Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беруді интернационалдандыру және жаһандану жағдайында кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қабілетті, практикалық дағдылары жоғары рухани адамгершілік және көшбасшылық қасиеттерді бар бастауыш білім беру саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектептің педагогикасы
Ғылыми тарихы мен философиясы
Ғылым мен бастауыш білімнің қазіргі мәселелері
Ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру
Білім беру сапасының мониторингі
Білім беру процесінің диагностикасы
Педагогтың зерттеушілік мәдениеті
ЖОО-дағы инновациялық білім беру технологиялары
ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Бастауыш білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
Басқару психологиясы
Оқушыларды қашықтықтан оқытуға болашақ педагогтарды даярлауды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Шетел тілі (кәсіби)
-
2 Оқу жылы
Бастауыш сыныптарда қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттерін қалыптастыру
Инклюзивті білім беру педагогикасы
Бастауыш білім беру жүйесіндегі тьюторлық қызметтің теориялық және әдістемелік негіздері
Білім беру ортасын жобалау
Білім берудегі тьюторлық іс-әрекет
Қазіргі білім берудегі инклюзивті процестер
Педагогикадағы математикалық әдістер
Эксперименттік деректерді өңдеудің математикалық және статистикалық әдістері
Білім беру процесін ресурстық қамтамасыз ету
Профессии
Оқыту нәтижелері
- теория мен практиканың жетістіктерін, оның ішінде бастауыш мектепте оқыту әдістемесін шығармашылықпен пайдаланады, озық тәжірибе мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін оқу процесіне жинақтайды және енгізеді.
- білім алушының зияткерлік деңгейін жетілдіру және дамыту тәсілдері мен құралдарын меңгерген, қазіргі заманғы педагогика мен бастауыш білім берудің әдістерін, әдістемелерін, қашықтықтан білім беру технологияларын қолданады.
- өзіндік кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлай және шеше алады, өзін-өзі жетілдіру бағдарламасын жасай алады, материалдар мен дереккөздерді талдай алады, абстрактілі ойлау, талдау және синтездеу дағдыларын меңгерген.
- оқушыларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық негіздерін, педагогикалық диагностика ерекшелігін және білім беру нәтижелерін сыни талдайды, бастауыш сынып оқушыларының диагностикасын ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті дағдылар мен іскерлікті қалыптастырады.этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарға төзімділікті көрсетеді.
- білім беру қызметінің психоло-педагогикалық мазмұнына бағдарланады, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырады.
- оқушыларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық негіздерін, педагогикалық диагностика ерекшелігін және білім беру нәтижелерін сыни талдайды, бастауыш сынып оқушыларының диагностикасын ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті дағдылар мен іскерлікті қалыптастырады, жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуде креативті ойлай және шығармашылықпен қарауға қабілетті.
- білім беру сапасын бағалау және білім беру қызметтерін көрсету жүйелеріндегі өлшеулердің, мониторингтік зерттеулердің және оларды білім беру процесінде қолданудың ғылыми-әдістемелік негіздерін негіздеу.
- әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарға төзімділік таныта отырып, кәсіби ортада және жалпы қоғамда мемлекеттік және шет тілдерінде қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болу.
- ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесін, ЖОО-да ғылыми-педагогикалық жұмыс тәсілдерін меңгеру.
- бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұнын іске асыру үшін қажетті іскерліктер мен дағдыларды меңгерген.
- оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, оқушыларды тәрбиелеу мен оқытудың тиімді түрлері мен әдістерін таңдау кезінде педагогикалық үдерістің заңдары, заңдылықтары, принциптері мен механизмдерін білуді қолданады, бақылау-бағалау қызметін орындайды.
- балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, полимәдени орта жағдайында білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, бейімдеуді, іске асыруды жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі (бейідік)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)