқу-кәсіби және ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үдерісінде тіл мен әдебиеттің теориясы және практикасы бойынша білімін қолдану, қазіргі теориялық бағыттарға баға береді.
  • Тіл білімі саласының мамандарына және өзге де сала мамандарына өзінің зерттеу нәтижелерін нақты деректерге сүйене отырып түсіндіреді.
  • Қазіргі ғылыми парадигмалар шеңберінде гуманитарлық-әлеуметтік ғылымдардың теориялық-әдіснамалық принциптері мен тұжырымдамалық және терминологиялық аппаратын жүйелі түсініп көрсете алады.
  • Дискурсивті мәнді ажыратып, сөйлеу әрекетінің нормаларын дұрыс пайдаланып, кәсіби коммуникация саласында сандық және ақпараттық технологияларды тиімді пайдаланады.
  • Алған білімдерін кәсіби қызметте пайдаланып, тіл білімін дамытуда ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың заманауи үрдістерін тәжірибеде тиімді қолданады.
  • Кәсіби қызмет үшін мәтінді құрылымдау және академиялық жазу дағдыларын меңгеріп, әр түрлі ғылым саласынан алған білімдерін кіріктіріп, зерттеу әдістерін тиімді қолданады.
  • Тіл және әдебиет саласына қатысты алған теориялық біліміне сүйеніп, қалыптасқан дағдыларын тәжірибелік жұмыстарда қолданады.
  • Академиялық адалдық мәдениетінің қағидаттарын, демократиялық қоғамның құндылықтарын басшылыққа ала отырып, қоғамның өзекті мәселелерін талдай біледі және іскерлік, этикалық, кәсіби жауапкершілікті сезінеді.
Top