Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01705 Шет тілі: екі шет тілі в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Екі шет тілін жетік меңгерген, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар, оқу процесіне оқытудың инновациялық технологияларын енгізу арқылы кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті шет тілдері мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл және оның құрылымы I: Фонетика және фонология
Оқушылардың даму физиологиясы
Қоғамға қызмет
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Тіл және оның құрылымы II: Морфология және синтаксис
-
2 Оқу жылы
Жаһандық экология
Тіл, мәдениет және мәдениетаралық қатысым
Сабақ дизайны және бағалау
Сандық педагогика
Эмоционалды интеллект
Кәсіпкерлік
Сөз өнері
Экономикалық теория
Ойлау дизайны
Педагогика
Сакральді Маңғыстау
Жас ерекшелік психологиясы
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Медиа сауаттылық
Екінші шетел тілі ( А1 деңгейі)
Құқық негіздері
-
3 Оқу жылы
Кәсіби шет тілі
Екінші шетел тілі ( А2 деңгейі)
Морфология және синтаксисті саралау
Академиялық жазылым негіздері
Стилистика
Лексикология
Инклюзивті білім беру
Екінші шет тілі (B1деңгейі)
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі (С1 деңгейі)
Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстіндегі базалық шет тілі
Рецептивтік дағдыларын үйрету әдістемесі (тыңдалым және оқылым
Шетел тілін оқытудың әдістері мен материалдары
-
4 Оқу жылы
Шет тілі сабақтарындағы оқыту технологиялары
Шет тілін арнайы мақсатта оқыту
Оқытудың CLIL(Content and Language Integrated Learning) әдістері
Коммуникативті оқыту әдістемесі
Продуктивтік дағдыларын (Cөйлеу және Жазылым) оқыту әдістемесі
ТКТ I,II,III(Teaching Knowledge Test)
Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Студенттердің ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту сабақтарын жоспарлайды, сәйкестендірілген оқыту әдістері мен бағалау құралдарын анықтайды.
- Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды меңгерген жалпыадамзаттық және жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға, экономикалық және құқықтық білімге ие болады.
- Педагогика, даму психологиясы және мектеп оқушыларының даму физиологиясынан алған білімдерін қолдана отырып, оқушылардың эмоционалдық интеллект деңгейлерін ескере отырып, оқушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, оқу-тәрбие үрдісін қалыптастырады.
- Ақпараттық сауаттылыққа ие бола отырып, шет тілін оқыту әдістемелерінде инновациялық технологиялардың, оның ішінде АКТ мүмкіндіктерін шығармашылық және өнімді қолданады.
- Тілдік пәндер бойынша сабақ жүргізеді, тиімді қарым-қатынасты жүзеге асырады, оқушылардың тілдік құзыреттілігін дамытады, қолайлы, қолжетімді оқу ортасы мен сыныптағы эмоционалды-психологиялық климатты сақтайды.
- Шетел тілдерін оқытудың бағдарламалары мен әдістерін әзірлейді, оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке даму траекториясын құрастырады, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады және білім беру ресурстарының кең ауқымын пайдаланады.
- Студенттердің мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық тактіні, педагогикалық этика ережелерін сақтайды.
- Эмоционалды интеллект пен Мәдениетаралық коммуникацияның лингвистикалық тетіктері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ағылшын тілінде ауызша және жазбаша коммуникация бағдарламаларын құрады.
- Дидактикалық білімді шет тілін оқытудың заманауи әдіс-тәсілдері туралы білімдермен ықпалдастыруда пайдалана отырып, тілдік пәндер бойынша сабақтар жүргізеді.
- Зерттеу/жобалық жұмыста оқушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін, рефлексия және топтық жұмыс әдістерін пайдалана отырып, шет тілін оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтайды.
- Мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін үйренуге қызығушылықты қалыптастырады және ынталандырады, тәлімгердің жетекшілігімен, мектеп жасындағы балалардың ағылшын тілінде қарым-қатынасқа бейімделуіне жағдай жасайды.
- Оқытудың тиімді әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдары негізінде сабақ барысында оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, шет тілін оқытудың инновациялық нысандары мен әдістерін қолданады.
Ұқсас БББ
6B01705 Шет тілін ерте оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын)
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті