Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Балалар мен отбасына қолдау беруге арналған әлеуметтік институттардың өзара іс-әрекеттерін ұйымдастыра алатын және білім беру ұйымдарында әлеуметтік жұмысты дамыта алатын әлеуметтік педагогтард даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Кәсіби өсу портфолиосы
Кейс сипаттамасы
Жас ерекшелік және әлеуметтік психология
Отбасылық педагогика (IP)
Әлеуметтік педагогтардың қоғамдық қозғалысы
Бағалау және дамыту
Отбасын қолдау және дамыту (IP)
Әлеуметтік қызметкердің жобалық қызметі (IP)
Зерттеулер, даму және инновация (IP)
Әлеуметтік жұмыстағы желілік және медиатехнологиялар (IP)
Әлеуметтік жұмыстағы менеджмент
Тайм-менеджмент
Баланы әлеуметтендіру
Педагогикалық зерттеулер (IP)
Мониторинг стратегиялары (IP)
Зерттеу коммуникациялары
Топтық динамика және фасилитация
Әлеуетті дамыту және тәуекелдердің алдын алу (IP)
Сапалық сипаттамалар және нарративтер
Еріктілер қызметіне әлеуметтік-педагогикалық даярлық
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары IP
Балалар құқығын қорғаудың халықаралық стандарттары
Әлеуметтік тренинг
Топ пен желідегі пәнаралық ынтымақтастық
Тьюторлық әрекет технологиялары (IP)
Күйзелістік әрекет ету (IP)
Мониторинг өзгерістер тиімділігін бағалау құралы ретінде (IP)
Әлеуметтік педагогтың байланыстар бойынша портфолиосы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Әлеуметтік квалиметрия
Қосымша білім беруді жобалау
Білім берудегі зерттеу кейсі
Экономика және кәсіпкерлік негіздері (IP)
Білім берудегі конфликтология (IP)
Әлеуметтік даму жағдайларын зерттеу әдістері
Әлеуметтік бейімделу (араласу) және оңалту (қалпына келтіру)
Заңмен байланыста және қайшылықта балалармен жұмыс істеудің балама әдістері
Математикалық статистика негіздері
Әлеуметтік жұмыс жоба ретінде (IP)
Тренингтік жұмыс
Әлеуметтік өзгерістер
Баланың отбасын бағалау
Білім беру мекемесіндегі ерікті қызмет
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Баланың әлеуметтенуін бағалау
Әлеуметтік қорғау жүйесі (IP)
Инклюзивті білім беру ортасы
Мектептегі күйзеліс-менеджмент
Әлеуметтік жұмыстың нормативтік-құқықтық негіздері (IP)
Әлеуметтік жұмыстың кәсіби этикасы
Күйзеліс интервенциясы (IP)
Білім берудегі медиация (IP)
Білім берудегі кейс-менеджмент
Мектептегі әлеуметтік жұмыс технологиялары
Білім берудегі кибертехнологиялар (IP)
Позитивті ата-ана (IP)
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері (IP)
Оқытуды жоспарлау және оқу үдерісіндегі дербес оқыту (IP)
Әлеуметтік жұмыстағы жобалау
Даму мониторингы (IP)
Әлеуметтік жұмыстың теориясы және практикасы
Эмоционалды интеллект
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері (IP)
Отбасы және баланы әлеуметтік қорғау (IP)
Ақпаратты басқару
Жас ерекшелік және әлеуметтік педагогика
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары (IP)
Баланың білім беру және әлеуметтік ортасын бағалау
Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік желілермен жұмысы (IP)
Әлеуметтік зерттеулер (IP)
Тьюторинг балаға білім беру жолдарын іздестіру ретінде тьюторинг (IP)
Экстремалды әлеуметтік жағдайлар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада жеке тұлға ретінде білім алушылардың қолдау жүйесін әзірлейді және іске асырады.
- Диалог пен коммуникацияны қолдана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Балаларды оқытуды жеңілдетеді.
- Әлеуметтік жұмыстың құрылымы мен әдістеріне бағдарланады.
- Балалардың жас ерекшелігіне және әлеуметтік дамуына бағытталған.
- Білім берудегі әлеуметтік жұмыстың негізделген этикалық стандарттарын сақтайды.
- Білім берудегі әлеуметтік педагог жұмысының нормативтік-құқықтық стандарттарын сақтайды және қолданады.
- Қоғамдық, волонтерлік қызметті әзірлеуді және іске асыруды жүргізеді.
- Баланың және балалар тобының әлеуметтік дамуына, әлеуметтік жағдайға мониторинг және сараптама жүргізеді.
- Нормотиптік және ерекше баланың әлеуметтік ортасы мен факторларына бағалау жүргізеді
- Балалар мен отбасыларды сүйемелдеу, кеңес беру, абилитация, оңалту, алдын алу бағдарламаларының кейс-менеджментін жүргізеді.
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
Ұқсас БББ
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01802 Әлеуметтік және ювеналды педагогика
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01802(IP) Әлеуметтік педагогика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01802 Әлеуметтік педагогика және педагог-ассистент
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті