6B02101 Дизайн в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғимараттар мен құрылыстарды жобалау, салу, реконструкциялау және жөндеу саласында кәсіби құзыреттерді, инновациялық технологияларды меңгерген, шешімдер қабылдауда, оның ішінде кәсіби қызметте бастамашыл, сәулет және құрылыс саласында өзгеретін талаптарға бейімді, командада жұмыс істей алатын сәулет саласындағы маманды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Оқытылатын мәселелер: академиялық жазу түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Оқытылатын мәселелер: инновация, инновациялық қызмет, инновациялық жоба ұғымдарының мәні; инновациялардың жіктелуі; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдістері мен нысандарын айқындау; инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік- құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы және қақтығыстарды басқару
Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым- қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым- қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым- қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым- қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез- құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті қоғам және тұрақты даму
Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы мен принциптері, халықаралық және ұлттық құжаттар, білім беру мен тұрақты даму арасындағы байланыс,толеранттылық пен инклюзивті мәдениетті қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру процесін дараландыру және білім алушылардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті жағдайлар жасау қабілеті, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен (ЕББ) жұмыс істеу үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану қабілеті,инклюзивті білім беру қағидаттарын және оның қоғамның тұрақты дамуындағы рөлін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Оқытылатын мәселелер: Қаржылық сауаттылықтың түсінігі, мақсаттары мен міндеттері. Ақша, есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы: кірістер, шығыстар, бюджет. Салық және жеке тұлғаларға салық салу. Сақтандыру. Қаржы нарықтары және инвестициялау негіздері. Жеке кәсіпкерлік және стартап. Жеке тұлғалардың банкроттығы. жеке қаржылық қауіпсіздік. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және отбасылық қаржы саласындағы міндеттерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануда бастамашылық жасай алу, қаржылық тәуекелдер мен банкроттықты ескере отырып, жеке қаржыны жоспарлау мен басқаруды өз бетінше жүзеге асыра білу, әртүрлі қаржылық проблемаларға өз көзқарасын қалыптастыру және олардың салдарын талдай алу, сондай-ақ оларды шешу үшін тиісті мемлекеттік органдарға/қорларға жүгіне білу, қаржылық ақпаратты түсіндіре білу, инвестициялық портфельді қалыптастыру кезінде туындайтын тәуекелдерді бағалау және азайту, қаржы пирамидасының белгілерін анықтай білу және инвестициялау үшін қажетті құралдарды таңдай алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Оқытылатын мәселелер: көшбасшылық, команда, команда құру ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Оқытылатын мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі заманауи түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешендік өнер
Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік сызба І
Оқытылатын мәселелер: проекциялық сызбалардағы көлеңкелер (ТПЧ); Auto CAD бағдарламасында кешенді сызбада көлеңкелер салу; оның жалғыз проекциясында айналу конусының (цилиндрінің) көлеңкесін салу; аксонометрияда көлеңкелер салу; қисық сызықты контурлары бар қырлы пішіндер мен пішіндердің көлеңкелері; перспективалық проекциялар (ПП); гомологиялық фигураларды салу; AutoCAD-та қисық сызықтар мен беттердің перспективаларын құру; перспективаны құру тәсілдері; AutoCAD-та перспективада көлеңкелер салу; интерьер перспективасы; сандық белгілері бар проекциялардағы есептерді шешу. Қалыптастырылатын құзыреттер: кеңістіктік ойлауды оның геометриялық және кеңістіктік түрінде қолдану; сәулеттік сызбаны пайдалану және техникалық құжаттаманы ресімдеу дағдылары; AutoCAD-та практикалық жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық сурет
Оқытылатын мәселелер: академиялық суреттегі нысандардың пішіні мен пропорцияларын құру негіздері; сызықтық және әуе перспективасының заңдары; пішінді хиароскуро модельдеу принциптері; графика арқылы әртүрлі материалдардың текстурасын бейнелеу әдістері; жазықтықтағы көлем мен кеңістікті беру ерекшеліктері; әр түрлі графикалық материалдармен сурет салу техникасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: нысандардың пішінін, пропорцияларын және көлемін дәл беру үшін Академиялық сурет салу әдістерін меңгеру; кеңістіктік тереңдікті модельдеу үшін хиароскуроны пайдалану дағдыларын дамыту; көркем сауатты бейнені жасау үшін әртүрлі материалдармен жұмыс істей білу; объектілерді визуалды талдау және суретте олардың құрылымдық негізін құру қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сурет
Оқытылатын мәселелер: көркем эскиз; жылдам этюдтердің, нобайлардың міндеттері; геометриялық денелерден натюрморттың конструктивті құрылысы; пішіні, құрылымы және реңі әртүрлі заттардан натюрморт композицияларының перспективалық құрылысының заңдылықтары. Қалыптастырылатын құзыреттер: форматта сауатты құрастыра білу; жарық-көлеңке талдауын орындау, пәннің материалдылығына қол жеткізу дағдыларын меңгеру; түстің пластикалық қасиеттерін білу; бояғышта араласқан кезде кескіндеме техникасы мен түс реңін түсіну;колористикалық шешімдерді түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инженерлік сызба ІІ
Оқытылатын мәселелер: проекциялық сызбалардағы көлеңкелер (ТПЧ); Auto CAD бағдарламасында кешенді сызбада көлеңкелер салу; оның жалғыз проекциясында айналу конусының (цилиндрінің) көлеңкесін салу; аксонометрияда көлеңкелер салу; қисық сызықты контурлары бар қырлы пішіндер мен пішіндердің көлеңкелері; перспективалық проекциялар (ПП); гомологиялық фигураларды салу; AutoCAD-та қисық сызықтар мен беттердің перспективаларын құру; перспективаны құру тәсілдері; AutoCAD-та перспективада көлеңкелер салу; интерьер перспективасы; сандық белгілері бар проекциялардағы есептерді шешу. Қалыптастырылатын құзыреттер: кеңістіктік ойлауды оның геометриялық және кеңістіктік түрінде қолдану; сәулеттік сызбаны пайдалану және техникалық құжаттаманы ресімдеу дағдылары; AutoCAD-та практикалық жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дизайнердің кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект
Оқытылатын мәселелер: жасанды интеллекттің (ЖИ) рөлі мен мүмкіндіктері; машиналық оқыту технологиялары және оларды кәсіби қызметте қолдану; чат-боттар мен виртуалды көмекшілерді пайдалану; ЖИ қолданудың этикалық және құқықтық аспектілері; үлкен деректерді талдау және адаптивті технологиялар; кәсіби қызметтегі ЖИ даму перспективалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: жасанды интеллект технологияларын кәсіби қызметте пайдалану дағдылары; зияткерлік жүйелерді қолдану қабілеті; деректерді талдау қабілеті; ЖИ мүмкіндіктері мен шектеулерін сыни тұрғыдан түсіну; автоматтандыру құралдарын игеру; ЖИ пайдаланатын чат-боттармен, виртуалды көмекшілермен және платформалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; кәсіби қызметте ЖИ қолданудың құқықтық және этикалық нормаларын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кескіндеме І
Оқытылатын мәселелер: көркем эскиз; жылдам этюдтердің, нобайлардың міндеттері; геометриялық денелерден натюрморттың конструктивті құрылысы; пішіні, құрылымы және реңі әртүрлі заттардан натюрморт композицияларының перспективалық құрылысының заңдылықтары. Қалыптастырылатын құзыреттер: форматта сауатты құрастыра білу; жарық-көлеңке талдауын орындау, пәннің материалдылығына қол жеткізу дағдыларын меңгеру; түстің пластикалық қасиеттерін білу; бояғышта араласқан кезде кескіндеме техникасы мен түс реңін түсіну;колористикалық шешімдерді түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Дизайнердің кәсіби жетістік технологиясы
Оқытылатын мәселелер: өнер мен дизайнның әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, дизайнердің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; дизайнердің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; дизайнердің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті дизайнерлер; мансапты дамыту траекториялары, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өнер, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дизайнердің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды дизайнердің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; Ақпараттық жүйелер, ақпараттық технологиялар ұғымдары; мәліметтер базасының теориялық негіздері, түрлері мен құрылымдары; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дизайнердің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және ғаламдық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Түстану
Оқытылатын мәселелер: түс теориясының негіздері; түстану заңдары; түстердің үйлесімді үйлесу принциптері; көркем, халықтық және сәндік- қолданбалы бұйымдарды жасау мен бағалаудың эстетикалық критерийлері; түстің негізгі сипаттамалары; түс жиындарының үйлесімі; түстің кеңістіктік қалыптасуына әсер ету механизмі; сәулет ортасын түсті ұйымдастырудың құралдары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: хроматикалық және ахроматикалық түстерді үйлестіру тәсілдерін меңгеру; көркем және сәндік-қолданбалы бұйымдардың эскиздерін, кескіндеме техникасын әзірлеу дағдылары; негізгі кәсіби ұғымдарға бағдарлану; ойды іске асыру үшін түстерді араластыру білігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
Оқытылатын мәселелер: дизайн тарихы мен теориясына кіріспе; ХІХ – ХХ ғғ.шегіндегі дизайн тарихы; авангардизм кезеңінің дизайн тарихы; неоклассицизм кезеңінің дизайн тарихы; модернизм кезеңінің дизайн тарихы; Постмодернизм кезеңінің дизайн тарихы; гипермодерн кезеңінің дизайн тарихы; дизайн теориясы; дизайнның мәні, мақсаты мен мүмкіндіктері, оның қоғамдық өмірдің өндірістік-экономикалық және мәдени салаларындағы орны туралы түсінік. Қалыптастырылатын құзыреттер: бейнелеу өнерінің тарихын білудегі және оның адам ісіндегі рөлін, стильдік бағыттарды кезең-кезеңімен бағдарлау; көрнекті шеберлердің неғұрлым маңызды туындыларын талдауды түсіну; мәдени мұралардың жетістіктерін қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Кескіндеме ІІ
Оқытылатын мәселелер: түрлі түсті пішінді мүсіндеу, адам басының бейнесі, түрлі ракурстағы адам бейнесі; портрет бойынша жұмыс; интерьердегі костюм үлгісінің бейнесі; фигураның қысқа мерзімді этюдтерін түрлі ракурстарда орындау. Қалыптастырылатын құзыреттер: табиғатты көзбен қабылдау дағдылары; мәнерлі пішін мен бейнені жасау дағдылары; композиция сезімі; көркем ерекшеліктерді пайдалана білу; пластикалық, колористикалық құрылымды ұйымдастыру білігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Медиапедагогика [minor]
Оқытылатын мәселелер: пән медиа кеңістіктің білім беру процесімен өзара әрекеттесуін зерттейді, сонымен қатар білім беру мен тәрбиелеу үшін медиа технологияларды тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін әдістер мен тәсілдерді әзірлейді. Бұл тұрғыда медиа-педагогика білім беру ортасында медианың теориялық аспектілерін де, практикалық қолданылуын да қамтиды. Қалыптастырылатын құзыреттер: медиа арқылы келіп түсетін ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан түсіну қабілеті; сенімді ақпаратты манипуляциялықтан ажырата білу қабілеті; мультимедиялық жабдықтармен жұмыс істеу дағдылары, Білім беру контентін құру (бейне сабақтар, презентациялар, электрондық оқулықтар және т. б.); медиа-технологияларды пайдалана отырып сабақтарды жоспарлау және өткізу; оқытудың инновациялық әдістері мен нысандарын пайдалана отырып әзірлеу қабілеті медиа.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Архитектура тарихы
Оқытылатын мәселелер: барлық стильдік бағыттардың даму тарихы; уақыт мәнмәтініндегі архитектураның даму сипаты; ғаламшардың мәдени кеңістігін қалыптастырудағы қазіргі заманғы технологиялар мен жаһандану ғасырының маңызы; әлемдік сәулет өнерінің дамуының жалпы процесі; сәулеттің үлкен тарихи стильдерінің эволюциясы, дамуы және өзгеруі; архитектурадағы құрылымдық-тектоникалық ордерлік жүйенің, түрлердің, күмбездердің, колонналардың және т.б. сәулет элементтерінің эскиздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: архитектураның жалпы тарихын және оның адам ісіндегі рөлін, үлкен тарихи стильдерді кезең-кезеңімен білу; пән бойынша нақты терминдерді, мәдени мұраның сабақтастығын түсіну; көрнекті шеберлердің едәуір маңызды туындыларын талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Big Data Management [minor]
Оқытылатын мәселелер: Big Data Managment басқару және шешім қабылдау мәселелеріне жаңа көзқарас ретінде; техника, экономика және өмірдегі үлкен деректердің рөлі; Big Data Management қолдану саласы; үлкен деректердің техникасы мен технологиясы; жіктеу; генетикалық алгоритмдер көмегімен жіктеу; ассоциативті ережелерді талдау; нейрондық желілер; үлкен деректердің технологиялары мен құралдары; Storm – ағынды өңдеу жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: үлкен деректер негізгі түсініктері туралы білу, деректердің үлкен көлемін басқару, үлкен деректерді қолдана отырып зияткерлік және Smart-қосымшаны әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ауызша аударма тәжірибесі [minor]
Оқытылатын мәселелер: Шетел тілін атап түсіндіру; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; экономиканың мәнi; қазіргі даму кезеңінде экономикалық процестер мен халықаралық ұйымдар; макро- және микроэкономика; нарығының түсінігі және оның жұмыс істеуі; кәсіпкерлік; ақша және олардың функциялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
JavaScript сценарий тілі [minor]
Оқытылатын мәселелер: JavaScript сценарий тілінің синтаксисі және оны Интернет қосымшаларын бағдарламалауда тиімді қолдану; JavaScript бағдарламалау тілінің негізгі мүмкіндіктері және интернет қосымшаларын бағдарламалаумен байланысты мәселелерді шешуде осы тілді практикалық қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: JavaScript тілін қолдана отырып, веб-бағдарламалау және интерактивті веб-сайттар құру дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]
Оқытылатын мәселелер: шетел тілін, әсіресе аудару; бағыттарының негізгі терминологиялық деректер базасы; жазбалардың жабдық беру; таңдау барабар лексикалық материал; ерекше назар аудара тұрғысынан дұрыс қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Аударма тақырыбында білім сәйкес лексикалық бірлік таңдауға лексикалық және грамматикалық өзгерістердің пайдалану негізінде әр түрлі аударма өзгерісті орындауға, ерекше назар аудара шарттарын беруге, өз жазу жабдықтар қатарынан аударма және кеңістікте сәйкес аударма қызметін жүргізу жазбаша ұсыныстар «және декодтау» қабілеті мен аударма контекст.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Оқытылатын мәселелер: компьютерлік графика түрлері; компьютерлік графиканың негізгі ұғымдары; компьютерлік графикадағы композицияның рөлі; компьютерлік графиканың пайда болуы және дамуы; компьютерлік графиканың негізгі бағыттары; компьютерлік графиканың аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етілуі; растрлық графика; негізгі ұғымдар және модельдеу; векторлық графика; негізгі ұғымдар және модельдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік графиканың көркемдік құралдары мен заңдылықтарының ерекшеліктерін, заттарды, графикалық белгілер мен логотиптерді, интерьер мен жабдықтарды бейнелеу негіздерін талдау дағдылары; орта дизайнда кеңістіктік және үш өлшемді бағдарлауды, үш өлшемді модельдеудің орындылығын түсіну; компьютерлік графиканың техникалық тәсілдерін қолдана білу; жоба тұжырымдамасын баяндай және қорғай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ландшафтық дизайн
Оқытылатын мәселелер: ландшафт дизайнында қолданылатын табиғи және жасанды материалдардың қасиеттері; ландшафт объектілері элементтерінің жұмыс сызбаларын орындау ережелері; әртүрлі мақсаттағы аумақтарды жобалау негіздері; Ландшафт дизайны объектілері үшін жобалау алдындағы Құжаттаманы талдау және ресімдеу; өсімдіктерді, шағын архитектуралық нысандар мен сәндік элементтерді таңдау және құрастыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жобаланатын ландшафттық кеңістіктердің перспективалық бейнелерін құру тәсілдері мен технологияларын меңгеру; материалдардың табиғи нысандарын, өсімдіктерін, рельефі мен құрылымын бейнелеудің графикалық әдістерінің дағдыларын дамыту; жайлы және функционалдық ландшафттық ортаны жобалау кезінде эргономикалық және экологиялық көрсеткіштерді қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
ArchiCAD, AutoCAD бағдарламаларында модельдеу
Оқытылатын мәселелер: Жалпы мәліметтер, интерфейспен танысу, AutoCAD базалық параметрлері; AutoCAD бағдарламасындағы модельдеу; жалпы мәліметтер, интерфейспен танысу, ArchiCAD базалық параметрлері; ArchiCAD бағдарламасындағы модельдеу; материалдар; жарықтандыру; Vray рендерингі. Қалыптастырылатын құзыреттер: үш өлшемді графиканың техникалық тәсілдерін практикада қолдану; AutoCAD-та жұмыстың негізгі қағидаттарын түсіну; кешенді графикалық берудің негізгі түрлерін меңгеру; тереңдік-кеңістіктік композицияның үш өлшемді бейнесін жасай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
Оқытылатын мәселелер: бағдарламалардың негізгі құралдары, графикалық объектілерді құру және оларды редакциялау, сүзгілер мен түрлі эффектілерді пайдалану; Corel DRAW редакторында векторлық және растрлық кескіндермен жұмыс істеу; графикалық кескіндерді, ыңғайлы интерфейсті және алынған суреттердің жоғары сапасын жасау және өңдеу үшін Corel DRAW зерттеу; кәсіби дизайн қызметіне арналған бағдарламалар. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік графиканың көркемдік құралдары мен заңдылықтарын білу; компьютерлік графиканың әртүрлі техникалық тәсілдерін білу; кеңістіктік және үш өлшемді бағдарлауды түсіну; оқытылатын бағдарламалардың интерфейсін кәсіби меңгере білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жобалаудағы технологиялық шешімдер (архитектуралық)
Оқытылатын мәселелер: сәулет объектілерін жобалаудың заманауи технологиялары; сәулет дизайнында қолданылатын құрылымдық және әрлеу материалдарының қасиеттері; жұмыс сызбалары мен жобалау құжаттамасын орындау ережелері; инженерлік жүйелерді сәулет жобаларына біріктіру әдістері; конструкциялар мен құрылыс технологиялары саласындағы инновациялық шешімдерді талдау; технологиялық талаптарды ескере отырып жобалау құжаттамасын ресімдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғимараттар мен құрылыстарды жобалау кезінде технологиялық шешімдерді таңдау және қолдану тәсілдерін меңгеру; объектілердің конструктивтік және инженерлік ерекшеліктерін ескере отырып, архитектуралық сызбалар мен сызбаларды әзірлеу дағдылары; жобалау шешімдерін визуализациялау және техникалық негіздеу үшін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану; Сәулет жобалау процесінде нормативтік талаптарды, эргономика мен энергия тиімділігін есепке алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Композиция
Оқытылатын мәселелер: суреттің, иллюстрацияның, жобалау объектісінің құрылымдық негізін, Екінші бағыныстағы сурет элементтерінің өзара байланысын, көрерменді қабылдау принциптері мен мазмұнын, көркем образдың ашылу сипатын, шығарманың авторлық идеясы мен мақсатын біледі. Композицияның заңдылықтарын, принциптері мен ережелерін, шығарманың көркемдік формасы мен ішкі құрылымының проблемаларын көрерменнің қабылдауы тұрғысынан түсінеді. Сурет жазықтығындағы элементтерді (фигуралар, заттар, дақтар, көлемдер, түстер, жарық пен көлеңке, бөлшектер, бағыттар және т.б.) дұрыс талдайды. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: композиция бойынша жұмыс дәйектілігін, жеңіл-әуе және сызықтық перспектива теориясын, композицияның түрлерін, заңдары мен ережелерін қолданады. Композицияның заңдарын, ережелерін, әдістері мен құралдарын қолдана отырып, композицияның эскизі идеясын береді. Тапсырма мен берілген сюжетке сәйкес жазықтықта заттарды композициялық орналастыру ережелері, заңдары, дағдылары туралы білімді көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Білім берудегі адаптивті технологиялар [minor]
Оқытылатын мәселелер: пән, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеруге және дербестендірілген және тиімді оқыту үшін жағдай жасауға мүмкіндік беретін әдістер мен құралдарды зерттейді. Бұл пән студенттердің әртүрлі санаттарының, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері барлардың қажеттіліктеріне білім беру процесін бейімдеуге ықпал ететін технологияларды қолданудың заманауи тәсілдерін зерттейді. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: білім алушылардың жеке қажеттіліктеріне бағдарланған оқу курстары мен материалдарын әзірлеу қабілеті; әрбір оқушының ерекшеліктері мен дайындық деңгейін ескере отырып, білім беру процесін бейімдеу қабілеті; бейімделген оқытуға арналған заманауи құралдар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді білу(мысалы, оқытуды басқару жүйелері, жасанды интеллект элементтері бар платформалар); бейімделген білім беру ресурстарын және мазмұн (бейне, тесттер, интерактивті тапсырмалар және т.б.).; ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді қоса алғанда, оқушылардың әртүрлі топтарымен жұмыс істей білу; жеке ерекшеліктерін ескере отырып, әрбір білім алушы үшін дербестендірілген білім беру траекториялары мен тәсілдерін әзірлеу қабілеті; бейімделу технологияларын пайдалана отырып, білім беру процесінде инновациялық әдістер мен тәсілдерді әзірлеу қабілеті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
3D Studio Max бағдармасын модельдеу
Оқытылатын мәселелер: жалпы ақпарат, интерфейспен танысу, 3D Studio Max негізгі параметрлері; 3D Studio Max бағдарламасындағы модельдеу; материалдар; жарықтандыру; Corona көрсету. Қалыптастырылатын құзыреттер: үш өлшемді графиканың техникалық тәсілдерін практикада қолдану; 3D Studio Max-та жұмыстың негізгі қағидаттарын түсіну; кешенді графикалық берудің негізгі түрлерін меңгеру; терең кеңістіктік композицияның үш өлшемді бейнесін жасау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Заманауи дизайн
Оқытылатын мәселелер: халықтық сәндік-қолданбалы өнер дәстүрлері негізінде дизайнды дамытудың теориялық негіздері; қазіргі мәдениеттегі құндылық-мағыналық және әлеуметтік - технологиялық элемент ретінде сәндік-қолданбалы өнерді талдау; сәндік-қолданбалы өнердің қалыптасу көздері және олардың қазіргі заманғы дизайнның дамуына әсері; дизайнның өзіндік қасиеттерін қалыптастыруға байланысты сәндік- қолданбалы өнер дәстүрлерінің ерекшелігі; қазақ сәндік-қолданбалы өнерінің дәстүрлері арқылы дизайн-білімді дамыту; сәндік-қолданбалы өнер дәстүрлерінің жұмыс істеу процесін іске асыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: халықтық сәндік-қолданбалы өнер дәстүрлері негізінде қазіргі заманғы дизайнды дамытудың теориялық негіздерінің ерекшеліктерін практикада қолдану; мәдени мұраның сабақтастығын пайдалана білу; қазіргі заманғы сәндік-қолданбалы өнерді талдау әдіснамасын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Php тілінде web-қосымшаларды әзірлеу [minor]
Оқытылатын мәселелер: Php веб-қосымшаларын бағдарламалау тілдері; веб-сайттарды жасауға арналған Php тілінің функциялары жиынтығы; интернет-бағдарламалау саласындағы теориялық және практикалық білім; Php веб-қосымшаларын білдіретін тілді қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: Php тілін қолдана отырып, веб-беттер мен веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сәулеттік ортаның жіктелуі
Оқытылатын мәселелер: сәулет ортасының типологиясы; қала құрылысы жүйелерін жоспарлы ұйымдастыру; аудандық жоспарлау туралы түсінік; қаланың жоспарлы құрылымы; қоныстану аймағының құрылымы; өнеркәсіптік аудандардың орналасуы мен құрылымы; композициялық қала құрылысын Талдау; қоғамдық ғимараттардың типтері және жоспарлау ерекшеліктері; сәулеттік жобалауға қойылатын нормалар мен талаптар; нормативтік құжаттардың түрлері; интерьерді құрайтын тіршілік процестерінің динамикасын және эргономика талаптарын ескере отырып, қазіргі заманғы құрылымдарды, материалдарды, инженерлік құрылғыларды, технологиялық және тұрмыстық жабдықтарды, ортаның арнайы монументалды және сәндік элементтерін ескере отырып, ғимараттар мен жеке үй-жайлардың ішкі кеңістігінің ортасын жобалық қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: сәулеттік жобалауға қойылатын нормалар мен талаптарды практикада қолдану; типология талаптарын ескере отырып, сәулет-құрылыс сызбаларын құруды іске асыру дағдылары; экологиялық дизайнда типология бойынша нормативтік талаптарды қолдану білігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Шығармашылық педагогика [minor]
Оқытылатын мәселелер: пән білім алушылардың шығармашылық ойлауы мен шығармашылығын ынталандыруға бағытталған инновациялық педагогикалық тәсілдерді әзірлеуге және қолдануға бағытталған. Ол студенттердің өзіндік ойлау қабілетін дамыта алатын, стандартты емес мәселелерді шеше алатын және жаңа мазмұн жасай алатын жағдайлар жасауға бағытталған. Қалыптастырылатын құзыреттер: Оқу процесіне оқытудың стандартты емес және инновациялық әдістерін әзірлеу және енгізу қабілеті; білім алушылардың шығармашылық және сыни ойлауын ынталандыру және дамыту қабілеті; креативтілікті дамытуға бағытталған әртүрлі педагогикалық тәсілдерді қолдану (ойын әдістері, жобалау қызметі, ми шабуылдары); білім алушылардың шығармашылық дербестігі мен бастамаларын дамытуға бағытталған білім беру жобаларын жасау қабілеті; шығармашылық әдістер мен тәсілдерді әртүрлі пәндік салаларға біріктіру мүмкіндігі; шығармашылық шешімдер мен жобаларды бағалау үшін критерийлер құру дағдылары, сондай-ақ оқушыларға қолдау көрсету және сындарлы кері байланыс беру дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн элементтері мен үрдістері IІ
Оқытылатын мәселелер: жобалау прототип құру процесі, құрылатын объектінің прототипі ретінде; жобалаудағы негізгі элементтер мен процестер; дизайнердің шығармашылық қызметін игерудің екінші кезеңі; сауда-көрме ортасында жарнамалық қондырғы мен кең форматты композицияны жобалау; орындаушылық жобалау-графикалық шеберлікті дамыту; нысанды көлемдік-графикалық модельдеудің әртүрлі тәсілдері мен құралдарының кешендері; композициялық-кеңістіктік ойлау, үш өлшемді кескін; функционалдық схемаларды, жоспарлау көлемдік- кеңістіктік шешімді орындау. Қалыптастырылатын құзыреттер: Сәулет дизайны объектілерінде элементтерді жобалау дағдылары; объектіні тексеру тәсілдерін, жағдайды талдауды қолдана білу; эскиздік жобаның қағидатты шешімін кезең- кезеңімен жобалай және қалыптастыра білу; жобалау құжаттамасын ресімдеу ережелерін түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн элементтері мен үрдістері I
Оқытылатын мәселелер: кешенді және жүйелі тәсілдер негізінде жобалау алдындағы материалдарды және морфологиялық талдауды жинау және ресімдеу; Әлеуметтік және көркемдік-дизайнерлік құрылымдардың өзара іс-қимылында сәулет-құрылыс міндеттерін шешу; жобалауды прототип жасау процесі, құрылатын объектінің прототипі ретінде айқындау; орындаушылық жобалау-графикалық шеберлікті дамыту; пропилея (кіру тобы), күркелер-Ротунда, колонна сияқты шағын сәулет нысандарын жобалау мысалында кеңістікте қарапайым функционалдық процестерді ұйымдастыру; сәулеттік декоры бар ғимарат элементі; жабдық элементтері бар ландшафтық дизайн объектісі. Қалыптастырылатын құзыреттер: элементтерді құру дағдылары және Сәулеттік дизайн объектілерін жобалау процестерін тану; жобалау алдындағы материалды жинау, талдау және ресімдеу тәсілдерін түсіну; жобалау процесінде іс-қимылдардың реттілігі мен сипатын зерделей білу; эскиздік жоба сатысында жобалық құжаттаманы ресімдей білу; демонстрациялық суреттерде, сызбаларда, макеттерде дайын жобалық идеяны іске асыру білігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]
Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы аударма технологиялары. Қазіргі заманғы халықаралық трансфер нарығының талаптары. Translation Memory технологиясы. Translation Memory технологиясын пайдаланып бағдарламалық қамтамасыз ету. Wordfast жұмыс бағдарламасы және оның аналогтар принципі. Электрондық аударма ақпараттық ресурстары. Аударма процесі кезінде Интернетті пайдалану жолдары. Лингвистикалық ақпараттық ресурстары. Аударма электрондық ресурстарының кешенді пайдалануы. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік сөз процессор мен, негізгі ақпараттық-іздестіру және сараптамалық жүйелермен жұмыс жасау, білім өкілдік, синтаксистік және морфологиялық талдау, автоматты сөйлеу синтездеу және тану, жеке басын куәландыратын лексикографиялық ақпаратты және автоматтандырылған аударма өңдеу, автоматтандырылған жүйелер сәйкестендіру және тексеру бойынша аударылған мәтінді орындау стандартын бөлектеу қабілеті лингвистикалық қолдау ақпараттандыру саласындағы проблемалар және басқа да қолданбалы жүйелердің негізгі түрлерін шешу, ақпаратты дәстүрлі тасымалдаушылардың жұмыс істеу ғаламдық компьютерлік желідегі ақпаратпен жұмыс істеуге дерекқорларды және білімдерін тарату, лингвистикалық мәселелерді шешу үшін электрондық сөздіктер мен басқа да электрондық қорымен жұмыс жасай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ішкі көріністегі түр-түс
Оқытылатын мәселелер: түс әсерінің негізгі заңдылықтары, интерьердің сәулеттік стиліндегі негізгі түстердің сипаттамасы, түстер мен символизм; жыл мезгілдерінің Ассоциациясы бойынша интерьердің түс схемасымен жұмыс; түс шкаласымен жұмыс және түс комбинацияларын таңдауды негіздеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: интерьердегі түстерді үйлесімді үйлестіру дағдыларын меңгеру; түс тоналдылығы мен қанықтығына жарық пен фактураның әсерін білу; адамға түс әсерінің негізгі заңдылықтарын түсіну; жобалау іс-әрекетінде түс заңдылықтарын анықтауды ескере отырып, эксперименттік тексеру әдістемесін меңгеру; интерьердің түс ортасын бағалау және қалыптастыру әдістемесін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Заманауи компьютерлік бағдарламалар
Оқытылатын мәселелер: бағдарламалардың негізгі құралдары, графикалық объектілерді құру және оларды редакциялау, сүзгілерді және әртүрлі эффектілерді пайдалану; векторлық және растрлық кескіндермен CorelDraw редакторында жұмыс істеу; графикалық кескіндерді, ыңғайлы интерфейсті және алынған кескіндердің жоғары сапасын жасау және өңдеу үшін CorelDRAW зерттеу; кәсіби дизайн қызметіне арналған бағдарламалар. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік графиканың көркемдік құралдары мен заңдылықтарын білу; компьютерлік графиканың әртүрлі техникалық әдістерін білу; кеңістіктік және үш өлшемді бағдарлауды түсіну; зерттелетін бағдарламалардың интерфейсін кәсіби меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жиһаз және аксессуарлар дизайны
Оқытылатын мәселелер: әр түрлі стильдік шешімде жиһаз бен аксессуарларды жобалау; конструктивті, функционалды, эстетикалық шешім; тектоника және Пластик, жиһаз пішінін жасаудың бейнелі шешімі; модульділік және трансформация әдістерін қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: интерьерлер мен қалалық ортаның ашық кеңістіктерінің технологиялық және арнайы жабдықтарының, өндірістік жабдықтың, жиһаздың, электр техникалық жабдықтың (бірінші кезекте шырақтар туралы), сантехниканың қазіргі заманғы түрлері мен типтері, жұмыс орындарын ұйымдастырудың әртүрлі нысандары, қалалық және ландшафтық ортаны абаттандыру элементтері, инженерлік объектілер мен көрнекі коммуникациялар жабдықтары мәселелерінде бағдарлау; жабдықтар дизайны мен Қолданылатын материалдардың қазіргі заманғы және перспективалық конструктивтік және технологиялық шешімдерін, жабдықтар өндірісінің әртүрлі сипаты туралы (ұсақ сериялы, сериялық, массалық) және т.б. білу; сәулет - дизайнерлік жобалау әдістемесінің негіздерін, объектілер мен пәндік - кеңістіктік орта жүйелерін кешенді қалыптастыру тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Фотографика
Оқытылатын мәселелер: сканерленген кескінді сканерлеу және түзету; фотографиялық бейнемен практикалық жұмыстар, Adobe Photoshop графикалық редакторында жұмыс істеу дағдыларын бекіту, бағдарламаның бас мәзірі мен ішкі мәзірімен жұмыс; фотоөнердің өзіндік ерекшеліктерінің қалыптасуы мен дамуын, кадрда кескін құру принциптерін, фотографияға арналған Бастапқы материалдарды өңдеу әдістемесін зерттеу, нормативтік материалдармен танысу. Қалыптастырылатын құзыреттер: шығармашылық тұжырымдама дағдыларына ие болу және оны фото кластерлерде көрсету; баспа және жарнама өнімдерін графикалық ресімдеу тәсілдерін түсіну; баспа және жарнамалық материалдардың презентацияларын жасау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн элементтері мен үрдістері ІІI
Оқытылатын мәселелер: тұрғын ортада балалар ойын алаңын жобалау; жобалаудың үшінші кезеңі мен деңгейі; балалар алаңына арналған ойын, спорттық жабдықты әзірлеу; Бас жоспармен және ситуациялық схемамен жұмыс; 3D Max бағдарламасында курстық жұмысты жұмыс орындаудың барлық кезеңдерінде тұжырымдамалық жобалау; графикалық және макеттік модельдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: жазық, көлемді және кеңістіктік формаларды модельдеу және құрастыру әдістері мен құралдарын практикада қолдану; кешенді графикалық берудің негізгі түрлерін түсіну; кәсіби графикалық бағдарламаларда жоспарлармен жұмыс істеу, жобалау дағдыларын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жобалау
Оқытылатын мәселелер: Autodesk 3ds max және ArchiCAD компьютерлік бағдарламаларында жобалау; 3D модельдерін құру тәсілдері; жобалық құжаттаманы жасау тәсілдері; 3D сахнасының фотореалистік визуализациясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: кез келген күрделілік деңгейіндегі объектілердің үш өлшемді компьютерлік модельдерін әзірлеу білігі; заманауи 3D модельдеу құралдарында бағдарлану; заманауи технологияларды енгізу және олардың кәсіби қызметте қолданылуын негіздеу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Интерьерді декорациялау
Оқытылатын мәселелер: интерьерді безендіру үшін пайдаланылатын материалдар (фактуралық сылақ, құрылымдық пасталар, кракелюралар және т. б.); қосалқы материалдар (бояуларды қоюлатқыштар, гельдер, глизальдар және т. б.); әрлеу материалдары (тоқыма, шыны, табиғи және т. б.); декораторлық жұмыс түрлеріне арналған құралдар (бедерлі қалақшалар, фактуралық білікшелер, электр аспабының, қылқаламның ассортименті және т. б.); қабырғаларды безендіру тәсілдері (декоративті- монументалды кескіндеме, бедерлі бітеу, мозаикалық техника, венециандық сылақ, жарылған бояу және т. б.); жиһазды безендіру техникасы (инкрустация, ою, бояу, бедерлеу, фототүсірілім, Жібек басып шығару, мозаика, күйдіру және т.б.); безендірудің негізгі тәсілдері (мәрмәрлау, патиналау, алтын жалату, кракле және т. б.); интерьердің декоративтік элементтерін жасау технологиясы; интерьер элементтерін жасау және безендіру техникасы (декупаж, жүнді құлату, бояу, скрапбукинг); интерьер заттарын безендіру тәсілдері (гүл құмыралары, рамкалар, ыдыстар және т. б.); тақырыптық безендіру. Қалыптастырылатын құзыреттер: композициялық құрылымдарды жіктеумен, декор жасау үшін материалдармен және техникалық құралдармен, безендірудің әртүрлі тәсілдерімен жұмыс істеу біліктері мен дағдылары; сәндік элементтерді қалыптастыру үшін көркемдік формаларды дұрыс қолдану; формаларды материалдың ерекшеліктеріне сәйкес келтіру дағдыларын меңгеру; интерьердің түстік шешімін және оның заттық толтырылуын сауатты таба білу; заттық толтыруды жасауда композицияның принциптері мен құралдарын пайдалана білу; декоративтік формалардың техникалық жобаларын әзірлеу кезінде жобалаудың практикалық дағдыларын меңгеру; әрлеу материалдарының, декордың, жиһаздың, тоқыманың, жабдықтың түс және фактуралық қасиеттерін беру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн элементтері мен үрдістері ІV
Оқытылатын мәселелер: ландшафтық ортаны және учаскенің жабдығын шешумен аз қабатты үйді жобалау; жобалаудың төртінші кезеңі мен деңгейі; дизайнерлік безендіру және жиһаз элементтерімен тұрғын үйдің интерьерін әзірлеу; графикалық және макеттік модельдеу, бас жоспармен және ситуациялық схемамен жұмыс істеу; 3D Max бағдарламасында курстық жұмысты жұмыс орындаудың барлық кезеңдерінде тұжырымдамалық жобалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: кешенді графикалық берудің негізгі түрлерін дұрыс қолдану; сәулет композициясының эскиздерін берудің мәнерлілігін білу; жазық, көлемді және жұмыс істеу дағдыларын қолдана білу; кәсіби графикалық бағдарламаларда жобалай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау ІІІ
Оқытылатын мәселелер: қала құрылысы талаптарын ескере отырып, сәулет-жоспарлау негізі, рекреациялық-коммерциялық алаңы бар тұрғын ортаның әлеуметтік-кеңістіктік элементін және оның элементтері мен бөлшектерін жобалау;рекреациялық-коммерциялық алаңның көлемдік- кеңістіктік және материалдық-техникалық жағдайларын қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: типологиялық негіздер мен нормативтердің тәсілдері мен технологияларын меңгеру; объектінің бас жоспарын және ситуациялық байланысын түсіну; көлемдік-пластикалық және қала құрылысын модельдеу білігі; орта дизайнда заттық-кеңістіктік компоненттерді қолдану дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау ІІ
Оқытылатын мәселелер: қала құрылысы талаптары мен қалыптастыру кезеңінің ерекшеліктерін ескере отырып, қалада және ауылда ашық кеңістіктердің кешенді орта объектілерін шешудің сәулет-жоспарлау негіздерін, элементтері мен бөлшектерін жобалау; климатологияны, экологияны, көлікті, көрнекі ақпаратты және ортаны ұйымдастыруды есепке алу; функционалдық-жоспарлау шешімдерінің ұтымдылығы, олардың эргономикасы мен орындылығы, конструктивтік және құрылыс ұсыныстарының үнемділігі мен тиімділігі. Қалыптастырылатын құзыреттер: өмір салтының мәні мен сипатын білдіруге қабілетті объектілердің тұтастығын іске асыру; сәулетші мен дизайнердің шығармашылық әдісін түсіну; графикалық, көлемдік- пластикалық және қала құрылысын модельдеу технологиясын білу; жұмыстың әртүрлі кезеңдерінде жобалық идеяларды білдіру дағдылары; кеңістікті ассоциативті-бейнелі ойлауды ашу, толыққанды өмір сүру ортасын құру үшін заттық-кеңістіктік компоненттерді қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Эргономика
Оқытылатын мәселелер: эргономиканың даму кезеңдері; адамның архитектуралық ортада жайлы болуы; эргономикадағы антропометриялық талаптар; қоршаған ортаны жобалаудағы эргодизайн міндеттері; Тұрғын үй жабдықтары; қоғамдық ғимараттар интерьерінің жабдықтары; қарттар мен мүгедектердің өмір сүру ортасының эргономикасы; көру физиологиясы және визуалды орта; көрнекі ақпарат құралдары мен жүйелері; бейнеэкология; оптикалық иллюзиялар және оларды пәндік- кеңістіктік ортада түзету әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: адамның антропометриялық сипаттамаларының әдістерін практикада қолдану; қауіпті және зиянды өндірістік факторлардың әсерін төмендету тәсілдерін білу; Қауіпті және зиянды өндірістік факторларды түсіну; еңбек, тұрмыс, демалыс және бос уақыт сабақтары жағдайларын, құралдары мен процесін оңтайландыруды дұрыс қолдану; жұмыс орнын жобалай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Дизайндағы заманауи материалдар (профиль бойынша)
Оқытылатын мәселелер: қазіргі заманғы материалдар; Сәулет пен дизайндағы қазіргі заманғы материалдарды қолдану; сәндік-қолданбалы өнердің қалыптасу көздері және олардың қазіргі заманғы дизайнның дамуына әсері; дизайнның өзіндік қасиеттерін қалыптастыруға байланысты сәндік-қолданбалы өнер дәстүрлерінің ерекшелігі; қазіргі заманғы компьютерлік технологиялардың көмегімен дизайн әзірлеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: сәулет және графикалық дизайнға, Графикалық дизайн объектілеріне сәйкес келетін бағдарламаларды меңгеру; қазіргі заманғы дизайнды дамытудың теориялық негіздерінің ерекшеліктерін практикада қолдану; дизайн объектілерін ресімдеу және жасау үшін әртүрлі материалдарды пайдалана білу; қазіргі заманғы сәндік-қолданбалы өнерді талдау әдіснамасын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау І
Оқытылатын мәселелер: жобалау объектілері: күрделілігі әртүрлі тұрғын үй ортасының элементтері, қоғамдық ғимараттар мен құрылыстар, пәндік- кеңістіктік орта мен жабдықпен жиынтықтағы қала құрылысы кешендері; курстық жобаны жұмыс барысында орындаудың барлық кезеңдерінде тұжырымдамалық жобалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: сәулеттік дизайнерлік жобалау үшін бастапқы деректерді талдау дағдылары; ұтымды тұжырымдаманы шығармашылық іздеу принциптерін түсіну; жұмысты кезеңдерге бөле білу; графикалық және пластикалық бейнелеумен формаларды әзірлеу дағдылары; кәсіби риторика негіздерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Дизайн нысандарын құрылымдау
Оқытылатын мәселелер: конструкциялық және сәндік материалдардың қасиеттері; бұйымдардың жұмыс сызбаларын орындау ережесі; сәулеттік дизайнды жобалау элементтері; жобалау алдындағы материалды талдау және ресімдеу; тиісті материалдарды құрастыру және талдау тәсілдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жобаланатын дизайн объектілерінің келешегін құру тәсілдері мен технологияларын меңгеру; объектілерді бейнелеудің графикалық тәсілдері, материалдардың текстурасы мен фактурасы; жобалау кезінде эргономикалық көрсеткіштерді қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Дизайн нысандарының өндірісі
Оқытылатын мәселелер: негізгі теориялық ұғымдар мен ерекше терминдер; дизайн объектілерін жобалаудың негізгі концепт-модельдері; типологиялық негіздер мен өндіріс; технологиялардағы, сипаттамалар мен қасиеттердегі негізгі түрлер мен бағыттардың жіктелуі; дизайн объектілерін өндіруге қойылатын негізгі техникалық және технологиялық талаптар; сәулет ортасының дизайнына, жарнама дизайнына, өнеркәсіптік дизайнға арналған түс палитрасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: Дизайнерлік жобаны іске асыру үшін материалдарды қолдану; дизайн объектілері өндірісінің технологиялық процесінің негіздерін білу; Құрылыс материалдары мен бұйымдарын көркем жобалау дағдыларын практикада қолдану; дизайн объектілері өндірісінің инновациялық технологияларын түсіну; материалды дизайн элементі ретінде түсіндіре білу; материалтану негізінде эстетикалық жобалау проблемаларын шеше білу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Концептуалдық жобалау
Оқытылатын мәселелер: Autodesk 3ds max және ArchiCAD компьютерлік бағдарламаларында жобалау; 3d модельдерін құру тәсілдері; жобалау құжаттамасын жасау тәсілдері; 3D көрінісін фотореалистикалық визуализация. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: кез-келген күрделілік деңгейіндегі объектілердің үш өлшемді компьютерлік модельдерін жасай білу; 3d модельдеудің заманауи құралдарында бағдарлау; заманауи технологияларды іске асыру және оларды кәсіби қызметте қолдануды негіздеу қабілеті.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн стильдері
Оқытылатын мәселелер: архитектуралық стильдер мен бағыттардың тарихи дамуы; әртүрлі дәуірлердегі сәулет өнеріндегі композициялық шешімдердің ерекшеліктері; әртүрлі стильдердегі ғимараттарды безендірудің сипаттамалары мен элементтері; архитектуралық стильдер мен сәндік әдістердің өзара байланысы; сәулет дәстүрлерінің заманауи дизайнға әсерін талдау; сәулет объектілерін жобалаудағы стилистикалық модельдеу әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: негізгі архитектуралық стильдер және олардың тән белгілері туралы білімді меңгеру; жобалық шешімдерді әзірлеу кезінде стилистикалық сәйкестік қағидаттарын қолдана білу; жұмыс эскиздері мен сызбаларында стильдердің архитектуралық ерекшеліктерін графикалық түрде беру дағдылары; сәулет объектілерін олардың тарихи-мәдени құндылығы мен эстетикалық қасиеттері тұрғысынан талдау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Сәулеттік жарық техникасы
Оқытылатын мәселелер: светологияның негізгі ұғымдары, жасанды жарықтандыру кезіндегі қалалық орта объектілерін көрнекі қабылдау, қаланың түнгі ортасындағы түрлі-түсті жарық; электр аспаптары мен құрылғылары, сыртқы жарықтандыру нормативтері, қалалық жарықтандыру экологиясы; қалалық ортадағы электр жарығы; қаланың жасанды жарық ортасының негізгі компоненттері; қала Жарық- турбиналық жобалау объектісі ретінде; жарық ансамблі; қала құрылысының Жарық ансамбльдерін қалыптастыру; Жарық ансамблі; ландшафтық-Жарық ансамбльдерін қалыптастыру; қалалық объектілердің Жарық дизайны;; ғимараттар мен құрылыстардың Жарық дизайны; қалалық объектілердің Жарық дизайны; қалалық ландшафт элементтерінің жарық дизайны; әлемдік практиканың негізгі үрдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жарық техникасы жабдықтарының түрлерін дұрыс қолдану; қаланың Жарық ортасын жобалауға қойылатын талаптар мен нормативтерді білу; жобалаудың негізгі тәсілдері мен жобалау үрдістері; композициялық міндеттерге байланысты жарық техникалық жабдықты таңдай білу; қаланың Жарық ортасын жобалау кезінде шығармашылық міндеттерді шеше білу; қаланың Жарық ортасын жобалаудың қазіргі заманғы әдістерін білу; қазіргі жарық индустриясында болып жатқан процестер мен үрдістер туралы білім; қаланың Жарық ортасын жобалау үшін қажетті нормативтік базаны иелену.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Web-дизайны
Оқытылатын мәселелер: web-дизайн және web-бағдарламалау негіздері; web-дизайнды жобалау әдістемесі; web-сайтты көркем безендіру технологиясы; web-сайттың композициясын құру принциптері; цифрлық бейнелерді өңдеу және редакциялау әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: web-сайтта орналастырылған бейнелерді өңдеу үшін графикалық редакторларды пайдалана білу; web-дзайнды әзірлеу және көркем безендіру технологияларын меңгеру; Web-дизайн технологиясын білу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау V
Оқытылатын мәселелер: типологиялық түрлері бойынша қоғамдық ғимаратты жобалау: білім беру мақсаты, сауда, спорт, ойын-сауық және т.б. (студенттің таңдауы бойынша); жобалау алдындағы талдауды орындау, көркемдік бейнені, конструктивті шешімді іздеу, қабылданған шешімді негіздеу; болашақ құрылыстың бас жоспарын ситуациялық жоспармен байланыстыру; жоспарларды, қасбеттерді, қималарды, жалпы көріністі, аумақты абаттандыруды, интерьер шешімдерін әзірлеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қоғамдық құрылыстардың типологиялық негіздерін практикада қолдану; объектінің бас жоспарын және жағдаяттық байланысын түсіну; 3D Max бағдарламасында жобаны орындай білу, Жабдық дизайнында эргономикалық параметрлерді қолдану.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
-
Жобалық шешімдердің экономикасы
Оқытылатын мәселелер: дизайн-жоба ұсынысының сметалық құны; құрылыс және әрлеу материалдарына арналған шығыстарды есептеу; Еңбек және көлік шығындарын, шығындарды есептеу; экономикалық есептеулермен бизнес-жоспарды әзірлеу; дизайнердің міндеттері мен Тапсырыс берушінің мүмкіндіктері арасындағы байланыс; сәулет жобасын енгізу құралдарының ең аз шығынымен оңтайлы экономикалық шешіммен шешу. Қалыптастырылатын құзыреттер: құрылыс материалдары мен бұйымдарын дұрыс қолдану; көркем жобалау дағдыларын игеру; материалтану және экономикалық есептеулер негізінде эстетикалық жобалау проблемасын түсіну; объект үшін материалдарды экономикалық есептеуді жүргізе білу, материалды дизайн элементі ретінде түсіндіру.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 5
-
Сәулеттік дизайн нысандарын жобалау IV
Оқытылатын мәселелер: рекреациялық ландшафтық кешенді немесе туристік маршрутты жобалау (студенттің таңдауы бойынша); жобалау алдындағы талдауды орындау; көркемдік бейнені, конструктивті шешімді іздеу, қабылданған шешімді негіздеу, Клаузура мен нобай-идеяны шығармашылық тұрғыдан орындау; болашақ құрылыстың бас жоспарын ситуациялық жоспармен байланыстыру; жоспарларды, қасбеттерді, қималарды, жалпы көріністі, аумақты абаттандыруды, интерьер шешімдерін әзірлеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: ландшафтық дизайнның типологиялық негіздерін қолдану; объектінің бас жоспарын және жағдаяттық байланысын түсіну; 3D Max бағдарламасында жобаны орындай білу; ландшафтық дизайнда заттық-кеңістіктік компоненттерді қолдана білу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 9
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазу дағдыларын және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті меңгеруді, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде көрсетеді
- Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
- Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
- Сәулеттік-дизайнерлік ойды білдірудің негізгі тәсілдерін, соның ішінде авторлық тұжырымдаманы бейнелеудің графикалық, макеттік, компьютерлік, вербалдық, бейне, көркем-графикалық тәсілдерін қолдануға қабілетті
- Сәулет-дизайн шешімдерін негіздеуге және жобалау құжаттамасын әзірлеуге қатысу, техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеуді жүргізу, жобалау мен құрылысқа қойылатын заманауи талаптарды ескере отырып технологиялық шешімдерді әзірлеу қабілетін көрсетеді
- Құрылыс жұмыстарының көлемі мен орындалу сапасының сәулет-дизайн бөлімінің талаптарына сәйкестігін талдауға қатысу білігін көрсетеді
- Қала құрылысы шешімдерін таңдауды негіздеуге қатысу қабілетін көрсетеді жоспарлау және құрылыс салу жобаларына қатысты қолданылады; техникалық-экономикалық көрсеткіштердің есебін жүргізеді;қала құрылысын жобалауды автоматтандыру және компьютерлік модельдеу құралдарын пайдаланады
- Көркем-пластикалық, көлемдік - кеңістіктік және техникалық-экономикалық негіздемелерді қоса алғанда, сәулет-дизайнерлік шешімдерді негіздеуге қатысу дағдыларын меңгерген
- Әртүрлі орта объектілеріне қойылатын сәулеттік жобалау, әлеуметтік, қала құрылысы, тарихи - мәдени, көлемдік - жоспарлау, функционалдық-технологиялық, конструктивтік, композициялық-көркемдік, эргономикалық және экономикалық талаптар бойынша нормативтік құжаттардың талаптарын іске асыруға қабілетті
- Жұмыс құжаттамасын әзірлеуге және ресімдеуге қатысу кезінде құзыреттерді меңгерген; сәулет-дизайнерлік жобалау бойынша нормативтік құжаттардың талаптарын пайдалану әдістерін меңгерген
- Мәдени мұра объектілерін қазіргі заманғы пайдалану үшін қалпына келтіру, сақтау және бейімдеу бойынша шешімдердің негізделген нұсқаларын қолдануға қабілетті
Ұқсас БББ
6B02101 Дизайн
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
6B02101 Дизайн және компьютерлік графика
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B02101 Дизайн
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
6B02101 Сәулет және дизайн
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
6B02101 Дизайн
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B02101 Дизайн
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B02101 Дизайн
Астана халықаралық университеті
6B02101 Дизайн
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
6B02101 Дизайн
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B02101 Дизайн
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B02101 Дизайн
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B02101 Графикалық дизайн
Қазақ технология және бизнес университеті
6B02101 Дизайн
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B02101 Сән, интерьер дизайны және өнеркәсіптік дизайн
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B02101 Дизайн
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B02101 Дизайн
«Тұран-Астана» университеті