Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01705 Шет тілі: екі шет тілі в Yessenov University

Пәндер

  • Тіл және оның құрылымы I: Фонетика және фонология

    Мақсаты: ағылшын тілінің айтылу ерекшеліктерін оның коммуникативті және территориялық түрлерінде дәйекті және жан-жақты зерттеу. Ағылшын тілінің айтылу ерекшеліктерін оның коммуникативті және территориялық түрлерінде дәйекті және жан-жақты зерттеу. Фонетикалық бірліктерді, олардың табиғаты мен функцияларын, фонетикалық жүйенің негізгі даму тенденцияларын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты: болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Пән бойынша қарастырылады: студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білім мен дағдыларды меңгеру қондырғысын дамыту; студенттердің тәрбиенің жалпы теориясын білуін кеңейту және тереңдету; студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тіл және оның құрылымы II: Морфология және синтаксис

    Курстың жалпы мақсаты - студенттерге тілдің мағыналық бірліктері қалай жұмыс істейтінін және оларды сөз бен сөйлемге айналдыру ережелерін меңгеруге көмектесу. Бұл курс студенттерге сөздердің ең кіші бірліктерден қалай жасалатындығы және сөздерден сөйлемдер жасалатындығы туралы білімдер мен дағдыларды ұсынады. Бірліктерді біріктіру әдістерін және олардың сөз құрау үшін орналасу ережелерін, олардың құрылымын және фонологиялық көрінісін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл, мәдениет және мәдениетаралық қатысым

    Пәннің мақсаты: Мәдениетаралық деңгейде, қарым қатынас жасаушының мәдениетін, менталитетін және құндылықтарын ескере отырып, шет тілінде қарым қатынасқа түсу қабілетін қалыптастыру. Курстың мазмұны қарым-қатынас мәдениетін дамытуға бағытталған: шет тілін қарым-қатынас, білім беру және өзін-өзі тәрбиелеу құралы, қазіргі әлемдегі ынтымақтастық пен өзара әрекеттесу құралы ретінде пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаһандық экология

    Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Сабақ дизайны және бағалау

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда сабақ дизайнының дағдыларын қалыптастыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру. Пән сабақты ұйымдастыруға, оқыту сапасын бақылауды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты, теория мен оқыту әдістемесін оқытуда сабақты (Лессон Стади) зерделеуді,мақсат қоюға байланысты кәсіби шеберлік мен дағдыларды қалыптастыруға, білімді тексеру және кері байланыс алу үшін материалдың мазмұнын таңдауға, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Сандық педагогика

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Эмоционалды интеллект

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сөз өнері

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ойлау дизайны

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Медиа сауаттылық

    Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сакральді Маңғыстау

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты-студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Курстың мазмұнына мыналар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; іздеу негіздері; агенттер парадигмалары: иерархиялық парадигма, реактивті парадигма және гибридті парадигма; классикалық жоспарлау және орындау; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер: алдын ала тарих және негіздер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі ( А1 деңгейі)

    Пәннің мақсаты – студенттерге практикалық жұмыста және шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттілік деңгейі жеткілікті деңгейде меңгеру. Сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын қалыптастыру және дамыту, тілдік құралдарды білу және тілдік дағдыларды қалыптастыру. Оқыту пәні сөйлеудің негізгі дағдыларын ескере отырып, тілде қарым-қатынас жасай білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Морфология және синтаксисті саралау

    Пәннің мақсаты: Ағылшын тіліінің морфологиясы мен синтаксисінің маңызды заңдылықтарын көрсету, осы аталған бөлімдердің негізгі аспектілеріне тереңірек талдау жасау. Курс мазмұны тілдің формалды семантикалық құрылымы және сөйлеудегі грамматикалық бірліктердің қызметі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру;морфология мен синтаксистің зерттеу объектілері болып табылатын морфема, сөз, сөйлем т.б. ұғымдарға тереңірек талдау жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Стилистика

    Мақсаты: Студенттерді зерттеліп жатқан тілдің стилистикалық жүйесімен, оның қызмет етуімен, стилистикалық талдау әдістерінің принциптерімен таныстыру. Болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын білу, кәсіби қызметті жүзеге асыруға түрткі болады. Ол әдеби ағылшын тілінің стилистикалық тұжырымдамасын біріктіреді, студенттердің қарым-қатынас және негізгі білім туралы білімін толықтырады, мәтін функционалды стильге жататындығын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі ( А2 деңгейі)

    Курстың мақсаты - студенттердің практикалық жұмыста және шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін меңгеруі болып табылады. Сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын қалыптастыру және дамыту, тілдік құралдарды білу және тілдік дағдыларды қалыптастыру. Оқыту пәні сөйлеудің негізгі дағдыларын ескере отырып, тілде қарым-қатынас жасай білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Лексикология

    Пәннің мақсаты студенттерде лингвистикалық және коммуникативтік құзіреттілік негіздерін қалыптастыра отырып лексикологияны зерттеу; Лингвистикалық зерттеудің әртүрлі әдістері мен әдістерінің анықтамасы және теориялық білімді мәдениаралық қарым-қатынас процесінде қолдану. Шет тілі лексикологиясының теориялық негіздерін зерделеу; қазіргі заманғы ғылым тұрғысынан тіл жүйесінің лексикалық деңгейінің бірліктері және олардың өзара әрекеттесу механизмдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шет тілі

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Рецептивтік дағдыларын үйрету әдістемесі (тыңдалым және оқылым

    Пәннің мақсаты: Студенттерді оқу(Reading)) мен тыңдауды(Listening) тиімді оқытудың әртүрлі әдіс-тәсілдер, техникалармен таныстыру, және оларды орынды қолдануды үйрету. Курстың мазмұны қажеттіліктерді, қызығушылықтарды, тілді меңгеру деңгейін және оқушылардың жасын ескере отырып, рецептивті дағдыларды үйрету үшін тиімді әдістер мен материалдарды таңдау және аралас деңгейдегі сабақтарды саралау үшін жаттығулар кешенін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі (С1 деңгейі)

    Пәннің мақсаты: Болашақ ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін тіл деңгейін дамыта отырып, мәдениетаралық - коммуникативтік, әлеуметтік, рефлексивтік және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны В2-C1 деңгейіндегі грамматиканы талдау және қолдану, академиялық сөздік қорын дамыту, және білім беру аясындағы басты проблемаларды талдайтын жарияланымдарды оқу, тыңдау және пікір білдіруді үйренуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстіндегі базалық шет тілі

    Мақсаты: коммуникативті-мәдениаралық одан әрі жетілдіру және студенттердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру. Оқылатын тіл жанрына сәйкес сөйлеу және жазу, оқу, жазу дағдыларын дамыту. Ол оқушылардың тілге деген қажеттіліктерін, болашақ кәсіптің ерекшеліктерін ескеруді қамтиды. Мәдениетаралық құзіреттілік әлем бейнесін тереңірек түсіну арқылы коммуникативті дағдыларды одан әрі қалыптастырумен байланысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілі (B1деңгейі)

    Мақсаты: Пәнге студенттің мәдениетаралық деңгейде, коммуникативті құзыреттіліктің қажетті деңгейін игеру кезінде шетел тілінде сөйлесу мүмкіндігі мен дайындығы кіреді. Сөйлеу әрекетіндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту және тілдік дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқыту ауызекі сөйлеу, тыңдау, оқуда, жазуда тілде қарым-қатынас жасай білуге және шет тілінің коммуникативті дағдыларын одан әрі дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Шетел тілін оқытудың әдістері мен материалдары

    Курстың мақсаты студенттерді тілді оқыту мен оқытудың іргелі тұжырымдамалары мен принциптерімен таныстыру; студенттерге өткен ғасырдағы тілді оқыту әдістемесіндегі өзгерістерге тарихи шолу жасау, қазіргі тәжірибеге баса назар аудару. Пән негізгі оқыту әдістемесін егжей-тегжейлі қарастырады және әртүрлі әдістердің тілді оқыту мен үйрену процесіне қалай ықпал ететінін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда әдіснамалық және ғылыми мәдениетті, білімдер жүйесін, ғылыми зерттеу жүргізу мен ұйымдастыру саласындағы іскерлік және дағдыны қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеу әдіснамасының жалпы ғылыми деңгейінің тәсілдері мен жетекші тұжырымдамаларын, ғылыми зерттеу әдіснамасының негізгі тәсілдерін талдауға бағытталған. Пән мазмұны ғылыми зерттеу/ жобалық жұмыстарды ұйымдастыру әдіснамасының әдістемелік деңгей амалдары мен негізгі тәсілдерін, тәжірибелік дағды мен ғылыми әдістерді қолдану мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Шет тілін арнайы мақсатта оқыту

    Мақсаты: студенттердің коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру және мәдениетаралық коммуникацияны зерттеу. Үш тілде тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынаста еркін таныту үшін алған білімді қолдану. Шетел тілінде кәсіби сөйлеу тілін қалыптастыру, болашақ мамандардың кәсіби іс-әрекетінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыру, шет тілі мұғалімдерінің кәсіби құзіреттілік деңгейін көтеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Шет тілі сабақтарындағы оқыту технологиялары

    Мақсаты: студенттерге болашақ жоғары білім және/немесе мансаптық талпыныстарында табысқа жету құралдарын, сонымен қатар барлық студенттер үшін технологиялар мен құралдарға тең қолжетімділікті қамтамасыз ету.Технология мұғалімдерге сыныптағы әрекеттерді бейімдеуге мүмкіндік береді, осылайша тіл үйрену үдерісін жақсартады. Технология мұғалімдерге өз оқушыларына тіл үйренуді жеңілдетуге көмектесетін құрал ретінде маңыздылығын арттыруды жалғастыруда.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Продуктивтік дағдыларын (Cөйлеу және Жазылым) оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: студенттерді жазу(Writing) мен сөйлеуді(Speaking) тиімді оқытудың әртүрлі әдіс-тәсілдер, техникалармен таныстыру және оларды орынды қолдануды үйрету. Курстың мазмұны қажеттіліктерді, қызығушылықтарды, тілді меңгеру деңгейін және оқушылардың жасын ескере отырып, продуктивтік дағдыларды үйрету үшін тиімді әдістер пен материалдарды таңдау және аралас деңгейдегі сабақтарды саралау үшін жаттығулар кешенін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • ТКТ I,II,III(Teaching Knowledge Test)

    Мақсаты: 1-модульді тапсыру үшін тіл жүйесін және тілді оқытудың негіздерін зерделеу; шет тілін оқытудың түрлі әдістері мен техникасын меңгеру. Бұл курста студенттер ағылшын тілінің фонетикалық, грамматикалық және лексикалық жүйелерін сипаттайтын лингвистикалық терминдерді меңгереді, ағылшын тілін оқытудың терминдері мен тұжырымдамаларын және ағылшын тілін үйренудің негізгі факторларын тексереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Коммуникативті оқыту әдістемесі

    Бұл курстың мақсаты-тілді коммуникативтік оқытуға ерекше назар аудара отырып, тілдерді оқытудың қазіргі заманғы тәсілдерінің негізгі қағидаттарын зерделеу және студенттерді шет тілдерін оқыту саласындағы негізгі проблемалар мен пікірталастармен таныстыру. Бұл курс студенттерді орта мектепте шет тілдерін оқытуға қатысты негізгі мәселелер мен пікірталастармен таныстыруға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Оқытудың CLIL(Content and Language Integrated Learning) әдістері

    Мақсаты: студенттерді жаңа ұғымдар мен идеялармен таныстыра отырып, пән мен тілді қатар меңгеруді қамтамасыз ету. Екінші тілді еркін меңгеруді жетілдіру және оқушылардың қабілетіне қарай оқу бағдарламасын жоспарлау. Оқушылардың әрқайсысына бірдей мән бере отырып, ана тілін де, оқытылатын тілді де меңгеру деңгейін арттыру. Мәдениетаралық түсіністікті, әлеуметтік және ойлау қабілеттерді дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Студенттердің ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту сабақтарын жоспарлайды, сәйкестендірілген оқыту әдістері мен бағалау құралдарын анықтайды.
  • Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды меңгерген жалпыадамзаттық және жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға, экономикалық және құқықтық білімге ие болады.
  • Педагогика, даму психологиясы және мектеп оқушыларының даму физиологиясынан алған білімдерін қолдана отырып, оқушылардың эмоционалдық интеллект деңгейлерін ескере отырып, оқушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, оқу-тәрбие үрдісін қалыптастырады.
  • Ақпараттық сауаттылыққа ие бола отырып, шет тілін оқыту әдістемелерінде инновациялық технологиялардың, оның ішінде АКТ мүмкіндіктерін шығармашылық және өнімді қолданады.
  • Дидактикалық білімді шет тілін оқытудың заманауи әдіс-тәсілдері туралы білімдермен ықпалдастыруда пайдалана отырып, тілдік пәндер бойынша сабақтар жүргізеді.
  • Студенттердің мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық тактіні, педагогикалық этика ережелерін сақтайды.
  • Шетел тілдерін оқытудың бағдарламалары мен әдістерін әзірлейді, оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке даму траекториясын құрастырады, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады және білім беру ресурстарының кең ауқымын пайдаланады.
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін үйренуге қызығушылықты қалыптастырады және ынталандырады, тәлімгердің жетекшілігімен, мектеп жасындағы балалардың ағылшын тілінде қарым-қатынасқа бейімделуіне жағдай жасайды.
  • Зерттеу/жобалық жұмыста оқушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін, рефлексия және топтық жұмыс әдістерін пайдалана отырып, шет тілін оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтайды.
  • Тілдік пәндер бойынша сабақ жүргізеді, тиімді қарым-қатынасты жүзеге асырады, оқушылардың тілдік құзыреттілігін дамытады, қолайлы, қолжетімді оқу ортасы мен сыныптағы эмоционалды-психологиялық климатты сақтайды.
  • Эмоционалды интеллект пен Мәдениетаралық коммуникацияның лингвистикалық тетіктері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ағылшын тілінде ауызша және жазбаша коммуникация бағдарламаларын құрады.
  • Оқытудың тиімді әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдары негізінде сабақ барысында оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, шет тілін оқытудың инновациялық нысандары мен әдістерін қолданады.
Top