Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B07501 Стандарттау және сертификаттау (сала бойынша) в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

Пәндер

  • Жоғарғы математика

    Жоғары математика курсы сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика бөлімдерін қамтитын математикалық білімнің негізі болып табылады. Математиканың теориялық негіздерін білу және практикалық есептерді шешуде тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру негізгі және кәсіби пәндерді зерделеуге және ғылыми және техникалық облыстарда математикалық әдістерді пайдалануға қажеті болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика

    «Экономика» пәні жеке адамдардың, жекелеген кәсіпорындардың және мемлекеттің экономикалық қызметі жүзеге асырылатын қоғамның экономикалық өмірі туралы негізгі білімді меңгеруге бағытталған. Пән студенттердің экономикалық ой-өрісін дамытуға және шектеулі табиғи ресурстар жағдайында ұтымды шешім қабылдауға ықпал етеді. Пән экономиканың жұмыс істеуі туралы алған білімдерін мамандық таңдауда және одан әрі білім алуда бағдарлау үшін пайдалануға дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық және органикалық химия

    Пән химияның негізгі заңдары мен ұғымдарын, өзара өзгеру заңдылықтарын, жалпы химиялық қасиеттерін, бейорганикалық қосылыстардың құрылымын қарастырады. Сондай-ақ органикалық қосылыстардың жіктелуін, олардың физика-химиялық қасиеттерін, органикалық қосылыстар кластары арасында жүретін реакцияларды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стандарттау және сертификаттау негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты халықаралық және отандық стандарттау және сертификаттау жүйелері саласында студенттерді теориялық және практикалық даярлау болып табылады. Пән өзара байланысты екі саланы қамтиды: өнім, жұмыс және қызмет сапасына қойылатын талаптарды анықтау және бақылау. Бұл курста техникалық реттеу объектілерін стандарттау мәселелері және оның нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкестігін растау ережелері, сондай-ақ стандарттау және сертификаттау жөніндегі құжаттарды өзектендіру қарастырылады. Сонымен қатар нормативтік құжаттардың түрлерін, санаттарын, сәйкестікті растау тәртібі мен схемаларын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Азаматтық құқық

    Азаматтық құқық құқықтағы салалық ғылымдардың ең маңызды саласы. Азаматтық құқықтың мәні азаматтық заңнаманың нарықтық экономикаға зор әсерімен анықталады. Пәнді оқу барысында студент азаматтық құқық түсінігі, қайнар көздері, қағидалары, азаматтық құқықтық қатынас элементтері, жеке тұлға, заңды тұлға, кәсіпкерлік түсінігі, шарт, мәміле, міндеттеме түсінігі, оны орындауды қамтамасыз ету әдістері, интеллектуалдық меншік, мұрагерлік құқық туралы мәліметтер алып шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыруға үйрету, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғаудың тиімді тәсілдері, қаржылық өнімдер мен қызметтерді пайдалану тәртібін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пән студенттерде кәсіпкерлік қызмет негіздерін түсінуді қалыптастыруға, табысты бизнес үшін негізгі дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты студенттерді кәсіпкерліктің негізгі аспектілерімен таныстыру, соның ішінде бизнес-идеяны қалыптастыру және оның нәтижесінде бизнес-жоспар құру. Курс барысында студенттер бизнес-жоспарларды әзірлеу және талдау, кәсіпкерлік жобаны басқарудың стратегиялық және тактикалық тәсілдерін қолдану, бизнес мәселелерін тиімді шешу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мал және өсімдік шаруашылығы өнімдерінің технологиясы

    Пәнді игерудің мақсаты мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығының шикізаты мен өнімдерін өңдеу тәсілдері мен құралдары туралы білім мен түсінік алуға бағытталған құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Бұл курста білім алушылар: мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығының негізгі өнімдерін өндіру технологиясын; өнім өндіру процесінде шикізатқа қойылатын талаптарды және бастапқы өңдеу технологиясын; оларды орау және дайындалған шикізатты толық қайта өңдеумен сақтауға жіберу процестерін меңгеретін болады; оралған және сақталған өнімнің сақталу жағдайы және сақтау процесінде жүретін физика-химиялық процестер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Метрология

    "Метрология" пәнін игерудің мақсаты білім алушыларда нақты мәндерді, бақыланатын параметрлерді, өлшеу әдістері мен нәтижелерінің дәлдігі көрсеткіштерін анықтау үшін өлшемдерді орындау дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ өлшем бірлігін қамтамасыз ету саласындағы объектілерді аттестаттау бойынша жұмыстар жүргізу болып табылады. Бұл курс Метрологияның ғылыми-әдістемелік негіздерін, қателіктер теориясының негіздерін, өлшеу дәлдігін арттыру әдістерін, СИ бірліктерінің халықаралық жүйесі туралы, өлшеу құралдарын тексеру немесе калибрлеу құқығына метрологиялық қызметтерді аккредиттеу туралы, сондай-ақ өлшеу құралдарын метрологиялық қамтамасыз ету принциптерін түсінуді, өлшеу нәтижелерін өңдеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдеріне сараптама жүргізу әдістері

    Пәнді меңгерудің мақсаты білім алушылардың өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасын сараптау және бағалау үшін қажетті дағдыларды игеруі болып табылады. Курсты игеру барысында білім алушылар келесі бағыттар бойынша өз білімдерін жетілдіреді: өнімді сертификаттау кезіндегі сапа сараптамасы; шикізат пен өнімдердің сапасын сараптау тәртібі; сараптамалық қорытындының құрылымы мен мазмұны; дәнді дақылдар сапасының сараптамасы; майлы дақылдар сапасының сараптамасы; ұн мен наубайхана өнімдерінің сапасының сараптамасы; жеміс-көкөніс өнімдерінің сапасының сараптамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Курс физиканың негізгі заңдылықтарын және олардың кәсіби қызметінде туындайтын мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерін зерттеуге негізделген. Типтік есептерді шешу кезінде әртүрлі тәсілдерді қолдану, физикалық эксперимент жүргізу және өлшеу мәліметтерін математикалық өңдеу әдістемесін білуге негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шикізат пен өнімнің сапасын органолептикалық бағалау

    Азық-түлік тауарларының сапасын тауарлық сараптаудағы органолептикалық бағалаудың рөлі қарастырылады, дегустациялық талдауда объективті және қайталанатын нәтижелерді қамтамасыз ету үшін қажетті негізгі жағдайлар баяндалады. Сарапшы-дегустаторларға қойылатын заманауи талаптар және баллдық шәкілдерді әзірлеу мен бейінді талдауда қолданылатын сараптамалық әдістер. Азық-түлік тауарлары сапасының көрсеткіштері. Өнім сапасының органолептикалық көрсеткіштерінің номенклатурасы. Өнімдердің компоненттері мен сенсорлық қасиеттері. Органолептиканың психофизиологиялық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мал шаруашылығы өнімдеріне сараптама жүргізу әдістері

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың мал шаруашылығы өнімінің сапасын сараптау және бағалау үшін қажетті дағдыларды игеруі болып табылады. Курсты игеру барысында білім алушылар келесі бағыттар бойынша өз білімдерін жетілдіреді: сараптаманың жолдары мен түрлері; кешенді талдау; экономикалық, тауарлық, технологиялық және сот-құқықтық сараптама; сертификаттау сараптамасы; тауарлар сапасын сараптау тәртібі; сараптамалық қорытындының құрылымы мен мазмұны; сараптаманың деректер жүйесі; сүт және сүт өнімдерінің сапасын сараптау; ет және ет өнімдерінің сапасын сараптау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық стандарттау және сертификаттау

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың халықаралық, өңірлік және шет мемлекеттердің стандарттарын қолдану, сондай-ақ сәйкестікті растау үшін стандарттау жөніндегі құжатты осыған ұқсас халықаралық стандартпен үйлестіру деңгейінің толықтығы мен жеткіліктілігін бағалау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курсты игеру барысында білім алушылар стандарттау және сертификаттау жөніндегі халықаралық ұйымдардың құрылымын, негізгі бағыттарын, қалыптасқан жүйесін, сондай-ақ әлемдік нарықта таралған стандарттарды білетін болады. Осы бағытта алынған білім қазіргі жаһандану дәуірінде стандарттау және сертификаттау ұйымдары арасында серіктестік орнату немесе стандарттарды гормонизациялау бойынша жұмыс істеу үшін ең қажет болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі

    Курс қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдылар қабілеттілігі түсініледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Бакалаврларда құқықтық сауатты ойлауды дамыту, практикалық міндеттерді шешудегі ғылымның рөлі туралы мағыналы түсінік қалыптастыру, теориялық білімді бекіту, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте практикалық дағдыларды игеру. Курстың негізгі мәселелері сыбайлас жемқорлық құбылысын зерттеудің заманауи тәсілдерін зерттеуге арналған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәжірибеде халықаралық құқық пен қазақстандық заңнаманы қалыптастыру және қолдану мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі ұғымдарымен, тарихымен және негізгі бағыттарымен таныстырады. Интеллектуалды жүйелерді құрудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде машиналық оқытуды, терең оқытуды, табиғи тілді өңдеуді және компьютерлік көруді қарастырады және жасанды интеллекттің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Барлық табиғат қорғау іс-шараларының, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздерін қалыптастыру, сананы экологияландыру және экологиялық мәдениетті тәрбиелеу, болашақ маманға экологиялық білімді жан-жақты қалыптастыру сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және орнықты даму жолында қозғалысқа жәрдемдесуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өлшеудің жалпы теориясы

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің өлшеудің қажетті дәлдігінің бірлігін қамтамасыз ету, әртүрлі физикалық шамаларды өлшеу әдістері және олардың нәтижелерін өңдеу туралы теориялық білім алуы болып табылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: математикалық талдау, ықтималдықтар теориясы, математикалық статистика, жиынтықтар теориясы, математикалық модельдеу; статистикалық үлестірулер, физикалық шамалардың бірліктері. Сондай-ақ, өлшенетін шамалардың математикалық модельдерін құруды, әртүрлі физикалық шамалардың өлшеу схемаларын талдауды, өлшеу нәтижесіне әсер ететін факторларды анықтауды үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микробиология

    Білім алушыларға жалпы микробиология, морфология, физиология, микроорганизмдер генетикасы негіздерін оқытуға көмектеседі. Микроб клеткасына әртүрлі факторлардың әсері, микроорганизмдердің N, C, P, S, Fe қосылыстарының және басқа элементтердің айналуына қатысуын, сапрофитті және патогенді микроорганизмдердің әртүрлі топтарын және қоздырғыштарды, ауыл шаруашылығы дақылдарының ауруларына қарсы микробты препараттарды зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Осы пән бойынша студенттер ғылыми зерттеулердің негізгі тәсілдерін, соның ішінде зерттеу тақырыбын таңдауды, гипотезаны әзірлеуді, деректерді жинау әдістерін таңдауды және нәтижелерді талдауды үйренеді. Олар сондай-ақ деректерді талдауға және зерттеу нәтижелерінен қорытынды жасауға көмектесетін статистика мен эксперименттік зерттеулердің негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЕАЭО жағдайындағы стандарттау, сертификаттау метрология жүйелерін бақылау

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың ЕАЭО елдерінің стандарттау саласындағы қолданыстағы заңнамалық актілерімен, өнім сапасы мәселелерін регламенттейтін нормативтік және техникалық құжаттама талаптарымен жұмыс істеу, сондай-ақ таңбалауды қоса алғанда, өнімді сәйкестендіру, ЕАЭО елдерінде қолданылатын стандарттар мен басқа құжаттардың сәйкестігін айқындау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән ЕАЭО жағдайында стандарттау, метрология және сертификаттау жөніндегі нормативтік құжаттар мен нормативтік актілерді, сонымен қатар осы саладағы бақылау параметрлерін зерделейді. Пәнді оқу тамақ өнімдерінің сапасын бақылаудың барлық бағыттары бойынша білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сапа жүйелері

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің бойында біртұтас көрініс пен сапа менеджменті жүйесін дамытудың қазіргі жағдайы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады. Курста сапа менеджменті жүйесінің даму тарихы, өнімнің техникалық және функционалдық сапасы, өнімнің өмірлік циклінің кезеңдері және оларды қолдау қажеттілігі, ИСО 9000 сериялық стандарттарын өндіріске енгізу қажеттілігі туралы; СМЖ құрудың жалпы принциптері мен тәсілдері туралы, СМЖ құрудағы процесс және жүйелік тәсілдер туралы; СМЖ құжаттамасы туралы; кәсіпорындардың сапа саласындағы саясаты мен мақсаттары туралы; СМЖ-дағы жоғары басшылықтың рөлі туралы; СМЖ-ны үнемі жақсарту туралы; сапаны толық басқару туралы; сапаны қамтамасыз ету туралы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қызмет көрсету саласындағы стандарттау және сертификаттау

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың қызмет көрсету саласындағы стандарттау және сертификаттау саласында теориялық білім алу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ жылдам дамып келе жатқан қызмет көрсету саласының сәйкестігін растау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курсты игеру барысында білім алушылар мынадай бағыттар бойынша білім алады: әлемдік нарықта көрсетілетін қызметтер саласын дамыту; халыққа және ұйымдарға көрсетілетін жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің түрлері; жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің сапасына қойылатын стандарттардың талаптары; көрсетілетін қызметтер саласындағы халықаралық стандарттар; көрсетілетін қызметтер саласын сертификаттаудың схемасы мен тәртібі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіп бойынша сәйкестікті бағалау

    Пәнді игерудің мақсаты тиісті саладағы сәйкестікті бағалау саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Курсты игеру барысында білім алушылар шикізат, жартылай фабрикаттар және дайын өнім сапасын бағалаудың тиісті критерийлерін таңдау үшін қажетті дағдыларды игереді; процедуралық және әдістемелік құжаттарда баяндалған дұрыс нәтижелерді алу үшін зерттеулер мен сынақтардың өзектілігі мен толықтығын талдау және бағалау; үлгілер мен сынамаларды таңдау критерийлері мен рәсімдерін әзірлеу; шикізаттың, жартылай фабрикаттардың және дайын өнімнің сапасын зерттеу және сынау процесі мен нәтижелерін бақылау бойынша рәсімдер мен әдістемелер жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпорындағы мониторинг және бақылау

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің басқару шешімдерін қабылдаудың қажетті дағдыларын қалыптастыру үшін жағдайды жоспарлаудың, бақылаудың, есепке алудың, талдаудың және бағалаудың теориялық және практикалық негіздерін зерттеу болып табылады. Ол үшін бұл курс бақылаудың мәнін және оның қазіргі кәсіпорындарда пайда болу себептерін зерттеуді қарастырады. Батыстың озық елдеріндегі заманауи бақылау тәсілдері, сондай-ақ бақылау тұжырымдамасы. Өтімділік кепілдігін ескере отырып, нәтижелерді оңтайландыру. Бақылау түрлері мен бағыттарының жіктелуі. Ұйымның сапа менеджменті жүйесіндегі процестерді бақылау және өлшеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • АӨК жүйесіндегі бақылау

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің АӨК кәсіпорындарында бақылауды ұйымдастыру саласында бақылаудың рәсімдері мен әдістерін әзірлеуге дайындығымен, қабылданатын ұйымдық-басқару шешімдерінің шарттары мен салдарын бағалау қабілетімен байланысты қажетті дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Ол үшін осы курста оларға келесі бағыттар бойынша терең білім қажет: бақылауды жіктеу; бақылау қызметінің негізгі функциялары; АӨК құрылымдарында бақылау қызметін ұйымдастыру; АӨК құрылымдарындағы ішкі бақылау; шаруашылықішілік бақылау; бақылау іс-шаралары мен бақылау рәсімдері; бақылау шараларын іске асыру алгоритмдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өлшеу және бақылау әдістері мен құралдары

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың өлшеу құралдарын таңдауға әсер ететін өлшеу параметрлерін анықтау, нақты өлшеу тапсырмасы үшін өлшеу дәлдігіне қойылатын талаптарды анықтау, өлшеу мәселесін шешу үшін өлшеудің оңтайлы әдістері мен құралдарын таңдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің әдістемелік бағыты: өлшеулердің мәні мен мақсаты туралы ақпарат алу, өлшеу құралдарын қолдану саласы, өлшеу принциптері мен әдістері, өлшеу құралдары және оларды ГСИ бойынша жіктеу, сызықтық және бұрыштық өлшеулерді өлшеу әдістері, кешенді өлшеу құралдары, қысымды өлшеу құралдары және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы кәсіпорындарының инновациялық жобалау

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің ауыл шаруашылығы саласындағы жобалық басқару ерекшеліктерін білуін қалыптастыру, басқару міндеттерін шешу үшін тиісті әдістер мен құралдарды қолдану дағдыларын дамыту болып табылады. Пәннің әдістемелік бағыты: инновациялық жобалаудың теориялық мәселелерін, инновациялық жобаны әзірлеудің әдістері мен жалпы принциптері мен кезеңдерін, өнім атауын құрудың жалпы ережелерін, инновацияларды бизнес-жоспарлау мен маркетингті, инновациялардың тиімділігін бағалау әдістерін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылығы өндірісі саласындағы өнімді және процесті стандарттау

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің негізгі ауылшаруашылық өнімдерін стандарттау процестерін толық меңгеру үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курсты игеру барысында білім алушылар келесі бағыттар бойынша өз білімдерін жетілдіреді: сүт және сүт өнімдерін өңдеудің технологиялық процестерін стандарттау; сүтті бастапқы өңдеу процестері; ет және ет өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін стандарттау; ұн өнімдерінің технологиялық процестерін стандарттау; дайын өнімге қойылатын стандарттар талаптары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Квалиметрия

    "Квалиметрия" пәнін игерудің мақсаты теориялық базаны құру, қажетті сапаға қол жеткізу бойынша кейінгі басқарумен өнімнің, жұмыстардың және қызметтердің сапа деңгейін сандық анықтау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Осы пәнді зерделеу: нормативтік құжаттамадағы сапа көрсеткіштерін регламенттеу, сапа деңгейін бағалау және қабылдау-тапсыру, мерзімді, үлгілік және сертификаттау сынақтары процесінде сапаны бақылау жөніндегі қызметтің негізінде жатқан мәселелерді шешудің әдіснамасы мен әдістемесіне; ықтималдық және статистикалық әдістерге; өнім сапасын бағалау, нәтижелерді өңдеу және талдау әдістеріне белгілі бір көңіл бөлінеді әдістеріне; интерпретация және шешім қабылдау әдістеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өндірістік техникалық бақылау

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың тұтынушылық қасиеттерінің жоғары деңгейіне кепілдік беру үшін қажетті дағдыларды игеруі, сондай-ақ ақаулы немесе сапасыз өнімдердің жеткізілуіне жол бермеу болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы кәсіпорынға жеткізушілерден түсетін материалдар мен жартылай фабрикаттардың сапасына бақылау жүргізе білуі тиіс; өнім сапасын бақылау, ақаудың алдын алу, анықтау және есепке алу; ақаудың себептерін анықтау және оларды жою жөніндегі іс-шараларды әзірлеу; өнім сапасын жақсарту жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сапаны бақылаудың статистикалық әдістері

    Пәнді игерудің мақсаты-білім алушыларда статистикалық әдістерді қолдана отырып, аналитикалық және өндірістік мәселелерді шешудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, процестерді басқаруда статистикалық әдістерді қолданудың заманауи тәжірибесімен танысу, қабылдау бақылауы, деректерді талдау. Бұл курс теорияны зерттеуді және өнім мен процестердің сапасын бағалау және басқару үшін статистикалық әдістерді қолдану әдістерін игеруді қарастырады. Оқу пәнінің негізгі міндеттері: статистикалық ақпаратты жинау, бағалау және талдау; процестердің өзгергіштігін бағалау; сандық және балама белгілер бойынша бақылау карталарын құру есептеулері, өнімді қабылдап алу бақылауының статистикалық әдістері әдістерін игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Агробизнесті ұйымдастыру

    Бизнестің жекелеген түрлерін зерделеу, сондай-ақ ауыл шаруашылығы өнімдерін жоспарлау мен өндіруді, нарықтық тауар алмасуды, қаржыландыруды басқаруды ұйымдастыруды, коммерциялық келісімдер жасасу тәсілдерін, іскерлік келіссөздер жүргізуді, жалпы кәсіпкерлік қызметтің экономикалық тиімділігін қарауды зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сынау, бақылау және өнім қауіпсіздігі

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда сынақтар үшін үлгілерді іріктеу, қызмет бағыты бойынша қауіпсіздік пен сапаны зерттеу үшін процестердің кезеңдерін бөлу, сондай-ақ өнімнің ақау деңгейін бағалау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курста әртүрлі салалардағы өнімдерді сынаудың, бақылаудың және қауіпсіздіктің негізгі ережелері мен бөлімдері көрсетілген, пәннің әдістемелік бағыты: сынақтар мен бақылаудың міндеттері мен түрлерін зерттеу; технологиялық процесс ретінде сынау; сынақтарды дайындау және өткізу қабілеті баяндалады; сынақтардың бірлігін қамтамасыз етуге қойылатын талаптардың жалпы ережелері; сынақтарды сертификаттау; сынақтардың сапа жүйелері; механикалық әсер ету сынақтары; климаттық әсер ету сынақтары; сенімділік сынақтары: сынақ нәтижелерін талдауды жоспарлау, жүргізу және өңдеу; сынақтарды техникалық қамтамасыз ету; талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Аграрлық экономика

    Курста экономиканың аграрлық секторын қалыптастыру мен дамытудың объективті алғышарттары, сондай-ақ, макро, мезо және микро деңгейдегі агробизнестің экономикалық тетіктері, бәсекеге қабілетті ауыл шаруашылығы өнімін өндіру процесінде аграрлық сектордың түрлі ресурстарын пайдалану және ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорындарға менеджменттің интеграцияланған жүйесін әзірлеу және енгізу

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларға Дағдылар мен білім алу болып табылады кәсіпорындарға менеджменттің интеграцияланған жүйесін әзірлеу және енгізу. Курсты игеру барысында білім алушылар өз білімдерін мынадай бағыттар бойынша жетілдіреді: ИСО 9001 (сапа менеджменті жүйесі), ИСО 14001 (экологиялық менеджмент жүйесі), ИСО 45001 (Денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі менеджменті жүйесі), ИСО 22000 (тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі менеджменті жүйесі) негізінде интеграцияланған менеджмент жүйесін, сондай-ақ бірқатар кәсіпорын қызметінің бағытына байланысты басқа салалық және басқа стандарттар, сондай-ақ жүйелер саясатын құру, нормативтік құжаттардың мақсаттары мен міндеттері мен принциптерін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер базасы және эксперттік жүйе

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда стандарттау және сертификаттау саласында деректер базасын немесе каталогтарды құру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәннің әдістемелік бағыты: DATABASE DESKTOP утилитасын қолдана отырып, мәліметтер базасының кестелерін құру және өзгерту. Қарапайым реляциялық мәліметтер базасын құру. Кестелер арасындағы MASTER-DETAIL (негізгі-бағынышты) қатынасымен мәліметтер базасын құру. Динамикалық SQL технологиясын қолдана отырып мәліметтер базасын құру. SQL_TEST бумасын SQL тілінің мүмкіндіктерін зерттеуде қолдану. Автоматтандырылған жобалау жүйелерін қолдана отырып, мәліметтер базасын жобалау (ERWin CASE пакетін қолдану).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интеграцияланған менеджмент жүйесі

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың ұйымның жалпы менеджментінің тиімділігін арттыру, жекелеген менеджмент жүйелерін әзірлеу кезінде туындайтын функционалдық алшақтықты азайтуға қажетті дағдылар қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы: өндіріс үшін сапа мен қауіпсіздікті басқарудың интеграцияланған жүйесін әзірлей білуі тиіс; атап айтқанда, сапа менеджменті жүйелеріне арналған стандарттардың қиылысу нүктелерін, менеджмент жүйелерін интеграциялау тұжырымдамасын, менеджмент пен тәуекелдерді басқарудың интеграцияланған жүйелерінің сипаттамаларын, ИМЖ жобалаудың мәні мен мазмұнын; бизнес-процестерді сипаттауға арналған ИМЖ процестерін және ақпараттық жүйелерді сипаттау әдістерін, сондай-ақ кәсіпорынға қажетті материалдық және ұйымдастырушылық ресурстарды қысқартуға мүмкіндік беретін тәуекелдерді оңтайлы басқаруды талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сынау орталықтары мен зертханалар жабдықтары

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің өнім сапасын сараптау үшін қажетті зертханалық жабдықтың жұмыс принциптерін түсіну үшін қажетті білімдер мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Бұл дағдылар зерттеу жұмысына әсер ететін факторларды ескере отырып, дәл және жоғары дәлдіктегі нәтижелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Курсты игеру барысында білім алушылар келесі бағыттар бойынша өз білімдерін жетілдіреді: сынақ жабдықтары туралы жалпы ақпарат; сынақ жабдықтарын жіктеу; үлгілер мен реагенттерді іріктеуге және сақтауға арналған жабдық; үлгілерді дайындау құралдары; жалпы зертханалық жабдық; аналитикалық жабдық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық менеджмент және денсаулық сақтау, еңбек қауіпсіздігі менеджменті

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің экологиялық менеджмент және денсаулық сақтау жүйелерін, еңбек қауіпсіздігі менеджментін өндіріске енгізу үшін білім мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән аясында кәсіпорында экологиялық менеджмент жүйесін енгізу мен жұмыс істеудің әдістемелік негіздері мен практикалық мәселелері, ISO 45001 және ISO 14000 сериялы халықаралық стандарттардың ережелеріне негізделген денсаулық сақтау және еңбек қауіпсіздігі менеджменті қарастырылады, осы жүйені отандық өнеркәсіпте қолдану ерекшеліктері көрсетілген, аудит жүргізу схемасы және аудиторларға қойылатын талаптар ұсынылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық және энергетикалық менеджмент жүйесі

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушының қоршаған ортаны қорғау жөніндегі шараларды қолдау және ұйымның мүдделерімен тепе-теңдікті сақтай отырып, оның ластануын болдырмау үшін экологиялық және энергетикалық менеджмент жүйелерін әзірлеу және өндіріске енгізу дағдыларын алу болып табылады. Курсты игеру барысында білім алушылар келесі бағыттар бойынша өз білімдерін жетілдіреді: ұйым орындауға міндетті заңнамалық және басқа талаптардың орындалуын қамтамасыз ету, тұрақты жақсартуға жәрдемдесу, энергетикалық ресурстарды тұтыну процесін оңтайландыру және қоршаған ортаны қорғау процестерін жүйелі басқару бойынша құрылымдық және жан-жақты ойластырылған басқару құжатын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірісті метрологиялық қамтамасыз ету

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың өлшем бірлігін қамтамасыз ету саласындағы құжаттаманы әзірлеу және сараптау бойынша, сондай-ақ өлшеу нәтижелерінің сапасын бақылау бойынша өндірісті метрологиялық қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің әдістемелік бағыты: метрологиялық қамтамасыз етудің ғылыми және нормативтік-құқықтық негіздері; метрологиялық қамтамасыз етудің техникалық негіздері; метрологиялық қамтамасыз етудің ұйымдастырушылық негіздері; теориялық метрологияның құрылымы; өлшеудің техникалық құралдары; ҚР метрологиялық қызметінің құрылымы; физикалық шамалар бірліктерінің ұлттық эталондарының жүйесі; физикалық шамалар бірліктерінің өлшемдерін беру жүйесі; өлшемдердің жұмыс құралдарын әзірлеу, өндіріске қою және айналымға шығару жүйесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді басқаруды модельдеу

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда автоматтандыру және деректерді басқару жүйелерін, объектілерді жобалау, зерттеу және пайдалану кезінде қажетті математикалық модельдеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің әдістемелік бағыты: деректерді басқару объектілері мен жүйелерінің математикалық модельдерін құрудың негізгі принциптері мен әдістерін игеру, есептеу эксперименттерін жүргізу дағдыларын қалыптастыру, ақпараттық жүйелердегі деректерді басқарудың теориялық аспектілері, сондай-ақ деректердің үлкен көлеміне сақтауды және мақсатты қол жеткізуді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тағам өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің халықаралық жүйесі

    Пәнді игерудің мақсаты өнімнің қауіпсіздігіне әсер ететін қауіпті факторларды жүйелі сәйкестендіру, бағалау және басқару негізінде тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қажетті білімді қалыптастыру болып табылады. Курсты игеру барысында білім алушылар келесі бағыттар бойынша өз білімдерін жетілдіреді: тамақ өнімдері мен шикізат өндірісінде (түрлері бойынша) ХАССП жүйесінің жұмысқа қабілеттілігін бағалау үшін рәсімдер мен тесттер әзірлеу; тәуекелдерді талдауды ескере отырып, ескерілетін қауіптердің тізбесін жасау; өндірілетін өнім түріне байланысты қауіпті факторларды ажырату; қазіргі заманғы физика-химиялық және биологиялық әдістерді пайдалана отырып, шикізат пен азық-түлік өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігі туралы объективті ақпарат алу тәсілдерін үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салалар бойынша аккредиттеу

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың сәйкестікті растау жөніндегі органдарды және салалар бойынша сынақ зертханалары мен орталықтарын аккредиттеу жұмыстарын жүргізу үшін дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: аккредиттеу жөніндегі қызметке қатысушылар, сәйкестікті растау жөніндегі органдарды аккредиттеу, сынақ зертханасын (орталықты) аккредиттеу, сарапшыларды аккредиттеу тәртібі, сынақ зертханаларын инспекциялық бақылау, сынақ жабдықтарын аттестаттау, сынақ зертханасының жұмыс сапасын бағалау, сынақ және калибрлеу зертханаларының құзыреттілігіне қойылатын жалпы талаптар, құзыреттілікке қойылатын негізгі талаптар стандартты үлгілерді дайындаушыларды, калибрлеу және сынақ зертханаларын аккредиттеу жүйесін, аккредиттеу кезінде құжаттарды қарау және өту тәртібі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сапа аудиті

    "Сапа аудиті" пәнін игерудің мақсаты білім алушыларға аудиторлық дәлелдемелерді алудың жүйелі, тәуелсіз және құжатталған процесін және оларды объективті бағалауды үйрету болып табылады. Бұл пәнде білім алушылар келесі бағыттар бойынша білім алады: сапа аудиті және сапа жүйесін сертификаттау жүйесінің жалпы түсініктері (терминология, аудит түрлері, олардың мақсаттары, міндеттері мен қағидаттары); сапа аудиті және сапа жүйесін сертификаттау жөніндегі нормативтік құжаттамалар; аудитордың жеке қасиеттері мен біліктілігіне қойылатын талаптар; сапа аудитін ұйымдастыру және жүргізу әдістері және кәсіпорында (ұйымда) сапа жүйелерін сертификаттау; кәсіпорынның сапа менеджментінде аудит нәтижелерін ресімдеу ережелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өндірісті технохимиялық бақылау

    Пәнді игерудің мақсаты тамақ өнімдерін өндіруде технохимиялық бақылау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Бұл курста технологиялық процестің дұрыс жүруін және жоғары сапалы өнім шығаруды қамтамасыз ететін негізгі шаралар қарастырылады. Студенттер нақты өндірістік жағдайларда сапаны бақылау құралдарын қолдануды, технологиялық процестің параметрлерінің, жабдықтар мен үй-жайлардың санитарлық жағдайының нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкестігін бақылауды үйренеді. Өндірістік жағдайда сапаны бақылаудың принциптері мен теориялық принциптерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Технологиялық процестерді басқару және сапа жүйесі

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерде өндірістегі технологиялық процестерді ұйымдастыру мен басқарудың теориялық негіздері және кәсіпорындардағы өндірістік процестерді практикалық ұйымдастыру дағдылары туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Бұл курста студенттер технологиялық процестер мен сапа жүйесін басқарудың әдістемелік құралдарын меңгереді. Технологиялық процесті басқару саласында ақпараттық-басқарушылық және ақпараттық-аналитикалық жүйелерді құруды игеру өндіріс жағдайында дұрыс жүйені қалыптастыруға мүмкіндік береді. Өндірістік процестердің сапасын басқарудың технологиялық тәсілі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу

    Пәнді игерудің мақсаты сәйкестікті растау жөніндегі органдарды және сынақ зертханалары мен орталықтарын аккредиттеу бойынша жұмыстарды практикалық ұйымдастыру және жүргізу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы: нормативтік-техникалық құжаттаманы практикада қолдана білуі; аккредиттеу саласындағы практикалық міндеттерді шешу үшін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерді зерделей білуі; аккредиттеу саласына сәйкес бағалау рәсімін жүргізу кезінде арнайы білімді қолдана білуі; есепті жазу және баяндау дағдыларына ие болуы тиіс; бағалау барысында алынған деректерді талдау және түсіндіру, бақылаулар бойынша қорытынды жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Шикізаттың, жартылай фабрикаттардың және дайын өнімнің сапасын өлшеу және бақылау нәтижелеріне талдау жүргізу. Өндірістің барлық кезеңдерінде өнімнің қауіпсіздігін, қадағалануын және сапасын технологиялық қамтамасыз етуді және бекітілген технологиялық құжаттама жүйесіне сәйкес нарықтағы айналымын бағалау. Инклюзивті білім беру жағдайында студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру құзыреттілігін дамыту.
  • Халықаралық, өңірлік стандарттардың немесе шет мемлекеттер стандарттарының талаптарын немесе олардың негізінде стандарттарды әзірлеу жүзеге асырылатын стандарттау жөніндегі басқа да құжаттарды айқындау және сипаттау.
  • Жаратылыстану пәндері, құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы, экологиялық және экономикалық мәдениеттің құрылымы мен функциялары, кәсіпкерлік, АӨК-дегі қаржылық сауаттылық, тіршілік қауіпсіздігі, жасанды интеллект сондай-ақ ғылыми зерттеулер негіздері саласында базалық негіздерді қолдану, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
  • Стандарттау, сәйкестікті растау, аккредиттеу және сапа жүйелері жөніндегі құжаттарды әзірлеу, бекіту, жаңарту және енгізу тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік жіктеуіштерді әзірлеу және жүргізу тәртібін регламенттейтін нормативтік құжаттама саласындағы білім мен түсініктерді көрсету.
  • Аккредиттеу саласына және зертхананың міндеттеріне сәйкес өлшеулер жүргізу, ӨОӘ-сін әзірлеу және метрологиялық аттестаттау, сондай-ақ өлшем бірлігін қамтамасыз ету және құжаттарды метрологиялық сараптау саласындағы құжаттарды әзірлеу бойынша кәсіби қызметтер жүргізу.
  • Электрондық деректер базаларымен және стандарттауды жоспарлау бойынша (ұлттық, мемлекетаралық, халықаралық) электрондық жүйелер интерфейсімен жұмыс істеу, сондай-ақ ұйымның жергілікті нормативтік актілерінің талаптарына сәйкес, оның ішінде электрондық түрде стандарттау жөніндегі анықтамалық-ақпараттық ресурсты (құжаттар қоры, тізілім) жүргізу кезінде алынған білім мен түсініктерді қолдана білу.
  • Өнімнің, процестер мен қызметтердің сапасын бақылау және қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша зертханалық-техникалық жұмыстарды жүргізу үшін бақылау-өлшеу және сынақ жабдықтарын пайдалану.
  • Сапа мен қауіпсіздікті (өнімдер, процестер, қызметтер) сынау және зерттеу нәтижелерін өңдеу және талдау. Шикізат пен тамақ өнімдерін, сондай-ақ көрсетілетін қызметтерді сараптау, сәйкестендіру және бұрмалау нәтижелері негізінде қорытынды жасау.
  • Стандарттау, сәйкестікті растау жөніндегі жұмыстарды жүргізу ерекшеліктерін, инновациялық өнімді штрихтау және ауыл шаруашылығы және тамақ өнімдерін өндіру процестерін регламенттеу тәртібін түсіндіру.
  • Сәйкестікті растау, шикізаттың, жартылай фабрикаттар мен дайын өнімнің, сондай-ақ сапа жүйелерінің сәйкестігін бағалау үшін ақпаратты жинау және интерпритациялау. Тәуекелдерді талдауды ескере отырып, ескерілетін қауіптердің тізбесін жасау.
  • Зерттелетін саладағы ғылыми зерттеу әдістерін білу, әртүрлі сапа жүйесінің элементтерін егжей-тегжейлі жобалау, әзірлеу және сапа аудитінің бағдарламаларын құру.
  • Аккредиттеу саласына сәйкес бағалау рәсімін жүргізу кезінде арнайы білімді қолдану. Бағалау барысында алынған деректерді талдау және түсіндіру, бақылаулар бойынша қорытынды жасау. Бағалау жоспарына (бағдарламасына) сәйкес бағалау бойынша жүргізілетін жұмыстар бойынша техникалық дағдыларға ие болу. Көрсеткіштердің мәлімделген деректерге немесе нормативтік техникалық құжаттамаға сәйкестік дәрежесін айқындау.

Ұқсас БББ

6B07501 Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B07501 Стандарттау, сертификаттау және метрология (салалары бойынша)

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B07501 Стандарттау, сертификаттау және метрология (тағам саласы бойынша)

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B07501 Стандарттау және сертификаттау (сала бойынша)

Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)

6B07501 Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B07501 Стандарттау, сертификаттау және метрология (сала бойынша)

Торайгыров университеті

6B07501 Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B07501 Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)

Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)

6B07501 Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Top