Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01802(IP) Әлеуметтік педагогика в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Балалар мен отбасына қолдау беруге арналған әлеуметтік институттардың өзара іс-әрекеттерін ұйымдастыра алатын және білім беру ұйымдарында әлеуметтік жұмысты дамыта алатын әлеуметтік педагогтард даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
2023 Оқу жылы
Математикалық статистика негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Эмоционалды интеллект
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Әлеуметтік жұмыстың кәсіби этикасы
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Әлеуметтік қорғау жүйесі
Отбасы және баланы әлеуметтік қорғау
Әлеуметтік жұмыстың нормативтік-құқықтық негіздері
-
2024 Оқу жылы
Тренингтік жұмыс
Тьюторинг балаға білім беру жолдарын іздестіру ретінде тьюторинг
Әлеуметтік тренинг
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Әлеуметтік жұмыстың теориясы мен практикасы
Топтық динамика және фасилитация
Педагогикалық зерттеулер
Баланың әлеуметтенуін бағалау
Баланың білім беру және әлеуметтік ортасын бағалау
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Жас ерекшелік және әлеуметтік педагогика
Баланы әлеуметтендіру
Баланың отбасын бағалау
Әлеуетті дамыту және тәуекелдердің алдын алу
Жас ерекшелік және әлеуметтік психология
Әлеуметтік өзгерістер
-
2025 Оқу жылы
Әлеуметтік жұмыстағы менеджмент
Мониторинг өзгерістер тиімділігін бағалау құралы ретінде
Мониторинг стратегиялары
Тайм-менеджмент
Мектептегі әлеуметтік жұмыс технологиялары
Тьюторлық әрекет технологиялары
Даму мониторингы
Ақпаратты басқару
Білім беру мекемесіндегі ерікті қызмет
Әлеуметтік квалиметрия
Инклюзивті білім беру ортасы
Білім берудегі кейс-менеджмент
Әлеуметтік педагогтардың қоғамдық қозғалысы
Бағалау және дамыту
Еріктілер қызметіне әлеуметтік-педагогикалық даярлық
Әлеуметтік жұмыстағы жобалау
Отбасылық педагогика
Экстремалды әлеуметтік жағдайлар
Күйзелістік әрекет ету
Позитивті ата-ана
Мектептегі күйзеліс-менеджмент
Әлеуметтік жұмыс жоба ретінде
Отбасын қолдау және дамыту
Әлеуметтік қызметкердің жобалық қызметі
Әлеуметтік бейімделу (араласу) және оңалту (қалпына келтіру)
Оқытуды жоспарлау және оқу үдерісіндегі дербес оқыту
-
2026 Оқу жылы
Әлеуметтік даму жағдайларын зерттеу әдістері
Топ пен желідегі пәнаралық ынтымақтастық
Кейс сипаттамасы
Балалар құқығын қорғаудың халықаралық стандарттары
Сапалық сипаттамалар және нарративтер
Заңмен байланыста және қайшылықта балалармен жұмыс істеудің балама әдістері
Зерттеулер, даму және инновация
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім берудегі кибертехнологиялар
Әлеуметтік жұмыстағы желілік және медиатехнологиялар
Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік желілермен жұмысы
Күйзеліс интервенциясы
Білім берудегі конфликтология
Білім берудегі зерттеу кейсі
Білім берудегі медиация
Қосымша білім беруді жобалау
Әлеуметтік педагогтың байланыстар бойынша портфолиосы
Әлеуметтік зерттеулер
Кәсіби өсу портфолиосы
Зерттеу коммуникациялары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада жеке тұлға ретінде білім алушылардың қолдау жүйесін әзірлейді және іске асырады.
- Диалог пен коммуникацияны қолдана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Балаларды оқытуды жеңілдетеді.
- Әлеуметтік жұмыстың құрылымы мен әдістеріне бағдарланады.
- Балалардың жас ерекшелігіне және әлеуметтік дамуына бағытталған.
- Білім берудегі әлеуметтік жұмыстың негізделген этикалық стандарттарын сақтайды.
- Білім берудегі әлеуметтік педагог жұмысының нормативтік-құқықтық стандарттарын сақтайды және қолданады.
- Қоғамдық, волонтерлік қызметті әзірлеуді және іске асыруды жүргізеді.
- Баланың және балалар тобының әлеуметтік дамуына, әлеуметтік жағдайға мониторинг және сараптама жүргізеді.
- Нормотиптік және ерекше баланың әлеуметтік ортасы мен факторларына бағалау жүргізеді
- Балалар мен отбасыларды сүйемелдеу, кеңес беру, абилитация, оңалту, алдын алу бағдарламаларының кейс-менеджментін жүргізеді.
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
Ұқсас БББ
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01802 Әлеуметтік және ювеналды педагогика
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01802 Әлеуметтік педагогика және педагог-ассистент
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті