6B01802 Әлеуметтік педагогика және педагог-ассистент в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Болашақ маманның бойында тұлғалық және кәсіби құзіреттіліктері қалыптасқан, әртүрлі білім беру және әлеуметтік сала мекемелерінде табысты әлеуметтік-педагогикалық кәсіби қызмет ете алатын, нарық сұранысына жауап беретін, жаңа технологияларды меңгерген әлеуметтік педагогтарды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік бағдар беру негіздері
Пән кәсіби дамудың негізгі заңдылықтары мен кәсіби өзін-өзі анықтау, кәсіби таңдау субъектілері, еңбек қызметі салалары, кәсіптер мен мансап туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде тиімді әлеуметтік-педагогикалық технологияларды таңдау негізінде кәсіби өзін-өзі анықтау тұрғысынан мектеп оқушыларымен жұмысты ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі әлеуметтік педагогтің практикалық жұмысы
Пән мектептегі әлеуметтік педагогтың жұмыс әдістемесімен танысу мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде көп балалы, аз қамтылған, проблемалық отбасылармен, мүгедек балалардың отбасыларымен, балалар және жастар ұйымдарымен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагогикалық қызмет
Пән студенттердің білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекетінің теориясы мен практикасы туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде әлеуметтік-педагогикалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу, білім беру мекемелерінде көмек көрсету дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік жұмыстың негіздері
Пән әлеуметтік-педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерін, әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологияларын, әлеуметтік педагогтың әлеуметтік мәдениетінің негіздерін ашу мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде үнемі жеке кәсіби өзін-өзі жетілдіру және әлеуметтік жұмыстың жалпы технологиясын дамыту қажеттілігі дағдылары қалыптасады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пән балалар психологиясының дамуының әртүрлі жас кезеңдерінің ерекшеліктерін, әр түрлі іс-әрекеттерді, жеке тұлғаны қалыптастыратын психикалық формалар мен мінез-құлықты, баламен жұмыс барысында анықталған заңдылықтарды ескеру туралы ғылыми идеяларды игеру мақсатында оқытылады. Пән адам жасына байланысты құбылыстар мен процестердің негізгі заңдылықтары туралы білімді қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп психологиясы
«Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық диагностика
Пән болашақ мамандарға практикалық іс-әрекетте қажетті әлеуметтік-педагогикалық білімнің ғылыми-әдіснамалық негізін ашады, әлеуметтік-педагогикалық диагностиканың әдістемелік негіздеріне талдау жасайды, теориялық мәліметтер, практикалық іс-әрекеттегі қажетті кеңестер, қолданылатын әдістер, оларды өңдеу негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика тарихы
Пән студенттерде әлеуметтік педагогиканың әлемдік және отандық тарихындағы педагогикалық ойдың дамуы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда тарихи-педагогикалық білімді және әлеуметтік педагогиканың даму заңдылықтары мен мәнін зерттеу әдістерін игеру арқылы аналитикалық дағдылар, зерттеу қызметіне қызығушылық, кәсіби құзыреттілік қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы педагогика тарихы
Пән ғылыми білімнің саласы, оның тарихы, қазіргі жағдайы және даму бағыты ретінде арнайы педагогиканың негізгі ұғымдарын дамыту мақсатында зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде оқытудың мазмұнын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың санаттарымен түзету-тәрбие жұмысының бағыттарын сипаттау біліктері, арнайы мекемелердің әртүрлі типтеріндегі білім беру жүйесін салыстыру және талдау, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сипаттамасын жасау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік педагогикалық кеңес беру
Пән әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің негізін, әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру теориясы мен практикасының негіздерін және нормативтік-құқықтық құжаттарды, қорытындылау кезінде жүйелі ойлау мен сыни көзқарасқа негізделген білімді практикада қолдануды, жанжалды жағдайларда проблемаларды шешудің шығармашылығын бағалауды, пәнаралық білімді интеграциялауды, ақпараттық мәдениетті көрсетуді, кәсіби мәселелерді шешу жолдарын талдауды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Пән әдіснамалық тәсілдің негізгі ұғымдары мен психологиялық-педагогикалық диагностика принциптерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде білім алушы мен топтың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын жасау негіздері, әдістемелерді, тестілерді, проективтік және интерактивті техникаларды түсіндіру, кәсіби-этикалық талаптар, психодиагностиканың қағидаттары мен функцияларын сипаттау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жастармен әлеуметтік педагогикалық жұмыс
Пән болашақ әлеуметтік педагогтарды жастардың әлеуметтік-демографиялық, әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерімен, оның әртүрлі топтарымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың негізгі принциптерімен, әдістерімен және тәсілдерімен таныстыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде жастардың әртүрлі санаттарымен жастар ортасында жұмыс істеу үшін қажетті дағдылар қалыптастырылады; жастарды әлеуметтік қорғау проблемалары бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық, нормативтік актілерін қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік педагогика
Пән студенттердің кәсіби қызметінің әлеуметтік-педагогикалық компонентін жүзеге асыру үшін қоғамның әлеуметтік мәселелерінің педагогикалық аспектілерін игеру мақсатында оқытылады. Пән кәсіптік қызметтің ерекшеліктері, функциялары, әлеуметтік рөлдері, әлеуметтік педагогтың этикалық нормалары мен құндылықтары, құқықтары, әлеуметтік педагогтың практикалық қызметі мен мамандануы туралы мәселелерді зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогика
Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы ұйымдарда әлеуметтік педагогтің жұмысын ұйымдастыру
Пән арнайы ұйымдардағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жүйесінің теориялық негіздерін, әлеуметтік-психологиялық қызмет көрсетудің әдіснамалық негіздерін, әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістемелерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда арнайы ұйымдардағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыста жаңа технологияларды қолдану біліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Пән отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мазмұнын ашады, әлеуметтік-педагогикалық қызметті жүзеге асырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістері мен технологияларын қолдану біліктері мен практикалық дағдылары, отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың негіздері мен бағыттары, ата-аналарға кеңес беру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Пән әлеуметтік психологияның даму тарихы туралы білімді қалыптастыру, әлеуметтік психологияның өзекті мәселелерімен танысу мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің теориялық білімі мен практикасын қолданады, әлеуметтік-психологиялық зерттеудің негізгі әдістері туралы теориялық және практикалық білімді дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды жеке сүйемелдеу әдістемесі (педагог-ассистенттің жұмысы)
Пән әртүрлі оңалту орталықтарында, арнайы білім беру мекемелерінде тәрбиеленушілерді медициналық-психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, олардың мүдделері, қабілеттері, жеке ерекшеліктері, кәсіби бейімділігі туралы білімді игеру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер ерекше білім беруді қажет ететін білім алушыларды жеке сүйемелдеу мен қолдаудың технологиялары мен арнайы әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудің негіздері
Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердің әдістері
Пән студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына кәсіби қызығушылығын қалыптастыру, психологиялық-педагогикалық зерттеу жұмыстарының заңдылықтарын, жолдарын меңгеру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше игеру, кәсіби қызметінің ғылыми бейінін өзгерту, әртүрлі ғылыми дереккөздерді, зерттеу құзыреттері мен зерттеу мәдениетін пайдалану, логика мен зерттеу әдістерін саналы түрде таңдау қабілеттері қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пенитенциарлық педагогика
Пән әдістер жүйесінде психологиялық-педагогикалық әсердің өзара байланысы мен өзара тәуелділігін анықтауды қарастырады; тәрбиеленушілерге әсер ететін тиімді әлеуметтік-педагогикалық-психологиялық әдістерді, нысандарды, техникаларды, құралдарды қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде кәсіби міндеттерді шешу жолдарын айқындау, әлеуметтік-психологиялық кеңес беру кезінде диагностикалық, түзету технологияларын қолдану, тренинг өткізу, әлеуметтік, педагогикалық, құқықтық қағидаларға негізделе отырып, пенитенциарлық мекеме тәрбиеленушілерінің мінез-құлқын түзету дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Конфликтология
Пән кикілжіңдер туралы білімді қалыптастыру, кикілжіңді шешу әдістерін таңдау, жағдайын, себептерін, құрылымын, жіктелуін, кикілжің жағдайындағы мінез-құлық стилін болжау мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде кикілжің табиғаты, даму кезеңдері, оларды шешу тәсілдері, кикілжіңді тиімді шешудің әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдылары туралы теориялық білім қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үйде оқытуды сүйемелдеу әдістемесі мен технологиясы
Пән медициналық көрсеткіштер бойынша үйде оқитын және жалпы білім беру процесіне енгізілген мүгедектігі бар және ерекше білім беруді қажет ететін балалардың психологиялық-педагогикалық және жас ерекшеліктері бойынша даму заңдылықтарын ашу мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер үйде оқытуды ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық және әдістемелік негіздерін, білім беру мазмұнын, үйде оқытуды жүзеге асыратын мамандардың жұмыс мазмұнын және олардың біліктілігіне қойылатын талаптарды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Девиантология
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің тұлға мінез-құлқындағы ауытқу проблемасының қазіргі жағдайы туралы ғылыми негізделген, тұтас идеяларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әртүрлі топтармен алдын-алу жұмыстарының стратегиялары мен тактикаларын сипаттайды, девиантты мінез-құлық түрлерін ажыратады, девиантты жағдайды талдау әдістерінің алгоритмін құрастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар психопатологиясы
Пән онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде психиканың даму заңдылықтары мен механизмдері туралы түсінік қалыптастыру, психикалық бұзылулардың этиологиясы мен патогенезі, алдын алу мен қалпына келтіру жолдары туралы түсінік беру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер баланың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-педагогикалық үрдісті ұйымдастыру үшін медициналық-биологиялық және психологиялық білімді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиялары
Пән оқытудың ақпараттық, қашықтықтан оқыту технологиялары, әдістері мен принциптері, әлеуметтік педагогтың практикалық кәсіби қызметіндегі жұмыс технологиялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда әлеуметтік-педагогикалық процесті ұйымдастыру біліктері, оқу-тәрбие процесінің сапасын арттыру бойынша білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бос уақытты ұйымдастыру педагогикасы
Пән балалар мен ата-аналардың бос уақытын ұйымдастыруды, отбасылық демалыстың негізгі модельдері мен технологияларын, отбасылық бейіндегі балалар үйлерінде бос уақытты ұйымдастыруды, балалар мен ата-аналардың белсенді демалысын ұйымдастыру мәселелері бойынша білімдерін кеңейту мен жүйелеуді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың клиникалық даму негіздері
Пән студенттерге дамудағы кемшіліктердің клиникасын анықтау, ерекше білім беруді қажет ететін балалардың клиникалық даму негіздері туралы ғылыми-теориялық, тәжірибелік түсінік беру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде кемшіліктердің түрлері, деңгейлері, ұқсастықтарын ажырату, психикалық және физикалық дамудағы ауытқулар туралы анамнез жинақтау, балаларды клиникалық тексеру әдістері туралы білім мен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық анимация
Пән адам мен қоғамды қалыптастырудың өзекті мәселелерін, білім беру мекемелерінде оқушылар ұжымының бос уақытын ұйымдастыруда педагогикалық анимацияны қолдануды қарастырады. Студенттер танымдық, шығармашылық қабілеттерін меңгере отырып, кәсіби міндеттерді шешу жолдарын, оқушылардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес инновациялық технологияларды қолдануды талдайды, командада жұмыс істеу, ақпараттық мәдениетті көрсету дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психокоррекция негіздері
Пән психокоррекция саласындағы практикалық қызметтің ғылыми негіздерін қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда түзету жұмыстарының әдістерін жеке және топтық түрде қолдану, психологиялық қорытынды негізінде және нақты баланың жас және зияткерлік даму мүмкіндіктеріне сәйкес түзету жұмыстарының жоспарын жасау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагог жұмысының әдістемесі мен технологиясы
Пән әлеуметтік педагог жұмысының әдістемесі мен технологиялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пән әлеуметтік педагог қызметінің нормативтік-құқықтық негіздерін, балалардың әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу мазмұны мен жүйесін анықтау мәселелерін, әлеуметтік көмекке және қорғауға мұқтаж әлеуметтік топтармен және жеке тұлғалармен жұмыс істеу, бос уақытты, қайырымдылықты ұйымдастыру, ұйымдастыру-басқару, зерттеу-талдау және ғылыми-педагогикалық қызметті қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Арттерапия
Пән ауытқушылық мінез-құлқы бар балалардың дамуында арт-терапияны, арт-технологияны қолдану туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда терапияның басқа түрлерінің нәтижелерін талдау, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес арт-терапия түрлерін қолдану дағдылары қалыптастырылатын болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дарынды балалармен жұмыс
Пән студенттерде бала дарындылығының табиғаты, механизмдері, құрылымы, дарындылық өлшемдері, қалыптасуы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер педагогика және балалар дарындылығы теориясымен, дарынды балалармен жұмыс істеу әдістерімен танысады және білім беру жүйесінде дарынды балалармен жұмыстың стратегиялық бағыттары, дарынды балалар мен жасөспірімдерді психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түзету педагогикасы
Пән студенттерді мінез-құлқындағы ауытқулары бар және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуге дайындау және оларды тиімді оқыту мен тәрбиелеу мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде аномалды балалардың әртүрлі топтарымен психодиагностикалық жұмыс жасау, педагогикалық өзара әрекеттесуді, аномалды баланың жеке даму карталарын құру дағдылары қалыптасады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Патриотизм және жаһандық құзыреттіліктер
Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде талдау, рефлексия, аргументация және коллаборация, оқиғаларды өз бетінше және бірлесіп зерделеу және көрсету, маңызды мәселелерді қарау және әртүрлі мәдени перспективаларды ескере отырып, осы көзқарастар (перспективалар) арасындағы байланысты түсіндіру, қолда бар ақпаратты сыни бағалау және өз пікірін дәлелдеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беруде психологиялық-педагогикалық жұмыс негіздері
Пән жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті оқыту туралы негізгі ұғымдарды, инклюзивті оқытудың мәнін, оның қалыптасу теориясы мен практикасын қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер білім беру мекемелерінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен психологиялық-педагогикалық жұмыстың технологиясы мен негіздерін үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогтің ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жұмыс әдістемесі
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері, балалармен жұмыс жасау технологиялары, әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде қоғамға сәтті интеграцияны қамтамасыз ететін кешенді көмек көрсету біліктері мен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс бойынша әлемдік тәжірибесі
Пән студенттердің қазіргі әлемдегі білімнің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығы, әлеуметтік-педагогикалық ғылым мен практиканың заманауи тәсілдері мен технологиялары, болашақ педагогикалық қызметке кәсіби-педагогикалық бағыт туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде әлеуметтік-педагогикалық жұмыс бойынша әлемдік тәжірибені қолдану біліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды әлеуметтік оңалту және бейімдеу
Пән балаларды әлеуметтік оңалту және бейімдеу тәсілдері, нысандары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер ерекше білім беруді қажет ететін балаларға, әлеуметтік топтарға және өмірлік қиын жағдайға тап болған тұлғаларға әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету және оларда ауытқушы мінез-құлықтың әр түрлі формаларының пайда болуының алдын алу іс-шараларын жүзеге асыру дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика және психология негіздері
Пән арнайы педагогика мен арнайы психологияның негізгі ұғымдарын ғылыми білімнің саласы, оның тарихы, қазіргі жағдайы және даму бағыттары ретінде қарастырады. Пәнді игеру нәтижесінде оқытудың мазмұнын сипаттау, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын жасау біліктері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың санаттарымен түзету-тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім, арнайы мекемелердің әртүрлі типтеріндегі білім беру жүйесін салыстыру және талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беруде ерекше білім беруді қажет ететін балаларды әлеуметтендіру
Пән ерекше білім беруді қажет ететін балаларды әлеуметтендірудің мәні туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде білім берудің әлеуметтендіру және бейімдеу функцияларын іске асыру, әлеуметтендіру технологиялары мен әдістемелерін бейімдеу және қолдану, әр бала үшін білім беру ортасын ұйымдастыру қабілеттері мен дағдылары қалыптасады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ҚР әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесі
Пән білім алушыларда Қазақстан Республикасының әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесін игеру арқылы педагогикалық қызметтің кәсіби-педагогикалық бағытын қалыптастыру, сондай-ақ әлеуметтік-педагогикалық ғылым мен практиканың заманауи тәсілдері мен технологияларын зерделеу және әлеуметтік-педагогикалық жұмыс бойынша тәжірибені пайдалану мақсатында оқытылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер әлеуметтік-педагогикалық мәселелерді анықтауға, зерттеуге және талдауға үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық тәрбие жүйесіндегі педагог-ассистент
Пән отбасындағы тәрбие жұмысының мәні мен мазмұны, педагог-ассистенттің кәсіби міндеттері туралы теориялық білімдермен танысу мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер отбасылық тәрбие жүйесіндегі сүйемелдеу ерекшеліктерін, білім беру мен тәрбиелеу жүйесін реттейтін заңдар мен нормативтік құқықтық актілерді, отбасымен жұмыс жасауда психологиялық кеңес беруді игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру ұйымдарындағы педагог-ассистенттің қызметі
Пән білім беру ұйымдарындағы педагог-ассистент қызметінің мазмұнын, негізгі мақсаттарын, бағыттары мен принциптерін ашу, ерекше білім беруді қажет оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру әдістері, тәсілдерімен таныстыру мақсатында оқытылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер педагог-ассистент қызметінің нормативтік-құқықтық және әдістемелік негіздерін, педагог-ассистенттің оқу-тәрбие процесіне қатысушылармен өзара іс-әрекет технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық психология
Пән білім беру процесінің субъектілерін, білім беру қызметі субъектілерінің жас ерекшеліктерін, оқытудың мотивациясы мен нысандарын, педагогикалық қызметтің мазмұнын, педагогикалық, психологиялық қорытындыларды, жүйелі ойлау, шығармашылық қабілеттер және кәсіби міндеттерді шешу негізінде білімді практикалық қолдануды, ақпараттық мәдениетті көрсетуді қарастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде педагогика саласында оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік, кәсіби құндылықтар қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру ұйымдарында әлеуметтік педагогика саласындағы білімді жүйелеуге қабілетті
- Әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды анықтау мен шешуде зерттеу дағдыларын қолдануға қабілетті
- Әлеуметтік, этикалық, әдіснамалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты түсіндіруге, білім беру мен оқытудың заманауи тенденцияларын қолдануға қабілетті
- Әлеуметтік педагогикалық және ғылыми-педагогикалық қызметте балалардың әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу мазмұны мен жүйесін анықтауға, әлеуметтік көмекке және қорғауға мұқтаж әлеуметтік топтармен және жеке тұлғалармен жұмыс істеуге қабілетті
- Кәсіби міндеттерді шешу кезінде қарым-қатынас құру үшін коммуникативті қабілеттерін қолдана алады
- Кәсіби жағдайларды бағалауға және алған білім, білік, дағды негізінде шешім қабылдауға, академиялық адалдықтың әділ және объективті стандарттарын сақтауға, алған дағдыларын кәсіби қызметте қолдануға қабілетті
- Отбасына, ерекше білімді қажет ететін балаларға және олардың ата-аналарына/заңды өкілдеріне әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті
- Педагогикалық қызмет аясында әлеуметтік, әдістемелік, заңнамалық-құқықтық, педагогикалық-психологиялық білімнің теориялық негіздерін қолдана отырып кәсіби қызметті сапалы ұйымдастыруға қабілетті
Ұқсас БББ
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01802 Әлеуметтік педагогика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)