6B01504 Химия в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты – орта білім берудің жаңартылған мазмұны негізінде химияны оқыту саласында сапалы білімі бар, оқытудың инновациялық технологияларын оқу үдерісіне енгізу арқылы педагогикалық қызметте алған білімдерін іс жүзінде жүзеге асыруға қабілетті химия пәні мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Бейорганикалық химия
Пән студенттерде бейорганикалық химияның іргелі теориялық және эксперименттік негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс химияның негізгі заңдарын, әртүрлі химиялық процестердің жағдайын, негізгі элементтер химиясын зерттеуге бағытталған. Пән жеке элементтер мен қосылыстардың қасиеттері, химиялық реакциялар, бейорганикалық заттарды алу және зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқыту мақсаты: болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Пән бойынша қарастырылады: студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білім мен дағдыларды меңгеру қондырғысын дамыту; студенттердің тәрбиенің жалпы теориясын білуін кеңейту және тереңдету; студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қоғамға қызмет
Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Элементтер химиясы
Пәннің мақсаты: студенттерде элементтер химиясы бойынша білім негіздерін қалыптастыру, студенттердің бейорганикалық синтез стратегиясын анықтайтын қарапайым химиялық есептерді шығару дағдыларын меңгерту. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі. Пән жай және күрделі заттарды синтездеу дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пән элементтердің периодтық жүйесінің (s, p, d, f-элементтер) негізгі және қосалқы топшаларының химиялық элементтерінің қасиеттері мен алынуын, химиялық элементтерді синтездеу әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық педагогика
Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Эмоционалды интеллект
Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жаһандық экология
Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Аналитикалық химия
Пән аналитикалық химияның іргелі бөлімдерін зерттейді, бакалаврдың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Курста заттардың химиялық талдау әдістері қарастырылады: катиондар мен аниондардың сапалық анализі; сонымен қатар сандық талдау әдістері: титриметриялық, гравиметриялық, физикалық және физика-химиялық талдау әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сабақ дизайны және бағалау
Пәннің мақсаты: білім алушыларда сабақ дизайнының дағдыларын қалыптастыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру. Пән сабақты ұйымдастыруға, оқыту сапасын бақылауды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты, теория мен оқыту әдістемесін оқытуда сабақты (Лессон Стади) зерделеуді,мақсат қоюға байланысты кәсіби шеберлік мен дағдыларды қалыптастыруға, білімді тексеру және кері байланыс алу үшін материалдың мазмұнын таңдауға, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Медиа сауаттылық
Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты-студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Курстың мазмұнына мыналар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; іздеу негіздері; агенттер парадигмалары: иерархиялық парадигма, реактивті парадигма және гибридті парадигма; классикалық жоспарлау және орындау; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер: алдын ала тарих және негіздер
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ойлау дизайны
Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Құқық негіздері
Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сакральді Маңғыстау
Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Сөз өнері
Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Органикалық химия
Пәннің мақсаты - химиялық қосылыстарды зерттеу және олардың қоршаған ортаға айналуы. Курс органикалық элементтер мен органикалық қосылыстардың классификациясы, сонымен қатар химиялық байланыстың, химиялық теорияның, реакциялық үрдістердің қазіргі заманғы көзқарастарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Химиялық синтез
Пәннің мақсаты: негізгі органикалық және мұнай-химия өндірісінің теориялық негіздерін және технологиясын оқу. Пән органикалық заттарды өңдеудің заманауи әдістері мен әдістері туралы білімді қалыптастыруға арналған. Курс химияның теориялық негіздерін және негізгі органикалық және мұнай-химия өндірісінің технологиясын қарастырады; бастапқы және қайталама мұнай өңдеу өнімдері негізіндегі органикалық қосылыстарды пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіби шет тілі
Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Жасыл химия
Пәннің мақсаты: «Жасыл химияның» он екі ұстанымы негізінде химиялық өнімдердің қауіпсіз өндірісін ұйымдастыру саласындағы студенттердің құзыреттіліктерін дамыту. Курс студенттерді «жасыл» технологиялармен және қоғамның тұрақты даму жолындағы іс-қимыл стратегиясымен таныстырады. Пән экологиялық заңнама және «жасыл химияны» дамытудың негізгі бағыттарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Физикалық химия
Пән химиялық процестердің бағытын анықтайтын термодинамика заңдарын қолдану бойынша негізгі білімді қалыптастырады. Курс химиялық термодинамиканың негізгі ұғымдары мен заңдары; термодинамикалық потенциалдар мен сипаттамалық функциялар, олардың химиялық процестердің бағытын анықтаудағы рөлі және жүйеде тепе-теңдікті сипаттау, оларды әртүрлі теориялық және практикалық есептерді шешуде қолдану туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Химияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: педагогикалық теория мен практиканың жетістіктерін ескере отырып, химияны оқыту әдістемесімен таныстыру. Пән химияны оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтауға және химияны оқыту дағдыларын, оқытуды ұйымдастыру әдістері мен формаларын меңгеруге бағытталған. Пән химиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттерін, химиядағы оқу процестерін, химияны оқыту әдістемесін; оқу үдерісін жақсарту үшін химияны оқыту технологияларын, сабақты зерттеу (Lesson Study) әдісін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Педагогикалық дизайн негіздері
Пәннің мақсаты: оқу үдерісінің сапасын арттыруға ықпал ететін заманауи оқу материалдарын құру процесіне тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән сабақтардың алға қойылған міндеттеріне сәйкес химиялық, биологиялық білім берудің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге бағытталған. Пән педагогикалық дизайнның (дизайнының), цифрлық оқу материалдарының дизайнының, әртүрлі медиа форматтағы виртуалды объектілерді жобалаудың заманауи технологияларының, сандық білім беру ресурстарының ашық топтамаларын пайдалана отырып, оқу материалдарын құру технологиясының негіздерінің заманауи тұжырымдамалары мен оқыту үлгілерін қарастырады, желілік оқыту технологияларындағы педагогикалық жобалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Мектепте химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
Пәннің мақсаты: орта білім беру ұйымдарында химияны оқытуда химиялық экспериментті дайындау және жүргізу әдістемелері мен әдістерін қолдану бойынша білім алу. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі. Пән химиялық эксперимент пен демонстрациялық тәжірибелерді ұйымдастыру және жүргізу, топтық жұмыс және рефлексия әдістерін қолдану дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пән мектепте химиялық эксперимент жүргізудің материалдық-дидактикалық жағдайларын, демонстрациялық тәжірибелер мен практикалық жұмыстарды жүргізудің жабдықтары мен әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химия есептерін шығару әдістемесі
Пәннің мақсаты: бейорганикалық химия есептерін шешудің негізгі әдістемелік принциптерін алу. Пән есептерді шешу үшін теориялық білімді практикалық қолдану дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пәнде газдар мен қоспаларға есептер шығару әдістері, химиялық реакциялар мен тепе-теңдік үшін стехиометриялық есептеулер, химиялық термодинамикадағы, реакция кинетикасы мен электрохимиядағы есептеулер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Органикалық химия есептерін шығару әдістемесі
Пәннің мақсаты: органикалық химиядан есептеу есептерін шығару бойынша білім алу. Пән органикалық химия бойынша білімдерін кеңейтуге және тереңдетуге, есептер шығаруда практикалық дағдыларды қалыптастыруға, түрлендірулер тізбектерін құрастыруға бағытталған. Пән химиялық есептерді шешуге қойылатын жалпы талаптарды, органикалық химиядағы есептерді шығару және химиялық теңдеулерді құрудың ерекшеліктерін, химиялық құрылыс теориясының негізгі ережелерін, көмірсутектердің, спирттердің, альдегидтер мен кетондардың, карбон қышқылдарының химиялық қасиеттерін, фенолдар; сапалық реакциялар, изомерия, көмірсутектердің номенклатурасы, изомерлердің санын есептеу, белгілі массалық үлестер немесе жану өнімдері бойынша заттардың формулаларын табу, заттардың химиялық қасиеттеріне құрылымның әсері, органикалық заттардағы заттарды тануға тәжірибелік есептерді шығару химия.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Кристаллохимия
Пәннің мақсаты: кристалдардағы атомдардың кеңістіктік орналасуы мен химиялық байланысын зерттейді. Курс негізінен рентгендік дифракциялық талдау, олар интератомиялық қашықтықтың абсолютті мәндерін және химиялық байланыстардың сызықтарының арасындағы бұрыштарды (валенттік бұрыштар) анықтайды.Пән кристалдардың негізгі макро қасиеттері, кеңістік торының симметрия топтары, кеңістіктік тор түрлері мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
STEM оқыту
Пәннің мақсаты: қазіргі мектептерде жаратылыстану пәндерін оқытуда пәнаралық интеграцияның мәні мен маңызы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Курс жобалау әдістеріне, проблемалық және бірлескен оқытуға, кәсіпкерлікке және технологияға негізделген оқытуға шолу жасауға бағытталған. Курс қазіргі мектептердегі пәнаралық STEM курстарының мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын таңдау принциптері мен өлшемдерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Химиялық экология
Пәннің мақсаты: қоршаған ортаның – атмосфераның, гидросфераның, литосфераның күйі мен қасиеттерін анықтайтын химиялық процестер туралы білім алу. Пән қоршаған ортада болып жатқан антропогендік және табиғи химиялық процестерді зерттеуге бағытталған. Пән экологиялық химияның, гидросфераның, литосфераның және биосфераның экологиялық химиясының негізгі түсініктерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Химиялық олимпиада есептерін шығару
Пәннің мақсаты: студенттердің олимпиада есептерін шығаруға шығармашылық көзқарасын дамыту және қалыптастыру, сонымен қатар химиядан есептерді шығару әдістемесін меңгеру. Пән олимпиада есептерін шешу үшін практикалық және теориялық білімнің дағдыларын қолдануға бағытталған. Пән заттардың молекулалық формулаларын шығаруға арналған есептеулерді, газ заңдарын, ерітінділердің құрамын өрнектеудің әртүрлі әдістерін қолдану арқылы есептеу есептерін, тотығу-тотықсыздану реакцияларын, электрохимиялық есептеулерді, термохимиялық есептеулерді, химиялық реакциялардың жылдамдығын, химиялық тепе-теңдіктерді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Коллоидтық химия
Пән коллоидтық химияның теориялық негіздерін және дисперсті жүйедегі интерфейсте болатын негізгі заңдылықтарды құрайды. Пән практикалық қателерді, әртүрлі дисперстік жүйелердегі эксперименттік мәліметтерді өңдеу әдістерін ескере отырып, коллоидтық химия бойынша білімді қалыптастырады, коллоидтық химияның негізгі заңдарының физикалық мағыналарын ашуға, оларды практикалық есептерді шешуде қолдануға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Аспаптық талдау
Пәннің мақсаты: физика-химиялық талдау әдістері саласында студенттерді іргелі және практикалық дайындау. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі. Пән химиялық эксперимент жүргізу әдістерін зерттеуге және студенттердің заманауи аспаптық талдаулар туралы жүйелі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пән талдаудың электрохимиялық әдістерін, затпен электромагниттік әсерлесудің өзара әрекеттесуіне негізделген әдістерді, талдаудың хроматографиялық әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
Пәннің мақсаты: Химиялық эксперимент жүргізу әдістерін, химия ғылымы саласындағы мониторингтік зерттеулерді, жобалау және зерттеу кезеңдерін оқу. Пән топтық жұмыс және рефлексия әдістерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу жобаларын дайындау және орындау арқылы жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы
Пәннің мақсаты: макромолекулалық қосылыстар химиясының іргелі негіздері туралы білім алу. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі. Пән полимерлердің физика-химиялық қасиеттерін, олардың құрылымын, синтезін және модификациясын анықтау дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пән полимерлердің молекулалық массалық сипаттамаларын, полимерленуін, тізбекті полимерлену процестерінің классификациясын; катиондық және анионды полимерлену; поликонденсация; полимер денелері, аморфты полимерлер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құра отырып, оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындай отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды
- Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды меңгере отырып, өзінің азаматтық-адамгершілік ұстанымын білдіреді.
- Бейорганикалық, органикалық, аналитикалық, физикалық, коллоидтық химия, элементтер химиясы және химиялық технологиялар, кристаллохимия білімдерімен интеграциялауда дидактикалық білімді қолдана отырып, оқу сабақтарын өткізеді
- Оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясын пайдалана отырып, білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, химия пәндер бойынша оқу сабақтарын өткізеді.
- Оқушылардың эмоционалдық интеллект деңгейлерін ескере отырып, педагогика, даму психологиясы және мектеп оқушыларының даму физиологиясы бойынша білімдерін қолдана отырып, оқушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, оқу-тәрбие процесін құрады.
- Студенттердің мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық тактіні, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды.
- Химия бойынша оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлейді, оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке даму траекториясын жобалайды, оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясын қолдана отырып және білім беру ресурстарының, кәсіпкерліктің және экономика теориясының кең спектрін қолдана отырып, стандартты емес ойлауды дамытады
- Оқушылардың жас ерекшеліктерімен, қажеттіліктерімен, химияны, химиялық технологияны және экологияны оқытудың әдіс-тәсілдерін анықтай отырып, әр түрлі күрделілік деңгейіндегі есептерді шығара отырып, сабақтың алға қойған мақсатына сәйкес химиялық білім беру бойынша оқу-әдістемелік кешендерін әзірлейді.
- Зерттеу/жобалық жұмыста оқушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін, рефлексия және топтық жұмыс әдістерін пайдалана отырып, химияны оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтайды.
- Оқу процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін, соның ішінде оқытудағы сабақты зерттеуді (Лессон Стади) және химияны оқыту әдістемесін аспаптық талдау әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша түрде ұсынады
- Оқушылардың тілдік құзыреттерін дамыта отырып, сыныптағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдай отырып, экология негіздерін білуді пайдалана отырып, тиімді коммуникацияны жүзеге асырады
- Өз қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады, үздік педагогикалық практиканы зерделей отырып, біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін айқындай отырып, құқықтар мен экономикалық теорияның негіздерін, кәсіпкерлікті, ойлау дизайнын, шет тілін, STEM оқытуды және есептерді шешу әдістемелерін, ойлау дизайнын, шет тілін, STEM оқытуды пайдалана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыруға қабілетті
Ұқсас БББ
6B01504 Химия
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01504 Химия мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01504 Химия
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01504 Химия
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01504 Инженерлік профиль бойынша химия пәні мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01504 Негізгі мектептегі химия және биология (көп тілде білім беру)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01504 Химия
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)