Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пәннің мақсаты – ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру және ғылыми-зерттеу қызметі мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамыту, кәсіби қызмет саласындағы өзекті практикалық мәселелерді шешуге қажетті ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесінің негіздерін меңгеру. Зерттеудің логикалық құрылымы. Ғылыми зерттеу әдістері. Ғылыми ақпарат: іздеу, жинақтау, өңдеу. Зерттеулерді жүргізуге арналған құралдарды әзірлеу технологиясы. Эксперимент нәтижелерін өңдеу технологиясы. Статистикалық программалық пакеттер. Зияткерлік меншік және оны қорғау. Сабақтың әдісі: пікірталас, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты: бағдарлама жасаудың негізгі кезеңдерінде қолданылатын программалаудың негізгі ұғымдары мен әдістерін оқып үйрену және меңгеру; бағдарламалау технологиясы саласында білім алу үшін бағдарламалау әдістерін оқу. Бағдарламалау тілдеріне кіріспе. Оңтайлы әзірлеу орталары. Есептерді шешудің негізгі алгоритмдері. Ең қарапайым бағдарламалар. Бағдарламалау тәсілдері. Деректер түрлері. Басқару құрылымдары. Массивтермен жұмыс. Жіптермен жұмыс. Сабақтың әдісі: пікірталас, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелерінің негіздері

    «Ақпараттық жүйелердің негіздері» пәнінің мақсаты – ақпараттық жүйелерде ақпаратты тасымалдаудың теориялық негіздерін меңгеру, ақпаратты өлшеу жүйелерін бір-бірімен салыстыру және олардың сипаттамаларын басқару объектісінің сипаттамаларымен үйлестіру, басқару әдістерін меңгеру. ақпаратты беру және өңдеу жүйелерінде оңтайлы және шуға қарсы кодтау. Белсенді оқыту әдістері – нақты жағдаяттарды талдау, есептерді шығару, алгоритмдермен, жобалармен жұмыс, тәжірибе, тапсырмалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ақпарат теориясы

    «Ақпарат теориясы» пәнін меңгерудің міндеттері: дискретті құрылымдардың модельдерін құрудың негізгі математикалық аппараты ретінде жиындар теориясы, графиктер теориясы, комбинаторлық талдау негіздері бойынша студенттердің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, математикалық есептеу әдістерін меңгеру. мұндай құрылымдарды модельдеу және талдау. Оқытудың белсенді әдістері – есептер шығару, алгоритм бойынша оқыту, нақты жағдайларды талдау, жобалар, тәжірибе.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математика

    Пәннің мақсаты: техникалық жоғары оқу орындарында оқытылатын математикалық зерттеулердің негізгі ұғымдарын, заңдарын, формулаларын, теоремаларын және әдістерін меңгеру және меңгеру, логикалық ойлауды дамыту және жалпы математикалық мәдениет деңгейін арттыру; қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын дамыту. Сызықтық және векторлық алгебраның элементтері, аналитикалық геометрия. Математикалық талдау. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулері. Сабақтың әдісі: пікірталас, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Пpограммалау технологиясы

    «Бағдарламалау технологиялары» пәнін меңгеру міндеттері күрделі бағдарламалық жүйелерді құру және жобалау принциптері туралы жүйелі идеяны үйрету, бірлескен жұмыс пен жобаны қолдаудың заманауи құралдарын пайдалана отырып, сәйкес жобалау дағдыларын меңгеру, процедуралық-бағытталған және объектілік бағдарламаларды әзірлеу болып табылады. -бағдарланған бағдарламалау тілдері объектілі-бағытталған бағдарламалау әдістемесін қолданады. Белсенді оқыту әдістері – алгоритм бойынша оқыту, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлік құрылғылар мен микропроцессорлар

    БПәннің мақсаты студенттерді цифрлық схемотехниканың логикалық негіздерімен және микропроцессорларды, микрокомпьютерлерді, импульстік есептегіштерді, қосқыш-азайтқыштарды, комбинациялық схемаларды, регистрлерді, цифрлық сақтау құрылғылары мен түрлендіргіштерді қоса алғанда, цифрлық құрылғылардың жұмыс принциптерімен таныстыру болып табылады. Оқу процесінде сонымен қатар типтік логикалық түйіндер, триггер құрылғылары, асинхронды RS триггерлері, дизайн әдістері және сандық элементтер құрылғысы қарастырылады. Оқыту әдістері зерттелетін материалды тереңірек түсіну және қолдану үшін нақты жағдайларды талдауды, пікірталастарды және топтық жұмысты қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық талдаудың ақпараттық жүйелері

    Пәннің мақсаты келесі міндеттерді шешу болып табылады: - қазіргі ақпараттық қоғам дамуындағы ақпараттық жүйелер мен технологиялардың орны мен рөлі туралы білім жүйесін алу; - экономикада ақпараттық жүйелерді құру, енгізу және тиімді пайдалану мәселелерін, мақсаттары мен міндеттерін жан-жақты қарастыру - студенттерді қазіргі ақпараттық жүйелер мен технологиялардың теориялық негіздеріне үйрету. Белсенді оқыту әдістері – есептерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ақпаратты өңдеудің сандық құрылғылары

    Пәнді меңгерудің мақсаттары сандық құрылғылар мен коммуникациялық жүйелер мен инфокоммуникациялық технологияның микропроцессорлары туралы теориялық және практикалық білімдерді меңгеру болып табылады. Түрлендірілген ақпараттың цифрлық көрінісі. Электрондық негізгі элементтер. Логикалық цифрлық құрылғылар. Инфокоммуникациялық технологияның негізгі стандартты техникалық құралдары үшін сандық құрылғылар мен микропроцессорларды қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру. Оқытудың белсенді әдістері – нақты жағдайларды талдау, проблемалық есептерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелер aрхитектурaсы

    Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы есептеу жүйелерінің архитектуралық ерекшеліктері, функционалдық тораптар мен құрылғыларды жобалау және ұйымдастыру негіздері туралы білім алу. Компьютерлік жүйе архитектурасы туралы түсінік. Есептеу жүйелеріндегі ақпаратты ұсыну. Есептеу жүйесінің ресурстарын басқарудың негізгі принциптері. Компьютердің жадын ұйымдастыру. Процессордың ішкі ұйымдастырылуы. Негізгі микропроцессорларға шолу. Компьютер архитектурасының барлық деңгейлерінде ақпаратты өңдеу. Компьютер порттары мен интерфейстері. Перифериялық автобустар. Қосымша жабдықты компьютерлік жүйеге қосу. Компьютерде сандарды бейнелеу. Командалық жүйе, адрестеу режимдері. Сабақтың әдісі: пікірталас, топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • WEB технологиялар

    Пәннің мақсаты – веб-беттер мен веб-сайттарды әзірлеу үшін қандай негізгі құрылымдар қолданылатынын түсіну үшін негіз ретінде HTML технологиясын меңгеру. Web технологияларының негіздері. Негізгі ұғымдар. Гипермәтінді белгілеу тілі технологиялары HTML. Web - клиенттік технологиялар, Кестелер арқылы веб-беттерді белгілеу. HTML көмегімен қарапайым Web-парақ құрудың практикалық дағдыларын меңгеру. Оқытудың белсенді әдістері – нақты жағдайларды талдау, проблемалық есептерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернет технологиясы

    «Интернет технологиялары» пәнінің мақсаты: компьютерлерді жергілікті желілерге біріктіру, жергілікті желілерді ғаламдық Интернет телекоммуникациялық желісіне біріктіру, Интернетте қолданылатын мәліметтер алмасу хаттамалары бойынша студенттердің білімдері мен дағдыларын қалыптастыру; студенттердің гипермәтіндік белгілеу тілін, каскадты стиль кестелерін, клиенттік және серверлік сценарийлерді бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, интернет ресурстарын әзірлеу дағдыларын меңгеру. Белсенді оқыту әдістері – алгоритм бойынша оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелер

    Пәнді оқудың мақсаты қазіргі заманғы операциялық жүйелерді құру принциптері, есептеу процестерін ұйымдастыру әдістері, қолданбалы бағдарламалардың операциялық жүйемен өзара әрекеттесу алгоритмдерін құру әдістері және оларды жүзеге асыру механизмдері саласындағы теориялық білімді меңгеру болып табылады. Пәнді оқудың міндеттері: заманауи операцияның даму идеологиясы туралы идеяларды қалыптастыру жүйелер, оқушылардың жүйелі және логикалық ойлау дағдыларын меңгеруі. Оқытудың белсенді әдістері – нақты жағдайларды талдау, есептерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономикалық есептеулердің бағдарламалық құралдары

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге компьютерлік технологияны дамыту және олардың одан әрі кәсіби іс-әрекетінде қолдану үшін қажетті білім, білік және дағдыларды меңгерту болып табылады. Курстың міндеттері компьютерлік технология негіздерін оқып үйрену, компьютерлік дағдыларды жетілдіру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуі керек: - MS Excel-дің бухгалтерлік, қаржылық, экономикалық, статистикалық есептерге арналған функциялары. Белсенді оқыту әдістері – есептерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Электроника

    Пәннің мақсаты студенттерде электронды схемалар, жартылай өткізгіш құрылғылар саласындағы теориялық және практикалық білімдер жиынтығын дамыту және электронды схемалар мен жартылай өткізгіш құрылғылар саласындағы талдау және эксперименттік зерттеулердің негізгі дағдыларын меңгеру болып табылады. Диодтар. Транзисторлар. Транзисторларды қосудың типтік сұлбалары. Жартылай өткізгішті диодтардың ток-кернеу сипаттамаларын өлшеу. Биполярлы транзистордың жұмысын зерттеу. Операциялық күшейткіштерді және олардың негізіндегі схемаларды зерттеу. Схеманы түрлендіру. Дифференциалды тізбектер. Сабақтың әдісі: пікірталас, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік модельдеудің негіздері

    Пәннің мақсаты студенттерге компьютерлік технологияны пайдалана отырып, объектілер мен процестердің математикалық модельдерін құру негіздерін үйрету болып табылады. Студенттер модельдерді талдау, тексеру және валидациялау әдістерін, сонымен қатар теңдеулерді шешудің сандық әдістерінің негіздерін меңгереді. Бұл оларға жүйелердің әрекетін болжауға, олардың жұмысын оңтайландыруға және ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында зерттеулер жүргізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қорымен басқару жүйесі

    Пәннің мақсаты: студенттерде қазіргі заманғы мәліметтер қорын басқару жүйелерінің (МҚБЖ) бақылауымен мәліметтер қорын пайдалану және жобалаумен байланысты мәселелердің шешімін қамтамасыз ететін кәсіби сапалар кешенін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студентте ақпаратты өңдеудің тиімді автоматтандырылған жүйелерінің негізгі компоненттерінің бірі ретінде мәліметтер қорын басқару жүйесі туралы түсінік болуы керек. Белсенді оқыту әдістері – алгоритм бойынша оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы визуалды бағдарламалау

    Пәннің мақсаты: студенттерді математикалық, инженерлік және техникалық есептерді шығара алатындай, қарапайым АЖО (автоматтандырылған) құрастыру үшін студенттерді өз бетінше талдауға, модельдер құруға, қорытынды жасауға, нәтижелерді болжауға, көрсетілген білім мен дағдылардың жеткілікті деңгейін қамтамасыз етуге үйрету. жұмыс станциясы) және құрылған дерекқорға арналған клиенттік қолданбалар. Оқытудың белсенді әдістері – нақты жағдайларды талдау, есептерді шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инженерлік сызба

    Инженерлік графика пәнінің мақсаты – маманды іргелі дайындау жүзеге асыру үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу және конструкторлық құжаттарды оқу, кеңістікті салу әдістері үш өлшемді кеңістіктегі және жазықтықтағы пішіндер, шешу жолдары сызба бойынша инженерлік тапсырмалар, практикалық тәжірибені меңгеру және AutoCAD жүйесімен жұмыс істеудің нақты дағдылары. Белсенді оқыту әдістері – алгоритм бойынша оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Визуалды бағдарламалау технологиясы

    Дамудың мақсаттары мен міндеттері: процедуралық, объектілі-бағытталған программалаудың негізгі түсініктер жүйесін және визуалды бағдарламалау технологиялары туралы идеяларды қалыптастыру, сонымен қатар оларды практикалық есептерді шешу үшін қолдану дағдыларын дамыту. студенттердің ақпаратты өңдеудің бағдарламалық әдістері туралы білім негіздерін берік және саналы меңгеруін қамтамасыз ету, олардың оқу, содан кейін кәсіби қызметінде компьютерді саналы және ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Басқарудың есептеу құралдарын модельдеу

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерді жүйелер мен процестердің модельдерімен, ақпаратты беру, өңдеу және жинақтау процестерінің модельдерімен, әртүрлі объектілер мен процестерді басқару жүйелерін модельдеу үлгілерінің негізгі кластарымен және әдістерімен, басқару принциптерімен таныстыру. модельдерді құру, жүйелік талдауда модельдерді пайдалану, модельдерді формалдау, алгоритмдеу және енгізу әдістерін жүйелер мен оларды компьютерде басқару процестері. Оқытудың белсенді әдістері – нақты жағдайларды талдау, есептерді шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Kомпьютерлік графика

    Компьютерлік графиканың негізгі міндеттері Компьютерлік графика – модельдер мен олардың кескіндерін жасау, сақтау және өңдеу үшін компьютерлер пайдаланылатын қызмет саласы Компьютерлік графика (сонымен бірге компьютерлік графика) – компьютерлер синтездеу құралы ретінде пайдаланылатын қызмет саласы. кескіндерді (жасау) және нақты әлемнен алынған көрнекі ақпаратты өңдеу үшін. Белсенді оқыту әдістері – алгоритм бойынша оқыту, есептерді шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • С++ тілінде бағдарламау

    Пәнді меңгерудің мақсаттары С++ тілінің қазіргі IT қызметтері әлеміндегі орны туралы түсінік беру. С++ тілінің негізгі конструкцияларын, оның ерекшеліктері мен басқа DL тілінен айырмашылығын, тілді қолдану принциптерін қарастырыңыз. Осы бағдарламалау тілін пайдаланып білім беру жобаларын жүзеге асырыңыз. Бұл пәнді оқу үшін алгоритмдеу және бағдарламалау саласындағы жалпы білім қажет. Бағдарламалау технологиялары туралы түсінігі болғаны жөн.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жоба 1

    Жоба пәнінің мақсаты – мәнін түсіну, кез келген затқа немесе құбылысқа қатысты шындықты білу; оқушыға жаңа білім алу (тіпті бұл білім ғылымға белгілі болса да). Жоба белгілі бір жоспарлы нәтиже алуға бағытталған - белгілі бір қасиеттері бар және белгілі бір пайдалану үшін қажетті өнім; жақсарту, жақсарту. Оқытудың белсенді әдістері – кейс-стади, жоба.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заманғы объектілі-бағытталған бағдарламалау

    Пәнді меңгеру міндеттері Қазіргі заманғы объектілі-бағытталған программалау объектілік тәсілдің негіздерін, C++ тілінде объектілі-бағытталған және жалпы бағдарламалаудың негіздерін меңгеруде, MS Windows және Linux платформаларына арналған заманауи құралдарды пайдалана отырып, бағдарлама кодын әзірлеу дағдыларын меңгеруде, объектілі-бағытталған технологияның идеологиясы мен негізгі аспектілері туралы түсініктерін дамытуда. бағдарламалау (OOP). Оқытудың белсенді әдістері – нақты жағдайларды талдау, есептерді шығару, алгоритмдік шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кодтау теориясы

    Пәнді оқудың мақсаты – символдардың ең аз санын пайдалана отырып, байланыс арнасы бойынша белгілі бір ақпарат көлемін беруге мүмкіндік беретін кодтау әдістерін қолдану саласында теориялық білімді қалыптастыру. Нәтижесінде студенттер барлық келіп түсетін ақпаратты кідіріссіз және бұрмалаусыз беруге жеткілікті байланыс арналарының өткізу қабілетін анықтау әдістерін меңгеруі керек. Белсенді оқыту әдістері – алгоритм бойынша оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • IT саласындағы көшбасшылық

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты – кәсіби және қоғамдық өмірде көшбасшылық қасиеттерді дамыту. АТ саласындағы көшбасшының функциялары. Атақты тұлғалар. Көшбасшылық мәселелері. Көшбасшылық қарым-қатынастың ерекше түрі ретінде. Бейресми көшбасшы. Менеджер және көшбасшы. Көшбасшылықтың дәстүрлі түсініктері. Көшбасшылық қасиеттердің теориялары. Көшбасшылықтың мінез-құлық теориялары. Көшбасшылықтың ситуациялық теориялары. IT-компанияның басқару жүйесіндегі көшбасшылық стилі. Көшбасшының бейнесі. Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, пікірталас

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Автоматтандырылған жүйелерді жобалау

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге оқу жоспарының алдыңғы курстары негізінде күрделі автоматтандырылған, ақпараттық және ұйымдастыру-басқару жүйелерін басқарудың заманауи ғылыми-практикалық әдістері мен үлгілері саласында қорытынды білім беру болып табылады. ASOIU жүйелерін жобалау және пайдалану туралы білім беру. Оқытудың белсенді әдістері – нақты жағдайларды талдау, алгоритмдер құрастыру, жоба, топтық жұмыс, автоматтандырылған жүйелерді жобалау құралдарында жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Ақпаратты қорғау

    Пәнді меңгеру мақсаты: ақпараттық жүйелердегі компьютерлік құралдарды пайдалана отырып, ақпаратты өңдеу, беру және сақтау процесінде ақпаратты қорғаудың негізгі принциптерін, әдістері мен құралдарын оқу. Пәнді оқу кәсіби қызметтің келесі міндеттерін шешуге ықпал етеді: ақпаратты инженерлік-техникалық қорғау тұжырымдамасын зерттеу; инженерлік-техникалық қорғаудың теориялық негіздерін зерттеу ақпарат; ақпаратты инженерлік-техникалық қорғаудың физикалық негіздерін зерттеу. Белсенді оқыту әдістері – жағдайлық есептер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік желілер

    Пәнді оқудың мақсаты – ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратты өңдеуді ұйымдастыру принциптері туралы білім алу. Пәннің міндеттері: компьютерлік желілердің архитектурасы мен принциптерін зерттеу; ашық жүйелердің архитектурасын, олардың өзара әрекеттесуінің эталондық моделін түсіну үшін базалық білім деңгейін меңгеру; компьютерлік желілерді классификациялау, техникалық, ақпараттық және бағдарламалық желілерді зерттеу. Оқытудың белсенді әдістері – нақты жағдайларды талдау, есептерді шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Java тілінде бағдарламау

    Java тілінде бағдарламалау пәнінің мақсаты - болашақ маманның білім, білік және дағдыларды меңгеруі, ақпараттың әртүрлі түрлерін өңдеуді қамтамасыз ету, компьютерде функционалдық және есептеу есептерін шешу. Пәннің негізгі мақсаты студенттерге теориялық білім беру, NetBeans әзірлеу ортасында Java бағдарламалау тілінде практикалық негізгі технологиялық бағдарламалау дағдыларын беру. Белсенді оқыту әдістері – нақты жағдайларды талдау, есептерді шығару, алгоритмді оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы мобильді құрылғыларды пайдалануды қорғау және әкімшілігі

    Пәннің мақсаты студенттерге әзірлеуде қолданылатын бағдарламалау тілдерін үйрету мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету; студенттерге Android ОЖ жүйесінің ресурстарын пайдаланып бағдарламалау дағдыларын беру. Мобильді құрылғы компоненттерінің аппараттық құрамы, дизайны, жұмыс істеу принциптері және бағдарламалық қамтамасыз етуді басқару. Мобильді құрылғылардың операциялық орталарында файлдық жүйені ұйымдастыру және басқару. Оқытудың белсенді әдістері – нақты жағдайларды талдау, проблемалық есептерді шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды жүйелерді әзірлеу

    Пәннің мақсаты студенттерге предикат логикасы мен функционалдық бағдарламалауға негізделген білімді талдауға, ұсынуға және пайдалануға қабілетті жүйелерді құру негіздерін үйрету болып табылады. Студенттер логикалық және функционалды бағдарламалау негіздерін, мәліметтер мен біліммен жұмыс істеуді және әртүрлі мәселелерді шешу үшін сараптамалық жүйелерді қолдануды үйренеді. Студенттердің интеллектуалды жүйелерді дамыту дағдыларын қалыптастыру және осы салада табысты жұмыс істеу үшін оқыту әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мобильді құрылғылар үшін бағдарламаларды әзірлеу

    Пәннің мақсаты студенттерді мобильді платформалар үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді құрудың заманауи әдістері мен құралдарына үйрету. Пәнді оқу барысында студенттер мобильді құрылғылардың әртүрлі операциялық жүйелері туралы білімдерін тереңдетіп, бағдарламалау тілдерін, өңдеу құралдарын және интерфейс дизайнын оқиды. Студенттерде мобильді құрылғыларға арналған инновациялық және сапалы бағдарламалық өнімдерді табысты әзірлеуге қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері – нақты есептерді шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу

    «Мобильді қосымшаларды әзірлеу» оқу пәнін меңгерудің мақсаты мен міндеттері: студенттерде Android платформасына бағытталған смартфондарға арналған қосымшаларды жобалау және әзірлеу саласында білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру, практикалық дағдыларды қалыптастыру. студенттерге қосымшаларды өз бетінше құруға арналған білім. Оқытудың белсенді әдістері – есептерді шешу, алгоритмді оқыту, жағдайды талдау, практикалық тапсырмалар және дайын жобаны орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Өндірістік бағдарламалау

    Өнеркәсіптік бағдарламалау пәнін оқудың мақсаты: - бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу негіздерімен және атап айтқанда тестілеу процесімен танысу - қолмен және автоматты сынаудың барлық жиі қолданылатын түрлері мен технологияларын зерттеу - тиімді тестілеуді қамтамасыз ету үшін бағдарламалық құралдармен танысу - әртүрлі мақсаттағы және сипаттағы тестілеу бағдарламаларын орындауда және тестілеуде тәжірибелік дағдыларды алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы кроссплатформалы бағдарламалау

    Пәннің мақсаты – студенттерге Python бағдарламалау негіздерін үйрету және осы тілде жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Оқу барысында студенттер тіл құрылымын, операторларды, циклдарды, функцияларды, айнымалыларды, шартты операторларды, ерекшеліктерді өңдеуді, сонымен қатар жолдармен, тізімдермен, кортеждермен, жиындармен, сөздіктермен және басқа деректер түрлерімен жұмыс істеуді меңгереді. Студенттердің бағдарламалық шешімдерді әзірлеу және тапсырмаларды автоматтандыру кезінде Python тиімді пайдалану құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кроссплатформалық қолданбаларды әзірлеу

    Пәннің мақсаты студенттерге әртүрлі операциялық жүйелерде жұмыс істей алатын бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу бойынша практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады. Қазіргі заманғы Python бағдарламалау әдістерін меңгеру, соның ішінде кросс-платформалық әзірлеу, сыртқы кітапханалармен және API интерфейстерімен жұмыс істеу, графикалық пайдаланушы интерфейстерін және веб-қосымшаларды жасау, Python тілінде бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін тестілеу және жобаларды басқару дағдыларын дамыту. Белсенді оқыту әдістері – нақты есептерді шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ардуино микроконтроллері

    Бағдарламаның мақсаты студенттерді қазіргі электрониканың негізі ретінде микропроцессорлық технологиямен таныстыру, микроконтроллерлерге арналған бағдарламаларды жазуды және оларды нақты жабдықта жөндеуді үйрету. Білім беру теориялық білім беруді студенттердің практикалық, зерттеушілік, өз бетінше ғылыми іс-әрекет процестерімен интеграциялау принциптеріне негізделеді. Оқытудың белсенді әдістері – есептерді шешу, алгоритмді оқыту, жағдайды талдау, практикалық тапсырмалар және дайын жобаны орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Геоақпараттық жүйелер мен технологиялар

    Пәннің мақсаты геодезия бакалаврының жер кеңістігінің объектілері мен құбылыстарын геоақпараттық модельдеу және жер бедерінің цифрлық модельдерін құру үшін теориялық білімі мен әдіснамалық әдістерін қолдану қабілетін анықтайтын кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пәннің мақсаты – геоақпараттық талдау мен геоақпараттық карта жасаудың құралдары мен әдістерін енгізуге және жер бедерінің цифрлық модельдерін құруға мамандарды дайындау. Оқытудың белсенді әдістері – нақты жағдайларды талдау, проблемалық есептерді шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелер

    Оқу пәнін меңгеру мақсаты Интеллектуалды ақпараттық жүйелер интеллектуалды ақпараттық жүйелер саласындағы теориялық білімдер жүйесін, сәйкес құзыреттіліктерді және студенттің кәсіби қызметте зияткерлік ақпараттық жүйелерді пайдалану бойынша әртүрлі кәсіптік қызмет түрлерін орындауға дайындығын қалыптастыру болып табылады. Белсенді оқыту әдістері – есептерді шешу, алгоритмді оқыту, жағдайды талдау, практикалық тапсырмалар мен жобаны орындау, практикалық дағдылар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Есептеу техникасындағы микроконтроллерлер

    Пәннің мақсаты – өнеркәсіптік цифрлық құрылғылардың конструкциясы, архитектурасы, элементтік базасы және құру принциптері туралы білімді қалыптастыру: электрондық сенсорлардан бастап бағдарламаланатын логикалық контроллерге дейін; өндірістік контроллерлердің негізгі құрамдас бөліктерінің құрылғысымен таныстыру: цифрлық кіріс/шығыс, аналогтық кіріс/шығыс, байланыс интерфейстері, қуат тізбегі және т.б. Белсенді оқыту әдістері – нақты жағдайларды талдау, есептерді шешу, жобалар, микросұлбалармен жұмыс істеудің практикалық дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экономика және бизнес негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерге әртүрлі экономикалық жүйелердегі қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының эволюциясы мен заңдылықтары туралы теориялық білімдерді, сондай-ақ ресурстардың шектеулі жағдайында адамның экономикалық мінез-құлқының мотивтері мен принциптері туралы теориялық білім беру. экономикалық дүниетанымы мен белсенді азаматтық мемлекеттік экономикалық және әлеуметтік саясатты жүзеге асыру. Оқыту әдістері – проблемалық мәселелерді оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Өндірістік үрдістерді автоматтандыру

    Өндірістік процестерді автоматтандыру пәнін оқытудың мақсаты типтік технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыру бойынша қазіргі заманғы білім деңгейі бар маманды даярлаудың соңғы сатысында дайындау. Пәнді оқудың міндеттері – техникалық жүйелердің анализі мен синтезінің негізгі түсініктерін оқу; - студенттерді күрделі технологиялық процестерді зерттеу әдістерімен таныстыру. Оқытудың белсенді әдістері – есептер шығару, алгоритмді оқыту, практикалық дағдылар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Басқару теорияларының негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттер менеджмент саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді, бұл олардың кәсіби қызметінде тиімді басқару шешімдерін қабылдауға мүмкіндік береді. Курстың мазмұны мыналарды қамтиды: басқару әдістемесінің теориялық негіздерін меңгеру; басқару функцияларын зерттеу; басқару әдістерін меңгеру; логика туралы түсініктерін қалыптастыру; ұйымдастырушылық қатынастар мен коммуникацияларды зерттеу; жоспарлау дағдыларын меңгеру. Оқытудың белсенді әдістері – нақты жағдайларды талдау, проблемалық есептерді шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Заманауи операциялық жүйелердегі әкімшіліктендіру және киберқауіпсіздік

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерді ақпараттық қауіпсіздік саласында сауаттылыққа үйрету, атап айтқанда жүйелер мен желілердің қауіпсіздігі, ақпаратты криптографиялық және техникалық қорғау. Студент компьютерлік желілерді жобалау, құру және енгізу бойынша практикалық дағдыларды алуы керек; Windows операциялық жүйелері негізіндегі желілерді басқару; желі қосылымын қорғау шараларын қолдану; желілік қауіпсіздік ережелерін әзірлеу. Оқытудың белсенді әдістері – есептерді шешу, нақты жағдайларды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Көпдеңгейлі қосымшалардың әзірлеу

    «Көпдеңгейлі қолданбалы бағдарламаларды өңдеу» пәнінің міндеттері: таратылған қолданбалы бағдарламалардың архитектурасымен танысу, JDBC негізіндегі мәліметтер қорымен жұмыс істеудің негізгі әдістерін оқып үйрену, UDP негізінде желілер арқылы деректер алмасуды жүзеге асыруды үйрену. және TCP/IP хаттамалары, көп ағынды бағдарламалаудың негізгі әдістерін меңгеру, кәсіпорынды дамыту технологиясын оқу - EJB технологиясын пайдалану негізіндегі қолданбалар. Оқытудың белсенді әдістері – есептер шығару, алгоритм бойынша оқыту, нақты жағдайларды талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнін оқу мақсаты студенттердің құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгеруі; ұлттық құқықтың жетекші салалары саласында қажетті білім алу; студенттерге мемлекет пен құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлі туралы түсінік беру, Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесінің даму мәселелері мен перспективаларымен таныстыру, саяси-құқықтық механизмді ашу, қажетті дағдыларды меңгеру. субъективтік құқықтар мен субъективті заңды міндеттерді жүзеге асыру үшін. Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, пікірталас

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану; жойылу салдарын жою болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Python бағдарламалау

    Пәннің мақсаты студенттерді Python бағдарламалаудың негізгі принциптерімен, сонымен қатар интеллектуалды веб-скрипттерді құру тәсілі ретінде таныстыру. Міндеттері студенттерге Python бағдарламалаудың негізгі түсініктері, оны қолдану салалары, Python тілінің конструкциялары және Python бағдарламасын әзірлеу технологиясы туралы қажетті білім беру, сондай-ақ Python тілінде веб-скрипттерді жобалау және енгізу қабілетін беру. Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, пікірталас

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Физика

    Пәннің мақсаты – студентті физиканың жетістіктерімен таныстыру, іргелі зерттеулердегі, технологиядағы, ғылыми-техникалық мәселелерді шешудегі физиканың рөлі туралы түсінік беру және ғылыми қызметтегі физиканың мүмкіндіктерін көрсету. Кинематика. Динамика. Статика. Жұмыс және энергия. Ауырлық. Сұйықтық механикасы. Молекулалық-кинетикалық теория. Термодинамика. Нақты газдар. Электростатика. DC Магниттік өріс. Электромагниттік индукция. Заттың магниттік қасиеттері. Максвелл теориясы. Механикалық және электромагниттік тербеліс. Серпімді толқындар. Геометриялық оптика. Кедергі. Дифракция. Жарықтың поляризациясы. Сәулеленудің кванттық табиғаты. Бордың атом туралы теориясы. Кванттық механиканың элементтері. Атом ядросы. Сабақтың әдісі: пікірталас, топтық жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Корпоративтік бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуі

    Пәннің мақсаты Корпоративтік бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу білім беру стандартында көзделген оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пәннің міндеттері: - корпоративтік ақпараттық жүйелердің теориялық негіздерін зерттеу; - ақпараттық процестерді талдау дағдыларын меңгеру; - корпоративтік ақпараттық жүйелерді іс жүзінде қолдану дағдыларын дамыту. Белсенді оқыту әдістері – нақты жағдаяттарды талдау, есептерді шығару, алгоритм, жоба бойынша оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жоба 2

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің тәжірибе жинақтауы топтық қосымшаны әзірлеу және енгізу арқылы жобалық жұмыс кәсіби жоба. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер қызметкерлермен және басшылармен тиімді қарым-қатынас жасау принциптерін үйрену ұйымдағы әртүрлі деңгейлер; жобаны басқару құралдары. Ақпаратты жинау және талдау; басқару әдістері мен құралдарын кәсіби қызметінде қолдану. Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • C# қазіргі заманғы кәсіби бағдарламалау

    Пәнді меңгерудің мақсаттары • студенттерге бағдарламалық қамтамасыз етуді жасау саласында базалық білім беру; • заманауи ақпараттық жүйелерді құру бойынша кейінгі курстардың негізін қалау; • студенттерді прогрессивті бағдарламалау парадигмаларымен және оларды бағдарламалық өнімдерге енгізу механизмдерімен таныстыру; • студенттерді интерактивті режимде бағдарламаларды әзірлеуге арналған заманауи біріктірілген құрал орталарын пайдалануға үйрету. Оқытудың белсенді әдістері – есептер шығару, алгоритмді оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Экология негіздері

    Пәнін оқудың мақсаты – адамның қоршаған ортамен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдарын, төтенше жағдайларда шаруашылық объектілерінің (ұйымдарының) тұрақты жұмыс істеуін, жағымсыз факторлардан қорғау мәселелерін зерттеу. , табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және зардаптарын жою және қазіргі заманғы қаруды қолданудан қорғау. Оқыту әдістері – проблемалық мәселелерді оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Инженерлік бағдарламалық қамтама

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерде бағдарламалық өнімді жобалаудың, әзірлеудің, сынаудың және пайдаланудың заманауи процестері және бағдарламалық қамтамасыз етудің барлық аспектілерінің өзара байланысы туралы түсінік қалыптастыру. Студенттер бағдарламалық өнімдерді жобалау және әзірлеудің заманауи процестерінің салыстырмалы талдауын меңгеруі керек; бағдарламалық өнім сапасын бағалау және басқару принциптері мен әдістерін оқып-үйрену Оқыту әдістері: топтық жұмыс, нақты жағдайларды талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Робототехника және микропроцесcорлық жүйелердің негіздері

    «Робототехника және микропроцессорлық жүйелер негіздері» пәнін меңгерудің міндеттері: - болашақ инженер-бакалаврдың табысты кәсіби қызметін қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру; - осы құзыреттер шегінде өнеркәсіптік роботтарды қолдану негізінде машина жасау өндірісіндегі негізгі және қосалқы операцияларды автоматтандырудың заманауи құралдарын жобалау қабілеті мен дағдыларын қалыптастыру. Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, пікірталас, жағдайды талдау, алгоритмді оқыту, жоба.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бағдарламаны әзірлеудің құрал-саймандары

    «Бағдарламалау құралдары» пәнін меңгерудің міндеттері - · бағдарламалық қамтамасыз етуді өңдеу технологиясын меңгеру; бағдарламалық қамтамасыз етуді жасауда қолданылатын негізгі құралдарды зерттеу. қауіпсіздік; · жобалық құжаттаманы жүргізу негіздерін оқып-үйрену - бағдарламалық қамтамасыз етуді құруды қамтамасыз ететін құралдармен жұмыс істеудің құрылыс принциптерін, құрылымдарын және әдістерін оқу. Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, талқылау, алгоритм бойынша оқыту, жоба.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Есептеу процестердің теориясы

    Пәнді меңгерудің мақсаттары - есептеу процестері мен құрылымдары теориясының даму бағыттары, олардың әдістері ресми сипаттау және тексеру; - есептеу процестері мен құрылымдарының формальды модельдері, модельдердің негізгі кластары және модельдік талдау есептерін шешу әдістері; - есептеу процестерінің желілік модельдері; - процесс үлгілерін құру принциптері, формализация әдістері мен құралдары; алгоритмдеу және модельді компьютерде жүзеге асыру. Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, жоба.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелерді жобалаудың арнайы сұрақтар

    Пәнді меңгеру міндеттері Компьютерлік жүйелерді жобалаудың арнайы мәселелері: студенттерге компьютерлік жүйелерді, желілерді және олардың элементтерін жобалаудың заманауи және перспективалық принциптері, әдістері мен технологиялары туралы түсінік беру; жоба процесінің барлық кезеңдерінде оңтайлы техникалық шешімдерді таңдау және автоматтандыру құралдарын пайдалану негізінде студенттерді дербес жобалық іс-әрекетке дайындау. Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, пікірталас, кейс-стади.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Имитациялық модельдеу

    Модельдеу пәнін меңгеру мақсаты логистика және жүйелерді басқару мәселелерінде қолдануда модельдеу әдістерін, технологияларын оқып үйрену болып табылады. Пән модельдеу әдісінің мәнін және пәндік салада имитациялық модельдерді құрудың практикалық тәсілінің негіздерін, сонымен қатар логистикадағы процесстік (дискретті) имитациялық модельдеудің кең ауқымын: логистикалық процестерді модельдеу және реинжинирингтеуде зерттейді. Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, пікірталас, кейс-стади.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • IT-жобаларды басқару

    IT жобалық менеджмент пәнін меңгерудің міндеттері: білім беру саласында – түлекке таңдаған қызмет саласында табысты жұмыс істеуге, әмбебап және пәндік мамандандырылған білім алуға мүмкіндік беретін жоғары кәсіби бейінді (бакалавриат деңгейінде) білім алу. оның әлеуметтік ұтқырлығына және еңбек нарығындағы тұрақтылығына ықпал ететін құзыреттер, атап айтқанда: студенттерді ұйымдастырушылық, басқарушылық, аналитикалық және басқа да қызметке дайындау. Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, пікірталас, кейс-стади.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Бұлтты технологиялар

    Міндеттері – студенттерде бұлтты есептеулер технологиясы туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін қалыптастыру, қазіргі бизнесте бұлтты технологияларды практикалық енгізу, құралдарды оқу дағдыларын қалыптастыру. Студенттер бұлттық сервисті құру технологиясын меңгереді, бар бұлттық сервистермен жұмыс істейді, студенттер АТ процестерін оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлттық есептеулер технологиясын қолдануға дайын болады. Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Web-дизайны

    Веб-дизайн пәнін меңгеру мақсаттары сол пәндерге жатады әзірлеу, конфигурациялау, қолдау және білімнің негізін салу веб-сайттарға қызмет көрсету. Оларға мыналар жатады: веб-сайтты жобалаудың жалпы әдістемесін меңгеру; сайтты безендіру технологияларын меңгеру; клиенттік және серверлік жағынан бағдарламалау арқылы веб-сайтты құру технологиясын меңгеру; серверде веб-сайтты орналастыру, қолдау және жүргізу технологиясын меңгеру. Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, пікірталас, кейс-стади.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ол әртүрлі әлеуметтік жағдайларды барабар түрде басқара алады, командамен жұмыс істей алады, көзқарасын дұрыс қорғайды, жаңа шешімдер ұсынады
  • Қазіргі заманғы құралдар мен бағдарламалау технологияларын қолданумен аппараттық-бағдарламалық кешендер мен дерекқорлардың компоненттерін құрастырады
  • Азаматтық пен отансүйгіштік, қоғамдық сананы жаңғырту – Рухани жаңғыру, университет, облыстық, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру және қатысу кезінде Қазақстанның үшінші жаңғыруы идеяларына негізделген көшбасшылық қасиеттерге ие.
  • Есептеу және бағдарламалық қамтамасыз етудегі технологиялық процестерді есептеу үшін техникалық ғылымдар саласындағы базалық білімді қолданады.
  • Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін аппараттық және бағдарламалық құралдарды техникалық қолдауды (реттеуші және алдын алу жұмыстарын) жүзеге асырады.
  • Өзіне бақылау жасау, қорытындылау, талдауға, тұжырым жасауға, бағалауды жүзеге асыруға, сыни ойлау дағдыларына, шығармашылық қабілеттерге ие, өзін-өзі дамыту қабілетіне ие
  • Қазіргі қолданбалар мен объектілерді қолданады бағдарланған даму орталары мен желілік технологиялар.
  • Жұмысты ұйымдастыру және стандартты кәсіби тапсырмаларды шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларға ие.
  • Қазіргі заманғы компьютерлік жүйелердегі бағдарламалық және аппараттық жүйелердің пайдаланушы интерфейстерін әзірлейді.
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (A2, B1, B2 деңгейлерінде), соның ішінде кәсіби салада негізгі коммуникативтік дағдыларды меңгеруді көрсетеді
  • Қазіргі заманғы есептеу құралдарын қолданады
  • Ақпаратты қорғаудың негізгі әдістерін және олардың мүмкіндіктерін пайдаланады
  • Алынған білімді компьютерлік жүйелердің ақпараттық қауіпсіздігін тиімді қамтамасыз ету үшін қолданады.
  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы жобаларды ескере отырып, іске қосу жобаларын әзірлеуге және оларды экономиканың әртүрлі салаларында іске асыруға
  • Өндірістік процестерді автоматтандыру үшін технологияны пайдаланады.
Top